×

Revista presei -- Data și ora publicării: 11.12.2017 11:31:40

REVISTA PRESEI / 11 dec 2017 /




History redifuzează documentarul despre Regele Mihai I al României
CNA va sesiza autoritățile de reglementare care au licențiat Eurosport, Discovery, National Geographic și TLC pentru publicitate care încalcă protecția minorilor
Victoria Davies preia şi coordonarea operaţiunilor din Turcia, Europa de Nord-Est şi pieţele din regiunea mediterană pentru Discovery
Orange, Vodafone şi UPC spun că menţin veniturile nete ale angajaţilor după transferul contribuţiilor
HBO va produce şi al doilea sezon al dramei „Big Little Lies“
Agentia de media Initiative isi imbunatateste prognoza privind piata romaneasca de publicitate in 2017-2018. La nivel global, digitalul se distanteaza de TV
Orange: Prioritatea zero sunt investiţiile în reţea, nu în conţinut
Românii nu se mai satură de „Singur Acasă“: câţi oameni s-au uitat la Pro TV
Inna va cânta live în semifinala „Vocea României“ de la Pro TV
Pro TV nu va mai difuza serialele de comedie „Las Fierbinţi“ şi „Ai noştri“ în zilele de doliu naţional. Ce se întâmplă cu finala show-ului „Vocea României“
Discursul lui Pătraru dedicat regelui Mihai care a urcat TVR 1 în topul audienţelor
Antena 1 difuzează un nou serial turcesc. Când are loc premiera
TVR continuă seria programelor dedicate Regelui Mihai I cu ediţii speciale şi documentare care conţin imagini rare din viaţa Majestăţii Sale
Puțini tineri pe TV. Doar la Pro TV și Antena 1 putem vorbi de "sute de mii". Posturile de știri, foarte sărace în public comercial
Nou acționar la Look TV, pentru proiectul postului de business: fostul șef al PwC, în prezent în boardul Patria Bank și Ana Hotels
Piața media din România depășește 400 milioane euro, susținută de "avansul spectaculos" al TV

IT...ONLINE...MOBILE...
Vodafone: Prioritatea noastră este să digitalizăm toate procesele de interacţiune cu clienţii
Cum a revenit Doina Banciu in conducerea Institutului care traieste din gestionarea domeniilor de internet .ro, dupa ce a iesit la pensie
Ministrul Comunicațiilor susține că Proiectul Ro-Net este în grafic: 700 de localități izolate din mediul rural vor fi conectate la Internet până în august 2018
Franta interzice telefoanele mobile in scoli din 2018


History redifuzează documentarul despre Regele Mihai I al României
History Channel redifuzează în contextul decesului Regelui Mihai 1 al României documentarul intitulat „Regele care l-a păcălit pe Hitler”, despre Regele Mihai I al României și rolul său în scurtarea celui de-al Doilea Război Mondial, programat miercuri 6 decembrie de la ora 20:00 și 23:00, cu reluare pe 9 și 10 decembrie de la ora 16:00 și, respectiv, 15:00, informează Media Expres. Filmul a avut premiera pe History la 22 august 2017, notează Media Expres. Regele Mihai I de România, stră-strănepotul Reginei Victoria a Marii Britanii și al Țarului Alexandru I al Rusiei, povestește în documentar evenimentele petrecute în august 1944, când a renunțat la alianța cu Germania, l-a arestat pe Mareșalul Antonescu și a trecut de partea Aliaților, imaginile fiind înregistrate de producătorul John Florescu în cadrul unei sesiuni de discuții avute la reședința din București a fostului suveran. Înregistrările au fost ținute într-un seif din Los Angeles în ultimii 13 ani și au fost dezvăluite în premieră public prin intermediul documentarului anul trecut, producția fiind cumpărată pentru difuzarea pe TV de History Chanel UK în ianuarie 2017. Documentarul a fost de asemenea selectat în Competiția oficială la Pessac International Film Festival din Franța.
http://www.forbes.ro/history-redifuzeaza-documentarul-despre-regele-mihai-al-romaniei-101359

CNA va sesiza autoritățile de reglementare care au licențiat Eurosport, Discovery, National Geographic și TLC pentru publicitate care încalcă protecția minorilor
CNA va sesiza autoritățile de reglementare din țările care au licențiat televiziunile Eurosport, Discovery, National Geographic și TLC pentru difuzarea în România de spoturi de publicitate la site-uri de pariuri interzise, pentru protecția minorilor, înainte de ora 22:00, informează Media Expres. Decizia a fost luată în unanimitate de membrii CNA prezenți la ședința din 7 decembrie când au fost discutate spoturile publicitare pentru jocuri de noroc difuzate în perioada 1 – 5 noiembrie 2017 de televiziunile Antena 1, Digi Sport 1 și 2, Discovery, Eurosport, History, Kiss TV, National Geographic, Pro TV, Pro X, Realitatea TV, România TV, TLC, notează Media Expres. Deși legislația română prevede sancțiuni cu somație și amenzi, CNA a votat doar o decizie de intrare în legalitate pentru televiziunile românești care au difuzat reclame la jocuri de noroc în prime-time, până la primirea unor răspunsuri din partea autorităților străine care au licențiat televiziunile cu difuzare în România. Printre spoturile difuzate la ore nepotrivite de televiziunile românești și străine monitorizate de CNA se numără Betano.com, Betfair, Casa Pariurilor, NetBet, SportingBet.ro, UniBet, WinMasters.ro și PokerStars.ro.
http://www.forbes.ro/cna-va-sesiza-autoritatile-de-reglementare-care-au-licentiat-eurosport-discovery-national-geographic-si-tlc-pentru-publicitate-care-incalca-protectia-minorilor-101459

Victoria Davies preia şi coordonarea operaţiunilor din Turcia, Europa de Nord-Est şi pieţele din regiunea mediterană pentru Discovery
Victoria Davies, prim-vicepreşedinte şi country manager pe Europa Centrală şi de Est (inclusiv România) pentru grupul Discovery, va prelua şi coordonarea operaţiunilor din Turcia, Europa de Nord-Est şi pieţele din regiunea mediterană pe fondul unui proces de reorganizare al grupului. Până în prezent, Victoria a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru întreaga regiune Europa Centrală şi de Est, ce include birourile din Bucureşti, Sofia, Budapesta, Belgrad şi Praga.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/victoria-davies-preia-si-coordonarea-operatiunilor-din-turcia-europa-de-nord-est-si-pietele-din-regiunea-mediterana-pentru-discovery-16845210

Orange, Vodafone şi UPC spun că menţin veniturile nete ale angajaţilor după transferul contribuţiilor
Una dintre problemele spinoase la final de an priveşte salariile din IT care ar putea scădea după trecerea la angajat a contribuţiilor datorate de angajator , dar unele companii mari susţin că vor face în aşa fel încât angajaţii să nu sufere. „Vodafone România va transfera contribuţiile relevante ale angajatorului către veniturile salariale brute ale angajaţilor odată cu intrarea în vigoare a noului cod fiscal, pentru a proteja puterea de cumpărare a angajaţilor“, au spus reprezentanţii Vodafone România, companie care are peste 2.700 de salariaţi. O decizie similară a luat şi Orange, cel mai mare operator telecom, care avea la finalul lunii octombrie un efectiv de 3.265 de salariaţi. Şi UPC, operatorul telecom cu 1.200 de angajaţi, va menţine acelaşi nivel net al veniturilor angajaţilor în 2018. „Vom lua măsuri astfel încât veniturile nete ale celor peste 1.200 de angajaţi ai UPC România să fie menţinute la acelaşi nivel“, au transmis reprezentanţii UPC. Reprezentanţii celor trei operatori nu au precizat clar dacă vor majora nivelul brut al salariilor sau dacă vor găsi o altă modalitate pentru a menţine veniturile nete ale acestora (cum ar fi acordarea de bonusuri). De la 1 ianuarie 2018 Guvernul a modificat Codul fiscal, astfel încât contribuţiile sociale aferente unui salariu trec din sarcina angajatorilor în cea a angajaţilor.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-vodafone-si-upc-spun-ca-mentin-veniturile-nete-ale-angajatilor-dupa-transferul-contributiilor-16845167

HBO va produce şi al doilea sezon al dramei „Big Little Lies“
Postul american HBO a anunţat că va produce şi al doilea sezon al dramei „Marile Minciuni Nevinovate/ Big Little Lies“, cu Nicole Kidman şi Reese Whiterspoon, potrivit AFP. Bazat pe romanul lui Liane Moriarty, „Big Little Lies“ trebuia să fie iniţial o mini-serie şi nu un serial cu şapte episoade difuzate la începutul anului. Dar serialul a fost un succes de audienţă şi a câştigat opt premii Emmy, pentru cea mai bună mini-serie, cel mai bun regizor (Jean-Marc Vallée) şi cel mai bun rol feminin principal (Nicole Kidman). HBO a lansat producţia celui de-al doilea sezon, realizat de Andrea Arnold, recompensată cu Oscar în 2005 pentru scurtmetrajul „Wasp“, potrivit unui comunicat publicat vineri.  Nicole Kidman şi Reese Witherspoon vor fi în distribuţie, Witherspoon fiind şi producătoare.  „Big Littles Lies“ spune povestea unor mame din Monterey (California) care, aparent cu vieţi perfecte, dar care se confruntă cu gelozii, secrete şi drame.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/hbo-produce-doilea-sezon-dramei-big-little-lies-1_5a2baaf15ab6550cb803255b/index.html

Agentia de media Initiative isi imbunatateste prognoza privind piata romaneasca de publicitate in 2017-2018. La nivel global, digitalul se distanteaza de TV
Cheltuielile de publicitate au crescut cu 11% in 2017 si este de asteptat ca piata sa se majoreze cu 13% in 2018, potrivit datelor actualizate ale raportului anual Media Fact Book, publicate joi de agentia de media Initiative. Aceasta isi imbunatateste, astfel, prognoza prezentata in iunie, cand a lansat initial raportul MFB si cand anticipa o crestere a pietei media de 10% in 2017. La nivel global, estimarile IPG MediaBrands/Magna arata ca anul acesta online-ul a avut o cota de piata peste cea a TV, diferenta urmand sa se accentueze in 2018. In raportul actualizat acum, Initiative estimeaza ca piata de media (cheltuielile de publicitate in media din Romania) atinge 407 milioane de euro in 2017 si va oruca la 459 milioane de euro in 2018. Agentia si-a revizuit pozitiv prognoza privind cheltuielile de publicitate TV si Internet: investitiile in publicitatea TV au crescut in 2017 cu 12% fata de anul trecut, pana la 268 milioane de euro. In iunie, Initiative estima ca ele vor atinge 264 de milioane, investitile in publicitatea pe Internet ating 72 de milioane de euro, cu 12% mai mult decat in 2016. In raportul din iunie, Initiative estima cheltuieli de 74 de milioane pentru publicitate in medii digitale. Publicitatea out-of-home ajunge in 2017 la 29 de milioane, radio - 23 de milioane, print - 13,5 milioane - valori similare celor estimate in iunie.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22164173-agentia-media-initiative-isi-imbunatateste-prognoza-privind-piata-romaneasca-publicitate-2017-2018-nivel-global-digitalul-distanteaza.htm

Orange: Prioritatea zero sunt investiţiile în reţea, nu în conţinut
Grupul francez Orange, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de telecom globală, care deţine şi liderul industriei de telefonie mobilă din România, îşi va concentra în următorii ani investiţiile în reţelele fixe şi mobile, care reprezintă „motorul creşterii” pentru grup, a declarat Stephane Richard, CEO al gigantului telecom în cadrul unui eveniment dedicat investitorilor.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-prioritatea-zero-sunt-investitiile-in-retea-nu-in-continut-16849153

Românii nu se mai satură de „Singur Acasă“: câţi oameni s-au uitat la Pro TV
Macaulay Culkin nu a fost deloc „Singur Acasă“ sâmbătă seară, când milioane de oameni s-au uitat la Pro TV, care a difuzat deja tradiţionalul film de Crăciun. Televiziunea a înregistrat o audienţă dublă faţă de postul de pe locul doi. În fiecare an, în luna decembrie, Pro TV difuzează celebra serie „Singur acasă/Home Alone“. De 12 ani, de când există măsurătorile de audienţă. Şi de fiecare dată, filmul înregistrează audienţe uriaşe. Potrivit Paginademedia.ro, în minutele de vârf, aproape trei milioane de români au urmărit filmul ce-l are ca protagonist pe actorul Macaulay Culkin, iar media a fost de două milioane de telespectatori. La nivelul întregii ţări, peste 2,2 milioane de români au stat în faţa micilor ecrane, în fiecare minut, urmărind aventurile lui Kevin. Audienţa înregistrată de Pro TV a fost de două ori mai mare decât a postului clasat pe locul doi, Antena 1. Mai exact, un sfert din oamenii care aveau televizoarele deschise se uitau la „Singur Acasă“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/romanii-nu-mai-satura-singur-acasa-oameni-s-au-uitat-pro-tv-1_5a2d417d5ab6550cb80cf28c/index.html

Inna va cânta live în semifinala „Vocea României“ de la Pro TV
Din scaunul de antrenor de la „Vocea României Junior“, Inna (31 de ani) vine pe scena „Vocea României“ în semifinala show-ului de la Pro TV, din această seară, de la ora 20.30. Celebra cântăreaţă Inna va interpreta live melodiile „Ruleta“ şi „Nirvana“ în semifinala „Vocea României“.      „Mă bucur să fiu din nou pe scena de la «Vocea României», în semifinala competiţiei. Este show-ul meu preferat, după «Vocea României Junior» bineînţeles, şi abia aştept să mă întâlnesc cu toată echipa şi cu publicul. Sunt nerăbdătoare să intrăm împreună în starea de «Nirvana» şi să dansăm pe ritmuri de «Ruleta» vinerea aceasta“, a declarat Inna.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/inna-canta-live-semifinala-vocea-romaniei-pro-tv-1_5a2a80495ab6550cb8fc2ee5/index.html

Pro TV nu va mai difuza serialele de comedie „Las Fierbinţi“ şi „Ai noştri“ în zilele de doliu naţional. Ce se întâmplă cu finala show-ului „Vocea României“
Pro TV a anunţat că nu va difuza serialele de comedie „Las Fierbinţi“ şi „Ai noştri“ în cele trei zile de doliu naţional pentru moartea regelui Mihai. Executivul a decis ca 14, 15 şi 16 decembrie să fie zile de doliu naţional în onoarea regelui Mihai, care s-a stins din viaţă pe 5 decembrie la vârsta de 96 de ani.  În acest context, Pro TV a anunţat că şi-a adaptat grila de programe. Astfel, potrivit Pagina de Media, postul va renunţa la episoadele de joi ale serialelor de comedie „Ai noştri şi Las Fierbinţi“ şi va difuza filmul „Discursul regelui“, ca un omagiu pentru viaţa regelui Mihai I al României. De asemenea, finala show-ului „Vocea României“ va fi difuzată live, de la orele 20.30, dar va respecta „însemnătatea acestui eveniment“, au subliniat Pro TV.    În programul de sâmbătă, 16 decembrie, Pro TV va difuza după cum anunţase în prealabil filmul „tradiţional“ de sărbători „Singur Acasă 2: Pierdut în New York“, cu actorul Macaulay Culkin în rolul principal.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/protv-nu-mai-difuza-serialele-comedie-las-fierbinti-ai-nostri-zilele-doliu-national-intampla-finala-show-ului-vocea-romaniei-1_5a2969f45ab6550cb8f4b45f/index.html

Discursul lui Pătraru dedicat regelui Mihai care a urcat TVR 1 în topul audienţelor
Ediţia „Starea Naţiei“ cu jurnalistul Dragoş Pătraru, din data de şase decembrie, a urcat TVR 1 în topul primelor staţii TV pe toate targeturile de audienţă, într-o emisiune dedicată Regelui Mihai. În ediţia de miercuri seară, de pe şase decembrie, Dragoş Pătraru şi-a început emisiunea cu un moment în memoria Regelui Mihai, având genericul „La revedere, Sire!“ şi a reuşit să atragă în faţa micilor ecrane 440.000 de români din întreaga ţară, potrivit Pagina de Media.  Astfel, la nivel naţional, „Starea Naţiei“ a fost văzută de 440.000 de români, dintre care peste 250.000 de la oraşe. Pe segmentul comercial, TVR 1 a reuşit să urce în topul audienţelor, ajungând pe locul patru, cu aproape 70.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/patraru-urcat-tvr-topul-audientelor-momentul-dedicat-regelui-mihai-video-1_5a295c845ab6550cb8f43f93/index.html

Antena 1 difuzează un nou serial turcesc. Când are loc premiera
Postul de televiziune Antena 1 va difuza începând cu luna decembrie un serial turcesc, „Mama“/„Anne“, cu Cansu Dere în rol principal, o actriţă deja cunoscută printre telespectatorii români. Din 11 decembrie, de luni pânã vineri, de la ora 14:00, Antena 1 va difuza producţia turceascã „Mama“ care o are drept protagonistă pe îndrãgita actriţă Cansu Dere (37 de ani), una dintre vedetele preferate ale telespectatorilor români.   În „Mama“, Candu joacã rolul unei fotografe pe nume Zeynep. Pentru o zi, ea înlocuieşte o profesoară la o şcoală, în scurt timp urmând sã observe comportamentul ciudat al unei eleve pe nume Melek (Beren Gökyıldız).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/antena-1-difuzeaza-nou-serial-turcesc-loc-premiera-1_5a28232e5ab6550cb8ebe009/index.html

TVR continuă seria programelor dedicate Regelui Mihai I cu ediţii speciale şi documentare care conţin imagini rare din viaţa Majestăţii Sale
Televiziunea Română continuă seria de programe dedicate Regelui Mihai I cu ediţii speciale şi documentare precum „Regele Mihai, 93 de ani de istorie”, care conţine imagini rare din viaţa Majestăţii Sale, mai ales din perioada exilului. Sâmbătă, 9 decembrie, pe TVR 1 şi TVR Moldova, de la ora 15.00 şi pe TVR Internaţional, de la ora 16.00, telespectatorii pot urmări o ediţie specială, în direct, a emisiunii „Ora Regelui”, despre personalitatea Regelui Mihai, despre istorie, politică, spiritualitate, dar şi despre modelul care le-a lipsit românilor. Dorina Florea şi Bogdan Şerban–Iancu, moderatorii ediţiei, vor discuta cu eseistul şi diplomatul Theodor Paleologu şi scriitorul Dan Ciachir despre „Rege – regat – regalitate”.
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-continua-seria-programelor-dedicate-regelui-mihai-i-cu-editii-speciale-si-documentare-care-contin-imagini-rare-din-viata-majestatii-sale-1922405908002017121617443700

Puțini tineri pe TV. Doar la Pro TV și Antena 1 putem vorbi de "sute de mii". Posturile de știri, foarte sărace în public comercial
Câți tineri se mai uită la televizor? Puțini, dacă ne uităm pe graficele de audiență. În luna noiembrie, de exemplu, putem vorbi de "sute de mii" de telespectatori între 18 și 49 de ani doar la Pro TV și la Antena 1. Câteva sute, seara, în Prime-Time, în intervalul de maximă audiență: 450.00 la Pro TV și 330.000 la Antena 1. Kanad D este pe locul al treilea seara, cu 135.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, publicul comercial adică, cel vizat de campaniile de publicitate. În afară de Pro TV, Antena 1 și Kanal D, niciun alt post TV nu a ajuns la 100.000 de telespectatori din targetul tânăr. De altfel, cele trei stații au împreună, pe comercial, cât toate celelalte 59 de stații monitorizate împreună. În cazul stațiilor de știri, telespectatorii tineri (între 18 și 49 de ani) se numără în zeci de mii: 40.000 la România TV (în condițiile în care stația are, la orașe o medie de 220.000), 34.000 la Antena 3 (dintr-un total 250.000 la orașe), 20.000 la Digi 24 și la Realitatea TV.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/putini-tineri-pe-tv-doar-la-pro-tv-si-antena-1-putem-vorbi-de-sute-de-mii-posturile-de-stiri-foarte-sarace-in-public-comercial

Nou acționar la Look TV, pentru proiectul postului de business: fostul șef al PwC, în prezent în boardul Patria Bank și Ana Hotels
Un nou acționar a intrat în compania Clever Media Network, care deține posturile Look TV, dar și drepturile de difuzare pentru Liga I de fotbal. Noul acționar este Vasile Iuga, care a preluat 24% din Clever Media Network. Iuga a condus compania de consultanță PriceWaterHouseCoopers (pentru care a lucrat 26 de ani), iar în prezent este membru în boardul Patria Bank iși președintele consiliului de administrația Ana Hotels. Iuga se va ocupa, în principal, de proiectul de televiziune de business al companiei. Reamintim că una dintre stațiile Look TV urmează să fie relansată ca stație de business, în parteneriat cu Profit.ro, proiectul lui Orlando Nicoară. Iuga a preluat 24% din Clever Media Network. Pachetul majoritar este deținut de omul de afaceri Adrian Tomșa, un apropiat al lui Zoltan Teszari, proprietarul RCS.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/nou-actionar-la-look-tv-pentru-proiectul-postului-de-business-fostul-sef-al-pwc-in-prezent-in-boardul-patria-bank-si-ana-hotels

Piața media din România depășește 400 milioane euro, susținută de "avansul spectaculos" al TV
Reclama pe online, tot mai atractivă. Presa pe print este singura cu mai puțini bani. Anul viitor, publicitatea accelerează, printul cade
Piața media din România va crește anul acesta cu 11% comparativ cu anul trecut, la 407 milioane euro, susținută, mai ales, de avansul "spectaculos" al investițiilor în publicitatea TV, relevă cea mai recentă estimare din raportul Media FactBook, realizat de agenția Initiative. Documentul mai relevă că, anul viitor, piața ar urma să accelereze, atingând 459 de milioane de euro, cu 13% peste nivelul previzionat pentru acest an. Singurul segment al pieței media unde investițiile sunt prognozate să scadă, atât anul acesta, cât și în 2018, este publicitatea în presa pe print, care este așteptată să scadă cu 5%, Investițiile în publicitatea TV, segmentul către care merg cei mai mulți bani, au crescut, anul acesta, cu 12% față de 2016, la 268 de milioane de euro. "Anul 2017 a fost încă un an excelent pentru TV, cu o creștere estimată de 12%, la 268 de milioane de euro. În ceea ce privește punctele de rating vândute, a existat o scădere de 2% față de 2016, în timp ce costul pe punct de audiență este estimat la o valoare cu 15% peste cea de anul trecut", se arată în raportul Initiative.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/piata-media-romania-depaseste-400-milioane-euro-sustinuta-avansul-spectaculos-tv-reclama-online-tot-atractiva-presa-print-singura-putini-bani-anul-viitor-publicitatea-accelereaza-printul-cade-17439438

IT...ONLINE...MOBILE...
Vodafone: Prioritatea noastră este să digitalizăm toate procesele de interacţiune cu clienţii
Pe termen lung, ambiţia Vodafone este ca un client să poată realiza în mediul digital tot ceea ce acum poate face prin call center sau într-un magazin. Numărul de interacţiuni digitale cu utilizatorii s-a dublat faţă de anul anterior. Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă cu aproximativ 9 milioane de clienţi şi una dintre cele mai mari companii locale, are ca obiectiv pe termen lung să digitalizeze toate procesele de interacţiune cu utilizatorii, astfel încât aceştia să poată realiza într-un mediu digital tot ceea ce acum pot face doar într-un magazin sau prin intermediul unui agent din call center.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-prioritatea-noastra-este-sa-digitalizam-toate-procesele-de-interactiune-cu-clientii-16845212

Cum a revenit Doina Banciu in conducerea Institutului care traieste din gestionarea domeniilor de internet .ro, dupa ce a iesit la pensie
Doina Banciu, fosta sefa a ICI, institutul care traieste din gestionarea domeniilor de internet .ro, o resursa limitata a statului, a fost aleasa luna trecuta in functia de presedinte al Consiliului Stiintific al ICI, potrivit unui anunt publicat pe site-ul institutului. Conform legislatiei de organizare a ICI, presedintele acestui Consiliu este si membru in Consiliul de Administratie al ICI, forul de conducere al Institutului. Iesita la pensie, Doina Banciu a fost numita consilier onorific al Ministrului Comunicatiilor, Lucian Sova. In luna decembrie 2015, Doina Banciu a incasat venituri brute din salarii, plus bonus de performanta si prime in valoare de 47.678 de lei (peste 10.700 de euro), suma reprezentand 8,5% din profitul ICI din acel an. Intr-un anunt publicat pe site-ul ICI se arata ca "in urma demisilor inaintate de catre 9 membri ai Consiliului Stiintific al ICI Bucuresti, acest consiliu s-a autodizolvat conform art. 18 al Regulamentului de Organizare si Functionare, incepand cu data de 18.10.2017. Conform deciziei Comitetului de Directie din data de 30.10.2017, a fost aprobata organizarea de noi alegeri, alegeri ce au avut loc in data de 22.11.2017, intre orele 12,00 - 14,00.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22157752-cum-revenit-doina-banciu-conducerea-institutului-care-traieste-din-gestionarea-domeniilor-internet-dupa-iesit-pensie.htm

Ministrul Comunicațiilor susține că Proiectul Ro-Net este în grafic: 700 de localități izolate din mediul rural vor fi conectate la Internet până în august 2018
Proiectul Ro-Net, care vizează construirea unei infrastructuri naționale de broadband în zonele defavorizate din România, este în grafic, astfel încât până la termenul de finalizare, august 2018, peste 700 de localități izolate din mediul rural vor fi conectate prin fibră optică pe bani europeni, a declarat pentru News.ro ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Lucian Șova. Consilierul Dan Georgescu afirma în cadrul unui eveniment că proiectul Ro-Net merge prost din cauză că ministerul de resort nu mai are manager de proiect, dar că "speră ca, până la sfârșitul anului 2018, proiectul să se finalizeze". În urma acestor declarații, el a fost eliberat din funcție, în 7 decembrie. Șova a susținut atunci că declarațiile lui Georgescu legate de proiectul Ro-Net sunt "în totalitate lipsite de suport real și în totală contradicție" cu poziția MCSI. Lucian Șova susține că ministerul este în grafic cu termenele asumate.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ministrul-comunicatiilor-sustine-ca-proiectul-ro-net-este-in-grafic-700-de-localitati-izolate-din-mediul-rural-vor-fi-conectate-la-internet-pana-in-august-2018-17451200

Franta interzice telefoanele mobile in scoli din 2018
Telefoanele mobile vor fi interzise in scoli si colegii incepand din anul scolar 2018, a anuntat ministrul educatiei nationale, Jean-Michel Blanquer, scrie Le Monde citat de Rador. Este vorba de o promisiune de campanie a lui Emmanuel Macron. In Romania, potrivit Statutului elevului, nu este permisa utilizarea telefonului mobil in timpul orelor de curs, al examenelor si al concursurilor, prin exceptie, este permisa, insa, utilizarea telefoanelor mobile, cu acordul cadrului didactic, in situatia folosirii lor in procesul educativ sau in situatii de urgenta.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-22170587-franta-interzice-telefoanele-mobile-scoli-din-2018.htm
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL