×

Profil -- Data și ora publicării: 31.08.2017 19:24:53

IAA-DISCURS WISSMANN / Discursul președintelui Asociației Industriei de Automobile din Germania la conferința de presă IAA 2017



București (MEDIA EXPRES) / 31 aug 2017 / Târgul auto de la Frankfurt, IAA 2017, începe la 14 septembrie, având ca temă principală digitalizarea, cu peste 50 de producători de automobile expozanți și peste 300 de premiere, între care se distinge parteneriatul, la secțiunea New Mobility World, cu Facebook, alături de participanții tradiționali Google și Qualcomm. Sloganul IAA este “Future now” / „Viitorul acum”.

Prezentăm în continuare declarația de președintelui Asociației Industriei de Automobile din Germania (Verbandes der Automobilindustrie - VDA), Matthias Wissmann, la conferința de presă desfășurată la Berlin, joi, 31 august 2017, de la ora 14:00:

„Doamnelor si domnilor,
Îmi face plăcere să vă urez bun venit la conferința noastră de presă pre-IAA. Sunt încântat că participă atât de mulți jurnaliști din Europa, America de Nord și de Sud și din Asia.

Privim înainte cu entuziasm, abia așteptăm să înceapă IAA. La exact momentul potrivit, va reuni toți jucătorii care dau viață mobilității viitorului. Pregătirile pentru cel de-al 67-lea târg de automobile IAA, care va avea loc la Frankfurt am Main, între 14 și 24 septembrie, se desfășoară cu viteză maximă.

Accentul principal va fi pus pe digitalizare. Autoturismele viitorului vor fi conectate și automatizate. Sloganul acestei ediții IAA este "Viitorul acum". IAA va fi deschis oficial la 14 septembrie, de către cancelarul Angela Merkel.

IAA prezintă întreaga gamă de inovații privind mobilitatea, de la digitalizare și automobilele electrice până la noile concepte de transport, în special pentru zonele urbane.

Niciun alt târg de automobile nu se concentrează atât de mult pe digitalizare ca IAA. Cele mai mari companii de IT și tehnologie vor avea o prezență foarte vizibilă la Frankfurt:
 Facebook este New Mobility World Partner - COO Sheryl Sandberg va avea un discurs la ceremonia de deschidere a IAA.
 Google este Platinum Partner pentru Media Night, care va avea loc pe 12 septembrie în prima zi dedicată presei.
 Carlo D'Asaro Biondo, Președintele Google pentru Europa de Est și de Sud, va fi principalul vorbitor la Noaptea Mass Media.
 SAP și Google vor fi reprezentate în mod proeminent la secțiunea New Mobility World.
 Producătorul de chip-uri Qualcomm va expune, de asemenea, la IAA / New Mobility
World, iar CEO-ul Steve Mollenkopf va ține o conferință.

Printre celelalte companii de IT și tehnologie de la IAA se numără BlaBlaCar, Harman, IBM, International Industries, Kaspersky, Merck, NXP, Siemens, Sony, TomTom, Telekom, Allianz și McKinsey și, desigur, subsidiarele Daimler, Moovel, MyTaxi și Car2Go, dar și compania deținută de VW, Moia.

Toate acestea indică faptul că firmele de tehnologie și IT folosesc în mod special IAA ca platformă. Aici se întâlnesc jucători de înaltă tehnologie și firme de automobile.

Ca și automobilul în sine, expozițiile comerciale trebuie să se inventeze din nou și din nou.

IAA evidențiază modul în care se schimbă lumea mobilității. Ca organizator al târgului IAA, asociația VDA a dezvoltat în mod constant și semnificativ, de ani buni, cel mai important târg de mobilitate din lume.

Producătorii de autovehicule de mult timp au început să se redefinească drept furnizori de mobilitate, și investesc foarte mult în digitalizare și mobilitate electrică.

Semnificația digitală a IAA este, de asemenea, subliniată de faptul că South by Southwest (SXSW din Austin, Texas) și Mercedes-Benz din Frankfurt organizează împreună prima lor "meConvention". Această conferință are scopul de a oferi noi impulsuri pentru discursul social pe teme relevante legate de viitor.

În plus, BMW va găzdui platforma de gândire de avangardă TED, unde finaliștii în concursul "Următorii Vizionari" își vor prezenta viziunile pentru viitorul mobilității.

Salutăm acest lucru, pentru că se leagă perfect de New Mobility World, transformarea secțiunii noastre dedicate și transformarea IAA!

New Mobility World este formatul adițional oferit de IAA pentru toți jucătorii noi din lumea mobilității, în special a reunind inovațiile din toate sectoarele care dezvoltă noi soluții, tehnologii și produse pentru mobilitatea de mâine și mai departe.

Un total de peste 250 de companii și organizații vor fi prezente în secțiunea New Mobility World. Cele mai inovatoare startupuri internaționale vor intra în competiție în "NMW Lab17". New Mobility World va folosi o gamă nouă de modele de prezentare, în Sala 3.1, prezente până pe 17 septembrie.

Facebook, Google, SAP și Qualcomm sunt dovada modului în care IAA se schimbă și se adoptă noile tendințe.

Faptul că firmele majore de IT și tehnologie au decis să participe la IAA și New Mobility World subliniază poziția de lider al târgului IAA expozitie.

Vizitatorii vor putea să experimenteze New Mobility World (Noua Lume a Mobilității) nu numai în hala dedicată, ci și în zona exterioară în aer liber numită "Agora", zona în care producătorii de echipamente originale și furnizorii își vor demonstra programele de conducere digitale și automatizate. Firmele participante includ Audi, Daimler, Volkswagen și principalii furnizori Bosch, Continental și ZF.

Cei care definesc mobilitatea viitorului vor fi la IAA!

Publicitatea destinată vizitatorilor IAA cucerește de asemenea un nou teritoriu. Accentul este pus pe
oameni - cu întrebările lor despre viitor, dorințele și cererile lor pentru mobilitatea de mâine. Vă invit să vizionați filmul de campanie pe site-ul IAA www.iaa.de.

Orientarea IAA - internațională și digitală

VDA implementează strategia pentru IAA de mai mulți ani: consistent digital și internațional. Noi suntem cei care au stabilit tendința și au făcut munca de pionierat. Alte târguri ne-au urmat.

Continuăm să organizăm IAA, astfel încât, la Frankfurt, ce își aparține să rămână împreună

Aproximativ 1.000 de expozanți s-au înregistrat pentru IAA, ceea ce este o cifră foarte bună.
Spațiul expozițional ajunge la aproape 200.000 de metri pătrați. În acest an, vom avea cu puțin mai puțin spațiu în spațiul în aer liber decât am avut în 2015, pentru că suprafața exterioară în aer liber este acum un loc de construcție pentru noua hală 12, ce va fi terminată la timp pentru următorul IAA, din anul 2019.

Vă puteți aștepta la un număr mare și variat de premiere la IAA 2017. Cele mai recente cifre sugerează o participare la fel de mare ca în anul 2015. În fiecare zi sosesc noi înregistrări de participanți. Acest lucru înseamnă că IAA este din nou ecranul strălucitor pentru prezentarea a peste 300 de inovații premiate, vom publica cifrele exacte cu puțin timp înainte de începerea târgului.
….

Expozantii - noi jucatori din China - cateva sute de furnizori
Încă o dată, peste 50 de mărci de autoturisme participă la IAA, inclusiv cei mai mari producători de automobile din Europa, SUA și Asia. McLaren revine la IAA (în Agora) după o pauză de mulți ani.

În plus, producătorii chinezi noi (WEY și Chery) vor fi la IAA pentru prima dată. Ei au ales în mod special acest târg pentru intrearea pe piață, fapt care subliniază reputația internațională și atractivitatea IAA. Pentru prima dată, ni se vor alătura noi expozanți din Egipt, Finlanda și Peru.

Mai multe sute de furnizori vor expune la IAA, inclusiv firme care se întorc cum ar fi grupul ThyssenKrupp (care a fost prezent în 2007) și BorgWarner (ultima lor participare a fost în 2011).

Numai IAA găzduiește la o scară atât de cuprinzătoare inovațiile și performanța furnizorilor din întreaga lume, reprezentând 75% din crearea valorii unui vehicul.

La edițiile IAA anterioare au existat expozanți care din propriile lor motivele au decis să nu mai participe la ediția de anul acesta. Le respectăm decizia, analizăm motivele lor individuale și vom continua să dezvoltăm IAA și, cu această experiență, suntem convinși că vor fi bineveniți la edițiile următoare.

Motivele pentru a reveni sunt următoarele:
 Nici un alt târg nu are o prezență internațională mai extinsă – peste 10.000 de jurnaliști din peste 100 de țări vor scrie despre IAA.
 Numai IAA prezintă întregul lanț valoric destinat atât clienților din industrie, cât și clienților finali.
 Niciun alt târg de autovehicule nu prezintă o gamă atât de largă de idei și forumuri dedicate temelor orientate spre viitor ale digitalizării, conducerii conectate și automatizarea conducerii, mobilității electrice și urbane.

IAA 2017 oferă oportunități excepționale pentru industria automobilelor
IAA 2017 avansează. Pe cât de mult cutremur, inovație și dialog posibil! Cea mai importantă expoziție de mobilitate din lume s-a dezvoltat de mult timp în mai mult decât un simplu show auto. Ea reflectă numărul mare de fațete, jucători și oportunități în domeniul mobilității de mâine. Un semnal clar emis de expozanți și organizatorul expoziției din acest an de la Frankfurt.

Deci, anul acesta va fi un IAA ca nici unul anterior. Unii vizitatori îl vor găsi obositor, mulți îl vor găsi inspirat și toți îl vor găsi surprinzător, pentru că așa este mereu un experiment. O versiune beta bine concepută. O invitație la discuții, în vremuri extrem de confuze. Un pariu curajos pe viitor. IAA nu poate fi altceva, în 2017.

(Foto: By Matthias Wissmann - Bundestagsbüro Matthias Wissmann MdB, CC BY 2.0 de, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1327168)
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL