×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.06.2018 11:44:46

REVISTA PRESEI / 22 iun 2018 /



Grupul Akta, cel mai mare operator independent de cablu, a avut afaceri de 229 mil. lei în 2017, plus 3%
Publicitatea la medicamente crește cot la cot cu creșterea încălcărilor autoreglementării în advertising
Boomerang lansează noul serial de comedie „Cei cinci prieteni fermieri”
Magic TV și Rock TV intră în grila Telekom din luna iulie
Seria Sharp Objects, de luna viitoare pe HBO și HBO GO. De la regizorul Big little lies
Kanal D anunță oficial Vrei să fii milionar, cu Teo, din toamnă
AUDIENȚE. Antena 1, lider de audiență, cu ultimul episod din Fructul Oprit
BURTIERĂ LA MINUT. Condamnarea lui Dragnea, în burtiere. România TV a punctat că "nu e definitivă"
Ela Crăciun, în grila de vară a Itsy Bitsy FM
Gigantul Deutsche Telekom va concedia 10.000 de persoane pentru a reduce costurile cu 600 de milioane de euro
Proiect european de 1,6 mil. lei pentru instruirea a 500 de manageri din IT&C
„Obiecte ascuţite”, serial original HBO bazat pe romanul scris de Gillian Flynn, va avea premiera pe 9 iulie
Compania 21st Century Fox, disputată de Comcast şi Disney pentru zeci de miliarde de dolari
Proiect: Televiziunile, obligate să prezinte opinia unui medic specialist în orice emisiune care abordează teme de sănătate
ActiveWatch şi APADOR-CH, după protestele de miercuri: Solicităm MAI şi Jandarmeriei demararea unei anchete interne

...

Grupul Akta, cel mai mare operator independent de cablu, a avut afaceri de 229 mil. lei în 2017, plus 3%

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii, Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri cumulată de 228,8 mil. lei (50,1 mil. euro), în creştere cu 3% faţă de anul precedent, arată datele disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Ambele companii din grup au crescut, o rată mai rapidă fiind înregistrată de AKTA Telecom, care a avut afaceri mai mari cu 7,3%, potrivit sursei citate. Operatorul de cablu a înregistrat în 2017 pierderi nete totale de 15,4 mil. lei (3,4 mil. euro), mai mici cu 34% faţă de anul precedent. Datoriile totale ale AKTA se ridicau la 31 decembrie 2017 la 151,6 mil. lei (33,2 mil. euro), mai mari cu 13,7% în raport cu anul precedent.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-akta-cel-mai-mare-operator-independent-de-cablu-a-avut-afaceri-de-229-mil-lei-in-2017-plus-3-17282549

Publicitatea la medicamente crește cot la cot cu creșterea încălcărilor autoreglementării în advertising

Bugetul alocat publicității medicale în România a fost de 76 milioane de euro anul trecut (+21% față de 2016) și a ajuns în primele cinci luni ale anului 2018 la 34 milioane de euro, deja în creștere față de perioada similară din 2017 cu 13%, potrivit unei prezentări susținută de Dr. Oana Cociașu, președinta Romanian Advertising Council (RAC), la un eveniment pe tema publicității la suplimente alimentare și dispozitive medicale. Folosind ca sursă estimările agenției Initiative Media, Oana Cociașu a prezentat un tabel din care reiese că în 2017 compania Zdrovit este liderul bugetelor cheltuite pentru publicitate, cu o creștere de 56% (branduri S-Line Sistem, Septoral, Apuretin, Zenella Med, Aftiblock, Anticarcel) și au crescut semnificativ investițiile companii precum Sanofi (+50%), Biofarm (+72%) și Fiterman (+49%). În 2017 față de 2016 au scăzut investițiile în publicitate Terapia (-20%), Bayer (-22%), Reckitt Benckiser (-17%), în vreme ce Catena și A&D Pharma se mențin în top 15 jucători în categoria farmaceutice. Deși cifrele de cheltuieli includ toate mediile: televiziune, radio, print, online și OOH (Out of Home Advertising), primele 15 companii au folosit în 2018 preponderent televiziunea, doar cinci au împărțit peste 20% din buget și în radio, online-ul, printul și OOH fiind foarte puțin folosite pentru publicitatea la medicamente. În contextul prezentării Dr. Oana Cociașu, cifrele financiare sunt așezate sub statisticile privind activitatea RAC și autoreglementarea în domeniul publicității în România, în condițiile în care Codul PRISA – Publicitatea la Suplimentele Alimentare face parte ca Anexă din Codul RAC de Practică în Comunicarea Comercială. Problema este că în periada scursă de la începutul anului 2018, RAC a primit 15 sesizări pe cazuri de încălcarea normelor de publicitate pentru suplimente alimentare și dispozitive medicale, dintre care pentru suplimente au fost 12 cazuri, din care RAC a stabilit că doar 3 nu încalcă Codul și 9 încalcă, iar pentru dispozitive medicale din 3 cazuri discutate RAC a stabilit că 2 încalcă și unul nu încalcă Codul. În 2017 RAC a „judecat” în total 140 de cazuri de posibilie încălcări ale Codului de Practică în publicitate din care 70 de încălcări și din acestea majoritatea, 54, au avut ca obiect medicamentele sau suplimentele alimentare. În 2016 RAC a discutat 107 sesizări cu 55 de încălcări raportate, dintre care 54 au fost publicități pentru medicamente și suplimente alimentare. Concluzia prezentării directoarei organismului de autoreglementare în publicitate a fost că publicitatea medicală este „vedeta” media ultimilor ani, un domeniu în creștere constantă, dar volumele mari de publicitate dau naștere la frecvente derapaje. Din punctul de vedere al activității RAC de autoreglementare, Cociașu a arătat că miza este atragerea în organizație a marilor companii care își fac publicitate din fiecare categorie de produse, inclusiv din domeniile suplimentelor și medicamentelor. Din 75 de membri RAC, 22 de companii sunt din domeniul sănătății și îngrijirii personale – medicamente: Biofarm, GSK, Terapia/SunPharma, J&J, suplimente: Fitterman, Sandoz, Zdrovit, Walmark, PRISA, Quiesser Pharma, Good Days Therapy, NaturPharma, VitaSlim, Unicoms; Farmacii/servicii medicale: Sensiblu, Dona, MedLife; Produse pentru ingrijire: Beiersdorf, Colgate, L’Oreal, P&G și Unilever. Acestea reprezintă 80% din clienții de publicitate care sunt membrii RAC. Rolul RAC este de prevenție, prin acordarea către membri a unui serviciu gratuit de Copy Advice (o publicitate este judecată dacă respectă regulile de autoreglementare ale organizației, n.red. Media Expres) – de 5 pe an -, opinia fiind consultativă și confidențială.
https://www.forbes.ro/publicitatea-la-medicamente-creste-cot-la-cot-cu-cresterea-incalcarilor-autoreglementarii-advertising-121223

Boomerang lansează noul serial de comedie „Cei cinci prieteni fermieri”

Boomerang difuzează din iunie serialul german „Cei cinci prieteni fermieri”, o comedie ale cărei personaje sunt animale şi care se adresează întregii familii, informează Media Expres. Cățelul Paco, iepurașii Kimi și Loona și măgărușul Sören locuiesc împreună într-un hambar confortabil. Într-o noapte furtunoasă, un papagal cacadu pe nume MC Digga se rătăcește și aterizează în casa lor. Acum, animalele trebuie să împartă hambarul cu noul coleg, care are de depănat o mulțime de povești incredibile de prin călătoriile lui în jurul lumii. MC Digga e nedespărțit de smartphone-ul lui, pe care le arată prietenilor săi videoclipuri haioase, notează Media Expres. Anke Greifeneder, Senior Executive Producer, Turner Broadcasting System Germania, a vorbit despre soluția tehnică care a dat naştere acestui serial. „Producţia distrează audiența cu aventuri colorate și interesante. Considerăm că este important ca dialogul animalelor să fie autentic și viu şi am realizat acest efect prin tehnica morphing, adică prin animarea mișcării animalelor”. „Cei cinci prieteni fermieri” poate fi urmărit în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 13.40, la Boomerang. În luna mai, Boomerang a avut o audiență medie de 37.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, și o medie de 19.000 de persoane pe minut (toată ziua), în urban, conform măsurătorilor Kantar Media. Boomerang aparține Turner International, care opereză CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies.TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 175 de televiziuni, 38 de branduri, în 33 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.
https://www.forbes.ro/boomerang-lanseaza-noul-serial-de-comedie-cei-cinci-prieteni-fermieri-121287

Magic TV și Rock TV intră în grila Telekom din luna iulie

Posturile de televiziune Magic TV și Rock TV vor intra în grila Telekom de la 1 iulie. „Magic TV și Rock TV vor fi disponibile tuturor clienților noștri de servicii TV, pe toate tehnologiile și pe întreg teritoriul României”, spun reprezentanții Telekom România. Televiziunile Magic TV și Rock TV au fost lansate în august 2016. Posturile Magic TV și Rock TV, alături de Kiss TV, Kiss FM, Magic FM și Rock FM sunt operate de AG Radio Holding, grup de radio din România.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/magic-tv-si-rock-tv-se-intra-in-grila-telekom-din-luna-iulie

Seria Sharp Objects, de luna viitoare pe HBO și HBO GO. De la regizorul Big little lies

HBO lansează o miniserie de opt episoade bazat pe romanul omonim scris de Gillian Flynn. Producția Sharp Objects (Obiecte ascuțite) va avea premiera luni, 9 iulie, de la ora 4:00 pe HBO și HBO GO. De asemenea, va fi redifuzat pe HBO în aceeași zi, de la ora 20:00. Seria spune povestea Camillei Preaker, interpretată de Amy Adams, o jurnalistă care lucrează la ziarul St. Louis Chronicle. După o copilărie dificilă, Camille se mută din orașul său natal, Wind Gap. Editorul ei o trimite, însă, înapoi în Wind Gap pentru a scrie despre disparițiile suspecte a două fetițe. Odată cu întoarcerea în micul oraș și în casa mamei sale, Camille revine la vechile ei obiceiuri autodistructive. Din distribuție mai fac parte actori ca Patricia Clarkson, care o interpretează pe Adora, mama Camillei, sau Miguel Sandoval este Curry, editorul lui Camille. Cele opt episoade sunt regizate de Jean-Marc Vallée. Acesta a mai regizat producții ca Big Little Lies sau Wild.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/seria-obiecte-ascutite-de-luna-viitoare-pe-hbo-si-hbo-go

Kanal D anunță oficial Vrei să fii milionar, cu Teo, din toamnă

E oficial. Teo Trandafir va spune, din toamnă „Vrei să fii milionar?”. Show-ul TV revine la Kanal D cu un nou sezon și un nou prezentator. Teo Trandafir: „Atractia dintre acest format si mine e uriasa, firul care ne uneste vine din admiratia mea pentru oamenii inteligenti, cu bun-simt si reactie corecta, adecvata contextului. Vreau sa intre cat mai multa lume in Clubul milionarilor. Sa curga cu milioane. Si aici intervin inteligenta, cartea, cititul... Ii astept pe toti cei care au implinit varsta de 18 ani, care sunt prieteni cu cartea, informatia si care vor sa castige un ban cinstit sa se inscrie la Vrei sa fii milionar?. Promit sa le fiu alaturi si sa ma bucur cu ei la fiecare prag pe care il vor depasi si care ii va duce mai aproape de marele premiu de un milion de lei. Imi doresc mult ca zicala Daca ai carte, ai parte! sa aiba corespondent in realitate”, a declarat Teo Trandafir. Show-ul de televiziune va fi produs de compania Zucchero, cei care s-au ocupat de format și la ultimele sezoane difuzate în România, pe Prima TV și pe Kanal D. Zucchero Media este, totodată, producătorul emisiunilor Roata norocului (Kanal D), Visuri la cheie (Pro TV) și Câștigă România (TVR 2).
https://www.paginademedia.ro/2018/06/kanal-d-anunta-oficial-vrei-sa-fii-milionar-cu-teo-din-toamna

AUDIENȚE. Antena 1, lider de audiență, cu ultimul episod din Fructul Oprit

AUDIENȚE. Fructul s-a oprit după 23 de episoade și a pus Antena 1 pe primul loc în audiențe. Serialul românesc de inspirație turcească și produs de Ruxandra Ion și-a adjudecat primul loc pe toate targeturile: național, urban și comercial. Ultimul episod din primul sezon al serialului a obținut o medie de 1.504.000 de telespectatori la nivel național. Reprezentanții Antenei 1 au anunțat recent că serialul va continua în toamnă, cu cel de-al doilea sezon. În locul serialului Fructul oprit, Antena 1 a programt, de săptămâna viitoare o producție turcească, Înfruntarea destinului. Fructul Oprit s-a intersectat cu un episod din Las Fierbinți și cu filmul Ostaticul de pe ProTV și cu meciul Iran - Spania, difuzat de TVR1. NAȚIONAL: Antena 1 a adunat în fața televizoarelor o medie de 1.504.000 de telespectatori, în timp ce ProTV a obținut o medie de 917.000 de persoane. La o distanță mică s-a aflat TVR cu meciul din grupele Campionatului Mondial și cu o medie 908.000 de privitori. URBAN: La orașe, Antena 1 și-a menținut poziția de lider cu o medie de 709.000 de telespectatori. În spatele Fructului s-a aflat TVR. Victoria naționalei Spaniei împotriva Iranului a adus Televiziunii Române locul 2, cu media de 549.000 de urmăritori. Trebuie menționat că meciul Iran - Spania a debutat la 21.00. Podiumul a fost completat de Las Fierbinți care a obținut o medie de 470.000 de telespectatori.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/audiente-ultimul-episod-din-fructul-oprit-lider-de-audienta-pe-toate-targeturile

BURTIERĂ LA MINUT. Condamnarea lui Dragnea, în burtiere. România TV a punctat că "nu e definitivă"

"Liviu Dragnea, condamnat la 3 ani și șase luni cu executare, pentru abuz în serviciu". Informația a explodat pe toate posturile de știri. Cum s-a văzut în burtiere, imediat după ce a fost dată sentința? Toate posturile de știri - Antena 3, România TV, Digi 24, Realitatea TV și B1 au dat informația ca atare și pe burtieră. O mică diferență la România TV. Postul de știri a punctat și pe ecran, în burtieră, că "Sentința nu e definitivă". Astăzi, Înalta Curte de Casație și Justiție a decis condamnarea lui Liviu Dragnea la 3 ani și șase luni pentru instigare la abuz în serviciu. Este vorba de dosarul în care două persoane angajate la DGASPC Teleorman lucrau, de fapt, pentru organizația PSD. Decizia nu este definitivă. Pedeapsa de 3 ani şi 6 luni închisoare cu executare pentru instigare la abuz în serviciu a fost contopită cu pedeapsa de 2 ani cu suspendare primită în dosarul "Referendumul", scrie Agerpres. Instanţa a anulat suspendarea executării din dosarul "Referendumul", rezultând o pedeapsă finală de 3 ani şi 6 luni cu executare.
https://www.paginademedia.ro/2018/06/burtiera-la-minut-condamnarea-lui-dragnea-in-burtiere-romania-tv-a-punctat-ca-nu-e-definitiva

Ela Crăciun, în grila de vară a Itsy Bitsy FM

Mama blogger Ela Crăciun va intra, în această vară, în familia Itsy Bitsy FM, prin lansarea unui nou proiect radio cu titlul “Jurnal de sarcină”. Emisiunea-pastilă va aduce ascultătorilor trairile şi experienţele unei mame pe parcursul întregii sarcini şi va intra din 25 iunie în grila radioului pentru părinţi si copii, fiind difuzată marţi şi vineri dimineaţă de la 10:00. Acesta este primul proiect radio al Elei Crăciun şi este inspirat din viaţa personală, vedeta-mamică anunţând în urmă cu câteva săptămâni că este insărcinată pentru a treia oară.
https://adevarul.ro/entertainment/muzica/ela-craciun-grila-vara-itsy-bitsy-fm-1_5b2bbb75df52022f756062b9/index.html

Gigantul Deutsche Telekom va concedia 10.000 de persoane pentru a reduce costurile cu 600 de milioane de euro

Deutsche Telekom elimină mai mult de un sfert din personalul angajat în unitatea de servicii informatice, care este pe pierdere de mai mulţi ani, potrivit Bloomberg. Divizia T-Systems va pierde 10.000 de angajaţi, dintre care 6.000 sunt situaţi în Germania, în următorii trei ani, spune purtătorul de cuvânt Harald Lindlar. Unitatea de tehnologie care încearcă să concureze cu start-up-uri mai agile de cloud şi cu multinaţionale gigant, are aproximativ 37.000 de angajaţi. Scopul reducerii de personal este reducerea costurilor cu 600 de milioane de euro până în 2021 pentru ca CEO-ul grupului, Adel Al-Saleh să poată reinvesti o parte din bani în „zone de creştere”, spune Lindlar. Deutsche Telekom a identificat securitatea cibernetică, businessul de cloud şi serviciile de IoT drept oportunităţi de extindere.
http://www.zf.ro/business-international/gigantul-deutsche-telekom-va-concedia-10-000-de-persoane-pentru-a-reduce-costurile-cu-600-de-milioane-de-euro-17282956

Proiect european de 1,6 mil. lei pentru instruirea a 500 de manageri din IT&C

Asociaţia Română pentru Industria Electronică şi Software (ARIES) Transilvania, a lansat proiectul Transilvania Digitală Inovativă - Model de Excelenţă prin Formare, finanţat prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, care va asigura accesul a peste 500 de manageri şi executivi din domeniul IT&C şi al industriilor creative la cursuri de management strategic şi al resurselor umane. Bugetul total al proiectului este 1,6 milioane de lei, grantul repezentând 100% din valoarea proiectului. Beneficiarii cursurilor de formare profesională vor fi din cadrul a minim 60 de firme de IT&C şi din industriile creative - 425 manageri şi 100 de specialişti în resurse umane. Proiectul va fi implementat în întreaga regiune Nord-Vest, pentru un an de zile, pe perioada mai 2018-mai 2019. ’’Experienţa noastră anterioară prin implicarea în Coaliţia ’’Digital Skills & Jobs’’, creată la initiaţiva Comisiei Europene, şi proiectele de formare profesionale deja implementate, ne-au ajutat să identificăm principalele impedimente avute de resursa umană în procesul de a-şi îmbunătăţi pregătirea profesională. Datorita mediului dinamic şi competitiv pe piaţa regională, nevoile au început să fie tot mai diversificate şi în continuă schimbare, motiv pentru care cursurile pe care le vom organiza în cadrul acestui proiect vor avea continuitate şi o cerere ridicată, chiar şi după încheierea finanţării’’, a declarat Voicu Oprean, preşedintele ARIES Transilvania şi proprietarul companiei IT Arobs Transilvania Software.
http://www.zf.ro/eveniment/proiect-european-de-1-6-mil-lei-pentru-instruirea-a-500-de-manageri-din-it-c-17281284

„Obiecte ascuţite”, serial original HBO bazat pe romanul scris de Gillian Flynn, va avea premiera pe 9 iulie

„Obiecte ascuţite”, serial original HBO bazat pe romanul scris de Gillian Flynn, va avea premiera pe 9 iulie. Bazat pe primul roman al lui Gillian Flynn, care este şi producător executiv al serialului, „Obiecte ascuţite” spune povestea Camillei Preaker, o jurnalistă care lucrează la ziarul St. Louis Chronicle. După o copilărie dificilă, ea se mută din oraşul natal, Wind Gap. Editorul ei o trimite, însă, înapoi în Wind Gap pentru a scrie despre dispariţiile suspecte a două fete. Odată cu întoarcerea oraş şi în casa mamei sale, Camille revine la vechile ei obiceiuri autodistructive. Amy Adams interpretează rolul principal, acesta fiind şi primul său proiect de televiziune. Din distribuţie mai fac parte Patricia Clarkson, care o interpretează pe Adora, mama Camillei, Chris Messina, Eliza Scanlen, Elizabeth Perkins, Matt Craven şi Miguel Sandoval.
https://www.news.ro/cultura-media/obiecte-ascutite-serial-original-hbo-bazat-pe-romanul-scris-de-gillian-flynn-va-avea-premiera-pe-9-iulie-1922400121002018061718182331

Compania 21st Century Fox, disputată de Comcast şi Disney pentru zeci de miliarde de dolari

Compania 21st Century Fox, deţinută de magnatul media Rupert Murdoch, este disputată de doi giganţi din industrie, Disney, care a depus, miercuri, o nouă ofertă de cumpărare, de 71,3 miliarde de dolari, după ce, săptămâna trecută, Comcast a oferit 65 de miliarde de dolari, potrivit forbes.com. La jumătatea lunii decembrie 2017, compania Walt Disney anunţa că va cumpăra 21st Century Fox - inclusiv serviciul de streaming Hulu, studioul de producţie cinematografică 20th Century Fox şi reţelele TV FX şi National Geographic - pentru suma de 52,4 miliarde de dolari. Rupert Murdoch a declarat într-un comunicat transmis presei miercuri că preferă noua ofertă făcută de Disney, care implică mai multe facilităţi de plată decât cea făcută de Comcast. Compania Fox, cu sediul la New York, va analiza ofertele de cumpărare până pe 10 iulie. Comcast, care deţine, printre altele, NBC Sports, CNBC şi Universal Studios, nu a făcut comentarii privind anunţul de miercuri al Disney, dar unii specialişti sunt de părere că această companie cu sediul în Philadelphia - cel mai mare furnizor de cablu şi internet din SUA - va face o nouă ofertă.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/compania-21st-century-fox-disputata-de-comcast-si-disney-pentru-zeci-de-miliarde-de-dolari-17278457

Proiect: Televiziunile, obligate să prezinte opinia unui medic specialist în orice emisiune care abordează teme de sănătate

Televiziunile ar urma să fie obligate să prezinte opinia unui medic specialist în cadrul oricărui program sau oricărei emisiuni care abordează teme privind sănătatea. Măsura este propusă în Parlament după dezbaterile generate în spațiul public de obligativitatea vaccinării. Aceștia arată că în România există programe radio și TV care uneori devin platforme de comunicare pentru persoane necalificate, fără pregătire de specialitate, și care, din interese financiare sau din pură ignoranță, contestă fapte dovedite științific, punând astfel în pericol sănătatea publică prin dezinformare, răspândire de știri false și auto-atribuire abuzivă a unor competențe profesionale inexistente. Pe de altă parte, susțin autorii proiectului de lege, radiodifuzorii români abordează frecvent subiecte din domeniul sănătății printr-un filtru de imparțialitate înțeleasă eronat, prezintând opiniile minorităților necalificate ca și cum ar avea aceeași pondere cu consensul științific bazat pe dovezi și studiile validate de comunitatea științifică internațională.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/farma/proiect-televiziunile-obligate-sa-prezinte-opinia-unui-medic-specialist-in-orice-emisiune-care-abordeaza-teme-de-sanatate-18176932

ActiveWatch şi APADOR-CH, după protestele de miercuri: Solicităm MAI şi Jandarmeriei demararea unei anchete interne

Organizaţiile ActiveWatch şi APADOR-CH (Asociaţia Pentru Apărarea Drepturilor Omului în România – Comitetul Helsinki) au transmis joi o scrisoare deschisă în care cer Ministerului Afacerilor Interne şi Jandarmeriei Române demararea unei anchete interne care să răspundă îngrijorărilor din spaţiul public referitoare la existenţa unor abuzuri în ceea ce priveşte conducerea la secţie a mai multor participanţi la protestul din 20 iunie, din Piaţa Victoriei. În textul publicat pe site-ul organizaţiei ActiveWatch se arată: În timpul demonstraţiilor din cursul zilei de 20 iunie din Piaţa Victoriei şi, respectiv, din incinta Parlamentului, au fost înregistrate incidente care au stârnit îngrijorarea organizaţiilor semnatare cu privire la modul în care autorităţile se raportează la manifestări ale unor drepturi fundamentale.
https://www.news.ro/politic-intern/activewatch-si-apador-ch-dupa-protestele-de-miercuri-solicitam-mai-si-jandarmeriei-demararea-unei-anchete-interne-1922405221422018061718182446

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL