×

Publicitate -- Data și ora publicării: 23.06.2014 17:20:17

DISCOVERY-EUROSPORT-PUBLICITATE / Discovery vinde publicitate pentru Eurosport pe piața din România



București (MEDIA EXPRES) / 23 iun 2014 / Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunțat că gestionează vânzările de publicitate pentru televiziunea Eurosport în România, potrivit unui comunicat difuzat de Grayling.

Echipa Discovery România asigură vânzarea spoturilor standard, dar și a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clienţilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive.

“Eurosport este o televiziune premium, care le oferă clienților de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audiență al canalelor Discovery. Combinația între un portofoliu divers de televiziuni care atinge toate tipurile de audiență relevante, brand-uri puternice și îndrăgite de publicul din România și experiența echipei de vânzări din biroul Discovery de la București, face ca adăugarea Eurosport la portofoliul nostru comercial să fie soluția perfectă pentru clienți și o oportunitate excelentă pentru noi de a extinde vânzările de publicitate în România,” a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

Echipa de vânzări din România a Discovery Networks gestionează vânzările de spoturi şi soluții non-standard pentru Discovery Channel, TLC şi Animal Planet de mai bine de şase ani, iar acum Eurosport completează acest portofoliu. Televiziunea este prezentă în ofertele tuturor operatorilor de cablu din România, oferind conținut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis și snooker, până la sporturile cu motor, cele de iarnă și ciclism, inclusiv competiții renumite precum Roland Garros sau Turul Franței.

Eurosport a înregistat o creştere de 33% a audienţei (public comercial, 18-49 de ani) în perioada ianuarie - iunie 2014, în comparație cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Recent, finala feminină de la Roland Garros a generat audiențe record în istoria Eurosport, generând o cotă de piață de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost a doua cea mai urmărită televiziune din România la momentul respectiv.

Pentru România, Eurosport a achiziţionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League până în 2016, oferindu-le clienţilor de publicitate o şansă unică de a ajunge la publicul masculin. Având acum la dispoziție experiența echipei Discovery în soluții non-standard de publicitate, clienții se vor putea asocia cu acest eveniment sportiv de renume prin campanii originale și de impact.

Reamintim că Discovery a anunțat la începutul lunii iunie preluarea grupului de televiziuni Eurosport într-o tranzacție evaluată la 1,2 miliarde de dolari.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL