×

Revista presei -- Data și ora publicării: 16.04.2018 12:32:26

REVISTA PRESEI / 16 apr 2018 /



Bogdan Petean din Iași a câștigat concursul de afișe „Fear the Walking Dead” organizat de AMC
Cum „s-au jucat” reclamele, de dimineață și până noaptea târziu, pe televiziunile pentru copii și tineret
După 20 de ani de Netflix, industria nu mai e la fel: De la un mic magazin de casete video la o companie de 135 de miliarde de dolari şi peste 100 de milioane de clienţi
Orange România dă startul atelierelor de iniţiere în programare pentru copii
Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna martie
BBC renunţă la un serial istoric după trei sezoane, din cauza scenelor explicite de sex
Visuri la cheie va avea un nou prezentator după plecarea lui Dragoș Bucur
AUDIENȚE VINERI, 13. Românii au talent, dar și audiență. Antena 1, cu Mircea Radu, cifre mai mici decât Antena 1 cu Iisus din Nazareth
Emisiunea „Românii au talent”, lider de audienţă absolut, vineri seară, cu peste 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional
O emisiune despre educaţie, „Profesori de milioane”, lansată duminică la TVR 1
Ştirile Pro TV lansează, luni, campania „Rătăcit în sine. Depresia, boala milieniului”
Cel de-al treilea sezon al emisiunii „Câştigă România!” va avea premiera luni, la TVR 2
Serialul „Game of Thrones” va primi un trofeu special BAFTA
Compania Comcast va adăuga Netflix în pachetele sale de cablu TV

....

Bogdan Petean din Iași a câștigat concursul de afișe „Fear the Walking Dead” organizat de AMC

AMC Global a anunțat lista câștigătorilor concursului de postere alternative pentru „Fear the Walking Dead”, în România fiind desemnat câștigător Bogdan Petean (foto) din Iași, care va primi premiul de 1.000 de dolari, informează Media Expres. Din juriu au făcut parte producătorii executivi ai serialului: Andrew Chambliss, Ian Goldberg (care sunt și showrunneri) și Greg Nicotero. Pe lângă premiul românesc, juriul a ales câștigători locali și în America Latină, Polonia, Portugalia, Spania, Thailanda și Marea Britanie, notează Media Expres. Posterul câștigător la nivel global a fost creat de Phongchanok Charonephongin, din Thailanda, care a primit o excursie pentru două persoane la Los Angeles, locul unde a început povestea „Fear the Walking Dead”. Posterul românesc creat de Bogdan Petean (foto) va fi afișat timp de o lună pe trotuar la ieșirea din stația de metrou de la Universitate / TNB, în București, în cadrul campaniei de promovare a serialului derulată de AMC. A patra serie din „Fear the Walking Dead” are premiera pe AMC în noaptea de 15 spre 16 aprilie, de la ora 05:00, episodul urmând să fie difuzat apoi pe post lunea, de la ora 22:00. În al patrulea sezon din „Fear the Walking Dead”, lumea protagonistei Madison Clark (Kim Dickens) și a familiei acesteia este văzută cu alți ochi… cei ai lui Morgan Jones (Lennie James), care se alătură poveștii, direct din universul serialului original, „The Walking Dead”. Pe măsură ce personajele din povestea cu zombi se confruntă cu un prezent incert, plin de lupte, descoperiri, prieteni, dușmani și amenințări vechi și noi, acestea fac alianțe, se luptă între ele și dau piept cu o legiune a morților-vii. Scopul final este o viață cât de cât normală, în mijlocul presiunii care îi înconjoară. În lupta pentru o nouă realitate în „Fear the Walking Dead”, se vor înfrunta întunericul și lumina, teroarea și pacea, eroii și mercenarii.
https://www.forbes.ro/bogdan-petean-din-iasi-castigat-concursul-de-afise-fear-walking-dead-organizat-de-amc-113621

Cum „s-au jucat” reclamele, de dimineață și până noaptea târziu, pe televiziunile pentru copii și tineret

În primul trimestru al acestui an, nișa televiziunilor pentru copii și tineret a furnizat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate mai mare cu 29,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Publicitatea nu-i o joacă pe televiziunile pentru copii și tineret. Publicitatea înseamnă bani. Iar televiziunile pentru copii și tineret au o foame mare și eternă pentru… banii din publicitate. În primul trimestru al acestui an, volumul de audiență livrat de aceste televiziuni a fost mai mare cu 29,4%, ajungând la 24.849 GRP30 target comercial. Este o creștere spectaculoasă, cea mai mare în puncte procentuale dintre segmentele de televiziuni. Volumul reprezintă 4,1% din totalul audienței TV, în primul trimestru al anului, sub cel livrat de nișa televiziunilor de filme (8,3%) și știri (10,7%). Disney Junior a livrat cel mai mare buget de audiență, 8.190 GRP30 target comercial, în creștere cu 29% față de primele trei luni ale anului 2017. Majorări ale volumelor de audiență pentru reclamele difuzate au înregistrat și Disney Channel (35,1%), Boomerang (83,1%) și Cartoon Network (20,4%). Nick JR, care nu a fost prezent la începutul anului în monitorizări, a livrat 2.324 GRP30 target comercial, în primele trei luni ale anului. Scăderi de audiență au suferit Minimax (-46,3%) și Nickelodeon (-9,3%).
https://www.forbes.ro/cum-s-au-jucat-reclamele-de-dimineata-si-pana-noaptea-tarziu-pe-televiziunile-pentru-copii-si-tineret-113610

După 20 de ani de Netflix, industria nu mai e la fel: De la un mic magazin de casete video la o companie de 135 de miliarde de dolari şi peste 100 de milioane de clienţi

Pasionaţii de cinematografie îşi dedicau zilele de vineri închirierii de filme în urmă cu peste 20 de ani. Devenise un obicei pentru aceştia să umble printre raioanele magazinului de închiriere casete video şi să aleagă produsul pe care îl doresc. Toate acestea se întâmplau în SUA înainte de 14 aprilie 1998, când un mic start-up din Scotts Valley, California, a lansat un website denumit Netflix.com. Această platformă permitea clienţilor să verifice filmele disponibile prin intermediul mediului virtual. Acestea puteau fi comandate, iar în două zile lucrătoare, un plic roşu cu un DVD ajungea în căsuţa poştală. După şapte zile, clientul trebuia să returneze prin poştă DVD-ul în acelaşi plic roşu, potrivit Quartz. Chiar dacă acest lucru pare depăşit în prezent, majoritatea oamenilor nici măcar nu aveau DVD player în urmă cu 20 de ani. Formatul a fost adoptat de producătorii mari precum Philips şi Sony abia în 1990. Cei 30 de angajaţi care au fost acolo în ziua de debut a companiei nu se aşteptau ca server-ul să se prăbuşească în prima zi din cauza excesului de trafic. Prin îmbinarea tehnologiei de tip Silicon Valley cu majoritatea aspectelor pe care le prezintă Hollywood-ul, Netflix a devenit unul dintre cele mai mare servicii de streaming din lume. În prezent, Netflix însumează peste 117 milioane de utilizatori la nivel mondial şi peste 5.500 de angajaţi. Compania a generat un profit de peste 11 miliarde de dolari în 2017 şi valorează aproximativ 135 de miliarde de dolari, cu mult peste majoritatea rivalilor din media.
http://www.zf.ro/business-international/dupa-20-de-ani-de-netflix-industria-nu-mai-e-la-fel-de-la-un-mic-magazin-de-casete-video-la-o-companie-de-135-de-miliarde-de-dolari-si-peste-100-de-milioane-de-clienti-17131161

Orange România dă startul atelierelor de iniţiere în programare pentru copii

Orange România, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe plan local, organizează a doua ediţie a atelierelor de iniţiere în programare pentru copii, sub numele Fast SuperCoders. Atelierul a fost lansat anul trecut în cadrul platformei Tech a Break şi este dedicat copiilor cu vârste între 10 şi 13 ani. Copiii învaţă bazele programării prin joacă, dezvoltând pe tot parcursul atelierului programe, jocuri sau poveşti interactive. Ei vor primi recomandări pentru a-şi continua activitatea acasă dar şi pentru a obţine certificatul de absolvire nivel 2 pentru micii programatori. Atelierele vor avea avea loc în Orange smart shop-urile din 12 oraşe ale ţării, în perioada 18 aprilie - 7 mai. Oraşele sunt Arad, Bacău, Baia Mare, Braşov, Bucureşti (Orange smart shop ParkLake şi Europe House), Cluj, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea şi Suceava.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-romania-da-startul-atelierelor-de-initiere-in-programare-pentru-copii-17131345

Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna martie

„Românii au talent“, de la Pro TV, rămâne cea mai urmărită emisiune de divertisment, potrivit audienţelor din luna martie. Potrivit topului Paginademedia.ro al celor mai urmărite 20 de emisiuni de divertisment ale lunii martie, Pro TV reuşeşte şi de această dată să domine cu „Românii au talent“, fiecare ediţie fiind urmărită de peste 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Locul doi este ocupat de reality show-ul „Exatlon“, care a ţinut în faţa Kanal D peste 2 milioane de români la fiecare ediţie difuzată luna trecută. Podiumul este completat de Antena 1, dar nu cu o emisiune din prime-time, ci cu „Acces Direct“. Programul Simonei Gherghe a fost urmărit de aproape 1,5 milioane de privitori. Următoarele două locuri revin tot postului Pro TV, graţie reality show-ului „Ferma Vedetelor“ (1,486 milioane de telespectatori) şi game show-ului „Ce spun românii“ (1,368 de milioane). Noul sezon „iUmor“, de la Antena 1, se clasează pe locul şapte, cu 1,337 milioane de privitori, în timp ce ultimele trei locuri din top 10 sunt ocupate de „Mă însoară mama!“ (Pro TV; 1,327 milioane de telespectatori), „Asia Express“ (Antena 1; 1,323 milioane de telespectatori) şi „Aici eu sunt vedeta“ (Antena 1; 1,066 milioane telespectatori).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/care-fost-cele-mai-urmarite-emisiuni-divertisment-luna-martie-1_5ad2038bdf52022f75d33c51/index.html

BBC renunţă la un serial istoric după trei sezoane, din cauza scenelor explicite de sex

BBC renunţă la serialul TV „Versailles“, o producţie cu un buget fabulos, de 21 de milioane de lire sterline, care a scandalizat telespectatorii prin scenele explicite de sex. De asemenea, compania franceză producătoare va opri serialul după difuzarea celui de-al treilea sezon. Primele serii ale producţiei au şocat prin numeroasele scene erotice, care pigmentează fiecare episod. Potrivit Daily Mail, „Versailles“ cuprinde numeroase scene de sex, explicite şi specifice mai degrabă unui film pentru adulţi. Orgii sexuale în toată regula, nuditate maximă şi multe momente deocheate au creat controverse în rândul publicului francez, dar şi în ce priveşte publicul britanic.
http://adevarul.ro/entertainment/film/bbc-renunta-serial-istoric-trei-sezoane-cauza-scenelor-explicite-sex-video-1_5acf5032df52022f75bf38e2/index.html

Visuri la cheie va avea un nou prezentator după plecarea lui Dragoș Bucur

Pro TV a găsit un nou prezentator pentru emisiunea Visuri la cheie, după plecarea lui Dragoș Bucur. Noul sezon al emisiunii va fi actorul Corneliu Ulici. În urmă cu mai bine de 15 ani, Corneliu se înscria în concursul Popstars la PRO TV, a ajuns în finală și a făcut parte din trupa Bliss, formată în urma competiției, anunță Pro TV. După ce a renunțat la muzică, s-a dedicat actoriei, fiind absolvent al Universității Naționale de teatru și Film I.L. Caragiale din București. De-a lungul timpului, a jucat în mai multe filme, printre care Comrade Detective, The crucifixion și Ceva bun de la viață, scurt-metraje și spectacole de teatru.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/visuri-la-cheie-va-avea-un-nou-prezentator-dupa-plecarea-lui-dragos-bucur

AUDIENȚE VINERI, 13. Românii au talent, dar și audiență. Antena 1, cu Mircea Radu, cifre mai mici decât Antena 1 cu Iisus din Nazareth

Românii au talent, cifrele săptămânii. Show-ul de pe Pro TV a urcat ușor față de săptămâna trecută. Kanal D rămâne pe poziția a doua pe toate cele trei targeturi, în timp ce Antena 1 a fost pe trei. Postul TV a cobotât cu Ie, Românie sub cifrele de săptămâna trecută, când a difuzat Iisus din Nazareth. Cu Iisus din Nazareth, Antena 1 s-a apropiat de un milion de telespectatori la nivel național. Cu Ie, Românie și Mircea Radu, postul a coborât la 550.000 de telespectatori, la nivel național. În plus, Antena 1 a fost peste Kanal D pe publicul comercial, cu 200.000 de telespectatori, media. Săptămâna aceasta postul a coborât sub 100.000. Ediția de vineri 13 a Românii au talent a fost urmărită de peste 2,5 milioane de persoane din întreaga țară, în fiecare minut. Cifrele au fost mai mult decât duble față de Kanal D care era urmărit de 1,1 milioane de persoane. Față de Antena 1, Pro TV a avut cifre de cinci ori mai mari. Reamintim că Antena 1 are emisiunea Ie, Românie, prezentată de Mircea Radu. Vârful național Românii au talent: 3,28 milioane de români, adică 14,4 rating și 39,8% cotă de piață, la 22.08.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/audiente-romanii-au-talent-13-aprilie

Emisiunea „Românii au talent”, lider de audienţă absolut, vineri seară, cu peste 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional

Emisiunea „Românii au talent”, difuzată de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, vineri seară, în intervalul de difuzare 20.29 – 23.33, în care a fost urmărită de peste 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional. Show-ul a fost urmărit de 2.572.000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând 14,4 puncte de rating şi 34,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 6,2 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV. Pe segmentul publicului comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea „Românii au talent” a înregistrat 14,1 puncte de rating şi 43,6% cotă de piaţă, de peste trei ori mai mult decât postul de televiziune care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, Kanal D. Această televiziune a obţinut, în acelaşi interval de difuzare, 4,1 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-romanii-au-talent-lider-de-audienta-absolut-vineri-seara-cu-peste-2-5-milioane-de-telespectatori-la-nivel-national-1922400014002018041218065376

O emisiune despre educaţie, „Profesori de milioane”, lansată duminică la TVR 1

O emisiune despre educaţie, „Profesori de milioane”, moderată de Irina Păcurariu, a fost lansată pe 15 aprilie, de la ora 19.00, la TVR 1, urmând să fie difuzată în fiecare duminică, timp de şase săptămâni. În această emisiune, profesori, artişti, scriitori, antreprenori, oameni de afaceri şi IT-işti celebri vor vorbi despre şcoală şi cât a contat aceasta pentru fiecare. La „Profesori de milioane”, Irina Păcurariu va pune în dezbatere subiecte ca: educarea valorilor, motivarea tinerilor, pregătirea lor pentru viaţă şi profesie, precum şi modul cum putem construi folosind resursele de care dispunem. Potrivit Televiziunii Române, emisiunea îi va aduce în lumina reflectoarelor pe cei care, indiferent de conjunctura istorică sau economică, de resursele avute, sunt profesioniştii din educaţie. Prin intermediul invitaţilor, profesionişti din diferite domenii, de la arte liberale la business, programul va dezbate teme curente ale sistemului educaţional.
https://www.news.ro/cultura-media/o-emisiune-despre-educatie-profesori-de-milioane-va-fi-lansata-duminica-la-tvr-1-1922400914382018040918065224

Ştirile Pro TV lansează, luni, campania „Rătăcit în sine. Depresia, boala milieniului”

Ştirile Pro TV lansează, luni, de la ora 17.00, o campanie despre depresie, intitulată „Rătăcit în sine. Depresia, boala milieniului”, care include reportaje, dar şi poveşti de viaţă ale unor persoane publice care s-au confruntat cu această boală. Elena Lasconi, corespondent Ştirile Peo TV, a pregătit o serie de reportaje despre depresie, dar şi poveşti de viaţă ale unor persoane publice care s-au confruntat de-a lungul timpului cu această boală, informează Pro TV.
https://www.news.ro/cultura-media/stirile-pro-tv-lanseaza-luni-campania-ratacit-in-sine-depresia-boala-milieniului-1922400015002018040818065836

Cel de-al treilea sezon al emisiunii „Câştigă România!” va avea premiera luni, la TVR 2

Cel de-al treilea sezon al emisiunii-concurs de cultură generală „Câştigă România!” va avea premiera luni, de la ora 20.00, la TVR 2. „Ne pregătim serios pentru întâlnirea cu telespectatorii TVR 2, din 16 aprilie şi, bineînţeles că vom veni cu surprize în ceea ce priveşte formatul”, a spus Virgil Ianţu, prezentatorul emisiunii. În acest sezon, fiecare întrebare pusă în concurs va avea patru variante de răspuns, informează Televiziunea Română. Concurenţii primei runde vor avea acelaşi punct de plecare pe harta virtuală, ales de calculator şi tot computerul va decide care este judeţul de sosire. Cea de-a treia rundă a concursului va fi mai dinamică şi cu sume mai mari în joc.
https://www.news.ro/cultura-media/cel-de-al-treilea-sezon-al-emisiunii-castiga-romania-va-avea-premiera-luni-la-tvr-2-1922405713352018041518064388

Serialul „Game of Thrones” va primi un trofeu special BAFTA

Echipa de producţie a serialului „Urzeala tronurilor/ Game of Thrones” va fi recompensată cu BAFTA Special Award la ediţia de anul acesta a premiilor Academiei britanice dedicate programelor pentru televiziune.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-game-of-thrones-va-primi-un-trofeu-special-bafta-1922414216222018040918067624

Compania Comcast va adăuga Netflix în pachetele sale de cablu TV

Compania de telecomunicaţii Comcast, lider pe piaţa furnizorilor de televiziune prin cablu din Statele Unite ale Americii, va oferi noi pachete clienţilor, care includ abonamente la serviciul de streaming Netflix, scrie Reuters. Anunţul a fost făcut vineri de cele două companii - Comcast Corp (CMCSA.O) şi Netflix Inc (NFLX.O). Aceasta este prima dată când un furnizor de pay TV din SUA acceptă să includă Netflix în pachetele sale. Companiile au precizat că serviciul Netflix va începe să fie disponibil, din această lună, prin variate pachete Xfinity TV oferite prin set-top box-ul X1 al Comcast. Tarifele nu au fost dezvăluite.
https://www.news.ro/cultura-media/compania-comcast-va-adauga-netflix-in-pachetele-sale-de-cablu-tv-1922400014002018040818064839

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL