×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.12.2018 18:04:20

REVISTA PRESEI / 4 dec 2018 /



Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – noiembrie 2018
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – noiembrie 2018
Audiențele televiziunilor de știri în luna NOIEMBRIE 2018
DIVA ocupă locul întâi în topul televiziunilor internaționale din România
ANCOM: Decizia privind tarifele maxime pentru accesul pe proprietatea publică a intrat în vigoare
Conflict în interiorul UPC România, cu director concediat pentru că ar fi scos date cu amenințări că vor fi trimise în SUA la fostul șef SRI, daune de 750.000 euro și 1 milion euro invocat pentru a nu le divulga
ANCOM a cheltuit 1 milion de lei, în Dubai, pentru a promova candidatura României la Consiliul ITU. Printre acțiuni: o masă tradițională pentru 1.000 de persoane
Doina Gradea: TVR 1 și TVR 2 ar putea emite prima dată în HD de la 1 ianuarie
Milioane de români au urmărit parada de 1 Decembrie. TVR, în topul celor mai urmărite posturi de Ziua Naţională
Şefa TVR somează televiziunea publică din Germania pentru o ştire tendenţioasă care aduce prejudicii imaginii României
Lavinia Şandru, ode la adresa premierului într-un interviu la TVR 1: Mă uit la dumneavoastră şi văd un om care iubeşte mult Europa
Mimi Brănescu, despre Las Fierbinţi: „Ăsta e un regret al meu, că poate noi am legalizat cocălăreala. Eu nu cred că România e cea din serial“
Membru CNA, despre filmul realizat de Guvern cu ocazia Centenarului: „Aveam senzaţia că mă uit la Acces Direct“
Șefa TVR Doina Gradea, în Parlament: Realizatorul Ionuț Cristache "e un om care muncește zi de zi, face o emisiune de luni până joi"
Dorina Rusu, membră a CNA, povestește cum s-a trezit acuzată de lipsă de patriotism după ce a criticat clipul Guvernului pentru Centenar. „Toți ăia care critică guvernul de centenar sunt niște idioți”
Specialişti în tehnologie din România cer MCIN o poziţie faţă de Directiva EU privind drepturile de autor pe piaţa unică digitală
Cinemobilul- caravana de proiecţii de filme, unică în România, lansată de un tânăr clujean
MAE acuză Agenţia Germană de Presă şi postul de televiziune ZDF din cauza unui articol care nu reflectă adevărul istoric cu privire la Centenar
Gradea, în Comisia pentru cultură din Cameră: Multe lucruri din scrisoarea organizaţiilor sunt folclor. Onorariile de la Cerbul de Aur apărute în presă nu sunt cele reale
Preşedintele TVR: Este normal ca în momentul în care îţi cer daune financiare să dai în judecată, la rândul tău, dacă nu sunt publicate sursele
"Sex education", un nou serial de comedie produs de Netflix, va fi lansat pe 11 ianuarie
O nouă adaptare pentru televiziune a romanului "Les Misérables", de Victor Hugo, realizată de BBC
România a mai produs un miliardar: eMAG a ajuns unicorn, are o valoare de un miliard de dolari. Iulian Stanciu, CEO: Putem ajunge la o evaluare de două miliarde de dolari
Un nou val de telefoane: marii productători de smartphone-uri vor lansa încă de anul viitor modele compatibile 5G
Sezonul trei al serialului turcesc „Dragoste și ură” debutează la Kanal D, din 11 decembrie
Prima transmisiune TV la rezoluție 8K
Fostele Studiouri Media Pro din Buftea intră în insolvență
Telekom câștigă în fața Orange și Vodafone contul DNA
CE: Utilizatorii online nu vor mai fi discriminaţi pe motive de naţionalitate sau loc de reşedinţă
Lovitură de teatru! Motivul real pentru care Oreste a fost dat afară de la Realitatea TV a fost dezvăluit
Lovitură fatală pentru Antena 1! Dan Negru a luat o decizie radicală. Nimeni nu se aștepta la asta


...


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – noiembrie 2018

În noiembrie, consumul de televiziune în mediul urban s-a concentrat pe cinci televiziuni: Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV. Acestea au deținut în total o cotă de piață de 50,17% în urban. Dar surpriza lunii a fost televiziunea DIVA, care a urcat pe locul 14 în topul audienței urbane, înainte canalului TVR 2. Cele cinci televiziuni din fruntea topului – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – au deținut în urban o cotă totală de piață de 50,17%, conform măsurătorilor Kantar Media, copyright: ARMADATA. Adică, jumătate dintre orășenii care au deschis televizoarele, în cursul lunii noiembrie, au urmărit una dintre aceste cinci televiziuni. Cealaltă jumătate de piață este disputată de numai puțin de 61 de posturi TV. Antena 1 a avut cea mai mare creștere de audiență față de octombrie: 52.000 de telespectatori. Pro TV, liderul pieței, și-a majorat audiența cu 45.000 de persoane. Dar surpriza lunii este televiziunea de filme și seriale DIVA, orientată către publicul feminin, cu vârste între 25 și 55 de ani. Pe targetul general din urban, DIVA a avut o medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 12.000 de persoane față de octombrie. Pentru un canal de nișă, aceasta este o majorare importantă. DIVA a depășit în audiență televiziunile TVR 2, B1 TV, AXN și Pro Cinema. Alte televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență față de luna octombrie: Kanal D (16.000), Antena 3 (8.000), România TV (16.000), Național TV (7.000), Prima TV (3.000), DigiSport 1 (5.000), Digi 24 (7.000), Antena Stars (5.000), TVR 1 (6.000) și TVR 2 (4.000). Realitatea TV și-a conservat audiența din octombrie: 46.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Pro 2 a suferit o pierdere de 5.000 de persoane.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-noiembrie-2018-130122

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – noiembrie 2018

Anotimpul rece i-a adunat din nou pe români în fața micilor ecrane. Televiziunile au înregistrat creșteri de audiență în ultima lună de toamnă. Pro TV și Antena 1 au obținut cel mai mari creșteri de audiență. Cu un rating de 777.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), Pro TV domină categoric consumul de televiziune la nivel național, în luna noiembrie. Pe locul secund se plasează Antena 1, cu o medie de 552.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright: ARMADATA. Cele două televiziuni au înregistrat și cele mai mari creșteri de audiență față de luna precedentă: 130.000 de persoane pentru Pro TV și 138.000 pentru Antena 1. Este luna în care noile grile de programe, cu emisiuni de divertisment de mare audiență, și-au consolidat locurile în preferințele telespectatorilor. Kanal D ocupă a treia poziție în topul național, cu o audiență medie de 384.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere față de octombrie cu 54.000 de persoane. Cele două canale ale Televiziuni Române au înregistrat creșteri de audiență, dar TVR 1 rămâne în continuare pe locul 10 în top, în timp ce TVR 2 a obținut un câștig de 15.000 de persoane, ocupând locul 12. Digi24 a intrat pe ultimul loc în top 15, cu o medie de 54.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), având o creștere de 10.000 de persoane față de octombrie. Alte televiziuni care au obținut creșteri de audiență în noiembrie, la nivel național: România TV (28.000), Antena 3 (20.000), Național TV (14.000), Prima TV (17.000), Antena Stars (13.000), Realitatea TV (5.000), Pro Cinema (16.000) și DigiSport 1 (7.000). Singura televiziune din Top 15, care a suferit o pierdere minoră de audiență de 1.000 de persoane, a fost Pro 2, care a avut un rating general de 85.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-noiembrie-2018-130051

Audiențele televiziunilor de știri în luna NOIEMBRIE 2018

Cele cinci televiziuni de știri, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței, au înregistrat creșteri ale numărului de telespectatori în ultima lună a toamnei. Totuși, în mediul urban, B1 TV pierde teren în fața competitorilor Digi24 și Realitatea TV. Nișa televiziunilor de știri este dominată de România TV și Antena 3. La nivel național, România TV este lider, cu o medie de 220.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 28.000 de persoane față de octombrie. Pe targetul urban, lider este Antena 3, cu o medie de 134.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), cu 8.000 de orășeni mai mult decât în luna precedentă. Cele două televiziuni continuă să controleze consumul de știri pe acest segment și nu dau semne de slăbiciune față de Realitatea TV, Digi24 și B1 TV, televiziuni aflate la mare distanță în sondajele de audiență. Mult mai palpitantă este lupta în a doua jumătate a clasamentului, mai cu seamă în mediul urban. Realitatea TV are o medie de 46.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la mică distanță în fața lui Digi24, cu 41.000 de orășeni pe minut. Realitatea TV ș-a conservat audiența generală din octombrie, în timp ce Digi24 a crescut cu 7.000 de persoane. Audiența B1 TV a câștigat 7.000 de telespectatori pe național și 2.000 în urban, dar ocupă ultimul loc în topul nișei pe ambele universuri. În urban, a crescut „distanța” care desparte B1 TV de Digi24 la 10.000 de persoane. „Bătălia” pentru locul trei se va purta în următoarele luni între Realitatea TV și Digi 24. La nivel urban, cota totală de piață a televiziunilor Antena 3 și România TV este de 12,06%, în timp ce cota celor trei televiziuni concurente – Digi24, Realitatea TV și B1 TV – este de 5,75%.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-stiri-luna-noiembrie-2018-130132

DIVA ocupă locul întâi în topul televiziunilor internaționale din România

DIVA – televiziunea de divertisment cu design feminin din portofoliul NBCUniversal International Networks, care oferă publicului seriale internaționale de top și filme pline de inspirație – sărbătorește cel mai mare succes al său de până la această dată. În cel mai competitiv sezon al anului, canalul tv ocupă prima poziție în topul posturilor tv internaționale de divertisment din România. Succesul este datorat programelor de filme reunite sub titlul Crăciun pentru tine', lansate în data de 29 octombrie, iar DIVA a atins în luna noiembrie cea mai mare audiență a stației din toate timpurile cu filmul Miracolul lui Maggie (Karen Kingsburys Maggies Christmas Miracle). Mai mult, în noiembrie cota de piața lunară a stației tv DIVA a fost la cel mai mare nivel de până acum, cu peste 74% față de luna precedentă.(3) 2018 reprezintă cel mai bun an al stației DIVA, performanță la care au contribuit filme și seriale precum Castle și Crimele din Midsomer printre altele.
https://tvmania.ro/diva-ocupa-locul-intai-in-topul-televiziunilor-internationale-din-romania-251817.html

ANCOM: Decizia privind tarifele maxime pentru accesul pe proprietatea publică a intrat în vigoare

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a anunțat, luni, că decizia președintelui autorității privind tarifele maxime care pot fi percepute pentru exercitarea dreptului de acces pe imobilele proprietate publică a fost publicată în Monitorul Oficial. La începutul lunii noiembrie, ANCOM a anunțat că a dezbătut și adoptat, în cadrul unei ședințe a Consiliului Consultativ, tarifele maxime care pot fi percepute operatorilor de rețele de comunicații electronice pentru exercitarea dreptului de acces pe imobilele proprietate publică, scrie News.ro. Decizia stabilește nivelul maxim al tarifelor care pot fi percepute operatorilor pentru exercitarea dreptului de acces pe, deasupra, în sau sub imobilele proprietate publică administrate de autoritățile administrației publice centrale sau locale.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ancom-decizia-privind-tarifele-maxime-pentru-accesul-pe-proprietatea-publica-a-intrat-in-vigoare-18685912

Conflict în interiorul UPC România, cu director concediat pentru că ar fi scos date cu amenințări că vor fi trimise în SUA la fostul șef SRI, daune de 750.000 euro și 1 milion euro invocat pentru a nu le divulga

Un fost director al UPC România a fost concediat la începutul acestui an pentru că, susține compania, ar fi transmis informații sensibile și confidențiale de pe adresa de e-mail de serviciu către cea personală și ar fi folosit aplicația Google Drive pe computerul de serviciu, fapte considerate ca reprezentând abatere disciplinară gravă conform reglementărilor interne. Directorul s-a adresat instanței și a inițiat un proces în care operatorul telecom a mai susținut că avocata acestuia ar fi solicitat, într-o discuție cu trei avocați ai companiei, 1 milion de euro pentru a nu divulga unor terți informațiile copiate. Cererea de anulare a concedierii depusă de fostul angajat a fost respinsă de Tribunalul București, cu posibilitate de apel, demers care, potrivit www.termene.ro, nu a fost inițiat de niciuna din părți până la acest moment. Directorul concediat a susținut că, în pofida rezultatelor bune, în ultimul trimestru al anului 2017, fără a fi anunțat oficial și fără a i se comunica motivele pentru o astfel de decizie, a înțeles că UPC România intenționează să renunțe în viitorul apropiat la serviciile sale și să înceteze contractul său individual de muncă.
https://www.profit.ro/stiri/conflict-interiorul-upc-romania-director-concediat-ar-scos-date-amenintari-vor-trimise-sua-fostul-sef-sri-daune-750-000-euro-1-milion-euro-invocat-le-divulga-18682743â

ANCOM a cheltuit 1 milion de lei, în Dubai, pentru a promova candidatura României la Consiliul ITU. Printre acțiuni: o masă tradițională pentru 1.000 de persoane

25 de persoane au promovat anul acesta, timp de trei săptămâni, în Dubai, candidatura României la Consiliul Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor, cel mai important for internațional care reglementează acest domeniu. România a obținut un loc foarte bun, dar și costurile au fost pe măsură: peste 1,03 milioane de lei. O masă tradițională pentru 1.000 de persoane, un program cultural artistic cu specific românesc, materiale promoționale tipărite și cadouri au fost cheltuieli fixate anterior prin HG și decontate din bugetul arbitrului telecom (ANCOM), condus de Sorin Grindeanu. România a candidat pentru un loc în cadrul Regiunii C (Europa de Est și Asia de Nord). În cadrul acestei regiuni au candidat 7 țări pentru 5 locuri. România, reprezentată de oficiali ai ANCOM și ai Ministerului Comunicațiilor, a obținut luna trecută al șaptelea mandat consecutiv în Consiliul Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor (ITU). "137 dintre cele 179 de state membre prezente au votat în favoarea României! Este un mare succes pentru țara noastră, pentru că astfel vom avea un cuvânt important de spus în conducerea organizației care dă direcția la nivel internațional în domeniul telecomunicațiilor”, a declarat atunci președintele ANCOM, Sorin Grindeanu.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22845367-ancom-cheltuit-1-milion-lei-dubai-pentru-promova-candidatura-romaniei-consiliul-itu-printre-actiuni-masa-traditionala-pentru-1-000-persoane.htm

Doina Gradea: TVR 1 și TVR 2 ar putea emite prima dată în HD de la 1 ianuarie

Principalele 2 posturi ale Televiziunii publice ar putea emite pentru prima dată în variantă HD la 1 ianuarie 2019, a spus marți, în Parlament, președintele-director general al instituției, Doina Gradea. Anunțul vine după ce, săptămâna trecută, CNA a aprobat cererea TVR de emisie HD pentru TVR 1 și TVR 2, fără ca instituția să ofere, atunci, detalii despre momentul când vor fi disponibile cele două canale high definition. Doina Gradea, marți, la Parlament: "Vă anunţ că de la 1 ianuarie, sperăm ca de la 1 ianuarie 2019, TVR 1 şi TVR 2 vor fi distribuite, difuzate în format HD pentru prima dată."
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22849078-doina-gradea-tvr-1-tvr-2-putea-emite-prima-data-1-ianuarie.htm

Milioane de români au urmărit parada de 1 Decembrie. TVR, în topul celor mai urmărite posturi de Ziua Naţională

Peste un milion de telespectatori au urmărit parada de Ziua Naţională la TVR 1, iar cifrele de audienţă au clasat postul public în topul celor mai urmărite televiziuni, atât în timpul paradei din Capitală, cât şi la cea din Alba Iulia. TVR a fost partener media exclusiv al paradei de 1 Decembrie, pentru al doilea an consecutiv, iar toate televiziunile au preluat semnal de la postul public. În total, peste 4,7 milioane de persoane din întreaga ţară au fost pe cele opt televiziuni care au transmis Parada Militară: Pro TV, TVR 1, Antena 1, Antena 3, Romania TV, B1 TV, Realitatea TV şi Digi24, notează sursa citată. Parada militara de la Bucureşti, moment spectaculos al Zilei Naţionale şi al Centenarului Marii Uniri, când mii de militari şi sute de maşini blindate, de intervenţie şi mijloace tehnice au trecut pe sub Arcul de Triumf, a fost urmărit la TVR 1 de peste un milion de telespectatori din toată ţara. Minutul de maximă audienţă a fost înregistrat la ora 10.58, când TVR 1 a fost urmărit de aproape 1,3 milioane de telespectatori.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/milioane-romani-urmarit-parada-1-decembrie-tvr-topul-celor-mai-urmarite-posturi-ziua-nationala-1_5c04f6badf52022f75137ec6/index.html

Şefa TVR somează televiziunea publică din Germania pentru o ştire tendenţioasă care aduce prejudicii imaginii României

Şefa TVR, Doina Gradea, a transmis o scrisoare lui Thomas Bellut, Director General ZDF (Zweites Deutsches Fernsehen – televiziunea publică din Germania), referitoare la „o ştire tendenţioasă“, difuzată de postul TV în data de 1 Decembrie. Doina Gradea, preşedinte-director general al SRTV, i-a trimis o scrisoare directorului general al televiziunii publice din Germania, pentru că postul a difuzat o ştire care „aduce prejudicii imaginii României“. Tot astăzi, şefa TVR urmează să fie audiată în Parlament, cu privire la neregulile din televiziunea publică, semnalate într-o scrisoare de mai multe organizaţii non-guvernamentale şi asociaţii profesionale. Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germană, chiar de Ziua Naţională a României, sub titlul „Anexarea Transilvaniei – România sărbătoreşte aniversarea de 100 de ani“, potrivit TVR. În scrisoare, PDG al TVR arată că ştirea, difuzată de agenţia de presă germană şi preluată, fără verificare, de către ZDF este tendenţioasă, aducând prejudicii imaginii României şi demonstrând necunoaşterea totală a istoriei României şi Europei. Potrivit documentului, şefa TVR solicită prezentarea corectă a momentului istoric de la 1 Decembrie 1918, şi a ştirii care, prin modul în care a fost redactată, contravine misiunii publice a ZDF. „Mă adresez dumneavoastră, ca de la un post public de televiziune la altul şi ca de la un membru EBU, la alt membru EBU şi care, în virtutea apartenenţei la această organizaţie, ar trebui să împărtăşească aceleaşi valori şi să aibă aceeaşi misiune publică, atât în România, cât şi în Germania, respectiv să informeze corect publicul“, argumentează Doina Gradea, în adresa către Directorul General ZDF.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/Sefa-tvr-someaza-televiziunea-publica-germania-stire-tendentioasa-aduce-prejudicii-imaginii-romaniei-1_5c066d8edf52022f751cad2f/index.html

Lavinia Şandru, ode la adresa premierului într-un interviu la TVR 1: Mă uit la dumneavoastră şi văd un om care iubeşte mult Europa

Prezentatoarea TV Lavinia Şandru i-a luat un interviu premierului Viorica Dăncilă, cu ocazia zilei de 1 Decembrie. Aceasta i-a spus primului-ministru, înaintea uneia dintre întrebări, că, uitându-se la ea, vede „un om care iubeşte mult Europa” şi i-a mulţumit „din suflet” pentru interviul acordat. Emisiunea a fost difuzată sâmbătă de Televiziunea Română. Firma Laviniei Şandru a fost contractată pentru un număr de 12 episoade, difuzate o dată pe săptămână, sâmbăta, de la ora 16.00. SC Stratcom Media and Film se ocupă în totalitate de realizarea acestei emisiuni. Ea este livrată televiziunii publice, care nu face decât să o difuzeze. Un episod costă 2.000 de euro, bani primiţi de firma Laviniei Şandru. Adică un total de 24.000 de euro, fără TVA, pentru trei luni de muncă, scrie Libertatea.ro.
https://adevarul.ro/news/politica/lavinia-Sandru-ode-adresa-premierului-intr-un-interviu-tvr-1-uit-dumneavoastra-vad-om-iubeste-europa-1_5c029047df52022f7504c51b/index.html

Mimi Brănescu, despre Las Fierbinţi: „Ăsta e un regret al meu, că poate noi am legalizat cocălăreala. Eu nu cred că România e cea din serial“

Scenaristul Mimi Brănescu (44 de ani) nu crede că România e cea prezentată în serialul de succes „Las Fierbinţi“, aşa cum îi spun mulţi, şi mărturiseşte că are un regret şi anume că unii oameni nu înţeleg adevăratul mesaj al producţiei de la Pro TV şi ceea ce ar trebui să fie un exemplu de „aşa nu“ a devenit un lucru l modă. Mimi Brănescu, scenaristul celui mai îndrăgit serial de comedie românesc, îi contrazice pe cei care îl felicită pentru faptul că portretizează românii exact aşa cum sunt, considerând că personajele sale nu reprezintă o majoritate reală. „E o lume a mea. Lumea în care am trăit. Nu sunt ei aici, dar eu oameni ca ei cunosc. Cu oameni ca ei am copilărit. E o bucată de România. Iubită de mine, dar şi făcută de râs. Nu e reprezentativ. Multă lume zice: domnule, e exact cum suntem noi. Nu, noi nu suntem aşa. Aici sunt exagerate lucrurile puţin. Sigur că există şi un beţiv, există şi o curvă, dar nu cred, nu vreau să cred că aşa e România“, a declarat scenaristul într-un interviu pentru Ştirile Pro TV.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/mimi-branescu-despre-las-fierbinti-Asta-e-regret-meu-legalizat-cocalareala-nu-cred-romania-e-cea-serial-1_5c03c2f2df52022f750bf9ce/index.html

Membru CNA, despre filmul realizat de Guvern cu ocazia Centenarului: „Aveam senzaţia că mă uit la Acces Direct“

Guvernul României a realizat cu ocazia Centenarului un film de promovare a României. Intens comentat în mediul online, video-ul a stârnit critici şi din partea membrilor CNA. Guvernul României a realizat un film de promovare a României cu ocazia Centenarului şi i-a cerut Consiliului Naţional al Audiovizualului (CAN) să trimită către televiziuni şi radiouri o recomandare pentru ca acestea să preia în regim de gratuitate patru spoturi de „Centenar“, scrie Pagina de Media. Astfel, după vizionarea clipului, unii dintre membrii CNA au avut numai cuvinte critice, fiind de părere că filmuleţul conţine afirmaţii „penibile“, iar vocea spotului e ca de „Acces Direct“ (n.r. emisiunea prezentată de Simona Gherghe la Antena 1). „Vă dau cuvântul meu de onoare că dacă închideam ochii aveam senzaţia că mă uit la «Acces Direct»“, a remarcat Radu Herjeu, membru CNA. (...) Apoi nu înţeleg de ce apare Dracula. Vlad Ţapeş nu e bun pentru români? Pe Dracula îl promovezi pentru americanii needucaţi. Doi la mână, castelul ăla (Castelul Bran - n.r.) e făcut puţin înaintea celor 100 de ani, adică nu văd de ce e trecut la miracolele României ultimilor 100 de ani“, a adăugat el. Şi Dorina Rusu a criticat filmul de promovare a României realizat de Guvern: „Oricum, totul mi se pare foarte caraghios, iar clipurile mi se par kitsch. După mine, dacă le daţi la televiziuni nu e nevoie de recomandarea CNA-ului, dacă televiziunile consideră că pot fi date, nimeni nu vă opreşte. Eu nu aş putea să votez pentru aşa ceva pentru că mi se par penibile“.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/membru-cna-despre-filmul-realizat-guvern-ocazia-centenarului-aveam-senzatia-uit-acces-direct-1_5c015011df52022f75fc7b61/index.html

Șefa TVR Doina Gradea, în Parlament: Realizatorul Ionuț Cristache "e un om care muncește zi de zi, face o emisiune de luni până joi"

Președintele-director general al TVR, Doina Gradea, i-a luat apărarea, marți, în Parlament, realizatorului emisiunii România 9, Ionuț Cristache, despre care Libertatea a scris, recent, că ar primi 25.000 de lei pe lună de la Televiziunea publică. "Este un om care muncește zi de zi, face o emisiune de luni până joi", a spus Gradea la audieri în fața parlamentarilor de la Comisia de Cultură. Ea a refuzat și de această dată să ofere detalii despre banii cheltuiți de TVR cu salariile, dar a spus că cifrele vehiculate în presă "nu sunt reale". Libertatea a scris, luna trecută, că Ionuț Cristache ar încasa 25.000 de lei pe lună de la TVR, în timp ce parlamentarul USR Iulian Bulai a scris pe Facebook că unii dintre invitații lui Cristache ar avea, la rândul lor, contracte de mii de euro. Doina Gradea a fost chemată să răspundă întrebărilor Comisiei de Cultură și în condițiile unui raportul al Comisiei de Etică a TVR, devastator la adresa conducerii instituției, ce a determinat un grup de peste 10 organizații să ceară demiterea urgentă a șefei Televiziunii. TVR a refuzat să ofere detalii despre cifrele vehiculate de presă în privința veniturilor primite de Cristache și invitații săi. Televiziunea nu a dat detalii nici despre informațiile referitoare la banii alocați recitalurilor de la Cerbul de Aur. Mai mult, fapt fără precedent, TVR a cerut presei să-și dezvăluie sursele în aceste cazuri Ce a spus Doina Gradea marți, la Parlament, despre Ionuț Cristache: "Acest Ionuț Cristache, care este realizator care face audiență și care este evaluat permanent în termenii contractuali, este un om care muncește zi de zi, face o emisiune de luni până joi în prime time. Este un om care face mai mult decât jobul de prezentator, are mai multe atribuții în cadrul acestei producții."
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22849037-video-sefa-tvr-doina-gradea-parlament-realizatorul-ionut-cristache-care-munceste-face-emisiune-luni-pana-joi.htm

Dorina Rusu, membră a CNA, povestește cum s-a trezit acuzată de lipsă de patriotism după ce a criticat clipul Guvernului pentru Centenar. „Toți ăia care critică guvernul de centenar sunt niște idioți”

Dorina Rusu, propusă de președintele Iohannis în Consiliul Național al Audiovizualului, a relatat vineri, pe Facebook, cum s-a derulat ședința în care a fost discutat clipul video făcut de Guvern pentru celebrarea Centenarului. „“Toți ăia care critică guvernul de centenar sunt niste idioți. M-am săturat de că..turile astea”, a fost concluzia unui membru CNA susținător al Guvernului, scrie Dorina Rusu. Filmul, realizat cu ocazia sărbătoririi Centenarului Marii Uniri, a fost prezentat joi în ședința Cabinetului de la Alba Iulia și publicat pe site-ul Guvernului, dar a stârnit o avalanșă de ironii pe internet. În clip sunt prezentate atracțiile turistice cele mai cunoscute, bogățiile naturale, sunt evocați marii savanți și creatorii „atinși de geniu”. România este "țara nemuritorului Dracula și a albastrului de Voroneț", "o insulă de latinitate în Balcani, născută din contopirea dintre daci și romani".
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22842242-dorina-rusu-membra-cna-povesteste-cum-trezit-acuzata-lipsa-patriotism-dupa-criticat-clipul-guvernului-pentru-centenar-toti-aia-care-critica-guvernul-centenar-sunt-niste-idioti.htm

Specialişti în tehnologie din România cer MCIN o poziţie faţă de Directiva EU privind drepturile de autor pe piaţa unică digitală

Mai multe organizaţii din România solicită, într-o scrisoare deschisă, ca Ministerul Culturii (MCIN) să comunice public poziţia ţării noastre în legătură cu Directiva privind Drepturile de Autor pe piaţa unică digitală, aflată în procedură de negociere la nivelul Uniunii Europene. Scrisoarea deschisă a fost adresată Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale şi Reprezentanţei Comisiei Europene în România şi remisă şi MEDIAFAX, iar, prin acest document se mai cere renunţarea la articolele 11 şi 13 din propunerea de Directivă şi consultări publice imediate cu toate părţile afectate de aceste articole. În document se precizează că propunerile de reformă a drepturilor de autor pe piaţa unică digitală - inclusiv articolul 11 şi 13 - se află în procedură de negociere la nivelul Uniunii Europene, iar şedinţele de trialog, care vor avea loc, probabil, şi pe 13 decembrie, pot fi decisive.
https://www.mediafax.ro/cultura-media/specialisti-in-tehnologie-din-romania-cer-mcin-o-pozitie-fata-de-directiva-eu-privind-drepturile-de-autor-pe-piata-unica-digitala-17747938

Cinemobilul- caravana de proiecţii de filme, unică în România, lansată de un tânăr clujean

În urmă cu trei ani, Tudor Baciu a avut ideea de a înfiinţa o „caravană de filme”, cu care să meargă prin ţară şi să proiecteze gratuit filme în aer liber sau în şcolile din mediul rural. Astăzi, proiectul lui este încă activ, iar Tudor împreună cu prietena sa Claudia au străbătut deja ţara în lung şi în lat, perindând sute de sate şi aducând copiilor şi adulţilor mini-festivaluri fascinante de filme documentare sau artistice. Proiectul „Cinemobilul” s-a născut în urma mai multor experienţe acumulate de clujean, de Tudor Baciu, una fiind faptul că acesta este pasionat de viaţa la ţară şi de locurile izolate din România. „Filmul a fost, întotdeauna, un pretext pentru că mi-am dorit să aibă şi alţi oameni bucuria pe care o am eu împreună cu prietenii când ieşim la un film, să simtă şi ei această bucurie. Ideea mi-a venit în 2015 la Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) de la Cluj-Napoca. Era multă lume, o atmosferă frumoasă şi m-am gândit ce bine ar fi şi pentru oamenii din mediul rural, pe unde mergeam eu, să vadă filme şi să simtă acea bucurie. Caravana Cinemobilul este ca un fel de minifestival de film care se întâmplă de câteva sute de ori într-un an”, a declarat Tudor Baciu corespondentului MEDIAFAX.
https://www.mediafax.ro/life-inedit/cinemobilul-caravana-de-proiectii-de-filme-unica-in-romania-lansata-de-un-tanar-clujean-galeie-foto-17741780

MAE acuză Agenţia Germană de Presă şi postul de televiziune ZDF din cauza unui articol care nu reflectă adevărul istoric cu privire la Centenar

MAE a luat notă cu ”consternare” de articolul de presă publicat de Agenţia Germană de Presă şi preluat de postul public de televiziune ZDF cu privire la aniversarea Centenarului Marii Unirii, care nu reflectă adevărul istoric, respectiv manifestarea de voinţă a Transilvaniei de unire cu România. ”Ministerul Afacerilor Externe a luat notă cu consternare de articolul de presă publicat de Agenţia Germană de Presă (DPA - Deutsche Presse-Agentur) şi preluat de postul public de televiziune german ZDF (Zweites Deutsches Fernsehen) cu privire la aniversarea Centenarului Marii Unirii, care nu reflectă adevărul istoric, respectiv manifestarea de voinţă a Transilvaniei de unire cu România. Dincolo de abordarea tendenţioasă care reiese din titlul articolului, elementele prezentate indică o lipsă de cunoaştere a istoriei şi o ignorare voită a realităţilor istorice. La 1 decembrie 1918, 100.000 de persoane au hotărât Unirea cu România, cu participarea tuturor partidelor, tuturor confesiunilor religioase şi a tuturor stărilor sociale”, se arată într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX. MAE reaminteşte faptul că documentul adoptat la Alba Iulia, respectiv Rezoluţia Adunării Naţionale de la Alba Iulia, a fost semnat mai întâi de reprezentanţi ai minorităţii germane din Transilvania şi Bucovina. https://www.mediafax.ro/politic/mae-acuza-agentia-germana-de-presa-si-postul-de-televiziune-zdf-din-cauza-unui-articol-care-nu-reflecta-adevarul-istoric-cu-privire-la-centenar-17751044

Gradea, în Comisia pentru cultură din Cameră: Multe lucruri din scrisoarea organizaţiilor sunt folclor. Onorariile de la Cerbul de Aur apărute în presă nu sunt cele reale

Doina Gradea, Preşedintele-Director General al Societăţii Române de Televiziune, este audiată marţi în Comisia pentru cultură din Cameră, unde a afirmat că multe lucruri din scrisoarea transmisă în urmă cu o lună de mai multe organizaţii media sunt folclor şi că onorariile de la Cerbul de Aur apărute în presă nu sunt cele reale. Alexandru Dumitrescu, consilier departament de management, şi Alexandru Sasu, coordonator cu atribuţii de producător general, au însoţit-o pe Doina Gradea la audierea din Comisia pentru cultură, artă şi mijloace de informare în masă din Camera Deputaţilor. Gigel Ştirbu, preşedintele Comisiei, a propus ca discuţia să fie centrată pe scrisoarea deschisă transmisă de mai multe organizaţii şi asociaţii media referitoare la situaţia îngrijorătoare în care se află Televiziunea Publică (TVR/ SRTv), despre finanţarea festivalului Cerbul de Aur şi contracte pe care le au invitaţi şi colaboratori ai SRTv. „Scrisoarea este tendenţioasă. Televiziunea publică trece printr-o perioadă de relaxare, după plata datoriilor istorice. Am început relaxarea televiziunii publice. Din ianuarie 2019, TVR 1 şi 2 vor fi distribuite în HD”, a spus Gradea în deschiderea alocuţiunii. Toate afirmaţiile din scrisoare, a spus ea, sunt extrase din ultimul raport al comisiei de etică şi arbitraj la care au adăugat multe comentarii fără a avea dovezi. „Multe lucruri punctate acolo sunt... folclor. Nu se poate să ajungem la acest nivel. Să fim convocaţi aici şi dumneavoastră să fiţi nevoiţi... Nu a fost niciun element de cenzură de când sunt eu în televiziune care să aibă legătură cu persoana mea. Totul a fost făcut doar în baza atribuţiilor date de Legea 41. Nu pot înţelege de ce comisia de etică şi arbitraj, ale cărei atribuţii sunt stabilite clar, şi-a încălcat atât de clar competenţele şi a intrat în sfera managementului, pentru că ei au atribuţii specifice, legat de relaţiile dintre jurnalişti. Nu pot să cred decât că cineva are un interes sau poate, din necunoştinţă de cauza, au fost făcute aceste afirmaţii”. Gradea a spus că stă mereu la dispoziţia Comisiei pentru cultură şi că tot ce face este scris în fişa postului dată de Legea 41.
https://www.news.ro/cultura-media/gradea-in-comisia-pentru-cultura-din-camera-multe-lucruri-din-scrisoarea-organizatiilor-sunt-folclor-onorariile-de-la-cerbul-de-aur-aparute-in-presa-nu-sunt-cele-reale-1922405004002018121418687087

Preşedintele TVR: Este normal ca în momentul în care îţi cer daune financiare să dai în judecată, la rândul tău, dacă nu sunt publicate sursele

Doina Gradea, Preşedinte-Director General al TVR, a declarat la finalul audierii de marţi din Comisia pentru cultură din Cameră că este de datoria instituţiei să dea în judecată publicaţiile care nu au dezvăluit sursele în cazul difuzării sumelor cheltuite de televiziunea publică pentru ediţia de anul acesta a festivalului Cerbul de Aur. Televiziunea Română a anunţat săptămâna trecută, într-o notificare privind difuzarea informaţiilor cu caracter confidenţial din contractele comerciale încheiate de SRTv, că va face o anchetă administrativă complexă şi că va cere celor care au publicat sumele cheltuite pentru festivalul Cerbul de Aur 2018 să îşi dezvăluie sursele. „Este de datoria noastră să nu avem implicaţii legale, să ştim exact cine a furnizat aceste informaţii - sunt sigură că nu sunt din interiorul TVR, că nu ar fi putut să facă nimeni. În plus, nu sunt reale sumele. Este normal ca în momentul în care îţi cer daune financiare să dai în judecată, la rândul tău, dacă nu sunt publicate sursele”, a declarat Gradea la finalul audierii. În faţa deputaţilor din Comisia pentru cultură ea a mai declarat: „Eu înţeleg declaraţiile politice, pentru că au rolul lor, pot să răspund în faţa autorităţilor despre felul în care am acţionat. Sunt foarte mândră. Sunt foarte mândră că sunt în TVR”.
https://www.news.ro/cultura-media/presedintele-tvr-este-normal-ca-in-momentul-in-care-iti-cer-daune-financiare-sa-dai-in-judecata-la-randul-tau-daca-nu-sunt-publicate-sursele-1922401304002018121618687243

"Sex education", un nou serial de comedie produs de Netflix, va fi lansat pe 11 ianuarie

"Sex education", noul serial de comedie şi dramă despre maturizare, produs de Netflix, va fi lansat la nivel global pe 11 ianuarie 2019. Serialul cu 8 episoade de câte o oră va spune poveşti despre experienţe romantice, prietenii şi viaţa adolescenţilor din ziua de azi. Personajele sunt: Jean Milburn, în vârstă de 46 de ani, interpretată de Gillian Anderson; Otis Milburn (16 ani), interpretat de Asa Butterfield; Eric Nevin (Ncuti Gatwa); Maeve Wiley (Emma Mackey); Jackson Monroe (Kedar Williams-Stirling); Aimee Gibbs (Aimee-Lou Wood) şi Adam Groff (Connor Swindells).
https://www.news.ro/cultura-media/sex-education-un-nou-serial-de-comedie-produs-de-netflix-va-fi-lansat-pe-11-ianuarie-1922402604262018121318686991

O nouă adaptare pentru televiziune a romanului "Les Misérables", de Victor Hugo, realizată de BBC

Canalul britanic BBC a prezentat primul trailer al adaptării celebrului roman "Les Misérables", de Victor Hugo, de data aceasta fără muzică. La cinci ani de la versiunea muzicală cu Hugh Jackman, Russell Crowe şi Anne Hathaway, BBC încearcă o nouă abordare anglo-saxonă a romanului, în regia lui Tom Shankland, potrivit Le Point.
https://www.news.ro/cultura-media/o-noua-adaptare-pentru-televiziune-a-romanului-les-mis-rables-de-victor-hugo-realizata-de-bbc-video-1922404203002018121418685614

România a mai produs un miliardar: eMAG a ajuns unicorn, are o valoare de un miliard de dolari. Iulian Stanciu, CEO: Putem ajunge la o evaluare de două miliarde de dolari

eMAG, magazin online lansat în urmă cu 17 ani de un grup de antreprenori locali care este în prezent cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail online, cu operaţiuni şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia, a atins o evaluare de 1 miliard de dolari, intrând astfel în rândul unicornilor din ecommerce. „Confirmăm că potrivit analiştilor care urmăresc evoluţia Naspers, eMAG este un business cu o valoare de 1 miliard de dolari. Grupul Naspers este mulţumit de progresul înregistrat de Iulian (Stanciu - n. red.) şi de echipa eMAG în construcţia unui grup de ecommerce de top în regiune”, au declarat pentru ZF reprezentanţii grupului Naspers din Africa de Sud, unul dintre cele mai puternice grupuri de ecommerce din lume, care este din 2011 acţionarul majoritar al eMAG. Reprezentanţii Naspers au oferit acest comentariu drept răspuns la o serie de întrebări transmise de ZF privind valoarea grupului de retail în condiţiile în care datele tehnice ale celei mai recente tranzacţii de majorare a capitalului social a Dante Internaţional - compania care administrează eMAG - indicau faptul că eMAG a ajuns la o valoare de aproape 4,3 mld. lei - respectiv 1 mld. dolari. Naspers a plătit o primă de emisiune de 28,2 mil. lei la o majorare a capitalului social cu 8.560 de lei, de la 1,290 mil. lei la 1,299 mil. lei, conform unui document publicat recent în Monitorul Oficial.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/romania-a-mai-produs-un-miliardar-emag-a-ajuns-unicorn-are-o-valoare-de-un-miliard-de-dolari-iulian-stanciu-ceo-putem-ajunge-la-o-evaluare-de-doua-miliarde-de-dolari-17750171

Un nou val de telefoane: marii productători de smartphone-uri vor lansa încă de anul viitor modele compatibile 5G

Samsung, cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, va lansa anul viitor primul model din gama sa compatibil cu reţelele 5G, scrie Techcrunch.com, gigantul sud-coreean alăturându-se astfel celorlalţi jucători din industria de profil care au anunţat la rândul lor introducerea primelor modele 5G în 2019 - OnePlus şi Motorola. Apple, principalul competitor al Samsung, va lansa însă primul model de iPhone compatibil cu reţelele 5G abia în 2020, conform informaţiilor Bloomberg. Samsung urmează să lanseze primul model 5G în prima jumătate a anului viitor în SUA, alături de operatorul telecom Verizon. Partenerul hardware în această ecuaţie este producătorul de semi-conductoare şi echipamente telecom Qualcomm care va furniza modelul Snapdragon X50 5G NR şi module de antenă prin intermediul platformei Snapdragon Mobile.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/un-nou-val-de-telefoane-marii-productatori-de-smartphone-uri-vor-lansa-inca-de-anul-viitor-modele-compatibile-5g-17750191

Sezonul trei al serialului turcesc „Dragoste și ură” debutează la Kanal D, din 11 decembrie

De Sarbatori, Kanal D le-a pregatit o surpriza fabuloasa fanilor serialelor turcesti de exceptie; luni, 11 decembrie, incepe cel de-al treilea sezon al productiei Dragoste si ura', care se bucura de un real succes. Telespectatorii isi vor putea reintalni protagonistii care le-au cucerit inimile, Emrah Erdogan (personaj Ali) și Burcu Kıratlı (Mavi). Povestea de dragoste si plina de neprevazut, drama personajelor principale si complotul celor care stau in calea fericirii lui Ali si Mavi se vor impleti in cel de-al treilea sezon al serialului. Serialul a debutat cu povestea lui Ali, un tanar care a platit cu privarea de libertatea, pentru savarsirea unei crime. Aflat in detentie, barbatul oa cunoscut-o pe Mavi, prin corespondenta, o tanara de care s-a indragostit iremediabil. Chiar in ziua eliberarii, cei doi tineri au decis sa isi uneasca destinele. Aceasta a fost si ziua care a marcat inceputul zbuciumului povestii de dragoste.
https://tvmania.ro/sezonul-trei-al-serialului-turcesc-dragoste-si-ura-debuteaza-la-kanal-d-din-11-decembrie-251752.html

Prima transmisiune TV la rezoluție 8K

Cu gândul la Olimpiada din 2020, Japonia a devenit prima țară din lume care a realizat o transmisiune TV în format 8K. Pe 1 decembrie, ora locală 10, în Japonia a fost prima transmisiune din lume prin satelit în format 8K (7680 x 4320 pixeli). Aceasta a fost realizată de compania japoneză NHK și a venit în urma a doi ani de teste. Primul program transmis în format 8K a devenit celebrul film A Space Odyssey. Negativele pe 65 de milimetri ale filmului original au fost rescanate special pentru acest eveniment de Warner Bros.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/video-prima-transmisiune-tv-la-rezolutie-8k-18685934

Fostele Studiouri Media Pro din Buftea intră în insolvență

Compania Bucharest Film Studios, fostele Studiouri Media Pro din Buftea cumpărate la sfârșitul anului 2015 de omul de afaceri și regizorul Bobby Păunescu, a intrat în insolvență, conform datelor analizate de Profit.ro, anul trecut datoriile totale depășind 217 milioane lei. În septembrie, Profit.ro a anunțat că Polyana Cristescu, fosta soție a lui Nicu Ceaușescu, unul dintre cei doi fii ai dictatorului Nicolae Ceaușescu, va fi retrasă după aproape 3 ani de la conducerea companiei, înainte de finalul mandatului. Polyana a fost numită la începutul anului 2016, cum anunța atunci Profit.ro, administrator B și vicepreședinte al societății cu un mandat de 4 ani, până în februarie 2020.
https://www.profit.ro/stiri/life/fostele-studiouri-media-pro-din-buftea-intra-in-insolventa-18686207

Telekom câștigă în fața Orange și Vodafone contul DNA

Telekom România Mobile Communications (fost Cosmote) a câștigat licitația pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă către Direcția Națională de Anticorupție (DNA). Estimat la 2,48 milioane de lei, fără TVA, pentru 4 ani, contractul a fost atribuit pentru 1,28 milioane de lei, fără TVA. La licitație au depus oferte și subsidiarele locale ale grupurilor internaționale Orange și Vodafone.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-castiga-in-fata-orange-si-vodafone-contul-dna-18677549

CE: Utilizatorii online nu vor mai fi discriminaţi pe motive de naţionalitate sau loc de reşedinţă

Comisia Europeană (CE) a anunţat, luni, că utilizatorii online nu vor mai fi discriminaţi pe motive de naţionalitate sau loc de reşedinţă, în condiţiile în care regulamentul Uniunii Europene (UE) privind geoblocarea, intrat în vigoare, va ridica restricţiile şi va facilita comerţul electronic, potrivit News.ro. "Aproape 40% din consumatorii din UE au încredere atunci când achiziţionează bunuri sau servicii prin internet de la vânzători situaţi într-o altă ţară a UE (Eurobarometru 397, 2015), în timp ce numai 19% din consumatori efectuează efectiv achiziţii online dintr-o altă ţară (date din 2015)", se arată în comunicat. Astfel, noile norme ale UE privind comerţul electronic vizează exploatarea acestei potenţiale cereri transfrontaliere semnificative şi crearea de noi oportunităţi pentru companii. Scopul este eliminarea obstacolelor nejustificate precum redirecţionarea către site-ul din ţara consumatorului sau cerinţa de a plăti cu un card de debit sau de credit dintr-o anumită ţară. "Drept urmare, se va pune capăt discriminării online pe motive de naţionalitate sau loc de reşedinţă. Nu doar consumatorii vor avea de câştigat, ci şi companiile, printre beneficiile lor putând fi enumerate: asigurarea unui acces mai bun la produsele şi serviciile oferite online; crearea unui nivel sporit de certitudine pentru companii şi mai ales consolidarea încrederii consumatorilor; reducerea costurilor de tranzacţionare şi sarcina administrativă", se arată în comunicatul citat de News.ro.
http://www.economica.net/ce-utilizatorii-online-nu-vor-mai-fi-discriminati-pe-motive-de-nationalitate-sau-loc-de-resedinta_162020.html

Lovitură de teatru! Motivul real pentru care Oreste a fost dat afară de la Realitatea TV a fost dezvăluit

Jurnalistul Dan Andronic a răspuns, marți, atacurilor lansate la adresa sa de Oreste Teodorescu la un post de televiziune. Pe fondul scandalului izbucnit la Realitatea TV, Oreste a încercat să pozeze în victimă, deși informațiile apărute în presă pe marginea acestui subiect nu l-au prezentat într-o lumină tocmai favorabilă. Jurnalistul Dan Andronic a replicat, pe contul său de Facebook, atacurilor venite din partea lui Oreste Teodorescu. "Aud că nea Oreste a spus că eu vroiam să-i iau locul lui Rareş Bogdan la Realitatea TV. Că d-aia a fost dat el afară. Wrong 1. Eu nu vreau să iau locul nimănui, cu atât mai puţin al lui Rareş Bogdan. Are mult mai multe CALITĂȚI decât mine. Wrong 2. Oreste a fost dat afară de la Realitatea TV pentru că a fost bănuit că a luat şpagă de la Traian. Nu Traian Băsescu. Ci Rece. Cozmin Guşă, ai legătura”, a scris Andronic.
https://www.capital.ro/dan-andronic-raspunde-atacurilor-lui-oreste-vezi-motivul-pentru.html

Lovitură fatală pentru Antena 1! Dan Negru a luat o decizie radicală. Nimeni nu se aștepta la asta

Cel mai longeviv prezentator din România, Dan Negru negociază să mute Revelionul de la Antena 1 la un cunoscut post de televiziune. Ar fi o lovitură puternică pentru Antena 1. Dan Negru este dorit cu insistenţă de Prima TV, post care, de câteva săptămâni, şi-a schimbat proprietarul. Adrian Tomşa, şeful Look TV, a preluat controlul asupra staţiei deţinute de Cristian Burci, iar actualul prezentator de la Antena 1 ar fi în capul listei cu achiziţii pentru noua conducere de la Prima TV. “În prezent, există anumite discuţii. I s-a propus să prezinte emisiuni de divertisment. Pentru moment, nimic nu este bătut în cuie. Cert este că Dan Negru este dorit de Prima TV, au început discuţiile. Sunt tratative, tatonări… De regulă, astfel de negocieri durează. Rămâne de văzut ce se va întâmpla pe viitor”, a dezvăluit o persoană din anturajul lui Adrian Tomşa, potrivit CanCan.ro. Prima TV are în plan să devină lider de audienţă şi, în acest sens, are un plan bine pus la punct.
https://www.capital.ro/lovitura-fatala-pentru-antena-1-dan-negru-a-luat-o-decizie-radic.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL