×

Publicitate -- Data și ora publicării: 16.02.2016 09:48:38

DISCOVERY-GRIGORESCU-NUMIRE / Discovery îl aduce înapoi din Dubai pe Grigorescu în fruntea vânzărilor de publicitate



București (MEDIA EXPRES) / 15 feb 2016 / Discovery a anunțat numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est din luna februarie, acesta conducând operațiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România , potrivit unui comunicat de presă.

Grigorescu revine astfel în biroul de la București al Discovery, de unde îi va raporta direct Victoriei Davies, vicepreședinte și Country Manager pentru Europa Centrală și de Est. Grigorescu va superviza operațiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru 7 televiziuni premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficțiune, sport și lifestyle. În România, portofoliul include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum și National Geographic și Nat Geo Wild.

Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est, Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu și Africa de Nord, având biroul în Dubai. Anterior relocării sale acolo în 2014, el a coordonat operațiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de șase televiziuni.

Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care și News Outdoor, o divizie a News Corp.

„Sunt bucuroasă că îl avem pe Andrei înapoi în regiunea noastră și sunt convinsă că experiența sa internațională vastă, precum și gândirea lui strategică, ne vor ajuta să identificăm noi oportunități de creștere pe piețele din regiune. În special pentru operațiunile noastre din România, cred că Andrei va juca un rol esențial în dezvoltarea casei de vânzări Discovery Media, recunoscută deja drept un “One Stop Shop” pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium”, a declarat Victoria Davies, VP, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală și de Est.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi. Pentru mai multe informații, vizitați www.discovery.ro.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL