×

Revista presei -- Data și ora publicării: 21.06.2018 10:30:52

REVISTA PRESEI / 21 iun 2018 /



Categoriile de produse și servicii cu cele mai mari bugete de publicitate în 2017
Disney dă o lovitură majoră gigantului Comcast în războiul ofertelor pentru activele 21st Century Fox: Oferta de 71,3 miliarde de dolari zguduie industria
TVR lansează înscrierile pentru Cerbul de Aur 2018
Maraton pe Cinemaraton. 24 de ore de filme și interviuri cu Florin Piersic
BBC Earth caută prezentator în toată lumea. Și în România
„Vrei să fii milionar“ revine la Kanal D, cu Teo Trandafir prezentatoare
Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare. Ce premii se vor acorda
Nokia Networks (fosta Alcatel Lucent) a avut afaceri de 426 mil. lei în România în 2017, mai mari cu 8%
Ericsson România a raportat în 2017 un număr mediu de 2.179 de angajaţi, în scădere cu 661 de persoane
Itsy Bitsy Fm introduce în grila de vără o emisiune de parenting
De ce a refuzat MŢR proiecţia filmului românesc „Câteva conversaţii despre o fată foarte înaltă“. Răspunsul la scrisoarea regizorului Tudor Giurgiu
După Orange, și grupul Telekom trebuie să șteargă datele cu caracter personale colectate fără avizul clienților. Operatorul contestă
România, locul 47 în raportul global privind competitivitatea digitală în 2018

....


Categoriile de produse și servicii cu cele mai mari bugete de publicitate în 2017

Investițiile în publicitate ale companiilor farmaceutice și din domeniul medical au atins în 2017 un buget net de 52 milioane de euro, arată recentul studiu „Media Fact Book 2018”, realizat de Initiative România. Este cel mai mare buget investitit în publicitatea din România de un domeniu de activitate. Publicitatea la medicamente (OTC) a fost la putere în cursul anului trecut, acumulând cel mai mare buget total de 52 milioane de euro (tv, presă, radio, online, outdoor), peste Comunicațiile Mobile, cu 43 de milioane de euro. În categoria „Pharma”, distribuitorul de medicamente și suplimente alimentare Zdrovit a avut o creștere agresivă, dominând topul clienților publicitari pe TV și radio. În aceeași categorie, creșteri ale bugetelor de promovare au avut Sandoz, Biofarm și Omega Pharma. Deși Telekom și Vodafone au alocat bugete de publicitate mai mici decât în 2016, categoria Comunicații Mobile s-a menținut pe locul al doilea în topul categoriilor 2017. Categoria “Cosmetice, îngrijire a părului și igienă personală” a atins investiții de 42 milioane de euro, remarcându-se companiile Beiersdorf, L’Oreal, Johnson & Johnson, Sarantis și Ficosota. Pe segmentul retail, campionul publicității a fost lanțul de magazine Lidl, fiind puternic concurat de Carrefour, Penny Market și Kaufland. Sectorul financiar-bancar a investit în publicitate (tv, print, radio, outdoor, online) circa 18 milioane de euro. Aici s-au remarcat ING Group, BCR, BRD, Banca Transilvania și Piraeus Bank. În 2017, grupul Dacia Renault, cel mai mare jucător din categoria Automobile, și-a redus investițiile în publicitate, generând scăderea bugetului la această categorie, volum care a ajuns la 8 milioane de euro (tv, print, radio, outdoor, online).
https://www.forbes.ro/categoriile-de-produse-si-servicii-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-2017-121121

Disney dă o lovitură majoră gigantului Comcast în războiul ofertelor pentru activele 21st Century Fox: Oferta de 71,3 miliarde de dolari zguduie industria

21st Century Fox a acceptat o ofertă „îndulcită” de 71,3 miliarde de dolari din partea companiei Walt Disney, pentru activele din entertainment ale gigantului media. Astfel, Disney dă o lovitură ce s-ar putea dovedi decisivă rivalilor de la Comcast cu care se află într-un „război” al licitaţiilor pentru aceste active, potrivit Bloomberg. Oferta, de 38 de dolari per acţiune, este cu aproximativ 10 dolari per acţiune mai mare decât cea pe care a pus-o pe masă în decembrie, şi cu 3 dolari per acţiune mai mare decât oferta Comcast-ului de săptămâna trecută. Noua înţelegere oferă o flexibilitate mai mare şi mai multe avantaje decât oferta Comcast, spune compania Fox. Miza este reprezentată de o suită de proprietăţi media, de la „The Simpsons” până la „X-Men”. Această suită ar putea fi arma perfectă în lupta de piaţă împotriva Netflix şi a celorlalte servicii de streaming. Atât Disney cât şi Comcast îşi doresc activele Fox pentru a-şi mări portofoliul de conţinut şi pentru a-şi extinde conţinuturile peste hotare. Ultima ofertă a Disney este „o mişcare foarte agresivă” făcută de CEO-ul Bob Iger, iar pentru Comcast ar putea fi dificil să ofere un răspuns mai bun, transmite analistul Bloomberg Intelligence, Paul Sweeney. În plus, oferta Comcast ar fi încărcat compania de datorii, iar acţiunile lor au scăzut cu 18% de la începutul anului.
http://www.zf.ro/business-international/disney-da-o-lovitura-majora-gigantului-comcast-in-razboiul-ofertelor-pentru-activele-21st-century-fox-oferta-de-71-3-miliarde-de-dolari-zguduie-industria-17274576

TVR lansează înscrierile pentru Cerbul de Aur 2018

TVR, organziatorul Fetsivalului Cerbul de Aur, a lansat înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare. Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs. La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi, spun reprezentanții postului public. „Dar premiile vor fi mai multe!”, au mai adăugat aceștia. La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu premii, a căror valoare totală este de 65.000 de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25.000 de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/tvr-lanseaza-inscrierile-pentru-cerbul-de-aur-2018

Maraton pe Cinemaraton. 24 de ore de filme și interviuri cu Florin Piersic

Filme cu Florin Piersic, într-un maraton de 24 de ore, pe Cinemaraton. Televiziunea operatorului de cablu Akta va difuza pe 21 iunie, de la ora 00.00, filme și interviuri cu marele actor român. Printre titlurile care vor rula se numără: Haiducii lui Șaptecai; Racolarea; Misterele Bucureștilor; De-aș fi Harap Alb; Elixirul tinereții; Pintea; O lebădă iarna; Masca de argint; Săptămâna Nebunilor; Parașutiștii și Cuibul Salamandrelor. Cele mai multe dintre filme vor fi prefațate de secvențe documentare “Povestea filmului” care vor oferi detalii inedite din timpul fimărilor, de la oamenii direct implicați în producție. De asemenea, ziua cea mai lungă dedicată carierei marelui actor va conține un “CineInterviu” cu Florin Piersic precum și două interviuri-document realizate de Liana Tatos, cu Florin Piersic, în seria „Nemuritorii”. Postul Cinemaraton este distribuit în rețeaua Akta și, prin satelit, la Telekom.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/cinemaraton-maraton-florin-piersic

BBC Earth caută prezentator în toată lumea. Și în România

BBC Earth a lansat un concurs pentru un rol de prezentator care să intre în echipa de online. Mai exact, câștigătorul va prezenta o serie de patru episoade care va fi difuzată pe canalul de YouTube al televiziunii. Aceștia au anunțat că încrierile sunt deschise pentru oricine, până la data de 5 iulie. Alex Ayling, Directorul Studiourilor Digitale pentru Mărci Globale, de la BBC Studios: "Avem deja o mare familie de prezentatori și simțim o mare responsabilitate pentru a ne asigura că următoarea generație de oameni de știință din domenii precum tehnologia, ingineria sau matematică oricare ar fi ei și de oriunde ar veni ei, să aibă pe cineva la care să se uite online și cu care să poată interacționa. Sunt atât de nerăbdător să văd ce fel de talente în comunicarea științifică sunt acolo așteptând doar să fie descoperite". Canalul de YouTube BBC Earth a adunat peste 2 milioane de abonați și a acumulat peste 780 de milioane de vizionări.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/bbc-earth-cauta-prezentator-pentru-online

„Vrei să fii milionar“ revine la Kanal D, cu Teo Trandafir prezentatoare

Kanal D se pregăteşte pentru toamnă un nou sezon „Vrei să fii milionar“, iar de data aceasta prezentatoare va fi Teo Trandafir, vedeta postului turcesc. Potrivit unor informaţii obţinute de Paginademedia, Teo Trandafir va fi gazda „Vrei să fii milionar“, fiind pentru prima dată când show-ul va avea, în România, o prezentatoare. Aşa cum se ştie deja, formatul a fost făcut celebru de către Virgil Ianţu. Show-ul de televiziune va fi produs de compania Zucchero, cei care s-au ocupat de format şi la ultimele sezoane difuzate în România, pe Prima TV şi pe Kanal D. Zucchero Media este, totodată, producătorul emisiunilor Roata norocului (Kanal D), Visuri la cheie (Pro TV) şi Câştigă România (TVR 2).
https://adevarul.ro/entertainment/tv/vrei-milionar-revine-kanal-d-teo-trandafir-prezentatoare-1_5b292f90df52022f754d351c/index.html

Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare. Ce premii se vor acorda

Pregătirile pentru Festivalul Cerbul de Aur, ediţia 2018, au intrat în linie dreaptă: astăzi, 20 iunie, încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare. Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs. La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi. La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii: Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. În an aniversar, dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente. Festivalul se va încheia cu o Gală Centenară, un spectacol folcloric ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical. Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cerbul-aur-2018-incep-inscrierile-concursul-international-interpretare-premii-vor-acorda-1_5b2a7e71df52022f7558133b/index.html

Nokia Networks (fosta Alcatel Lucent) a avut afaceri de 426 mil. lei în România în 2017, mai mari cu 8%

Compania Nokia Networks (fosta Alcatel Lucent România) a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 425,6 mil. lei (93,2 mil. euro), în creştere cu 8,1% faţă de anul anterior, conform datelor publicate de companie. Profitul net al companiei a scăzut cu 5,2% la 17,7 mil. lei (3,9 mil. euro), corespondent unei marje de câştig net de 4,2%. Numărul mediu de angajaţi ai companiei a fost de 1.686, conform sursei menţionate.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/nokia-networks-fosta-alcatel-lucent-a-avut-afaceri-de-426-mil-lei-in-romania-in-2017-mai-mari-cu-8-17276343

Ericsson România a raportat în 2017 un număr mediu de 2.179 de angajaţi, în scădere cu 661 de persoane

Compania suedeză Ericsson, unul dintre cei mai mari furnizori globali de echipamente şi servicii pentru operatorii telecom, a renunţat în 2017 la aproape 700 de oameni în România, rezultă din bilanţul depus de firmă la Ministerul Finanţelor Publice. Conform datelor din bilanţ, compania a avut în 2017 în România un număr mediu de 2.179 de persoane, în scădere cu 661 de persoane faţă de anul anterior, conform sursei citate. ZF a scris la începutul acestui an despre restructurările de la Ericsson.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/ericsson-romania-a-raportat-in-2017-un-numar-mediu-de-2-179-de-angajati-in-scadere-cu-661-de-persoane-17276341

Itsy Bitsy Fm introduce în grila de vără o emisiune de parenting

Bloggerul Ela Crăciun, care a anunțat recent că este însărcinată, face un „Jurnal de sarcină” la postul Itsy Bitsy. Emisiunea va debuta în grila de vară a postului Isty Bitsy, începând de luni, 25 iunie. Producția va fi difuzată în fiecare marți și vineri, de la ora 10:00. Conceptul emisiunii presupune să aducă ascultătorilor informații despre experiențele pe care le trăiește o femeie pe parcursul unei sarcini. Realizatoarea va abora subiecte precum sănătatea fizică a mamei, temperarea emoțiilor și frica, naştere naturală versus cezariana, creşterea în greutate și alte informații utile pentru viitorii părinți.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/emisiune-de-parenting-in-grila-de-vara-itsy-bitsy-fm

De ce a refuzat MŢR proiecţia filmului românesc „Câteva conversaţii despre o fată foarte înaltă“. Răspunsul la scrisoarea regizorului Tudor Giurgiu

Liliana Passima, manager al Muzeului Ţăranului Român (MŢR), a răspuns, într-un document transmis „Adevărul”, scrisorii deschise transmise de regizorul Tudor Giurgiu cu privire la refuzul proiecţiei filmului lui Bogdan Theodor Olteanu „Câteva conversaţii despre o fată foarte înaltă”. Într-o scrisoare venită ca replică a celei a lui Tudor Giurgiu, Liliana Passima, manager MŢR, explică în ce context a fost refuzată programarea filmului „Câteva conversaţii despre o fată foarte înaltă”, în regia lui Bogdan Theodor Olteanu, cu Silvana Mihai şi Florentina Năstase în rolurile principale, la cinematograful muzeului: o perioadă complicată pe care muzeul o traversează, care presupune un efort administrativ post-şantier considerabil, derularea unui proiect cu finanţare din fonduri europene, precum şi intervenţii care ţin de conservarea colecţiilor. În scopul îndeplinirii acestor obiective, muzeul nu îşi permite să fie subiectul unor noi tensiuni. „Contextul este perioada destul de complicată pe care muzeul o traversează, aceasta presupunînd un considerabil efort administrativ post-şantier (obţinerea unor avize de funcţionare, relocările personalului, repunerea expunerii permanente, o multitudine de probleme tehnice), derularea unui proiect cu finanţare din fonduri europene, o serie de intervenţii ce ţin de conservarea colecţiilor. Toate acestea presupun aprobări, finanţări, termene pe care nu ne permitem să le ratăm prin angajarea într-o colaborare punctuală (programarea unui film precum cel în cauză) care ne-ar putea deturna spre noi tensiuni”, notează Liliana Passima, în scrisoarea transmisă ziarului „Adevărul”, intitulată „Muzeul-Pârleaz: Un răspuns”. Pentru că filmul ar avea potenţialul de a genera tensiuni similare celor din luna februarie când, sub sloganul „Chemarea Ţăranului Român“, cei care spun că fac parte din Frăţia Ortodoxă „Sf. Mare Mucenic Gheorghe purtătorul de Biruinţă“ au îndemnat câţi mai mulţi oameni să vină la MNŢR pentru a sabota proiecţia filmului „Soldaţii. Poveste din ferentari“,conducerea muzeului a decis că proiecţia peliculei „Câteva conversaţii despre o fată foarte înaltă” nu este potrivită.
https://adevarul.ro/cultura/arte/de-refuzat-mTr-proiectia-filmului-romanesc-cateva-conversatii-despre-fata-foarte-inalta-raspunsul-scrisoarea-regizorului-tudor-giurgiu-1_5b29f6c7df52022f7553cb1b/index.html

După Orange, și grupul Telekom trebuie să șteargă datele cu caracter personale colectate fără avizul clienților. Operatorul contestă

Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) și Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) au contestat în instanță o decizie a Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) prin care instituția le-a cerut ca, în termen de 30 de zile, să șteargă/distrugă datele cu caracter personal, privind codul numeric personal, colectate fără consimțământul expres al persoanelor vizate. “Prin Decizia 108/21.05.2018, respectiv Decizia 104/18.05.2018, Autoritatea de supraveghere a dispus operatorului Telekom Romania Communications, respectiv Telekom Romania Mobile Communications ștergerea/distrugerea datelor cu caracter personal privind codul numeric personal și a altor date cu caracter personal având o funcție de identificare de aplicabilitate generală, inclusiv a copiilor de pe actele care le conțin, deja colectate, fără consimțământul expres al persoanelor vizate, fără prevederi legale exprese sau fără avizul ANSPDCP, în termen de 30 zile de la data comunicării prezentelor decizii", se arată într-o informare a ANSPDCP.
https://www.profit.ro/stiri/dupa-orange-si-grupul-telekom-trebuie-sa-stearga-datele-cu-caracter-personale-colectate-fara-avizul-clientilor-operatorul-contesta-18179491

România, locul 47 în raportul global privind competitivitatea digitală în 2018

România a urcat, în acest an, şapte poziţii în raportul global recent publicat 'IMD World Digital Competitiveness Ranking', până pe locul 47, punctele forte fiind viteza Internetului, numărul de absolvenţi în ştiinţe şi competenţele digitale, a anunţat, miercuri, într-un comunicat de presă, think-tank-ul INACO - Iniţiativa pentru Competitivitate. Raportul, realizat anual de Centrul IMD pentru Competitivitate Globală, prezintă clasamentul general al anului 2018 pentru cele 63 de economii acoperite de studiu şi se calculează pe baza a 50 de criterii ce ţin de trei direcţii principale: tehnologie, cunoştinţe şi pregătirea pentru viitor/'future readiness'. 'Obiectivul clasamentului competitivităţii digitale este de a evalua măsura în care o ţară foloseşte tehnologiile digitale care conduc la transformarea practicilor guvernamentale, ale modelelor de afaceri şi societale în general. La toate cele trei axe mari, ne aşezăm în a doua jumătate a clasamentului, pe locul 44 la capitolul tehnologie, 45 la cunoaştere şi aproape de coada clasamentului mondial, pe locul 57 la 'pregătirea pentru viitor'/'future readiness'. România cade în clasamentul global la sub-indicii dedicaţi concentrării ştiinţifice şi capitalului dedicat digitalizării. Nu întâmplător am propus încă de anul trecut crearea Grupului de Lucru pentru Economia Viitorului pentru a conştientiza şi pregăti naţiunea pentru revoluţia 4.0, propunere rămasă fără niciun răspuns din partea autorităţilor centrale. În schimb, europenii şi oraşele ne-au răspuns pozitiv', susţine Andreea Paul, preşedintele INACO şi conferenţiar universitar doctor la Academia de Studii Economice (ASE). Conform documentului, în acest an, majoritatea ţărilor din studiu (29) au înregistrat o îmbunătăţire a nivelului competitivităţii digitale, în timp ce 26 de state marchează o scădere, iar opt economii rămân pe acelaşi loc în clasament. În ceea ce priveşte România, raportul global recent publicat 'IMD World Digital Competitiveness Ranking' consemnează un salt de şapte locuri, până pe poziţia 47 din 63 de ţări analizate, faţă de poziţia 54 pe care a ocupat-o în 2017. La capitolul puncte tari apar: competenţele digitale (locul 15), numărul de absolvenţi în ştiinţe (locul 14) şi viteza Internetului (locul 12). Pe de altă parte, la managementul oraşelor România ocupă abia locul 59, la finanţarea pentru dezvoltare tehnologică - poziţia 57, şi la parteneriatele public-private se poziţionează pe locul 62.
http://www.economica.net/romania-locul-47-in-raportul-global-privind-competitivitatea-digitala-in-2018_155210.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL