Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Scriem despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:23.01.2019
Data ultimei ştiri: 23.01.2019 10:35:23
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar
 Publicitate 15.11.2016 15:50:10
CAMPANIE INFORMARE-OBA / IAB România și Consiliul Român pentru Publicitate derulează o campanie de informare despre publicitatatea bazată pe comportamentul online
București (MEDIA EXPRES) / 15 nov 2016 / Versiunea locală a unei campanii paneuropene coordonată de asociația EDAA - European Interactive Digital Advertising Alliance - pentru informarea publicului asupra publicității bazate pe comportamentul online a fost lansată la 15 noiembrie de către IAB România și Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), potrivit unui comunicat difuzat pe site-ul RAC.

Inițiativa urmărește să informeze utilizatorul asupra publicității bazată pe comportamentul utilizatorilor online (Online Behavioural Advertising - OBA) și a opțiunilor pe care aceștia le au la îndemână pentru a gestiona modul în care le sunt livrate reclamele.

Campania va rula pe cele mai vizitate site-uri din România în perioada 15 Noiembrie - 20 decembrie și se adresează utilizatorilor de Internet.

Proiectul este implementat la nivel local de catre IAB Romania si Consiliul Roman pentru Publicitate – RAC.

Campania europeană a fost creată, dezvoltată și finanțată de către EDAA (European Interactive Digital Advertising Alliance) și implementată împreună cu Mediacom România. Conceptele creative sunt variate și includ mesaje precum: “Află cum poți să controlezi publicitatea pe care o vezi online”, “Acest simbol te ajută să personalizezi publicitatea online” - cu referire la simbolul grafic ce apare în reclamele furnizate pe baza interesului consumatorului.

Bannerul trimite utilizatorul pe o pagină de informare despre publicitatea online, despre modul în care aceasta finanțează conținutul online și serviciile digitale disponibile pe scară largă sau modul în care utilizatorul își poate administra preferințele pentru livrarea publicității online bazată pe interes (gestionarea cookie-urilor prin platforma centralizată - www.youronlinechoices.eu). Pe aceeași pagină, consumatorii pot urmări două filme explicative legate de modul cum funcționeaza publicitatea comportamentală online.

Simbolul grafic face parte din inițiativa europeană de autoreglementare a Online Behavioural Advertising – OBA- condusă de EDAA și susținută de Comisia Europeană, IABEurope, EASA, EACA și de alte organizații care au ca obiectiv dezvoltarea și protejarea industriei de publicitate digitală.

Oliver Gray, Director General al EDAA a declarat: ”Lansarea campaniei de informare a utilizatorului de Internet dezvoltată de EDAA și implementată în România cu sprijinul RAC și IAB Romania, reprezintă un pas important în direcția creșterii transparenței modului în care este livrată publicitatea online către public și față de mediul digital. Ne propunem să clarificăm posibilitățile pe care le are un consumator de a gestiona ceea ce i se afișează pe ecran pe baza comportamentului său ca și pe baza preferințelor de navigare online. Sperăm să declanșăm astfel un interes cel puțin la fel de ridicat din partea consumatorilor din România, în sensul creșterii încrederii în OBA, cum am generat în alte piețe Europene unde am derulat această campanie”.

Consiliul Roman pentru Publiciate – RAC- este Membru al EASA și, în conformitate cu Recomandarea EASA de bune practici pentru OBA, va gestiona sesizările consumatorilor despre publicitatea furnizată pe baza comportamentului utilizatorului în mediul online. RAC administrează un set de reguli specifice OBA în România.

Companiile ce practică livrarea de publicitate bazată pe interesul utilizatorilor trebuie să țină cont de aceste reguli și, mai ales, trebuie să se asigure că participă în Programul European de Autoreglementare pentru OBA (vezi: www.edaa.eu)

Bannerele campaniei pot fi găsite online la adresa: catalini.punct.ro/ads/banners_romanian, iar linkul la care trimit se află pe pagina de internet PCO: www.youronlinechoices.com/ro/despre-publicitatea-comportamentala-online .

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC - www.rac.ro) este o organizație profesională, non-guvernamentală, nonprofit și independent, înființată în anul 1999. Activitatea principală a Consiliului este autoreglementarea în Publicitate. RAC are 72 de membri: companii, agenții de publicitate, media și asociații profesionale. La rândul său, Consiliul Român pentru Publicitate este membru în organizații europene (EASA – European Advertising Standards Alliance) sau globale (IAA – Internațional Advertising Alliance).

IAB Romania este asociația industriei de marketing și publicitate online din România, membru al rețelei IAB Europe (www.iabeurope.eu). Fondată în 2006, reunește în prezent agenții de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni și companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online.

Proiectele IAB România includ: Studiul ROADS (Valoarea pieței de publicitate online din Romania), IAB Academy, IAB MIXX Awards România, Manifestul pentru Calitate în Publicitatea Online, Standarde și Bune Practici, Decalogul IAB, Studiul AdBlock în România, IAB Breakfast.

Alianța Europeană pentru Publicitatea Digitală Interactivă (www.edaa.eu) este o organizație non-profit, cu sediul la Bruxelles, responsabilă pentru adoptarea inițiativei de autoreglementare pentru Online Behavioural Advertising (OBA) în întreaga Europă. EDAA acordă a licența pentru simbolul OBA și oferă mijloace tehnice consumatorilor pentru transparența și controlul OBA, prin platforma on-line youronlinechoices.eu.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.