×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.08.2017 11:48:54

REVISTA PRESEI / 4 aug 2017 /




Telekom are 1,47 milioane de abonați la distribuția TV
Audiențele televiziunilor de filme și seriale – IULIE 2017
Grupul Telekom România a mărit cu 19% investiţiile în trimestrul II
Cifrele războiului brutal din telefonia mobilă: Telekom România a pierdut peste 700.000 de clienţi cu cartele preplătite într-un an
Andreea Ibacka se alătură proiectului O grămadă de caramele, continuarea Când mama nu-i acasă
Următoarele preliminarii ale FCSB vor fi difuzate de Pro TV
După 15 ani în Intact, fostul redactor-șef adjunct al Observatorului a plecat la Realitatea TV
AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la Plzen - FCSB Steaua, pe TVR 1. Dar la Apoel – Viitorul
Emisiunea “Câştigă România!”, prezentată de Virgil Ianţu, va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu un format îmbunătăţit
Orange, RCS&RDS și Radiocom se bat pe un contract al CFR Călători
Instanța prelungește cu încă 60 de zile interdicția procedurii de dizolvare sau lichidare pentru firmele Teamnet și Asesoft
Profitul OTE a crescut cu 1% în trimestrul doi


Telekom are 1,47 milioane de abonați la distribuția TV
Telekom a ajuns la 1,47 milioane de clienţi la distribuţia de televiziune, cifră în creştere, potrivit raportului financiar al companiei la jumătatea anului, dat publicităţii la 3 august, informează Media Expres. Pe segmentul serviciilor convergente, pragul de 400.000 de clienți a fost depășit cu aproape 25.000 – o rată de creștere mai mare cu 37% în T2 (trimestrul al 2-lea, n. red.) 2017 comparativ cu T2 2016. Compania are 1,185 milioane de clienți broadband (inclusiv FMC), în stagnare, 2,11 milioane de clienţi la telefonie mobilă. Veniturile Telekom Romania Communications aferente segmentului wholesale au crescut la 38,1 milioane euro, cu 27,4% mai mari în T2 2017 versus T2 2016. La 30 iunie 2017, Telekom Romania Mobile Communications a înregistrat în T2 venituri de 106,5 milioane euro, în scădere cu 3,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din servicii au scăzut cu 5,0%, la 72,2 milioane euro.
http://www.forbes.ro/telekom-147-milioane-de-abonati-la-distributia-tv-90246

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – IULIE 2017
În iulie, televiziunile de filme au suferit o scădere ușoară a audiențelor generale, la nivel național, dar în urban, ratingurile s-au menținut la nivelul lunii precedente. În urban, cota totală de piață a celor 13 televiziuni de pe nișa de filme și seriale a fost de 6,77%. (Adică, 6,77% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în iulie, au urmărit unul dintre canalele de filme.) Pe național, cota de piață a fost de 5,92%, conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 0,31 puncte procentuale față de iunie. Asta înseamnă că, în iulie, urbanul a rămas fidel televiziunilor specializate în filme și seriale, în ciuda anotimpului cald, în timp de mediul rural a părăsit această nișă – de aici și scăderea pe național a audiențelor. Dar scăderea ratingurilor generale pentru aceste televiziuni se încadrează sezonului de vacanță, la nivel național: Pro Cinema (-2.000), AXN (-1.000), Diva (-4.000) și Film Cafe (-2.000). Au crescut în audiență canalele Paramount (2.000), Comedy Central (2.000) și TNT (1.000). La nivel urban, televiziunile Pro Cinema (1.000) și AXN (2.000) și Paramount (2.000) au înregistrat creșteri ușoare de audiență.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-iulie-2017-90242

Grupul Telekom România a mărit cu 19% investiţiile în trimestrul II
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, a alocat în al doilea trimestru pentru investiţii 37,1 mil. euro, o creştere de 19% faţă de anul anterior, ca parte a strategiei de extindere a reţelei de fibră optică şi a infrastructurii mobile 4G pentru a readuce businessul pe creştere. Telekom a investit 20,5 mil. euro în operaţiunile fixe şi 16,6 mil. euro în cele mobile. „Extinderea reţelei de fibră optică şi a reţelei mobile 4G sunt elemente cheie ale strategiei pentru România. (…) În prezent reţeaua de fibră optică acoperă 2,1 milioane de gospodării, extinderea infrastructurii începând să producă rezultate gradual“, au comentat oficialii grupului elen OTE, prin care nemţii de la Deutsche Telekom controlează operaţiunile din România.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-telekom-romania-a-marit-cu-19-investitiile-in-trimestrul-ii-16682757

