×

Publicitate -- Data și ora publicării: 09.09.2013 12:25:28

PR-GRAYLING-REBRANDING / Grayling a anunţat schimbări strategice și o nouă identitate vizuală



București (MEDIA EXPRES) / 9 sep 2013 / Grayling, una dintre cele mai mari agenții de consultanță în comunicare la nivel global prezentă și pe piața din România, a anunțat schimbări majore la nivelul brandului de companie, a ofertei de servicii şi strategiei de dezvoltare, schimbări marcate printr-o nouă identitate vizuală şi un nou website.

Compania va oferi în continuare o gamă completă de servicii de comunicare prin intermediul fiecăruia dintre cele 53 de birouri din întreaga lume și în același timp îşi va extinde oferta, punând accent pe programe care au la bază date rezultate din cercetare, activare și reacție rapidă şi soluţii bazate pe tehnologiile moderne, potrivit unui comunicat difuzat de biroul de la București al companiei.

„Industria comunicării a devenit o industrie intens tehnologizată,” a declarat Pete Pedersen, CEO Grayling. „În viitor, companiile de succes vor fi experte în gestionarea informațiilor de tip Big Data, fiind capabile să extragă, să analizeze și să genereze valoare strategică din aceste informaţii, utilizându-le pentru a construi strategii de succes pentru clienţi. Astăzi facem primul pas pentru a deveni o astfel de companie.”

Grayling foloseşte deja o serie de platforme complexe de analize de date, inclusiv instrumente analitice pe care le deține în exclusivitate. Informaţiile obţinute cu ajutorul acestor instrumente au permis clienţilor să rezolve probleme complexe ce țin de politici de reglementare, de captarea atenţiei consumatorilor, de consolidarea reputaţiei companiei şi să stabilească noi căi de comunicare cu diversele lor categorii de public.





Având o prezenţă puternică şi extinsă în Europa şi Orientul Mijlociu, Grayling anunţă schimbări şi la nivel operațional în SUA, care vor consolida și lărgi semnificativ competențele companiei pe piața americană. Cele cinci birouri DutkoGrayling își vor schimba denumirea în Grayling şi vor fi integrate operațional în rețeaua globală, în timp ce Atomic (o agenţie deținută de Grayling) va colabora strâns cu echipa Grayling, în funcţie de nevoile clienţilor.

Repoziționarea din Statele Unite completează schimbările anunţate recent de Grayling în Asia, printre care un parteneriat inovator cu BlueFocus, cea mai mare companie de consultanţă în comunicare din Asia. În luna ianuarie 2014, Bob Pickard, un veteran în industria comunicării, va deveni CEO regional al Grupului Huntsworth pentru zona Asia-Pacific. Structura regională Grayling include şi Grayling Marea Britanie, condusă de Alison Clarke; Grayling Europa Occidentală, condusă de Wolfgang Lang; Grayling Orientul Mijlociu, Turcia şi Africa, condusă de Loretta Ahmed şi Grayling ECE şi Rusia, condusă de Jan Simunek.

„La baza activității noastre a stat mereu - și va sta și de acum încolo – expertiza noastră pe piețele locale,” a continuat Pedersen. „Însă pentru clienţii care au nevoie să deruleze programe de comunicare pe mai multe pieţe, sau pentru care sunt extrem de utile informaţii complexe de pe pieţele locale am creat o reţea globală activă, capabilă să valorifice avantajele oferite de noile tehnologii și să ofere clientului rezultatele așteptate.”

În prezent, Grayling are birouri în 53 de locaţii din 26 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia.
Grayling fost fondată în anul 1981 în Marea Britanie cu scopul de a furniza strategii de comunicare în relații publice, relații guvernamentale, relațiile cu investitorii și organizare de evenimente.

Grayling are birouri în 53 de locaţii din 26 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia. Grayling deține o expertiză solidă în diverse sectoare precum energie, mediu și sustentabilitate, sănătate, IT&C, consumer brands, servicii financiare, transporturi și logistică, relații guvernamentale și cu sectorul public.

Compania face parte dintr-un grup de comunicare denumit Huntsworth plc ce își desfășoară activitatea la nivel global în domeniul relaţiilor publice şi comunicării medicale integrate, care include patru mărci de consultanţă majore: Citigate, principala marcă pentru domeniul financiar; Grayling, a doua mare companie independentă de consultanţă din lume; Huntsworth Health, specialişti în comunicare medicală integrată şi Red, una dintre principalele companii de consultanţă în relaţii publice cu specializări multiple.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL