×

Revista presei -- Data și ora publicării: 29.09.2017 12:35:46

REVISTA PRESEI / 29 sep 2017 /




Serialul original TNT „4 Blocks” va fi difuzat de Amazon Prime
Chinezii au luat ROMPETROL. Vor și PRO TV
Realitatea TV, amendă de la CNA pentru atacurile dure la minoritatea maghiară. Sancțiune și pentru B1 TV
„Retragerea ambasadorilor”. Realitatea TV și-a retras reprezentantul de la CNA: de acum comunicăm doar prin avocați
CNA, decizie de intare în legalitate pentru Europa FM, Pro FM și Virgin Radio: fără publicitate locală
Interdicţia începerii dizolvării firmelor din dosarul lui Sebastian Ghiţă, prelungită
Dan Negru va avea o nouă emisiune de divertisment la Antena 1
Start la „Fort Boyard“. Octavian Strunilă şi Paul Ipate dezvăluie detalii din culisele show-ului: „M-am trezit cu unul dintre tigri fix în spatele meu“
Rareş Bogdan, mesaj dur la adresa CNA. „Trădătorilor! Slugilor!“ Reacţia vine după ce Realitatea TV a fost amendată pentru atacuri la minoritatea maghiară
Câți ani am? Dan Negru va avea o nouă emisiune la Antena 1. După un format internațional
Irina Radu: Va veni ziua în care Liviu Dragnea o să-mi ceară scuze
Las Fierbinți și Dortmund - Real Madrid, cifrele serii
Apa, berea şi vitaminele, oferta de toamnă din prime-time-ul televiziunilor. Vinul intră timid pe TV

IT...ONLINE...MOBILE...
Dosarul Microsoft II: Cum l-au înfundat Cocoş şi „Pinalti“ pe ministrul Vreme
Amazon Prime Video va difuza, din octombrie, serialul original TNT „4 Blocks” în peste 150 de ţări
Operațiunile din România ale Google vor fi coordonate de un manager japonez venit de la Salesforce, companie specializată în relații cu clienții

CINEMA...
Premiera internaţională a filmului "Aniversarea", în regia lui Dan Chişu, la Warsaw Film Festival


Serialul original TNT „4 Blocks” va fi difuzat de Amazon Prime
Serviciul de video online cu abonament lunar Amazon Prime Video va difuza serialul original TNT „4 Blocks” în peste 150 de țări, inclusiv România, SUA, Canada și Marea Britanie, informează Media Expres. Serialul „4 Blocks” a fost lansat anul acesta pe televiziunea lineară TNT în Germania, România și Polonia, unde a avut peste 1,5 milioane de spectatori, informează Media Expres. Serialul urmărește lupta clanului Hamady pentru controlul vieții interlope într-un cartier din Berlin. Hannes Heyelmann, Senior Vice President și Managing Director, Europa Centrală și de Est și International Original Programming Strategy, a spus: „Cu «4 Blocks», ne-am asumat riscul de a finanța un serial aproape în întregime pe cont propriu și de a gestiona distribuția pentru prima dată. Credem că am găsit partenerii ideali în Amazon Prime Video și ZDFneo pentru a face serialul disponibil la nivel global. Acest lucru demonstrează că strategia noastră de a spune povești, care sunt în mod clar înrădăcinate la nivel local, funcționează și în vânzările internaționale și ne permit să investim și mai mult în producțiile noastre.” De ambele oferte s-a ocupat Lisette Schlippe, Director Content Licensing pentru Turner în Europa Centrală și de Est și Canada. „4 Blocks” a fost produs de TNT Serie și Wiedemann & Berg. Primul sezon a avut șase episoade și a avut premiera la Berlinale, în februarie 2017. De atunci, serialul a fost vizionat în cadrul numeroaselor festivaluri din întreaga lume. Kida Khodr Ramadan, actorul principal, a câștigat premiul „Cel mai bun actor” la Festivalul Séries Mania din Paris. Un al doilea sezon este deja în producție, filmările fiind programate pentru această iarnă și urmând a fi difuzate anul viitor. TNT este o televiziune de înaltă definiţie care difuzeaza filme de calitate şi seriale originale. În plus, TNT oferă o selecție de filme apreciate de către regizori de top, produse de Warner Bros., dar și de alte studiouri de la Hollywood. TNT are o distribuție de 101 milioane de case în Statele Unite şi o distribuție extinsă în zece ţări din Europa, inclusiv în România, unde acoperă practic întreaga piață de cablu și satelit. TNT face parte din grupul de companii Turner Broadcasting System, Inc.
http://www.forbes.ro/serialul-original-tnt-4-blocks-va-fi-difuzat-de-amazon-prime-95218

Chinezii au luat ROMPETROL. Vor și PRO TV
Central European Media (CME), proprietarul Pro TV, se află în negocieri de vânzare a celor patru staţii de televiziune pe care le mai deţine în acest moment în Europa Centrală şi de Est, potrivit portalului Echo 24, citând mai multe surse interesate. Echo 24 susţine că televiziunea cehă TV Nova se va vinde la pachet cu TV Markiza din Slovacia şi cu staţiile din România şi Bulgaria. "Preţul pentru toate aceste televiziuni va fi mai mare de 1 miliard de dolari", spune site-ul din Cehia. Portalul menţionează: "Investitori chinezi, reprezentaţi de grupul CEFC, care au părăsit recent Empresa Media, nu şi-au pierdut apetitul pentru o achiziţie media cu influenţă". "Nu comentăm speculaţiile care apar în legătură cu firma noastră", a spus Pavel Bednař, purtătorul de cuvânt al CEFC, pentru o publicaţie slovacă. Echo 24 spune că interesat de această vânzare ar fi şi grupul PPF al lui Petr Kellner, care a deţinut acţiuni la TV Nova. Portalul mai infomează că există şi alţi interesaţi: "Penta, care a prestat servicii financiare către CME, şi-a anunţat, de asemenea, interesul în TV Nova. Penta deţine editura VLM, care publică reviste şi ziare regionale. Numele lui Andrej Babis şi al companiei sale sunt, de asemenea, speculate pentru această tranzacţie". În 10 iulie, Central European Media Enterprises a anunţat vânzarea operaţiunilor din Croaţia (Nova TV) şi din Slovenia (POP TV) către Slovenia Broadband S.r r.l., o subsidiară a United Group B.V. Tranzacţia ar urma să se finalizeze până la sfârşitul anului, în funcţie de obţinerea aprobărilor autorităţilor de reglementare. Preţul de achiziţie în numerar a fost de 230 de milioane de euro (262,5 milioane de dolari), iar câştigurile obţinute vor fi folosite pentru achitarea unui împrumut de 250,8 milioane de euro scadent în 2018. Recent, CME a estimat că, în acest an, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare va creşte cu 13-17% la rate constante de schimb. Compania a anunţat, recent, că intenţionează să utilizeze creşterea din acest an pentru a începe să reducă o parte din datoriile sale de un miliard de dolari.
http://www.bursa.ro/dupa-rompetrol-chinezii-vor-si-pro-tv-331962&s=companii_afaceri&articol=331962.html
Realitatea TV, amendă de la CNA pentru atacurile dure la minoritatea maghiară. Sancțiune și pentru B1 TV
Realitatea TV și B1 TV, sancționate pentru emisiunile virulente din 19 și 20 iunie, la adresa comunității maghiare: 85.000 de lei, pentru Realitatea TV, în timp ce postul B1 TV a fost sancționat cu 20.000 de lei. Ce s-a întâmplat pe platouri, de s-a ajuns la aceste amenzi? Discuțiile din cele două emisiuni veneau în contextul moțiunii de cenzură declanșată de PSD-ALDE contra propriului guvern, Grindeanu, și a unor concesii pe care liderii PSD ar fi fost dispuși să le facă celor de la UDMR. Printre acestea, un proiect de lege ce prevedea sărbătorirea Zilei Maghiarilor pe 15 martie. Cazul a ajuns pe masa CNA ca urmare a unei sesizări din partea UDMR. „Pe parcursul emisiunilor menționate, prezentatorii emisiunilor au creat o atmosferă ostilă orientată împotriva UDMR și împotriva comunității maghiare din România, folosind un limbaj injurios și un ton care are menirea de a incita la ură pe bază de naționalitate și etnie. Prezentatorii emisiunilor formulau într-un mod provocator și insinuator în așa fel încât să instige audiența la sentimente antimaghiare”, arată în sesizarea de la UDMR. După analiza din forul audiovizual membrii CNA au decis: 85.000 de lei amendă la Realitatea TV, 20.000 de lei la B1 TV. Sancțiunea de 85.000 de lei a fost una intermediară, după ce alte două propuneri nu au strând cel puțin șase voturi pentru: 100.000 de lei, propusă de Radu Călin Cristea, respectiv, 70.000 de lei, propusă de Dorina Rusu. În cazul B1 TV, au fost două propuneri de sancțiune: Radu Călin Cristea a propus 50.000 de lei, în timp ce Dorina Rusu a propus 20.000 de lei.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/realitatea-tv-amenda-dura-de-la-cna-pentru-atacurile-dure-la-minoritatea-maghiara-sanctiune-si-pentru-b1-tv

„Retragerea ambasadorilor”. Realitatea TV și-a retras reprezentantul de la CNA: de acum comunicăm doar prin avocați
Vom discuta prin avocați, le-a transmis reprezentantul Realitatea TV membrilor CNA, după ce forul audiovizual a amendat Realitatea TV cu 85.000 de lei. De ce acest cuantum: din cauza atacurilor dure făcute pe postul TV la adresa comunității maghiare, când se discuta votul UDMR pe moțiunea de cenzură. „Am decis să ne retragem reprezentantul de la CNA după ceea ce s-a întâmplat astăzi aici. De acum înainte reprezentarea noastra se va face prin avocați. Noi am înțeles să fie sancționat limbajul, dar nu libertatea de exprimare a opiniei”, a spus Avram Mihăiță, reprezentantul Realitatea în relația cu CNA. În mod normal, marile posturi își trimit câte un reprezentant, fie director de program, fie un reprezentant din departamentul juridic, pentru relația cu CNA. În cazuri punctuale, alături de reprezentantul postului sunt prezenți și realizatorii TV care sunt vizați de sancțiune. Prezența reprezentanților la ședinte nu este obligatorie, astfel că gestul Realitatea TV are doar o valoare simbolică. Din punct de vedere juridic, nu există niciun fel de consecințe, nici care să vizeze CNA, dar nici postul de televiziune.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/retragerea-ambasadorilor-realitatea-tv-si-a-retras-reprezentantul-de-la-cna-de-acum-comunicam-doar-prin-avocati

CNA, decizie de intare în legalitate pentru Europa FM, Pro FM și Virgin Radio: fără publicitate locală
Sunt rețele cu acoperire națională, însă difuzează și publicitate locală. Consiliul Național al Audiovizualului a decis să trimită mai multor rețele de radio o decizie de intrare în legalitate prin care să le amintească să-ți respecte grila de programe și să nu mai difuzeze spoturi publicitare locale sau regionale. CNA a decis, totodată, să le dea răgaz până la 1 ianuarie 2018, posturilor Europa FM, Pro FM și Virgin Radio să corecteze problemele și să respecte grila de programe, adică să difuzeze 100% program de la București, așa cum spune legislația în ce privește licențele naționale de radio. Radu Herjeu: „Vreaus să subliniez că noi folosim de obicei terminologia de rețele naționale pentru posturile care se află în mai toată țara. În acest caz, cele cinci chiar sunt rețele naționale pentru că au licență națională. Sunt cele cinci rețele cu licență națională.” Herjeu a menționat și articolul de lege care este vizat în acest caz: „licenţa audiovizuală naţională dă dreptul la o difuzare a aceluiaşi program într-o zonă geografică ce cuprinde o audienţă potenţială de peste 60% în cazul radiodifuziunii, respectiv 70% în cazul televiziunii, din populaţia recenzată a ţării.”
https://www.paginademedia.ro/2017/09/cna-decizie-de-intare-in-legalitate-pentru-europa-fm-pro-fm-si-virgin-radio-fara-publicitate-locala

Interdicţia începerii dizolvării firmelor din dosarul lui Sebastian Ghiţă, prelungită
Magistraţii Tribunalului Prahova au admis propunerea procurorilor anticorupţie de prelungire a măsurii preventive a interdicţiei iniţierii procedurii de dizolvare şi lichidare a Asesoft International şi Teamnet International, transmite corespondentul Mediafax. Potrivit portalului instanţelor, Magistraţii Tribunalului Prahova au prelungit interdicţia de dizolvare sau lichidare a Asesoft International şi Teamnet International, firme din dosarul omului de afaceri Sebastian Ghiţă. „Admite propunerea formulată de Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Direcţia Naţională Anticorupţie – Serviciul Teritorial Ploieşti, şi, în consecinţă prelungeşte măsura preventivă a interdicţiei iniţierii procedurii de dizolvare sau lichidare faţă de inculpatele persoane juridice SC Asesoft International SA şi SC Teamnet International SA pentru o durată de 60 de zile, începând cu data de 4 octombrie 2017 până la data de 2 decembrie 2017 inclusiv", se arată în soluţia dată.
http://www.mediafax.ro/social/interdictia-inceperii-dizolvarii-firmelor-din-dosarul-lui-sebastian-ghita-prelungita-16747548

Dan Negru va avea o nouă emisiune de divertisment la Antena 1
Prezentatorul Dan Negru (46 de ani) va avea o nouă emisiune de divertisment la Antena 1, realizată după un format internaţional. Dan Negru va fi prezentatorul unui nou program de tip quiz-show, care urmează formatul internaţional „Guess my age“, în care concurenţii trebuie să ghicească vârsta unor persoane, arată Click!. Informaţia a fost confirmată de reprezentanţii Antena 1 pentru Pagina de Media.    Potrivit unei surse, emisiunea se va difuza la Antena 1, în curând, în fiecare joi.   În formatul original, concurenţii sunt oameni obişnuiţi care pornesc cu o sumă de bani şi, pe parcursul a şase etape, trebuie să ghicească vârsta exactă a şase persoane pe care nu le-au mai văzut înainte. La fiecare greşeală, li se scade din sumă, însă au parte şi de cinci indicii (de exemplu o melodie lansată în anul în care s-a născut persoana respectivă, o fotografie dintr-un film din acest an etc). Potrivit ziarului Click!, însă, în varianta românească, concurenţii vor fi „artişti de calibru, care vor primi fotografii cu diverse persoane care au fost «îmbătrânite» intenţionat“.   În plus, Dan Negru va relua emisiunile „Next Star“ şi „Te pui cu blondele?“ din ianuarie, dar şi programul de Revelion, cu care a  fost lider de audienţă vreme de 17 ani.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/dan-negru-noua-emisiune-divertisment-antena-1-1_59ccfdd65ab6550cb89dc477/index.html

Start la „Fort Boyard“. Octavian Strunilă şi Paul Ipate dezvăluie detalii din culisele show-ului: „M-am trezit cu unul dintre tigri fix în spatele meu“
Game show-ul „Fort Boyard“ începe din 1 octombrie, la Pro TV şi va fi difuzat în fiecare duminică, de la ora 20.30. Prezentatorii Octavian Strunilă şi Paul Ipate au vorbit pentru „Adevărul“ despre experienţa de la filmări. În fiecare ediţie a emisiunii, câte o echipă formată din cinci vedete din România va intra în celebrul fort de pe coasta de vest a Franţei şi va încerca să ducă la capăt nişte probe dificile, pentru a deschide comoara şi a câştiga premiul ediţiei. Probele le vor testa concurenţilor atât abilităţile şi anduranţa, cât şi forţa de caracter şi tăria emoţională. Prima echipă pusă la încercare este formată din Mihaela Rădulescu, Sandra Izbaşa, Corina Bud, Vlad Logigan şi Adrian Nartea. Printre vedetele anunţate în cadrul noii emisiuni se mai numără: Bogdan Vlădău, Doiniţa Oancea, Andreea Ibacka, Ionuţ Iftimoaie, Răzvan Fodor, Claudia Pavel, Kamara, Cornel Ilie, Cosmina Păsărin, George Vintilă, Anna Lesko, Vasile Calofir, Ruby, Cătălin Moroşanu, Giani Kiriţă, Andreea Antonescu şi Mihai Rait. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/start-fort-boyard-octavian-strunila-paul-ipate-dezvaluie-detalii-culisele-show-ului-m-am-trezit-unul-tigri-fix-spatele-meu-1_59cbba0e5ab6550cb896517c/index.html

Rareş Bogdan, mesaj dur la adresa CNA. „Trădătorilor! Slugilor!“ Reacţia vine după ce Realitatea TV a fost amendată pentru atacuri la minoritatea maghiară
Rareş Bogdan a declarat război Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), după ce postul Realitatea TV a fost amendat pentru emisiunile virulente la adresa comunităţii maghiare. CNA a amendat Realitatea TV şi B1 TV cu 85.000 de lei, respectiv 20.000 de lei, după ce posturile de ştiri au dezbătut proiectul de lege ce prevedea sărbătorirea Zilei Maghiarilor pe 15 martie, scrie Paginademedia.ro. Televiziunile au fost sancţionate pentru încălcarea mai multor articole de lege privind informarea corectă, dezbaterea echilibrată şi imparţială, dar şi pentru articole ce privesc instigarea la ură şi afirmaţiile defăimătoare. Membrul CNA Radu Herjeu a subliniat că este inadmisibil ce s-a întâmplat în emisiunea „Jocuri de putere“, fiind de părere că invocarea istoriei a fost un pretext pentru a ataca anumite partide politice, iar „virulenţa extraordinară care pare de sorginte naţionalistă şi patriotică, de fapt, a fost doar o strategie politică“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/rares-bogdan-mesaj-dur-adresa-cna-tradatorilor-slugilor-reactia-vine-realitatea-tv-fost-amendat-atacuri-minoritatea-maghiara-1_59cd0d6d5ab6550cb89e3cde/index.html

Câți ani am? Dan Negru va avea o nouă emisiune la Antena 1. După un format internațional
Guess My Age este numele formatului internațional după care se va face emisiunea, scrie Click. În traducere: Ghicește-mi vârsta. Informația legată de show a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de oficialii Antena 1. Pe scurt formatul internațional este un quiz, în care concurenții trebuie să ghicească vârsta unor persoane. Guess My Age, date despre format: Concurenții (oameni obișnuiți), pornesc cu o sumă (100.000 de euro este în prezentarea formatului, în România sumele vor fi altele).
https://www.paginademedia.ro/2017/09/video-cati-ani-am-dan-negru-va-avea-o-noua-emisiune-la-antena-1-dupa-un-format-international

Irina Radu: Va veni ziua în care Liviu Dragnea o să-mi ceară scuze
Fostul preşedinte-director general al TVR, Irina Radu, declară într-un interviu la RFI că probabil, anumite decizii ale sale au deranjat. Ea spune că se aştepta să fie demisă de Parlament, dar crede că votul de miercuri a fost dat pe baza unor dezinformări. Irina Radu precizează că TVR a avut un profit de 6 milioane de lei în 2016. Irina Radu spune că se aştepta să fie demisă de la conducerea TVR: „Vreau să vă spun că mă aşteptam, aşa, din ce s-a întâmplat în ultimul timp, mă aşteptam. Nu vreau să judec votul. Sunt foarte supărată pe felul în care oamenii ajung să ia decizii, dar în acelaşi timp, încerc să-mi păstrez umorul (...). Ştiu exact cât durează „viaţa” unui preşedinte TVR, eram pregătită pentru orice, dar nu credeam că se vor lua nişte decizii atât de importante, pe bază de dezinformare. Mă refer la tot ce s-a spus la concluziile referitoare la raport. Adică este primul raport pozitiv după ani de zile, este un an 2016 primul an terminat pe plus de TVR. Asta arată ceva, arată o muncă, un efort, un altfel de management. Dacă toate lucrurile astea nu contează şi trei babe bârfitoare se duc la cineva şi-i spun trei prostii şi un Parlament întreg votează pe aceste criterii, eu ce să mai comentez, mă bucur de viaţă şi atât”. Irina Radu e convinsă că preşedintele PSD îi va cere scuze: „Vă garantez şi bag mâna în foc că va veni ziua în care Liviu Dragnea, cum şi-a cerut scuze Parlamentului, o să-mi ceară mie scuze, pentru minciunile pe care le-a crezut de la tot felul de micuţi din jurul lui. Şi dacă n-o să-mi ceară public, că are şi omul mândria lui, o să-mi ceară în gând măcar, dar pentru mine asta contează. De acolo nu am primit nici un semnal. Râdeam cu foşti preşedinţi, că vă daţi seama că ţinem legătura, suntem foşti colegi de presă şi-mi spuneau: Irina, când nu ţi se mai răspunde la telefon, înseamnă că-i gata! (râde). E aceeaşi regulă de 20 şi ceva de ani”.
http://www.rfi.ro/politica-98113-exclusivitate-rfi-irina-radu-liviu-dragnea-scuze

Las Fierbinți și Dortmund - Real Madrid, cifrele serii
Pe intervalul Las Fierbinți, Pro TV a fost lider detașat, dar pe meci, a fost aproape la egalitate cu Antena 1, cu Chefi la cuțite. Las Fierbinți a fost urmărit, marți seara, de 2,4 milioane de persoane din întreaga țară, media pe minut. Pro TV a avut, cu serialul de comedie, un plus de 800.000 de persoane față de Antena 1, care a fost pe doi, cu peste 1,5 milioane de privitori, media. Pe intervalul meciului Borussia Dortmund - Real, Pro TV a avut o medie de 1,3 milioane de persoane, la mică distanță de Antena 1, care este în continuare pe poziția secundă.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-las-fierbinti-si-dortmund-real-madrid-cifrele-zilei

Apa, berea şi vitaminele, oferta de toamnă din prime-time-ul televiziunilor. Vinul intră timid pe TV
După ce săptămâni la rând berea a fost starul din prime-time-ul televiziunilor în ceea ce priveşte băuturile, săptămâna aceasta îşi face loc timid la TV şi vinul. Crama Ceptura, al cărei vin a fost degustat prima dată în 2005, şi-a promovat produsele luni seară, având însă doar o singură reclamă, faţă de brandurile de bere, care au avut împreună şase reclame. Alimentele şi băuturile au dominat luni seară prime-time-ul pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, urmate de industria farma, produse cosmetice şi de îngrijire personală şi industria telecom, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Cu un număr de cinci reclame, discounterul german Lidl a fost cel mai vizibil pe ecrane luni seara, în condiţiile în care pe 18 septembrie a deschis un magazin de tip pop-up (temporar) în clădirea de birouri Magheru One din Capitală care vinde colecţia de haine „Esmara by Heidi Klum”, disponibilă şi în celelalte magazine din ţară ale brandului. Din industria alimentelor şi băuturilor s-au mai remarcat produse precum untul produs de danezii de la Lurpak sau ciocolata Milka Waves.
http://www.zf.ro/companii/apa-berea-si-vitaminele-oferta-de-toamna-din-prime-time-ul-televiziunilor-vinul-intra-timid-pe-tv-16745576

IT...ONLINE...MOBILE...
Dosarul Microsoft II: Cum l-au înfundat Cocoş şi „Pinalti“ pe ministrul Vreme
Milionarul Dorin Cocoş şi fostul primar PDL al oraşului Piatra Neamţ, Gheorghe Ştefan - „Pinalti“, au dat două declaraţii la DNA în care au explicat cu detalii afacerea din dosarul „Microsoft II“. Este vorba de cazul în care fostul ministru PDL al Comunicaţiilor, Valerian Vreme (54 de ani), a fost trimis în judecată pentru abuz în serviciu. Valerian Vreme însă a fost acuzat că în calitate de ministru a încheiat, fără organizarea unei licitaţii publice, cu D.Con-Net AG, un contract ce avea ca obiect închirierea, cu opţiune de cumpărare, a drepturilor neexclusive de utilizare a produselor software Microsoft în şcoli. Societatea D.Con-Net AG, în spatele căreia erau Dinu Pescariu şi Claudiu Florică,  ar fi cumpărate aceste licenţe cu 2,6 milioane de euro, în perioada 2010-2012. Ministerul Comunicaţiilor a plătit pentru aceste licenţe suma de 13.904.599 de euro. Prejudiciul adus statului: 11.291.794 euro. Vreme declara la începutul anchetei că este nevinovat, iar decizia de a semna contractul a fost făcută în baza unei HG.
http://adevarul.ro/news/eveniment/dosarul-microsoft-ii-l-au-infundat-cocos-pinalti-ministrul-vreme-1_59cd15dc5ab6550cb89e74de/index.html

Amazon Prime Video va difuza, din octombrie, serialul original TNT „4 Blocks” în peste 150 de ţări
Amazon Prime Video va difuza serialul original TNT „4 Blocks” în mai mult de 150 de ţări, inclusiv în Statele Unite ale Americii, Canada şi Marea Britanie, începând cu 4 octombrie. „4 Blocks” a fost deja difuzat la TNT în Polonia şi în România, în paralel cu lansarea din Germania. Postul de televiziune intenţionează să difuzeze serialul şi în Suedia, Norvegia şi Danemarca începând cu 2 noiembrie, transmite Turner. În alte 50 de ţări, precum Germania, Franţa şi Rusia, serialul va fi disponibil începând din vara anului viitor.  Serialul a fost urmărit până în prezent de peste 1,5 milioane de telespectatori. „Cu «4 Blocks» ne-am asumat riscul de a finanţa un serial aproape în întregime pe cont propriu şi de a gestiona distribuţia pentru prima dată. Credem că am găsit partenerii ideali în Amazon Prime Video şi ZDFneo pentru a face serialul disponibil la nivel global”, a transmis Hannes Heyelmann, Senior Vice President şi Managing Director, Europa Centrală şi de Est şi International Original Programming Strategy.
https://www.news.ro/cultura-media/amazon-prime-video-va-difuza-din-octombrie-serialul-original-tnt-4-blocks-in-peste-150-de-tari-1922404128002017091217230087

Operațiunile din România ale Google vor fi coordonate de un manager japonez venit de la Salesforce, companie specializată în relații cu clienții
Operațiunile din România ale Google vor fi coordonate de managerul japonez Nancy Walker, care lucrează la gigantul american de 3 ani, după ce anterior a fost Corporate Counsel la compania Salesforce, specializată în furnizarea de servicii de management al relației cu clienții. În vârstă de 37 de ani, ea s-a născut la Nagasaki. Ea il înlocuiește în postul de administrator pe Matthew Scott Sucherman, Deputy General Counsel la Google de 14 ani.  Operațiunile gigantului american în România sunt derulate prin filiala Google Bucharest SRL. Veniturile Google în Romania sunt estimate la 75-100 milioane de euro anual, în principal din piața de publicitate.
https://www.profit.ro/must-read/operatiunile-din-romania-ale-google-vor-fi-coordonate-de-un-manager-japonez-venit-de-la-salesforce-companie-specializata-in-relatii-cu-clientii-17230965

CINEMA...
Premiera internaţională a filmului "Aniversarea", în regia lui Dan Chişu, la Warsaw Film Festival
"Aniversarea" este ultimul film în care a jucat Mircea Albulescu (1934-2016) şi al şaptelea lungmetraj semnat de Dan Chişu, după "Websitestory" (2010), "Ursul" (2011), "Şi caii sunt verzi pe pereţi" (2012), "Déjà vu" (2013), "Youtube Bazaar (2015)", "Bucureşti NonStop" (2015). Filmul spune povestea celei de-a 94-a aniversări a lui Radu Maligan, personaj important în România de dinainte de 1989, când familia şi foştii colegi se întâlnesc să-l sărbătorească pe bătrân, iar petrecerea se împotmoleşte atunci când jumătate dintre oaspeţi încearcă să îl convingă pe Radu să se spovedească unui preot, în timp ce restul invitaţilor consideră că nu poţi forţa pe cineva să acţioneze împotriva voinţei sale. Pelicula "Aniversarea" este selectată în Competiţia oficială a celei de-a XXXIII-a ediţii a Warsaw Film Festival, care va avea loc între 13 şi 22 octombrie, alături de producţii din Rusia, Polonia, Cehia, Franţa, Turcia, Filipine, Georgia, Estonia, Slovenia şi China.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/premiera-internationala-a-filmului-aniversarea-in-regia-lui-dan-chisu-la-warsaw-film-festival-16746767
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL