×

Profil -- Data și ora publicării: 23.10.2015 18:16:17

INTERVIU: Hannes Heyelmann SVP și GM Turner Central and Eastrern Europe: "TNT va difuza "Agent X", un thriller cu Sharon Stone în rolul vicepreședintelui SUA



București (MEDIA EXPRES) / 23 oct 2015 / Hannes Heyelmann, Senior Vice President și General Manager Turner Central and Eastern Europe, a acordat un interviu pentru Media Expres legat de lansarea recentă a televiziunii TNT în România.

Rep.: Care este motivul pentru rebrandingul TCM? A fost o decizie bazată pe cercetarea piaței?
Hannes Heyelmann: TCM este în România de ani de zile și are o audiență loială. Televiziunea a evoluat peste ani de la un brand dedicat filmelor clasice către o ofertă mai contemporană și rebrandingul în TNT este următorul pas în această tranziție. TNT cu mixul de filme premiate și blockbustere care se adaugă unor serii originale de ultimă oră – constituie o propunere mai bună în contextul actual al pieței, credem noi, cu potențialul de a crește audiența pe o categorie mai largă. TNT a avut succes nu numai în SUA, unde se distribuie în 101 milioane de case și se plasează printre televiziunile de top distribuite prin cablu, dar și în Europa, în special în Spania și Germania unde a fost numărul 2 și, respectiv, numărul 3 dintre toate televiziunile pay-tv în 2014. Cercetările au arătat că este un apetit în piață pentru conținutul unic oferit de TNT care va fi pe placul bazei de fani TCM și care va câștiga și noi audiențe, mulțumită adăugări conținutului nou al serialelor.

Rep.: Care este publicul țintă? Ce include oferta de programe?

H.H.: Audiența țintă a televiziunii este formată din bărbați și femei între 30-55 de ani, care sunt iubitori avizați de cinematografie de calitate și cei care caută experiențe dramatice noi și unice, cu toate acestea din cauza naturii conținutului și alte grupe de vârstă vor aprecia, de asemenea, entertainment-ul difuzat de televiziune. Cu mixul său de filme și seriale aduce ce au mai bun cele două lumi. Televiziunea difuzează pe lângă filme și blokbustere creații dramatice originale TNT care au avut premiera în piață. Programul este strcturat în seri cu filme în premieră, de luni până sâmbătă, iar duminică este o seară cu o premieră dublă a serialelor TNT. Serialele vor fi difuzate fie simultan, fie la doar câteva zile după premiera americană. Credem că această ofertă va distinge TNT printre televiziunile deja existente în România și va crea un public loial.

Rep.: Forța televiziunilor de entertainment stă în seriale. Ce premiere a pregătit TNT?

H.H.: Popularitatea serialelor americane în România este în creștere și dorim să satisfacem această nevoie cu o ofertă TNT unică. Primele titluri disponibile sunt „The Last Ship”, coprodusă executiv de Michael Bay și avându-i în rolurile principale pe Eric Dane (Grey's Anatomy). Vor urma producțiile TNT „Proof” (“Dincolo de moarte”), un serial dramatic care îmbină medicina cu supranaturalul, producător executiv Kyra Sedgwick („The Closer”) având-o în rolul principal pe Jennifer Beals (Flashdance); Murder in the first (Crimă cu premeditare) creat de premiatul cu Emmy Steven Bochco (NYPD Blue); Agent X, un thriller cu spioni cu Sharon Stone în rolul vicepreședintelui SUA; și Public Morals (Brigada Moravuri), creată de și avându-l în rolul principal pe Ed Burns (Saving Private Ryan).

Rep.: Cum a fost primit TNT acolo unde s-a lansat deja?
H.H.: TNT a avut succes nu numai în SUA, unde are 101 milioane de abonați și este printre primele televiziuni din cablu, dar și în Europa, în special în Spania și Germania. Suntem încrezători că televiziunea va fi o poveste de succes și în România și va câștiga audiența românească cu conținutul său unic, proaspăt și surprinzător.

Rep.: Internetul este deja o parte a televiziunii. Ce planuri are TNT pe internet? Pe ce platforme se va distribui?

H.H.: Pe lângă un site nou-nouț lansat recent și prezența pe platformele de social media, conținutul TNT este disponibil în cablu și prin satelit, în pachetele standard ale tuturor operatorilor din piață.
(A consemnat: Mihai Pavelescu)
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL