×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.12.2017 21:38:27

REVISTA PRESEI / 14-18 decembrie 2017 /




Noul serial AMC „The Terror” va avea premiera în România pe 29 martie 2018, cu un prim episod de două ore
Netflix a publicat unele date privind comportamentul românilor pe platforma de conținut online
Walt Disney achiziționează 21st Century Fox, într-o tranzacție de 52 de miliarde de dolari
AUDIENȚE. Funeraliiile Regelui Mihai, oră cu oră. Aproape cinci milioane de români la ultima parte.
S-a lansat o nouă televiziune cu seriale dramatice. Ce titluri va avea și în ce rețele de cablu se regăsește
Prima TV aniversează 20 de ani. Ce ediţii speciale a pregătit postul
Difuzarea imaginilor cu crima de la metrou, reclamată la CNA. Când va fi analizat subiectul
Ana Munteanu este câştigătoarea Vocea României
Kanal D începe anul cu un nou serial turcesc
Când difuzează Pro TV ultimele două ediţii din „Fort Boyard“
Cine e câştigătorul „Te cunosc de undeva“ şi transformarea care i-a adus marele premiu
CNA să vină să vă ia
Prima ţară care a renunţat complet la radioul FM
Gigantul american Liberty Global o promovează pe Severina Pascu director operaţional peste un business de 2,5 mld. euro
AUDIENȚE. Pro TV, lider detașat și cu Singur acasă 2. Cifrele, mai mici ca în ultimii ani
AUDIENȚE. Pro TV, lider de audiență cu finala Vocea României. Câte persoane au urmărit show-ul
Funeraliile Regelui Mihai, tratate cu decență de televiziuni
Alexandru Cumpănașu se mută cu emisiunea de la Realitatea TV la Antena 3
AUDIENȚE. Foarte puțini tineri se uită la talk-show-uri. Dezbaterile TV adună doar câteva zeci de mii de telespectatori între 18 și 49 de ani
AUDIENȚE Jurnale de știri în NOIEMBRIE. Știrile Pro TV de la 19.00, peste două milioane de telespectatori
AUDIENȚE Seriale în noiembrie. Las Fierbinți, de neclintit. Noile seriale Kanal D, urcare în audiență. Băieții lui Bendeac, cifre bune pe comercial
DERAPAJ ÎN LANȚ. Toate posturile de știri, de la Digi 24 la România TV, imagini în buclă cu crima de la Metrou. Ce spune legea
Doliul în FM. Guerrilla, fără publicitate sâmbătă. Rock și Gold, fără matinal. Europa FM renunță la unele emisiuni

IT...ONLINE...MOBILE...
RoTLD: de la 1 martie 2018 se face tranziţia către sistemul de înregistrare pentru domeniile .ro
Netflix: Peste 50% din abonaţii din România urmăresc conţinutul media de pe smart TV-uri
Fondul Orange Digital Ventures a investit într-un start-up de soluţii automatizate de marketing mobil
Tot ce trebuie să ştii despre scandalul din SUA cu neutralitatea internetului
Sindicatul din Telekom România pleacă la Bonn, pentru a discuta direct cu conducerea Deutsche Telekom despre majorarea salariului brut

CINEMA...
FILME. Primul loc: Jason Staham. Locul doi Jason Statham. Și un Bruce Willis pe trei
Lista scurtă pentru o nominalizare la Oscar pentru Cel mai bun film străin
Lungmetrajul „Fixeur” al lui Adrian Sitaru a fost într-un turneu de promovare în SUA, pentru Oscar 2018


Noul serial AMC „The Terror” va avea premiera în România pe 29 martie 2018, cu un prim episod de două ore
Planificată inițial pentru 2017, premiera „The Terror”, noul serial AMC, un thriller creat de producătorii executivi Ridley Scott, David Kajganich și Soo Hugh și inspirat de romanul omonim al lui Dan Simmons, publicat în 2007, a fost anunțată pentru 29 martie 2018, de la ora 22:00 (ora României), la trei zile după cea americană, informează Media Expres. Inspirat de o poveste adevărată, „The Terror” se urmărește o expediție navală britanică din epoca corăbiilor, având ca scop descoperirea Pasajului de nord-vest (calea de acces din Oceanul Arctic spre Pacific, de-a lungul coastei nordice a Americii de Nord). Distribuția serialului de 10 episoade îi include pe: Jared Harris („The Crown”, „Mad Men: Nebunii de pe Madison Avenue”), în rolul Căpitanului Francis Crozier; Tobias Menzies („Străina”), în rolul Căpitanului James Fitzjames; Ciarán Hinds („Urzeala tronurilor”), în rolul lui Sir John Franklin; Paul Ready („Cuffs”), în rolul Dr. Henry Goodsir; Adam Nagaitis („Sufragete”), în rolul lui Cornelius Hickey; Nive Nielsen („Lumea nouă”), care o joacă pe Lady Silence; Ian Hart („În căutarea Tărâmului de Nicăieri”), în rolul lui Thomas Blanky; Trystan Gravelle („Mr. Selfridge”), în rolul lui Henry Collins. Producătorii executivi și co-showrunner-ii David Kajganich și Soo Hugh au descris serialul ca fiind „o combinație rară de istorie fascinantă, personaje complexe și pline de defecte, o poveste despre spiritul uman imposibil de oprit și promisiunea unei lumi noi, încă nedescoperite, care vine cu amenințările de rigoare”. Filmat la Budapesta, în Ungaria, serialul „The Terror” este produs de Scott Free, Emjag Productions și Entertainment 36, în colaborare cu AMC Studios. Pe lângă Kajganich și Hugh, lista producătorilor executivi îi mai include pe Ridley Scott, David W. Zucker, Alexandra Milchan, Scott Lambert și Guymon Casady. AMC a creat unele dintre cele mai premiate seriale ale ultimilor 10 ani, care au redefinit producțiile TV dramatice. AMC este distribuit în întreaga Americă de Nord, dar și în alte peste 125 de țări. Televiziunea lineară AMC Global se difuzează în formate HD și SD prin cablu și satelit dar și online, on demand și pe dispozitive mobile. AMC Networks International mai deține brandul global Sundance Channel dar și televiziuni locale cum sunt Minimax, Megamax și TV Paprika în România.
http://www.forbes.ro/noul-serial-amc-terror-va-avea-premiera-romania-pe-29-martie-2018-cu-un-prim-episod-de-doua-ore-101905

Netflix a publicat unele date privind comportamentul românilor pe platforma de conținut online
Netflix a dat publicității unele informații despre comportamentul utilizatorilor din România pe platforma online, fără a preciza însă elemente cheie specifice comunicării statisticilor, cum sunt autorul studiului, marja de eroare, perioada colectării datelor și universul - numărul abonaților, detalii privind profilul lor social, vârsta sau educația acestora, informează Media Expres. Potrivit comunicatului de presă, este vorba despre un prim studiu dedicat utilizatorilor din România, care „oferă date de actualitate și statistici inedite”. Dintre acestea, comunicatul Netflix menționează doar câteva. De exemplu, în România „Stranger Things 2” a fost „serialul urmărit cel mai rapid în 2017”, „ziua în care s-a făcut cel mai mult streaming fiind 29 octombrie, adică în weekendul în care a fost lansat noul sezon din serial”, notează Media Expres. Din comunicat aflăm ce este acela „binging”-ul, care este definit de utilizatori ca sesiuni în care vizionează între 2 și 6 episoade la rând din același serial. Există și o formă extremă de binging, în care utilizatorii urmăresc un sezon întreg în 24 de ore de la momentul lansării pe platformă. Mai departe însă, nu aflăm nicio dată statistică privind bingingul românilor abonați la Netflix. Printre „cele mai interesante statistici” însă este aceea că un membru din România a văzut filmul „War of the Worlds” cu Tom Cruise și Dakota Fanning de nu mai puțin de 179 de ori în 2017. De asemenea, comunicatul amintește că românilor le plac filmele și serialele cu suspans, „având în vedere că printre titlurile preferate se numără” „House of Cards” și „Narcos”.
http://www.forbes.ro/netflix-publicat-unele-date-privind-comportamentul-romanilor-pe-platforma-de-continut-online-101811

Walt Disney achiziționează 21st Century Fox, într-o tranzacție de 52 de miliarde de dolari
Walt Disney Co a semnat un contract pentru a achiziționa divizia de filme, televiziune și afaceri internaționale de televiziune, precum și rețelele de divertisment prin cablu a Fox, respectiv compania Twenty-First Century Fox Inc, companie controlată de Rupert Murdoch, într-o tranzacție de 52,4 miliarde de dolari, valoarea în acțiuni, transmite Reuters. În aceste condiții, cea mai mare companie de divertisment din lume a preluat un „arsenal” de spectacole și filme care o ajută să lupte contra principalilor concurenților digitali, Netflix și Amazon.com, care se află într-o creștere puternică. Se estimează că tranzacția se va finaliza în următoare 12 luni sau 18 luni. Tranzacția încheie peste jumătate de secol de expansiune a lui Rupert Murdoch (86 de ani), care a început cu un ziar australian, moștenit la vârsta de 21 de ani de la tatăl său. Odată finalizată tranzacția, Fox se va concentra pe divizia de știri TV. Acționarii Fox vor primi 0,2745 de acțiuni Disney pentru fiecare acțiune deținută, astfel că vor ajunge să dețină aproximativ 25% din Disney.
http://www.forbes.ro/walt-disney-achizitioneaza-21st-century-fox-intr-o-tranzactie-de-52-de-miliarde-de-dolari-102028

AUDIENȚE. Funeraliiile Regelui Mihai, oră cu oră. Aproape cinci milioane de români la ultima parte.
Zeci de mii de români și-au luat rămas bun de la Regele Mihai în stradă, într-o procesiune emoționantă. Alte milioane (și nu puține) au privit funeraliile la televizor, pe unul din posturile TV care difuzau imagini. Toate, preluate de la TVR - producător exclusiv, printr-un demers de producție al postului public fără precedent, ca amploare și resurse implicate. Ultima parte a funeraliilor - slujba de la Curtea de Argeș - a fost punctul culminant: între orele 19.00 și 20.00, pe posturile TV care transmiteau evenimentul erau aproape cinci milioane de români. Cinci milioane, împărțiți între TVR - producătorul exclusiv și Pro TV, Antena 1, România TV, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, Digi 24, Look TV. Practic, unul din patru români se uita la televizor la funeraliile Regelui Mihai, între orele 19.00 și 20.00. Cei mai mulți, la Pro TV: aproape 1,4 milioane, la Antena 1 și Antena 3 (peste 900.000). Antena 3 și Antena 1 au avut cifre apropiate la nivelul întregii țări dar, la orașe (în mediul urban), canalul de știri al Intact a fost mult înaintea postului generalist din grup. De notat că toate imaginile de pe posturile TV au fost preluate de la TVR 1, producător exclusiv al evenimentului. TVR a fost cel care a ales și cadrele care intrau pe toate posturile. Un efort de producție care a însemnat 70 de camere amplasate pe tot traseul (inclusiv în Trenul Regal). Și câteva posturi private au ajutat TVR în acest demers de amploare (cu echipament de filmare). PRO TV. După media pe tot intervalul funeraliilor, cei mai mulți români au fost la Pro TV (aproape 900.000). Audiența s-a menținut la același nivel toată ziua, cu un vârf dimineața, în prima parte (de aproape un milion) și unul seara, la final (de aproape 1,4 milioane). INTACT. Ambele stații Intact au transmis funeraliilor: și Antena 1, și Antena 3. După media pe toată ziua, canalul de știri a stat peste cel generalist: aproape jumătate de milion media Antena 3 cu vârfuri de 700.000-900.000 în ultimele ore. Antena 1 a avut cifre sub Antena 3 toată ziua. Doar seara, între 18.00 și 20.00, a fost ușor peste. De notat situația la orașe, unde cifrele Antena 3 au fost mult peste Antena 1, iar Antena 3 a fost a doua stațiile cu funeraliile, după Pro TV. ROMÂNIA TV. Media postului România TV a fost aproape egală cu Antena 1. Ușor mai jos. Vârful: aproape 600.000 de români la ora 19.00 TVR 1. Cu funeraliile Regelui Mihai, audiența postului public a fost peste media stației. TVR 1, care a dat imagini și celorlalte stații, a avut o medie de 300.000 de români cu funeraliile, cu vârfuri, seara, în jur de 400.000. Digi 24. Cifre de câteva ori mai mari decât media obișnuită a stației, cu acoperirea funeraliilor Regelui Mihai. În orele de vârf, Digi 24 a atins și 250.000 de români, de trei ori mai mulți decât atinge postul de știri într-o zi normală. Cea mai mare parte a publicului Digi 24 a fost de la orașe.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-funeraliiile-regelui-mihai-ora-cu-ora-la-ce-posturi-le-au-urmarit-romanii

S-a lansat o nouă televiziune cu seriale dramatice. Ce titluri va avea și în ce rețele de cablu se regăsește
Compania Viasat World, care operează mai multe televiziuni sub denumirea Viasat, a lansat în România, începând de astăzi, un nou canal cu seriale dramatice: Epic Drama.   În România, postul este disponibil de astăzi în oferta AKTA (SD și HD), urmând a fi inclus ulterior în grilele operatorilor, inclusiv RCS.  Postul Epic Drama are în grilă titluri precum Harlots, Mr Selfridge şi Poldark, de la ITV Studios Global Entertainment; Miniaturista, de la all3media international; Restaurantul şi Versailles, de la Banijay Rights; Familia Borgia, Justiţie Brutală şi Scrisoare pentru Evita, de la Beta Film şi Turn ți Klondike de la Entertainment One (eOne) vor fi disponibile în exclusivitate pe noua platformă.
Tot astăzi a fost lansat și serviciul video on demand, sub același nume, ce va fi disponibil, în prima fază, pe platformele operatorilor.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/s-a-lansat-o-noua-televiziune-cu-seriale

Prima TV aniversează 20 de ani. Ce ediţii speciale a pregătit postul
Prima TV aniversează pe 17 decembrie 20 ani de existenţă. Astfel, postul a pregătit o serie de ediţii speciale pentru a marca cele două decenii de la înfiinţare. De la formate internaţionale de succes până la producţii originale, Prima TV a adus entartainment-ul în casele românilor prin emisiuni precum „Schimb de mame“, cel mai longeviv reality show, „Cronica Carcotaşilor“, cea mai longevivă şi premiată emisiune pamflet din ţară, dar şi prin „Trăsniţii“, cel mai longeviv sitcom din lume, intrat în Cartea Recordurilor.   Postul a adus conceptul de reality-show în peisajul media autohton prin producţiile „Big Brother“, „Supernanny“ şi „Schimb de mame“. „Megastar“ a fost, de asemenea, printre primele talent show-uri care au adus în atenţia publicului românesc un astfel de format. De asemenea, în 2002, apărea la Prima TV precursorul serialelor româneşti – „În familie“, iar emisiunea pamflet „Mondenii“ s-a bucurat de o apreciere foarte mare în rândul telespectatorilor.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/prima-tv-aniverseaza-20-ani-editii-speciale-pregatit-postul-foto-1_5a34e9365ab6550cb840cf3e/index.html

Difuzarea imaginilor cu crima de la metrou, reclamată la CNA. Când va fi analizat subiectul
Difuzarea imaginilor surprinse de camerele video la staţia de metrou Dristor, marţi seară, când o tânără a fost ucisă de o femeie care a împins-o în faţa unei garnituri de metrou a fost reclamată de mai multe persoane la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). Răsvan Popescu, vicepreşedintele instituţiei, care conduce şedinţele publice, a declarat, vineri, pentru Agenţia de presă News.ro, că va cere analizarea cu celeritate a acestui subiect, însă cazul va putea fi analizat abia anul viitor, pentru că este nevoie de un timp în vederea realizării rapoartelor de monitorizare necesare. În urma înregistrării unor reclamaţii la CNA se întocmesc rapoarte de monitorizare care apoi sunt introduse pe ordinea de zi a şedinţelor publice pentru a fi analizate de forul audiovizual. „Încercăm să analizăm cât mai curând. Este vorba de o monitorizare de linie, cam toate posturile sunt în această situaţie, să fi difuzat în buclă imaginile respective. În momentul în care sunt gata rapoartele de monitorizare, le putem discuta. Voi cere analizarea cu celeritate a acestei teme, dar trebuie şi un anumit timp pentru ca ele să fie gata, pentru că este vorba de multe posturi. În orice caz, e greu de crezut că o să fie vreo şedinţă între Crăciun şi Anul Nou”, a spus Răsvan Popescu, pentru News.ro, precizând că nu s-a autosesizat în această privinţă, existând deja reclamaţii.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/difuzarea-imaginilor-crima-metrou-reclamata-cna-analizat-subiectul-1_5a33d2225ab6550cb839a648/index.html

Ana Munteanu este câştigătoarea Vocea României
Ana Munteanu (16 ani) este câştigătoarea Vocea României, marcând a doua victorie a lui Smiley, după şase ani, în show-ul de la Pro TV. Ana Munteanu este câştigătoarea celui de-al şaptelea sezon al show-ului Vocea României, titlu obţinut datorită voturilor telespectatorilor, pe care i-a convins cu cele trei momente din finală că merită râvnitul trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro. Astfel, Smiley reuşeşte a doua victorie după cea obţinută în primul sezon al emisiunii, din 2011, alături de Ştefan Stan. Artistul a fost în culmea fericirii, iar în momentul în care a aflat rezultatul l-a îmbrăţişat pe Tudor Chirilă şi a fugit pe scenă, unde a îngenuncheat în faţa câştigătoarei sale. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ana-munteanu-castigatoarea-vocea-romaniei-1_5a3440ff5ab6550cb83c34cd/index.html

Kanal D începe anul cu un nou serial turcesc
Noul an debutează la Kanal D cu „Dragoste si ura“, o noua poveste de iubire intră în casele românilor, imediat după Sărbători.  Din 11 ianuarie, Kanal D intră în casele telespectatorilor cu o nouă producţie, „Dragoste si ura” (titlul original: Ask ve Mavi), un serial turcesc ce îi are ca protagonişti pe Emrah Erdogan şi Burcu Kiratli.    Românii vor fi părtaşii unei poveşti de iubire, dintre Ali (Emrah Erdoğan) si Mavi (Burcu Kiratli), doi tineri care încearcă să îşi construiască un destin împreună, în ciuda dificultăţilor de tot felul.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/kanal-d-incepe-anul-nou-serial-turcesc-povestea-1_5a33f0535ab6550cb83a75f1/index.html

Când difuzează Pro TV ultimele două ediţii din „Fort Boyard“
După ce a întrerupt difuzarea emisiunii „Fort Boyard“ la începutul lunii noiembrie, Pro TV a decis să difuzeze cele două ediţii care au mai rămas din acest sezon în a doua parte a lunii decembrie. Show-ul „Fort Boyard“, prezentat de Octavian Strunilă şi Paul Ipate şi difuzat duminica, de la ora 20.30, a fost scos din grila Pro TV la începutul lunii noiembrie, deşi mai rămăseseră două ediţii din sezon. Potrivit Pagina de Media, Pro TV a stabilit datele în care vor fi difuzate cele din urmă ediţii. Astfel, cea de-a şasea ediţie a fost programată pentru 24 decembrie, de la ora 22.45, iar ultima ediţie va fi în seara de Anul nou, de la 22.15.   Show-ul prezentat de Paul Ipate şi Octavian Strunilă n-a excelat în audienţe. În cele cinci ediţii de până acum, postul a fost pe locurile unu sau doi în audienţe, dar cu cifre modeste.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-difuzeaza-pro-tv-ultimele-doua-editii-fort-boyard-1_5a33edff5ab6550cb83a6656/index.html

Cine e câştigătorul „Te cunosc de undeva“ şi transformarea care i-a adus marele premiu
„Show-ul „Te cunosc de undeva“ de la Antena 1 şi-a desemnat sâmbătă câştigătorul dintre cei  cinci finalişti: Cezar Ouatu, Alin Pascal, Lidia buble, Adriana Trandafir şi Julie Mayaya, care au  avut transformări spectaculoase de-a lungul serii. Cântăreţul Alin Pascal, în vârstă de 36 de ani, este marele câştigător al celui de-al 12-lea sezon „Te cunosc de undeva“ de la Antena 1, cu o transformare spectaculoasă în Duhul lămpii, din musicalul „Aladdin“. Premiul în valoare de 15.000 de euro câştigat de artist va fi donat unui caz umanitar.   „Sincer, nu m-am aşteptat să câştig, având în vedere că e pentru prima dată când particip la un astfel de show. Este extraordinar! Faptul că am câştigat acest premiu înseamnă foarte mult pentru mine. Mai ales că eu n-am câştigat niciodată nimic“, spune Alin, emoţionat.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-e-castigatorul-te-cunosc-undeva-transformarea-i-a-adus-marele-premiu-video-1_5a3639b25ab6550cb84986c8/index.html

CNA să vină să vă ia
Prea multă sobrietate strică, îşi vor fi spus redactorii de ştiri şi realizatorii de emisiuni TV stânjeniţi în muncă de moartea Regelui Mihai. Ce atâtea discuţii cu tot felul de oameni care l-au cunoscut pe monarh? Ce atâtea imagini şi fotografii de epocă? Ce atâtea lacrimi şi regrete? Ce atâtea premiere îngropate în arhivă şi difuzate abia acum, la ani şi ani de la filmare? Ni se usucă audienţa, fraţilor. Ne fuge şi publicul pe care-l mai avem pe Facebook. Pericol, alarmă de gradul zero. Dezastrul e aproape. Trebuie făcut ceva, altfel suntem în pom. Şi, să recunoaştem, s-a făcut. Oho, cum s-a făcut! Aproape gângurind de plăcere, o sumedenie de posturi TV s-au cufundat în apele terapeutice ale crimei de la metrou. Ce răsfăţ, ce desfătare! Altfel muncim acum, când avem o nefericită împinsă pe şine şi mai ales când putem să difuzăm filmuleţul uciderii ei în buclă. Indiferent de oră, de standardele meseriei şi de însăşi demnitatea alcătuirilor bipede. În plus, nu difuzăm oricum, ci gradând tensiunea dramatică, aşa cum s-a constatat că e iscusit şi profesionist. La început un pic, apoi un pic mai mult şi tot aşa. Până la difuzarea întâmplării de la un cap la altul, fără blurare, cu 385 de reluări şi cu discuţii peste discuţii în platou. Cine erau invitaţii? Naiba ştie şi oricum n-a contat. Cuvintele lor au jucat doar rolul fundalului sonor pe care a fost prezentată la nesfârşit oroarea. În aceste condiţii, precauţiile de tip „Atenţie, imagini şocante!” sau „Aceste imagini vă pot afecta emoţional” sunt simple probe de ipocrizie logodită cu cinismul.
http://www.digi24.ro/opinii/paraschivenia-saptamanii/cna-sa-vina-sa-va-ia-846288

Prima ţară care a renunţat complet la radioul FM
Norvegia a devenit prima ţară din lume în care semnalul radio nu se mai transmite în frecvenţe FM. Ultimele frecvenţe au fost închise pe 14 decembrie în regiunile şi arhipelagurile nordice. Guvernul a luat această decizie deşi 66% din populaţie s-a opus măsurii. Autorităţile au spus că este necesară trecerea la semnalul digital. Asta deoarece radioul FM nu este potrivit pentru relieful muntos al ţării. Norvegia a trecut la tehnologia digital audio broadcasting (DAB). Aceasta oferă acces la mai multe staţii radio şi acoperire mai bună.
http://www.go4it.ro/video/prima-tara-care-a-renuntat-complet-la-radioul-fm-16854547/

Gigantul american Liberty Global o promovează pe Severina Pascu director operaţional peste un business de 2,5 mld. euro
Românca Severina Pascu, care ocupă din anul 2015 funcţia de managing director pentru Europa Centrală şi de Est a grupului american Liberty Global (UPC), cel mai mare operator de cablu şi internet fix din lume, a fost promovată şi va prelua responsabilităţi suplimentare în cadrul operatorului pe lângă cele deja existente pentru operaţiuni care generează anual venituri de 2,5 mld. euro. Toate activităţile de marketing, vânzări şi suport pentru clienţi vor fi grupate în cadrul unei singure entităţi care va fi condusă de Severina Pascu din poziţia de director operaţional (chief operating officer - COO) pentru operaţiunile Liberty Global din Europa Centrală. Ea va prelua acest rol pe lângă poziţia curentă de managing director pentru Europa Centrală şi de Est, coordonând astfel toate activităţile legate de baza de clienţi din Elveţia şi Austria şi păstrând responsabilitatea pentru operaţiunile din Polonia, Ungaria, România, Cehia, Slovacia şi pentru operaţiunile de televiziune prin satelit care au sediul central în Luxemburg.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/gigantul-american-liberty-global-o-promoveaza-pe-severina-pascu-director-operational-peste-un-business-de-2-5-mld-euro-16853216

AUDIENȚE. Pro TV, lider detașat și cu Singur acasă 2. Cifrele, mai mici ca în ultimii ani
Românii au fost sâmbătă seara cu ochii pe a doua parte din seria Singur acasă, cu Macaulay Culking. Filmul, difuzat în zi de doliu, n-au fost la fel de mari ca în ultimii ani. Chiar și așa, comedia a obținut cifre duble față de ocupantul locului al doilea, Antena 1, care a difuzat aseară finala Te cunosc de undeva.  Anul trecut, Singur acasă 2 a fost urmărit de peste 2,7 milioane la nivelul întregii țări, fiind difuzat pe 17 decembrie. În urmă cu doi ani, pe 12 decembrie, Singur acasă 2 a avut 2,5 milioane de persoane media. NAȚIONAL. Singur acasă 2 a fost urmărit de peste 2,1 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Cifrele au fost mai mult decât duble față de Antena 1 care a obținut o medie de 1 milion de persoane. Kanal D, de pe locul al treilea, a avut cifre la jumătate față de Antenă. URBAN. La orașe, comedia de Crăciun a avut, în medie un milion de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 550.000 de persoane. Digi Sport 1 a fost a treia televiziune de la orașe, cu meciul dintre Craiova și CFR Cluj.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-singur-acasa-2-2017

AUDIENȚE. Pro TV, lider de audiență cu finala Vocea României. Câte persoane au urmărit show-ul
Finala Vocea Romaniei, castigată de Ana Munteanu din echipa lui Simley, a pus Pro TV pe primul loc în audiență pe intervalul de difuzare. Antena 1, cu prima gală, a fost pe trei la nivel național și la orașe, dar a doua pe publicul comercial. De menționat că gala de vineri a fost înregistrată. NAȚIONAL. Finala Vocea României, sezonul șapte, a fost urmărită vineri seara, în medie, de 1,4 milioane de privitori la nivelul întregii țări. Postul a fost la distanță de Kanal D, care a avut locul al doilea, cu serialul turcesc Steaua Sufletului. Antena 1 care a avut prima gală a show-ului X Factor a avut cifre la jumătate față de Pro TV.  Varf national Vocea Romaniei: 1.872.000 de romani la ora 20.58 (10,5 rating si 21,7 share). URBAN. Pro TV a dominat și la orașe, având o medie de 840.000 de persoanane în fiecare minut de show. Kanala D a fost al doilea în timp ce Antena 1 a fost pe trei, ambele cu cifre la jumătate față de Pro TV. COMERCIAL. Vocea s-a apropiat de 400.000 de telespectatori pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Aici Antena 1 a fost a doua televiziune, cu 255.000, media de public comercial.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-finala-vocea-romaniei-lider-de-audienta

Funeraliile Regelui Mihai, tratate cu decență de televiziuni
Cele mai impresionante funeralii ale ultimilor 27 de ani au fost tratate cu decență de posturile de televiziune. Toate au difuzat aceleași imagini - preluate de la TVR 1, producătorul exclusiv al evenimentului, iar abordarea fiecărui post TV a respectat solemnitatea evenimentului. Pentru TVR, a fost o mobilizare fără precedent, cu peste 70 de camere și sute de oameni implicați. Burtierele posturilor au fost sobre: Adio, Majestate!, Rămas bun, Majestate!, Drum bun, Majestate!
https://www.paginademedia.ro/2017/12/funeraliile-regelui-mihai-tratate-cu-decenta-de-televiziuni

Alexandru Cumpănașu se mută cu emisiunea de la Realitatea TV la Antena 3
De la Realitatea TV, la Antena 3. Alexandru Cumpanasu, realizator al emisiunii Ambasador Romania, se va alatura Antenei 3, cu tot cu emisiunea sa de interviuri. Emisiunea, care va debuta in ianuarie 2018, va avea invitați informatiilor ambasadori straini si romani, dar si personalitati din mediul academic si cultural, anunță postul. Alexandru Cumpănașu: „Este un proiect pe care l-am construit in timp, care si-a gasit audienta si apreciere si pe care sunt bucuros si onorat sa-l pot continua alaturi de echipa Antena 3, nu doar in anul viitor ci atata timp cat vom fi convinsi ca suntem parte a unei societati globale, in care marile provocari nu ne sunt straine si in care noi, ca romani, avem rolul si importanta noastra.”
https://www.paginademedia.ro/2017/12/alexandru-cumpanasu-se-muta-cu-emisiunea-de-la-realitatea-tv-la-antena-3

AUDIENȚE. Foarte puțini tineri se uită la talk-show-uri. Dezbaterile TV adună doar câteva zeci de mii de telespectatori între 18 și 49 de ani
Tinerii sunt foarte puțin interesați de dezbaterile TV. Principalele emisiuni talk-show au câteva zeci de mii de telespectatori în medie. Asta deși totalul publicului e de sute de mii. Procentul de tineri este foarte mic. COMERCIAL. Cea mai vizionată dezbatere a lunii, după media pe ediție, a fost România în 60 de minute, de pe România TV. A strâns 70.000 de tineri între 18 și 49 de ani (totalul emisiunii, la orașe, este de aproape 400.000 de telespectatori). Adevăruri ascunse, emisiunea săptămânală cu numerologi și paranormal a Danei Grecu, de pe Antena 3, a avut o medie pe targetul tânăr de 60.000 de telespectatori (din 350.000 de oameni la orașe). Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea, de pe Antena 3, se apropie de 40.000 de telespectatori pe publicul tânăr. Zece din 20 de emisiuni de talk-show nu adună nici măcare 30.000 de tineri. Rareș Bogdan ține sub 30.000 de tineri pe post. De la TVR 1, Ultima ediție (cu Claudiu Lucaci), strânge 25.000 de telespectatori. România 9, cu Ionuț Cristache, e aproape de 20.000 și "pică" imediat sub linia primelor 20 de dezbaterei ale lunii, după publicul comercial. De notat că frecvența emisiunilor este diferită: Sinteza zilei este zilnică, Adevăruri ascunse sau România în 60 de minute au mai puține difuzări. Chiar și așa, în trecut, Sinteza zilei a dominat ani la rând segmentul de talk-show, ca audiență.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-talk-show-noiembrie-2017

AUDIENȚE Jurnale de știri în NOIEMBRIE. Știrile Pro TV de la 19.00, peste două milioane de telespectatori
Știrile Pro TV 19.00 rămân în fruntea audiențelor la capitolul jurnale. Principalul program de știri prezentat de Andreea Esca a atras, luna trecută, o medie de 2,1 milioane de telespectatori, la nivelul întregii țări. Observatorul de la 19.00 de pe Antena 1 este în urma Pro TV cu peste jumătate de milion de telespectatori.  Primele 10 poziții din topul celor mai urmărite jurnale de știri este dominat de programe ale Pro TV și Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-jurnale-de-stiri-in-noiembrie-2017

AUDIENȚE Seriale în noiembrie. Las Fierbinți, de neclintit. Noile seriale Kanal D, urcare în audiență. Băieții lui Bendeac, cifre bune pe comercial
Kanal D și-a mai revenit în luna noiembrie, după ce primele seriale de toamnă au fost niște eșecuri în audiență. Mireasa din Istanbul, lansat la finele lui octombrie, a ajuns al doilea cel mai urmărit serial al lunii trecute, la nivel național. Interesantă proporția publicului comercial pentru serialele de pe Kanal D. Din 1,3 milioane de telespectatori, media națională pentru Mireasa din Istanbul, 170.000 au fost persoane de la orașe cu vârste între 18 și 49 de ani. Las Fierbinți este cel mai urmărit serial de comedie, cu cifre bune pe toate targeturile. Producția de comedie, care are câte două episoade pe săptămână, a avut, în medie 1,1 milioane de telespectatori la orașe.  Cifrele sunt mai mult decât duble față de locul al doilea, ocupat de un seria turcesc, Patria mea ești tu este al doilea serial, cu o medie de jumătate de milion de telespectatori, pe minut.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-seriale-in-noiembrie

DERAPAJ ÎN LANȚ. Toate posturile de știri, de la Digi 24 la România TV, imagini în buclă cu crima de la Metrou. Ce spune legea
După cazul Mădălina Manole, CNA a interzis prezentarea detaliilor despre cazurile de suicid. Dar și a celor criminale. Pentru a nu fi imitate. Posturile de știri dau însă în buclă, crima de la Metrou. Toate, de la Digi 24 la România TV. Se vede clar actul criminal. Se apără însă spunând că nu au dat ultimele cadre. Cele fatale, cu Metroul. Dar actul criminal, cel pe care legea îl interzice la difuzare, nu e chiar cel pe care îl dau posturile, cu tânăra împinsă? Toate posturile de știri, fără excepție, difuzează, în buclă, imagini cu crima de la Metrou. Mai exact, momentul în care tânăra este împinsă pe liniile de metrou. Digi 24 dă în buclă imaginile. La fel B1 TV. Și Antena 3. Și România TV. Și Realitatea TV, dar mai moderat și cu imaginile blurate. Imaginile au fost date ieri, pe Antena 1, la Acces Direct: minute, în șir, în buclă, au rulat imaginile cu momentul în care tânăra a fost împinsă. Posturile au precizat că "Urmează imagini care vă pot afecta emoțional" (foarte vizibil la Antena 3), dar le-au prezentat. În buclă, pe tot parcursul zilei.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/derapaj-in-lant-toate-posturile-de-stiri-de-la-digi-24-la-romania-tv-imagini-in-bucla-cu-crima-de-la-metrou-ce-spune-legea

Doliul în FM. Guerrilla, fără publicitate sâmbătă. Rock și Gold, fără matinal. Europa FM renunță la unele emisiuni
Schimbări în grilele de programe ale posturilor de radio în următoarele trei zile, ca urmare a doliului național în memoria Regelui Mihai I. Unele posturi au decis să renunțe la parte din emisiuni, însă toate au anunțat că „tonul” emisiunilor va fi unul mai sobru.  Europa FM a renunțat la trei emisiuni în următoarele două zile. Radio Guerrilla nu va difuza deloc publicitate sâmbătă, ziua în care Regele Mihai va fi înmormântat. Guerrilla va avea pe post doar muzică clasică și imnul regal. Rock FM și Gold au fost fără matinal.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/doliul-in-fm-guerrilla-fara-publicitate-sambata-rock-si-gold-fara-matinal-europa-fm-renunta-la-unele-emisiuni

IT...ONLINE...MOBILE...
RoTLD: de la 1 martie 2018 se face tranziţia către sistemul de înregistrare pentru domeniile .ro
RoTLD, registrul român de domenii .ro, a început să informeze utilizatorii că de la 1 martie 2018 se va efectua tranziţia către sistemul de înregistrare şi mentenanţă anuală pentru domeniile .ro, pentru care vor fi nevoiţi să achite 6 euro pe an, potrivit unui anunţ publicat joi. RoTLD informează că începând cu 1 martie 2018 se va efectua tranziţia către sistemul de înregistrare şi mentenanţă anuală pentru domeniile .ro, care se vor înregistra şi reînnoi pe o perioadă limitată de timp, între minim 1 an şi maxim 10 ani. Serviciul de mentenanţă anuală se va putea achita începând cu data de 1 martie 2018 prin partenerul RoTLD care administrează domeniul. Începând cu 1 martie 2018, deţinătorii de domenii „.ro” vor putea să achite contravaloarea serviciului de mentenanţă pentru perioada dorită de minim un an şi maxim 10 ani. Tariful practicat de registrul de domenii „.ro” va fi de 6 euro pe an, fără TVA (tariful care va fi oferit registrarilor acreditaţi RoTLD). Valoarea tarifului a fost stabilită la nivelul pieţei europene din domeniu, ajustată la veniturile şi la puterea de cumpărare a românilor. Tariful practicat de către registrarul ICI Bucureşti (vânzare directă pe site-ul www.rotld.ro) va fi de 12 euro pe an, plus TVA, potrivit RoTLD.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/rotld-de-la-1-martie-2018-se-face-tranzitia-catre-sistemul-de-inregistrare-pentru-domeniile-ro-16854855

Netflix: Peste 50% din abonaţii din România urmăresc conţinutul media de pe smart TV-uri
Românii care au abonament la serviciul american de streaming video Netflix urmăresc conţinutul media de pe televizoarele inteligente – conectate la internet, potrivit datelor companiei americane. Astfel, 55% din orele petrecute de utilizatorii români pe Netflix sunt urmărite de pe smart TV-uri. „Cel mai popular dispozitiv conectat la televizor este set up box-ul, uneori în versiunea 4K. Urmează apoi smart TV-urile şi dispozitive de streaming precum Apple TV, Roku sau Chromecast şi consolele de jocuri, precum Xbox sau PlayStation, care devin alegeri populare în rândul utilizatorilor de Netflix din regiune.” Deşi majoritatea abonaţilor Netflix din regiune şi-au făcut abonamentul prin dispozitive mobile sau laptopuri, aceştia consumă conţinut media mai mult prin intermediul televizoarelor inteligente. În mai puţin de 6 luni de la crearea unui cont Netflix, televizorul conectat a devenit principalul dispozitiv de consum la 59% dintre abonaţii din România. La nivel de regiune, tot aceştia sunt cei care preferă să petreacă de trei ori mai mult timp uitându-se la filme şi seriale în faţa televizorului decât în faţa laptopului sau a telefonului mobil. Practic, oamenii descoperă serialele pe aplicaţia de telefon, dar fac „binging” în faţa televizorului.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/netflix-peste-50-din-abonatii-din-romania-urmaresc-continutul-media-de-pe-smart-tv-uri-16853166

Fondul Orange Digital Ventures a investit într-un start-up de soluţii automatizate de marketing mobil
Orange Digital Ventures, fondul de investiţii al grupului telecom de origine franceză, a investit alături de alte fonduri străine 11 milioane de dolari într-un start-up care dezvoltă soluţii automatizate de marketing mobil. Ceilalţi investitori sunt Aspect Ventures, Zetta Venture Partners, Sapphire Ventures, Cathay Innovation, La Maison şi Salesforce Ventures. Start-up-ul, numit FollowAnalytics, este de origine franceză, însă sediul central este în San Francisco (SUA). De la înfiinţare şi până în prezent, FollowAnalytics a reuşit să obţină în total finanţări de 27 milioane de dolari. Start-up-ul le oferă companiilor soluţii prin care echipele de marketing ale acestora să poată cuatifica rezultatele publicităţii pe mobil şi totodată să poată creşte rata de retenţie a publicului ţintă.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/fondul-orange-digital-ventures-a-investit-intr-un-start-up-de-solutii-automatizate-de-marketing-mobil-16853170

Tot ce trebuie să ştii despre scandalul din SUA cu neutralitatea internetului
Decizia arbitrului telecom din SUA de a anula reglementările pentru garantarea neutralităţii reţelelor de internet, introduse cu doar doi ani în urmă, ar putea avea reverberaţii şi în România, având în vedere că şi aici cele mai populare servicii online vin de peste Ocean. Reglementările din Statele Unite privind neutralitatea internetului pot influenţa costul accesării conţinutului hostat (găzduit) în SUA. Mai mult, eventualele costuri suplimentare apărute "pe teren propriu" vor trebui recuperate de undeva de către furnizorii de conţinut şi servicii online, iar nicio companie americană nu va alege să-i taxeze doar pe americani. Milioane de români folosesc în fiecare zi serviciile gratuite oferite de Facebook, Google, YouTube, Snapchat sau WhatsApp şi accesează, prin intermediul acestor platforme, direct sau indirect, conţinut găzduit pe servere din America. Consecinţele deciziei de săptămâna aceasta a Federal Communications Comission (FCC), arbitrul telecom din SUA, sunt greu de anticipat şi ar putea întârzia să apară. Mai mulţi jucători implicaţi în dezbaterea privind neutralitatea internetului, de la ONG-uri care luptă pentru libertatea de expresie sau dreptul la viaţă privată până la procurorul general al statului New York, au anunţat că vor contesta în Justiţie decizia FCC, care ar putea fi suspendată până la emiterea unei hotărâri definitive şi irevocabile. FCC a anulat reglementările introduse în 2015 sub patronajul administraţiei Obama, care interzic furnizorilor de internet (internet service provider - ISP) să acţioneze subiectiv în raport cu conţinutul care le tranzitează reţelele, cu sursa lui sau cu utilizatorul final care îl accesează. Cu alte cuvinte, companiile care furnizează serviciul de internet deveneau asemănătoare utilităţilor publice, rolul lor fiind acela de simpli administratori ai infrastructurii de cablu, fibră optică sau antene wireless. În mediul corporate, companiile de cablu, precum AT&T, Comcast şi Verizon, s-au poziţionat împotriva reglementării neutralităţii internetului, în timp ce companiile de servicii online, ca Google, Facebook şi Twitter, sunt susţinători ai introducerii unor garanţii din partea guvernului pentru libertatea furnizării şi accesării conţinutului online.
http://www.economica.net/tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-scandalul-din-sua-cu-neutralitatea-internetului_147628.html

Sindicatul din Telekom România pleacă la Bonn, pentru a discuta direct cu conducerea Deutsche Telekom despre majorarea salariului brut
Sindicatul din Telekom România va pleca la Bonn, la sediul central al companiei, pentru a discuta cu conducerea Deutsche Telekom despre majorarea salariului brut, astfel încât netul să nu fie afectat de la începutul anului viitor de transferul contribuțiilor de la angajator la angajat. Profit.ro a anunțat recent că membrii conducerii Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) au propus salariaților ca pierderile salariale nete să fie compensate, sindicatul nefiind însă de acord cu propunerea, considerând că termenul de "compensare" nu este detaliat și nici explicit și poate presupune acordarea de bonusuri sau prime, fapt însă infirmat de conducerea companiei. Sindicatul se va afla la Bonn săptămâna viitoare, în perioada 16-22 decembrie. Sindicatul dorește un act adițional în contractul colectiv de muncă (CCM), care să prevadă mărirea salariului brut, astfel ca netul să nu fie afectat, considerând că introducerea transferului contribuțiilor printr-un astfel de act adițional este de natură să protejeze salariații, atât în prezent, cât și în viitor, chiar și în situația în care actualul contract colectiv expiră la 1 martie 2018, cum este programat.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/sindicatul-din-telekom-romania-pleaca-la-bonn-pentru-a-discuta-direct-cu-conducerea-deutsche-telekom-despre-majorarea-salariului-brut-17497156

CINEMA...
FILME. Primul loc: Jason Staham. Locul doi Jason Statham. Și un Bruce Willis pe trei
Jason Statham a dat, din nou, cel mai urmărit film al lunii, în noiembrie. La fel ca în octombrie. La fal ca la difuzările din anii trecuți. De data aceasta, Statham are primul loc (cu Parker), dar și poziția a doua (cu producția Curierul 3). Parker a mai avut cifre bune și anii trecuți: a fost filmul lunii în septembrie 2014, filmul lunii și în noiembrie 2015, iar în octombrie 2016 sărea de două milioane de români pe Pro TV. Top 3 filme e completat tot de o peliculă de acțiune: Și mai greu de ucis, cu Bruce Willis. De notat în top 10 filme în luna noiembrie a două "clasice" românești, difuzate de Antena 1. Este vorba de Nea Mărin Miliardar, cu Amza Pellea, care a sărit de un milion de românii de Roșcovanul Costel Băloiu (tot de Antena 1 dat).
https://www.paginademedia.ro/2017/12/audiente-filme-noiembrie-2017

Lista scurtă pentru o nominalizare la Oscar pentru Cel mai bun film străin
Au fost anunţate cele nouă producţii care au fost alese de Academia de Film Americană pe lista scurtă pentru o nominalizare la Cel mai bun film într-o limbă străină alta decât engleza a premiilor Oscar 2018. Propunerea României nu a reuşit să treacă de selecţia criticilor. Printre filmele alese de Academia de Film Americană pe lista scurtă pentru o nominalizare la Oscar se numără „The Square“, premiat anul acesta cu Palme d'Or, „On Body and Soul“, recompensat cu Ursul de Aur, aclamatul „Loveless“, premiat de juriul Festivalului de la Cannes, şi „Una mujer fantástica“, premiat pentru scenariu la Berlinala 2017, scrie News.ro.    Astfel, lista filmelor anunţată joi seară de Academia de Film Americană sunt următoarele: Chile, „Una mujer fantastica“, de Sebastián Lelio; Germania, „In the Fade“, de Fatih Akin; Ungaria, „On Body and Soul“, de Ildikó Enyedi; Israel, „Foxtrot“, de Samuel Maoz; Liban, „The Insult“, de Ziad Doueiri; Rusia, „Loveless“, de Andrey Zvyagintsev; Senegal, „Félicité“, de Alain Gomis; Africa de Sud, „The Wound“, de John Trengove; Suedia, „The Square“, de Ruben Östlund.Propunerea de anul acesta a României a fost „Fixeur“, al cincilea lungmetraj semnat de Adrian Sitaru, cu actorul Tudor Istodor (33 de ani) în rol principal, nu a reuşit să treacă de selecţia criticilor.
http://adevarul.ro/entertainment/film/lista-scurta-nominalizare-oscar-mai-bun-film-strain-video-1_5a365b5a5ab6550cb84a84e4/index.html

Lungmetrajul „Fixeur” al lui Adrian Sitaru a fost într-un turneu de promovare în SUA, pentru Oscar 2018
„Fixeur”, cel de-al cincilea lungmetraj semnat de Adrian Sitaru, propunerea României pentru o nominalizare la categoria „cel mai bun film într-o limbă străină alta decât engleza” a premiilor Oscar 2018, a beneficiat de un turneu de promovare în Statele Unite. Susținut de Centrul Național al Cinematografiei, Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc, Dacin Sara și de Kean&Kolar Communications, turneul a vizat mai multe orașe din California. Nominalizările pentru cea de-a 90-a gală a premiilor Oscar vor fi anunțate pe 23 ianuarie 2018. „Fixeur” a fost prezentat de European Film Promotion (EFP) profesioniştilor din industria americană – membrilor Academiei de film americane, distribuitorilor internaţionali și jurnaliştilor – pe 11 noiembrie, la Dick Clark Screening Room din Santa Monica, iar pe 29 noiembrie, Adrian Sitaru și actorul Mehdi Nebbou au fost prezenți la o proiecție care a avut loc la cinematograful Estrella, în West Hollywood. Filmul a rulat din nou în Santa Monica, pe 3 decembrie, la Ocean Screening Room, iar pe 10 decembrie, la Wilshire Screening Room din Beverly Hills. Scris de Claudia şi Adrian Silişteanu, „Fixeur” spune povestea lui Radu, stagiar la biroul din Bucureşti al Agenţiei France Presse, aspirant la un post de reporter. Oportunitatea realizării unui subiect despre o prostituată minoră repatriată din Franţa îi dă acestuia ocazia să îşi dovedească competenţele. Totuşi, pe măsură ce se apropie de scopul său, Radu realizează că înverşunarea cu care înţelege să facă această meserie este îndoielnică.
http://www.forbes.ro/lungmetrajul-fixeur-al-lui-adrian-sitaru-fost-intr-un-turneu-de-promovare-sua-pentru-oscar-2018-101968
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL