×

Editorial -- Data și ora publicării: 23.04.2018 12:48:50

CABLE CONGRESS-ECOURI / Industria de cablu are nevoie de consolidare pentru servicii mai bune și inovație



// Mihai Pavelescu //
București (MEDIA EXPRES) / 23 apr 2018 / Președintele Cable Europe, Manual Kohnstamm (SVP Liberty Global) a criticat la Cable Congress din Dublin, la începutul lunii martie 2018, lentoarea cu care sunt aprobate vânzările de companii de cablu în Europa, spunând că operatorii de cablu au nevoie de operațiuni la scară națională, consolidarea fiind necesară pentru îmbunătățirea serviciilor și inovație. El nu crede însă că vor exista fuziuni semnificative între operatori și furnizorii de conținut, în Europa.

Operatorii de cablu mizează în continuare în unele piețe pe conținut, însă lipsa unui jucător media la nivel european împiedică tipul de fuziuni care au loc în SUA, în vreme ce procedurile de control "iau prea mult timp pentru viteza cu care sectorul evoluează - avem nevoie de accelerarea procesului respectiv".

Kohnstamm a mai spus printre altele că industria de cablu este poziționată perfect pentru a avea un rol central în noul peisaj mediatic, deoarece conectivitatea este necesară pentru toate aplicațiile, companiile de cablu funcționează tot mai mult ca furnizori de servicii online iar digitalizarea are o viteză acceptabilă, însă concentrarea pe experiența clienților rămâne o prioritate.

Un alt participant la Congres, Bruce Mann, Chief Programming Officer, la Liberty Global, a spus că operatorii nu pot concura pe conținut cu Netflix sau Amazon, dar pot „căutarea un mod inteligent de reproiectare a conținutului și de a avea un angajament mai personalizat cu consumatorii", chiar dacă el nu crede în investiția în conținutul local.

Mann a declarat că Liberty Global investește în conținut la scară largă "acolo unde contează", dar fiecare operator de țară are propria sa strategie de conținut.

Liberty face investiții în SVOD și va lansa în 2019 două producții de ficțiune exclusive, a cumpărat drepturi sportive dar „doar acolo unde are sens”, a mai spus directorul de programe al Liberty Global.

Conținutul exclusiv poate fi o capcană, dacă nu este însoțit de servicii în bandă largă.

La nivel european, Liberty Global cumpără conținut produs de terți, cumpără conținut din rețele sportive și are planuri de investiție în conținut strategic pe fiecare piață în care este prezentă. În unele cazuri, compania investește inclusiv în televiziuni free-to-air, cum s-a întâmplat în Irlanda și Belgia.

Acest material a fost scris pe baza declarațiilor de la Cable Congress consemnate de publicația electronică Digital TV Europe.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL