×

Revista presei -- Data și ora publicării: 05.11.2018 17:36:12

REVISTA PRESEI / 5 nov 2018 /



RAC invită influencerii din mediul online să adere la autoreglementarea industriei de publicitate
RCS & RDS lansează un nou post de televiziune! Ce profil va avea și de când va intra în grilă
Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel urban – octombrie 2018
Violeta Luca revine la Microsoft România pe poziţia de general manager
Ce salarii sunt în ANCOM: Președintele Sorin Grindeanu are un salariu net lunar de 8.892 lei, iar directorii câștigă în medie peste 16.200 lei
Licitație de 10 mil. lei organizată de ministerul condus de Rovana Plumb pentru o campanie de publicitate a fondurilor europene, inclusiv cu spot-uri difuzate pe televiziuni de știri
Emisiunea "România, te iubesc!", difuzată duminică de Pro TV, a fost lider de audienţă la nivel naţional
Anunţul viral al unui administrator de bloc din Timişoara: „Azi începe filmul pe HBO care a fost turnat la noi în bloc. E foarte frumos“
„Blonda atomică” și „Castelul de sticlă” vor fi difuzate în noiembrie, la FilmBox Premium
AUDIENȚE. Știrile Pro TV, preferatele telespectatorilor și în luna octombrie. Toate jurnalele de știri ale Pro TV au intrat în top 10
AUDIENȚE. Las Fierbinți a adăugat în palmares titlul de lider și în luna octombrie. Fructul se oprește pe doi
AUDIENȚE. Să fie Voce! Și rating. Câți români au văzut a doua serie de confruntări de la Vocea României


....


RAC invită influencerii din mediul online să adere la autoreglementarea industriei de publicitate

Consiliul Român de Publicitate (RAC) prin vocea președintelui dr. Oana Cociașu a lansat o invitație publică influencerilor din mediul online să adere la autoreglementarea din industria de publicitate, în timpul conferinței “Influencer marketing și etica în publicitate”, desfășurată la Intercontinental București la 2 noiembrie, cu participarea ca invitat special a lui Stephane Martin, Președintele EASA și Directorul ARPP Franța, informează Media Expres. Oana Cociașu a relatat, în prezentarea sa în fața audienței formată din peste 120 de specialiști din comunicare și marketing care lucrează în companiile membre RAC dar și din afara organizației, că din aprilie 2018 în Codul de Autoreglementare în Publicitate a fost introdusă definiția INFLUENCER-ului, ca persoană care face public punctul său de vedere și/sau sfatul asupra unor produse și/sau servicii ale unui anunțător în temeiul unui raport contractual, notează Media Expres. Comunicarea comercială prin intermediul influencerilor trebuie să se supună, potrivit Codului RAC. mai multor reguli: Anunțătorii sunt responabili pentru comunicarea făcută de influenceri, raportul contractual trebuie divulgat clar în cadrul comunicărilor, în cadrul fiecărui articol, postare, videoclip, tweet etc., în partea de la început, afirmațiile influencerilor trebuie să fie veridice, neînșelătoare și verificabile și pentru postările privind utilizarea produsului influencerii trebuie să facă afirmații care reprezintă părerile lor oneste și experiența lor personală cu produsul, bazată pe dovezile pe care le dețin, oferind, dacă este cazul, mărturiile corespunzătoare. „Trebuie să ne cunoaștem și să ne recunoaștem între noi ca marketeri, orgaizația de reglementare în publicitate RAC, asocierile de manageri ale influencerilor, influenceri, rolul RAC fiind de far care ghidează folosirea responsabilă a acestei noi tehnici de marketing. Este primul demers pe care îl facem către voi, iar cu efectul de halou al acestori reguli odată adoptate și respectate în industrie vor atinge și categoria mult mai numeroasă a microinfluencerilor”, a spus, printre altele, directoarea RAC.
https://www.forbes.ro/rac-invita-influencerii-din-mediul-online-sa-adere-la-autoreglementarea-industriei-de-publicitate-129031

RCS & RDS lansează un nou post de televiziune! Ce profil va avea și de când va intra în grilă

Compania RCS & RDS își continuă ascensiunea și vine din nou cu o noutate pentru abonați. Vor lansa un nou post de televiziune, primul de acest tip din România. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat solicitarea pentru prima televiziune cu emisie Ultra HD românească. Digi 4K, care va fi o televiziune generalistă, ce va difuza filme, documentare dar şi meciuri de fotbal din Europa League, Champions League sau alte campionate europene (care vor avea emisie 4K). Postul TV se va axa şi pe muzică, filme şi divertisment. Televiziunea va emite în România şi în alte ţări din Europa Centrală şi de Sud Est, potrivit proiectului depus la CNA.Postul va fi lansat, potrivit reprezentanţilor RCS, în prima parte a lunii noiembrie, în jurul datei de 8 - 9 noiembrie. Postul Digi 4K va fi disponibil contra cost şi va putea fi recepţionat de utilizatorii care au abonament la RCS şi care deţin un televizor cu tehnologia 4K. Întrebaţi despre preţul pentru Digi 4K TV, reprezentantul RCS a răspuns că nu ştie exact, dar că probabil va fi în jurul preţului plătit acum pentru canalele de filme pay TV.
https://www.capital.ro/rcs-rds-lanseaza-un-nou-post-de-televiziune.html

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel urban – octombrie 2018

În TOP 15 televiziuni cu cele mai mari ratinguri în octombrie există patru televiziuni care și-au conservat numărul de telespectatori din luna precedentă: Kanal D, România TV, Antena Stars și Digi24. Canalul public TVR 1 a ajuns pe poziția 13 în topul urban, cu un rating penibil: 31.000 de telespectatori pe minut. Pro TV și Antena 1 sunt televiziunile cu cei mai mulți orășeni câștigați în octombrie față de luna anterioară: 31.000, respectiv 22.000. Pro TV are o medie de 325.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în timp ce Antena 1 a realizat o medie de 208.000 de orășeni pe minut (toată ziua). La mijlocul clasamentului sunt patru televiziuni cu audiențe la diferență de 1.000 de telespectatori: Realitatea TV (46.000), Național TV (45.000), Prima TV (44.000) și Pro 2 (43.000). TVR 1 și TVR 2 ocupă locurile 13 și 14, cu audiențe de 31.000 telespectatori pe minut, respectiv 29.000. Aceste televiziuni publice generaliste au ajuns să aibă audiențe specifice stațiilor de nișă. Televziuni care au câștigat audiență în urban, în luna octombrie față de septembrie: Antena 3 (7.000), Național TV (3.000), Prima TV (2.000), Pro 2 (7.000), DigiSport 1 (1.000) și TVR 2 (2.000). Televiziuni care au pierdut audiență în urban: Realitatea TV (-5.000), TVR 1 (-7.000) și B1 TV (-1.000). Televiziuni cu ratingul neschimbat față de septembrie: Kanal D, România TV, Antena Stars și Digi24.
https://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-octombrie-2018-128963

Violeta Luca revine la Microsoft România pe poziţia de general manager

Violeta Luca, fost director de marketing şi operaţiuni şi şef pe strategie al Microsoft pentru o perioadă de aproape doi ani (2015-2017) a revenit în cadrul subsidiarei gigantului american hi-tech pe poziţia de general manager, rămasă liberă după plecarea Gabrielei Matei, conform unui anunţ al companiei. „Microsoft anunţă numirea Violetei Luca în funcţia de General Manager pentru operaţiunile din România, începând cu luna noiembrie a acestui an”, conform anunţului. „Numirea Violetei Luca la conducerea subsidiarei locale a Microsoft reflectă direcţia ce a menţinut una dintre cele mai longevive companii de tehnologie din lume într-o poziţie de lider al industriei şi pionier al transformării digitale. Violeta Luca a avut un parcurs profesional remarcabil ca manager atât în cadrul Microsoft România cât şi în companiile Whirlpool, Flanco, eMag şi Metro Cash&Carry România, unde a deţinut rolul de membru al Consiliului de Administraţie timp de aproape doi ani.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/violeta-luca-revine-la-microsoft-romania-pe-pozitia-de-general-manager-17603763

Ce salarii sunt în ANCOM: Președintele Sorin Grindeanu are un salariu net lunar de 8.892 lei, iar directorii câștigă în medie peste 16.200 lei

Sorin Grindeanu, președintele arbitrului telecom (ANCOM), autoritate care reglementează piața de 3,4 miliarde de euro a comunicațiilor electronice, are un salariu net lunar de 8.892 lei, iar cei doi vicepreședinți ai autorității au salarii de 7.780 lei, în timp ce salariile medii nete pentru directorii din instituție au fost de 16.225 lei, în primele nouă luni din acest an, se arată într-un răspuns transmis luna trecută de ANCOM la interpelarea unui deputat PNL. Salariul mediu net pe instituție a fost de 7.603 lei în primele nouă luni din acest an. La finalul anului 2017, ANCOM avea un total de 582 angajați din care 537 angajați cu studii superioare repartizați astfel: 57% au studii tehnice, 24% studii economice, 10% studii juridice și 9% alte studii superioare, venitul mediu net, incluzând diferitele sporuri, fiind de 7.863 lei, potrivit raportului anual al autorității.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22793064-salarii-sunt-ancom-pre-edintele-sorin-grindeanu-are-salariu-net-lunar-8-892-lei-iar-directorii-tig-medie-peste-16-200-lei.htm

Licitație de 10 mil. lei organizată de ministerul condus de Rovana Plumb pentru o campanie de publicitate a fondurilor europene, inclusiv cu spot-uri difuzate pe televiziuni de știri

Ministerul Fondurilor Europene, condus de Rovana Plumb, organizează o licitație de 10,8 milioane de lei pentru o campanie de publicitate care să promoveze tocmai fondurile europene, relatează G4Media.ro. Publicația citată scrie că, potrivit anunțului publicat pe portalul de licitații electronice (SICAP), mare parte a sumei este destinată realizării și difuzării de spoturi publicitare video la trei posturi TV de știri cu acoperire națională. În acest moment, televiziunile de știri sunt controlate de Dan Voiculescu (Antena 3), Sebastian Ghiță (România TV), Digi 24 (Zoltan Teszari), Cozmin Gușă (Realitatea TV) și Sorin Oancea (B1 TV), amintește G4Media. Dintre acestea, vor fi selectate trei. Licitația lansată de ministerul Rovanei Plumb prevede o campanie de publicitate de un an, cu valoarea totală estimată de 10.820.221 lei, cu componenta TV, radio, online și outdoor, dar și un sondaj de opinie național. Sursa fondurilor este Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT, adică fonduri UE. Planul media pentru campanie de promovare pe TV va include un număr total de minim de 3360 de difuzări ale spoturilor publicitare, dintre care cel puțin jumătate în prime-time (intervalul de maximă audiență). Potrivit caietului de sarcini, posturile de televiziune selectate trebuie sa facă parte din societăți de presă distincte, iar difuzarea spoturilor se va face într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim 5 luni).
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22794202-licita-10-mil-lei-organizat-ministerul-condus-rovana-plumb-pentru-campanie-publicitate-fondurilor-europene-inclusiv-spot-uri-difuzate-televiziuni-tiri.htm

Emisiunea "România, te iubesc!", difuzată duminică de Pro TV, a fost lider de audienţă la nivel naţional

Ediţia "România, te iubesc!", difuzată duminică de Pro TV, a fost lider de audienţă la nivel naţional, fiind urmărită de peste un milion de telespectatori. Programul a înregistrat 5.5 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 4 puncte de rating şi 13% share. La 100 de ani de la Marea Unire, Cosmin Savu a făcut analiza evoluţiei agriculturii româneşti şi a modului în care programele de guvernare sprijină fermierii să producă hrana de zi cu zi a românilor. Agricultura a fost şi este unul dintre pilonii de bază ai dezvoltării României, beneficiind de o climă favorabilă, dar şi de terenuri propice diferitelor culturi agricole. Ţara noastră are o capacitate invidiată de mulţi şi, cu toate acestea, potenţialul ridicat este departe de a fi atins. Avem aproape 15 milioane de hectare de teren arabil şi păşuni, dar agricultura este cel mai vulnerabil domeniu al României.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-romania-te-iubesc-difuzata-duminica-de-pro-tv-a-fost-lider-de-audienta-la-nivel-national-1922403305322018111318648707

Anunţul viral al unui administrator de bloc din Timişoara: „Azi începe filmul pe HBO care a fost turnat la noi în bloc. E foarte frumos“

Un anunţ afişat duminică la avizier de administratorul unui bloc din Timişoara a devenit viral, pe internet. Administratorul a ţinut să-i informeze pe locatari că începe, pe HBO, filmul în care blocul lor a fost transformat pentru câteva zile în platou de filmare. Un administrator de bloc din Timişoara a reuşit să îi facă o promovare neaşteptată serialului Hackerville, care a fost realizat în mare parte la Timişoara şi care a început să fie difuzat de duminică seara pe HBO. Filmul spune povestea unui atac cybernetic care afectează una dintre cele mai mari bănci din Germania. Lisa Metz, expertă în criminalitate informatică în Frankfurt, preia ancheta în Timişoara, oraşul în care s-a născut. Lisa ajunge să se confrunte cu secrete incomode din trecutul familiei sale. Între timp, ancheta lui Adam Sandor, poliţistul român care se ocupă de caz, este dată peste cap de sosirea Lisei. Investigaţia îi duce pe cei doi, Lisa şi Adam, pe urmele unui hacker genial, cunoscut ca Dark Mole. Mai multe scene din film au fost filmate într-un bloc din zona Dacia şi în piaţa agroalimentară din zonă. Duminică, administratorul blocului în care s-a filmat i-a anunţat că începe difuzarea filmului. „Azi, 04.11.2018, ora 20 începe filmul pe HBO Hackerville” care a fost turnat la noi în bloc. Este foarte frumos”, se arată în anunţul în care ultima parte a mesajului e scrisă cu marker roşu. Afişul a fost distribuit şi pe pagina de Facebook a actorului Andi Vasluianu, care joacă în film rolul poliţistului Adam Sandor.
https://adevarul.ro/locale/timisoara/anuntul-viral-unui-administrator-bloc-timisoara-azi-incepe-filmul-hbo-fost-turnat-bloc-e-foarte-frumos-1_5be02ff8df52022f752e27ff/index.html

„Blonda atomică” și „Castelul de sticlă” vor fi difuzate în noiembrie, la FilmBox Premium

Două producții noi, cu actori de marcă, vin în noiembrie, la FilmBox Premium. Noiembrie vine cu producții noi la FilmBox. ”Atomic Blonde” (”Blonda atomică”) este una dintre surprizele lunii. Charlize Theron și Sofia Boutella atrag toate privirile în acest thriller palpitant a cărui acțiune se desfășoară în Berlinul anilor ‘80. Charlize Theron joacă rolul unui agent secret de top care are misiunea de a identifica agenții dubli. Rolul a fost unul extrem de solicitant pentru frumoasa actriță care s-a pregătit timp de 5 ani pentru proiect. De 8 antrenori personali a avut nevoia blonda seducătoare pentru a se pune la punct. A fost un rol al sacrificiilor: Charlize și-a spart doi dinți în timpul filmărilor. Cel mai fierbinte moment al peliculei le are ca protagoniste chiar pe Charlize Theron și Sofia Boutella care au filmat o scenă senzuală împreună. ”Nu mi-a fost deloc greu să fac asta”, a declarat Charlize.
https://tvmania.ro/blonda-atomica-si-castelul-de-sticla-vor-fi-difuzate-in-noiembrie-la-filmbox-premium-250613.html

AUDIENȚE. Știrile Pro TV, preferatele telespectatorilor și în luna octombrie. Toate jurnalele de știri ale Pro TV au intrat în top 10

Știrile Pro TV de la ora 19:00 au fost cea mai urmărită sursă de știri pe toate targeturile în luna octombrie, cu aproape jumătate de milion mai mult decât în luna septembrie. Pe locul doi a urcat Observatorul Antenei de la ora 19:00, care se afla pe locurile patru și cinci luna trecută. Știrile Pro TV prezentate de Andreea Esca sunt în continuare preferatele publicului, cu o medie de 1.553.000 de telespectatori la nivel național, în creștere față de luna trecută, dar în scădere față de anul trecut. În topul celor mai urmărite programe de știri urcă Știrile Kanal D, care luna trecută nu se regăsea printre cele zece. În scădere s-au aflat Știrile Pro TV de la ora 22:30, care au ieșit din top 10 pe targetul național și au coborât de pe locul doi din luna septembrie. Pe targetul Urban 18-49, Observatorul este singurul buletin de știri care întrerupe seria știrilor de pe Pro TV. De notat tendința jurnalelor de pe posturile de știri. România TV are cinci programe informative în clasamentul național, iar Antena 3 este prezentă cu două. Pe publicul comercial însă, situația este alta: România TV are un singur program, iar Antena 3 e în top cu trei jurnale de știri. Tot în clasamentul comercial și-au fpcut loc și două jurnale de la Digi 24.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-stiri-luna-octombrie-2018

AUDIENȚE. Las Fierbinți a adăugat în palmares titlul de lider și în luna octombrie. Fructul se oprește pe doi

Las Fierbinți și-a mai adjudecat o lună de lider în topul audiențelor serialelor. În ciuda audiențelor bune de miercuri seară, Fructul se oprește la locul doi. Triplusec, urcare în top, la bătaie cu Mireasa din Istanbul de pe Kanal D. Serialul de pe Pro TV a adunat o medie 2.229.000 de telespectatori la nivel național, în creștere față de luna de debut a serialului, când înregistra puțin sub două milioane de telespectatori. Față de topul din luna septembrie, reluarea sezonului doisprezece Las Fierbinți dispare și face loc serialului românesc Fructul Oprit pe locul doi. Pe targetul național și urban, „Mireasa” postului turcesc Kanal D s-a poziționat pe locul doi, iar tinerii de la orașe au preferat Triplusec. NAȚIONAL. Fierbințenii au cucerit țara, cu o medie de 2.229.000 de telespectatori. Locul doi revine serialului Ruxandrei Ion, cu 1.296.000 de urmăritori, o cifră mai bună decât luna septembrie. Locul trei pentru serialul turcesc Mireasa din Istanbul, cu media de 992.000 de telespectatori. În topul 10 se află și reluarea serialului Regina de pe Pro 2 (fostul Acasă TV) care acum aproape 10 ani se afla pe primul loc în topul celor mai urmărite programe ale anului. URBAN. Podiumul rămâne neschimbat. La orașe, Pro TV aproape a atins media de un milion de telespectatori, urmat de Antena 1 cu puțin peste jumătate. Kanal D și serialul turcesc au avut media de 462.000 de telespectatori.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-las-fierbinti-a-adaugat-in-palmares-titlul-de-lider-si-in-luna-octombrie-fructul-se-opreste-pe-doi

AUDIENȚE. Să fie Voce! Și rating. Câți români au văzut a doua serie de confruntări de la Vocea României

Vocea României, Exatlon, X Factor. Clasamentul de vineri seară, indiferent că vorbim de românii din toată țara, de la orașe sau din publicul comercial între 18 și 49 de ani. Care sunt însă diferențele între cele trei show-uri de pe Pro TV, Antena 1 si Kanal D. Aseară a două rundă de confruntări de la Vocea României. Confruntări "arbitrate" de Pavel Bartoș: "Să fie Voce!" Și a doua "rundă" a confruntării Vocea României - X Factor din acest sezon. Cifrele? La jumate pentru X Factor, în comparație cu Vocea României. De altfel, Vocea a fost cel mai urmărit show pe interval, în timp ce emisiunea de pe Antena 1 a fost pe poziția a treia, după Exatlon. NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea României a fost urmărită de 1,4 milioane de români, cu aproape 100.000 sub săptămâna trecută. Exatlonul de pe Kanal D a fost pe poziția secundă, la peste 200.000 de telespectatori distanță de Pro TV. Locul al treilea în clasament pentru X Factor. Emisiunea de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate în comparație cu Vocea României. URBAN. La orașe, cifrele sunt foarte apropiate de săptămâna trecută, pentru toate programele din top: Vocea României, Exatlon și X Factor. Mai exact: o medie de 750.000 de telespectatori pentru Pro TV (775.000 sătpămâna trecută) și 520.000 pentru Exatlonul Kanal D (515.000 vinerea trecută). Și la orașe, X Factor a avut cifre de două ori mai mici decât Vocea României: 360.000 media Antenei 1 (la fel ca săptămâna trecută).
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-2-noiembrie

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL