×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.09.2017 13:21:59

REVISTA PRESEI / 19 sep 2017 /




Ethan Hawke se întâlnește cu publicul românesc la American Independent Film Festival
Topul companiilor cu cele mai mari investiții în publicitatea RADIO (ianuarie – august 2017)
Echipa ”Breaking News” pleacă în caravană. Care sunt primele oraşe în care ajunge
Primăria Sectorului 1 îşi lansează revistă cu aproape trei milioane de euro: ce subiecte se vor aborda şi cerinţele pe care trebuie să le îndeplinească jurnaliştii
Gold FM: revin Gianina Corondan și Radu Buzăianu. Grilă cu Irina Margareta Nistor, Bogdan Gămăleț și Alex Vasilache – Jukebox
Gala Premiilor Emmy 2017 a fost vizionată de 11,4 milioane de telespectatori
Schimbare în acționariatul celui mai mare retailer local online de aparate audio-video premium, un fondator iese din afacere
Vodafone şi Telekom oferă trafic de date gratuit în Facebook, Messenger şi WhatsApp
RCS&RDS devine tot mai mic pe piaţa de energie, dar acaparează tot mai mulţi clienţi casnici
Telekom lansează o ofertă şi mai agresivă: trafic de date gratuit la cartelă şi în principalele aplicaţii de mesagerie instantanee
Alt ministru, alţi oameni: statul şi-a schimbat din nou oamenii din boardul Telekom România


Ethan Hawke se întâlnește cu publicul românesc la American Independent Film Festival
Actorul american Ethan Hawke va vorbi înaintea filmului „Born to Be Blue”, care va fi prezentat în premieră în România și în proiecție unică, cu prilejul American Independent Film Festival, la 19 septembrie, la Cinema Pro, 21.00, informează MEDIA EXPRES. Actorul joacă în acest film rolul celebrului trompetist și muzician Chet Baker, devenit o legendă a jazz-ului în anii `50. La 20 septembrie, cinefilii din Bucureşti au programată o a doua întâlnire cu Ethan Hawke, la începutul filmului „Boyhood”, de Richard Linklater, o producţie filmată timp de 12 ani cu aceeaşi distribuţie. Cel mai bun film la Globurile de Aur 2015, „Boyhood” este o poveste revoluţionară despre creştere şi maturizare, văzută prin ochii unui copil pe nume Mason care creşte literalmente pe ecran.
http://www.forbes.ro/ethan-hawke-se-intalneste-cu-publicul-romanesc-la-american-independent-film-festival-94106

Topul companiilor cu cele mai mari investiții în publicitatea RADIO (ianuarie – august 2017)
Distribuitorul de produse farmaceutice Zdrovit România este cel mai mare consumator de publicitate radio, în primele opt luni ale acestui an. Brandurile de magazine electrocasnice și electronice Altex și Media Galaxy și-au intensificat promovarea pe radio. Campaniile de publicitate pe radio, comandate de Zdrovit România, distribuitor de produse farmaceutice pe baza de vitamine, minerale, suplimente alimentare, OTC, produse cosmetice și de îngrijirea orală, au atins un buget de 23,29 milioane de euro (rate card), potrivit monitorizărilor Biroului Român pentru Audit Transmedia (BRAT). Zdrovit este de departe cel mai activ advertiser pe radio, având în portofoliu, printre altele, brandurile ColonProtect, Supramax Articulații, Vedixin, Anticârcel, Transpiblock, Apuretin și Lacalut. Se observă bugetele importante investite de magazinele Altex, Media Galaxy și eMAG. De asemenea, investiții majore aparține rețelelor de retail Carrefour, Lidl și Metro Cash&Carry. Cele mai mare investitor de pe piața telecomunicațiilor este Orange, cu un volum brut de 3,71 milioane de euro (rate card). Bugetele au fost calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate (rate card), fără să fie eliminate discounturile și gratuitățile.
http://www.forbes.ro/topul-companiilor-cu-cele-mai-mari-investitii-publicitatea-radio-ianuarie-august-2017-94170

Echipa ”Breaking News” pleacă în caravană. Care sunt primele oraşe în care ajunge
Până la apariţia în cinematografe, pe 29 septembrie, a filmului ”Breaking News”, în regia Iuliei Rugină, echipa filmului va pleca într-o caravană prin ţară. Regizoarea, alături de Oana Răsuceanu şi actorii Andi Vasluianu şi Voica Oltean vor călători, timp de o săptămână, în 11 oraşe ale ţării. Echipa filmului va ajunge la Ploieşti (24 septembrie), la Caransebeş şi Reşiţa (25 septembrie), la Timişoara şi Arad (26 septembrie), la Cluj (28 septembrie), la Iaşi (29 septembrie), la Botoşani şi Suceava (30 septembrie), la Vatra Dornei şi Gura Humorului (1 octombrie).  După moartea tragică a cameramanului său, în timpul unei filmări, Alex Mazilu este trimis să facă un reportaj in memoriam despre viaţa acestuia. Cu trei zile înainte de Crăciun, într-un orăşel de pe litoralul Mării Negre, reporterul încearcă să reconstituie viaţa colegului său, prin ochii celor care i-au supravieţuit. Ce alegi să redai din viaţa unui om? Cum îşi vede fiica lăsată în urmă tatăl dispărut? Cât de departe merită să mergi pentru a-ţi face meseria? 
http://adevarul.ro/cultura/arte/echipa-breaking-news-pleaca-caravana-primele-orase-ajunge-1_59bfef945ab6550cb84b9fe6/index.html

Primăria Sectorului 1 îşi lansează revistă cu aproape trei milioane de euro: ce subiecte se vor aborda şi cerinţele pe care trebuie să le îndeplinească jurnaliştii
Primăria Sectorului 1 din Bucureşti, condusă de Daniel Tudorache (PSD), a alocat fonduri publice în valoare de aproximativ trei milioane de euro pentru realizarea, editarea, tipărirea şi distribuţia „Buletinului informativ“ al instituţiei în următorii patru ani, potrivit unui anunţ de licitaţie publicat sâmbătă în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Aproape trei milioane de euro se vor duce, în următorii ani, către cei care se vor ocupa de revista Primăriei Sectorului 1 – Buletinul informativ, scrie Pagina de Media.   Firma care va câştiga licitaţia va asigura prin reporteri şi fotoreporteri interviuri, reportaje şi fotoreportaje, culegerea de ştiri şi opinii privind evenimentele publice în legătură cu activitatea Primăriei, iar buletinul va fi distribuit gratuit cetăţenilor din sector. Bugetul alocat este de 2,75 milioane de euro. Licitaţia a fost deja demarată, iar caietul de sarcini precizează exact de câte ori apare pe an, câte pagini va avea, cum trebuie să scrie ziariştii, dar şi cum să fie designul şi titlurile. Articolele trebuie să fie originale, altfel „plagiatele vor fi respinse“, iar tirajul se vrea de 133.000 exemplare/apariţie. „«Buletinul Informativ» al Primăriei Sectorului 1 se doreşte a fi un instrument util de comunicare între instituţie şi cetăţeni în scopul diseminării informaţiilor de interes public, al creşterii calităţii serviciului public şi al realizării unei administrări în interesului cetăţeanului“, se arată în caietul de sarcini din anunţul de licitaţie publicat pe SEAP.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/primaria-sectorului-1-isi-lanseaza-revisa-aproape-trei-milioane-euro-subiecte-vor-aborda-cerintele-trebuie-indeplineasca-jurnalistii-1_59bfe65e5ab6550cb84b6675/index.html

Gold FM: revin Gianina Corondan și Radu Buzăianu. Grilă cu Irina Margareta Nistor, Bogdan Gămăleț și Alex Vasilache – Jukebox
Gold FM anunță noua grilă de toamnă a postului. Revin pe post, la matinal, Gianina Corondan și Radu Buzăianu. Va avea emisiune pe post și Alex Vasilache, solistul de la Jukebox, trupă care s-a făcut cunoscută ca bandul de la Cronica Cârcotașilor. Vasilache va prezenta Overtime, împreună cu Dan Andreșescu, "un program în care realizatorii vor comenta veseli tot ce e nou, tot ce e de văzut/făcut". Emisiuni săptămânale vor mai avea și Irina Margareta Nistor și jurnalistul Bogdan Gămăleț (un program de interviuri, vinerea). Raluca Moianu va prezenta un program, tot vinerea. Din această toamnă, postul de radio este disponibil și printr-o aplicație de mobil, penttru platformele iOS și Android).
https://www.paginademedia.ro/2017/09/grila-gold-fm-revin-gianina-corondan-si-radu-buzaianu-grila-cu-irina-margareta-nistor-bogdan-gamalet-si-alex-vasilache---jukebox-din-18-septembrie-schimbari-in-grila-gold-fm

Gala Premiilor Emmy 2017 a fost vizionată de 11,4 milioane de telespectatori
Gala Premiilor Emmy 2017 a fost vizionată de 11,4 milioane de telespectatori, depăşind cu puţin audienţa de anul trecut - 11,3 milioane de privitori, una dintre cele mai slabe din istorie, potrivit CBS. Cea de-a 69-a ediţie a galei prezentată de Stephen Colbert şi transmisă de CBS a avut unul dintre cele mai slabe ratinguri din istorie. Ceremonia a inclus multe surprize. Hulu a devenit prima platformă de streaming care a câştigat marele premiu al galei Primetime Emmy. Cu nouă trofee, ”Saturday Night Live” şi-a adjudecat rolul de mare câştigător, fiind urmat de serialele ”The Handmaid's Tale” (Hulu) şi ”Big Little Lies” (HBO), cu câte opt premii, scrie The Hollywood Reporter.
https://www.news.ro/cultura-media/gala-premiilor-emmy-2017-a-fost-vizionata-de-11-4-milioane-de-telespectatori-1922405519452017091117214715

Schimbare în acționariatul celui mai mare retailer local online de aparate audio-video premium, un fondator iese din afacere
Marius Stănescu, fondator alături de alți 3 tineri ai Qube Net, operatorul avstore.ro, cel mai mare retailer local online de echipamente audio-video premium, s-a retras din afacere, cedându-și participația, de 25% din capital, celorlalți trei proprietari. Acțiunile sale au fost preluate în mod egal de ceilalți 3 fondatori, care au ajuns astfel, fiecare, la o deținere de 33,33%. Compania și-a început activitatea în anul 2008 și comercializează direct produse audio și video din categoria premium.
https://www.profit.ro/stiri/schimbare-in-actionariatul-celui-mai-mare-retailer-local-online-de-aparate-audio-video-premium-un-fondator-iese-din-afacere-17213799

Vodafone şi Telekom oferă trafic de date gratuit în Facebook, Messenger şi WhatsApp
Vodafone şi Telekom, locul doi şi trei pe piaţa locală, au anunţat că vor oferi clienţilor trafic de date gratuit în Facebook, Messenger, WhatsApp, dar şi la muzică şi video. Utilizatorii Cartelei Telekom au acum trafic gratuit în aplicaţiile Facebook, Facebook Messenger şi WhatsApp, fără a consuma traficul de date inclus, la preţuri începând de la 5 euro credit. În plus, Cartela Telekom oferă clienţilor trafic consistent de date, cu bonusul GigaDay, de 30 GB / 30 de zile, la viteze 4G.
http://www.capital.ro/vodafone-si-telekom-ofera-trafic-de-date-gratuit-in-facebook-mes.html

RCS&RDS devine tot mai mic pe piaţa de energie, dar acaparează tot mai mulţi clienţi casnici
Compania telecom, activă şi pe piaţa de energie, şi-a redus cu 40% cantităţile de energie furnizate către consumatori, dar şi-a crescut cu 43% numărul de clienţi casnici. În al doilea trimestru al anului, RCS & RDS, care este printre altele şi furnizor de energie electrică prin serviciul Digi Energy, şi-a redus cu 40% cantităţile de energie furnizate consumatorilor, potrivit datelor companiei. Astfel, dacă în primul trimestru din 2017 compania furnizase 263 GWh de energie electrică, în al doilea trimestru cantităţile furnizate au scăzut până la aproape 159 GWh. În ciuda scăderii cantităţilor de energie electrică furnizată, RCS&RDS a câştigat aproape 15.000 de noi clienţi casnici în perioada aprilie-iunie. Astfel, dacă la începutul lui martie compania raporta 32.780 de clienţi casnici (locuri de consum) cărora le furniza energie electrică, la finalul lui iulie, numărul lor ajunsese la 47.199.
http://www.economica.net/rcs-rds-devine-tot-mai-mic-pe-piata-de-energie-dar-acapareaza-tot-mai-multi-clienti-casnici_143323.html

Telekom lansează o ofertă şi mai agresivă: trafic de date gratuit la cartelă şi în principalele aplicaţii de mesagerie instantanee
Telekom, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat o nouă ofertă comercială agresivă - prin care clienţii care utilizează cartele preplătite primesc gratuit trafic de date pentru principalele aplicaţii de mesagerie instantanee, ca parte a strategiei de repoziţionare pe piaţă lansate după schimbarea echipei de conducere a grupului, de anul trecut. „Utilizatorii cartelei Telekom au acum trafic gratuit în aplicaţiile Facebook, Facebook Messenger şi WhatsApp, fără a consuma traficul de date inclus, la preţuri începând de la 5 euro credit. Cartela Telekom oferă clienţilor trafic consistent de date, cu bonusul GigaDay, de 30 GB / 30 de zile, la viteze 4G”, conform unui anunţ al companiei. „Noile noastre oferte susţin tendinţele şi preferinţele clienţilor pentru acces la aplicaţiile de social media şi de video streaming, oricând şi oriunde s-ar afla, direct de pe telefonul mobil”, a declarat Frantisek Mala, director comercial pe segmentul rezidenţial al grupului.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-lanseaza-o-oferta-si-mai-agresiva-trafic-de-date-gratuit-la-cartela-si-in-principalele-aplicatii-de-mesagerie-instantanee-16733496

Alt ministru, alţi oameni: statul şi-a schimbat din nou oamenii din boardul Telekom România
Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) a schimbat, odată cu instalarea noului ministru Lucian Şova, trei din cei patru oameni care îi reprezintă interesele în boardul companiilor din grupul Telekom România, cel mai mare furnizor de servicii fixe şi mobile de pe piaţă, cu afaceri anuale de peste 1 mld. euro, la care statul român deţine un pachet minoritar de acţiuni. Noii membri din boardul fostului Romtelecom sunt Elena Pătraşcu, Corneliu Ioan Dimitriu şi Cătălin Panaite. Dimitriu, care este inginer şi a lucrat pentru Autoritatea Rutieră din Buzău, a fost candidat din partea PSD pe poziţia de consilier local în judeţul amintit din partea PSD. Despre Pătraşcu şi Panaite nu există date publice şi, la fel ca în cazul lui Dimitriu, nu este clar dacă au cea mai mică experienţă în telecomunicaţii. Noul ministru a păstrat-o din vechea echipă de oameni doar pe Raluca Ioana Purecel, 31 de ani, care are zero experienţă în comunicaţii şi care a fost anterior consilier juridic la Transgaz, Primăria Capitalei, Asociaţia Nevăzătorilor şi firma Mix Music Show.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/alt-ministru-alti-oameni-statul-si-a-schimbat-din-nou-oamenii-din-boardul-telekom-romania-16731863
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL