×

Publicitate -- Data și ora publicării: 22.12.2014 18:02:36

DISCOVERY-NATIONAL GEOGRAPHIC-PUBLICITATE / Discovery face o alianță cu National Geographic pe piața de publicitate din România



București (MEDIA EXPRES) / 22 dec 2014 / Biroul Discovery va vinde de la 1 ianuarie 2015 publicitatea TV pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wildi în România, potrivit unui anunț făcut public de Discovery prin intermediul companiei de relații publice Grayling.

Parteneriatul dintre Discovery Communications și FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, este definit ca fiind unul „strategic” și va oferi clienților un portofoliu de televiziuni pay-TV care se adresează segmentelor de public masculin și feminin, cu venituri medii și superioare, și „va duce la apariția unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile inegalabile ale unor televiziuni care și-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer”.

"Prin adăugarea portofoliul de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluția unică pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport și National Geographic Channel sunt destinațiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toți clienții de publicitate. În același timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild și Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinație formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experiența echipei locale de vânzări, respectiv brandurile și publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienții de publicitate", a spus Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

”Nat Geo Channel și Nat Geo Wild sunt mărci puternice, cu o poziție de vârf pe piața din România și sunt cu adevărat îndrăgite de public. Posibilitatea oferită prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clienților din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri și sectoare de public”, a adăugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing. 

Discovery are un birou local de vânzări de publicitate de șase ani. Din punct de vedere tehnic, vânzarea de publicitate pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wild aduce pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban, generează o cotă de audiență totală de 2,24% pe segmentul canalelor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar în creștere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin și pe cel comercial general.
Echipa de vânzări de publicitate a Discovery în România este coordonată de Alisa Marta, care gestionează publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC și, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.

FOX International Channels (FIC) este divizia internațională multimedia din cadrul 21st Century FOX. Principalele televiziuni pe care compania le deține sunt FOX, FOX Sports, FOX Life, FOX+ și National Geographic Channel. Compania mai operează televiziunile de filme FOX Movies, FOX Movies Premium și Star Chinese Movies, dar și canalele neliniare FOX Play, FOX Play+ și Nat Geo Play, și extensiile televiziunilor pentru mobil și HD. FIC deține, de asemenea, două studiouri de producție și realizează mii de ore de programe locale, fiind în activitate din 14 august 1993.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL