×

Revista presei -- Data și ora publicării: 03.01.2018 16:39:25

REVISTA PRESEI / 3 ian 2018 /



...
ACeR: creșterea tarifelor pentru stâlpi este ilegală și va duce la creșterea abonamentelor la cablu
De la începutul anului 2018, Graffiti PR va comunica pentru Discovery Networks
Previziunile industriei pentru piața de televiziune lineară la nivel internațional în 2018
Audiențele TV scad de la an la an. S-au plictist românii de ofertele televiziunilor?
Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel național – Decembrie 2017
Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – DECEMBRIE 2017
Audiențele televiziunilor de știri în luna decembrie 2017
Mostafa El Beltagy îl va înlocui pe Andrea Rossini în rolul de CBU Director al Vodafone România de la 1 martie 2018
TVR nu mai acceptă colaborările externe ale jurnaliştilor: cine sunt cei vizaţi şi care sunt puţinii privilegiaţi şi ce condiţii sunt obligaţi să respecte
Topul celor mai piratate seriale din 2017:„Game of Thrones“ e încoronat pentru al şaselea an la rând
Topul televiziunilor care au primit cele mai mari amenzi de la CNA în 2017 şi motivele: România TV, campioană
„Ferma Vedetelor“: Alte două cupluri de artişti anunţate pentru noul sezon FOTO
Prima TV va difuza un serial de epocă italian multi-premiat. Când începe şi care e povestea
Audienţele din noaptea de Revelion: Dan Negru, lider detaşat, România TV pe locul doi, cu o emisiune în care politicienii au cântat alături de rapsozi populari
Ce despăgubiri va primi actriţa Monica Davidescu după accidentarea gravă de la „Dansez pentru tine“
Google a transferat 16 miliarde de euro în Insulele Bermude, pentru taxe mai mici
Un membru al juriului „Bravo, ai stil!“ a părăsit show-ul: care sunt motivele
Elena Udrea: Eu am dosare penale şi sunt coruptă pentru că v-am plătit vouă prestaţia politică de rahat prin campanii sau salariile de jurnalişti deontologi
CNA în 2017: România TV şi Realitatea TV, între televiziunile amendate cu cele mai mari sume, cu un total de 387.500 de lei, respectiv 250.000 de lei
Primele date despre viitoarea schemă de ajutor de stat la care pot aplica şi firmele de IT
AUDIENȚE. Posturile de știri în DECEMBRIE. România TV a fost peste Antena 3 pe toate targeturile
Discovery și-a schimbat agenția de comunicare din România după 15 ani cu Grayling
TVR a tăiat colaborările externe.
PREMIERĂ. Antena 1 va fi pentru două ore HBO. Va difuza Tomorrowland fără pauze publicitare, cu susținerea Coca-Cola
SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Europa FM intră în 2018 cu un nou logo
Serialul Friends, de azi, integral pe Netflix
Ungaria: TVA pentru servicii de Internet va scadea la 5%

...
ACeR: creșterea tarifelor pentru stâlpi este ilegală și va duce la creșterea abonamentelor la cablu
Asociația de Comunicații Electronice din România (ACeR) „reacționează vehement” față de „situația abuzivă creată de furnizorii de energie electrică și servicii adiacente (în special Electrica), privind semnarea unor noi contracte de închiriere a stâlpilor folosiți ca infrastructură pentru rețelele de comunicații și, implicit, majorarea prețurilor pentru operatorii de cablu”, cu prețuri și de 300% mai mari, potrivit unor surse din industrie, informează Media Expres. Într-un comunicat remis Media Expres, Adrian Neagu, Președinte ACeR, atrage atenția că modificările impuse de Electrica nu respectă Legea 159/2016 care include reguli privind tarifele pentru infrastuctura de comunicații și operatorii de cablu vor fi nevoiți să mărească prețurile abonamentelor la cablu TV de anul viitor. „Suntem extrem de îngrijorați pentru că, în noile condiții impuse de Electrica, singura noastră șansă de a rezista pe piață este creșterea prețurilor la abonamentele de cablu, ceea ce îi va afecta în mod direct pe clienții noștri. Tot ce ne dorim este ca în 2018, să putem intra în casele oamenilor cu aceleași tarife și vom face tot ce ține de noi să nu aruncăm încă o povară financiară pe umerii acestora”, afirmă Adrian Neagu. Până în prezent, președintele ACeR a inițiat întâlniri cu Ministrul Economiei, Ministrul Energiei, reprezentanții ANCOM, Electrica, la care au participat și companiile din top 5 UPC și DCS, solicitând „impunerea urgentă a unor măsuri pentru micșorarea tarifelor, astfel încât populația să nu aibă de suferit”. ACeR, prin casa de avocatură care o reprezintă, are în vedere și calea instanței în încercarea de „soluționare favorabilă a situației abuzive generate de noile condiții comerciale impuse de către Electrica”.
http://www.forbes.ro/acer-cresterea-tarifelor-pentru-stalpi-este-ilegala-si-va-duce-la-cresterea-abonamentelor-la-cablu-103253

De la începutul anului 2018, Graffiti PR va comunica pentru Discovery Networks
Graffiti Public Relations, afiliat exclusiv Ketchum în România, va comunica pentru Discovery Networks de la 1 ianuarie 2018. Agenția va oferi servicii integrate de PR și comunicare digitală pentru canalele Discovery Channel, TLC și Eurosport. Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est: „Știți cum se spune – e nevoie de doi pentru un tango. Nu conduce nimeni dansul, e o comuniune și o înțelegere între cei doi parteneri. Ne-am dorit o agenție full service, care să devină partenerul ideal de dans și care să poată acoperi integral nevoile noastre de comunicare atât cu fanii, cât și cu partenerii de business. Televiziunea și modul în care consumăm produsele de entertainment s-au schimbat major în ultimii ani. Discovery este în prima linie a acestei schimbări și tocmai de aceea am ales un partener care să înțeleagă acest lucru și să-l transpună în campanii de comunicare.” Discovery Communications și-a consolidat în ultimii ani poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. În acest sens, Discovery a făcut investiţii substanţiale în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018 – 2024 și până la progresele semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player. Mai mult, Discovery Communications a achiziționat anul acesta Scripps Networks Interactive, ce deține în portofoliu canale TV precum Food Network și Fine Living. Tranzacția va fi finalizată la începutul anului 2018 și are obiectivul de a crea o companie media mai puternică, mai flexibilă și mai dinamică. Bogdan Tomoiagă, director executiv Graffiti PR: „Știți cu toții – sunt clienți pentru care ai face orice ca să îi ai în portofoliu. Discovery Networks este unul dintre ei și am fost extrem de entuziasmați când am fost invitați în licitație. Când am început să lucrăm propunerea de pitch, ne-am dat seama că aveam de-a face cu un «love brand» pentru oamenii din agenție, fie ei din generația X sau Millennials. Am crescut cu emisiunile How it’s made și Myth Busters de la Discovery și cu transmisiunile sportive impecabile de la Eurosport, iar poveștile autentice ale personajelor TLC ne inspiră zi de zi. Așa că primul pas era bifat – fallin love with the client. Apoi am convins cu profesionalism, o echipă construită atent pentru a deservi cât mai bine nevoile viitoare ale clientului și un produs de agenție construit în jurul a ceea ce noi am numit OneDiscovery. Mai exact, dezvoltarea unui newsroom digital în care fluxurile dintre echipe sau capabilități să fie fluide și rapide, cu scopul de a dezvolta prompt un conținut cât mai bun. Câștigarea contului este și o consecință a investițiilor din ultimii ani în dezvoltarea continuă a produsului agenției, datorită cărora Graffiti PR oferă, cu resurse interne, servicii integrate de digital, ATL, strategie, marketing sportiv și content creation.”
http://www.forbes.ro/de-la-inceputul-anului-2018-graffiti-pr-va-comunica-pentru-discovery-networks-103381

Previziunile industriei pentru piața de televiziune lineară la nivel internațional în 2018
Mai multe publicații electronice fac previziuni la sfârșit de an, prin vocea unor specialiști din industrie, privind viitorul televiziunii și distribuției de conținut în cursul anului 2018, în condițiile în care televiziunea lineară clasică distribuită prin cablu, satelit sau internet înregistrează ratinguri tot mai mici, din cauza audienței care se împarte acum între streamingul video, reluarea programelor prin DVR și alte modalități de consum video nelineare. În mod aparent paradoxal însă, veniturile televiziunii lineare la nivel internațional vor crește în continuare și în 2018, în condițiile în care industria non-lineară nu reușește încă să numere convingător propria audiență în fața agențiilor și în fața clienților de publicitate. În ciuda previziunilor Zenith (potrivit infograficului, 2017 ar trebui să fie primul în care publicitatea TV va fi depășită la nivel global de publicitatea pe internet), unele voci din industrie susțin că televiziunea lineară va încasa în continuare grosul banilor din piața de publicitate, ajutată și de noi metode de expunerea la publicitate, inclusiv legătura directă a telespectatorului la canale și metode de cumpărare, un argument în plus pentru rețelele TV de a scoate și mai mulți bani de la advertiseri. Cei mai mari consumatori de publicitate la nivel mondial sunt îngrijorați cu privire la fraudă, siguranța brandurilor pe care le dețin și măsurarea audienței în mediile digitale.
http://www.forbes.ro/previziunile-industriei-pentru-piata-de-televiziune-lineara-la-nivel-international-2018-103449

Audiențele TV scad de la an la an. S-au plictist românii de ofertele televiziunilor?
Publicul comercial (urban, 18 – 49 de ani), atât de „vânat” de investitorii în publicitate TV, scade în fiecare an. Sunt mai multe cauze: plecarea populației active în străinătate, creșterea consumului de internet dar și rutina care domnește în piața de televiziune, care oferă același conținut de slabă calitate. Consumul de televiziune a scăzut în ultimii trei ani. Mai cu seamă pe targetul comercial (populație urbană, cu vârste între 18 și 49 de ani). Se pot invoca numeroase cauze: emigrarea, explozia internetului și a rețelelor de socializare, diferite opțiuni de petrecere a timpului liber. Dar principala cauză a acestei eroziuni se află la televiziuni: aceleași programe, același conținut „ambalat”  sau „vopsit” la repezeală, care garantează un rating „optim”, de supraviețuire. Dacă ar fi să trecem în revistă numai nișa televiziunilor de știri, vom vedea că, în fiecare zi, în aceleași studiouri, cu aceleași decoruri, apar aceiași „actori”, care „mestecă” aceleași replici golite de idei. De aici, plictiseala este garantată. Ar fi hazardat să anunțăm că televiziunea, în acest regim de mediocritate, va muri în curând. Sau că digitalul va învinge televiziunea. Pentru scăderea audienței nu trebuie învinuit publicul, care a evoluat în acestă lume dominată de tehnologie. Vinovați pentru această erodare sunt furnizori de programe TV. Cel mai ușor este ușor să dai vina pe consumatori! Mai greu este să recunoști că ceea ce oferi publicului este un produs mediocru, irelevant, fabricat pe colțul mesei. Sunt destule programe ale televiziunilor noastre care pur și simplu jignesc inteligența telespectatorilor. Iar aceste jigniri sunt sancționate de public în sondajele de audiență.
http://www.forbes.ro/audientele-tv-scad-de-la-la-s-au-plictist-romanii-de-ofertele-televiziunilor-103279

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel național – Decembrie 2017
Consumul de televiziune la nivel național a crescut în ultima lună a anului 2017 comparativ cu luna precedentă. Televiziunile România TV, ETNO și TVR 1 au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de luna noiembrie. Audiența medie a televiziunii Pro TV a crescut cu 18.000 de persoane la nivel național, în decembrie, ajungând la o medie de 838.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Pro TV încheie anul 2017 pe poziția de lider detașat, cu un rating lunar cu mult mai mare decât cel al competitorilor săi, Antena 1 (593.000) și Kanal D (372.000). Antena 1 a câștigat doar 3.000 de telespectatori la nivel național, în timp ce Kanal D a pierdut 20.000 de persoane față de noiembrie. De altfel, Kanal D este singura televiziune importantă care a suferit o erodare a ratingului în decembrie. Canalul de știri România TV a marcat cea mai mare creștere de audiență față de luna precedentă de pe piața TV: 48.000 de persoane. Un câștig semnificativ a obținut și televiziunea de muzică populară și petreceri ETNO TV: 32.000 de persoane. Este o creștere justificată în această lună a sărbătorilor de iarnă. TVR 1 a câștigat 24.000 de telespectatori, ajungând a șasea televiziune la nivel național, cu o medie de 136.000 de persoane pe minut (toată ziua). Câștigul de audiență provine și din faptul că, în decembrie, TVR a fost producătorul TV exclusiv al ceremoniilor dedicate funeraliilor Regelui Mihai I. Alte televiziuni care au câștigat audiență în decembrie: Antena 3 (8.000), Prima TV (1.000), Național TV (3.000), Antena Stars  (2.000), Pro Cinema (4.000), Pro 2 (11.000), B1TV (10.000), TVR 2 (13.000) și Disney (5.000).
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-decembrie-2017-103486

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – DECEMBRIE 2017
În ultima lună a anului 2017, funerariile Regelui Mihai I și dezbaterile din Parlament au condus la creșterea audiențelor televiziunilor de știri și ale celor două canale de stat, TVR 1 și TVR 2. În decembrie, orășenii au fost mai atenți la televiziunile de știri, stațiile de divertisment situându-se în planul secund. Moartea Regelui Mihai I, mișcările din Parlament pe seama modificărilor legilor Justiției, adoptarea la „foc automat” a bugetului de stat pe anul 2018 și a altor măsuri economice au condus la creșterea audiențelor canalelor de știri. Dintre acestea, se remarcă România TV, care a câștigat 16.000 de orășeni față de noiembrie, fiind a patra televiziune din urban, cu o medie de 155.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Și TVR 1 a ieșit în câștig față de luna precedentă, adâugându-și 14.000 de orășeni, asta în principal statutului pe care l-a avut în calitate de producător exclusiv al programelor TV pentru funerariile Regelui Mihai I. A ocupat locul 6 în topul audienței urbane, cu o medie de 63.000 de telespectatori pe minut. Antena 3 și-a crescut audiența lunară cu 4.000 de orășeni. Digi24 a câștigat 7.000 de telespectatori, plasându-se pe locul 9 în topul urban, în timp ce B1 TV a obținut un câștig de 4.000 de persoane. Ratingul de la Realitatea TV s-a situat la nivelul lunii noiembrie. Televiziunile generaliste Antena 1 și Kanal D au suferit pierderi de audiență față de noiembrie, 12.000, respectiv 15.000 de orășeni, în timp ce Pro TV a câștigat 4.000 de persoane. Alte televiziuni care au câștigat audiență: TVR 2 (7.000), Național TV (2.000) și Disney Junior (3.000). Alte televiziuni care au pierdut audiență în urban: Antena Stars (-3.000) și DigiSport 1 (-8.000).
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-decembrie-2017-103498

Audiențele televiziunilor de știri în luna decembrie 2017
Ultima lună a anului 2017 a fost bogată în evenimente. Moartea Regelui Mihai I a fost evenimentul care a marcat atât emoțiile românilor, cât și programele televiziunilor de știri. În decembrie 2017, cota de piață a nișei televiziunilor de știri, la nivel național, a fost 15,45%, în creștere cu 0,75 puncte procentuale față de noiembrie. Cota de piață amintită înseamnă că 15,45% din totalul telespectatorilor din luna decembrie, la nivel național, au urmărit programele unui canal de știri precum România TV, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV și Digi24. În urban, cota de piață a fost de 18,88%, conform măsurătorilor Kantar Media, cu 0,59 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă. România TV este liderul nișei atât în urban cât și la nivel național. A câștigat 48.000 de persoane la nivel național față de noiembrie și 16.000 în mediu urban. Asta înseamnă că grosul câștigului de audiență provine din rural. Antena 3 a înregistrat câștiguri modeste: 8.000 de persoane pe național și 4.000 în urban. Dacă România TV și Antena 3 sunt instalate confortabil la „butoanele” audiențelor pe nișa de știri, nu același lucru se poate spune despre B1 TV, Realitatea și Digi24, care-și dispută poziția de treia în mediul urban. În decembrie, Digi 24 a câștigat 7.000 de persoane în urban, devenind a treia televiziunea a nișei. În schimb, pe național, B1 TV a câștigat 10.000 de persoane, ocupând cel de-al treilea loc în cadrul segmentului.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-stiri-luna-decembrie-2017-103511

Mostafa El Beltagy îl va înlocui pe Andrea Rossini în rolul de CBU Director al Vodafone România de la 1 martie 2018
Mostafa El Beltagy, în prezent Head of Vodafone Group Marketing Global Projects, va prelua rolul de Consumer Business Unit Director al Vodafone România de la 1 martie 2018, înlocuindu-l pe Andrea Rossini, care va fi desemnat Consumer Digital Director al Vodafone Italia. În noua sa poziție, Mostafa El Beltagy îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, și va face parte din echipa de executivă de management. Mostafa deține din mai 2017 poziția de Head of Vodafone Group Marketing Global Projects, cu sediul la Londra, rol în care a contribuit la accelerarea performanței comerciale în cele mai mari nouă piețe europene în care este prezent Vodafone Group. El face parte din echipa Vodafone din 2009 și a deținut mai multe funcții de conducere în aria dedicată cartelelor preplătite, atât în zona de segment, cât și în cea de marketing, pentru Vodafone Egipt și Vodacom Africa de Sud. Între 2014 și 2017, a coordonat ariile de customer value management, big data, prețuri și strategie comercială pentru clienții persoane fizice și juridice în cadrul Vodafone Egipt, contribuind la îmbunătățirea satisfacției clienților și a cotei de piață.
http://www.forbes.ro/mostafa-el-beltagy-il-va-inlocui-pe-andrea-rossini-rolul-de-cbu-director-al-vodafone-romania-de-la-1-martie-2018-103164

TVR nu mai acceptă colaborările externe ale jurnaliştilor: cine sunt cei vizaţi şi care sunt puţinii privilegiaţi şi ce condiţii sunt obligaţi să respecte
Comitetul Director al Televiziunii Române a respins aproape toate colaborările externe ale jurnaliştilor. O serie de angajaţi de la Sport, care comentau pentru posturi ca DigiSport, Look TV şi Eurosport, nu au mai primit aprobarea pentru a-şi continua contractele cu aceste staţii. Liana Stanciu, cea care realizează de ani de zile matinalul postului de radio Magic FM, nu mai poate colabora cu staţia, după hotărârea Comitetului Director. De asemenea, Radu Andrei Tudor, realizatorul emisiunii „Pulsul zilei“ de la TVR 1,  nu mai poate colabora cu posturile Digi FM şi Pro FM, anunţă Pagina de Media.    De la Sport, au fost tăiate colaborările externe ale jurnaliştilor Emil Hossu Longin, Marian Olăianos, Cristian Mîndru, Narcis Şelaru, Monica Bucur şi Marin Daniel Chican.   De asemenea, jurnalistului Chican Marin Daniel nu i se mai permite colaborarea cu postul de televiziune Eurosport şi cu ziarul on-line ProSport, în calitate de comentator de tenis.   Emil Hossu Longin nu va mai comenta competiţiile de baschet şi fotbal pentru Digisport, iar Cristian Mîndru nu va mai fi comentator al competiţiilor de tenis din circuitul WTA şi ATP, pentru acelaşi post. Lui Adrian Tudor nu i se mai permite, de asemenea, colaborarea cu postul de radio Europa FM.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-nu-mai-accepta-colaborarile-externe-jurnalistilor-cei-vizati-putinii-privilegiati-conditii-obligati-respecte-1_5a44c655d7af743f8dce0e28/index.html

Topul celor mai piratate seriale din 2017:„Game of Thrones“ e încoronat pentru al şaselea an la rând
Pentru al şaselea an la rând, „Game of Thrones/Urzeala Tronurilor“ este cel mai piratat serial din lume. Chiar şi aşa, cel de-al şaptelea sezon al producţiei HBO s-a bucurat de cele mai bune cifre de audienţă de la debut. În clasamentul celor mai piratate show-uri din 2017 sunt şi trei titluri noi. Nicio surpriză aici! „Game of Thrones“ rămâne şi în 2017 cel mai piratat serial, potrivit unui clasament întocmit de Torrentfreak pe baza numărului de descărcări ilegale de pe platforma BitTorrent.  Totuşi, anul acesta, echipa HBO nu a fost foarte afectată de piraterie pentru că, în mod surprinzător, scurgerile de informaţii, spoilerele şi pirateria masivă nu au distrus însă interesul pentru serial, din contră.  Dovadă stă faptul că vara aceasta „Game of Thrones“ a fost mai popular ca niciodată, cu audienţe uriaşe (un total de peste 16,6 milioane de telespectatori pe toate canalele) în ciuda faptului că, până în septembrie, a fost descărcat ilegal de peste un miliard de ori, episodul patru din sezonul 7 a apărut online înainte de premieră, iar penultimul episod a fost difuzat din greşeală chiar de un post HBO din Spania cu patru zile înainte de data stabilită. Ultimul sezon „Game of Thrones“ va apărea abia în 2019.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/topul-celor-mai-piratate-seriale-2017game-of-thrones-e-incoronat-saselea-an-rand-1_5a45298fd7af743f8dd0c9f6/index.html

Topul televiziunilor care au primit cele mai mari amenzi de la CNA în 2017 şi motivele: România TV, campioană
În 2017, posturile România TV, Realitatea TV şi Kanal D au primit cele mai mari amenzi de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru derapajele televizate, anunţă News.ro. CNA a dat amenzi în valoare totală de 291.113 de euro, o sumă mai mare decât cea încasată anul trecut din sancţiuni, respectiv de 250.000 de euro.  Principalele derapaje s-au înregistrat în jurul protestelor de stradă din ţară şi implicării miliardarului George Soros în campania electorală din România, precum şi finanţarea unor ONG-uri, politicieni şi personalităţi publice.  De asemenea, au fost sancţionate programele în care au fost formulate acuzaţii neprobate la adresa mai multor figuri publice, printre care preşedintele României Klaus Iohannis şi procurorul-şef al DNA Laura Codruţa Kövesi, precum şi cele în care au fost discriminate minorităţi şi atacate instituţii publice.  Aşadar, podiumul posturilor care au primit cele mai mari amenzi de la CNA în 2017 este ocupat de România TV, cu 387.500 de lei din nouă amenzi, Realitatea TV - 250.000 de lei din zece amenzi - şi Kanal D - 210.000 de lei din doar două amenzi, potrivit agenţiei News.ro.  Postul generalist Antena 1 a primit cinci amenzi, în cuantumul a 170.000 de lei, în timp ce Antena 3 a primit şapte amenzi, însumând 152.000 de lei.  B1 TV a primit cinci amenzi, cu un cuantum însumat de 117.000 de lei, iar Pro TV a primit trei amenzi de câte 10.000 de lei. Între alte televiziuni sancţionate cu amenzi de CNA în anul 2017 se numără Antena Stars, cu 10.000 de lei, respectiv 15.000 de lei, şi TVR 1, cu 10.000 de lei, respectiv 5.000 de lei.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/topul-televiziunilor-primit-cele-mai-mari-amenzi-cna-2017-motivele-romania-tv-campioana-1_5a461b42d7af743f8dd6e8be/index.html

„Ferma Vedetelor“: Alte două cupluri de artişti anunţate pentru noul sezon FOTO
„Ferma vedetelor“ pregăteşte un nou sezon plin de încercări grele pentru şase cupluri de vedete ce au renunţat la viaţa plină de confort din lumea modernă pentru o întoarcere în timp şi la condiţii de viaţă ca acum 100 de ani. Actriţele Diana Dumitrescu (34 de ani) şi Majda Aboulumosha (30 de ani) sunt prietene foarte bune, iar relaţia dintre ele a început să prindă contur pe platourile de filmare şi a continuat şi în viaţa reală.    Împreună au acceptat provocarea de la „Ferma vedetelor“, pentru a pune mâna la treabă şi a transforma o fermă dezafectată într-una funcţională.     „Abia aştept să trăiesc această experienţă! Sper să fie frumos şi amuzant, să învăţ lucruri noi şi, de asemenea, sper să cunosc oameni frumoşi. Poate se vor lega şi noi prietenii. Hai, Doamne ajută!“, a declarat Diana Dumitrescu.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ferma-vedetelor-alte-doua-cupluri-artisti-anuntate-noul-sezon-foto-1_5a46424bd7af743f8dd80e14/index.html

Prima TV va difuza un serial de epocă italian multi-premiat. Când începe şi care e povestea
Din prima zi a noului an postul Prima TV va spune povestea unei iubiri impresionante într-un nou serial italian de epocă: „Elisa di Rivombrosa“. Din 1 ianuarie, telespectatorii vor vedea o poveste de dragoste interzisă, în care intrigile şi prejudecăţile vremii sunt cele care fac imposibilă relaţia între doi tineri. Din 1 ianuarie, de luni până vineri, de la ora 17.00, puteţi urmări la Prima TV un serial de epocă ce respectă cu fidelitate atmosfera anilor 1700 şi care surprinde prin eleganţă, decoruri, scenografie, costume, dar şi personaje bine definite.   Cu un buget estimat la 17 milioane de euro, „Elisa di Rivombrosa“ a primit numeroase premii în Italia: Programul anului la Telegatto, două premii Personajul anului la Telegatto pentru personajele principale, Elisa Scalzi şi Fabrizio Ristori.    Tot în 2004, regizorul şi protagonista, Vittoria Puccini (36 de ani), au primit premiul Sorelle Gramatica din Firenze, premiul Ficţiunea Anului 2004 Cineturismo din Ischia pentru regizorul Cinzia Th. Torrini şi actorii principali, şi două premii Tele Grolle 2004 pentru protagoniştii Vittoria Puccini şi Alessandro Preziosi (44 de ani).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/prima-tv-difuza-serial-epoca-italian-multi-premiat-incepe-e-povestea-1_5a464a50d7af743f8dd849e2/index.html

Audienţele din noaptea de Revelion: Dan Negru, lider detaşat, România TV pe locul doi, cu o emisiune în care politicienii au cântat alături de rapsozi populari
La a 18-a difuzare, tot Dan Negru a fost mai tare. Revelionul starurilor, cu Dan Negru, nu a lăsat nicio şansă celelalte posturi TV în noaptea dintre ani. La al 18-lea Revelion consecutiv, Dan Negru a fost pe primul loc, detaşat. Diferenţa dintre Revelionul starurilor şi locurile următoare a fost considerabilă. În minutul de aur, la 23.40, cu Florin Piersic şi masca din Frumoasa şi Bestia, erau pe Antena 1 peste 3,2 milioane de români, arată paginademedia.ro. Ca şi anul trecut, poziţia a doua nu a fost a unui canal generalist, ci a staţiei de ştiri România TV. Ca şi anul trecut, programul România TV, deşi înregistrat, a fost marcat ca "Direct". La acest program au invitaţi cântăreţi care au susţinut duetele inedite cu politicieni, miniştri, jurnalişti, analişti, avocaţi. Printre invitaţi: ministrul Liviu Pop, senatorul Şerban Nicolae, senatoarea Ecaterina Andronescu, Dan Ciotoi, deputatul Robert Turcescu etc Pro TV a fost la distanţă în urma lui Dan Negru, mai arată paginademedia.ro. De altfel, Revelionul este programul care înregistrează, în fiecare an, cea mai mare diferenţă între Antena 1 şi Pro TV (în favoarea postului Intact), din tot timpul anului. Pro TV a fost pe locul opt la nivel naţional şi pe poziţia a şaptea la oraşe. Doar pe publicul comercial a prins Top 5.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/audientele-noptea-revelion-dannegru-lider-detasat-romania-tv-locul-doi-emisiune-carepoliticienii-cantat-alaturi-rapsozi-populari-1_5a4a43eed7af743f8df0608d/index.html

Ce despăgubiri va primi actriţa Monica Davidescu după accidentarea gravă de la „Dansez pentru tine“
Monica Davidescu (45 de ani) va primi despăgubiri financiare de zeci de mii de euro de la o companie din trustul Pro, după ce în 2012 actriţa a suferit o accidentare gravă în emisiunea „Dansez pentru tine“. O companie din trustul Pro trebuie să îi plătească Monicăi Davidescu despăgubiri de aproape 30.000 de euro după ce, în timpul repetiţiilor pentru sezonul „Dansez pentru tine“ din 2012, actriţa a suferit o ruptură de menisc pentru care a avut nevoie de o intervenţie chirurgicală şi de o lungă perioadă de recuperare.  Aşadar, în urma procesului, Monica Davidescu ar trebui să primească daune materiale în valoare de 15.000 de euro, daune morale de 10.000 de euro şi cheltuieli de judecată în valoare de 3.000 de euro. În primă instanţă, daunele pe care urma să le primească reprezentau echivalentul a 26.000 de euro, însă acum magistraţii au majorat unele sume.  Recent, potrivit Libertatea, Tribunalul Ilfov a dat următoarea sentinţă, care nu este definitivă şi poate fi atacată cu recurs: „Anulează apelul formulat de S.C. Media Pro Entertainment România S.A. ca netimbrat. Admite apelul formulat de apelanta Davidescu Mariana-Monica. Schimbă în parte Sentinţa civilă apelată în sensul că: Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 69043 lei reprezentând daune materiale. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 13555 lei reprezentând cheltuieli de judecată în fond. Menţine în rest dispoziţiile sentinţei apelate. Obligă intimata la plata către apelantă a sumei de 280,5 lei reprezentând cheltuieli de judecată în apel. Cu drept de recurs în termen de 30 de zile de la comunicare.“
http://adevarul.ro/entertainment/celebritati/ce-despagubiri-primi-actrita-monica-davidescu-accidentarea-grava-dansez-tine-1_5a4b827ed7af743f8df7c73b/index.html

Google a transferat 16 miliarde de euro în Insulele Bermude, pentru taxe mai mici
Google, parte a grupului Alphabet, a transferat în 2016 suma de 15,9 miliarde de euro (19,2 miliarde dolari) într-o firmă paravan înregistrată în Insulele Bermude, pentru a economisi în anul respectiv taxe de cel puţin 3,7 miliarde de dolari, potrivit declaraţiilor oficiale depuse de companie în Olanda, transmite Bloomberg.  Compania se foloseşte de două structuri, cunoscute sub numele de ”Double Irish” şi "Dutch Sandwich", pentru a-şi proteja majoritatea profiturilor de impozite, scrie news.ro. Aceste structuri implică transferarea veniturilor dintr-o subsidiară irlandeză într-o companie olandeză care nu are angajaţi, iar de acolo într-o cutie poştală din Insulele Bermude deţinută de o altă companie înregistrată în Irlanda. Suma de bani transferată de Google în 2016 prin această structură fiscală a fost cu 7% mai mare faţă de anul anterior, potrivit declaraţiilor depuse de companie la Camera de Comerţ din Olanda, pe 22 decembrie, făcute publice marţi.   Informaţia a fost publicată pentru prima oară de publicaţia olandeză Het Financieele Dagblad.   ”Plătim toate taxele datorate şi respectăm legislaţia fiscală în fiecare ţară din lume în care desfăşurăm activităţi. Rămânem dedicaţi să contribuim la dezvoltarea ecosistemului online”, a afirmat într-un comunicat un purtător de cuvânt al Google.
http://adevarul.ro/economie/business-international/google-transferat-16-miliarde-euro-insulele-bermude-taxe-mai-mici-1_5a4c8dcbd7af743f8dfe224f/index.html

Un membru al juriului „Bravo, ai stil!“ a părăsit show-ul: care sunt motivele
Unul dintre membrii juriului „Bravo, si stil!“ a anunţat că va părăsi show-ul de la Kanal D, în care a avut o contribuţie semnificativă, pentru a se dedica carierei sale de designer. Răzvan Ciobanu a fost una dintre cele mai vocale prezenţe de la „Bravo, ai stil!“, însă, potrivit unui comunicat al postului Kanal D, designerul a hotârât să se retragă din show pentru a se dedica total business-ului său, menţionând că activitatea sa profesională a avut de suferit în acest timp.    „«Bravo ai stil!» a fost singurul proiect TV din care mi-am dorit să fac parte. Din nefericire pentru mine, activitatea mea ca designer şi clienţii mei au avut de suferit.  Aşa că am ales ca pentru o perioadă să mă ocup exclusiv de atelier, clienţi şi colecţii noi. Dar sunt recunoscător celor din famila Kanal D că au avut încredere în mine să îmi pună pe umeri aşa o parte importantă din show. Sigur că «porţile» rămân deschise şi poate vom mai avea colaborări în viitor. Acum am nevoie să petrec timp cu mine că designer. Sigur că nu a fost o decizie simplă. Dar asta simt că trebuia să fac. «Bravo, ai stil!»  este «copilul» pe care l-am crescut şi la care am contribuit trei sezoane. Mulţumesc echipei pentru că a crezut în mine!“, a spus Răzvan Ciobanu.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/un-membru-juriului-bravo-stil-parasit-show-ul-motivele-1_5a4cbd54d7af743f8dffa878/index.html

Elena Udrea: Eu am dosare penale şi sunt coruptă pentru că v-am plătit vouă prestaţia politică de rahat prin campanii sau salariile de jurnalişti deontologi
Elena Udrea i-a atacat dur, miercuri, pe cei care o contestă, spunând că are dosare penale pentru că a sprijinit diferite persoane pentru a obţine funcţii în politică sau în presă, personaje care acum transmit mizerii despre ea. Într-un mesaj postat, miercuri, pe Facebook, Elena Udrea spune că ar fi preferat să rămână în atmosfera de linişte şi pace a sărbătorilor, dar nu mai poate rămâne indiferentă la ”mizeriile unora” şi a decis să le transmită un mesaj, potrivit News.ro.   ”Măi lichelelor, aţi uitat când lingeaţi clanţa să vă sprijin să luaţi functii în partid, că de proşti şi corupţi ce eraţi v-a dat partidul la o parte, de la ANAF, spre exemplu, să vă susţin candidaturile pe la primăriile de sectoare, spre exemplu, să vă finanţeze Cocoş, pe unii în politică, pe alţii în presă... Voi, nişte nulităţi ipocrite, vorbiţi de mine astăzi??? Eu am dosare penale şi sunt «coruptă» pentru că v-am plătit vouă prestaţia politică de rahat prin campanii, sau salariile de jurnalişti deontologi», #rezist acum”, a scris Udrea.   Aceasta afirmă că ar putea face publice numele tuturor, câţi bani a luat fiecare de la partid sau cum au fost numiţi pe funcţii şi aprciază că ”lichelele tot plătesc odată şi odată”.   ”Dacă eu nu vă torn, măi lichelelor, o fac pentru mine, să nu fiu şi eu una ca voi. Dar, dacă vă faceţi calculul că o să fiţi lasaţi în pace dacă vă mutaţi limba în fundul Sistemului acum şi, pentru că aţi sărit în barca lui Johannis, eu vă spun că sunteţi proşti până la capăt. Lichelele tot plătesc odată şi odată!”, mai scrie Udrea.
http://adevarul.ro/news/eveniment/elena-udrea-dosare-penale-corupta-v-am-platit-prestatia-politica-rahat-campanii-salariile-jurnalisti-deontologi-1_5a4c9610d7af743f8dfe6372/index.html

CNA în 2017: România TV şi Realitatea TV, între televiziunile amendate cu cele mai mari sume, cu un total de 387.500 de lei, respectiv 250.000 de lei
România TV, Realitatea TV şi Kanal D ocupă primele trei locuri în topul televiziunilor care au fost amendate de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu cele mai mari sume în anul 2017, sancţiunile lor însumând 387.500 de ei, 250.000 de lei, respectiv 210.000 de lei. Televiziunea România TV a fost sancţionată cu nouă amenzi, pe prima dintre acestea primind-o în ianuarie, în cuantum de 100.000 de lei. Sancţiunea a fost dată deoarece în unele emisiuni difuzate în perioada 6 noiembrie – 10 decembrie 2016 au fost încălcate prevederile legale privind informarea corectă, precum şi cele potrivit cărora moderatorii programelor au obligaţia să solicite interlocutorilor să probeze acuzaţiile aduse unor persoane. Această serie de emisiuni au avut ca unic ori principal subiect o presupusă implicare a omului de afaceri american George Soros în campania electorală din România, precum şi finanţarea de către acesta a unor ONG-uri, politicieni şi personalităţi publice, în scopul influenţării deciziilor lor referitoare la probleme de interes ale societăţii româneşti. Sancţiunea a fost aplicată şi pentru că, în cadrul unor emisiuni, au fost făcute comentarii cu caracter xenofob, promovându-se o atitudine de respingere faţă de străini şi o atitudine de advertisitate, de ostilitate faţă de maghiari şi comunitatea maghiară din România, reprezentată politic de UDMR.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-in-2017-romania-tv-si-realitatea-tv-intre-televiziunile-amendate-cu-cele-mai-mari-sume-cu-un-total-de-387-500-de-lei-respectiv-250-000-de-lei-1922401529002017121017528930

Primele date despre viitoarea schemă de ajutor de stat la care pot aplica şi firmele de IT
va fi valabilă 3 ani, cu un buget total de 300 mil. lei
Companiile care au angajaţi ale căror venituri sunt scutite de impozitul pe venit - aşa cum sunt anumite categorii de programatori - vor putea aplica la o schemă de ajutor de stat valabilă în perioada 2018-2020 cu un buget total de 300 mil. lei, proeictul fiind lansat pentru ca aceste categorii de salariaţi să nu primească venituri mai mici odată cu trecerea contribuţiilor aferente angajatorului către angajat. Când a lansat Revoluţia fiscală Ministerul Finanţelor nu a realizat că decizia va lovi în programatorii care sunt scutiţi de impozitul pe venit şi nu a găsit o altă soluţie pentru a rezolva problema care afectează circa 30.000-35.000 de programatori decât această procedură birocratică - o schemă de ajutor de stat.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/primele-date-despre-viitoarea-schema-de-ajutor-de-stat-la-care-pot-aplica-si-firmele-de-it-va-fi-valabila-3-ani-cu-un-buget-total-de-300-mil-lei-16911544

AUDIENȚE. Posturile de știri în DECEMBRIE. România TV a fost peste Antena 3 pe toate targeturile
În luna decemebrie, posturile de știri au avut în general creșteri de audiență, cu excepția Realitatea TV, care a scăzut ușor. România TV conduce audiențele pe toate targeturile. România TV trece peste Antena 3, având cea mai importantă creștere între televiziunile de știri.  La orașe, Media postului a crescut de  250.000 de persoane, în noiembrie, la 263.000. Antena 3, care în luna decembrie a căzut pe locul al doilea, a avut totuși creștere: 255.000 a fost media postului, la orașe, în prime-time. Realitatea TV, B1 TV și Digi 24 sunt mult în urma primelor două. Evoluția România TV s-a simțit și mai bine la nivel național: aproape 100.000 de persoane creșterea de la o lună la alta. Totodată și distanța dintre România TV și Antena 3 s-a accentuat. Peste 100.000 de persoane este distanța dintre cele două posturi. MEDIA PE ZI. În luna decembrie, România TV a dominat și după media pe întreag zi, și la orașe și la nivel național. 155.000 de privitori a fost media România TV la orașe, în timp ce Antena 3 avea 155.000 de privitori. Antena 3 rămâne în urma România TV, dar la mică distanță 145.000. Digi 24 și-a menținut locul al patrulea între cele cinci televiziuni de știri, poziționându-se peste B1 TV.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-posturile-de-stiri-in-decembrie-2017

Discovery și-a schimbat agenția de comunicare din România după 15 ani cu Grayling
O nouă agenție de PR pentru posturile Discovery. Este vorba despre Graffiti Public Relations, afiliat exclusiv Ketchum în România, care va comunica pentru Discovery Networks de la 1 ianuarie 2018. Agenția va oferi servicii integrate de PR și comunicare digitală pentru canalele Discovery Channel, TLC și Eurosport. Anunțul vine după ce Discovery a lucrat cu Grayling în ultimii 15 ani.  Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est, consideră că parteneriatul va avea un rol esențial în strategia de dezvoltare digitală și de conținut a companiei: „Știți cum se spune – e nevoie de doi pentru un tango. Nu conduce nimeni dansul, e o comuniune și o înțelegere între cei doi parteneri. Ne-am dorit o agenție full service, care să devină partenerul ideal de dans și care să poată acoperi integral nevoile noastre de comunicare atât cu fanii, cât și cu partenerii de business. Televiziunea și modul în care consumăm produsele de entertainment s-au schimbat major în ultimii ani. Discovery este în prima linie a acestei schimbări și tocmai de aceea am ales un partener care să înțeleagă acest lucru și să-l transpună în campanii de comunicare.” „Discovery Channel satisface curiozitatea fanilor prin conținut proaspăt, captivant, cu titluri noi în fiecare an; Eurosport aduce fanii în mijlocul competițiilor sportive de top, cu o mare diversitate de conținut. Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang (2018) vor avea un unghi complet nou de prezentare, prin personalizarea și amplificarea digitală a conținutului pe toate platformele. TLC are o nișă foarte bună de creștere în zona de entertainment, cu un mix divers de programe de lifestyle care prezintă povești de viață fantastice. Graffiti PR a înțeles și a transpus cel mai bine acestă abordare în cadrul procesului de pitch, printr-un produs de consultanță de comunicare complex, actual și integrat”, a adăugat Ada Roseti.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/discovery-si-a-schimbat-agentia-de-comunicare-dupa-15-ani-cu-grayling

TVR a tăiat colaborările externe.
Liana Stanciu, interzis la matinalul Magic. Comentatorii de sport nu mai pot colabora cu Digi sau Eurosport. Lista completă a celor vizați.
Comitetul Director a respins aproape toate colaborările externe ale jurnaliștilor. O serie de angajați de la sport, care comentau pentru posturi ca DigiSport, Look TV sau Eurosport nu au primit aprobarea pentru a colabora cu aceste stații. Liana Stanciu, cea care realizează de ani de zile matinalul postului de radio Magic FM, nu mai poate colabora cu stația, după hotărârea Comitetului Director. Politehnica Iași rămâne fără un ofițer de presă, după ce TVR a respins colaborarea pentru această poziție a angajatului TVR Lucian Lucescu (jurnalist la Studioul TVR Iași). Radu Andrei Tudor, realizatorul emisiunii Pulsul zilei, de pe TVR 1, care lucrează și la Digi FM și Pro FM, nu mai poate colabora cu posturile RCS. Nici Vlad Lucian Arhire, care prezenta știri la Digi FM. Adrian Tudor (de la Direcția Știri), colabora cu Europa FM. Nici colaborarea lui nu a fost aprobată de conducerea TVR. De la sport, au fost tăiate colaborările externe ale jurnaliștilor Emil Hossu Longin, Marian Olăianos, Cristian Mîndru, Narcis Șelaru, Monica Bucur și Marin Daniel Chican.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/tvr-a-taiat-colaborarile-externe-liana-stanciu-interzis-la-matinalul-magic-comentatori-de-sport-nu-mai-pot-colabora-cu-digi-sau-eurosport-lista-completa-a-celor-vizati

PREMIERĂ. Antena 1 va fi pentru două ore HBO. Va difuza Tomorrowland fără pauze publicitare, cu susținerea Coca-Cola
Filmul Tomorrowland se va vedea duminica seara, în Ajunul Crăciunului, la Antena 1 fără pauză publicitară. Filmul, care va începe la ora 22, este sponsorizat de Coca-Cola, după cum a anunțat postul Antena 1. „Sărbătorile au fost întotdeauna un prilej de a petrece mai mult timp alături de familie și apropiați. Iar cum istoria Coca-Cola a fost dintotdeauna strâns legată de această perioadă magică din an, în Ajunul Crăciunului, compania răspândește spiritul Sărbătorilor printr-un moment unic, memorabil”, potrivit Antenei 1. Apărut în 2015, filmul este produs de Walt Disney Pictures și îi are în rolurile principale pe George Clooney și Britt Robertson. Tomorrowland prezintă călătoria periculoasă a unui geniu într-ale științei alături de o tânără veselă și plină de curiozități științifice. Scopul expediției lor este de a salva Pământul.
https://www.paginademedia.ro/2017/12/premiera-antena-1-va-fi-pentru-doua-ore-hbo-va-difuza-tomorrowland-fara-pauze-publicitare-cu-sustinerea-coca-cola

SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Europa FM intră în 2018 cu un nou logo
Chiar la miezul nopții, Europa FM a trecut la o nouă identitate grafică, cea mai importantă schimbare din istoria postului de radio. De la logoul scris cu un font simplu și litere de culoare roșie, Europa FM a trecut la un logo cu litere rotunjite, alb cu negru, pe un fond de culoare roșie. Sloganul rămâne același: „Pe aceeași frecvență cu tine”. Valorile pe care reprezentanții postului spun că le vor respecta: Responsabilitate, Empatie, Respect, Pasiune pentru radio, Creativitate, Franchețe și Conștiință.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/schimbarea-la-fata-europa-fm-intra-in-2018-cu-un-nou-logo

Serialul Friends, de azi, integral pe Netflix
Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica și Chandler sunt pe Netflix. Serialul de comedie Friends a intrat de astăzi pe platforma video. Toate cele 10 sezoane sunt disponibile pe Netflix cu subtitrare.  Tot începând din 1 ianuatrie, pe Netflix au intrat sezonul trei al serialului Lovesick, Pretty Little Liars (sezonul șapte), The Vampire diaries (sezonul șapte), dar și filmele Big Fishm Lord of War, Traffic, Mr Brooks, Passengers, Rescue Dawn și Not Alone.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/serialul-friends-de-azi-integral-pe-netflix

Ungaria: TVA pentru servicii de Internet va scadea la 5%
Serviciilor de Internet din Ungaria li se va aplica, dupa 1 ianuarie, TVA de 5%, in scadere de la 18%, potrivit Politics.hu. Sursa citeaza Ministerul Economiei de la Budapesta, potrivit caruia scaderea de 13 puncte procentuale ar rezulta intr-o economie de 70 de milioane de euro pentru consumatori. Scaderea vine dupa ce, in ianuarie a.c., TVA pentru serviciile de Internet a scazut, in Ungaria, de la 27% la 18%. Autoritatile apreciaza ca scaderea record a preturilor ar urma sa rezulte in zeci de mii sau chiar o suta de mii de noi abonati la furnizorii de servicii de Internet.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22199095-ungaria-tva-pentru-servicii-internet-scadea-5.htm
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL