×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.10.2017 12:35:37

REVISTA PRESEI / 3-4 oct 2017 /




Cine se mai uită la filme (la televizor)?
Viasat Nature difuzează de „Ziua mondială a animalelor” programe dedicate speciilor pe cale de dispariție
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe în septembrie – URBAN
Digi Film aduce de astăzi un nou serial, la doar o zi după premiera din Statele Unite: “Wisdom of the Crowd”
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe în septembrie – NAȚIONAL
Sezonul doi din Umbre va debuta în noiembrie la HBO, în România și în alte 16 țări
HBO a anunţat când are premiera al doilea sezon din „Umbre“ şi a lansat un nou trailer
Luptă strânsă între Pro TV şi Antena 1: câţi români s-au uitat la debutul „Fort Boyard“ şi câţi au ales „iUmor“
Când va începe „Aici eu sunt vedeta“, noua emisiune a lui Dan Bitman de la Antena 1
Ce audienţe au făcut posturile generaliste cu emisiunile de toamnă: Antena 1 a reuşit să-şi dubleze audienţa
TVR 2 se reinventează: o nouă identitate vizuală şi vedete în altfel de ipostaze
Jurnalista B1 TV Nadia Ciurlin, reacţie dură după ce Mihai Palada a reclamat-o la CNA: „Culmea tupeului! Un bătăuş ofensat că nu l-a protejat o femeie“
Un fel de protest la CNA după amenda primită de Realitatea TV: s-au strâns până în 10 persoane
Când CNA vrea, CNA poate. Emisiunea Jocuri de putere în care a fost atacată instituția, analizată de urgență
Iulia Verbancu, de la Digi FM, înapoi la Europa FM
Larry David, inamicul public nr.1, se întoarce. Astăzi, primul episod la HBO
Posturile de știri în septembrie. Antena 3 crește și recâștigă orașele. România TV scade, dar rămâne cu țara
AUDIENȚE. Pro TV a găsit rețeta pentru Chefi la cuțite: Anamaria Prodan și câțiva gospodari
O nouă abordare. TVR 2 are grafică nouă și un promo de post cu Rolling Stones coloană sonoră
Sabin Orcan, Mircea Marian, Catalin Prisacariu si ceilalti sefi de la Romania libera au decis sa paraseasca ziarul: e iminenta o "restructurare masiva", directorul editorial – vizat
Romeo Couti revine in functie de conducere la TVR Cluj
Acţiunile Digi scad la Bursă. Răspunsul şefului companiei: După ce finalizăm investiţiile, în 2-3 ani, vom plăti dividende

CINEMA...
Les Films de Cannes à Bucarest 2017 - Focus China, filme româneşti în avanpremieră şi ziua peliculelor premiate cu aur la cele mai importante festivaluri
Actriţa Anamaria Marinca, stabilită de 13 ani în străinătate: „Mi-ar face mare plăcere să mai fac film în România“

IT...ONLINE...MOBILE...
RCS&RDS anunta ca are acoperire 4G si in tunelurile metroului: 1,3 milioane de clienti si-au portat pana acum numarul in reteaua Digi
RCS&RDS intră în tunelurile metroului
RCS & RDS anunţă 100% acoperire 4G în tunelurile metroului bucureştean, pentru reţeaua Digi Mobil
Chinezii de la Huawei şi-au deschis propriul magazin în Bucureşti
Tranzacţie pe piaţa IT: Atos cumpără compania Siemens Convergence Creators, care are două centre de dezvoltare în România


Cine se mai uită la filme (la televizor)?
Cele 12 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul național de audiență, au avut o cotă de piață la nivel național de 5,94%, în luna septembrie. În urban, cota de vizionare a fost de 6,52%, orășenii fiind mai interesați de această nișă. Nișa televiziunilor de filme și seriale are o cotă de piață modestă, dacă ținem cont de numărul mare al stațiilor care își dispută publicul. Filmele care fac audiență se regăsesc tot pe stațiile generaliste, gen Pro TV și Antena 1, care beneficiază de puterea brandurilor. Televiziunile de pe această nișă se adresează mai degrabă pasionaților de filme și celor avizați în acest domeniu, care știu ce înseamnă branduri precum Paramount, AMC sau TNT. Segmentul televiziunilor de filme este dominat de duelul Pro Cinema – AXN. Pe național, Pro Cinema este lider, cu un rating mediu de 46.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) și pe locul secunde se află AXN, cu o medie de 38.000. În urban, ierarhia se inversează: AXN are o medie de 26.000 de orășeni pe minut, în timp ce Pro Cinema are 22.000. În clasamentul general urmează alt duel: DIVA și Paramount, care își dispută ratingul. În septembrie, aceste stații au avut audiențe aproape egale, atât pe național, cât și în urban. Apoi, clasamentul este completat de un pluton de televiziuni care și-au stabilizat de multă vreme ratingul între 20.000 și 10.000 de telespectatori, dar să emită emoții că vor înregistrat scăderi sub pragul inferior: Film Cafe, Pro Gold (Acasă Gold), Comedy Central, Bollywood TV și TNT. Trei televiziuni închid acest clasament, cu audiențe: „microscopice”: AXN White, AMC și AXN Black.
http://www.forbes.ro/cine-se-mai-uita-la-filme-la-televizor-95488

Viasat Nature difuzează de „Ziua mondială a animalelor” programe dedicate speciilor pe cale de dispariție
Ziua de 4 octombrie 2017 marchează un eveniment anual important - Ziua Mondială a Animalelor, pe care Viasat Nature o dedică celor mai bune emisiuni care prezintă unele dintre speciile aflate în cel mai mare pericol: gorilele, urșii panda, tigrii, leii și urșii polari, informează Media Expres. Cu acest prilej, noua serie „Marea migraţie” va avea premiera la Viasat Nature pe 4 octombrie, cu aventurierul Ben Fogle urmărind poveștile și evenimentele importante din viața unor antilope gnu, în timp ce parcurg o incredibila migrație – o excursie anuală de 650 km din câmpiile Serengeti din Tanzania și până în zonele muntoase ale Maasai Mara din Kenya și înapoi, potrivit Media Expres. Programul special Viasat Nature în sprijinul Zilei Mondiale a Animalelor are rolul de a atrage atenţia asupra statutului animalelor și de a le îmbunătăți standardele de viaţă în întreaga lume. Maratonul de emisiuni dedicate include „Pui de panda”, „Gorila de munte”, „Tigrii din casă”, „Cum a fost salvată Sirga” și „Orașul urșilor polari”. Telespectatorii vor putea urmări toată ziua seria de emisiuni începând cu ora 6 dimineața. Pentru cei care ratează maratonul din 4 octombrie, acesta va fi repetat duminică, 8 octombrie.
http://www.forbes.ro/viasat-nature-difuzeaza-de-ziua-mondiala-animalelor-programe-dedicate-speciilor-pe-cale-de-disparitie-95525

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe în septembrie – URBAN
În septembrie, cota de piață cumulată a primelor cinci televiziuni din mediul urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – a fost de 51,1%. Adică, jumătate dintre orășenii din România care s-au uitat la televizior, în luna septembrie, au urmărit cel puțin una dintre cele cinci televiziuni. Cele cinci televiziuni din fruntea topului urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – au împreună o cotă de vizionare de 51,1%, în luna septembrie. Cota de piață de 48,9% este împărțită de 56 de televiziuni înscrise în Sistemul Național de Măsurare a Audienței, realizat de Kantar Media, sub patronajul ARMA Data SRL. Așadar, avem în continuare o cumulare a consumului de televiziune pe cinci stații concurente, trei generaliste și două de știri. În septembrie, Pro TV a atins o medie de 359.000 telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, toată ziua, în creștere cu 33.000 de orășeni față de luna precedentă.  Antena 1 a avut cea mai mare creștere de audiență: 62.000 de orășeni. A avut o medie de 219.000 de persoane pe minut (toată ziua).
http://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-septembrie-urban-95391

Digi Film aduce de astăzi un nou serial, la doar o zi după premiera din Statele Unite: “Wisdom of the Crowd”
Digi Film aduce un nou serial, la doar o zi după lansarea în Statele Unite: Wisdom of the Crowd (Înțelepciunea mulțimii). Primul episod va putea fi urmărit începând de astăzi, 3 octombrie, la ora 20:00. Serialul va fi difuzat la Digi Film, în fiecare marți, ora 20:00. Serialul spune povestea lui Jeffrey Tanner (Jeremy Piven), antreprenorul din Silicon Valley, dezvoltă „Sophe”, o platformă de ultimă generație, prin intermediul căreia oameni din întreaga lume contribuie cu dovezi de natură penală. Toate acestea în scopul de a-l găsi pe ucigașul fiicei sale, precum și pentru a revoluționa soluționarea cazurilor de crimă din San Francisco.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/digi-film-aduce-de-astazi-un-nou-serial-la-doar-o-zi-dupa-premiera-din-statele-unite-wisdom-of-the-crowd

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe în septembrie – NAȚIONAL
Pro TV și Antena 1 au adunat cei mai mulți telespectatori la nivel național, în luna septembrie. Audiențele generale ale televiziunilor Kanal D și România TV au suferit scăderi importante. Vara s-a dus. Păsările călătoare au plecat în țările calde și telespectatorii români s-au întors în fața micilor ecrane. În septembrie, la nivel național, Antena 1 a câștigat 93.000 de persoane față de august, cea mai mare creștere de audiență la nivel național, ajungând la o medie de 396.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Pro TV a câștigat 58.000 de telespectatori față de luna precedentă, consolidându-și poziția de lider autoritar cu o medie de 659.000 de teelespectatori pe minut (toată ziua). Creșterile se explică atât prin revenirea românilor din vacanță, cât și prin intrarea în forță a grilelor de toamnă-iarnă la cele două televiziuni. De altfel, Pro TV și Antena 1 sunt televiziunile care controlează cele mai mari cote de audiență pe piața TV. În septembrie, 30,61% dintre românii care s-au uitat la TV, fie au urmărit un program pe Pro TV, fie pe Antena 1. Kanal D a pășit cu stângul în prima lună de toamnă. A pierdut 32.000 de persoane față de august, ajungând la o medie 290.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Kanal D a pierdut startul în actualul sezon în cursa de urmărire a rivalilor Antena 1 și Pro TV. Și canalul de știri România TV a pășit cu stângul, suferind cea mai mare pierdere de audiență de pe piața TV: 40.000 de persoane. Totuși, România TV a rămas a patra televiziune cea mai urmărită la nivel național.
http://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-septembrie-national-95379

Sezonul doi din Umbre va debuta în noiembrie la HBO, în România și în alte 16 țări
Cel de-al doilea sezon al serialului original HBO Europe, produs în România, Umbre, va avea premiera pe 12 noiembrie 2017 în 17 țări. UMBRE II poartă semnătura scenaristului și regizorului Bogdan Mirică. Două dintre episoadele noului sezon sunt regizate de Igor Cobileanski. Noul sezon va avea 6 episoade și este scris și regizat de Bogdan Mirică, cel care semnează și regia alături de Igor Cobileanski. Imaginea poartă semnătura lui Andrei Butică. Acest sezon va putea fi urmărit în toate țările din Europa în care HBO operează: România, Polonia, Bulgaria, Ungaria, Croația, Republica Cehă, Muntenegru, Macedonia, Serbia, Slovenia, Slovacia, Bosnia și Hertegovina, dar și Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda și Spania.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/video-sezonul-doi-umbre-noiembrie-romania-hbo

HBO a anunţat când are premiera al doilea sezon din „Umbre“ şi a lansat un nou trailer
HBO a anunţat data premierei celui de-al doilea sezon al serialului românesc „Umbre“, cu Şerban Pavlu în rolul principal, şi a lansat un nou trailer. Cel de-al doilea sezon al serialului „Umbre“, produs de HBO Europe în România, va avea premiera pe 12 noiembrie 2017 în 17 ţări.    Noul sezon, scris şi regizat de Bogdan Mirică, va avea şase episoade, dintre care două sunt regizate de Igor Cobileanski. Imaginea poartă semnătura lui Andrei Butică. Din distribuţia serialului fac parte actorii Şerban Pavlu (Relu), Maria Obretin (Gina), Andreea Vasile (Nico), Dan Hurduc (Chuckie), Mădălina Craiu (Magda), Gabriel Huian (Teddy), Doru Ana (Căpitanu’) şi Dorel Vişan (Toma).   Acestora li se alătură Laurenţiu Brănescu („6,9 pe scara Richter“) în rolul lui Emilian, un om al legii vanitos şi malefic; Silvana Mihai („6,9 pe scara Richter“) care o va interpreta pe Sasha, o fostă colegă de liceu a lui Teddy; Mihai Călin („Q.E.D.“) în rolul lui Sebastian, un bărbat în aparenţă cald şi atent; şi Costel Caşcaval („Câini“) în rolul lui Nicu, fratele Căpitanului.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/hbo-anuntat-premiera-doilea-sezon-umbre-lansat-nou-trailer-video-1_59d246505ab6550cb8bdddb5/index.html

Luptă strânsă între Pro TV şi Antena 1: câţi români s-au uitat la debutul „Fort Boyard“ şi câţi au ales „iUmor“
Debutul „Fort Boyard“ de la Pro TV a ţinut românii în faţa micilor ecrane, însă şi „iUmor“ a adus audienţe bune Antenei 1, care la un moment dat chiar a reuşit să treacă pe primul loc. Prima ediţie „Fort Boyard“, difuzată de Pro TV în intervalul 20.20-22.00, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, scrie Paginademedia.ro. Totuşi, după ce a început „iUmor“ la Antena 1, audienţa show-ului de la Pro TV a scăzut. Mai mult, Antena 1 a reuşit să surclaseze, la nivel naţional, Pro TV-ul în ora în care cele două show-uri s-au suprapus. După ce „Fort Boyard“ s-a terminat, „iUmor“ a preluat conducerea în topul audienţelor pe toate cele trei categorii de public.    Potrivit Paginademedia.ro, debutul „Fort Boyard“, cu Sandra Izbaşa şi Mihaela Rădulescu printre concurenţi, a fost urmărit de aproape 1,262 milioane de români din întreaga ţară. Antena 1 a fost pe locul doi, cu 1,132 milioane de telespectatori.   Noua emisiune de la Pro TV, prezentată de actorii Paul Ipate şi Octavian Strunilă, a ţinut în faţa micilor ecrane 882.000 de orăşeni, iar postul Antena 1 fost urmărit de 639.000 de telespectatori. Un sfert dintre persoanele cu vârste între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau „Fort Boyard“, mai exact jumătate de milion de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 400.000.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/lupta-stransa-pro-tv-antena-1-romani-s-au-uitat-debutul-fort-boyard-ales-iumor-1_59d21d6d5ab6550cb8bcbeb7/index.html

Când va începe „Aici eu sunt vedeta“, noua emisiune a lui Dan Bitman de la Antena 1
Dan Bitman va fi prezentatorul unei noi emisiuni de divertisment difuzată de Antena 1, începând cu luna octombrie. „Aici eu sunt vedeta“ este un show în care copiii vedetelor din România dezvăluie secretele părinţilor. Starurile autohtone şi micuţii lor vor intra într-o competiţie distractivă care va demonstra cât de bine se cunosc unii pe alţii. Dan Bitman va prezenta emisiunea de divertisment „Aici eu sunt vedeta“, realizată de Antena 1 după formatul britanic „Big Star's Little Star“. Show-ul are premiera joi, 12 octombrie, de la ora 21.15, la Antena 1.   Fiecare celebritate va face echipă cu propriul copil şi se va confrunta cu întrebări legate de viaţa de familie. Răspunsurile copiilor vor fi, de cele mai multe ori, surprinzătoare, căci se vor dezvălui secrete stânjenitoare, obiceiuri ciudate şi întâmplări intime.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-incepe-aici-vedeta-noua-emisiune-dan-bitman-antena-1-1_59d34f275ab6550cb8c43b11/index.html

Ce audienţe au făcut posturile generaliste cu emisiunile de toamnă: Antena 1 a reuşit să-şi dubleze audienţa
Sezonul de toamnă vine cu schimbări în topul audienţelor posturilor de televiziune. Antena 1 revine în forţă cu noile producţii, Kanal D stagnează cu serialele turceşti, în timp ce Pro TV domină incontestabil topul audienţelor.  Potrivit Pagina de Media, audienţele posturilor TV au suferit câteva modificări, odată cu noile producţii de toamnă. Astfel, Antena 1 îşi dublează audienţa, pe tronsoanele orare de seară, Kanal D stagnează în audienţe cu noile seriale turceşti, iar Pro TV rămâne lider, cu un număr de telespectatori mai mare decât cele două posturi concurente la un loc.    Astfel, în prime-time (19.00- 23.00), la nivel urban, Pro TV are o medie de peste 800.000 de telespectatori, cu 150.000 peste luna august, graţie show-urilor „Vocea României“, „Gospodar fără pereche“ şi sezonului nou al serialului „Las Fierbinţi“.    Antena 1 are o creştere consistentă: aproape şi-a dublat audienţa (480.000 media) cu revenirea producţiilor de forţă „Chefi la cuţite“, „iUmor“, „X Factor“ şi „Te cunosc de undeva“. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-audiente-facut-posturile-generaliste-emisiunile-toamna-antena-1-reusit-sa-si-dubleze-audienta-1_59d347f35ab6550cb8c40e4e/index.html

TVR 2 se reinventează: o nouă identitate vizuală şi vedete în altfel de ipostaze
Postul naţional de televiziune TVR 2 mizează pe o nouă identitate vizuală pentru grila de programe din luna octombrie, iar vedetele televiziunii apar cu o nouă atitudine şi ţinute colorate. Filme şi seriale, emisiuni de divertisment şi de cultură generală, transmisiuni sportive şi programe de ştiri, aceasta este paleta de programe pe care mizează TVR 2, începând cu luna octombrie.   „Câştigă România!“ revine cu cel de-al doilea sezon, iar telespectatorii TVR 2 se vor reîntâlni cu Nuami Dinescu, Ioana Voicu şi Florina Constantinescu la „Se zice că...“. Toamna aduce şi o nouă dispută la „Femei de 10, bărbaţi de 10“, iar sâmbătă, 7 octombrie, Paula Seling, Ovi şi Adrian Enache prezintă cel de-al treilea sezon din „Duelul pianelor“.   „O televiziune poate cuceri publicul nu doar prin conţinut, programe atractive, subiecte interesante. Ţinând cont de profilul canalului 2, cred că TVR trebuie să reinvestească în vedetele sale, de aceea am ales ca grila de toamnă să fie promovată de acestea“, a declarat Carla Tompea, directorul canalului TVR2.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-2-reinventeaza-noua-identitate-vizuala-vedete-altfel-ipostaze-foto-1_59d38c6d5ab6550cb8c6137f/index.html

Jurnalista B1 TV Nadia Ciurlin, reacţie dură după ce Mihai Palada a reclamat-o la CNA: „Culmea tupeului! Un bătăuş ofensat că nu l-a protejat o femeie“
Sociologul Mihai Palada, care l-a bătut pe senatorul USR Mihai Goţiu în studioul B1 TV, în timpul unei pauze publicitare, a reclamat postul de ştiri la CNA, acuzând-o pe moderatoarea Nadia Ciurlin că ulterior nu l-a apărat în faţa criticilor venite din partea unor invitaţi. Realizatoarea TV a reacţionat dur, catalogând gestul drept „culmea tupeului“, iar televiziunea îl contrazice susţinând că i s-a oferit dreptul la replică. Mihai Palada, fost purtător de cuvânt al Guvernului Ponta, a sesizat Consiliul Naţional al Audiovizualului, acuzând-o pe jurnalista B1 TV Nadia Ciurlin că „nu i-a luat apărarea“ în faţa comentariilor negative ale invitaţilor postului de ştiri, venite după ce sociologul l-a agresat fizic pe Mihai Goţiu într-o pauză de publicitate din timpul unei emisiuni moderate chiar de Nadia Ciurlin.    Realizatoarea TV a reacţionat dur pe Facebook:   „Aud că Mirel Palada mă reclamă la CNA că nu l-am apărat într-o emisiune în faţa criticilor unor invitaţi, după vestita bătaie din platoul B1 TV. Asta e culmea tupeului! Un bătăuş ofensat că nu l-a protejat o femeie. Nu apăr din principiu oameni violenţi, dar există dovada că l-am sunat în direct să se apere singur. Dacă nu dădea bir cu fugiţii, poate găsea vreun argument în apărarea lui. Altfel, aştept amenda CNA, că doar trăim în ţara în care cine dă cu pumnul umblă liber pe stradă, iar cine nu îi apără reputaţia e bun de tras la răspundere.“
http://adevarul.ro/entertainment/tv/nadia-ciurlin-reactie-dura-mihai-palada-reclamat-o-cna-culmea-tupeului-bataus-ofensat-nu-l-a-protejat-femeie-1_59d32af25ab6550cb8c346e8/index.html

Un fel de protest la CNA după amenda primită de Realitatea TV: s-au strâns până în 10 persoane
Protest la CNA. Câiva protestatari, printre care și jurnalistul Mălin Bot, s-au adunat în fața sediului Consiliului Național al Audiovizualul pentru a protesta față de amenda de 85.000 de lei primită de Realitatea TV, săptămâna trecută.  Lor li s-au adăugat și Rareș Bogdan și Oreste Teodorescu, care au ținut să menționeze că nu ei au organizat protestul, ci că au venit să mulțumească celor prezenți la prost.  Cu tot cu Rareș Bogdan și Oreste Teodorescu s-au adunat până în 10 persoane în fața CNA.  „E important să atacăm în justiție, în primul rând amenda. Să cerem rediscutarea dacă se poate și voi face plângere pentru abuz în serviciu membrilor CNA care au votat”, a declarat Rareș Bogda, pentru Paginademedia.ro în fața sediului CNA.  Cât despre atacurile la adresa membrilor CNA din emisiunea de joi seara, din ziua amenzii, acesta a spus: „Nu cred că au fost jigniri, cred că poate au fost lucruri mai aprinse, dar nu am jignit pe nimeni. S-au spus lucrurile mai apăsat.” Oreste Teodorescu, despre afirmațiile dure la adresa membrilor CNA: „Mi le mențin (afrimațiile - n.r.) și chiar le augmentez pe zi ce trece.”
https://www.paginademedia.ro/2017/10/video-protest-cna-amenda-realitatea-tv

Când CNA vrea, CNA poate. Emisiunea Jocuri de putere în care a fost atacată instituția, analizată de urgență
Deci se poate! Derapajul de la Realitatea TV, în vizorul CNA. Consiliul Național al Audiovizualului are deja raportul de monitorizare pentru emisiunea Jocuri de putere de joi, 28 septembrie, în care membrii Consiliului au fost jigniți. Emisiunea urmează să fie analizată în următoarea ședință.  Cazul era chiar pe ordinea de zi de marți, 3 octombrie, dar surpriză: după ce a fost trimisă ordinea de zi către presă, cei de la CNA și-au dat seama că nu este cvorum pentru a se ține. Ședința se poate desfășura doar dacă sunt prezenți cel puțin opt membri din cei 11. Mâine vor lipsi patru: trei care și-au depus cereri de concediu (Florin Gabrea, Dorina Rusu și Gabriel Tufeanu) și un al patrulea, Laura Georgescu, care are „un protocol/delegație externă”, după cum se menționează în mesajul instituției.  Analizarea unui derapaj dintr-o emisiune la mai puțin de o săptămână după ce a avut loc este o raritate pentru CNA, care are sute de reclamații care fie au expirat fie urmează să expire. Reamintim cazul înmormântării Ilenei Ciuculete, pe care CNA nu a reușit să-l analizeze timp de șase luni, deși a fost unul dintre cele mai grave derapaje TV din acest an. Astfel că, reclamațiile s-au prescris și cazul nu mai poate fi analizat.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/cand-cna-vrea-cna-poate-emisiunea-jocuri-de-putere-in-care-a-fost-atacata-institutia-analizata-de-urgenta

Iulia Verbancu, de la Digi FM, înapoi la Europa FM
MUTARE. Iulia Verbancu, om de știri la Digi FM încă de la începuturile stației din grupul RCS, pleacă de la postul de radio. Ea trece la Europa FM, post la care a lucrat peste opt ani în trecut. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Iulia Verbancu va prezenta la Europa FM începând de săptămâna viitoare. Ea va avea jurnalul de la ora 18.00.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/iulia-verbancu-de-la-digi-fm-inapoi-la-europa-fm

Larry David, inamicul public nr.1, se întoarce. Astăzi, primul episod la HBO
Larry revine după șase ani „în sălbăticie”. Producția marca HBO „Larry David, inamicul public nr.1” va debuta astă seară cu sezonul nouă. Noua serie HBO prezintă zece noi episode ale serialului câștigător al Globului de Aur și al premiului Emmy în care scriitorul/ producătorul/ comediantul Larry David îl interpretează pe...scriitorul/ producătorul/ comediantul Larry David. În fiecare episod, apare David (care se joacă pe el însuși) care trece prin diverse situații împreună cu personalități fictive și reale. Jeff Garlin (îl interpretează pe managerul Jeff Greene), Susie Essman (o joacă pe Susie, soția lui Jeff), Cheryl Hines (este Cheryl, fosta soție a lui Larry) și JB Smoove (în rolul lui Leon, prietenul lui Larry) își reiau rolurile, însă în serial vor fi și invitați care fie se joacă pe ei înșiși, fie interpretează alte personaje.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/larry-david-inamicul-public-nr1-se-intoarce-astazi-primul-episod-la-hbo

Posturile de știri în septembrie. Antena 3 crește și recâștigă orașele. România TV scade, dar rămâne cu țara
Dacă luna august, pe zona de știri, a fost a postului România TV, în septembrie, când au reînceput emisiunile de seară cu Mihai Gâdea și Mircea Badea, Antena 3 a venit din urmă și și-a recâștigat pozițiile la orașe. România TV are în septembrie scăderi pe toate targeturile, în timp ce Antena 3 are plusuri de audiență (mai ales seara, în intervalul de maximă audiență). Rezultatul: postul din grupul Intact trece înaintea România TV la orașe (atât după media pe zi, cât și în Prime-Time, poziție pe care o pierduse în vară). Chiar dacă are o scădere de audiență, România TV rămâne înaintea Antena 3 după mediile la nivel național, însă la o diferență mult mai mică decât în august. Scăderea România TV vine după două luni de vară în care a avut plusuri consistente de audiență (de zeci de mii de telespectatori). În septembrie, celelalte stații au plusuri în Prime-Time: ceva mai mari la Realitatea TV, mai mici la B1 TV și la Realitatea.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/audiente-posturi-stiri-septembrie-2017-antena-3-romania-tv

AUDIENȚE. Pro TV a găsit rețeta pentru Chefi la cuțite: Anamaria Prodan și câțiva gospodari
După ce în ultimele două sezoan Chefii au domnit în audiențele de luni și marți, Pro TV a găsit rețeta. Postul a fost lider pe toate tageturile cu emisiunea Gospodar fără pereche, cu mențiunea că pe publicul comercial postul a fost aproape la egalitate cu Chefii Antenei 1. De menționat că Chefi la cuțite a debutat cu jumătate de oră mai devreme și s-a ăncheiat în jurul orei 23.00, însă cifrele de audiență sunt aproape aceleași.  NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Gospodar fără pereche s-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe minut. A avut un plus de aproape 600.000 față de locul al doilea, ocupat de Antena 1, cu Chefi la cuțite pe interval. Kanal D a avut poziția a treia, cu serialul Kosem, sezonul al doilea. URBAN. Gospodarii au avut și orașele. Pro TV a avut o medie de 900.000 de telespectatori cu emisiunea găzduită de Anamaria Prodan. La orașe, distanța dintre Pro TV și Antena 1 s-a diminuat: 100.000 de persoane a fost diferența dintre cele două.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/gospodar-fara-pereche-2-octombrie

O nouă abordare. TVR 2 are grafică nouă și un promo de post cu Rolling Stones coloană sonoră
Postul TVR 2 lansează grila de toamnă cu o nouă identitate vizuală și o nouă abordare. TVR 2 vine și cu un inedit ID-ul de post, în care sunt prezente principalele vedete al postului, având coloana sonoră o melodie de la Rolling Stones, Monkey Man. Promo-ul îi prezintă pe actorul Mitică Popescu, la 80 de ani, în haine sobre, alături de motocicliști, pe Paula Seling, Ovi și Adrian Enache, îmbrăcați în haine hippie, în timp ce Mircea Radu apare în costum de James Bond. Acestora li se adaugă și Iuliana Marciuc, Monica Roșu, Raluca Arvat, Stela Popa, Teodora Antonescu și Iulia Zgripcea.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/video-o-noua-abordare-tvr-2-are-grafica-noua-si-un-promo-de-post-cu-rolling-stones-coloana-sonora

Sabin Orcan, Mircea Marian, Catalin Prisacariu si ceilalti sefi de la Romania libera au decis sa paraseasca ziarul: e iminenta o "restructurare masiva", directorul editorial – vizat
Sefii echipei editoriale a ziarului Romania libera au anuntat marti redactia ca isi dau demisia, pe fondul intentiei patronatului de a face restructurari masive ce-l vizeaza si pe directorul editorial Sabin Orcan, potrivit informatiilor HotNews.ro. Mai multi reprezentanti au confirmat pentru HotNews.ro aceasta decizie, ce urmeaza sa fie aplicata dupa ce patronul va anunta schimbarile dorite intr-un comunicat oficial si dupa ce vor expira preavizele fiecaruia.  Potrivit jurnalistilor contactati de HotNews.ro, este vorba despre intreaga echipa de conducere a ziarului. Cotidianul este condus, in prezent, de: Sabin Orcan - director editorial, Razvan Chiruta - redactor-sef, Catalin Prisacariu - redactor-sef adjunct, Petre Badica, Mihai Duta, Sabina Fati, Mircea Marian, Silviu Sergiu - senior editori. Cotidianul este detinut in prezent de Alexander Adamescu, fiul lui Dan Adamescu.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22035150-conducerea-editoriala-romania-libera-decis-paraseasca-ziarul-din-cauza-planurilor-restructurare-masiva-vizeaza-directorul-editorial.htm

Romeo Couti revine in functie de conducere la TVR Cluj
Romeo Couţi a devenit coordonator al Studioului TVR Cluj, fiind numit prin ordin direct de către directorul general interimar, Doina Gradea.  "Romeo Couţi este, începând de astăzi, 29 septembrie 2017, coordonator cu atribuţii de director interimar al Studioului TVR Cluj, în urma deciziei Directorului General Interimar, Doina Gradea, arata Gazeta de Cluj. Jurnalist cu peste 27 de ani de experienţă tv, Romeo Couţi a intrat în echipa TVR Cluj în anul 1990, unde a ocupat, de-a lungul timpului, funcţiile de redactor şef Redacţia Social Economic, redactor şef Redacţia Ştiri, director al studioului TVR Cluj. Ca jurnalist, Romeo Couţi a realizat reportaje de anchetă pentru emisiunile "Reporter în anchetă" şi "Banii vorbesc", a moderat talkshow-ul cu tematică social-politică "Întrebări pentru o funcţie" şi a fost prezentatorul grupajului informativ TVR Cluj.
http://www.ziuanews.ro/revista-presei/romeo-couti-revine-in-functie-de-conducere-la-tvr-cluj-792136

Acţiunile Digi scad la Bursă. Răspunsul şefului companiei: După ce finalizăm investiţiile, în 2-3 ani, vom plăti dividende
Serghei Bulgac, directorul general al Digi Communications (DIGI), spune că va plăti dividende în 2-3 ani, adică după ce compania va finaliza principalele proiecte de investiţii, respectiv dezvoltarea reţelelor de telefonie mobilă din România şi din Ungaria şi integrarea Invitel, operatorul de cablu din Ungaria cumpărat de Digi în iulie pentru 140 mil. euro. „Până atunci ne vom respecta planurile aşa cum am menţionat şi în prospect şi anume fără dividende. După ce finalizăm principalele proiecte de investiţii, în 2-3 ani, vom plăti dividende“, spune Serghei Bulgac, şeful Digi. RCS&RDS, ultimul venit pe piaţa de telefonie mobilă din România şi din Ungaria, trebuie să investească masiv în propriile reţele de telefonie mobilă pentru a reduce decalajele faţă de liderii pieţei care operează chiar şi din 1997, cum este cazul Orange România. Telefonia mobilă a devenit principalul obiectiv de dezvoltare al Digi, iar compania a crescut pe acest segment întrucât clienţii încep să prefere să achiziţioneze pachete complete de servicii fixe şi mobile de la acelaşi furnizor.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/actiunile-digi-scad-la-bursa-raspunsul-sefului-companiei-dupa-ce-finalizam-investitiile-in-2-3-ani-vom-plati-dividende-16753194

CINEMA...
Les Films de Cannes à Bucarest 2017 - Focus China, filme româneşti în avanpremieră şi ziua peliculelor premiate cu aur la cele mai importante festivaluri
Ediţia de anul acesta a Les Films de Cannes à Bucarest, care va avea loc în perioada 13 - 22 octombrie, propune - în premieră - o serie de proiecţii dedicate cinematografiei unei ţări, China în acest caz, dar şi filme româneşti în avanpremieră, şi pelicule premiate cu aur la ediţiile din 2017 ale festivalurilor de la Berlin, Cannes, Locarno şi Veneţia. Pentru că anul acesta regizorul Cristian Mungiu, iniţiatorul acestui festival, a fost preşedintele juriului Festivalului de Film de la Shanghai, el a ales să cuprindă în cea de-a opta ediţie a Les Films de Cannes à Bucarest proiecţia mai multor filme din China. „Vor fi prezentate cinci sau şase filme din China care au făcut parte din selecţii ale unor prestigioase festivaluri. Programul va fi definitivat curând”, a precizat Mungiu marţi, la o conferinţă de presă.
https://www.news.ro/entertainment/les-films-de-cannes-bucarest-2017-focus-china-filme-romanesti-in-avanpremiera-si-ziua-peliculelor-premiate-cu-aur-la-cele-mai-importante-festivaluri-1922405603002017101417238585

Actriţa Anamaria Marinca, stabilită de 13 ani în străinătate: „Mi-ar face mare plăcere să mai fac film în România“
Plecată de mai bine de 13 ani din ţară, actriţa Anamaria Marinca se bucură de tot mai multă popularitate în Europa şi în lume. Cel mai recent rol al său este cel al unei cercetătoare rusoaice în miniseria „MARS”/Marte, produsă de National Geographic, ajunsă la cel de-al doilea sezon.  Şi pentru că în această perioadă românca se află în filmări pentru cel de-al doilea sezon pe unul dintre cele mai mari platouri din Europa, la Budapesta, jurnaliştii Adevărul au vizitat-o la faţa locului şi, între două scene filmate pe „planeta roşie” au reuşit să afle cum este viaţa unei actriţe tot mai solicitate, care s-a rupt aproape total de ţara natală, pe care o mai vizitează doar în scopuri personale.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/video-interviu-actrita-anamaria-marinca-stabilita-13-ani-strainatate-mi-ar-mare-placere-mai-fac-film-romania-1_59d42a855ab6550cb8ca8aad/index.html

IT...ONLINE...MOBILE...
RCS&RDS anunta ca are acoperire 4G si in tunelurile metroului: 1,3 milioane de clienti si-au portat pana acum numarul in reteaua Digi
RCS&RDS, operator de comunicatii controlat de miliardarul oradean Zoltan Teszari, a anuntat marti ca reteaua proprie 4G acopera si tunelurile metroului bucurestean, suplimentar acoperirii 4G deja existente din statii. Extinderea acoperirii 4G in metrou s-a realizat prin dublarea cantitatii de spectru utilizat in banda 1 - 2100 Mhz, permitandu-se astfel accesul la internet cu viteze de download de pana la 75 Mbps. Compania avea pana acum acoperire 3G atat sistemul de tuneluri, cat si statiile metroului. Operatorul a mai anuntat marti ca, la nivel national, continua sa extinda reteaua mobila, atat prin acoperire noua de teritoriu, cat si prin extinderi de capacitate in zonele urbane, pentru imbunatatirea experientei utilizarii internetului mobil si ca "acoperirea retelei Digi Mobil 3G a ajuns in aceasta vara la peste 99% din populatie, iar cea 4G a ajuns la peste 51% din populatie." "Numarul mare de utilizatori pe care Digi Mobil i-a atras prin portabilitate de la alti operatori, vine sa confirme ca reteaua companiei este in extindere si ca pachetele comerciale sunt concepute astfel incat sa raspunda cerintelor si nevoilor de comunicare ale clientilor, prin cele mai bune preturi si trafic de date nelimitat pentru orice abonament. Doar in intervalul ianuarie - august 2017, s-au portat 302.306 de numere in reteaua Digi Mobil, cu aproximativ 16% mai multe decat in perioada similara a anului trecut. Astfel, numarul total de clienti care au optat pentru portarea numarului de telefon in reteaua Digi Mobil a ajuns la 1.3 milioane la finalul lunii august 2017.", se arata in comunicatul transmis marti de operatorul de comunicatii.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22034081-rcsrds-anunta-are-acoperire-4g-tunelurile-metroului-1-3-milioane-clienti-portat-pana-acum-numarul-reteaua-digi.htm

RCS&RDS intră în tunelurile metroului
Rețeaua Digi Mobil 4G acoperă, începând de astăzi, și tunelurile metroului bucureștean, suplimentar acoperirii 4G deja existente din stații, a anunțat RCS&RDS. Acoperirea 4G în metrou a fost extinsă prin dublarea spectrului utilizat în banda de 2.100 MHz, permițând astfel accesul la internet cu viteze de descărcare (download) de până la 75 Mbps. Acoperirea rețelei Digi Mobil 3G a ajuns în această vară la peste 99% din populație, iar cea 4G a ajuns la peste 51% din populație.
https://www.profit.ro/stiri/rcs-rds-intra-in-tunelurile-metroului-17238051

RCS & RDS anunţă 100% acoperire 4G în tunelurile metroului bucureştean, pentru reţeaua Digi Mobil
RCS & RDS a anunţat completarea în proporţie de 100% a extinderii reţelei Digi Mobil 4G în tunelurile metroului bucureştean, suplimentând acoperirea 4G deja existentă din staţii. Extinderea acoperirii 4G în metrou s-a realizat prin dublarea cantităţii de spectru utilizat în banda 1 – 2100 Mhz, permiţându-se astfel accesul la internet cu viteze de download de până la 75 Mbps.  La nivel naţional, RCS & RDS continuă să extindă reţeaua mobilă, atât prin acoperire nouă de teritoriu, cât şi prin extinderi de capacitate în zonele urbane, pentru îmbunatăţirea experienţei utilizării internetului mobil.  Acoperirea reţelei Digi Mobil 3G a ajuns în această vară la peste 99% din populaţie, iar cea 4G a ajuns la peste 51% din populaţie.
http://www.go4it.ro/internet/rcs-rds-anunta-100-acoperire-4g-in-tunelurile-metroului-bucurestean-pentru-reteaua-digi-mobil-16752389/

Chinezii de la Huawei şi-au deschis propriul magazin în Bucureşti
Compania chineză Huawei, unul dintre cei mai mari producători de echipamente şi servicii pentru industria telecom şi al treilea jucător de pe piaţa de smartphone-uri la nivel mondial, a deschis primul magazin monobrand în România, acesta situându-se pe strada Demetru I. Dobrescu, aproape de intersecţia cu bulevardul Gheorghe Magheru din Capitală. Chinezii atacă astfel şi mai puternic piaţa locală, după ce în primele 8 luni ale acestui an Huawei a reuşit să vândă pe plan local cu 50% mai multe telefoane decât în aceeaşi perioadă din 2015. Astfel, compania chineză şi-a consolidat a doua poziţie pe piaţă din România cu o cotă de aproximativ 15%, distanţându-se de compania românească Visual Fan (Allview), care a fost în trecut al doilea jucător de pe plan local.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/chinezii-de-la-huawei-si-au-deschis-propriul-magazin-in-bucuresti-16751596

Tranzacţie pe piaţa IT: Atos cumpără compania Siemens Convergence Creators, care are două centre de dezvoltare în România
Atos, unul dintre cei mai mari integratori de soluţii IT din Europa, care activează şi pe plan local, va achiziţiona compania Siemens Convergence Creators GmbH (CVC), specializată în furnizarea de soluţii de transformare digitală pentru diferite industrii la nivel global şi prezentă şi în România încă din 2001. Aceasta oferă soluţii bazate pe software în domeniile reţelelor de comunicaţii, serviciilor şi managementului clienţilor, securităţii şi siguranţei publice, infotainmentului multimedia, precum şi a tehnologiei spaţiale. Cu sediul central în Viena, firma austriacă are peste 800 de specialişti în întreaga lume - Germania, Statele Unite ale Americii şi în Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, prin intermediul a două centre de livrare de expertiză digitală. Acestea sunt situate în Braşov şi Cluj-Napoca.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/tranzactie-pe-piata-it-atos-cumpara-compania-siemens-convergence-creators-care-are-doua-centre-de-dezvoltare-in-romania-16753162
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL