×

Revista presei -- Data și ora publicării: 25.05.2018 08:52:46

REVISTA PRESEI / 25 mai 2018 /



Consolidarea industriei de cablu a dus la scăderea numărului de distribuitori la 200
Finala „Exatlon“ a spulberat concurenţa: câţi români au urmărit momentul în care Vladimir Drăghia a fost ales câştigător
Cerbul de Aur revine la TVR după o absenţă de nouă ani. Când va avea loc
Kanal D, în discuții cu Internet Corp, unul dintre cei mai importanți jucători din online
AUDIENȚE RADIO 2. Ce matinale ascultă TINERII? În Capitală, primul e Morning Zu. Exarhu - Rock FM și Dobro - Guerrilla, în primele cinci
AUDIENȚE RADIO 1. Care sunt cele mai ascultate matinale radio. Unde se duc dimineața ascultătorii
Digi, la minimul istoric de 30,9 lei pe acţiune. De la listarea din mai 2017 încoace a pierdut 23%
ANCOM: Piaţa de telecom a crescut cu 6% în 2017 la 15,6 miliarde de lei
Ministrul Comunicaţiilor, despre regulamentul privind protecţia datelor personale: Nu e nimic de speriat

...

Consolidarea industriei de cablu a dus la scăderea numărului de distribuitori la 200

Numărul distribuitorilor de televiziune a scăzut la 203 la finalului anului trecut, față de 237 în decembrie 2016, cu 200 de rețele de cablu, cinci furnizori de DTH și trei furnizori de televiziune prin tehnologie IP (IPTV) în funcțiune, potrivit raportului de date statistice publicat de ANCOM la 24 mai, informează Media Expres. Numărul total al abonaților la TV a crescut însă cu 1,6%, până la 7,45 de milioane, iar rata de penetrare a gospodăriilor cu servicii TV a atins 99,6%, la o cifră totală conform Institutului Național de Statistică de 7.481.155 de gospodării, notează Media Expres. Penetrarea cablului este de 66,8%, DTH – 31,2% iar IPTV – 1,6%. Cablul are 72% din abonați în mediul urban, IPTV-ul are 87% din abonați în mediul urban iar DTH-ul are 72% din abonați în mediul rural. Creșterea numărului de abonați de anul trecut s-a făcut în cablu, care a ajuns la 5 milioane de abonați (+5,3%), și în IPTV, care a ajuns la 120.000 de abonați (+24,1%), în vreme ce distribuția prin satelit a scăzut la 2,33 milioane de abonați (-3,7%). Cablul în România este încă în proporție de 55% analogic și 45% digital, cu 2,27 de milioane de abonați în digital, mai puțin decât totalul abonaților DTH care sunt tot în format digital, de 2,334 de milioane.
https://www.forbes.ro/consolidarea-industriei-de-cablu-dus-la-scaderea-numarului-de-distribuitori-la-200-118358

Finala „Exatlon“ a spulberat concurenţa: câţi români au urmărit momentul în care Vladimir Drăghia a fost ales câştigător

Finala „Exatlon“, în care Vladimir Drăghia a fost desemnat câştigător, a plasat postul Kanal D pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă de Antena 1 şi Pro TV. Peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit finala primului sezon „Exatlon“, care a fost transmisă în direct din Republica Dominicană. Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă, staţia înregistrând cote de piaţă de peste 20% pe toate targeturile monitorizate. În minutul de maximă audienţă, atins la 23.14, când prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregătea să dezvăluie numele câştigătorului „Exatlon“, ales în urma voturilor telespectatorilor, peste două milioane (2.318.000) de fani aşteptau deznodământul show-ului. Practic, un sfert din publicul din toată ţara care avea televizorul deschis era pe Kanal D, scrie şi Paginademedia.ro. Antena 1, cu serialul românesc „Fructul oprit“, a avut poziţia secundă cu puţin peste un milion de persoane, în timp ce Pro TV a fost pe locul trei, cu filmul „Jaf..la turnul mare“, care a fost urmărit de 700.000 de telespectatori.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/finala-exatlon-spulberat-concurenta-romani-urmarit-momentul-vladimir-draghia-fost-ales-castigator-1_5b06ddb8df52022f755e1ed0/index.html

Cerbul de Aur revine la TVR după o absenţă de nouă ani. Când va avea loc

TVR va organiza cea de-a 50-a ediţie a festivalului Cerbul de Aur la Braşov, după o pauză de nouă ani. Ediţia din acest an este dedicată Centenarului României. Reprezentanţii Televiziunii Române s-au întâlnit astăzi cu autorităţile locale din Braşov pentru a discuta detalii privind organizarea Festivalului Internaţional Cerbul de Aur. În cadrul întâlnirii, reprezentanţi ai TVR şi ai autorităţilor locale au convenit ca evenimentul să fie realizat în coproducţie de televiziunea publică, Primăria şi Consiliul Judeţean Braşov. Conform unui comunicat de presă transmis de TVR, Cerbul de Aur ar urma să fie organizat în perioada 29 august-2 septembrie, urmând ca televiziunea publică să facă toate demersurile legale pentru organizarea evenimentului.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cerbul-aur-revine-tvr-absenta-noua-ani-loc-1_5b06d0f7df52022f755dc85d/index.html

Kanal D, în discuții cu Internet Corp, unul dintre cei mai importanți jucători din online

Discuții între doi jucători importanți de pe piața media. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, grupul Dogan (care operează postul de televiziune Kanal D), este în tratative cu Internet Corp pentru o eventuală tranzacție. Internet Corp este unul dintre cei mai importanți jucători din online-ul autohton. Deține, printre altele, site-urile Wall-Street.ro, 9am.ro, garbo.ro și Kudika.ro. Are și activitate de regie de publicitate, printre site-urile din portofoliu fiind, printre altele, TimesNewRoman.ro, Avocatnet.ro, Recorder.ro și bucataras.ro. Contactați de Paginademedia.ro, oficialii Kanal D nu au comentat informația. Totodată, Marius Ghenea, reprezentantul fondului de investiții care deține majoritatea Internet Corp, nu a comentat informațiile Paginademedia.ro.
https://www.paginademedia.ro/2018/05/kanal-d-in-discutii-cu-internet-corp-unul-dintre-cei-mai-importanti-jucatori-din-online

AUDIENȚE RADIO 2. Ce matinale ascultă TINERII? În Capitală, primul e Morning Zu. Exarhu - Rock FM și Dobro - Guerrilla, în primele cinci

Ce matinale radio ascultă tinerii? Care sunt programele radio cu priză la publicul între 18 și 49 de ani? Clasamentul de dimineață al ultimului val de audiențe (ianuarie-aprilie 2018) vine cu date interesante pe acest target. Dacă în primul material despre datele radio am analizat audiența programelor de dimineață pe publicul total, în acest text despre matinalelel care atrag cei mai mulți tineri. Înainte de concluziile detaliate, câteva informații, pe scurt, din cea mai aglomerată piață - cea din Capitală: În București, Morning Zu cu Buzdugan și Morar e cel mai ascultat matinal, urmat de programul realizat la Magic FM de Liana Stanciu și de Deșteptarea, de pe Europa FM. De notat locurile bune pe publicul comercial ale matinalelor Rock FM - cu Răzvan Exarhu și Guerrilla de dimineață, cu Mihai Dobrovolschi. Foștii colegi de pe vremuri sunt acum colegi de clasament. Au audiențe mai bune decât matinalele Kiss FM și Virgin. Cea mai importantă scădere este la Kiss FM. La începutul anului, din matinal a plecat Sergiu Floroaia și a intrat Ionuț Rusu. Au pierdut aproape jumătate din audiența comercială. https://www.paginademedia.ro/2018/05/ce-matinale-asculta-tinerii-morning-zu-magic-si-europa-fm-primii-in-bucuresti-matinalele-lui-exarhu---rock-fm-si-dobro---guerrilla-in-primele-cinci

AUDIENȚE RADIO 1. Care sunt cele mai ascultate matinale radio. Unde se duc dimineața ascultătorii

Dimineața este „prime-time”-ul posturilor de radio. Cine a fost cel mai ascultat? Cine au fost perdanții și marii câștigători ai audiențelor radio în valul de primăvară ianuarie - aprilie 2018? Într-un prim material, audiența programelor matinale după numărul de ascultători (publicul peste 11 ani). În alte materiale, audiența emisiunilor de dimineață pe publicul comercial (18-49 de ani), dar și după alți indicatori, precum cota de piață (market share). Bucureștiul este Morning Zu. Emisiunea prezentată de Daniel Buzdugan și Mihai Morar a fost lider detașat în perioada analizată și chiar s-a distanțat de locul al doilea, ocupat de matinalul Kiss FM. Naționalul și Orașele sunt ale Kiss FM, cu emisiunea Răzi cu Rusu și Andrei. Cifrele au fost însă în declin după plecarea lui Sergiu Floroaia și înlocuirea lui cu Ionuț Rusu. Virgin Radio a avut „lozul câștigător” în valul de audiențe de primăvară ianuarie - aprilie 2018.
https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-radio-1-care-sunt-cele-mai-ascultate-matinale-radio-unde-se-duc-dimineata-ascultatorii

Digi, la minimul istoric de 30,9 lei pe acţiune. De la listarea din mai 2017 încoace a pierdut 23%

Compania a pierdut 900 de milioane de lei din capitalizare în ultimele 12 luni şi mai are un pas până va aluneca sub 30 de lei pe acţiune. Acţiunile Digi Communications, companie telecom care a stabilit un record prin listarea din primăvara anului 2017, au închis joi-seară în scădere cu 0,3% faţă de şedinţa precedentă şi au ajuns astfel la minimul istoric de 30,9 lei pe acţiune, potrivit datelor BVB.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-la-minimul-istoric-de-30-9-lei-pe-actiune-de-la-listarea-din-mai-2017-incoace-a-pierdut-23-17230125

ANCOM: Piaţa de telecom a crescut cu 6% în 2017 la 15,6 miliarde de lei
iaţa locală de servicii de comunicaţii a înregistrat anul trecut o creştere de 6% până la valoarea de 15,6 mld. lei, conform datelor Autorităţii de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). „Conform datelor raportate de furnizorii de pe piaţa comunicaţiilor electronice din România, veniturile totale obţinute din furnizarea de reţele şi servicii de comunicaţii electronice au însumat 15,6 miliarde lei în anul 2017, în creştere cu 6% faţă de anul 2016. Exprimate în euro, veniturile totale au fost de aproximativ 3,4 miliarde euro, având o creştere anuală de 4%. În funcţie de veniturile obţinute în 2017, liderul pieţei avea o cotă de piaţă de 27%, principalul competitor 25%, următorul competitor 21%, ceilalţi furnizori însumând 27%”, conform datelor autorităţii.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/ancom-piata-de-telecom-a-crescut-cu-6-in-2017-la-15-6-miliarde-de-lei-17230139

Ministrul Comunicaţiilor, despre regulamentul privind protecţia datelor personale: Nu e nimic de speriat

Ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Bogdan Cojocaru, a declarat, joi, la Iaşi, că societăţile private sau publice din domeniul comunicaţiilor, care au obligaţii ce decurg din implementarea regulamentului privind protecţia datelor personale, vor face ca acestea să fie în siguranţă, subliniind că 'nu e nimic de speriat' legat de acest subiect. Aflat la Iaşi pentru a lua parte la cea de-a XXVI-a ediţie a Conferinţei Internaţionale 'Public Administration for well-being and growth', eveniment care se desfăşoară la Universitatea Alexandru Ioan Cuza, ministrul Cojocaru a precizat că a avut, recent, întrevederi cu operatorii din comunicaţii, în cadrul cărora au fost abordate şi probleme privind protecţia datelor personale. 'Zilele trecute, am avut discuţii cu operatorii din zona de comunicaţii, în cadrul cărora am vorbit şi despre protecţia datelor - pentru că sunt foarte multe lucruri care li se aplică dumnealor. Nu e nimic, însă, de speriat. Din punctul meu de vedere, aplicarea acestui regulament este pentru toată piaţa. Indiferent de nume, societăţile sau companiile private sau publice care au aceste obligaţii vor face ca datele noastre să fie în siguranţă. Uitându-ne numai la ceea ce s-a întâmplat în ultima perioadă cu Facebook şi alte platforme, putem spune că pericolele sunt la orice pas', a declarat ministrul Cojocaru.
http://www.economica.net/ministrul-comunicatiilor-despre-regulamentul-privind-protectia-datelor-personale-nu-e-nimic-de-speriat_154231.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL