×

Profil -- Data și ora publicării: 04.11.2007 14:25:13

PAUL ROBINSON (KidsCo): “E încă loc pe piaţă pentru diversificarea ofertei de programe pentru copii”



Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 25 oct 2007 / La origine absolvent al unei facultăţi de metalurgie dar specializat şi lucrând mulţi ani în media, Paul Robinson a devenit Managing Director al programului de televiziune pentru copii KidsCo din aprilie 2007. Înainte de a lucra la KidsCo, Paul a condus PR Media Consulting Ltd, printre clienţii săi numărându-se Disney, Sony BMG, Hit Entertainment, Chello Media, Liberty Media Corporation, PPL şi GCap Media, o companie formată chiar de el în 2004. Paul a mai fost şi Senior Vice President/Managing Director la Walt Disney Television International/ABC Cable Networks Group în perioada 1998 – 2004, iar înainte de a lucra la Disney, a fost Chief Executive la Talk Radio din Marea Britanie. Din 1990 a fost Managing Editor al BBC Radio 1, apoi Head of Strategy pentru BBC Radio 1, 2, 3, 4 şi 5Live. Cu ocazia anunţului lansării KidsCo, Paul Robinson a acordat un interviu revistei “Media Expres”.

Rep.: Vă rog să descrieţi pe scurt, bazat pe cunoştiinţele proprii, piaţa de televiziune din România şi nişa programelor pentru familie şi copii de aici.
P.R. : Estimările cu privire la evoluţia pieţei româneşti de televiziune pentru copii sunt optimiste, piaţa locală se află în plină creştere, oferind posturi TV atât prin satelit cât şi prin cablu. Există încă loc pe piaţă pentru diversificarea ofertei de programe pentru copii, motiv pentru care KidsCo este încântat să sosească în România şi să ofere programe deosebite copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 10 ani. Aşteptăm cu nerăbdare să ni se alăture noi telespectatori şi abonaţi, în fiecare lună, pentru a îmbogăţi şi mai mult paleta de oferte TV destinate copiilor din România.

Rep.: Plănuieşte KidsCo să vândă publicitate pe piaţa românească? Dacă da, când?
P.R. : Intenţionăm să facem apel la sponsorizări şi publicitate doar în cantităţi foarte limitate şi vom adopta o atitudine extrem de responsabilă faţă de brand-urile pe care le difuzăm.

Rep.: Va folosi KidsCo furnizor locali, de exemplu pentru echipamente tehnice, programări, dublări sau subtitrări, pe piaţa românească? Dacă da, aţi putea dezvălui câteva nume?
P.R. : Suntem întotdeauna în căutare de furnizori locali şi vom efectua dublajul în limba română folosind companii precum VSI, pentru a obţine cea mai bună calitate. De asemenea, KidsCo este în permanenţă în căutare de conţinut local, iar Eddy Tan, Directorul de Programe al companiei, va fi încântat să stea de vorbă cu companii locale.

Rep.: KidsCo este distribuit gratuit sau contra costul unui abonament? Dacă da, cât cere canalul pe abonat?
P.R. : Preţul de difuzare pentru pachetele TV va fi stabilit de partenerii noştri Rom Telecom şi Blue Telecom.

Rep.: Este la modă pentru un specialist în metale să lucreze în piaţa de difuzare a programelor TV?
P.R. : Staţi de vorbă cu un absolvent al unei facultăţi de metalurgie, ceea ce demostrează că atunci când te pasionează cu adevărat ceva, orice obstacol poate fi îndepărtat. M-a ajutat şi MBA-ul dobandit împreună cu experienţa de DJ de radio de la începutul cariereri şi cea de producător de televiziune. Înainte de KidsCo, am fost Senior Vice President/Managing Director la Walt Disney Television International şi sunt un tată de familie cu doi copii. Ei mă ajută să rămân mereu în contact cu ce este nou şi să îmi păstrez spiritul ludic. (Interviu realizat de Mihai Pavelescu)
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL