×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.04.2018 13:59:15

REVISTA PRESEI / 19 apr 2018 /



AMC difuzează „Into The Badlands” sezonul al treilea din 23 aprilie
Companiile farmaceutice cu cele mai mari bugete de publicitate pe televiziune – trimestrul I 2018
ProTV lansează noua platformă ProTV Plus. Programele postului, disponibile online fără abonament
Comisia de Etică a TVR, concluzii în cazul difuzării interviului cu Ghiţă: „S-a creat percepţia că postul public a fost parte a unei scheme de manipulare“
Netflix, încă un pas spre monopol. A anunţat 10 titluri noi din Europa, dar şi producţii din Africa şi Orientul Mijlociu
Instanța, prima fază în meciul Europa FM - CNA: postul de radio poate vinde publicitate locală
Emisiunea lui Ionuț Cristache cu interviul cu Sebastian Ghiță, “desființată” de Comisia de Etică
Chefii, șefi lunea, peste Mă însoară mama. Marți, Las Fierbinți "e șeful"
Netflix anunță 10 producții europene noi. La Casa de Papel trece exclusiv la Netflix și va avea un nou sezon
Relansare Pro TV Plus: Vezi Pro TV live, gratuit, cu toate emisiunile și filmele
RCS&RDS se pregătește pentru trecerea la tehnologia 5G. Cu Ericsson
Telekom Banking a lansat două credite pentru persoane fizice. Clienţii pot împrumuta până la 100.000 de lei pe o durată maximă de 5 ani

...

AMC difuzează „Into The Badlands” sezonul al treilea din 23 aprilie

AMC difuzează în noaptea de 22 spre 23 aprilie (duminică spre luni), de la ora 5:00 dimineața, primul episod din cel mai nou sezon al serialului original AMC, „Into the Badlands”, cu fiecare episod al seriei a treia difuzat săptămânal de la aceeași oră și, în reluare, în fiecare joi, de la ora 22:45, informează Media Expres. În sezonul al treilea din „Into the Badlands”, Sunny (Daniel Wu) trăiește izolat de lume, străduindu-se să aibă grijă singur de băiețelul său, Henry, după moartea lui Veil. Copilul se îmbolnăvește și Sunny trebuie să plece – alături de Bajie (Nick Frost) – înapoi în Badlands, regiune destabilizată, în urma conflicului dintre Văduvă (Beecham) și Baroneasa Chau (Eleanor Matsuura), notează Media Expres. Văduva nu mai este sprijinită de Tilda (Ioannides) sau Waldo (Stephen Lang) și trebuie să-și găsească aliați noi: Lydia (Orla Brady) și Nathaniel Moon (Sherman Augustus) – fostul regent care și-a pierdut mâna din cauza lui Sunny și Bajie, în sezonul al doilea. Un lider nomad misterios pe nume Pilgrim (Babou Ceesay) sosește în Badlands, decis să reinstaureze civilizația Azra și să dea naștere unei noi ere a „păcii”, ceea ce îi determină pe dușmanii de altădată să facă front comun pentru a apăra zona.
https://www.forbes.ro/amc-difuzeaza-badlands-sezonul-al-treilea-din-23-aprilie-114092

Companiile farmaceutice cu cele mai mari bugete de publicitate pe televiziune – trimestrul I 2018

Reclamele pentru brandurile de medicamente fără prescripție medicală (OTC - Over the Counter) și suplimente alimentare sunt „vedetele” calupurilor de publicitate TV. Nu există o pauză de publicitate fără o astfel de reclamă. Mai ales în sezonul de iarnă! În primul trimestrul al acestui an, 31 de companii farmaceutice și de retail farmaceutic, monitorizate de „Forbes România”, au comandat reclame care au acumulat un volum de audiență de 134.101 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Bugetul de audiență a fost cu 6,1% mai mare decât cel înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut. Volumul obținut de cele 31 de companii reprezintă 22,2% din bugetul total de audiență livrată de piața TV în perioada amintită. Este cea mai mare cotă de piață deținută de un sector de activitate, peste cotele deținute de companiile de comunicații, retail sau producătorii de branduri de îngrijire personală. Cel mai mare consumator de publicitate TV pe această nișă este Zdrovit, distribuitor de produse farmaceutice pe bază de vitamine, suplimente alimentare, OTC și produse de îngrijire orală. De altfel, Zdrovit ocupă primul loc în topul general al consumatorilor de publicitate TV, înregistrând o creștere a volumul de audiență de 3,2% față de primul trimestru al anului trecut. La mare distanță de Zdrovit, se află companiile GlaxoSmithKline, cu 9.735 GRP’30 target comercial (scădere de 11%), și Terapia, cu un buget de 9.570 puncte de audiență pe targetul comercial (creștere de 17,6%).
https://www.forbes.ro/companiile-farmaceutice-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-pe-televiziune-trimestrul-2018-114097

ProTV lansează noua platformă ProTV Plus. Programele postului, disponibile online fără abonament

Reprezentanţii ProTV anunţă relansarea platformei ProTv Plus, unde telespectatorii pot vedea, gratuit, programele postului. Cu un design şi funcţionalităţi complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conţinut al postului ProTV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Ştirile ProTv. „Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conţinutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experienţă on-site modernă şi simplă pentru utilizatori şi, în acelaşi timp, un mediu sigur pentru partenerii noştri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital şi development şi reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm şi alte produse şi conţinut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV şi Co-Coordinator of CME’s digital initiatives. Ca destinaţie online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conţinut live, dar şi producţii proprii PRO TV, fără necesitatea unui abonament.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/protv-lanseaza-noua-platforma-protv-plus-programele-postului-disponibile-online-abonament-1_5ad7612ddf52022f75f94f2d/index.html

Comisia de Etică a TVR, concluzii în cazul difuzării interviului cu Ghiţă: „S-a creat percepţia că postul public a fost parte a unei scheme de manipulare“

Comisia de Etică a TVR a criticat decizia lui Ionuţ Cristache de a difuza interviul luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghiţă. Un interviu dat simultan de TVR 1, Antena 3 şi România TV, cu o audienţă foarte mică pe postul public, scrie Pagina de Media. Sebastian Ghiţă, fugit în luna decembrie 2016 din ţară şi pe numele căruia Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a emis un mandat european de arestare, i-a acordat un interviu jurnalistului Ion Cristoiu, pentru „Evenimentul Zilei“. Interviul filmat a fost difuzat concomitent de patru posturi de televiziune, inclusiv TVR 1, în emisiunea lui Ionuţ Cristache, „România 9“. Dorina Rusu, membru al Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), s-a sesizat după ce interviul cu fostul deputat Sebastian Ghiţă, acordat lui Ion Cristoiu, pe 14 martie, a fost difuzat simultan de patru televiziuni – Antena 3, B1 TV, România TV şi TVR 1, principalul post public de televiziune. În şedinţa din 15 martie, membrul CNA Dorina Rusu a spus că felul prin care cele patru televiziuni au difuzat acest interviu, în acelaşi timp şi la o oră de maximă audienţă, face parte dintr-o „mare operaţiune de manipulare“, potrivit News.ro. Audienţa TVR cu interviul a fost mică. Dacă la România TV se uitau 700.000 de români, la TVR 1 audienţa a fost de 140.000. Dorina Rusu a precizat şi că a fost încălcată legislaţia audiovizuală. De altfel, preşedintele comisiei de Cultură din Parlament, Gigel Ştirbu, i-a cerut directorului general interimar al TVR, Doina Gradea, să se prezinte la audieri privind acest subiect. La ce concluzii a ajuns Comisia de etică din TVR (for intern ale cărui decizii sunt doar consultative), potrivit Pagina de Media: - Nu a existat o raportare critică a jurnaliştilor la acuzaţiile aduse de Sebastian Ghiţă în interviu: „Lipsa din emisiune a oricărei opinii critice sau măcar circumspecte privind unele din afirmaţiile cu conotaţii extrem de grave făcute de dl Sebastian Ghiţă, un personaj cu o credibilitate subminată de situaţia judiciară complicată în care se află.“ - Ignorarea principiului pluralismului ideilor şi opiniilor; - S-a creat percepţia că TVR a fost parte a unei scheme de manipulare; - Alinierea TVR la genul de discurs publicistic partizan - consecvent în promovarea intensivă în spaţiul public a anumitor teze, cu ignorarea sau minimalizarea ideilor contrare sau diferite, folosind aceiaşi analişti şi formatori de opinie agreaţi şi boicotându-i pe cei cu opinii neconvenabile – este de natură să afecteze imaginea unei instituţii care se declară independentă de orice influenţe.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/comisia-etica-tvr-concluzii-cazul-difuzarii-interviului-ghita-s-a-creat-perceptia-postul-public-fost-parte-scheme-manipulare-1_5ad76bebdf52022f75f9939f/index.html

Netflix, încă un pas spre monopol. A anunţat 10 titluri noi din Europa, dar şi producţii din Africa şi Orientul Mijlociu

Oficialii Netflix au anunţat zece noi producţii europene, dar şi proiecte din Africa şi Orientul Mijlociu, ceea ce marchează o premieră şi un alt pas important în atingerea unui obiectiv îndrăzneţ, dar nu imposibil: monopolul în industria de divertisment prin conţinut original produs în toate colţurile lumii. Geografia nu este importantă - acesta este motto-ul Netflix, repetat la nesfârşit de şefii companiei în cadrul conferinţei din Roma, Italia. În 2018, abonaţii Netflix se pot bucura de peste 100 de producţii din 16 ţări din Europa până în Orientul Mijlociu şi Africa. O adevărată desfăşurare de forţe asigurată de peste 35.000 de persoane şi investiţii aproape duble faţă de anul trecut. Din Liban până în Scoţia, din Suedia până în Iordania şi din Spania până în Polonia, viitoarele producţii locale Netflix vor cuprinde mai multe forme de divertisment - seriale, filme, documentare, show-uri de stand-up şi producţii pentru copii. Iar Ted Sarandos, Chief Content Officer, „a avertizat“ că este doar începutul. „Credem că producţiile bune depăşesc orice graniţe. Când poveştile din ţări, limbi şi culturi diferite găsesc o platformă globală unde singura limită este imaginaţia creatorilor, atunci apare conţinutul unic şi, în acelaşi timp, universal, apreciat de o audienţă globală“, a declarat Ted Sarandos. Aşa că, pentru început, Netflix a dezvăluit 10 noi proiecte europene, dintre care şapte seriale, două documentare şi un film. Primul serial original olandez Netflix va fi lansat în 2019. Nişte studenţi olandezi din Amsterdam le au pe toate: tinereţe, bogăţie, sex, putere şi portalul către o lume demonică din epoca de aur olandeză pe care l-au deschis din greşeală.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/netflix-inca-pas-monopol-anuntat-10-titluri-europa-productii-africa-orientul-mijlociu-1_5ad743efdf52022f75f871aa/index.html

Instanța, prima fază în meciul Europa FM - CNA: postul de radio poate vinde publicitate locală

Decizie la Curtea de Apel, în cazul Europa FM - CNA. Instanța a admis in urma cu 2 zile cererea Europa FM de suspendare a deciziei prin care postului de radio cu licenta nationala i se interzicea sa vanda publicitate locala. Ca urmare a hotărârii instanței, decizia CNA este suspendată de instanță până la soluționarea cauzei. Este executorie, dar poate fi atacată cu recurs. Consiliul Național al Audiovizualului a luat decizia de a nu mai permite vânzarea de publicitate locală de către rețelele naționale în luna septembrie 2017. Motivul invocat atunci a fost că detinatorul unei licente nationale este obligat sa difuzeze acelasi program pe toate frecventele. Inclusiv publicitatea să fie aceeași, pentru că publicitatea este considerata parte din program.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/instanta-prima-faza-in-meciul-europa-fm---cna-postul-de-radio-poate-vinde-publicitate-locala

Emisiunea lui Ionuț Cristache cu interviul cu Sebastian Ghiță, “desființată” de Comisia de Etică

Comisia de Etică a TVR a criticat decizia lui Ionuț Cristache de a difuza interviul luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghiță. Un interviu dat simultan de TVR 1, Antena 3 și România TV. Cu o audiență foarte mică pe postul public (a fost pe locul 10). Hotârârea Comisiei, pe care Paginademedia.ro o prezintă în continuare, "desființează" emisiunea în cauză. Pe scurt, la ce concluzii a ajuns Comisia de etică din TVR (for intern ale cărui decizii sunt doar consultative): nu a existat o raportare critică a jurnaliștilor la acuzațiile aduse de Sebastian Ghiță în interviu: “lipsa din emisiune a oricărei opinii critice sau măcar circumspecte privind unele din afirmaţiile cu conotaţii extrem de grave făcute de dl Sebastian Ghiţă, un personaj cu o credibilitate subminată de situaţia judiciară complicată în care se află.” ignorarea principiului pluralismului ideilor şi opiniilor, s-a creat percepția că TVR a fost parte a unei scheme de manipulare. Alinierea TVR la genul de discurs publicistic partizan - consecvent în promovarea intensivă în spaţiul public a anumitor teze, cu ignorarea sau minimalizarea ideilor contrare sau diferite, folosind aceiaşi analişti şi formatori de opinie agreaţi şi boicotându-i pe cei cu opinii neconvenabile – este de natură să afecteze imaginea unei instituţii care se declară independentă de orice influenţe.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/emisiunea-lui-ionut-cristache-cu-interviul-cu-sebastian-ghita-desfiintata-de-comisia-de-etica

Chefii, șefi lunea, peste Mă însoară mama. Marți, Las Fierbinți "e șeful"

Cum au stat Chefi la cuțite în această săptămână? Au fost șefi și în audiențe? Au fost doar luni, când s-au bătut cu Exatlon (Kanal D) și cu Mă însoară mama (Pro TV). La ediția de luni, Chefi la cuțite au fost pe primul loc la orașe și pe publicul comercial. La nivelul întregii țări, a fost pe poziția a doua, după Kanal D. Meciul Astra - FCSB i-a asigurat DigiSport un loc în top cinci. Marți, a fost rândul Pro TV la primul loc. După ce luni a fost tocmai pe poziția a treia (pe toate targeturile, inclusiv cel comercial), marți, cu Las Fierbinți și cu un film, a avut primul loc, peste bucătarii de pe Antena 1. Pe toate cele trei targeturi. A fost rândul Antenei să testeze locul al treilea. NAȚIONAL. O medie de peste 1,2 milioane la întregii țări pentru emisiunea de pe Antena 1, după Exatlonul de pe Kanal D (cu 1,4 milioane). Locul trei pentru Pro TV, cu 1,1 milioane.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/chefii-sefi-lunea-peste-ma-insoara-mama-marti-las-fierbinti-e-seful

Netflix anunță 10 producții europene noi. La Casa de Papel trece exclusiv la Netflix și va avea un nou sezon

Netflix se concentrează și mai mult pe Europa. Platforma video anunță o serie de titluri europene noi, aflate în producție în țări precum Franța, Italia, Germania sau Olanda. La Casa de Papel, despre care reprezentanții Netflix spun că este cel mai vizionat serial de pe platformă într-o limbă străină (excluzându-le pe cele în limba engleză) va avea nou nou sezon, ce va fi lansat în 2019. Serialul, lansat anul trecut de Antena 3 din Spania și achiziționat apoi de platforma video, va fi produs acum exclusiv de Netflix. Anunțurile au fost făcute la un eveniment cu presa desfășurat la Roma, la care a fost invitată și Paginademedia.ro. Totodată, s-a anunțat și data de lansare a celui de-al doilea sezon al Glow: 29 iunie. Ted Sarandos, Chief Content Officer la Netflix: „Cu peste 100 de proiecte europene lansate anul acesta, ne-am angajat să fim o voce a divertismentului european, oferind creatorilor de conținut locali o platformă globală unde să își împărtășească viziunea și să le oferim consumatorilor din toată lumea povești unice și diverse pe care să le descopere, oriunde, oricând, indiferent de locul în care se află, limbă și origine. Și acesta este doar începutul călătoriei noastre.”
https://www.paginademedia.ro/2018/04/netflix-noutati-productii-europene-2018

Relansare Pro TV Plus: Vezi Pro TV live, gratuit, cu toate emisiunile și filmele

Pro TV relansează platforma video ProTVPlus. Noutatea: utilizatorii pot vedea, gratuit, toate emisiunile difuzate de Pro TV, în direct. Vor avea acces și la înregistrările emisiunilor, dar aici apare o limitare: vor fi disponibile doar înregistrările pentru cel mult o săptămână în urmă. Pentru înregistrări mai vechi, există platforma Voyo.ro. Diferența dintre Voyo.ro și ProTVPlus.ro? Conceptul. Voyo.ro se bazează pe abonament (SVOD - Subscription Video on Demand), ProTV Plus se bazează pe publicitate, iar clipurile vor avea inserate și reclame (AVOD - Advertising Video on Demand). Ce se va vedea pe noul ProTVplus.ro: programul Pro TV Live. Postul se va vedea în direct, de pe desktop și orice dispozitiv mobil - laptop, tabletă, smartphone. Practic, tot programul se va vedea în direct, cu producții, publicitate și cu filme. Pentru a vedea programele în direct, gratuit, este nevoie de logare.
https://www.paginademedia.ro/2018/04/relansare-pro-tv-plus-vezi-toate-emisiunile-statiei-gratuit-pe-site

RCS&RDS se pregătește pentru trecerea la tehnologia 5G. Cu Ericsson

Operatorul telecom RCS&RDS va face, la 3 mai, alături de partenerul Ericsson, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de comunicații, o prezentare introductivă referitoare la capabilitățile tehnologiei 5G, precum și funcționalitățile care asigură puntea între 4G și 5G, se arată într-un mesaj al companiei. "Viitorul începe azi, iar potențialul afacerilor va exploda odată cu noua tehnologie și impactul său nelimitat", mai arată compania. Tehnologia 5G promite să ofere clienților viteze de acces la internet mobil mai mari și va permite operatorilor de co­municații să aibă costuri de până la de zece ori mai mici decât în cazul rețelelor actuale.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/rcs-rds-se-pregateste-pentru-trecerea-la-tehnologia-5g-cu-ericsson-18073288

Telekom Banking a lansat două credite pentru persoane fizice. Clienţii pot împrumuta până la 100.000 de lei pe o durată maximă de 5 ani

Telekom Banking, proiectul de servicii financiare dezvoltat de operatorul de telefonie Telekom în parteneriat cu banca poloneză Alior, a lansat un credit de nevoi personale şi unul de refinanţare, cu dobânzi de la 6,99%. Clienţii pot împrumuta sume de până la 100.000 de lei, pe o durată maximă de cinci ani, cu dobânzi care pornesc de la 6,99%, în funcţie de profilul socio-demografic şi de istoricul de plată al clientului la creditele anterioare, a anunţat compania telecom într-un comunicat. "Pentru un Credit de Refinanțare de 20.000 Lei acordat pe o perioadă de 5 ani, DAE este 10,03%, rata creditului este de 417 Lei, iar valoarea totală plătibilă este de 25.243 Lei. DAE include taxa de înregistrare la Arhiva Electronică (65,7 Lei) și comisionul de administrare cont curent (3 Lei/lună). Rata anuală a dobânzii variabile: 9,15%, formată din marjă fixă pe toată durata contractului 7,07% + ROBOR 3M (2,08% valabil în perioada aprilie-iunie 2018)", precizează Telekom.
http://www.economica.net/telekom-banking-a-lansat-doua-credite-pentru-persoane-fizice-clientii-pot-imprumuta-pana-la-100-000-de-lei-pe-o-durata-maxima-de-5-ani_152731.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL