×

Revista presei -- Data și ora publicării: 03.08.2017 14:33:55

REVISTA PRESEI / 3 aug 2017 /




Televiziunile pentru copii și tineret au câștigat audiență în miezul vacanței
Veniturile grupului Telekom România au scăzut cu 2,5% în trim. 2 la 236 mil. euro. Profitul operaţional a urcat cu 5,4% la 39 mil. euro
Telekom a câştigat în trim. 2 abonaţi la telefonia mobilă şi serviciile de televiziune şi a scăzut pe telefonie şi net fix şi cartele preplătite
Fostul Romtelecom a cheltuit în perioada aprilie - iunie 8 mil. euro pe schemele de plecări voluntare din companie
Cola, bere şi medicamente, oferta de vară din prime-time-ul posturilor de televiziune
Comedy Central îi trimite în excursie la Los Angeles pe fanii serialului „Teoria Big Bang“: ce trebuie să facă telespectatorii
Happy Channel va produce şi va difuza un nou serial românesc
Kanal D va difuza un nou serial turcesc, cu o actriţă din „Suleyman Magnificul“
Christian Sabbagh revine la Kanal D: „A fost unul dintre puţinele momente în care nu am mai ştiut cum să reacţionez ca jurnalist, aşa că am făcut-o ca om“
Ce pensii au fostii militari din MApN, angajati recent pe salarii de mii de euro la arbitrul telecom
Gerhald Ernst pleacă de la Realitatea TV. Va fi Reporter special la una din marile generaliste
Nora Marcovici, de la Graffiti-ul lui Cristi Burci, într-o afacere pentru tinerii la început de carieră. Despre ce este vorba
FOTO. Google testează clipuri video cu autoplay pe paginile cu rezultate
AUDIENȚE URBAN. Televiziunile se relaxează în luna lui cuptor: cifre aproape ca în iunie. DigiSport, din nou în top zece
Șefa secției eveniment pleacă de la România TV
AUDIENȚE. Posturile TV în luna iulie, la nivel NAȚIONAL. Kanal D se menține peste Antena 1, în prime-time, dar trece pe trei după media pe zi
Emisiunea “Câştigă România!”, prezentată de Virgil Ianţu, va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu un format îmbunătăţit

CINEMA…
O dramă franceză a deschis Festivalul de Film de la Locarno. Un film românesc, selectat în competiţia oficială
Filmul "Breaking News", regizat de Iulia Rugină, se lansează pe 29 septembrie în cinema. Variety: Actriţa de doar 15 ani Voica Oltean, o revelaţie cinematografică


Televiziunile pentru copii și tineret au câștigat audiență în miezul vacanței
Principalele televiziuni pentru copii și tineret au câștigat telespectatori la nivel național, în luna iulie. Această creștere provine, în principal, din mediul rural. Probabil că micii telespectatori de la orașe au alte distracții în vacanță. În iulie, cota de piață cumulată a celor 7 televiziuni care difuzează programe pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, a fost de 9,15% la nivel național, cu 0,6 puncte procentuale mai mare decât în luna iunie. Pentru nișa acestor televiziuni, înseamnă că 9,15% din totalul telespectatorilor din România, în cursul lunii iulie, au urmărit unul dintre cele șapte canale pentru copii. (Peste cota de piață a nișei televiziunilor de filme.) La nivel urban, cota de piață a fost de 7,88%, în creștere cu 0,3 puncte procentuale față de luna precedentă. Se constată că majorarea consumului a fost mai mare pe național, creștere care provine din mediul rural. În urban, vizionarea a fost aproape la nivelul lunii iunie. La nivel național, cinci televiziuni de pe această nișă au înregistrat creșteri de audiență față de iunie: Disney Channel (plus 6.000 de telespectatori), Cartoon Network (5.000), Disney Junior (6.000), Boomerang (4.000) și Minimax (2.000). Nickelodeon și-a menținut audiența din iunie, în timp ce Nick JR a pierdut 5.000 de telespectatori. În urban, doar Cartoon Network a câștigat 4.000 de persoane față de iunie, în timp ce restul televiziunilor fie și-au conservat ratingul general, fie au suferit pierderi minore Disney Junior (-1.000) și Nick JR (-1.000).
http://www.forbes.ro/televiziunile-pentru-copii-si-tineret-au-castigat-audienta-miezul-vacantei-90179
Veniturile grupului Telekom România au scăzut cu 2,5% în trim. 2 la 236 mil. euro. Profitul operaţional a urcat cu 5,4% la 39 mil. euro
Veniturile grupului Telekom România, cel mai mare furnizor de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, format din fostele companii Romtelecom şi Cosmote, a înregistrat în al doilea trimestru venituri totale de 236 mil. euro, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform datelor publicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar. Profitul operaţional (EBITDA) a urcat cu 5,4% la 39 mil. euro, conform sursei citate.
În primul semestru veniturile Telekom România au scăzut cu 2,1% la 466 mil. euro, în timp ce EBITDA a stagnat la 76 mil. euro. Veniturile generate de operaţiunile de comunicaţii fixe s-au ridicat în trim. 2 la 126 mil. euro, mai mici cu 6,7%, iar cele din telefonia mobilă la 103 mil. euro, în scădere cu 3,7%. La nivelul primului semestru comunicaţiile fixe au scăzut cu 7,6% la 243 mil. euro, iar businessul mobil cu 3,3% la 206 mil. euro. Veniturile generate de operaţiunile de retail s-au diminuat cu 5,3% la 144 mil. euro, iar cele B2B cu 26,8% la 41 mil. euro. La nivelul primului semestru veniturile generate de clienţii retail au fost de 288 mil. euro, mai mici cu 5,9% iar cele aduse de clienţii business de 82 mil. euro, mai mici cu 23,4%.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-grupului-telekom-romania-au-scazut-cu-2-5-in-trim-2-la-236-mil-euro-profitul-operational-a-urcat-cu-5-4-la-39-mil-euro-16681461
Telekom a câştigat în trim. 2 abonaţi la telefonia mobilă şi serviciile de televiziune şi a scăzut pe telefonie şi net fix şi cartele preplătite
Grupul Telekom România nu a oferit surprize în al doilea trimestru în ceea ce priveşte evoluţia bazei sale de clienţi, tendinţele fiind similare cu cele din ultimele trimestre: scădere pe net fix, cartele preplătite şi telefonie fixă şi creştere pe televiziune şi abonamente la telefonia mobilă. Pe segmentul de telefonie mobilă numărul de contracte de abonament a urcat cu 4,7% la 2,047 milioane, în timp ce numărul de cartele preplătite a scăzut cu 18,3%, la 3,23 milioane. Numărul total de clienţi pe telefonia mobilă era la finele lunii iunie de 5,278 milioane, mai mic cu 10,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pe segmentul fix, Telekom a continuat să înregistreze scăderi pe telefonia fixă - o tendinţă care se manifestă şi la alţi operatori pe fondul gradului tot mai mic de utilizare şi de interes pentru această categorie de servicii.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-a-castigat-in-trim-2-abonati-la-telefonia-mobila-si-serviciile-de-televiziune-si-a-scazut-pe-telefonie-si-net-fix-si-cartele-preplatite-16681528
Fostul Romtelecom a cheltuit în perioada aprilie - iunie 8 mil. euro pe schemele de plecări voluntare din companie
Telekom Romania Communications, fostul Romtelecom, a avut în al doilea trimestru cheltuieli de 7,9 mil. euro cu programele de plecări voluntare din companie, aproape dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, conform datelor publicate de grupul elen OTE, prin intermediul căruia nemţii de la Deutsche Telekom îşi exercită controlul asupra businessului. Cele 7,9 milioane de euro reprezintă pachetele de exit plătite angajaţilor care au plecat din companie înainte de perioada legală de pensionare şi taxele achitate către stat în legătură cu aceste plăţi (contribuţii sociale etc.). La nivelul primelor şase luni din acest an Telekom România a avut costuri de 8,3 mil. euro cu costurile voluntare iar Telekom România Mobile Communications de 0,4 mil. euro. Grupul Telekom România se află în plin proces de reorganizare, care, potrivit CEO-ului Miroslav Majoros, va afecta în total “câteva sute” de angajaţi.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/fostul-romtelecom-a-cheltuit-in-perioada-aprilie-iunie-8-mil-euro-pe-schemele-de-plecari-voluntare-din-companie-16681655
Cola, bere şi medicamente, oferta de vară din prime-time-ul posturilor de televiziune
Alimentele şi băuturile, industria farma şi industria telecom sunt în topul celor mai frecvente reclame difuzate luni seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România, cu un număr de 74 de apariţii dintr-un total de 100 de reclame difuzate, potrivit datelor Mediafax Monitorizare. Astfel, din totalul reclamelor difuzate în intervalul orar 20.00-21.00 luni seara, 35 au fost reclame la alimente şi băuturi, dintre care o pondere mai mare s-a remarcat la răcoritoare (9 reclame) şi la bere (7 reclame), urmate de 27 de reclame la produse din industria farma şi retail farma şi 12 reclame la serviciile din industria telecom. Perioada de vară e puţin diferită de restul anului prin tipul de produse care se promovează precum berea, medicamentele, unguentele împotriva ţânţarilor, îngheţata, dar şi prin faptul că audienţele televiziunilor sunt mult mai reduse în perioada vacanţei, explică Diana Minea, director client service al ICON Advertising, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare. „Lunile iunie, iulie şi august sunt aproape moarte. Se vede asta şi din modul în care televiziunile îşi schimbă grila de programe“, adaugă Diana Minea.
http://www.zf.ro/media-advertising/cola-bere-si-medicamente-oferta-de-vara-din-prime-time-ul-posturilor-de-televiziune-16679246
Comedy Central îi trimite în excursie la Los Angeles pe fanii serialului „Teoria Big Bang“: ce trebuie să facă telespectatorii
Canalul de televiziune Comedy Central pune la bătaie trei excursii la Los Angeles, plus vizite la studiourile de filmare ale „Teoriei Big Bang“ şi oportunitatea de a participa la filmarea serialului, prin intermediul unui concurs pentru telespectatorii fideli. Tot ce aveţi de făcut este să urmăriţi canalul Comedy Central cât mai mult în perioada 1-21 august şi să colectaţi literele din puzzle-ul zilnic legat de „Teoria Big Bang/The Big Bang Theory“, litere care apar între programe într-un fel de joc „Spânzurătoarea“ pe micul ecran. Cu ajutorul acestor litere, veţi putea compune zi de zi numele unui personaj, un citat scurt sau orice replică sau informaţie din serial. Odată acestea formate, fanii serialului trebuie să se înscrie pe interfaţa online a jocului. Pasul următor este trimiterea răspunsului pe această interfaţă, cel mai târziu până la miezul nopţii din ziua respectivă. Asta deoarece interfaţa va primi răspunsurile din zilele specifice doar până la ora 00.00, începând cu ora 00.01, se vor putea trimite doar răspunsurile pentru ziua următoare.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/comedy-central-trimite-excursie-los-angeles-fanii-serialului-teoria-big-bang-trebuie-faca-telespectatorii-1_5981b6135ab6550cb8b0356f/index.html
Happy Channel va produce şi va difuza un nou serial românesc
Actorii iSerialului „Când mama nu-i acasă“, filmat integral cu telefonul mobil, s-au întors pe platourile de filmare pentru a pregăti prima parte din proiectul „O grămadă de caramele“, denumită „Blestemul“. Cristina Ciobănaşu (Criss), Vlad Gherman, Ioana Ginghină, Andreas Petrescu, Virginia Rogin, Doiniţa Oancea, Augustin Viziru, Silviu Mircescu, Bubu Cernea, Tatiana Şelaru, Rapha, Ada Dumitru şi Elena Şeulean sunt doar câţiva dintre actorii care se întorc în această toamnă pe micile ecrane, la Happy Channel, în mini-seria „Blestemul“, prima parte a proiectului „O grămadă de caramele“, care reprezintă continuarea poveştii începute de iSerialul „Când mama nu-i acasă“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/povestea-iserialul-cand-mama-nu-i-acasa-continua-toamna-seria-o-gramada-caramele-happy-channel-1_5981ac065ab6550cb8b001b4/index.html
Kanal D va difuza un nou serial turcesc, cu o actriţă din „Suleyman Magnificul“
Kanal D va difuza un nou serial turcesc din distribuţia căruia face parte şi actriţa Deniz Kakir, cunoscută din „Suleyman Magnificul“. Serialul „În bătaia inimii/Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz“ va debuta pe micile ecrane din România în această toamnă. Personajul principal este Hızır Çakırbeyli (Oktay Kaynarca), un bărbat carismatic, cu voinţă de fier, trecut de mic copil prin situaţii limită, dar care a reuşit să câştige respectul celor din jur şi să-şi formeze propria-i familie.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/kanal-d-difuza-nou-serial-turcesc-actrita-suleyman-magnificul-1_5981d7f65ab6550cb8b0e605/index.html
Christian Sabbagh revine la Kanal D: „A fost unul dintre puţinele momente în care nu am mai ştiut cum să reacţionez ca jurnalist, aşa că am făcut-o ca om“
Christian Sabbagh revine la Kanal D cu noi ediţii ale emisiunii de investigaţii „Sabbagh în acţiune“, începând din acest weekend. Sâmbătă, 5 august, de la ora 22.00, emisiunea de investigaţii „Sabbagh în acţiune“ revine la Kanal D cu noi episoade menite să aducă în atenţia telespectatorilor cazuri şi abuzuri grave, situaţii limită şi operaţiuni sub acoperire. În prima ediţie, jurnalistul Christian Sabbagh prezintă noi amănunte despre drama unei femei care trăia în concubinaj cu tatăl său, totul cu ştirea mamei.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/christian-sabbagh-revine-kanal-d-a-fost-unul-putinele-momente-nu-mai-stiut-reactionez-jurnalist-asa-facut-o-om-1_5981f3b95ab6550cb8b16630/index.html
Ce pensii au fostii militari din MApN, angajati recent pe salarii de mii de euro la arbitrul telecom
Cristian Victor Cismigiu, fost colonel in Directia Generala de Informatii a Apararii, a incasat o pensie de 108.264 lei in 2016
Cristian Victor Cismigiu, fost colonel in Directia Generala de Informatii a Apararii (DGIA), care a fost angajat recent ca sef al serviciului de securitate si documente clasificate in cadrul autoritatii de reglementare in comunicatii (ANCOM), a incasat anul trecut o pensie de 108.264 lei, potrivit declaratiei sale de avere. Un alt proaspat angajat ca sef birou in ANCOM este si Nuta Gheorghe (51 de ani), fost sef al transmisiunilor in MApN si fost sef al comunicatiilor in Batalionul 26 infanterie 'Red Scorpions' din Kandahar, Afganistan. Ca pensionar MApN, Nuta a incasat anul trecut o pensie de 96.137 lei. Sefii de departamente si directorii executivi din ANCOM au salarii nete cuprinse intre circa 3.000 de euro si aproximativ 4.000 de euro pe luna. Adrian Dita, numit de guvernarea PSD-ALDE la conducerea ANCOM, autoritatea care reglementeaza piata de 4 miliarde euro a telecomunicatiilor, a angajat in institutie mai multi fosti militari cu zeci de ani experienta in zona de informatii a Ministerului Apararii (MApN).
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21934728-pensii-fostii-militari-din-mapn-angajati-recent-salarii-mii-euro-arbitrul-telecom-cristian-victor-cismigiu-fost-colonel-directia-generala-informatii-apararii-are-pensie-108-264-lei.htm
Gerhald Ernst pleacă de la Realitatea TV. Va fi Reporter special la una din marile generaliste
Gerhald Ernst, reporter Realitatea TV, pleacă de la postul de televiziune. Începând de săptămâna viitoare, el va fi reporter special la una dintre marile generaliste. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Gerhald Ernst va fi Reporter special la Observatorul Antenei 1. Ernst a venit la Realitatea TV în mai 2016, de la Digi 24. Primul caz relatat a fost pe 23 mai - despre accidentul în care s-a stins Dan Condrea, patronul firmei Hexi Pharma.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/gerhald-ernst-pleaca-de-la-realitatea-tv-va-fi-reporter-special-la-una-din-marile-generaliste
Nora Marcovici, de la Graffiti-ul lui Cristi Burci, într-o afacere pentru tinerii la început de carieră. Despre ce este vorba
După 25 de ani de media, televiziune, radio și publicitate, Nora Marcovici, fost director al grupului Graffiti/BBDO și unul dintre oamenii de încredere al lui Cristian Burci, se reorientează. În urmă cu câteva luni, a renunțat la poziția de conducere din grupul lui Burci și, în această vară, a intrat într-un proiect antreprenorial împreună cu Alexandru Radu - „Qelul”, care a avut și el poziții de conducere în Graffiti și în Prima TV. Afacerea pornită de cei doi se numește Future Minds, o companie „pentru tinerii care caută claritate în drumul lor profesional”, explică ei. Ideea a fost al lui Alexandru Radu (după un MBA în Marea Britanie), care a cooptat-o în proiect pe Nora Marcovici.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/nora-marcovici-de-la-graffiti-ul-lui-cristi-burci-intr-o-afacere-pentru-tinerii-la-inceput-de-cariera-despre-ce-este-vorba
FOTO. Google testează clipuri video cu autoplay pe paginile cu rezultate
Google testează plasarea de clipuri video care ar urma să ruleze automat în paginile cu rezultate, potrivit Bussines insider, care citează The Guardian. Deocamdată, clipurile testate de gigantul digital nu conţin reclame. Materialele video ar urma să fie plasate pe partea dreaptă a paginilor cu rezultatele oferite la căutările doar pentru filme sau televiziune, pentru moment, potrivit sursei citate. Clipurile ar conţine informaţii corelate cu căutarea.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/google-testeaza-clipuri-cu-autoplay-pe-paginile-cu-rezultate
AUDIENȚE URBAN. Televiziunile se relaxează în luna lui cuptor: cifre aproape ca în iunie. DigiSport, din nou în top zece
Câți telespectatori de la orașe s-au uitat la televizor în luna lui cuptor. Cu reluări și filme în grilă, audiențele Pro TV și Antena 1 au fost, în luna iulie, foarte apropiate de luna precedentă. O scădere de câteva zeci de mii de telespectatori la Kanal D, fără a afecta însă poziția postului în clasament: canalul turcesc a fost a doua opțiune seara, după Pro TV. Din top 10 televiziuni, foarte puține au fost pe plus: România TV, Național TV (foarte ușor, câteva mii) și DigiSport, care urcă seara zece locuri în clasament. În PRIME-TIME (19.00 - 23.00), la nivel URBAN: Pro TV a fost cel mai urmărit post TV în Prime-Time, în mediul urban. Audiența - 624.000 de telespectatori, este cu doar 10.000 sub iunie. Kanal D este a doua opțiune, seara, la orașe. În iunie, postul turcesc se apropia de jumătate de milion media. În iulie, audiența este cu 40.000 de telespectatori mai mică. Antena 1 își conservă audiența: același rating ca în iunie. Cine crește în top 10? România TV (aproape 20.000 de telespectatori în plus), Național TV (7.000), TVR 1 (6.000) și DigiSport. DigiSport dă ascensiunea lunii. Cu o creștere de la 38.000 de telespectatori în iunie la aproape 100.000 în iulie, canalul de sport al RCS urcă de pe 18 direct pe locul opt. Coboară seara în clasament posturi precum Antena Stars, Realitatea TV și Happy Channel.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/audiente-iulie-2017-orase
Șefa secției eveniment pleacă de la România TV
Ana-Maria Bujor, coordonatorul secției eveniment, pleacă de la România TV. Ea a lucrat pe această poziție de la începutul anului. Anterior, a lucrat la Kanal D. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Ana-Maria Bujor va merge la postul de știri Antena 3, din grupul Intact, unde a mai lucrat în urmă cu câțiva ani.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/sefa-sectiei-eveniment-pleaca-de-la-romania-tv
AUDIENȚE. Posturile TV în luna iulie, la nivel NAȚIONAL. Kanal D se menține peste Antena 1, în prime-time, dar trece pe trei după media pe zi
Pro TV și Kanal D domină audiențele, pe luna iulie, la nivelul întregii țări, în prime-time. Antena 1 a rămas, ca și în luna iunie, mult în urma locului secund, ocupat de Kanal D. În schimb, după media pe zi, Antena 1 revine ușor pe locul al doilea, dar la mică distanță de Kanal D. Scădere ușoară, în prime-time pentru Kanal D, după ce s-a terminat serialul-motor de audiență, Dragoste infinită. În schimb, Pro TV a avut o ușoară creștere, în ciuda faptului că posturile au de obicei scăderi în perioada vacanțelor.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/audiente-posturile-tv-in-luna-iulie-la-nivel-national-kanal-d-se-mentine-peste-antena-1-in-prime-time-dar-trece-pe-trei-dupa-media-pe-zi
Emisiunea “Câştigă România!”, prezentată de Virgil Ianţu, va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu un format îmbunătăţit
Emisiunea de cultură generală “Câştigă România!” va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu cel de-al doilea sezon, prezentatorul Virgil Ianţu semnând un nou contract cu Televiziunea Română şi lucrând în prezent la îmbunătăţirea formatului. Unică pe piaţa media din România, emisiunea-concurs ce testează cunoştinţele generale ale concurenţilor despre istoria, cultura şi frumuseţile României, s-a bucurat de o largă audienţă la postul public. Peste 2,2 milioane de telespectatori au urmărit în primul sezon formatul 100% românesc, dezvoltat de Televiziunea Română împreună cu Zucchero Media, informează TVR.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-castiga-romania-prezentata-de-virgil-iantu-va-reveni-in-grila-tvr-2-in-toamna-cu-un-format-imbunatatit-1922402103122017081217125409
CINEMA…
O dramă franceză a deschis Festivalul de Film de la Locarno. Un film românesc, selectat în competiţia oficială
Festivalul de Film de la Locarno, Elveţia, s-a deschis miercuri seară cu drama franceză regizată de Noémie Lvovsky şi proiectată în Piazza Grande, cu ocazia cele de-a 70-a ediţii a festivalului, considerat al treilea ca importanţă în Europa, după Cannes şi Veneţia, scrie AFP. În jur de 250 de filme din lumea întreagă vor fi prezentate la manifestaţia care se va desfăşura până pe 12 august în oraşul din cantonul Ticino. Filmul "Demain et tous les autres jours" spune povestea relaţiei dintre o fată de 9 ani şi mama ei, interpretată chiar de regizoarea Noémie Lvovsky. Actorul Mathieu Amalric deţine unul dintre rolurile principale. Acest film cu accente foarte personale este dedicat mamei regizoarei.
https://www.news.ro/entertainment/o-drama-franceza-a-deschis-festivalul-de-film-de-la-locarno-un-film-romanesc-selectat-in-competitia-oficiala-1922401703022017081217125388
Filmul "Breaking News", regizat de Iulia Rugină, se lansează pe 29 septembrie în cinema. Variety: Actriţa de doar 15 ani Voica Oltean, o revelaţie cinematografică
Filmul Breaking News, despre drama unui jurnalist forţat să facă un reportaj in memoriam după moartea tragică a operatorului său, în regia Iuliei Rugină, cu actorul Andi Vasluianu în rol principal, va fi lansat în cinematografe pe 29 septembrie. Proaspăt premiat la Festivalul de la Karlovy Vary, unde a avut premiera internaţională, filmul "Breaking News", în regia Iuliei Rugină, ajunge în cinematografele din România din 29 septembrie. Andi Vasluianu este cap de afiş în drama unui jurnalist forţat să facă un reportaj in memoriam după moartea tragică a operatorului său, alături de adolescenta Voica Oltean, distinsă cu Menţiunea specială a Juriului la Karlovy Vary pentru primul ei rol pe marele ecran, la doar 15 ani, prestaţie descrisă drept „impresionantă” de publicaţia americană Variety.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/filmul-breaking-news-regizat-de-iulia-rugina-se-lanseaza-pe-29-septembrie-in-cinema-variety-actrita-de-doar-15-ani-voica-oltean-o-revelatie-cinematografica-16668938
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL