×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.06.2018 12:44:08

REVISTA PRESEI / 19 iun 2018 /



Digi dă un semnal pozitiv pentru trecerea Antenelor la statutul de televiziuni cu plată
Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia are priză la „publicul comercial”
Digi stinge toate litigiile cu grupul Antena şi va plăti retransmiterea programele acestuia. Acţiunile Digi au minus 12% anul acesta
AT&T este gata să investească în Time Warner, rebotezat WarnerMedia
Sezonul trei din Hap & Leonard, pe AMC
Un nou serial turcesc la Antena 1, în locul producţiei româneşti „Fructul oprit“: care e povestea
Antena 1 confirmă lansarea formatului „Nomads“: detalii despre noul reality show care urmează reţeta „Exatlon“
Posturile TV ale Antena Group devin canale cu plată. Compania a stins toate litigiile cu RCS&RDS şi a ajuns la o înţelegere pentru preluarea de Digi TV
Publicaţia americană Variety: România aprobă stimulentele fiscale care sprijină industria cinematografică
Grupul eMAG a avut în 2017 afaceri totale de 4,06 mld. lei, mai mari cu 30%. În România businessul a fost de 2,58 mld. lei şi a fost pe profit
Iulian Stanciu: eMAG va investi peste 120 mil. euro în 2018
Asus: Piaţa de smartphone-uri la liber ajunge la 1,5 milioane de unităţi în 2018, iar noi mizăm pe o cotă de 10%
RCS&RDS şi Antena Group au încheiat un contract prin care sting litigiile, iar canalele Antena Group vor renunţa la regimul must-carry
TVR 1 - lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la Cupa Mondială FIFA Rusia
Postul de televiziune Antena 1 a achiziţionat licenţa formatului "Nomads"
Netflix pregăteşte o comedie despre Eurovision cu Will Ferrell în rol principal şi de scenarist
AUDIENȚE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audiență pe două targeturi
RCS și Antenele s-au împăcat. Cel puțin așa spune Digi: "Toate litigiile cu Intact au fost stinse". Istoria "războiului de zece ani"
Contra curentului. Lumea consumă mai puțin știri de pe Facebook, românii, mai mult. Pro TV, Ziarul Financiar, TVR și Digi 24, în topul încrederii

...


Digi dă un semnal pozitiv pentru trecerea Antenelor la statutul de televiziuni cu plată

RCS & RDS va continua să transmită televiziunile Antena Group ca stații pay-tv, cu tarif pe abonat plătit către Antene, deîndată ce televiziunile vor ieși din regimul must-carry, potrivit unui comunicat difuzat de compania mamă a RCS & RDS, Digi Communications N.V., la 18 iunie, informează Media Expres. Digi a anunțat prin comunicat că a ajuns la un acord cu Antena Group pentru stingerea tuturor litigiilor din trecut, unul dintre principalele subiecte aflate în dispută fiind pretenția Antenelor de a primi bani de la distribuitorul de televiziune, în condițiile păstrării calității de televiziuni libere la retransmisie în lista must-carry, notează Media Expres. Digi este compania mamă a holdingului RCS & RDS, unul din liderii pieței de distribuție TV și furnizor de telecomunicații în România și Ungaria și furnizor de servicii mobile în Spania și Italia. Digi Communications a realizat în 2017 venituri de 916,55 milioane euro, în urcare cu 8,76% față de cele de 842,75 milioane euro din exercițiul financiar precedent. Antena TV Group SA și Antena 3 SA sunt entitățile prin care sunt operate televiziunile Antena 1, Antena 3, Happy Channel, Antena Stars și Zu TV, toate aflate în prezent în lista must-carry publicată de Consiliul Național al Audiovizualului pentru anul 2018. Antena TV Group și Antena 3 au avut afaceri de aproape 70 de milioane de euro în 2017 și un profit de 6,2 milioane de euro. Televiziunile Antena Group și alte canale și servicii media ale companiei pot fi recepționate online prin serviciul Antena Play, cu un abonament de 10 lei pe lună, cu TVA inclus. Reprezentanții Antena Group nu au comentat până la difuzarea acestei informații pe marginea unei posibile renunțări la statautul de must-carry, precizează Media Expres. Reamintim că principalul grup concurent de media din România, Pro TV, a renunțat la must-carry în 2013, publicând o listă de tarife cu reduceri semnificative pentru cei mai mari operatori de cablu. Antena Group a încercat o mișcare similară în 2014 dar nu a reușit să ajungă la o înțelegere cu RCS & RDS, care deține peste jumătate din distribuția TV din România și fără de care o astfel de măsură ar fi dus la pierderea semnificativă a audienței. Pro TV a raportat în România în 2017 pentru toate televiziunile sale venituri din taxe pe abonat de peste 44 de milioane de dolari.
https://www.forbes.ro/digi-da-un-semnal-pozitiv-pentru-trecerea-antenelor-la-statutul-de-televiziuni-cu-plata-120891

Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia are priză la „publicul comercial”

Primele 11 meciuri transmise de TVR 1 de la CM de Fotbal din Rusia sunt încurajatoare pentru ca televiziunea publică să-și crească audiența pe publicul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Măcar în luna cât durează campionatul! Se știe, televiziunea publică are o audiență cu vârste ridicate și educație medie. Mai are și ratinguri mici pe parcursul anului, care nu pot intra în competiție cu posturile private. Iată că meciurile de fotbal din Rusia împrospătează audiența TVR 1 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Șefii de la TVR 1 și corespondentul de la Moscova al televiziunii, Liviu Iurea, ar trebui să-i pupe mâna lui Vladimir Putin pentru că a tras sforile să aducă Mondialul în Rusia. (Cei de la TVR sunt obișnuiți cu pupatul…) Pentru începutul competiție, cifrele de audiență sunt nesperat de bune pe publicul comercial. Probabil că românii s-au săturat de FCSB, Dinamo, Alibec, Gigi… Vor spectacol. De asemenea, contează și curiozitate telespectatorilor pentru începutul unui campionat mondial de fotbal. Două meciuri au depășit 9 puncte de rating pe targetul comercial: Brazilia – Elvetia (9,6%) și Portugalia – Spania (9,1%). Adică, fiecare partidă a fost urmărită de peste 400.000 de telespectatori pe minut pe publicul comercial. Asemenea cifre (comerciale) sunt foarte rare pentru TVR 1 și favorabile pentru clienții publicitari care au ales să investească în Mondialul din Rusia. Înfrângerea Germaniei în fața Mexicului a fost urmărită de 343.000 de telespectatori pe minut (7,8% rating comercial). Meciul Croația – Nigeria, ce surpriză!, a fost urmărit de 293.000 de telespectatori pe minut (6,7% rating comercial), fiind a patrulea în topul primelor 11 meciuri de la CM din Rusia. Această confruntare a fost mai urmărită decât Argentina – Islanda, cu o media de 249.000 de telespectatori pe minut (5,7%).
https://www.forbes.ro/campionatul-mondial-de-fotbal-din-rusia-priza-la-publicul-comercial-120858

Digi stinge toate litigiile cu grupul Antena şi va plăti retransmiterea programele acestuia. Acţiunile Digi au minus 12% anul acesta

Digi Communications (DIGI) a anunţat lun că a stins toate litigiile cu Antena Group şi că va începe să retransmită programele TV ale grupului. „Compania informează acţionarii şi investitorii că RCS & RDS, filiala din România a societăţii, a încheiat în data de 15 iunie 2018 un contract de tranzacţie cu Antena TV Group şi Antena 3. Ca urmare a acestui contract se sting toate litigiile dintre RCS & RDS şi Antena Group, împreună cu entităţile afiliate acestuia”, se arată la bursă.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-stinge-toate-litigiile-cu-grupul-antena-si-va-plati-retransmiterea-programele-acestuia-actiunile-digi-au-minus-12-anul-acesta-17264238

AT&T este gata să investească în Time Warner, rebotezat WarnerMedia

Grupul american de telecomunicaţii AT&T Inc este decis să investească atât cât va fi nevoie în grupul de media Time Warner Inc, pe care tocmai l-a achiziţionat, a declarat vineri directorul general de la AT&T, Randall Stephenson, adăugând că intenţionează să investească 21-22 de milliarde de dolari în noua companie rezultată în urma fuziunii, transmite Reuters. Time Warner controlează 46,5% din drepturile de vot la Central European Media Enterprises, proprietarul Pro TV. AT&T a finalizat joi preluarea Time Warner pentru 85 de miliarde dolari şi în prezent vrea să integreze compania media în operaţiunile sale pentru a putea concura cu rivalii Netflix Inc, Amazon.com Inc şi alte companii din sectorul tehnologiei care îşi oferă direct serviciile consumatorilor. 'Nu avem de gând să fim zgârciţi. Intenţionăm să facem investiţii' a spus Stephenson într-un interviu acordat postului de televiziune CNBC. Randall Stephenson a mai spus că AT&T vrea să păstreze cultura creativă a Time Warner, dar sub un nou nume. Potrivit unui document intern, consultat de Reuters, Time Warner va fi rebotezat WarnerMedia şi va fi condus de actualul director general de la AT&T Entertainement Group, John Stankey. În interviul acordat CNBC, Randall Stephenson a mai spus că AT&T intenţionează să investească mai mult în canalul premium HBO, cunoscut pentru serialul de succes 'Urzeala Tronurilor', şi de asemenea pentru a extinde platforma de conţinut la cerere HBO Now. HBO trebuie să îşi menţină atractivitatea programelor în condiţiile în care Netflix şi Amazon investesc fiecare miliarde de dolari în conţinut original.
http://www.economica.net/at-t-este-gata-sa-investeasca-in-time-warner-rebotezat-warnermedia_155079.html

Sezonul trei din Hap & Leonard, pe AMC

Canalul AMC a difuzat al treilea sezon al serialului „Hap & Leonard”, luni, 18 iunie, de la ora 22:00. Serialul este inspirat de seria de cărți omonime semnate de Joe R. Lansdale. Povestea TV urmărește aventurile prietenilor Hap Collins (James Purefoy) și Leonard Pine (Michael Kenneth Williams) care ajung – în noul set de șase episoade – într-o comunitate în care Ku Klux Klan-ul face legea. Al treilea sezon este inspirat de cartea cu nr. 3 din seria lui Lansdale, „The Two-Bear Mambo”. Serialul va fi difuzat în fiecare seară de luni, la ora 22:00.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/sezonul-trei-din-hap---leonard-de-azi-pe-amc

Un nou serial turcesc la Antena 1, în locul producţiei româneşti „Fructul oprit“: care e povestea

Din 27 iunie, Antena 1 le aduce telespectatorilor în premierã „Înfruntarea destinului“ („Kadin aka Woman“), un nou serial turcesc, care spune povestea emoţionantă a unei femei ce luptă pentru supravieţuire. „Înfruntarea destinului“ o are ca protagonistă pe una dintre cele mai îndrăgite actriţe din Turcia, Ozge Ozpirincci. Realizat, anul trecut, în Turcia, serialul urmăreşte povestea de viaţă a lui Bahar. Serialul „Înfruntarea destinului“ va putea fi urmărit, miercurea şi joia, de la ora 20.00. Antena 1 avea în program, miercurea, serialul românesc „Fructul oprit“.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/un-nou-serial-turcesc-antena-1-locul-productiei-romanesti-fructul-oprit-e-povestea-foto-1_5b27ffaedf52022f7544d7f1/index.html

Antena 1 confirmă lansarea formatului „Nomads“: detalii despre noul reality show care urmează reţeta „Exatlon“

Antena 1 a achiziţionat licenţa formatului „Nomads“, un reality show care combină abilităţile fizice şi psihice ale concurenţilor, cu instinctul de supravieţuire şi jocurile de strategie, transmite postul de televiziune. „Nomads" este un show de aventură şi supravieţuire creat de Caracol Televisión şi care a fost difuzat pentru prima dată sub numele de „El Desafio“ în Columbia, unde de aproape 15 ani a devenit o adevărată emblemă a prime time-ului. În acest format, trei echipe compuse din vedete, dar şi oameni obişnuiţi, vor fi trimise într-un loc deloc confortabil, unde vor fi supuse unor experienţe extreme, care le vor pune la încercare atât abilităţile sociale, cât şi cele fizice. În ciuda personalităţilor complet diferite ale membrilor, fiecare echipă va trebui să îşi dovedească puterea de rezista sub impactul şocului cultural, dar şi sub presiunea eforturilor fizice.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/antena-1-confirma-lansarea-formatul-nomads-detalii-despre-noul-reality-show-urmeaza-reteta-exatlon-1_5b27d371df52022f7544058f/index.html

Posturile TV ale Antena Group devin canale cu plată. Compania a stins toate litigiile cu RCS&RDS şi a ajuns la o înţelegere pentru preluarea de Digi TV

Grupul RCS&RDS a anunţat luni că a încheiat un contract cu Antena Group prin care sunt stinse toate litigiile dintre cele două companii. În plus, canalele Antena Group vor renunţa la regimul must-carry, devenind canale cu plată, dar se vor regăsi în grila de programe a RCS&RDS. Contractul a fost încheiat în 15 iunie, potrivit unui anunţ publicat luni pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti (BVB), transmite News.ro. „Ca urmare a acestui contract se sting toate litigiile dintre RCS&RDS şi Antena Group, împreună cu entităţile afiliate acestuia, cu privire la care am informat în detaliu piaţa şi investitorii noştri în cadrul prospectului de ofertă publică iniţială din data de 26 aprilie 2017, în cadrul prospectelor de oferte publice de obligaţiuni din 2016 şi 2017, cât şi în cadrul raportărilor periodice publice ulterioare”, se arată în anunţ. Totodată, RCS&RDS şi societăţile Antena Group au încheiat un contract de retransmisie în baza căruia RCS&RDS va continua să distribuie canalele aparţinând Antena Group în regim pay-tv începând cu data de la care canalele Antena Group vor renunţa la regimul must-carry. Grupul Antena avea intenţia de a renunţa la regimul must-carry din 2014, după ce şi Pro TV ieşise din această categorie. Practic, lista „must carry” este lista de posturi de televiziune pe care operatorii de cablu sunt obligaţi să o aibă în grila de programe. Nu intră astăzi în listă canalele Pro TV, dar şi alte posturi care percep tarife de la cablişti pentru a putea fi preluate.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/canalele-antena-group-vor-renunta-regimul-must-carry-vor-disponibile-reteaua-rcsrds-1_5b27982edf52022f754273fc/index.html

Publicaţia americană Variety: România aprobă stimulentele fiscale care sprijină industria cinematografică

România s-a alăturat ţărilor din fostul bloc sovietic care concurează în atragerea producţiilor cinematografice străine, adoptând stimulentele fiscale, anunţă publicaţia americană „Variety”. Spre deosebire de ţări precum Ungaria sau Republica Cehă, unde acestea sunt de 20-25%, noul plan adoptat de guvern prevede stimulente de 35%. Variety a urmărit modificările legislative din România cu privire la stimulentele fiscale care ar impulsiona producţiile străine cinematografice, filmate pe teritoriul ţării. Mai degrabă o politică bugetară decât o lege, planul ar fi în vigoare până la finalul anului 2020, după cum a declarat Alex Trăilă, consultant de film şi membru în consiliul de administraţie al Centrului Naţional al Cinematografiei. Cât despre efectele planului, acestea s-ar resimţi, cel mai devreme, începând cu finalul lunii iulie. Noul sistem adoptat va oferi producţiilor străine 35% din suma cheltuită pe teritoriul României, fiind necesar ca aceasta să fie de cel puţin 100.000 de euro. Măsura se va aplica în cazul lungmetrajelor, scurtmetrajelor, serialelor de televiziune, documentarelor, proiectelor de animaţie, producţiilor lansate direct pe DVD şi filmelor realizate cu mijloacele oferite de internet. De asemenea, Variety punctează că producţiile vo putea să primească înapoi o sumă de maxim 10 milioane de euro pe un proiect, iar în cazul serialelor TV, pe un sezon.
https://adevarul.ro/cultura/arte/publicatia-americana-variety-romania-aproba-stimulentele-fiscale-sprijina-industria-cinematografica-1_5b27c70adf52022f7543beb1/index.html

Grupul eMAG a avut în 2017 afaceri totale de 4,06 mld. lei, mai mari cu 30%. În România businessul a fost de 2,58 mld. lei şi a fost pe profit

Grupul eMAG a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri totală, prin toate companiile pe care le deţine pe toate pieţele pe care este prezent, de 4,06 mld. lei, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, a declarat Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al eMAG în cadrul unei conferinţe de presă. “În România afacerile au crescut cu 28% la 2,58 miliarde de lei. Anul trecut am trecut pe profit strict în România, este unul marginal, dar am trecut de la pierdere la profit“, a declarat Stanciu. El a explicat că datele raportate de compania Dante Internaţional, de 3,31 mld. lei, reflectă afacerile companiei de pe mai multe pieţe, respectiv din România, Bulgaria şi Ungaria.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-emag-a-avut-in-2017-afaceri-totale-de-4-06-mld-lei-mai-mari-cu-30-in-romania-businessul-a-fost-de-2-58-mld-lei-si-a-fost-pe-profit-17266639

Iulian Stanciu: eMAG va investi peste 120 mil. euro în 2018

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, va investi în acest an peste 120 de milioane de euro în expansiunea internaţională, tehnologie dar şi într-un nou depozit care va fi gata în luna decembrie a acestui an, a declarat Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al eMAG în cadrul unei conferinţe de presă. “Ajungem la investiţii de peste 120 milioane de euro în acest an“, a declarat Stanciu. Compania a ajuns la un număr de 7,5 milioane de clienţi, dintre care cel mai mare număr se află în România. Dante Internaţional, compania care administrează eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut afaceri de 3,309 mld. lei (724,5 mil. euro), în creştere cu 33,9% faţă de anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/iulian-stanciu-emag-va-investi-peste-120-mil-euro-in-2018-17266456

Asus: Piaţa de smartphone-uri la liber ajunge la 1,5 milioane de unităţi în 2018, iar noi mizăm pe o cotă de 10%

Vânzările de smartphone-uri vor genera 25% din ţinta de afaceri de 140 de milioane de dolari propusă de Asus pentru 2018. Compania taiwaneză Asus, cunoscută în principal ca pro­ducător de componente PC şi de laptopuri, esti­mează că piaţa locală de smartphone-uri vândute la liber (fără abonamente de la operatorii telecom) se va situa la 1,5 milioane de unităţi anul acesta, din care taiwanezii ţintesc o cotă de 10% din totalul livrărilor. „Am început livrările de smartphone-uri Asus în 2015 cu a doua generaţie de ZenFone. În 2016 am atins pragul de 50.000 de unităţi vândute, iar în 2017 am ajuns la 100.000 de smartphone-uri livrate local. Pentru anul acesta ţinta este de a depăşi 150.000 de unităţi”, a declarat pentru ZF Ciprian Donciu, country manager şi business development manager în cadrul Asus pentru România şi Ungaria. Majoritatea vânzărilor de smartphone-uri, o piaţă care anul trecut a ajuns pe plan local la 4,5 milioane de unităţi în valoare de peste un miliard de euro, sunt vândute prin intermediul operatorilor telecom – circa 70% din totalul livrărilor. În prezent, Asus comercializează însă smartphone-urile proprii doar pe piaţa liberă, în condiţiile în care între compania taiwaneză şi operatorii telecom nu există un acord la nivel global, iar local, aceştia aleg în principal modele cu preţuri reduse.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/asus-piata-de-smartphone-uri-la-liber-ajunge-la-1-5-milioane-de-unitati-in-2018-iar-noi-mizam-pe-o-cota-de-10-17264088

RCS&RDS şi Antena Group au încheiat un contract prin care sting litigiile, iar canalele Antena Group vor renunţa la regimul must-carry

Grupul RCS&RDS a anunţat luni că a încheiat un contract cu Antena Group prin care sunt toate litigiile dintre cele două companii, iar canalele Antena Group vor renunţa la regimul must-carry. Contractul a fost încheiat în 15 iunie, potrivit unui anunţ publicat luni pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti (BVB). ”Ca urmare a acestui contract se sting toate litigiile dintre RCS&RDS şi Antena Group, împreună cu entităţile afiliate acestuia, cu privire la care am informat în detaliu piaţa şi investitorii noştri în cadrul prospectului de ofertă publică iniţială din data de 26 aprilie 2017, în cadrul prospectelor de oferte publice de obligaţiuni din 2016 şi 2017, cât şi în cadrul raportărilor periodice publice ulterioare”, se arată în anunţ.
https://www.news.ro/economic/rcs-rds-si-antena-group-au-incheiat-un-contract-prin-care-sting-litigiile-iar-canalele-antena-group-vor-renunta-la-regimul-must-carry-1922403018002018061318174718

TVR 1 - lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la Cupa Mondială FIFA Rusia

Postul TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public cu 8 din cele 11 partide disputate până acum în faza grupelor CM FIFA Rusia 2018. Celelalte trei s-au clasat pe locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Cea mai vizionată partidă de până acum a fost Brazilia - Elveţia. Aproape 2.500.000 de telespectatori (cifra exactă: 2.428.000) au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (22.54) al meciului Brazilia - Elveţia, transmis duminică, în cea de-a patra zi a Campionatului Mondial de Fotbal - FIFA Rusia 2018. Brazilia - Elveţia a fost cel mai urmărit meci de până acum la TVR 1 după desfăşurarea primelor 11 partide din faza grupelor. La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating de 9,2% şi unei cote de piaţă de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, Braziliei de a învinge selecţionata Elveţiei duminică, 17 iunie, în intervalul 21.00-23.00. Partida a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia-Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-1-lider-de-audienta-cu-8-din-primele-11-meciuri-de-la-cupa-mondiala-fifa-rusia-1922401818192018061318174648

Postul de televiziune Antena 1 a achiziţionat licenţa formatului "Nomads"

Antena 1 a achiziţionat licenţa formatului ”Nomads”, un reality show care combină abilităţile fizice şi psihice ale concurenţilor, cu instinctul de supravieţuire şi jocurile de strategie, transmite postul de televiziune. "Nomads" este un show de aventură şi supravieţuire creat de Caracol Televisión şi care a fost difuzat pentru prima dată sub numele de "El Desafio" în Columbia, unde de aproape 15 ani a devenit o adevărată emblemă a prime time-ului. În acest format, trei echipe compuse din vedete, dar şi oameni obişnuiţi, vor fi trimise într-un loc deloc confortabil, unde vor fi supuse unor experienţe extreme, care le vor pune la încercare atât abilităţile sociale, cât şi cele fizice. În ciuda personalităţilor complet diferite ale membrilor, fiecare echipă va trebui să îşi dovedească puterea de rezista sub impactul şocului cultural, dar şi sub presiunea eforturilor fizice.
https://www.news.ro/cultura-media/postul-de-televiziune-antena-1-a-achizitionat-licenta-formatului-nomads-1922402318212018061418174821

Netflix pregăteşte o comedie despre Eurovision cu Will Ferrell în rol principal şi de scenarist

Netflix pregăteşte o comedie despre concursul muzical Eurovision cu Will Ferrell în rol principal şi de scenarist, potrivit The Hollywood Reporter.
https://www.news.ro/cultura-media/netflix-pregateste-o-comedie-despre-eurovision-cu-will-ferrell-in-rol-principal-si-de-scenarist-1922414419122018060718176182

AUDIENȚE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audiență pe două targeturi

Next Star, de pe Antena 1, a debutat ca lider de audiența pe două targeturi. Începutul sezonului nouă al talent-show-ului pentru copii, prezentat de Dan Negru, a clasat postul pe primul loc în topul audiențelor la nivel național, cu o medie 1,2 milioane de telespectatori pe minut. De asemenea, talent show-ul a fost primul și la orașe, unde a obținut o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori. Pro TV și TVR 1 urmează în topul celor mai urmărite posturi la nivel național, pe intervalul Next Star, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut. NAȚIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a strâns în fața televizoarelor o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Următorul post clasat a fost Pro TV, care a difuzat, de la ora 20:00, filmul Necunoscutul cu Liam Neeson. Filmul a adunat o medie aproximativ un milion de telespectatori. Pe locul trei, cu o medie de aproximativ 930.000 de telespectatori, a fost TVR 1, cu două meciuri pe intervalul Next Star. Pe acest interval a intrat ultima parte a meciului Peru - Danemarca, care a început la ora 19:00 și s-a încheiat cu scorul de 0 - 1, urmat de Croația - Nigeria, care a început la ora 21:00 și s-a încheiat cu scorul 2 - 0.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/audiente-next-star-debut

RCS și Antenele s-au împăcat. Cel puțin așa spune Digi: "Toate litigiile cu Intact au fost stinse". Istoria "războiului de zece ani"

"Ca urmare a acestui contract, se sting toate litigiile dintre RCS&RDS si Antena Group, impreuna cu entitatile afiliate acestuia". Un anunț care pune capăt unui conflict Digi - Intact care își are "scânteia" acum zece ani. Timp de câțiva ani, au fost parteneri și apoi dușmani aprigi. Fotbalul i-a "împrietenit". Fotbalul i-a dezbinat. Un conflict ca un derby din Liga I, cu multe "faulturi", cu vorbe grele aruncate dintr-o parte în alta, cu "huiduieli" din tribune, cu "victime colaterale" (vezi cazul Dragoș Pătraru), un meci care a ajuns să fie "arbitrat" în instanțele de judecată și s-a încheiat, azi, cu ...remiză: Antenele ies din must-carry (ceea ce înseamnă că societățile de cablu plătesc către Intact ca să poată avea stațiile în grile), semnează un contract cu Digi, iar "toate litigiile se sting ca urmare a acestui contract." La început au fost "coechipieri". Au "jucat" în aceeași tabără și au câștigat meciurile de fotbal. Se întâmpla în 2008, când Alexandru Oprea - șeful de atunci al RCS - ridica un cartonaș și câștiga drepturile de difuzare pentru Liga I. În linii mari, era un parteneriat între RCS și Intact: își împărțeau plata drepturilor, iar Antenele creau o stație nouă - Gsp TV care să dea meciurile. Relația a început să scârțâie destul de repede și s-a încheiat cu un "divorț": RCS a renunțat la parteneriatul cu Antenele și a lansat o stație proprie - Digi Sport. A fost punctul de plecare a televiziunilor proprii Digi. RCS, Antena Group și Antena 3 au fost într-o adevărată telenovelă din 2011 și până în prezent. O telenovelă care a culminat cu o condamnare într-un dosar de șantaj, dar și cu alte dosare penale aflate în desfășurare. O telenovelă care a avut zeci de litigii comerciale, în care Antena dădea RCS în judecată, iar operatorul de cablu și telecom, deschidea la rândul său procese contra Antenelor.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/rcs-si-antenele-s-au-impacat-cel-putin-asa-spune-digi-toate-litigiile-cu-intact-au-fost-stinse-istoria-razboiului-de-zece-ani

Contra curentului. Lumea consumă mai puțin știri de pe Facebook, românii, mai mult. Pro TV, Ziarul Financiar, TVR și Digi 24, în topul încrederii

Românii sunt îngrijorați de fenomenul Fake News. Consideră că responsabili pentru știrile false sunt redacțiile și platformele de socializare, însă își iau știrile mult de pe ...Facebook. În lume, Facebook pierde teren ca sursă de știri, pentru prima dată în ultimii șase ani (în SUA, consumul de știri de pe Facebook s-a diminuat cu 20% în rândul tinerilor). În România, Facebook e una din principalele surse de știri, în creștere față de anul trecut. Interesant este tipul celor mai de încredere surse media. Cele mai mari note despre "branduri de care am auzit" le au Pro TV, Ziarul Financiar, TVR, Digi 24 și Mediafax. În coadă sunt România TV și Antena 3. Cei care urmăresc însă brandurile respective au o altă părere. Aici, cititorii Ziarului Financiar dau cea mai mare notă, iar cei care se uită la Antena 3 și la România TV au o părere bună despre posturile pe care le urmăresc. Le consideră, de încredere. Cam 43% dintre români spun că au încredere în presă. Dacă românii - ca și Estul Europei - stau slab la capitolul încredere în presă, la polul opus sunt nordicii, cu Finlanda cap de listă în topul încrederii. Sunt câteva dintre concluziile Digital News Raport 2018, de la Institutul Reuters pentru Studierea Jurnalismului de la Universitatea din Oxford, un raport lansat azi la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. Sondajul este efectuat pe 74.000 de persoane din 37 de țări, printre care și România.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/contra-curentului-lumea-consuma-mai-putin-stiri-de-pe-facebook-romanii-mai-mult-pro-tv-ziarul-financiar-tvr-si-digi-24-in-topul-increderii

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL