Primul site de știri despre industria de cablu și televiziune din România. Scriem despre
audiovizual din anul 2001.
Advertisement

  Login    Creează cont

Data:24.09.2017
Data ultimei ştiri: 22.09.2017 11:49:49
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar


 _Comunicaţii 04.09.2017 16:36:22
UPC-IDENTITATE VIZUALĂ-SCHIMBARE / UPC are o nouă identitate vizuală începând din septembrie și lansează HAPPY HOME®
București (MEDIA EXPRES) / 4 sep 2017 / UPC România are o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Bucură-te de fiecare moment” care va fi implementat din septembrie și până la sfârșitul anului în toate cele peste 100 de magazine UPC din țară și lansează un nou pachet de servicii digitale de tip „casa conectată” HAPPY HOME® pornind de la 49 de lei pe lună.

Potrivit unui comunicat difuzat de companie, campania de marketing care este asociată cu schimbarea
„reflectă rolul emoțional pe care UPC îl are în viața clienților, fiind alături de ei în momentele petrecute alături de familie și prieteni, acasă sau la distanță, prin intermediul serviciilor digitale”.

Noul produs HAPPY HOME® reuneşte tehnologiile şi serviciile digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX şi televiziunea retransmisă prin serviciul HORIZON.

“(...) Noua strategie de comunicare și promisiunea pentru clienți consolidează poziția noastră la nivelul pieței, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele și serviciile noastre de ultimă generație le asigurăm clienților cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă și cea mai bună experiență de divertisment pentru momente memorabile alături de familie și prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experiență pentru clienții noștri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacțiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care și suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienții noștri”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC.

Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din orașele mari – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeași identitate vizuală.

Campania de repoziționare a brandului este o inițiativă desfășurată de Liberty Global în toate țările din
Europa Centrală și de Est (CEE) în care compania este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia și
Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.
(MEDIA EXPRES)



MEDIA EXPRES
pe Android și IOS




Rasfoiește Anuarul 2016




Click aici pentru comenzi online





www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2017    Media Expres S.R.L.