Cifrele războiului brutal din telefonia mobilă: Telekom România a pierdut peste 700.000 de clienţi cu cartele preplătite într-un an
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, a pierdut în războiul brutal care are loc pe piaţa de telefonia mobilă peste 700.000 de clienţi care foloseau cartele preplătite, arată datele financiare publicate de companiile OTE şi Deutsche Telekom. După scăderea de peste 18% a numărului de clienţi pe cartele preplătite Telekom România avea la finele lunii iunie un număr total de aproximativ 4,8 milioane de clienţi de comunicaţii mobile - revenind astfel la numărul de utilizatori pe care fostul Cosmote în înregistra în urmă cu 9 ani, respectiv la jumătatea anului 2008. La acea dată compania se afla în plină expansiune pe piaţă, baza de clienţi crescând cu câteva sute de mii de clienţi pe lună, în condiţiile în care operatorul provocase un cutremur în industrie după lansarea primelor oferte cu mii de minute de apeluri în reţea. Totuşi, în raport cu anul 2008, acum marea diferenţă pentru Telekom este că numărul de abonamente la telefonia mobilă este aproximativ dublu, veniturile urmând o evoluţie aproape similară. Acum compania de cablu RCS&RDS este cea care zguduie piaţa, după relansarea ofertelor comerciale din telefonia mobilă în primăvara anului 2014. Operatorul de cablu a reuşit în aprilie 2016 să depaşească Telekom la numărul de contracte.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/cifrele-razboiului-brutal-din-telefonia-mobila-telekom-romania-a-pierdut-peste-700-000-de-clienti-cu-cartele-preplatite-intr-un-an-16681864

Andreea Ibacka se alătură proiectului O grămadă de caramele, continuarea Când mama nu-i acasă
Actrița Andreea Ibacka a fost cooptată în distribuția de la “O grămadă de caramele”, un proiect ce vine în continuarea iSerialului Când mama nu-i acasă, de pe Happy Channel. Produs de Ruxandra Ion, cu un scenariu semnat de Simona Macovei, în regia lui Radu Grigore, “O grămadă de caramele” va debuta în această toamnă cu mini-seria “Blestemul”, la Happy Channel.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/andreea-ibacka-se-alatura-proiectului-o-gramada-de-caramele-continuarea-cand-mama-nu-i-acasa

Următoarele preliminarii ale FCSB vor fi difuzate de Pro TV
Pro TV are drepturile pentru următorul două partide din preliminariile Champions League ale FCSB (fosta Steaua). De menționat că nu s-a stabilit cu cine va juca FCSB în următorul tur preliminar. Tragerile la sorți vor avea loc vineri.  FCSB s-a calificat miercuri seara în următorul tur preliminar după ce a câștigat acasă la Viktoria Plzen, scor 1-4.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/urmatoarele-preliminarii-ale-fcsb-vor-fi-difuzate-de-pro-tv

După 15 ani în Intact, fostul redactor-șef adjunct al Observatorului a plecat la Realitatea TV
De la Observator la Realitatea TV. Ioana Răduca, redactor-șef adjunct al Observatorului de pe Antena 1, pleacă din grupul Intact. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Ioana Răduca a trecut la postul de știri Realitatea TV. Ea a intrat în echipa stației în această săptămână. Cel mai probabil, ea va ocupa o poziție de coordonare editorială, care nu a fost încă stabilită.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/fostul-redactor-sef-adjunct-al-observatorului-a-plecat-la-realitatea-tv

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la Plzen - FCSB Steaua, pe TVR 1. Dar la Apoel – Viitorul
Miercuri a fost seara TVR. Două meciuri cu miză, pe două canale diferite: Plzenn - FCSB (fosta Steaua) pe TVR 1 și Apoel - Viitorul Constanța, pe TVR 2. Câți români s-au uitat? Meciul câștigat cu 4-1 de fosta Steaua a plasat TVR 1 pe primul loc pe intervalul de difuzare (21.15-23.00). Audiența națională: 1,3 milioane de români, cu 700.000 mai puțini decât meciul din tur, dat de Pro TV. Apoel - Viitorul a fost pe TVR 2, între orele 20.00 și 22.00. Meciul pierdut de echipa lui Gică Hagi a ținut jumătate de milion de români în fața televizoarelor.
https://www.paginademedia.ro/2017/08/audiente-plzen-fcsb-steaua-apoel-viitorul

Emisiunea “Câştigă România!”, prezentată de Virgil Ianţu, va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu un format îmbunătăţit
Emisiunea de cultură generală “Câştigă România!” va reveni în grila TVR 2 în toamnă, cu cel de-al doilea sezon, prezentatorul Virgil Ianţu semnând un nou contract cu Televiziunea Română şi lucrând în prezent la îmbunătăţirea formatului. Unică pe piaţa media din România, emisiunea-concurs ce testează cunoştinţele generale ale concurenţilor despre istoria, cultura şi frumuseţile României, s-a bucurat de o largă audienţă la postul public. Peste 2,2 milioane de telespectatori au urmărit în primul sezon formatul 100% românesc, dezvoltat de Televiziunea Română împreună cu Zucchero Media, informează TVR. “Primul sezon «Câştigă România!» a readus publicului ceea ce îi lipsea de multă vreme. Un concurs de cultură generală. Ba mai mult decât atât, unul familiar, care să ne reflecte identitatea. M-am bucurat că show-ul a devenit popular foarte rapid, atât pentru adulţi, dar şi în rândul copiilor. Am avut concurenţi extraordinar de bine pregătiţi, iar audienţele au fost peste aşteptări. Acest lucru mă obligă să trec la un alt nivel cu această emisiune. Alături de echipa TVR şi Zucherro Media muncim în această perioadă pentru a îmbunătăţi formatul, ca să avem o emisiune pusă la punct din toate punctele de vedere, iar conţinutul să ofere chiar mai mult suspans şi dinamism”, a spus Virgil Ianţu.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-castiga-romania-prezentata-de-virgil-iantu-va-reveni-in-grila-tvr-2-in-toamna-cu-un-format-imbunatatit-1922402103122017081217125409

Orange, RCS&RDS și Radiocom se bat pe un contract al CFR Călători
Orange Romania, RCS&RDS și Radiocom au depus oferte pentru furnizarea de servicii de transmisie de date în retea VPN necesare functionării sistemelor de emitere electronică a legitimațiilor de călătorie în trafic intern și international. Cu o durată de 4 ani, contractul a fost estimat la o valoare maximă de 232.400 euro, fără TVA. CFR Călători a încheiat 2016 cu venituri proprii, aferente transportului feroviar, de aproape 1,2 miliarde de lei, în creștere cu 7% față de 2015, și cu un profit de 1,2 milioane de lei, în linie cu rezultatele bugetate, de 38 de ori mai mare decât cel din anul precedent.
https://www.profit.ro/stiri/orange-rcs-rds-si-radiocom-se-bat-pe-un-contract-al-cfr-calatori-17125243

Instanța prelungește cu încă 60 de zile interdicția procedurii de dizolvare sau lichidare pentru firmele Teamnet și Asesoft
Tribunalul Prahova a prelungit, joi, cu încă 60 de zile măsura interdicției inițierii procedurii de dizolvare sau lichidare impusă la solicitarea DNA societăților Asesoft International și Teamnet International, urmărite penal în unul dintre dosarele în care fostul deputat Sebastian Ghiță este cercetat pentru fapte de corupție. Măsura nu este defiunitivă și poate fi contestată. Judecătorii de la Tribunalul Prahova au admis, joi, propunerea formulată de Direcția Națională Anticorupție – Serviciul Teritorial Ploiești de prelungire a măsurii preventive a interdicției inițierii procedurii de dizolvare sau lichidare față de persoanele juridice S.C. Asesoft International S.A., și S.C. Teamnet International S.A., societăți urmărite penal în unul dintre dosarele de corupție ale fostului deputat Sebastian Ghiță. Potrivit soluției publicate pe portalul instanțelor de judecată, măsura este valabilă pentru o durată de 60 de zile, începând cu data de 5 august 2017 până la data de 3 octombrie 2017 inclusiv. Decizia nu este însă definitivă și poate fi contestată în termen de 24 de ore de la comunicare, scrie News.ro.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/instanta-prelungeste-cu-inca-60-de-zile-interdictia-procedurii-de-dizolvare-sau-lichidare-pentru-firmele-teamnet-si-asesoft-17128044

Profitul OTE a crescut cu 1% în trimestrul doi
Profitul Hellenic Telecommunications Organization (OTE) a urcat cu 1% în trimestrul doi din 2017, în urma primei creşteri a operaţiunilor de telefonie mobilă în Grecia în ultimii cinci ani, transmite Reuters. OTE, cel mai mare operator de telecomunicaţii din Grecia, a pierdut în ultimii ani o parte din cota sa de piaţă, iar majorările de taxe de pe piaţa internă au afectat câştigurile. Dar investiţiile semnificative în servicii de Internet de mare viteză VDSL şi creşterea rapidă a operaţiunilor de pay-TV au ajutat OTE să-şi recâştige clienţii pe segmentul serviciilor de telefonie fixă.
http://www.economica.net/profitul-ote-a-crescut-cu-1prc-in-trimestrul-doi_141694.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL