×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.11.2018 10:24:13

REVISTA PRESEI / 19 nov 2018 /



Adrian Sârbu anunţă lansarea unei TELEVIZIUNI DIGITALE
„Vocea României”, urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori. Concurenţii se pregătesc pentru etapa knock-out-urilor
Italia introduce legea „anti-Netflix” pentru a-şi proteja industria cinematografică
Pariu masiv de la Vodafone în România. Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: Am făcut un pariu uriaş, am adus înapoi call-centerul cu peste 700 de oameni. Derulăm proiecte care presupun recrutarea a 1.000 de oameni
Câţi bani pune la bătaie Pro TV în noul show de talente cu Loredana şi Cabral. Provocarea concurenţilor este pe măsură
NATIONS LEAGUE. Meciul România - Lituania se vede mâine la Pro TV. Muntenegru - România, marți
Medika TV va avea o emisiune dedicată medicinei veterinare
„Un prinț de Crăciun”, filmat în România, vine cu partea a doua pe Netflix
AUDIENȚELE de vineri. Pro TV a fost Vocea întâi, la orașe și pe publicul comercial. Exatlonul a ținut Kanal D peste Antena 1 pe toate targeturile
Două posturi TV din România vor emite în HD


...

Adrian Sârbu anunţă lansarea unei TELEVIZIUNI DIGITALE
La aniversarea a 20 de la înfiinţarea Ziarului Financiar (ZF), Adrian Sârbu, fondatorul Mediafax Group, a anunţat că plănuieşte lansarea unei televiziuni digitale, pentru a contura o ”companie media completă”. În acest context, Sârbu i-a îndemnat pe oamenii din business să se gândească foarte serios că România are nevoie de ei şi să se implice în administrarea ţării.
”În ceea ce ne priveşte nu mă simt suficient împlinit şi mulţumit de ceea ce am dat societăţii, sponsorilor mei şi ai noştri care sunteţi dumneavoastră. Ca să putem creşte, va trebui să existăm sub forma unei companii media complete”, a afirmat Adrian Sârbu, în cadrul conferinţei ”Ce am făcut în ultimii 20 de ani?”, organizată vineri de Ziarul Financiar (ZF), la Banca Naţională a României.
Astfel, pentru a se dezvolta, Mediafax Group plănuieşte dezvoltarea unei televiziuni digitale.
”Evident, nu televiziunea tabloidă la care nu vă uitaţi. Nu cred că este cineva din sala aceasta care consumă mai mult de câteva minute pe zi la televiziunea de tip clasic, dar vorbim de un univers audio-vizual pe care-l numim televiziune. Ziarul Financiar, că îi spunem ziar sau îi spunem altfel, va evolua într-acolo. Deci, comunitatea noastră vă va fi şi mai aproape, şi mai insistentă şi, sper, mai entertaining, în următorii ani. Aceasta este un pariu pe care-l aduc astăzi, după 20 de ani de existenţă neîntreruptă şi activitate reuşită a colegilor şi a dumneavoastră,” a mai spus Sârbu.
https://www.gandul.info//financiar/adrian-sarbu-anunta-lansare-televiziune-digitala-aniversare-20-ani-ziarul-financiar-17662275

„Vocea României”, urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori. Concurenţii se pregătesc pentru etapa knock-out-urilor

Emisiunea „Vocea României” a fost urmărită, vineri seară, la Pro TV, de peste 1,4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, ultima rundă de confruntări a sezonului 8 fiind lider de audienţă pe segmentul publicului comercial. Emisiunea a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,4 puncte de rating şi 22,6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 5 puncte de rating şi 15,1% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit „Vocea României”, potrivit cifrelor transmise de Pro TV. Vineri seară, ultimele şapte cupluri au cântat pentru un loc în etapa knock-out-urilor, care va avea loc pe 23 noiembrie, de la ora 20:30, şi pe 24 noiembrie, de la ora 20:00. Antrenorii Tudor, Irina, Andra şi Smiley vor decide atunci cine rămâne în cursă.
https://www.news.ro/cultura-media/vocea-romaniei-urmarita-de-peste-1-4-milioane-de-telespectatori-concurentii-se-pregatesc-pentru-etapa-knock-out-urilor-1922402617592018111018664657

Italia introduce legea „anti-Netflix” pentru a-şi proteja industria cinematografică

O lege care prevede ca între proiecţiile din cinematografe şi lansarea filmelor pe platforme de streaming de genul Netflix să existe un anumit interval de timp va fi introdusă în Italia pentru a proteja industria cinematografică, scrie AFP. Legea vine după ce, în urma Festivalului de la Veneţia, s-a iscat o controversă fără precedent între distribuitorii de film şi giganţii tehnologici, ca Netflix şi Amazon, pornind de la filmul „Roma”, care a câştigat Leul de Aur. Produs de Netflix, filmul lui Alfonso Cuaron va fi lansat totuşi în cinematografe - deşi serviciul de streaming a refuzat iniţial să facă acest lucru - pe 21 noiembrie. Pe platforma de streaming, el va debuta pe 14 decembrie. Dacă Veneţia a acceptat filme produse de Netflix şi Amazon, Festivalul de Film de la Cannes a refuzat să permită anul acesta participarea în competiţii a unor astfel de pelicule, deoarece lansarea lor în cinematografe nu a fost garantată. Legea franceză, cea mai strictă din lume, spune că trebuie să existe un interval de 36 de luni între proiecţia filmelor în cinematografe şi lansarea lor pe un serviciu video on demand sau de streaming.
https://www.news.ro/cultura-media/italia-introduce-legea-anti-netflix-pentru-a-si-proteja-industria-cinematografica-1922402217232018111718664990

Pariu masiv de la Vodafone în România. Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: Am făcut un pariu uriaş, am adus înapoi call-centerul cu peste 700 de oameni. Derulăm proiecte care presupun recrutarea a 1.000 de oameni

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a renunţat la furnizorii externi şi a readus în cadrul companiei activităţile de call-center, re­cru­tând astfel peste 700 de oameni în ultimele luni, ca par­te a eforturilor companiei de a prelua controlul unor acti­vi­tăţi cheie înainte de a lansa, anul viitor, proiectul stra­tegic de a fuziona cu compania de cablu UPC, după pri­mi­rea acordului pentru tranzacţie de la Comisia Europeană. „Derulăm proiecte care presupun recrutarea a 1.000 de oameni“, a declarat Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România, în cadrul unei întâlniri cu media. Cea mai importantă operaţiune - din punctul de vedere al numărului de oameni recrutaţi - este cea prin care Vodafone a decis să readucă în interior operaţiunile de call-center. „Am făcut un pariu anul trecut, am vrut să avem din nou aceste operaţiuni în interiorul companiei. Astfel că am recrutat din nou toţi operatorii noştri de call-center, peste 700 de oameni, înapoi la Vodafone“, a explicat Lorilloux.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/pariu-masiv-vodafone-romania-murielle-lorilloux-ceo-vodafone-romania-facut-pariu-urias-adus-inapoi-call-centerul-peste-700-oameni-derulam-proiecte-presupun-recrutarea-1-000-oameni-17656812

Câţi bani pune la bătaie Pro TV în noul show de talente cu Loredana şi Cabral. Provocarea concurenţilor este pe măsură

Pro TV a anunţat cum se va numi noul show muzical prezentat de Cabral şi în care Loredana joacă un rol important. Totodată, postul a dat startul înscrierilor şi a dezvăluit câţi bani pun la bătaie. Noul show de talente se va numi „Cântă acum cu mine“, iar marele premiu este de 50.000 de euro. Formatul britanic presupune ca fiecare concurent care intră pe scenă să facă tot posibilul ca prin vocea sa să-i convingă pe cei 100 de experţi să cânte alături de el. Vocile care se alătură momentului reprezintă scorul fiecăruia, iar cel care obţine cel mai bun scor ajunge direct în finală şi poate câştiga marele premiu. Emisiunea va fi prezentată de Cabral Ibacka, iar Loredana Groza va conduce grupul celor 100 de „juraţi“. „Întotdeauna mi s-a părut că atunci când vine vorba de spectacol, nu ajunge să ai doar un talent. Ci trebuie să fii tare 360 de grade. De aceea cred că nebunia asta care se numeşte «Cântă acum cu mine» va cere de la competitori ce nu s-a cerut până acum: show complet. De la voce şi abilităţi tehnice, până la prezenţă pe scenă, dans şi puterea de a ridica oamenii de pe scaune. Pentru că de data asta nu vom avea un juriu format din trei sau patru specialişti, ci cel mai dificil juriu din lume: 100 de oameni. Concurenţii vor trebui să convingă 100 de oameni să se ridice, să cânte şi să danseze împreună cu ei. Dacă vor reuşi... înseamnă că şi cei de-acasă vor cânta şi vor dansa deopotrivă“, a declarat Cabral.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cati-bani-pune-bataie-pro-tv-noul-show-talente-loredana-cabral-provocarea-concurentilor-masura-1_5beeb664df52022f7585a9e7/index.html

NATIONS LEAGUE. Meciul România - Lituania se vede mâine la Pro TV. Muntenegru - România, marți

NATIONS LEAGUE. Echipa de fotbal a României joacă ultimele două partide ale anului în Nations League, competiția preliminară Campionatului European din 2020. Duelurile decisive pentru poziția din clasamentul grupei, cu Lituania și Muntenegru, se văd la Pro TV zilele următoare. Primul dintre acestea, returul cu Lituania de la Ploiești va fi difuzat sâmbătă seara, de la ora 21:45. Ultimul duel al României din faza grupelor, cu Muntenegru, se vede marți seara, de la ora 21:45. Astfel, cele două meciuri încheie parcursul României în grupele Nations League. Tricolorii au învins Lituania în tur cu 2-1 și au remizat cu Muntenegru la Ploiești.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/meciuri-romania-lituania-muntenegru-nations-league

Medika TV va avea o emisiune dedicată medicinei veterinare

Canalul Medika TV va avea MedikaVet, o emisiune de medicină veterinară. Emisiunea va fi difuzată, din 19 noiembrie, în fiecare luni de la ora 18. Medicul veterinar Aurelian Ștefan va fi gazda emisiunii, și se va ocupa de îngrijirea animalelor și de acțiuni de sterilizare a animalelor de companie din țară, anunță reprezentanții postului. Reamintim că Medika TV a început să emită la 1 octombrie și a intrat în grila UPC de la 30 octombrie.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/pe-scurt-medika-tv-va-avea-o-emisiune-dedicata-medicinei-veterinare

„Un prinț de Crăciun”, filmat în România, vine cu partea a doua pe Netflix

Al doilea film din seria Un Prinț de Crăciun se întoarce în România, după ce primul a avut mai multe scene filmate la Castelul Peleș. Filmul va fi disponibil pe Netflix din 30 noiembrie și se va numi Un prinț de Crăciun: Nunta regală. Filmul produs de Netflix va avea în centrul atenției nunta dintre Amber și prințul Aldoviei, Richard. Pentru al doilea film, scenele au fost filmate la Ateneul Român, Castelul Peleș și împrejurimi și unele interioare la Palatul Cotroceni. Primul film, Un prinț de Crăciun, a avut premiera în toamna anului 2017, cu majoritatea scenelor filmate la Castelul Peleș care a servit drept casa regelui Aldoviei în film.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/filmul-netflix-un-print-de-craciun-se-intoarce-in-romania-locatiile-din-cel-de-al-doilea-film

AUDIENȚELE de vineri. Pro TV a fost Vocea întâi, la orașe și pe publicul comercial. Exatlonul a ținut Kanal D peste Antena 1 pe toate targeturile

Doar Vocea a contat. Pro TV a fost liderul serii de vineri pe publicul comercial și la orașe. La nivelul întregii țări, Pro TV a fost al doilea, după Kanal D, dar cu cifre aproape la egalitate. NAȚIONAL. Kanal D și Pro TV au avut cifre aproape la egalitate după media la nivel național, cu un mic avans pentru postul Dogan. Peste 1,4 milioane de telespectatori au avut, în medie, cele două posturi, pe intervalul show-ului Vocea României. Antena 1 a fost pe trei, mult în urma primelor două, cu cifre la jumătate: aproape 700.000 de privitori. Clasamentul este completat de România TV și Antena 3. URBAN. Pro TV s-a distanțat de concurenți, după media de la orașe. Aproape 770.000 de telespectatori a fost media postului, cu Vocea României. Kanal D, cu Exatlon pe interval, a atras o medie de 560.000 de persoane de la orașe. Antena 1, cu X Factor, a avut poziția a treia cu 390.000 de orășeni, cu 60.000 de persoane peste săptămâna trecută.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-16-noiembrie

Două posturi TV din România vor emite în HD

În majoritatea țărilor din vest televiziunile emit HD, iar unele au început să emită chiar în format 4K. În țara noastră lucrurile se mișcă mai greu, dar în curând vom avea două noi canale în format HD. Pe websiteul TVR a fost publicată o hotărâre a Consiliului de Administraţie al SRTv, prin care a fost aprobată completarea licenţelor audiovizuale SD actuale ale canalelor TVR 1 şi TVR 2 cu noi licenţe pentru emisia în HD. Direcţia Studiouri Centrale se va ocupa de punerea în aplicare a acestei hotărâri cu nr. 152/2018. De asemenea, prin altă hotărâre (nr.155/2018) a fost aprobată începerea procedurilor necesare pentru a fi cumpărate echipamente de distribuţie şi transport semnal video digital HD, sursa de finanţare fiind alocaţia bugetară, iar achiziţia fiind deja menţionată în planul de investiţii pe anul 2018. Această hotărâre va fi pusă în aplicare de Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii. De asemenea, a fost aprobată hotararea nr.159/2018 pentru a fi cumpărat un sistem de distribuţie şi transport intern al semnalului digital HD. Finanţarea este din fonduri de la bugetul de stat, iar aceste două hotărâri (157/2018 şi 159/2018) vor fi puse în aplicare tot de Serviciul Achiziţii şi Direcţia Studiouri Centrale.
https://www.capital.ro/veste-buna-doua-posturi-tv-din-romania-vor-emite-in-hd.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL