×

Revista presei -- Data și ora publicării: 10.10.2017 12:54:28

REVISTA PRESEI / 9-10 oct 2017 /




FilmBox Premium difuzează serialul BBC „Peaky Blinders” din 10 octombrie
Discovery şi Google fac echipă şi îţi aduc primul serial documentar pe care-l poţi viziona în realitate virtuală
AMC Networks, parteneriat cu NBC: peste 700 de ore de animații, precum Trăiască regele Julien și Puss in Boots
Alte schimbări la Telekom România: Grecii îşi păstrează oamenii în board, nemţii şi statul român trimit oameni noi
Discovery și Google lansează o serie de 38 de episoade tip Virtual Reality
„Vocea României“, detronată în topul celor mai urmărite programe de divertisment: care este emisiunea cu cele mai mari audienţe în luna septembrie
AUDIENȚE. A fost seara iUmor. Show-ul, peste Fort Boyard
Ministrul Apărării vrea sesizarea Comisiei de Cultură acuzând o traducere greșită apărută pe Agerpres. Ce răspunde agenția de presă
Un serial VR care prezintă tradiţii şi obiceiuri de pe toate continentele va fi lansat de Discovery Communications şi Google
Meciul Danemarca – România a fost urmărit, duminică seară, de peste 1,1 milioane de telespectatori la TVR 1
Un consilier al premierului Tudose a fost numit administrator la Telekom Mobile Communications Romania
Serial VR de la Discovery si Google: 38 de episoade despre traditii de pe toate continentele
MediaSind si Federatia Europeana a Jurnalistilor: Modificarea Legii organizarii AGERPRES deschide calea subordonarii politice a conducerii agentiei
Telekom Romania a numit un nou director executiv de tehnologie: Vladan Pekovic, un profesionist cu 15 ani de experienta in telecomunicatii
Jumătate din vizionările de conţinut TV şi video vor fi făcute de pe un dispozitiv mobil, până în 2020

MOBILE...ONLINE...IT...
Yves Martin (Orange): „Estimăm că, până în 2020, patru din cinci români vor fi utilizatori de smartphone”
Frantisek Mala (Telekom): „Cheia succesului în marketing o reprezintă competența în domeniul digital şi abilităţile analitice corespunzătoare”
Laura Barbu (Vodafone): „Marile succese în marketing și comunicare se nasc când brandul răspunde relevant atât la evoluțiile economice, cât și la evoluțiile socio-culturale”
Vicepreşedinte Liberty Global (UPC): Clienţii judecă acum serviciile de internet fix după cât de bine le merge reţeaua Wi-Fi
O luptă interesantă între bănci şi operatorii telecom: Crédit Agricole lansează în Franţa ofensiva anti-Orange în bankingul mobil
Arbitrul telecom: Tarifele de interconectare din telefonia fixă şi mobilă rămân pe loc, aşa cum vor şi „majoritatea“ operatorilor
ANCOM a adoptat deciziile de reglementare a piețelor de terminare a apelurilor la puncte fixe și mobile de telefonie
Digi Mobil va lansa un serviciu de voce pe tehnologia 4G, din 20 octombrie. Noul serviciu va fi disponibil doar pe terminalele Samsung Galaxy S8
Orange, Vodafone și Telekom și-au împărțit contul Hidroelectrica și vor încasa 2,3 milioane de euro
Arbitrul telecom, condus de Adrian Dita, a amanat cu un an verificarea obligatiilor de acoperire asumate de Orange, Vodafone si Telekom la licitatia 4G/Un prim control s-a incheiat anul trecut cu amenzi de 900.000 de lei


FilmBox Premium difuzează serialul BBC „Peaky Blinders” din 10 octombrie
FilmBox Premium difuzează din 10 octombrie primul sezon al producției BBC „Banda Peaky Blinders” („Peaky Blinders”, 2013), un serial britanic despre o bandă de gangsteri țigani irlandezi, care făceau legea în anii '20, în Birminghamul interbelic, informează Media Expres. Serialul ce poate fi văzut deja online în România pe Netflix îi are în rolurile principale pe Cillian Murphy („Inception”), Sam Neill („The Tudors”) și Helen McCrory („Harry Potter”). Creat de Steven Knight („Dirty Pretty Things”, „Eastern Promises”), serialul spune o poveste care începe imediat după Primul Război Mondial, în cartierele orașului Birmingham, în care veteranul Thomas Shelby, interpretat de Cillian Murphy, conduce propria sa bandă „Peaky Blinders”, numită astfel deoarece aceasta ascundea lame mortale în șepcile pe care le purtau în timpul jafurilor.
http://www.forbes.ro/filmbox-premium-difuzeaza-serialul-bbc-peaky-blinders-din-10-octombrie-95948

Discovery şi Google fac echipă şi îţi aduc primul serial documentar pe care-l poţi viziona în realitate virtuală
Discovery Communications şi Google anunţă lansarea “Discovery TRVLR”, o serie captivantă, realizată de echipele de VR ale Discovery şi Google, despre tradiţii şi obiceiuri de pe toate cele şapte continente. Primul episod dintre cele 38 va fi lansat vineri, 3 noiembrie, în exclusivitate pe YouTube, DiscoveryVR.com şi pe aplicaţia Discovery VR si va putea fi vizionat cu Daydream View, noua cască de realitate virtuală de la Google, dar şi cu Cardboard. De asemenea, seria poate fi urmărită pe internet, pe telefoane Android şi iOS. Programul îi va purta pe telespectatori dincolo de ecranele televizoarelor, proiectându-i direct în vieţile unor localnici din toate colţurile lumii, de pe toate cele şapte continente. Explorând diferite culturi prin intermediul acestei experienţe 360, “Discovery TRVLR” prezintă ritualuri şi tradiţii care definesc diverse culturi din America de Nord, America de Sud, Asia, Australia, Africa, Antarctica şi Europa.
http://adevarul.ro/tech/internet/video-discovery-google-fac-echipa-aduc-serial-documentar-care-l-poti-viziona-realitate-virtuala-1_59db7f3f5ab6550cb8f707ec/index.html

AMC Networks, parteneriat cu NBC: peste 700 de ore de animații, precum Trăiască regele Julien și Puss in Boots
Posturile Minimax și Jim Jam vor difuza în România producții animate marca DreamWorks, ca parte a unui acord cu NBCUniversal pentru Europa Centrală și de Nord. Pentru a promova noul conținut, Minimax va lansa o campanie de marketing în România luna viitoare. Printre titlurile care vor putea fi văzute la Minimax se numără Trăiască regele Julien și Puss in Boots.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/paginadeseriale-amc-networks-parteneriat-cu-nbcuniversal-peste-700-de-ore-de-animatii-precum-traiasca-regele-julien-si-puss-in-boots

Alte schimbări la Telekom România: Grecii îşi păstrează oamenii în board, nemţii şi statul român trimit oameni noi
Anastasios Tzoulas, directorul financiar al grupului Telekom România, Dimitrios Tzelepis, fostul şef al direcţiei de relaţii cu investitorii din cadrul grupului elen OTE şi Konstantinos Liamidis - director pentru operaţiuni internaţionale în cadrul OTE până la începutul acestui an, vor sta încă trei ani în boardul Telekom România Mobile Communications, începând cu data de 7 iulie 2017, conform unei decizii luate de acţionarii operatorului. Tzoulas, Tzelepis şi Liamidis reprezintă grupul elen OTE în consiliul de administraţie. Reprezentantul statului român în CA este Florin Vodiţă - consilier al premierului Mihai Tudose şi fost secretar de stat la Ministerul Economiei în administraţia Ponta. Vodiţă o înlocuieşte pe Raluca Ioana Purecel, 31 de ani, care avea zero experienţă în comunicaţii şi care fusese trimisă în board de fostul ministru Augustin Jianu la începutul acestui an.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/alte-schimbari-la-telekom-romania-grecii-isi-pastreaza-oamenii-in-board-nemtii-si-statul-roman-trimit-oameni-noi-16759337

Discovery și Google lansează o serie de 38 de episoade tip Virtual Reality
Discovery Communications şi Google anunţă lansarea “Discovery TRVLR”, o serie despre tradiţii şi obiceiuri de pe toate cele şapte continente, filmate în varianta virtual reality, filmat la 360°. Primul episod dintre cele 38 va fi lansat vineri, 3 noiembrie, în exclusivitate pe YouTube, DiscoveryVR.com şi pe aplicaţia Discovery VR si va putea fi vizionat cu Daydream View, noua cască de realitate virtuală de la Google, dar şi cu Cardboard (ochelari VR din carton, în care poate fi adăugat smartphone-ul). De asemenea, seria poate fi urmărită pe internet, pe telefoane Android şi iOS.
https://www.paginademedia.ro/2017/10/discovery-si-google-lanseaza-o-serie-de-38-de-episoade-tip-virtual-reality

„Vocea României“, detronată în topul celor mai urmărite programe de divertisment: care este emisiunea cu cele mai mari audienţe în luna septembrie
Luna septembrie, care marchează începutul grilei de toamnă pentru televiziuni, a adus pe micile ecrane emisiuni de succes, care s-au luptat cot la cot pentru audienţe. Pro TV şi Antena 1 au acaparat primele 10 locuri din top, fiecare cu câte cinci producţii. Pro TV a reuşit totuşi să ocupe primele trei locuri la nivel naţional şi urban şi primele două locuri pe comercial, arată Pagina de Media.   Cea mai urmărită emisiune de divertisment pe toate targeturile a fost „Visuri la cheie“, cu o medie de 1,9 milioane de români la nivelul întregii ţări.  Pro TV a reuşit o performanţă şi cu noul reality show, „Gospodar fără pereche“, prezentat de Anamaria Prodan, care a fost pe locul al doilea la nivel naţional, cu 1,67 milioane de telespectatori.  „Vocea României“ a picat anul acesta pe locul al treilea la nivel naţional (1,61 milioane de români), însă pe segmentele urban şi comercial a fost pe locul al doilea.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/vocea-romaniei-detronata-topul-celor-mai-urmarite-programe-divertisment-emisiunea-cele-mai-mari-audiente-luna-septembrie-1_59dba25b5ab6550cb8f80b10/index.html

AUDIENȚE. A fost seara iUmor. Show-ul, peste Fort Boyard
Antena 1 și Pro TV au fost umăr la umăr pe intervalul în care s-au intersectat show-urile iUmor și Fort Boyard. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut un ușor avans față de Pro TV.  Per total, seara de duminică a fost dominată de iUmor, care s-a distanțat de Pro TV după ce s-a terminat Fort Boyard. NAȚIONAL. Pro TV și Antena 1 au fost aproape la egalitate, cu un ușor avans pentru primul: în jur de 1,4 milioane de persoane, media pe minut. De menționat că Fort Boyard a început cu 30 de minute mai devreme decât emisiunea de pe Antena 1. Locul trei pentru Kanal D, cu o medie de puțin peste un milion de persoane, având pe interval, parte din emisiunea Asta-i România, care a început la 20.00. URBAN. La orașe, distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost și mai mică, de până în 10.000 de persoane. Kanal D a fost în urma celor două, cu cifre la jumătate. 
https://www.paginademedia.ro/2017/10/audiente-fort-boyard-iumor

Ministrul Apărării vrea sesizarea Comisiei de Cultură acuzând o traducere greșită apărută pe Agerpres. Ce răspunde agenția de presă
Ministrul Apărării Mihai Fifor, supărat pe o traducere de pe Agerpres, după ce o declarație a sa în limba engleză a fost tradusă eronat de către Agerpres. Instituția spune că eroarea i-a aparținut traducătorului oficial. Concret, Agerpres a publicat sâmbătă o știre cu titlul „Suntem foarte conștienți de procedurile birocratice de la granițe, de aceea am vorbit în Guvern despre un așa-numit Schengen militar”, declarația fiind o traducere a ceea ce spusese Mihai Fifor în cadrul Adunării Parlamentare a NATO, la care a participat Ministrul. Agenția Națională de Presă își exprimă dezacordul total față de interpretarea greșită dată unor știri AGERPRES, în comunicarea publică. Considerăm că adevărul, concept pe care îl urmărim întotdeauna în realizarea știrilor noastre, nu trebuie niciodată trunchiat pentru atingerea unor scopuri, personale sau instituționale. https://www.paginademedia.ro/2017/10/mapn-sesizeaza-comisia-de-cultura-din-senat-acuzand-o-traducere-inexacta-aparuta-pe-agerpres-ce-raspunde-agentia-de-presa

Un serial VR care prezintă tradiţii şi obiceiuri de pe toate continentele va fi lansat de Discovery Communications şi Google
Un serial VR care prezintă tradiţii şi obiceiuri de pe toate continentele, proiectând spectatorii în vieţile unor localnici din toată lumea, “Discovery TRVLR”, va fi lansat de Discovery Communications şi Google, vineri, 3 noiembrie, în exclusivitate pe YouTube, DiscoveryVR.com şi pe aplicaţia Discovery VR. Serialul va putea fi vizionat cu Daydream View, noua cască de realitate virtuală de la Google, dar şi cu Cardboard. De asemenea, seria va putea fi urmărită pe internet, pe telefoane Android şi iOS. Explorând diferite culturi prin intermediul acestei experienţe 360, “Discovery TRVLR” prezintă ritualuri şi tradiţii care definesc diverse culturi din America de Nord, America de Sud, Asia, Australia, Africa, Antarctica şi Europa.
https://www.news.ro/cultura-media/un-serial-vr-care-prezinta-traditii-si-obiceiuri-de-pe-toate-continentele-va-fi-lansat-de-discovery-communications-si-google-1922400809272017101517323261

Meciul Danemarca – România a fost urmărit, duminică seară, de peste 1,1 milioane de telespectatori la TVR 1
Meciul Danemarca – România a fost urmărit, duminică seară, în medie, de peste 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional la TVR 1, pe întregul interval de difuzare, între 19.01 şi 20.51.
https://www.news.ro/cultura-media/meciul-danemarca-romania-a-fost-urmarit-duminica-seara-de-peste-1-1-milioane-de-telespectatori-la-tvr-1-1922412509192017101217322877

Un consilier al premierului Tudose a fost numit administrator la Telekom Mobile Communications Romania
Un consilier al premierului Mihai Tudose, Florin Vodiță, a fost numit administrator pe 3 ani la Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote), înlocuind-o pe Raluca Ioana Purecel, care a preluase această poziție în luna februarie.  Ceilalți administratori ai Telekom Romania Mobile Communications sunt Charalampos Mazarakis (președinte), Miroslav Majoros, Daniela Bujic, Konstantinos Liamidis, Anastasios Tzoulas și Dimitrios Tzelepis.
https://www.profit.ro/stiri/un-consilier-al-premierului-tudose-a-fost-numit-administrator-la-telekom-mobile-communications-romania-17319590

Serial VR de la Discovery si Google: 38 de episoade despre traditii de pe toate continentele
Discovery COmmunications si Google lanseaza o serie realizata de echipele de realitate virtuala ale celor doua companii, despre traditii si obiceiuri de pe toate cele sapte continente, potrivit unui anunt Discovery. Primul episod, dintr-un total de 38, va fi lansat pe 3 noiembrie, pe YouTube, pe platforma DiscoveryVR.com si pe aplicatia Discovery VR. Potrivit informarii de presa, "Discovery TRVLR" ofera o experienta 360 si prezinta ritualuri si traditii care definesc diverse culturi ale lumii. Programul "ii va aduce pe fani in mijlocul unor descoperiri neobisnuite, care transforma calatoriile prin toata lumea intr-o experienta care le poate schimba viata.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22045533-serial-discovery-google-38-episoade-despre-traditii-toate-continentele.htm

MediaSind si Federatia Europeana a Jurnalistilor: Modificarea Legii organizarii AGERPRES deschide calea subordonarii politice a conducerii agentiei
Sindicatul Roman al Jurnalistilor MediaSind isi declara ingrijorarea cu privire la proiectul de act normativ pentru modificarea Legii organizarii Agentiei Nationale de Presa AGERPRES, care va fi discutat pe 11 octombrie 2017 de Parlamentul Romaniei. Pozitia a fost insusita si de Federatia Europeana a Jurnalistilor, care a anuntat ca va sesiza platforma pentru protectia jurnalistilor din cadrul Consiliului Europei. De asemenea, Alianta Europeana a Agentiilor de Presa (EANA) cere Parlamentului Romaniei, printr-o scrisoare deschisa, sa se asigure ca noua lege va pastra independenta editoriala si manageriala a Agerpres. Potrivit unui comunicat al MediaSind transmis luni si citat de Agerpres, noua lege prevede ca orice majoritate politica poate decide demiterea directorului general, in timp ce legea in vigoare stipuleaza ca directorul general nu poate fi partinitor, adica sa promoveze idei, programe si activitati ale partidelor politice.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22045544-mediasind-modificarea-legii-organizarii-agerpres-deschide-calea-subordonarii-politice-conducerii-agentiei.htm

Telekom Romania a numit un nou director executiv de tehnologie: Vladan Pekovic, un profesionist cu 15 ani de experienta in telecomunicatii
Telekom Romania a anuntat marti numirea lui Vladan Pekovic in pozitia de Director Executiv Tehnologie si Informatie, in functie din 1 noiembrie 2017, inlocuindu-l in acest rol pe Timos Tsokanis, care va urma alte oportunitati in cariera in afara grupului Deutsche Telekom. Vladan Pekovic vine dupa o pozitie similara in cadrul Crnogorski Telekom, cel mai mare operator de telecomunicatii din Muntenegru, avand o experienta de peste 15 ani in industria telecomunicatiilor. Potrivit operatorului de comunicatii, Vladan Pekovic este un profesionist cu o cariera internationala dezvoltata pe piete din Europa, Africa, America Latina si Statele Unite ale Americii, avand peste 15 ani de experienta in industria telecomunicatiilor.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22046455-telekom-romania-numit-nou-director-executiv-tehnologie-vladan-pekovic-profesionist-15-ani-experienta-telecomunicatii.htm

Jumătate din vizionările de conţinut TV şi video vor fi făcute de pe un dispozitiv mobil, până în 2020
Jumătate din vizionările de conţinut TV şi video vor fi făcute de pe un dispozitiv mobil, până în 2020, ceea ce reprezintă o creştere de 85% faţă de 2010, se arată într-un studiu de specialitate, remis, luni, AGERPRES. 'Până în 2020, cererea pentru conţinut video la cerere va creşte semnificativ şi va reprezenta jumătate din vizionările totale. 50% din toate vizionările de conţinut TV şi video vor fi făcute de pe un dispozitiv mobil (tabletă, smartphone sau laptop), ceea ce reprezintă o creştere de 85% faţă de 2010. Smartphone-urile vor reprezenta un sfert din totalul vizionărilor de pe dispozitive mobile (o creştere de 160% faţă de 2010)', se arată în document. Potrivit sursei citate, realitatea virtuală va fi tot mai des utilizată, unul din trei consumatori urmând să devină utilizatori VR până în 2020.
http://www.economica.net/jumatate-din-vizionarile-de-continut-tv-si-video-vor-fi-facute-de-pe-un-dispozitiv-mobil-pana-in-2020_144518.html
MOBILE...ONLINE...IT...
Yves Martin (Orange): „Estimăm că, până în 2020, patru din cinci români vor fi utilizatori de smartphone”
Yves Martin, Chief Marketing Officer la Orange România, consideră că piața de telecomunicații din România are un potențial mare de creștere, în special în diversificarea soluțiilor care îi ajută pe oameni să fie conectați. Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți? Yves Martin: În România, piaţa de telecomunicaţii are încă un potenţial de creștere destul de mare, în special dacă ne referim la diversificarea soluțiilor de comunicații care îi ajută pe oameni să fie conectați la ceea ce este important pentru ei. 2017 este un an în care observăm accentuarea unor trenduri care au luat amploare în ultimii ani. Mă gândesc la urbanizare, la creșterea nevoii și interesului pentru obiecte care monitorizează sănătatea, la atenția sporită pentru securitate – atât în mediul virtual cât și fizic.
http://www.forbes.ro/yves-martin-orange-estimam-ca-pana-2020-patru-din-cinci-romani-vor-fi-utilizatori-de-smartphone-95824

Frantisek Mala (Telekom): „Cheia succesului în marketing o reprezintă competența în domeniul digital şi abilităţile analitice corespunzătoare”
Frantisek Mala, reprezentantul companiei Telekom România, consideră că esenţial este să fie înţelese nevoile consumatorilor şi comportamentul lor pentru a fi create cele mai potrivite strategii de marketing. Frantisek Mala, Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale Telekom România. Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Frantisek Mala: În opinia mea, marketingul este o industrie provocatoare, dar şi fascinantă în acelaşi timp: se schimbă, creşte, evoluează în fiecare zi; spre exemplu, ceea ce putea fi considerat ca element diferenţiator cu câțiva ani în urmă, astăzi poate fi perceput ca o abordare de modă veche. Dezvoltarea tehnologiei, în general, media, canalele şi tacticile folosite contribuie în mare măsură. Cea mai importantă este totuşi, schimbarea comportamentului consumatorului, care, cu fiecare zi ce trece, devine tot mai atent şi preocupat de abordări şi idei noi, mai puţin comune şi în afara tiparelor.
http://www.forbes.ro/frantisek-mala-telekom-cheia-succesului-marketing-o-reprezinta-competenta-domeniul-digital-si-abilitatile-analitice-corespunzatoare-95833

Laura Barbu (Vodafone): „Marile succese în marketing și comunicare se nasc când brandul răspunde relevant atât la evoluțiile economice, cât și la evoluțiile socio-culturale”
Laura Barbu, director de marketing în cadrul Vodafone România, subliniază faptul că digitalizarea este cel mai puternic trend în marketingul zilelor noastre. Omul de marketing a devenit un creator de conținut, care gândește la fel ca un publisher. Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director, Vodafone România. Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți? Laura Barbu: 2017 este anul în care trăim viitorul astăzi. Consumul de date are creșteri accelerate, care depășesc tendințele altor industrii și care este justificat prin accesul la conținut și experiențele pe care vitezele superioare ale rețelei le pot susține. Tehnologiile noi schimbă felul în care experimentăm fiecare zi. De la aplicații, până la realitate virtuală, inteligență artificială sau obiecte și dispozitive interconectate, elemente pe care noi le-am folosit în campaniile Vodafone România, susținute de calitatea rețelei Supernet 4G+, toate ne dau puterea să ne facem un viitor mai bun.
http://www.forbes.ro/laura-barbu-vodafone-marile-succese-marketing-si-comunicare-se-nasc-cand-brandul-raspunde-relevant-atat-la-evolutiile-economice-cat-si-la-evolutiile-socio-culturale-95829

Vicepreşedinte Liberty Global (UPC): Clienţii judecă acum serviciile de internet fix după cât de bine le merge reţeaua Wi-Fi
Calitatea acoperirii în interiorul întregii gospodării a reţelei fără fir (Wi-Fi) reprezintă acum principalul criteriu după care utilizatorii îşi evaluează furnizorul de internet fix în condiţiile în care obiceiurile clienţilor s-au schimbat dramatic în ultimii ani, echipamentele mobile (smartphone, tabletă, laptop) fiind utilizate din ce în ce mai mult şi acasă. „Noi cumpărăm Wi-Fi, nu internet fix, asta ne spun acum clienţii”, a declarat în cadrul unei întâlniri cu media Pieter Vervoort, vicepreşedinte pentru produse de conectivitate în cadrul grupului american Liberty Global (LGI), cel mai mare operator de cablu TV şi internet fix din lume şi al treilea furnizor de net fix din România după numărul de clienţi. „Conectivitatea la internet de pe fix sau mobil este pe primul plan acum, este ca oxigenul pentru clienţi. Obiceiurile de consum static al conţi­nutului s-au dus, acum clienţii au un stil de viaţă fluid.”
http://www.zf.ro/business-hi-tech/vicepresedinte-liberty-global-upc-clientii-judeca-acum-serviciile-de-internet-fix-dupa-cat-de-bine-le-merge-reteaua-wi-fi-16759274

O luptă interesantă între bănci şi operatorii telecom: Crédit Agricole lansează în Franţa ofensiva anti-Orange în bankingul mobil
La câteva săptămâni de la anunţarea lansării Orange Bank, Crédit Agricole, una dintre cele mai mari bănci franceze, vrea să intre tare pe teritoriul banking-ului mobil. Oferta sa va include un cont current şi un mijloc de plată la un preţ moderat, scrie Les Echos. Orange îşi va lansa banca mobilă pe 2 noiembrie.
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/o-lupta-interesanta-intre-banci-si-operatorii-telecom-cr-dit-agricole-lanseaza-in-franta-ofensiva-anti-orange-in-bankingul-mobil-16759276

Arbitrul telecom: Tarifele de interconectare din telefonia fixă şi mobilă rămân pe loc, aşa cum vor şi „majoritatea“ operatorilor
Prima discuţie despre o recalculare a tarifelor de interconectare poate avea loc începând de anul viitor, dar numai în anumite condiţii, afirmă reprezentanţii autorităţii de reglementare. Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii va merge înainte cu decizia de a nu modifica tarifele de interconectare din telefonia fixă şi mobilă, menţinându-şi astfel punctul de vedere iniţial prezentat în luna iunie şi care este susţinut de giganţii Orange, Vodafone şi Telekom, conform datelor disponibile pe pagina web a instituţiei.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/arbitrul-telecom-tarifele-de-interconectare-din-telefonia-fixa-si-mobila-raman-pe-loc-asa-cum-vor-si-majoritatea-operatorilor-16756464

ANCOM a adoptat deciziile de reglementare a piețelor de terminare a apelurilor la puncte fixe și mobile de telefonie
ANCOM a dezbătut și adoptat împreună cu industria, în cadrul ședinței Consiliului Consultativ, un set de măsuri de identificare, analiză și reglementare a piețelor serviciilor de terminare a apelurilor la puncte fixe, respectiv la puncte mobile în rețelele publice de telefonie. Deciziile ANCOM prevăd atât menținerea obligațiilor, inclusiv, pentru moment, a tarifelor reglementate impuse deja operatorilor cu putere semnificativă pe piață în rundele anterioare de analiză, cât și reglementarea operatorilor cu putere semnificativă identificați în runda actuală a analizei de piață.  
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ancom-a-adoptat-deciziile-de-reglementare-a-pietelor-de-terminare-a-apelurilor-la-puncte-fixe-si-mobile-de-telefonie-17323231

Digi Mobil va lansa un serviciu de voce pe tehnologia 4G, din 20 octombrie. Noul serviciu va fi disponibil doar pe terminalele Samsung Galaxy S8
RCS&RDS va lansa, la 20 octombrie, serviciul Voce 4G (VoLTE), care va fi disponibil doar pe terminalele Samsung Galaxy S8 si S8+, după ce testele de compatibilitate efectuate de operatorul telecom și producătorul sud-coreean au fost finalizate cu succes. Aplicația software a terminalului ce conține funcționalitatea de voce peste tehnologia 4G va putea fi actualizată începând cu 20 octombrie, inclusiv pentru terminalele aflate deja in uz.
https://www.profit.ro/stiri/digi-mobil-va-lansa-un-serviciu-de-voce-pe-tehnologia-4g-din-20-octombrie-noul-serviciu-va-fi-disponibil-doar-pe-terminalele-samsung-galaxy-s8-17323616

Orange, Vodafone și Telekom și-au împărțit contul Hidroelectrica și vor încasa 2,3 milioane de euro
Hidroelectrica a atribuit Orange, Vodafone și Telekom Communications Romania (fost Romtelecom) mai multe contracte pentru furnizarea de servicii telefonie fixă și mobilă, internet, transport voce/date și mentenanță echipamente de comunicație și de videoconferință. Cei trei operatori vor încasa 2,3 milioane de euro, fără TVA, în următorii 4 ani, de la un estimat de 2,36 milioane de euro, fără TVA.
https://www.profit.ro/stiri/orange-vodafone-si-telekom-si-au-impartit-contul-hidroelectrica-si-vor-incasa-2-3-milioane-de-euro-17322716

Arbitrul telecom, condus de Adrian Dita, a amanat cu un an verificarea obligatiilor de acoperire asumate de Orange, Vodafone si Telekom la licitatia 4G/Un prim control s-a incheiat anul trecut cu amenzi de 900.000 de lei
Orange, Vodafone si Telekom Romania Mobile (fostul Cosmote) aveau obligatia de a "acoperi cu servicii de voce zone locuite de cel putin 98% din populatia Romaniei, prin intermediul retelei proprii de acces radio" pana la data de 5 aprilie 2017, potrivit obligatiilor asumate  prin licentele 4G castigate de acesti operatori in anul 2012. Nu doar ca arbitrul telecom, condus acum de Adrian Dita (fost director in Vodafone si Telekom) nu a facut niciun control, dar nici nu va fi face nimic pana in prima jumatate a anului 2018, potrivit unui raspuns furnizat HotNews.ro de autoritate, care nu a oferit nicio explicatie pentru aceasta amanare. Prima faza de control a obligatiilor din licente s-a soldat in vara anului trecut cu amenzi de 900.000 de lei pentru Vodafone, Orange si Telekom pentru neindeplinirea obligatiilor de acoperire cu semnal a zeci de localitati rurale pana la termenul limita de 5 aprilie 2016. Avand mai putine localitati de acoperit, RCS&RDS si-a respectat obligatia. UPDATE (vineri, 20:30) Deputatul PNL, Pavel Popescu, a cerut vineri demisia presedintelui ANCOM, dupa articolul HotNews.ro: 'Presedintele ANCOM tradeaza interesul cetatenilor si protejeaza compania privata la care a lucrat. Demisia, Dita!'
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22040743-exclusiv-arbitrul-telecom-condus-adrian-dita-amanat-verificarea-obligatiilor-acoperire-asumate-orange-vodafone-telekom-licitatia-4g-prim-control-incheiat-anul-trecut-amenzi-900-000-lei.htm
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL