×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.10.2017 12:58:30

REVISTA PRESEI / 2 oct 2017 /




Eurosport a anunțat creșterea audienței medii în România în timpul Turului Spaniei
IBC 2017: Asistăm la o nouă eră a televiziunii
„Se zice că...“ revine la TVR 2: subiectele şi invitaţii din prima ediţie
TVR difuzează în premieră „Înainte de potop“, documentarul lui Leonardo DiCaprio despre impactul devastator al schimbărilor climatice
Fort Boyard a început la Pro TV. Mihaela Rădulescu și Sandra Izbașa, în prima echipă de concurenți
AUDIENȚE. Vocea României s-a „auzit” mai tare. Care au fost cifrele serii
O pată pe obrazul CNA. S-a prescris unul din cele mai grave derapaje TV: înmormântarea Ilenei Ciuculete
Meciul Lugano - FCSB, victorie pentru FCSB, victorie și pentru Pro TV
Festival de victimizare la Realitatea TV după ce postul a fost amendat. Cu jumătăți de adevăr și jigniri grosolane la adresa membrilor CNA
Radu Buzăianu, matinalul de la Gold FM, emisiune la B1 TV

CINEMA...
San Sebastián 2017 - Bogdan Dumitrache, desemnat „cel mai bun actor” pentru rolul din filmul „Pororoca”
San Sebastián 2017 - „Soldaţii. Poveste din Ferentari”, menţiune specială din partea juriului Premios Sebastiane
INTERVIU - Regizoarea Iulia Rugină: „Breaking News” nu e un film despre televiziune, e un film care se întâmplă în lumea televiziunii

IT...ONLINE...MOBILE...
A preluat un site de limbă franceză, apoi unul în limba engleză. Investitor nou la site-ul Romania-Insider
Telekom scoate la vânzare 18 proprietăți imobiliare în valoare de peste 20 de milioane de euro
Google vrea să ajute presa prin limitarea conţinuturilor gratuite
INTERVIU Ministrul Lucian Sova, despre masurile pe 5 ani pentru redresarea Postei: Vom reduce macar la jumatate posturile de conducere din structura centrala si vom genera 6 sau 10 posturi de conducere la nivel regional
Netflix anunță noi investiții în filme și seriale originale

ȘTIRILE PE LARG

Eurosport a anunțat creșterea audienței medii în România în timpul Turului Spaniei
Eurosport a anunțat creșterea audienței medii în România cu 42% în timpul Turului Spaniei, audienţa în direct a celor mai importante trei curse de ciclism din Marile Tururi crescând cu 26% la nivel european și Turul Spaniei înregistrând o creștere de 81% pentru acoperirea integrală a evenimentului, tot la nivel european, informează MEDIA EXPRES. Marile Tururi de ciclism – Turul Italiei, Turul Franţei şi Turul Spaniei – au înregistrat anul acesta un număr record de fani care au urmărit competițiile transmise pe Eurosport, notează Media Expres. Numărul fanilor români care au urmărit La Vuelta a atins cel mai inalt prag înregistrat vreodată de această competiție, generând o audiență medie cu 42% mai mare față de cea din 2016. După Turul Spaniei din această lună, în care Chris Froome a devenit primul ciclist care a câştigat în acelaşi an Vuelta şi Turul Franţei, asemeni lui Bernard Hinault în 1978, Eurosport a confirmat o creştere de 26% a mediei de audienţă pe minut în direct faţă de 2016 pentru transmisiunile sale de la Marile Tururi de ciclism. Programele Eurosport dedicate Turului Spaniei au atins cote medii de audienţă în direct de 1,3 milioane pe minut la nivelul Europei, în creştere cu 46% faţă de anul anterior.
http://www.forbes.ro/eurosport-anuntat-cresterea-audientei-medii-romania-timpul-turului-spaniei-95280

IBC 2017: Asistăm la o nouă eră a televiziunii
Sute de canale UHD, televiziune la cerere în orice colţ al lumii şi televizoare 8K flexibile. Acesta este viitorul prezentat de companiile din domeniu la cel mai mare târg de profil din lume, IBC. International Broadcasting Convention (IBC) este un târg de media, divertisment şi tehnologie care se desfăşoară de 50 de ani în capitala Olandei, Amsterdam. Peste 1.700 de companii din 170 de ţări vin în centrul expoziţional RAI pentru a prezenta cele mai noi tehnologii din domeniul televiziunii. Prima ediţie IBC a avut loc în anul 1967 la Londra. La hotelul Royal Lancaster au participat 32 de firme, dar televiziunea era în altă eră atunci. Pe măsură ce tehnologia a evoluat, evenimentul a crescut, iar un hotel nu mai era suficient pentru a găzdui IBC. Astfel, în 1992, IBC se mută la Amsterdam în centrul de expoziţii RAI. Din anul 1994, IBC a devenit un eveniment anual care este organizat în luna septembrie. Cea mai recentă ediţie a atras peste 60.000 de vizitatori dornici să afle tendinţele în materie de OTT, 4K, HDR, VOD, VR şi IPTV. Piaţa video este la cele mai mari cote din istoria sa. Oamenii se uită la conţinut video pe tot parcursul zilei, nu doar dimineaţa şi seara cum era în trecut. Televizorul rămâne mijlocul preferat de divertisment în timpul serii, în timp ce dimineaţa şi la prânz sunt preferate dispozitivele mobile precum tabletele sau telefoanele mobile. Televiziunea clasică atrage 95% din venituri, însă clienţii vor şi acces la platforme OTT (over-the-top), adică să urmărească canalele preferate şi pe dispozitive mobile. Cu toate acestea, în lume sunt 368 de milioane de gospodării fără televizor dintre care 13 milioane în Europa. La IBC, compania MX1, parte din SES Astra a prezentat MX1 360, o platformă end-to-end pentru radiodifuzori, furnizori de servicii TV şi distribuitori. Aceasta permite companiilor media să livreze şi să valorifice conţinutul lor dintr-o singură platformă centralizată de servicii. De asemenea, asigură pregătirea, gestionarea şi validarea conţinutului de înaltă calitate pentru vizionarea pe mai multe ecrane. MX1 360 permite accesarea, monitorizarea şi interacţionarea cu conţinutul virtual, de oriunde din lume. „Degeaba ai conţinut de calitate şi seriale precum Game of Thrones, dacă nu ai cum să le livrezi“, spune Deepak Mathur, vicepreşedinte, comercial în zona Asia-Pacific şi Orientul Mijlociu la SES. În ceea ce priveşte calitatea conţinutului, tot mai mulţi clienţi vor acces la canale HD, iar numărul acestora va creşte de patru ori până în anul 2025. O creştere mai mare se înregistrează pe segmentul canalelor Ultra HD (UHD) sau 4K. Tehnologia UHD are o creştere mai explozivă decât a avut tehnologia HD la vremea ei. Spre exemplu, compania SES, care deţine peste 50 de sateliţi, transmite 31 de canale UHD dintre care 21 comerciale, iar trei operatori europeni oferă deja canale UHD în oferta lor.
http://www.capital.ro/ibc-2017-asistam-la-o-noua-era-a-televiziunii.html

„Se zice că...“ revine la TVR 2: subiectele şi invitaţii din prima ediţie
Emisiunea „Se zice că...“ revine la Televiziunea Română cu noutăţi din zona socială, culturală, mondenă   şi de life style. Ioana Voicu, Nuami Dinescu şi Florina Constantinescu vor prezenta la TVR 2, din 2 octombrie de luni până joi, de la ora 14.10, emisiunea „Se zice că...“. Gazdele programului promit noutăţi din zona socială, culturală şi mondenă, dar şi dezbateri amuzante despre viaţa vedetelor, rolurile în familie, responsabilităţile taţilor sau cum să ne păstrăm sănătatea şi frumuseţea indiferent de vârstă şi anotimp.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/se-zice-ca-revine-tvr-2-subiectele-invitatii-editie-1_59ce60145ab6550cb8a7219e/index.html

TVR difuzează în premieră „Înainte de potop“, documentarul lui Leonardo DiCaprio despre impactul devastator al schimbărilor climatice
Postul public TVR 1 difuzează în această seară „Înainte de potop“, documentarul despre schimbările climatice produs şi prezentat de actorul american Leonardo DiCaprio. Eforturile din ultimii ani ale activistului de mediu Leonardo DiCaprio de a atrage atenţia asupra schimbărilor climatice s-au concretizat într-un film documentar, pe care TVR 1 îl difuzează în două părţi – vineri, 29 septembrie, de la ora 22.20, şi pe 6 octombrie, de la ora 21.35.  Documentarul „Înainte de potop“ reprezintă un manifest prin care starul de la Hollywood speră să mobilizeze publicul şi să-i determine pe liderii lumii să ia măsuri înainte de a fi prea tarziu. Filmul, lansat în toamna anului 2106, a intenţionat să transmită şi un avertisment înaintea alegerilor prezidenţiale americane pentru ca oamenii să aleagă lideri ce au pe lista de priorităţi politice şi schimbările climatice.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-difuzeaza-premiera-Inainte-potop-documentarul-leonardo-dicaprio-despre-impactul-devastator-schimbarilor-climatice-video-1_59ce1d1f5ab6550cb8a5b54e/index.html

Fort Boyard a început la Pro TV. Mihaela Rădulescu și Sandra Izbașa, în prima echipă de concurenți
Este ziua Fort Boyard. Pro TV a difuzat duminică, de la 20.30, prima ediție a show-ului de aventură. Show-ul a fost făcut și pentru România la 22 de ani după ce a fost difuzat pentru prima dată de Pro TV, cu versiunea în franceză. Primii concurenți ai show-ului sunt Mihaela Rădulescu, Sandra Izbașa, Corina Bud, Vlad Logigan și Adi Nartea. Paul Ipate și Octavian Strunilă sunt gazdele Fort Boyard care vor spune start joc. Paul Ipate: „Fort Boyard este un fenomen în sine! Te cucerește instant fie că știi formatul sau abia acum îl vezi pentru prima dată! Noi am rămas uimiți din momentul în care am pătruns în interiorul fortului. Este o încărcatură emoțională foarte mare și te compleșește efectiv magnitudinea lui! Ce pot să spun, însă, este că această emisiune nu trebuie ratată pentru că are tot ce îi trebuie unui show la superlativ: emoție, umor, adrenalină, suspans, aventură, mister, legendă! Vă așteptăm să fiți alături de noi și să intrăm în jocul jocurilor, duminică, la Fort Boyard!”
https://www.paginademedia.ro/2017/10/foto-fort-boyard-incepe-astazi-al-pro-tv-mihaela-radulescu-si-sandra-izbasa-in-prima-echipa-de-concurenti

AUDIENȚE. Vocea României s-a „auzit” mai tare. Care au fost cifrele serii
Vineri a fost seara Vocii. Show-ul de pe Pro TV a condus detașat în audiențe. Pe intervalul talent show-ului de pe Pro TV, Antena 1 a fost pe trei la nivel național, dar pe poziția a doua, la orașe și pe publicul comercial. De notat. X-Factor a inceput în jurul orei 21.00, cu o jumatate de ora mai tarziu decat Pro TV si s-a terminat aproape de miezul nopţii. NAȚIONAL. Vocea României a avut, la nivelul întregii țări, o medie de 1,6 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare. Kanal D și Antena 1 au fost aproape la egalitate cu aproximativ 970.000 de privitori. Prima TV a intrat în top cinci audiențe cu seria de comedie B.D intră în acțiune: 430.000 a fost media postului, pe intervalul Vocea României. URBAN. Cifre bune pentru Pro TV și la orașe. Postul s-a apropiat cu show-ul de talente de o medie de un milion de privitori. Antena 1 a avut 550.000, media, în timp ce Kanal D, cu serialul turcesc Patria mea ești tu, s-a apropiat de jumătate de milion de privitori.  COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a obținut o medie de 470.000 de persoane pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani. Pe Antena 1 erau aproape 300.000.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-vocea-romaniei-x-factor-29-septembrie

O pată pe obrazul CNA. S-a prescris unul din cele mai grave derapaje TV: înmormântarea Ilenei Ciuculete
Vă mai aduceți aminte de derapajul în lanț de la începutul anului, de la înmormântarea Ilenei Ciuculete? Nu mai puțin de cinci televiziuni - România TV, Antena 3, Antena Stars și Etno TV - au difuzat în cele mai amănunțite detalii funeraliile. Cu prim planuri cu familia și live-uri din cimitiri. Inclusiv cu imagini din groapă! Etno TV a găsit chiar o oportunitate de business: mesaje de condoleanțe pentru familie, pe bani, prin SMS! Acum, posturile în cauză răsuflă ușurate. Au scăpat! După mai bine de șase luni, cazul nu mai poate fi amendat. Cazul s-a prescris. Consiliul Național al Audiovizualului a pus problema pe ordinea de zi abia în urmă cu două săptămâni, la limita prescrierii (pe 20 septembrie a expirat). Nu a mai apucat să fie discutat.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/o-pata-pe-obrazul-cna-s-a-prescris-unul-din-cele-mai-grave-derapaje-tv-inmormantarea-ilenei-ciuculete

Meciul Lugano - FCSB, victorie pentru FCSB, victorie și pentru Pro TV
Meciul Lugano - FCSB, din Europa League, a ținut peste 2,2 milioane de persoane din întreaga țară, doar pe Pro TV. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât ale Antenei 1, care a ocupat locul secund în audiențe. NAȚIONAL. Partida de fotbal, care a debutat la 20.00, a avut, în medie 2,2 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare. Mai bine de un sfert din publicul din întreaga țară care avea telvizorul deschis joi seara era pe Pro TV. Antena 1 a fost a doua cu o medie de 885.000 de persoane, l amică distanță de Kanal D, aflat pe trei. URBAN. Meciul FCSB a pus Pro TV în poziția de lider și la orașe: peste 1,3 milioane de persoane, media. Antena 1 avea 500.000, media, pe același interval, în timp ce Kanal D avea 445.000.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-lugano-fcsb

Festival de victimizare la Realitatea TV după ce postul a fost amendat. Cu jumătăți de adevăr și jigniri grosolane la adresa membrilor CNA
DERAPAJ. Joi seara, la Realitatea TV, emisiunea Jocuri de putere a fost centrată pe amenda de 85.000 de lei primită de post de la CNA, după mai multe emisiuni din luna iunie.  Sancțiunea a venit ca urmare a atacurilor dure făcute pe postul TV la adresa comunității maghiare, când se discuta votul UDMR pe moțiunea de cenzură. Emisiunea lui Rareș Bogdan a început „simbolic” cu cinci minute de muzică, The Wall - Pink Floyd („We don't need no education”), la melodii populare precum „Transilvania mea”. Pe tot momentul muzical, pe post au rulat titluri pe burtieră precum „CNA ne cere să uităm istoria. Nu vom face asta!”, „UDMR a cerut amendă 20.000 de lei. Un român: e prea puțin”, „UDMR a propus 20.000, românii au cerut 100.000”, „Citiți istoria, nătărăilor! Vă mai spuneți români?”, „Slugile lui Dragnea, amendă maximă pentru Realitatea”, „CNA, joc îndreptat împotriva României”, „Ticăloșia din CNA vrea să îngroape România liberă”.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/festival-de-victimizare-la-realitatea-tv-dupa-ce-postul-a-fost-amendat-cu-jumatati-de-adevar-si-jigniri-grosolane-la-adresa-membrilor-cna

Radu Buzăianu, matinalul de la Gold FM, emisiune la B1 TV
Radu Buzăianu, unul dintre prezentatorii matinalului de la Gold FM, va avea emisiune la B1 TV. El va avea un tronson orar pe postul de știri, de luni până vineri. Emisiunea de două ore se va numi Bună, România! și va fi programată între orele 13.00 și 15.00. Buzăianu va prezenta împreună cu Răzvan Zamfir (realizator al emisiunii de seară la postul Neptun TV, fost redactor-șef la revista Ghimpele, din grupul Intact). Irina Petraru, cea care prezintă în prezent pe intervalul 13.00-15.00, va trece pe un tronson orar în weekend.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/radu-buzaianu-matinalul-de-la-gold-fm-emisiune-la-b1-tv

CINEMA...
San Sebastián 2017 - Bogdan Dumitrache, desemnat „cel mai bun actor” pentru rolul din filmul „Pororoca”
Bogdan Dumitrache a primit, sâmbătă seară, premiul la categoria „cel mai bun actor” a Festivalului de Film de la San Sebastián pentru rolul din pelicula „Pororoca”, de Constantin Popescu. Actriţa Dolores Fonzi i-a înmânat premiul, iar Bogdan Dumitrache a mulţumit regizorului şi scenaristului Constantin Popescu şi a dedicat trofeul  fiicelor lui. Filmul spune povestea unei familii fericite. El lucrează pentru o companie de telefonie, ea este contabil şi împreună au doi copii, Maria şi Ilie. Într-o dimineaţă de duminică, când el duce copiii în parc, Maria dispare.
https://www.news.ro/entertainment/san-sebastian-2017-bogdan-dumitrache-desemnat-cel-mai-bun-actor-pentru-rolul-din-filmul-pororoca-1924403730002017092217234264

San Sebastián 2017 - „Soldaţii. Poveste din Ferentari”, menţiune specială din partea juriului Premios Sebastiane
„Soldaţii. Poveste din Ferentari”, debutul în lungmetraj al regizoarei Ivana Mladenovic, a primit, vineri seară, o menţiune specială din partea juriului celei de 18-a ediţii a Premios Sebastiane, secţiune a Festivalului de Film de la San Sebastián, care este dedicată filmelor LGBTI. Filmul a fost apreciat pentru că „arată o minoritate ascunsă cu dublă faţetă, romi şi homosexuali, pe care noi toţi o abandonăm cu contradicţiile ei”. Lungmetrajul a fost apreciat de presa internaţională, după prezentarea în competiţia Festivalului de la San Sebastián 2017, drept un debut „în forţă”, „un excelent moment al cinematografiei româneşti”, care trebuie inclus în palmaresul ediţiei de anul acesta a evenimentului, ce se va încheia sâmbătă.
https://www.news.ro/entertainment/san-sebastian-2017-soldatii-poveste-din-ferentari-mentiune-speciala-din-partea-juriului-premios-sebastiane-1922403330002017091117233432

INTERVIU - Regizoarea Iulia Rugină: „Breaking News” nu e un film despre televiziune, e un film care se întâmplă în lumea televiziunii
Regizoarea Iulia Rugină vorbeşte într-un interviu acordat News.ro despre cel de-al treilea lungmetraj al său, „Breaking News”, despre lumea televiziunii, considerând că posturile din România abuzează de această sintagmă, precum şi despre proiectele la care va începe să lucreze anul acesta. Filmul „Breaking News”, cu Andi Vasluianu şi Voica Oltean în rolurile principale, rulează de vineri în peste 50 de cinematografe din ţară. După moartea tragică a cameramanului său, în timpul unei filmări, Alex Mazilu este trimis să facă un reportaj in memoriam despre viaţa acestuia. Cu trei zile înainte de Crăciun, într-un orăşel de pe litoralul Mării Negre, reporterul încearcă să reconstituie viaţa colegului său, prin ochii celor care i-au supravieţuit.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-regizoarea-iulia-rugina-breaking-news-nu-e-un-film-despre-televiziune-e-un-film-care-se-intampla-in-lumea-televiziunii-1922400030002017091017232245

IT...ONLINE...MOBILE...
A preluat un site de limbă franceză, apoi unul în limba engleză. Investitor nou la site-ul Romania-Insider
Site-ul de știri în limba engleză Romania-Insider.com are un nou investitor. Este vorba de antreprenorul francez Gregoire Vigroux, care anul acesta a preluat și publicația online în limba franceză Le Petit Journal. Gregoire Vigroux (37 de ani) a devenit actionar al City Compass Media, publisherul site-ului de stiri si reportaje in limba engleza Romania-Insider.com. El I se alătură Corinei Chirileasa (35), fondatoarea Romania-Insider.com si lui Volker Moser (39), co-fondator al City Compass, ca actionari cu participatii egale in companie. Gregoire locuieste si investeste in Romania de 10 ani. Este co-fondatorul companiei de outsourcing CallPoint, pe care a vandut-o catre compania canadiana TELUS International. Anul acesta, Gregoire a investit de asemenea in preluarea editiei romanesti a publicatiei online de limba franceza Le Petit Journal. Romania-Insider.com a fost lansat în 2010. Are 200,000 de cititori unici lunar, provenind din toata lumea, peste 10,000 de cititori pentru newsletterele sale, si peste 200 de abonati la serviciul premium de revista presei locale in limba engleza. Din 2015, face parte din City Compass Media, care publica si ghidul anual tiparit pentru turisti si expati. Redactor-șef al Romania-Insider.com este Andrei Chirileasa, care a intrat în proiect în 2014, după 10 ani ca jurnalist la Ziarul Financiar.
https://www.paginademedia.ro/2017/09/a-preluat-un-site-de-limba-ranceza-apoi-unul-in-limba-engleza-investitor-nou-la-site-ul-romania-insider

Telekom scoate la vânzare 18 proprietăți imobiliare în valoare de peste 20 de milioane de euro
Telekom Romania Communications continuă strategia de capitalizare a activelor imobiliare, iar în prezent sunt de vânzare 18 proprietăţi din București şi alte oraşe din ţară. Una dintre cele mai scumpe proprietăţi scoase la vânzare este localizată în Sectorul 3, în zona delimitată de Bulevardul Unirii la nord, Strada Lucian Blaga la vest, Calea Dudeşti la sud şi de Strada Andrei Barseanu la est. Aceasta este localizată în imediată vecinătate a Pietei „Alba Iulia”. Mall Vitan este localizat la aproximativ 500m sud de proprietate. Aceasta este formată din mai multe corpuri de clădire cu diferite regime de înălţime.Suprafaţa terenului este de 4.794 mp, iar cea construită la sol este de 1.839 mp. Anul edificării construcţiei este 1950. Preţul cerut de Telekom pentru aceasta clădire este de 4,8 milioane de euro.
http://www.capital.ro/telekom-scoate-la-vanzare-18-proprietati-imobiliare-in-valoare-de.html

Google vrea să ajute presa prin limitarea conţinuturilor gratuite
Google va propune începând de luni noi instrumente în beneficiul editorilor de presă, încercând astfel să îi ajute să atragă mai mulţi abonaţi, în special prin limitarea conţinuturilor gratuite, în cadrul unei iniţiative ce vizează îmbunătăţirea relaţiilor dificile pe care grupul american le are cu industria presei, care se consideră \'furată\' pe internet. 'Cred cu adevărat că Google şi editorii de presă au un interes comun', a declarat Philipp Schindler, unul dintre directorii companiei americane, într-o conferinţă telefonică. 'Vrem să îi ajutăm pe editori să găsească noi cititori şi să îi transforme în clienţi plătitori', a continuat Philipp Schindler, insistând asupra faptului că 'noul model' propus reprezintă fructul unor discuţii îndelungate şi al unor teste desfăşurate în colaborare cu diverse companii de presă, precum The New York Times şi Financial Times.
http://www.capital.ro/google-vrea-sa-ajute-presa-prijn-limitarea-continuturilor-gratuite.html

INTERVIU Ministrul Lucian Sova, despre masurile pe 5 ani pentru redresarea Postei: Vom reduce macar la jumatate posturile de conducere din structura centrala si vom genera 6 sau 10 posturi de conducere la nivel regional
Cel putin jumatate dintre posturile de conducere din structura centrala din Bucuresti a Postei Romane ar urma sa fie eliminate luna viitoare, ca parte a reorganizarii companiei prin infiintarea centrelor de profit la nivel regional, a precizat joi, intr-un interviu pentru HotNews.ro, Ministrul Comunicatiilor, Lucian Sova. "Cred ca imediat trebuie o restructurare a managementului central ca etapa intermediara pana la adoptarea noii organigrame, care sa contina si regionalizarea. Vom reduce numarul de posturi din structura centrala si vom genera 6 sau 10 posturi de conducere de regionale", a spus acesta. Guvernul a aprobat in sedinta de miercuri, 27 septembrie 2017, un plan strategic de masuri, pe o perioada de 5 ani, care vizeaza redresarea Postei Romane. Ministrul Comunicatiilor, Lucian Sova, a explicat joi (28 septembrie) intr-un interviu pentru HotNews.ro cateva din principalele masuri avute in vedere in urmatoarea perioada si a transmis redactiei acest plan strategic de actiuni.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22028623-interviu-ministrul-lucian-sova-despre-masurile-5-ani-pentru-redresarea-postei-vom-reduce-macar-jumatate-posturile-conducere-din-structura-centrala-vom-genera-6-sau-10-posturi-conducere-nivel-regional.htm

Netflix anunță noi investiții în filme și seriale originale
Gigantul american Netflix își va lansa primul punct de producție în afara Statelor Unite printr-o investiție care va ajunge la 400 de milioane de dolari. Conținutul original a devenit o politică clară pentru Netflix în ultimii ani, politică care se dovedește corectă pe măsură ce case de producție precum Disney aleg să-și deschidă propriul serviciu de streaming unde să ofere exclusiv propriile creații. În acest sens, Netflix a ajuns la un acord cu guvernul canadian, în urma căruia Netflix va avea un punct de producție permanent, care va avea ca scop producția de filme și seriale canadiene. Este primul centru de producție pe care Netflix îl lansează în afara Statelor Unite și, cel mai probabil, va fi urmat și de altele, în țări cu o industrie cinematografică puternică.
https://www.profit.ro/insider/it-c/netflix-anunta-noi-investitii-in-filme-si-seriale-originale-17235711
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL