×

Publicitate -- Data și ora publicării: 01.04.2014 17:28:58

AXN-HANIBAL-PROMOVARE / AXN promovează noua serie Hanibal cu sprijinul operatorilor de cablu



Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 1 apr 2014 / AXN promovează cel de-al doilea sezon al serialului Hannibal, producţie originală Sony Pictures Television, prin campania de marketing de primăvară, ce debutează la începutul lunii aprilie până în luna mai, partenerii AXN, operatorii de cablu fiind implicați în promovare prin canalele proprii, precum şi prin activităţi BTL, precum platforme dedicate şi competiţii cu premii atractive, potrivit unui comunicat de presă difuzat de AXN.

Hannibal, un serial întunecat și plin de mister, revine pe AXN din 7 aprilie, de la 23:00. Campania de promovare include activităţi de tip ATL (promovare prin TV, internet, print, OOH, radio) şi BTL.

Campania de marketing din primăvară oferă indicii despre acţiunea noilor episoade, punând accentul pe răsturnarea de situaţie din sezonul al doilea: Hannibal reuşeşte să scape acuzaţiilor de crime înfăptuite în serie, iar Will, consultantul FBI care descoperă adevărul, este acuzat el însuşi de săvârşirea faptelor abominabile.

Spoturile video de promovare a serialului, de 30 de secunde, vor fi prezente pe staţii TV, iar suporturile online, print şi outdoor vor susţine premiera noului sezon. Scenele filmate bogate în descrieri din spoturile TV, dar şi vizualul îndrăzneţ al campaniei vor intriga asupra acţiunii din noul sezon.

Spoturile video vor fi difuzate pe câteva dintre cele mai urmărite televiziuni din România, asigurând o audienţă amplă a mesajului în faţa potenţialilor telespectatori. Campania online se va desfăşura atât pe portaluri şi site-uri populare, cât şi în social media, pentru ca iubitorii de seriale şi filme să aibă acces la informaţia despre premiera AXN a acestei primăveri.

AXN are peste 16 milioane de abonaţi doar în Europa centrală, unde este difuzat în şase ţări: Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria, şi în cinci ţări din regiunea Adriatică – Serbia, Croaţia, Slovenia, Macedonia şi Muntenegru. Televiziunea este pe primul loc în preferinţele tinerilor adulţi din grupul de vârstă 18-34 de ani când este vorba de divertisment dinamic. Pe lângă seriale de bună calitate, AXN difuzează şi unele din cele mai îndrăgite filme de la Sony Pictures, precum şi de la alte studiouri.

Sony Pictures Television (http://www.sonypicturestelevision.com), companie a Sony Pictures Entertainment, are 18 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 12 ţări în afara Statelor Unite, menţinând birouri în 32 de ţări. Portofoliul global SPT conţine 124 de posturi în 159 de ţări, ajungând astfel la mai mult de 840 milioane de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea, SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului Crackle, un site cu conţinut video premium.

În plus, SPT este proprietar al companiei de producţie Embassy Row şi detine parţial televiziunea prin cablu Game show Network (GSN), 3D channel 3net, principalul site horror/ thriller şi serviciu VOD, FEARnet şi compania naţională de vânzări media, ITN Networks, Inc.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL