×


Publicitate -- Data și ora publicării: 18.06.2018 19:46:31

VIASAT-PREMII-MARKETING MEDIA / VIASAT WORLD a câștigat trei noi premii pentru marketing media



București (MEDIA EXPRES) / 18 iun 2018 / Viasat World a câștigat la 14 iunie două medalii de aur și una de bronz pentru rezultatele deosebite în marketingul de entertainment , la gala Promax BDA Global Excellence Awards, New York, pentru campaniile creative pentru seriile “Royal Murder Mysteries” - aur pentru campanie comercială sau pentru consumatori, aur pentru reclama tipărită „Program”, și bronzul pentru „Scrap Kings” la aceeași categorie.

Simon Mitchell, Director Marketing, PR & Creative la Viasat World, a declarat: “Ne mândrim cu producțiile premiate, care dau viață televiziunilor și programelor noastre într-un mod unic și inspirat".

Campania pentru seria documentară „Royal Murder Mysteries”, intitulată ‘Breaking the Silence’ (Ruperea tăcerii, trad. Media Expres) a primit două premii de aur Promax BDA, atât în “Consumer or Trade Campaign: Program” cât și la „Consumer or Trade Print Ad: Program”.

‘Breaking the Silence’ este conceptul seriei de portrete care au fost publicate pentru promovarea emisiunii ce pătrunde în lumea întunecată și misterioasă din spatele unora dintre cele mai controversate decese din istorie. Campania înfățișează victime regale ale crimelor ținute să păstreze tăcerea în spatele unor sigilii imperiale de ceară roșie. Pe măsură ce martorii vorbesc, sigiliile se crapă, rupând tăcerea și dezvăluind secretele tăinuite multă vreme. Motivația premiilor a ținut cont de conceptul puternic, machiajul extraordinar și creativ, fotografiile dramatice și layout-ul simplu și îndrăzneț conceput pentru o campanie șocantă și eficientă.

Printul dezvoltat pentru seria despre realitate - demolări și recuperări - de pe Viasat Explore ,Scrap Kings” a primit bronzul la categoria „Consumer or Trade Print Ad: Program”. În peisajul tot mai populat cu serii care prezintă „bărbați muncind” ('Men at Work'), atât pe Viasat Explore cât și la televiziunile competitoare, echipa de creație a gândit o campanie care să iasă în evidență și să transmită mesajul, având ca pivot recunoașterea de către privitori a celebrului „Iron Throne” / “Tronul de Fier” și mixarea acestei imagini cu o deplasare comică spre ,Scrap Kings” (“Regii deșeurilor”, trad. Media Expres). Luând ca reper creația epică și atmosfera din „Game of Thrones”, extraordinarul design al creației de promovare aduce la viață o scenă de la Curte, creată aproape în întregime din resturi, având un carismatic rege al deșeurilor în centru.

Pentru “Royal Murder Mysteries” echipa creativă a fost formată din Sergey Saprygin, Producer Viasat World; Tristan Wickham, Designer Viasat World; Paul Evans, Lead Creative Viasat World; Simon Mitchell, Director of Marketing, PR & Creative Viasat World; Anastasija Saprygina, Producer; Alick Coterill, Photographer/ DOP.

Pentru „Scrap Kings” echipa creativă a fost formată din: Sergey Saprygin, Producer Viasat World; Tristan Wickham, Designer Viasat World; Paul Evans, Lead Creative Viasat World; Simon Mitchell, Director of Marketing, PR & Creative Viasat World; David Wright DOP; Alistair Saunders Art Design.

Viasat World este o companie de media internațională care opereazp 27 de televiziuni Pay-TV și servicii on-demand services având peste 164 de milioane de abonați în peste 50 de țări, inclusiv România. Compania deține și operează printre altele Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature și Viasat Life, televiziunea de seriale Epic Drama, televiziunea de filme TV1000,
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL