×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.08.2018 10:52:21

REVISTA PRESEI / 17 aug 2018 /



Netflix ISP Speed Index plasează Digi Net Fiberlink pe primul loc în România
Grecii de la OTE nu şi-au pierdut speranţa: profitul Telekom România se va stabiliza din 2019 încolo
Cum au evoluat veniturile şi numărul de clienţi ai operatorilor de telecom în T2/2018
Criteriile de încadrare ca produs cultural a proiectelor cinematografice, publicate în Monitorul Oficial
Digi Communications a obţinut în perioada martie-iunie un profit net de 500.000 de euro şi venituri de 243 milioane de euro
Serialul "Fetiţele Powerpuff" începe din 20 august, la Cartoon Network
Sezonul opt al serialului "Hawaii 5.0" va fi difuzat, în premieră la Diva, din 3 septembrie
Sectorul telecom impulsionează vânzările pe piața bunurilor de folosință îndelungată
Ioana Uricaru a câștigat premiul pentru regie „Inima Sarajevo” la Festivalul Internațional de Film de la Sarajevo
Facebook difuzează meciurile din UEFA Champions League în America Latină
Pro TV a anunţat cine sunt actorii din primul serial thriller românesc, „Vlad“
Cum arată platoul gigant construit de Pro TV pentru noua emisiune „NinjaWarrior“
Documentarele „Ouăle lui Tarzan” şi „Ţara moartă”, selectate pentru o nominalizare la premiile Academiei Europene de Film
INTERVIU | Regizorul Radu Muntean: Din punct de vedere instituţional, ne-am întors în 2004
"Aduce critici institutiei, de aceasta data intemeiate!" Radu Herjeu, CNA, despre prescrierea derapajului in cazul Kovesi!
Trei posturi aveau drepturile, doar doua au dat meciul. De ce Supercupa Europei nu s-a vazut pe DigiSport
Un nou sezon „Teo Show” începe pe 27 august, la Kanal D
Cartoon Network lansează noi episoade din Fetiţele Powerpuff

...


Netflix ISP Speed Index plasează Digi Net Fiberlink pe primul loc în România

Digi Net Fiberlink cu viteza de 4,15 megabiți pe secundă (Mbps) în luna iulie 2018 este pe primul loc în România în indexul de viteză al furnizorilor de internet (ISP), comunicat de către Netflix, care măsoară lunar viteza medie de streaming a conviteza, ținutului în prime time, așa cum ajunge acesta la abonații serviciului în funcție de furnizorul de internet la care se conectează, informează Media Expres. Digi Net, care aparține RCS & RDS, a crescut față de luna anterioară, când avea 4.04 Mbps și era tot pe primul loc. Al doilea furnizor ca viteză pentru abonații Netflix a fost în iulie NextGen cu 3,99 Mbps (față de 3,93 în iunie), urmat de UPC cu 3,93 (3,89), Telekom cu 3,67 (3.59), Orange cu 3.31 (în scădere față de 3.34 în iunie) și Vodafone cu 2,6 (de asemenea în scădere față de 2.74 în iunie). Furnizorul Digi Net este pe primul loc din iulie 2017, fiind într-o singură lună aproape să fie ajuns la viteză de către UPC, în ianuarie anul acesta, când a înregistrat 4,14 Mbps față de 4,13 – UPC, notează Media Expres. Primele cinci companii din lista Netflix oferă internet prin fibră optică, NextGen, Telekom și Vodafone oferă și internet prin linii telefonice fixe, UPC oferă și internet prin cablu coaxial, iar Orange și Vodafone oferă și conexiuni la internet mobile. Netflix măsoară viteza medie culegând informații de la toate dispozitivele disponibile folosite de utilizatori dar, de exemplu, pentru unele dispozitive nu poate calcula exact ratele de transfer pentru streaming prin rețelele mobile, acestea fiind excluse din măsurători. Viteza indicată prin indexul de viteză ISP al Netflix nu este o măsură a vitezei maxime pe care o oferă furnizorii de internet.
https://www.forbes.ro/netflix-isp-speed-index-plaseaza-digi-net-fiberlink-pe-primul-loc-romania-124710

Grecii de la OTE nu şi-au pierdut speranţa: profitul Telekom România se va stabiliza din 2019 încolo

Babis Mazarakis, directorul financiar al grupului OTE: În România ne confruntăm cu o situaţie dură, dar anul viitor mizăm pe o stabilizare a profitabilităţii. Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, se confruntă cu o situaţie „dură“ pe piaţa de telecom din România, în special pe segmentul de servicii fixe, însă atât veniturile, cât şi profitul au o tendinţă de stabilizare - care se va manifesta vizibil începând cu anul 2019, au declarat în cadrul unei întâlniri cu analişti şefii grupului elen OTE, prin intermediul căruia nemţii de la Deutsche Telekom controlează businessul de 1 miliard de euro pe an din România. „În România ne confruntăm cu o situaţie dură, chiar dacă operaţiunile mobile au înregistrat un nou trimestru bun“, a declarat în cadrul întâlnirii Babis Mazarakis, directorul financiar al grupului OTE, care este şi membru în consiliile de administraţie ale companiilor din grupul Telekom România. Evoluţia bună a segmentului de telefonie mobilă nu a fost însă suficient de puternică pentru a compensa „continua deteriorare a veniturilor din vânzarea de servicii de telefonie fixă, televiziune şi internet fix“, a explicat Mazarakis.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/grecii-de-la-ote-nu-si-au-pierdut-speranta-profitul-telekom-romania-se-va-stabiliza-din-2019-incolo-17434537

Cum au evoluat veniturile şi numărul de clienţi ai operatorilor de telecom în T2/2018

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a înregistrat în al doilea trimestru cea mai mare creştere procentuală a numărului de clienţi pentru serviciile de televiziune internet fix din industrie, nu­mărul total de abonamente apropiindu-se în premieră de pragul de 0,7 milioane, arată o analiză a ZF asupra datelor raportate de companii pentru perioada menţionată. Compania de cablu RCS&RDS (Digi), care domină autoritar segmentele de internet fix şi televiziune, cu o cotă de piaţă de aproximativ 50%, a continuat însă să crească şi ea într-un ritm puternic, consolidându-şi şi mai mult poziţia. De notat este că pe internet fix şi TV toţi jucătorii mai au înregistrat creşteri, cu excepţia notabilă a grupului Telekom România, care a scăzut pe ambele segmente.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/cum-au-evoluat-veniturile-si-numarul-de-clienti-ai-operatorilor-de-telecom-in-t2-2018-17427886

Criteriile de încadrare ca produs cultural a proiectelor cinematografice, publicate în Monitorul Oficial

Criteriile de încadrare ca produs cultural pentru filmele şi operele audiovizuale care pot beneficia de ajutor de stat în baza schemei privind sprijinirea industriei cinematografice au fost publicate, joi, în Monitorul Oficial. Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză (CNSP) a publicat în Monitorul Oficial din 16 august un Ordin privind stabilirea criteriilor pentru încadrarea ca "produs cultural" a proiectelor care pot beneficia de ajutor de stat. Potrivit documentului semnat de Ion Ghizdeanu, preşedintele CNSP, "nu vor fi considerate proiecte din categoria «produs cultural» pentru obţinerea ajutorului de stat în baza schemei de ajutor de stat (...) a) proiectele de film care propagă defăimarea ţării sau a naţiunii, a ordinii de drept sau a principiilor constituţionale". De asemenea, nu vor fi considerate ca eligibile în categoria "produs cultural" nici "operele audiovizuale care conţin, în imagini ori în limbaj elemente cu caracter pornografic", cele care "incită, direct sau indirect, la violenţă", dar nici sitcomurile sau telenovelele ori programele de publicitate. Potrivit documentului, un film, o operă audiovizuală pot fi încadrate ca "produs cultural" pentru a beneficia de ajutorul de stat pe baza unui test de eligibilitate la care trebuie să obţină minimum 18 puncte. În plus, documentul arată că proiectele care promovează România "explicit şi într-un mod proeminent" vor obţine un bonus suplimentar de 10% din costurile eligibile. Pentru acest bonus care creşte procentul ajutorului de stat la 45% din bugetul filmului, cel puţin 60% din subiectul producţiei trebuie să se desfăşoare pe teritoriul românesc, "fiind în legătură cu sau localizat într-o locaţie/ aşezare/ reper/ element arhitectural sau cultural român". Actul legislativ arată că "proporţia va fi stabilită prin contabilizarea numărului de pagini din scenariu care se desfăşoară pe teritoriul românesc".
http://www.mediafax.ro/cultura-media/criteriile-de-incadrare-ca-produs-cultural-a-proiectelor-cinematografice-publicate-in-monitorul-oficial-document-17431564

Digi Communications a obţinut în perioada martie-iunie un profit net de 500.000 de euro şi venituri de 243 milioane de euro

Veniturile Digi Communications au fost în perioada martie-iunie de 243 milioane de euro, în creştere cu 6,9% faţă de perioada similară a anului trecut (227,3 milioane de euro). În perioada analizată, profitul net a fost de 500.000 de euro, potrivit datelor financiare raportate la Bursa de Valori Bucureşti. Profitul net a fost de 0,5 milioane de euro în perioada de trei luni încheiată la 30 iunie 2018, în comparație pierderea netă de 16,0 milioane EUR pentru perioada de trei luni încheiată la 30 iunie 2017", se precizează în raport. În primele şase luni veniturile grupului au avansat cu 4,8% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 454 milioane de euro la 475,8 milioane de euro. EBITDA ajustată a fost de aproximativ 153 milioane de euro, în creştere cu 9,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017 (140,1 milioane de euro). În România operatorul a înregistrat în primul semestru venituri de 335,2 milioane de euro, în Ungaria - 73,9 milioane de euro, în timp ce pe piaţa spaniolă veniturile pe primul semestru au fost de 57,5 milioane de euro.
http://www.economica.net/veniturile-grupului-digi-communications-au-avansat-in-primele-sase-luni-cu-4-8prc-la-475-8-milioane-de-euro_157164.html

Serialul "Fetiţele Powerpuff" începe din 20 august, la Cartoon Network

Cartoon Network anunţă noi aventuri ale "Fetiţelor PowerPuff", începând cu 20 august. În noile episoade, Blossom, Bubbles şi Buttercup, ajutate de creatorul lor, profesorul Utonium, salvează lumea de fiecare dată. După ce, în iarna trecută, şi-a făcut apariţia în serial, Bliss, sora mai mare şi cea de a patra fetiţă Powerpuff, ea îşi intră în rol şi în noile episoade, ce vor rula din 20 august, de luni până vineri, de la ora 14.15, la Cartoon Network. Bliss este o adolescentă ieşită din tipare, are un elefant ca animal de companie şi o serie de superputeri nemaiîntâlnite: zborul, teleportarea şi telechinezia.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-fetitele-powerpuff-incepe-din-20-august-la-cartoon-network-1922400316322018081618350634

Sezonul opt al serialului "Hawaii 5.0" va fi difuzat, în premieră la Diva, din 3 septembrie

Sezonul opt al serialului de televiziune "Hawaii 5.0" va fi difuzat din 3 septembrie, în premieră în România, la Diva, cu trei episoade în fiecare luni, de la ora 21.00. Seria relatează acţiunile unei restrânse echipe de elită, cu imunitate şi propriile metode de acţiune, din Hawaii, condusă de Lt. Steve McGarrett (Alex O’Loughlin) care raportează direct guvernatorului statului. Echipa investighează fapte teroriste, răpiri, crime şi jafuri. În acest sezon verii Chin şi Kono părăsesc echipa pentru propriile proiecte pe continent. Soţul lui Kono, Adam Noshimuri, se întoarce totuşi în Hawaii pentru un rol important care este pus în pericol de trecutul său.
https://www.news.ro/cultura-media/sezonul-opt-al-serialului-hawaii-5-0-va-fi-difuzat-in-premiera-la-diva-din-3-septembrie-1922401116152018081418350477

Sectorul telecom impulsionează vânzările pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Principalul contribuitor pentru evoluția pieței din România este segmentul telecom, care a înregistrat în trimestrul al doilea 2018 o creștere de aproape 36 puncte procentuale. Este cel mai bun trimestru doi de când GfK monitorizează această piață. Televizoarele au avut cea mai mare contribuție la creșterea sectorului de electonice, diagonalele mari înregistrând creșteri de două cifre. Camerele video de acțiune și produsele audio au avut de asemenea evoluții pozitive comparativ cu T2 2017. Laptop-urile, desktop-urile și monitoarele au contribuit pozitiv la creșterea sectorului de IT din punct de vedere valoric. Produsele de gaming și cele cu specificații superioare au avut însă cele mai bune evoluții. Smartphone-urile cu diagonală peste 5.6 inch și produsele din cea mai ridicată clasă de preț au înregistrat valori de peste două ori mai mari decât în T2 2017. Telefoanele dual sim au influențat pozitiv piață având o rată a creșterii de două cifre.
https://www.forbes.ro/sectorul-telecom-impulsioneaza-vanzarile-pe-piata-bunurilor-de-folosinta-indelungata-124674

Ioana Uricaru a câștigat premiul pentru regie „Inima Sarajevo” la Festivalul Internațional de Film de la Sarajevo

Regizoarea filmului „Lemonade”, Ioana Uricaru, a câștigat premiul „Inima Sarajevo” pentru cel mai bun regizor, premiu decernat joi seara la Teatrul Naţional din capitala bosniacă, în cadrul galei Festivalului Internaţional de Film de la Sarajevo, informează Agerpres. În aceeași competiție, filmul „Dragoste 1. Câine”, regizat de Florin Şerban, a obţinut cele două premii Partner’s Awards acordate de Asociaţia cineaştilor bosniaci: Premiul Reţelelor de Cinematografe de Artă din Europa (CICAE) şi Cineeuropa, care se acordă pentru calitatea artistică. Pelicula „Lemonade”, produsă de Cristian Mungiu, reprezintă debutul în lungmetraj al regizoarei Ioana Uricaru. „Lemonade” spune povestea Marei, în vârstă de 30 de ani, care s-a stabilit în SUA împreună cu Dragoş, fiul ei de nouă ani, după ce se căsătoreşte cu Daniel, un american angajat în construcţii. Pentru Premiul „Inima Sarajevo” Ioana Uricaru a fost recompensată cu 10.000 de euro. Filmul „Dragoste 1. Câine” spune povestea lui Simion, un pădurar ce trăieşte de ani buni izolat în padure şi care, într-o dimineaţă, găseşte în pădure o femeie bătută.
https://www.forbes.ro/ioana-uricaru-castigat-premiul-pentru-regie-inima-sarajevo-la-festivalul-international-de-film-de-la-sarajevo-124764

Facebook difuzează meciurile din UEFA Champions League în America Latină

Reţeaua de socializare Facebook va difuza în exclusivitate, începând din acest sezon, meciurile din UEFA Champions League în America Latină, în baza unui acord cu UEFA, informează Agerpres, conform AFP. Facebook a achiziţionat drepturile de difuzare a 32 de meciuri în direct pe sezon din Liga Campionilor, cea mai importantă competiţie inter-cluburi din fotbalul european, pentru perioada 2018-2021, în teritoriile de limbă spaniolă. Valoarea contractului dintre Facebook şi UEFA nu a fost comunicată. Marţi, Liga spaniolă de fotbal a anunţat că a semnat un acord pe trei ani cu Facebook privind transmiterea în direct a meciurilor din campionatul Spaniei în Asia de sud, începând din acest sezon. Conform cotidianului „Marca”, valoarea acestui contract se ridică la 90 milioane euro.
https://www.forbes.ro/facebook-difuzeaza-meciurile-din-uefa-champions-league-america-latina-124721

Pro TV a anunţat cine sunt actorii din primul serial thriller românesc, „Vlad“

Pro TV a dezvăluit cine sunt protagoniştii noului serial produs de postul de televiziune, producţie care spune povestea contelui de Monte Cristo într-o adaptare modernă. „Vlad“, primul serial thriller românesc produs şi difuzat de Pro TV, va avea o distribuţie de excepţie. Olimpia Melinte, Anghel Damian, Adrian Nartea, Andrei Araditz, Emilian Oprea, Diana Sar, Bebe Cotimanis, Aura Călăraşu, Dan Condurache şi Ion Haiduc, Dan Popescu, George Piştereanu, Victoria Răileanu, Ştefan Iancu, Ana Maria Bădilaş şi Tudor Oprişan. Serialul TV spune povestea contelui de Monte Cristo într-o adaptare modernă. „Vlad“ îl prezintă pe Adrian (Anghel Damian), tânărul care a fost închis pe nedrept în urma înscenării unui jaf. Cei care l-au trădat sunt chiar prietenii lui, Ştefan Dragomir (Andrei Araditz) şi Leonard Cazacu (Emilian Oprea). După câteva experienţe traumatizante, acesta primeşte şansa la o nouă viaţă, îndrumat fiind de Cezar (Bebe Cotimanis), mentorul lui. Astfel are posibilitate să-şi regleze toate conturile cu cei care l-au trădat.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/pro-tv-anuntat-actorii-serial-thriller-romanesc-vlad-1_5b72f3e0df52022f7562a3c1/index.html

Cum arată platoul gigant construit de Pro TV pentru noua emisiune „NinjaWarrior“

O echipă de peste 200 de oameni a construit set-up-ul competiţional pentru show-ul „Ninja Warrior România“, prezentat de Costi Mocanu, Raluca Aprodu şi Daniel Niţoiu. Cele 4 trasee, 43 de obstacole, Muntele Midoriyama, înalt cat un bloc de opt etaje, şi platformele de start au fost aduse din Belgia, iar pentru ridicarea lor constructorii au avut nevoie de patru zile. Pentru platoul de filmare s-au folosit peste 1200 de lumini si peste 100 metri pătraţi de ecrane LED. „Întregul «studio» Ninja Warrior România e extraordinar. Se întinde pe o suprafaţă totală de peste 15.000 de metri pătraţi, doar zona competiţională are 7.000 de metri pătraţi, iar pentru construcţia obstacolelor s-au folosit 150 de tone de fier şi oţel şi 440 metri cubi de apă în piscine. E o desfăşurare de forţe incredibilă!“, a spus Costi Mocanu despre construcţia gigant a studioului.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/foto-arata-platoul-gigant-construit-pro-tv-noua-emisiune-ninjawarrior-1_5b75c240df52022f75764339/index.html

Documentarele „Ouăle lui Tarzan” şi „Ţara moartă”, selectate pentru o nominalizare la premiile Academiei Europene de Film

Documentarele „Ouăle lui Tarzan”, de Alexandru Solomon, şi „Ţara moartă”, de Radu Jude, au fost selectate pentru o nominalizare la premiile Academiei Europene de Film. European Film Academy şi EFA Productions au anunţat marţi cele 15 documentare recomandate pentru nominalizări la European Film Awards. Zece festivalul de gen au făcut propuneri comitetului: Cinéma du Réel (Franţa), CPH:DOX (Danemarca), Doclisboa (Portugalia), DOK Leipzig (Germania), IDFA (Olanda), Ji.hlava (Cehia), Krakow Film Festival (Polonia), Sheffield Doc/Fest (Marea Britanie), Thessaloniki Documentary Film Festival (Grecia) şi Visions du Réel (Elveţia).
https://adevarul.ro/cultura/arte/documentarele-ouale-tarzan-Tara-moarta-selectate-nominalizare-premiile-academiei-europene-film-1_5b7581a2df52022f7574cf5d/index.html

INTERVIU | Regizorul Radu Muntean: Din punct de vedere instituţional, ne-am întors în 2004

Regizorul Radu Muntean a explicat pentru MEDIAFAX, după lansarea internaţională a peliculei sale „Alice T.”, de ce în ultima vreme i se par mai interesante şi mai nuanţate personajele feminine, dar şi cum se simte îndepărtarea de Noul Val Românesc, în plină senzaţie de reîntoarcere în anul 2004. După premiera internaţională a celei mai recente pelicule pe care o semnează, „Alice T.”, în competiţia Festivalului de la Locarno, Elveţia, Radu Muntean a vorbit pentru MEDIAFAX despre ameninţarea controlului ideologic în cinematografia românească şi despre nevoia de vizibilitate a filmelor din ultimii ani. Acesta a mai declarat că va continua să refuze să participe la premiile Gopo, aşa cum a făcut-o în urmă cu câţiva ani, fiind de părere că gala s-a transformat într-un eveniment monden, care emulează evenimentele de profil ale unor cinematografii puternice, cu toate că, în România, industria cinematografică este dominată de filme din mall-uri. Prezentăm mai jos interviul acordat de Radu Muntean agenţiei MEDIAFAX: Reporter: Ce s-a schimbat pentru dumneavoastră în modul în care lucraţi pentru un film în cei 15 ani care au trecut de la debutul cu „Furia” până la „Alice T.”? Radu Muntean: Pentru mine, marea schimbare s-a petrecut între „Furia” şi al doilea film al meu, „Hârtia va fi albastră”. De atunci şi până acum, am reuşit să controlez creativ filmele pe care le-am făcut şi, în felul ăsta, să mi le asum în totalitate. Parte şi pentru că lucrez din 2005 cu aproape aceeaşi echipă principală şi sper s-o fac în continuare. Asta în cazul în care voi reuşi să mai fac film în viitor, pentru că, din punct de vedere instituţional, cu câteva subtile modificări ale regulamentului CNC (Centrul Naţional al Cinematografiei, n.r.) de anul trecut, urmate de o OUG foarte recentă, prin care se încearcă într-un fel mai puţin subtil un anumit tip de control ideologic al selecţiei proiectelor cinematografice, ne-am întors în 2004.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/interviu-regizorul-radu-muntean-din-punct-de-vedere-institutional-ne-am-intors-in-2004-17432360

"Aduce critici institutiei, de aceasta data intemeiate!" Radu Herjeu, CNA, despre prescrierea derapajului in cazul Kovesi!

"O speta care aduce iar critici institutiei, de aceasta data intemeiate", spune Radu Herjeu, membru CNA, despre prescrierea derapajului lui Mihai Gadea. "Pupati-o, domnule, in cur pe Kovesi, "explozia" lui Mihai Gadea de acum sase luni, la adresa liberalului Ionel Danca, s-a prescris in urma cu doua zile. Timp de sase luni, CNA nu a fost in stare sa discute derapajul moderatorului Antena 3, desi erau o suta de reclamatii primite de forul audiovizual de la persoane indignate de iesirea nervoasa a lui Mihai Gadea. Un regulament de functionare mai strict al CNA ar putea limita astfel de cazuri, spune Herjeu. El a propus, in trecut, ca sedintele CNA restante sa se recupereze. A propus si un sistem de concedii de odihna care sa nu permita mai mult de trei absenti din sedinta, pentru ca acestea sa se poata desfasura. Fara efect. Cat despre iesirea lui Gadea: "E incalificabil. Nu-l poți trata ca pe un individ care te-a călcat pe picior la coada la supermarket", e de parere Radu Herjeu.
https://www.paginademedia.ro/2018/08/aduce-critici-institutiei-de-aceasta-data-intemeiate-radu-herjeu-cna-despre-prescrierea-derapajului-pupati-o-in-pe-kovesi

Trei posturi aveau drepturile, doar doua au dat meciul. De ce Supercupa Europei nu s-a vazut pe DigiSport

"Live Text Supercupa Europei Real Madrid - Atletico Madrid". Tiltul de pe site-ul Digisport a declansat, ieri, o ploaie de comentarii. Cum? Live Text? De la un post care are drepturile pentru UEFA Champions League si pentru Europa League. Mii de comentarii au curs la articolul care anunta doar un "Live Text". Unele, mai mucalite: "Nema dobanda, kaput cartela!". Ce s-a intamplat? De ce nu a dat Digisport meciul? Real Madrid - Atletico Madrid (2-4), meciul de Supercupa Europei, s-a vazut aseara pe Look Plus si pe Telekom Sport. Digisport nu a difuzat partida, desi toate cele trei canale au fost anuntate drept castigatoare ale drepturilor pentru UEFA Champions League si Europa League, acum cateva saptamani. Potrivit informatiilor paginademedia.ro, decizia Digisport a fost luata ca urmare a faptului ca nu s-au definitivat toti pasii procedurali in achizitia drepturilor pentru cele doua competitii.
https://www.paginademedia.ro/2018/08/trei-posturi-aveau-drepturile-doar-doua-au-dat-meciul-de-ce-supercupa-europei-nu-s-a-vazut-pe-digisport

Un nou sezon „Teo Show” începe pe 27 august, la Kanal D

Din 27 august, de la ora 15:00, Teo Trandafir si Bursucu revin pe micile ecrane, in fata telespectatorilor, cu un nou sezon “Teo Show”, la Kanal D! Pusi pe distractie si plini de energie, cei doi simpatici prezentatori isi asteapta fanii cu ultimele noutati din lumea mondena, cu invitati de seama din showbiz-ul autohton si nu numai, dar si cu povesti de viata uluitoare, de luni pana vineri, numai la Kanal D. Plina de optimism si debordand de energie pozitiva, Teo Trandafir, una dintre cele mai indragite prezentatoare TV din Romania, asteapta cu nerabdare intalnirea cu publicul emisiunii “Teo Show”. Vedeta afirma ca nu a putut sta departe foarte mult timp de fanii show-ului de la Kanal D, astfel ca vor da startul distractiei, pe 27 august.
https://tvmania.ro/un-nou-sezon-teo-show-incepe-pe-27-august-la-kanal-d-247989.html

Cartoon Network lansează noi episoade din Fetiţele Powerpuff

Cartoon Network anunță noi aventuri ale Fetițelor PowerPuff începând cu 20 august. În noile episoade, Blossom, Bubbles și Buttercup, ajutate de creatorul lor, profesorul Utonium, salvează lumea de fiecare dată, în timp ce iși continuă viața de fetițe de vârstă preșcolară. După ce, în iarna trecută, şi-a făcut apariţia în serial, Bliss, sora mai mare şi cea de a patra fetiţă Powerpuff, ea îşi intră în rol şi în noile episoade, ce vor rula din 20 august, de luni până vineri, de la ora 14.15, la Cartoon Network. Bliss este o adolescentă ieşită din tipare, are un elefant ca animal de companie şi o serie de superputeri nemaiîntâlnite: zborul, teleportarea și telechinezia.
https://tvmania.ro/cartoon-network-lanseaza-noi-episoade-din-fetitele-powerpuff-247983.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL