×

Revista presei -- Data și ora publicării: 05.01.2018 10:19:14

REVISTA PRESEI / 4 ian 2018 /




Televiziunile cu cele mai mari vânzări de publicitate în 2017
Audiențele televiziunilor de filme și seriale – decembrie 2017
Cea mai mare breşă de securitate din toate timpurile
Industria de IT intră în 2018 fără o soluţie clară de la Guvern în problema salariilor pentru programatori
Şocul intrării în vigoare a GDPR şi stagnarea salariilor din IT&C vor marca anul 2018. Companiile de telecom vor continua restructurările şi ar putea trece printr-o consolidare semnificativă
Cine va prezenta emisiunea „Exatlon“, de la Kanal D
Rebranduire rapidă la firme din grupul Teamnet, intrat în insolvență pe fondul unei anchete DNA: "Teamnet" dispare din denumire
AUDIENȚE. PRIME TIME 2017. Intervalul de maximă audiență, dominat de Pro TV. România TV a trecut peste Antena 3 și la nivel național
De ce arată așa noul logo Europa FM. Explicația din spatele noii grafici. Cine l-a desenat?


Televiziunile cu cele mai mari vânzări de publicitate în 2017
Audiența livrată de piața de publicitate TV din România a crescut cu doar 3% în 2017 față de anul precedent. Cererea de publicitate TV a fost mai mare, dar unele televiziuni n-au reușit s-o onoreze pentru că au suferit pierderi de audiență. Piața de televiziune din România, care cuprinde 63 de televiziuni în sistemul național de măsurare a audienței, a furnizat clienților publicitari un volum de 2.978.497 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în cursul anului 2017. Monitorizările arată că Pro TV este televiziunea care a livrat cel mai bine pentru clienți, în ciuda prețurilor ridicate. Volumul de audiență furnizat de Pro TV în 2017 s-a ridicat la 854.752 GRP’30 target comercial, cu 12% mai mare decât în 2016. Este cea mai mare creștere din grupul marilor televiziuni. Cel mai mare volum de publicitate atins într-o lună de Pro TV s-a înregistrat în martie, când au fost lansate programele de divertisment de mare audiență: 86.871 GRP’30 target comercial. Bugetul de audiență este mai mare cu 38,2% față de volumul livrat în martie 2016. Antena 1 a avut un volum total de 533.110 GRP’30 target comercial, în scădere cu 4% față de anul 2016. Cel mai mare volum de audiență lunară a fost în noiembrie: 54.265 GRP’30 target comercial, în scădere cu 11,8% față de aceeași lună a anului 2016. Kanal D, cea de-a treia televiziune în topul publicității, a furnizat 279.754 GRP’30 target comercial, la același nivel din 2016. În martie, cu ocazia lansării grilei de primăvară, Kanal D a livrat 26.571 puncte de audiență (target comercial), cu 5,4% mai mult decât în martie 2016. Televizuni care și-au crescut volumele de audiență pentru publicitatea difuzată: Prima TV (8%), România TV (4%), Antena 3 (2%), Disney Junior (8%), Comedy Central (146%), Paramount (34%), Realitatea TV (22%) și DigiSport 1 (19%). Televiziuni care au suferit pierderi de audiență pe targetul comercial față de 2016: Pro 2 (-24%), Digi24 (-3%), Antena Stars (-2%), Pro Cinema (-10%), AXN (-29%), Disney (-30%), Happy Channel (-27%) și Kiss TV (-8%). Televiziunile de stat TVR 1 și TVR 2 au înregistrat creștereri de 4%, respectiv 35% pentru volumele de audiență livrate în 2017 față de anul precedent.
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-vanzari-de-publicitate-2017-103630

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – decembrie 2017
Pro Cinema, TNT și Pro Gold sunt televiziunile care au reușit să-și crească ratingurile în decembrie, pe nișa canalelor de filme și seriale. Decembrie este o lună grea pentru această nișă, care este concurată puternic de filmele și programele de divertisment difuzate de televiziunile generaliste. Pro Cinema, parte a grupului Pro TV (CME) în România, a încheiat anul pe o poziție de lider confortabil la nivel național, cu o medie de 74.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența este mai mare cu 4.000 de persoane față de luna noiembrie. Televiziunea AXN, deținută de Sony Pictures Television Networks, a avut o medie de 47.000 de telespectatori la nivel național, în scădere cu 1.000 de persoane față de noiembrie. Scăderi ușoare de audiență au suferit Diva și Paramount, atât la nivel național cât și în urban. Dar au crescut televiziunile TNT și Pro Gold (Acasă Gold). TNT a câștigat 4.000 de persoane, iar Pro Gold, 3.000 de telespectatori, la nivel național, față de noiembrie. Și în mediul urban, cele două televiziuni au câștigat 2.000, respectiv 1.000 de persoane. Nișa televiziunilor de filme a avut în decembrie o cotă cumulată de piață de 6,65% pe național și 7,13% în urban.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-decembrie-2017-103584

Cea mai mare breşă de securitate din toate timpurile
: Toate computerele - atât PC-uri, cât şi telefoane - produse în ultimii 10 ani au o problemă fundamentală la chip-uri, iar hackerii pot oricând să fure date sensibile. Întreaga industrie IT este în stare de alertă
Companiile de tehnologie se întrec să oprească o breşă majoră de securitate din întreaga industrie, derivată dintr-o eroare de fabricaţie a chip-urilor şi care ar putea expune aproape toţi utilizatorii de computere la furtul informaţiilor de sensibile, scrie Financial Times. Această problemă, descrisă de experţi ca fiind fără precedent, afectează una dintre cele mai fundamentale elemente arhitecturale ale sistemelor IT, problema fiind mult mai mare decât cea din cazul vulnerabilităţilor software care sunt de obicei sursa breşelor de securitate. Intel, a căror chip-uri stau la baza tuturor PC-urilor şi a majorătiţii serverlor, precum şi Arm Holdings, ale căror design este folosit în aproape toate telefoanele, spun că lucrează intens să rezolve problema. ”Nu este doar problema unui vendor. Este o eroare generală de abordare a design-ului”, a spus Steve Smith, inginerul şef de la Intel. Producătorul de chip-uri AMD a anunţat de asemenea că a fost afectat. ”Dacă Intel, AMD şi ARM au fost afectaţi, vorbim practic de orice computer sau sistem IT din lume din ultimii 10 ani”, a spus Beau Woods, un expert în siguranţă cibernetică de la Atlantic Council. Această eroare de fabricaţie ar putea face posibil pentru hackeri să obţină informaţii sensibile, precum parolele pentru computere sau cheile de encripţie, care ar putea fi folosite ulterior să acceseze canale de comunicare criptate. O combinaţie de schimbări software şi hardware va fi necesară pentru a rezolva problema, ceea ce va însemna un efort major la nivelul întregii industrii, care va implica atât diferiţi provideri de software, chip-uri şi producători de hardware.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/cea-mare-bresa-securitate-toate-timpurile-toate-computerele-atat-pc-uri-cat-telefoane-produse-ultimii-10-ani-au-problema-fundamentala-chip-uri-iar-hackerii-pot-oricand-fure-date-sensibile-intreaga-16915942

Industria de IT intră în 2018 fără o soluţie clară de la Guvern în problema salariilor pentru programatori
Pentru a menţine neschimbate salariile nete, companiile ar trebui să mărească bugetele de salarii cu aproximativ 10%.  Industria de IT a intrat în anul 2018 fără soluţia promisă de guvern şi de liderii PSD pentru problema scăderii salariilor nete pentru progra­matorii ale căror venituri sunt scutite de impozitul pe venit, ci doar cu o altă promisiune, a lansării unei scheme de ajutor de stat, al cărei termen de lansare nu este cunoscut.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/industria-de-it-intra-in-2018-fara-o-solutie-clara-de-la-guvern-in-problema-salariilor-pentru-programatori-16915546

Şocul intrării în vigoare a GDPR şi stagnarea salariilor din IT&C vor marca anul 2018. Companiile de telecom vor continua restructurările şi ar putea trece printr-o consolidare semnificativă
Anul 2018 va aduce pentru mediul de business, dar şi pentru sectorul public, şocul intrării în vigoare a noului regulament european de protecţie a datelor (general data protection rules - GDPR), care introduce noi obligaţii privind gestionarea, utilizarea, colectarea şi păstrarea datelor sub ameninţarea unor amenzi usturătoare. Mai exact, amenzile maxime pentru încălcarea regulilor privind protecţia datelor cresc de la un nivel maxim de 22.000 de euro la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri globală a companiei. Regulamentul va fi aplicabil din mai 2018. Potrivit statisticilor, la finele anului trecut 61% dintre societăţi încă nu au început proiectele de implementare a regulamentului. 4% au declarat că sunt deja conforme cu cerinţele. O provocare semnificativă va fi reprezentată şi de gestionarea cererilor pe care persoanele fizice le vor putea adresa companiilor sau instituţiilor publice de a le furniza toate datele pe care le deţin despre ele sau ştergerea datelor pe care le deţin despre ele.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/socul-intrarii-in-vigoare-a-gdpr-si-stagnarea-salariilor-din-it-c-vor-marca-anul-2018-companiile-de-telecom-vor-continua-restructurarile-si-ar-putea-trece-printr-o-consolidare-semnificativa-16915544

Cine va prezenta emisiunea „Exatlon“, de la Kanal D
Kanal D a anunţat cine este prezentatorul reality show-ului de aventură „Exatlon“, care începe duminică, 7 ianuarie. Cosmin Cernat va fi prezentatorul „Exatlon“, competiţia care va debuta duminică, 7 ianuarie, la ora 20.00, la Kanal D, şi care va fi transmisă aproape în timp real din Republica Dominicană. El însuşi atras de lumea sportului, absolvent al Academiei Naţionale de Educaţie şi Sport, şi cu o experienţă îndelungată în acest domeniu vast, fie în calitate de prezentator de ştiri sportive, comentator sau producător de emisiuni cu astfel de conţinut, Cosmin Cernat afirmă că formatul i se potriveşte mănuşă. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-prezenta-emisiunea-exatlon-kanal-d-foto-1_5a4df7b4d7af743f8d075f4e/index.html

Rebranduire rapidă la firme din grupul Teamnet, intrat în insolvență pe fondul unei anchete DNA: "Teamnet" dispare din denumire
Firme din grupul Teamnet International, care i-a aparținut lui Sebastian Ghiță și a intrat în insolvență în primăvara anului trecut, își schimbă denumirea într-o operațiune rapidă de rebranduire, după ce și-au rezervat noile nume la finele anului trecut. Astfel, Teamnet Solutions International își schimbă denumirea în World Professional Technologies, iar Teamnet Engineering devine Engineering Water and Waste. În aceeași linie, Teamnet World Professional Services își schimbă denumirea în World Professional Services, prin eliminarea brandului Teamnet din nume.
https://www.profit.ro/must-read/rebranduire-rapida-la-firme-din-grupul-teamnet-intrat-in-insolventa-pe-fondul-unei-anchete-dna-teamnet-dispare-din-denumire-17547397

AUDIENȚE. PRIME TIME 2017. Intervalul de maximă audiență, dominat de Pro TV. România TV a trecut peste Antena 3 și la nivel național
Cum au evoluat audiențele în prime-time pentru posturile TV din România. Nicio surpriză în ce privește liderul pe toate targeturile: același Pro TV. Ca și în 2016, Kanal D a fst anul trecut a doua televiziune în prime-time, la nivel național, cu o ușoară scădere. Tot la nivel național, în prime-time, media România TV a fost peste cea a Antenei 3. Audiența posturilor TV în intervalul de maximă audiență (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2017, comparativ cu 2016: PRIME-TIME NAȚIONAL. Cel mai urmărit post din România, Pro TV, a avut, în 2017 o medie de 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut, în orele de maximă audiență. Este singurul post care anul trecut a avut constant peste un milion de telespectatori din întreaga țară. Kanal D și-a menținut și în 2017 locul al doilea, în prime-time națională, poziție pe care și-a câștigat-o în 2016. Postul a avut o ușoarî scădere a mediei față de anul precedent după ce a avut un start slab cu grila de toamnă. Și media audeinței Antenei 1 scăzut ușor în 2017 față de 2016, de la puțin peste un milion de persoane, media națională, la 975.000. România TV a devenit oficial a patra televiziune la nivel național, peste Antena 3. Televiziunea a a avut o creștere de audiență de la un an la altul, în timp ce Antena 3, postul pe care l-a depășit, a avut o scădere ușoară. TVR 1 rămâne pe poziții, a opta televiziune, însă cu cifre mai mici decât în 2016.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-prime-time-2017

De ce arată așa noul logo Europa FM. Explicația din spatele noii grafici. Cine l-a desenat?
Care este explicația noului logo Europa FM? Care a fost conceptul care a generat noul logo, prima schimbare grafică majoră a logo-ului de la lansarea stației? Ce agenție l-a desenat? Câteva răspunsuri pentru Paginademedia.ro de la Marcela Stancu, director de marketing: "Conceptul din spate plecă de la ideea de dialog", spune Marcela Stancu. Mai exact: Literele "p" și "a", din logo, au un format care trimite la bulele folosite în benzile desenate pentru dialoguri, spune Marcela Stancu. "Ideea este că postul Europa FM intră în permanent dialog cu ascultătorii, în emisiuni, și am dorit să se regăsească acest fapt și în identitatea noastră vizuală", a explicat directorul de marketing pentru Paginademedia.ro. Europa FM va folosi mai multe declinări grafice ale logo-ului. Una dintra variante - scris alb cu margine neagră - a fost prezentată pe 1 ianuarie. Va fi folosită pe materiale promoționale, pe print, dar nu și pe online. "Este foarte vizibilă pentru materiale promoționale, de exemplu (cum ar fi tricourile)", spune Marcela Stancu. Pentru online va fi folosită o altă variantă a logo-ului, începând de astăzi - scris roșu pe alb, fără margine. Această variantă apare pe site-ul postului, pe pagina de Facebook, dar va fi folosită și în alte situații (va fi logo-ul folosit și în studio). "Noul logo Europa FM este unul versatil. Are declinări în funcție de context", a completat Marcela Stancu, director de marketing Europa FM. S-a schimbat doar identitatea vizuală, sloganu a rămas același: "Pe aceeași frecvență cu tine", a încheiat Stancu.
https://www.paginademedia.ro/2018/01/de-ce-arata-asa-noul-logo-europa-fm-explicatia-din-spatele-noii-grafici-cine-l-a-desenat
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL