×

Revista presei -- Data și ora publicării: 10.12.2018 15:21:17

REVISTA PRESEI / 10 dec 2018 /



Digi TV Digital lansează comercial extraopțiunea Digi 4K de luni, 10 decembrie
Audiențele televiziunilor de filme și seriale – Noiembrie 2018
Topul televiziunilor de sport cu cele mai mari audiențe – NOIEMBRIE 2018
LICITAȚIE. Audiența TV va fi măsurată încă patru ani de Kantar. Cum se măsoară audiența
Românii nu l-au lăsat nici anul acesta „Singur acasă“ pe Kevin: câte persoane au fost cu ochii pe Pro TV
Florin Busuioc, concediat de la Pro TV?
Piaţa de smartphone-uri din România la 10 luni: Samsung rămâne la o cotă de 50% după unităţi şi venituri, urmat de Huawei şi Apple
România întâmpină Revoluţia 4.0 cu judeţe în care câte 16 copii se bat pe un calculator. Zonele oricum bogate oferă şanse, nicio luminiţă pentru Vaslui sau Botoşani
AUDIENȚE. Ultimul episod din Las Fierbinți, lider de audiență pe toate targeturile. Cifrele serii
Sezonul trei din serialul Dragoste și ură îi va lua locul Miresei din Istanbul la Kanal D. Când se va vedea noul serial
AUDIENȚE. A doua semifinală, cifrele ediției. Câți români s-au uitat
Film Netflix făcut în România. În ce locuri a fost filmat What happened to Monday, lansat de platforma video
Premiile Naţionale APTR, acordate marţi la Teatrul Naţional Bucureşti
Semifinala „Vocea României”, urmărită de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori
Un serial anime „Ghost in the Shell” va fi lansat de Netflix în 2020
Netflix poate pierde 20% din conţinut, dacă firmele tradiţionale de media îşi vor retrage licenţele
INTERVIU - Virgil Ianţu: Mediocritatea câştigă teren în fiecare zi
ANCOM a anunțat planul pentru 2019: Principalul proiect, licitația pentru 5G
CE a anunţat lista localităţilor din România care vor avea internet gratuit în spaţii publice
Licitaţia pentru 5G, principalul proiect al ANCOM pentru 2019
De astăzi, 10 decembrie, Cartoon Network lansează „Insula Taberei de Vară”, un nou serial animat


...


Digi TV Digital lansează comercial extraopțiunea Digi 4K de luni, 10 decembrie

RCS & RDS lansează luni, 10 decembrie, pentru abonații Digi TV Digital, extraopțiunea Digi 4K care permite vizionarea, gratuit, până la finalul lunii ianuarie 2019, a competițiilor fotbalistice europene Bundesliga, La Liga, Ligue 1, UEFA Champions League și UEFA Europa League, informează Media Expres. Din 1 februarie 2019, extraopțiunea Digi 4K va fi disponibilă la prețul de 5 lei pe lună pentru toți abonații Digi TV Digital. Perioada de teste s-a încheiat, iar de vineri, 7 decembrie, intră în vigoare grila oficială a televiziunii 4K, care va conține documentare pe diverse tematici (lifestyle, hobby, viața în sălbăticie), transmisiuni sportive din fotbal, noul sezon de Formula 1 și videoclipuri muzicale, notează Media Expres. În perioada ianuarie – februarie, vor fi transmise în direct, la Digi 4K, cel puțin 30 de meciuri din campionatele spaniol, francez, german și din cele mai importante competiții europene de fotbal. În martie, odată cu noul sezon de Formula 1, se vor difuza în format 4K și cursele derulate în Australia și Bahrain, programate pe 17 martie și, respectiv, 31 martie. Televiziunea a început să emită, în premieră în România, la 24 noiembrie și poate fi recepționată în toată țara doar în grila Digi TV (cablu digital). Identificarea canalului se realizează fie automat, fie prin rescanare, iar pentru a viziona corect și la calitatea 4K programele televiziunii, abonații trebuie să dețină un televizor cu rezoluție Ultra HD și Digi Smart CAM.
https://www.forbes.ro/digi-tv-digital-lanseaza-comercial-extraoptiunea-digi-4k-de-luni-10-decembrie-130352

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – Noiembrie 2018

DIVA, televiziune de filme și seriale care se adresează în special publicului feminin cu vârste între 25 și 55 de ani din mediul urban, a reușit în luna noiembrie să devină lider de audiență pe targetul urban general, înainte canalelor Pro Cinema și AXN. DIVA a avut o audiență medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 12.000 de persoane față de octombrie. Astfel, DIVA a devenit liderul nișei TV de filme și seriale, în fața televiziunilor care domină în mod obișnuit urbanul cu filme și seriale: AXN (30.000) și Pro Cinema (28.000 telespectatori pe minut). Este pentru prima dată când DIVA devine liderul acestui segment TV, fiind și televiziunea internațională cu cel mai mare rating general în luna noiembrie. La nivel național, creșterea obținută de DIVA a fost de 16.000 de persoane, ajungând la o medie de 46.000 de telespectatori, dar în spatele lui Pro Cinema (67.000) și AXN (47.000). Această ascensiune se explică prin faptul că DIVA s-a grăbit să marcheze Sărbătorile de Iarnă, încă de la sfârșitul lunii octombrie când a început să difuzeze programe într-o campanie sub titlul „Crăciun pentru tine”. DIVA a fost prima care și-a adaptat grila de programe pentru Crăciun. Astfel, filmul „Miracolul lui Maggie” a obținut un record de audiență pentru stație de 240.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban. Va fi interesant de urmărit dacă DIVA își va păstra poziția de lider în urban și în luna decembrie, când majoritatea televiziunilor își orientează programele în spiritul Sărbătorile de Iarnă.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-noiembrie-2018-130397

Topul televiziunilor de sport cu cele mai mari audiențe – NOIEMBRIE 2018

DigiSport 1 a dominat autoritar nișa televiziunilor de sport în luna noiembrie. La nivel urban, cele 10 televiziuni de sport au avut o cotă totală de piață de 4,57% (toată ziua). DigiSport 1, canal deținut de operatorul de cablu RCS&RDS, a avut în noiembrie o audiență medie la nivel național de 63.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 7.000 de persoane față de octombrie. DigiSport 1 este liderul detașat al nișei de sport atât în sondajele naționale cât și în cele urbane. În topul general din mediu urban, DigiSport 1 a ocupat locul 9, înaintea unor televiziuni cu pretenții, precum TVR 1, Antena Stars și Pro 2. Pe locul secund al nișei s-a plasat Pro X, canal deținut de grupul Pro TV, care este o televiziune generalistă, dar difuzează și programe de sport și divertisment apropiat sportului. Pro X a avut pe național o medie de 18.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 2.000 de persoane față de octombrie. Cele mai mari pierderi de audiență le-a înregistrat DigiSport 2 (RCS & RDS), câte 6.000 de persoane, atât pe național, cât și în urban. În ciuda unei oferte fotbalistice bogate, Telekom Sport 1, canal aparținând Telekom România, a câștigat doar 1.000 de persoane la nivel național față de octombrie, având o medie de 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Eurosport 1, televiziune deținută de grupul mondial Discovery, a pierdut 3.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban. La rândul său, Eurosport 2, care a început să vândă publicitate în România, a câștigat 1.000 de persoane pe național și 2.000 în urban. Cota de piața (de vizionare) a celor 10 televiziuni de sport a fost de 4,57% în urban și de 3,44% la nivel național.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-de-sport-cu-cele-mai-mari-audiente-noiembrie-2018-130427

LICITAȚIE. Audiența TV va fi măsurată încă patru ani de Kantar. Cum se măsoară audiența

Decizie în licitația pentru măsurarea audienței TV. Timp de patru ani, începând din 2020, audiența posturilor de televiziune va fi măsurată de aceeași companie care se ocupă și în prezent de cifre. Compania Kantar Media rămâne firma care asigură cercetarea și pentru perioada 1 ianuarie 2020 - 31 decembrie 2023. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, măsurarea audiențelor TV costă, în prezent, în jur de trei milioane de euro pe an, sumă plătită de către membri ARMA - Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor, cu care Kantar Media are contract. Costurile pentru noul contract de măsurare a audiențelor TV nu au fost încă definitivate dar, cel mai probabil, vor fi mai mari decât în contractul de până acum. De ce? Comisia a stabilit câștigătorul, dar detaliile legate de serviciile pe care Kantar le va livra se vor decide în următoarele luni de către ARMA. Mai exact, în afară de măsurarea audiențelor TV așa cum este făcută în prezent, Kantar a oferit și posibilitatea ca panelul să crească (acum este de 1.200 de gospodării). O altă propunere: o variantă de măsurare a audienței TV și pe online. Serviciile ar presupune o creștere a prețului.
https://www.paginademedia.ro/2018/12/cine-masoara-audienta-tv

Românii nu l-au lăsat nici anul acesta „Singur acasă“ pe Kevin: câte persoane au fost cu ochii pe Pro TV

Pro TV a început difuzarea tradiţionalei serii de Crăciun „Singur acasă“, iar prima parte a înregistrat audienţe duble faţă de concurenţă. Pentru al 13-lea an la rând de când există măsurătorile de audienţă, Pro TV a dat lovitura cu „Singur acasă“, în minutele de vârf primul film al seriei fiind urmărit de 2,7 milioane de români, potrivit Paginademedia.ro. La nivel naţional, aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la filmul ce-l are în rol principal pe Macaulay Culkin. Audienţa înregistrată de Pro TV a fost aproape dublă de cea obţinută de Antena 1, care a difuzat o ediţie specială „Te cunosc de undeva“, dedicată lui Michael Jackson. Show-ul transformărilor, care în mod normal domină serile de sâmbătă, a fost urmărit de 1,2 milioane de telespectatori. La nivel urban, „Singur acasă“ a ţinut în faţa micilor ecrane 940.000 de orăşeni, în timp ce „Te cunosc de undeva“ a avut 601.000 de telespectatori. Aproape o treime dintre telespectatorii cu vârste între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV, adică 464.000 de telespectatori. La nivel comercial, locul doi a revenit postului Kanal D, cu 193.000 de tineri, Antena 1 picând pe locul trei, cu 170.000 de privitori.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/romanii-nu-l-au-lasat-anul-singur-acasa-kevin-persoane-fost-ochii-pro-tv-1_5c0cf542df52022f75468249/index.html

Florin Busuioc, concediat de la Pro TV?

Indrăgitul prezentator a fost deja externat, însă mai are de așteptat până să revină la rubrica meteo. Cea care i-a luat locul este Ramona Păuleanu. De fapt, l-a și înlocuit și a fost lansată ipoteza conform căreia Busu ar fi fost deja pus pe liber de Pro TV.
https://www.realitatea.net/florin-busuioc-concediat-de-la-pro-tv_2173325.html

Piaţa de smartphone-uri din România la 10 luni: Samsung rămâne la o cotă de 50% după unităţi şi venituri, urmat de Huawei şi Apple

Subsidiara din România a gigan­tului sud-coreean Samsung, lide­rul pieţei locale de smart­phone-uri şi de televizoare, care are o poziţie puternică şi pe alte seg­men­te ale pieţei electro-IT&C, ar putea raporta pentru 2018 afaceri de peste 4,6 mld. lei - intrând astfel în clubul firmelor cu afa­ceri anuale de un miliard de euro din eco­nomia locală, în condiţiile în care compania şi-a menţinut poziţia dominantă de pe piaţa de telefoane inteligente - respectiv o cotă de 50% din numărul de unităţi livrate şi din încasările totale. Samsung România a rapor­tat în 2017 la Ministerul Finanţelor afaceri de 4,3 mld. lei (925 mil. euro).
https://www.zf.ro/business-hi-tech/piata-de-smartphone-uri-din-romania-la-10-luni-samsung-ramane-la-o-cota-de-50-dupa-unitati-si-venituri-urmat-de-huawei-si-apple-17778630

România întâmpină Revoluţia 4.0 cu judeţe în care câte 16 copii se bat pe un calculator. Zonele oricum bogate oferă şanse, nicio luminiţă pentru Vaslui sau Botoşani

Când toată lumea vorbeşte despre inteligenţă artificială, robotizare sau noul set de skilluri pentru angajaţi astfel încât aceştia să facă faţă Revoluţiei 4.0, câte 16 copii din Giurgiu se bat pentru a avea acces la un calculator. Astfel, nu doar cifra de afaceri a companiilor dintr-un judeţ împarte România în două, dar şi alţi factori precum densitatea reţelelor de gaze na­turale sau nu­mă­rul de copii re­par­tizaţi, în me­die, la un calculator. Calculele ZF făcute pe baza informaţiilor INS arată că în Giurgiu, Botoşani, Teleorman sau Vaslui un cal­culator este utilizat în medie de câte 12-16 copii, acestea fiind de altfel şi printre cele mai sărace zone ale Ro­mâniei. La polul opus, în Cluj, de exemplu, situaţia arată altfel, un calculator revenind la câte 4 copii. Timiş sau Alba, la fel, judeţe bogate, au şi ele o situaţie mult mai bună în ceea ce priveşte accesul copiilor la calculatoare. Abandonul şcolar de 18%, slaba pregătire a profe­sorilor care intră în sistem, supraaglomerarea claselor la şcolile bune, dar şi condiţiile im­proprii de studiu (3.500 din cele 6.700 de şcoli din Ro­mânia nu sunt alimentate cu gaz metan şi sunt încălzite cu lemne) sunt marile drame ale sistemului de învăţământ, însă aceste subiecte sunt puţin atinse în strategiile care au în­cercat să schimbe sistemul educaţional local.
https://www.zf.ro/romania100/romania-intampina-revolutia-4-0-cu-judete-in-care-cate-16-copii-se-bat-pe-un-calculator-zonele-oricum-bogate-ofera-sanse-nicio-luminita-pentru-vaslui-sau-botosani-17777823

AUDIENȚE. Ultimul episod din Las Fierbinți, lider de audiență pe toate targeturile. Cifrele serii

AUDIENȚE. Ultima strigare a sezonului Las Fierbinți s-a făcut joi, seară în care a fost, desigur, lider de audiență pe toate segmentele. Ultimul episod din sezonul 14 Las Fierbinți a avut cifre duble față de locul doi, Kanal D, care a difuzat o ediție Exatlon. Antena 1 a avut o ediție din Ultimul Trib. Podiumul cu cele trei televiziuni a rămas neschimbat pe toate cele trei targeturi de audiență. La nivel național, aventurile fierbințenilor au adus în fața televizoarelor o medie de 2.402.000 de telespectatori și o cotă de piață de 26,6%. Asta înseamnă că mai mult de un sfert din românii care se uitau la televizor urmăreau Las Fierbinți. Minutul de aur s-a înregistrat la 20:58, când aproape trei milioane de români urmăreau Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2018/12/audiente-ultimul-episod-las-fierbinti-sezon-14

Sezonul trei din serialul Dragoste și ură îi va lua locul Miresei din Istanbul la Kanal D. Când se va vedea noul serial

Al doilea sezon din serialul turcesc Mireasa din Istanbul va ajunge la final. Începând de marți, 11 decembrie, al treilea sezon din serialul Dragoste și ură se va vedea pe post, de la ora 20:00. Kanal D va difuza ultimul episod al celui de-al doilea sezon din Mireasa din Istanbul pe 10 decembrie, luni. Kanal D va difuza cel de-al treilea sezon al serialului Dragoste și ură, începând cu 11 decembrie, de la ora 20:00. Ultimul sezon al serialului a fost difuzat în primăvară, și s-a terminat în iulie, atunci când serialul Meryem i-a luat locul. Serialul a debutat cu povestea lui Ali, un tanar care a platit cu privarea de libertate, pentru săvârșirea unei crime. Aflat în detenție, bărbatul a cunoscut-o pe Mavi, prin corespondență, o tânără de care s-a îndrăgostit iremediabil. Chiar în ziua eliberării, cei doi tineri au decis să își unească destinele.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/sezonul-trei-serialul-dragoste-si-ura-kanal-d

AUDIENȚE. A doua semifinală, cifrele ediției. Câți români s-au uitat

Câți români au văzut a doua semifinală Vocea României, ultima ediție înaintea finalei de săptămâna viitoare? Aproape la fel de mulți ca la primele live-uri, de săptămâna trecută, adică aproape 1,4 milioane de români în fiecare minut. Cu aceste audiențe, Pro TV a fost pe prima poziție pe interval, pe toate targeturile. Săptămâna trecută, la nivelul întregii țări, Pro TV era pe poziția a doua după Exatlon. NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea României a fost urmărită de 1,37 milioane de românie. Deși au fost cu doar 13.000 mai mulți decât săptămâna trecută, a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc (săptămâna trecută, Exatlon depășea Vocea, cu o audiență de aproape 1,6 milioane de români). În această săptămână, Kanal D a fost după Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de români. Topul a fost completat de Antena 1 (aproape un milion de telespectatori), România TV și Antena 3.
https://www.paginademedia.ro/2018/12/audiente-semifinala-vocea-romaniei-7-decembrie

Film Netflix făcut în România. În ce locuri a fost filmat What happened to Monday, lansat de platforma video

„What happened to Monday”, producție filmată aproape în totalitate în România, a intrat recent și pe platforma Netflix. Realizat în colaborare cu compania Castel Films, „What Happened to Monday” a fost filmat în locuri precum Centrul vechi, Biblioteca Națională din București, Muzeul de Istorie, Biserica Italiană de pe Bulevardul Magheru, Casa Radio, Centrul Vechi din Constanța sau Portul Constanța. Producția este o distopie care are loc într-un viitor sumbru în care planeta devine suprapopulată, iar părinții sunt obligați să aibă un singur copil. O mămică, însă, naște șapte fetițe, iar pentru ca acestea să nu fie confiscate sunt numite după zilele săptămâni (Luni, Marți, Miercuri etc) și au voie să iasă din casă doar în ziua care le poartă numele.
https://www.paginademedia.ro/2018/12/galerie-foto-what-happened-to-monday-filmat-in-romania-a-fost-lansat-pe-netflix

Premiile Naţionale APTR, acordate marţi la Teatrul Naţional Bucureşti

Premiile Naţionale de Televiziune APTR vor fi acordate, marţi, la Sala Media a Teatrului Naţional "I.L.Caragiale" din Bucureşti, de la ora 17.00, ceremonia fiind dedicată aniversării a 100 de ani de la Marea Unire. Evenimentul aduce în atenţia publicului cele mai valoroase programe ale audiovizualului românesc iar din componenţa juriului APTR fac parte personalităţi importante ale lumii culturale: academician Nicolae Breban - romancier, Lucia Hossu Longin - realizator TV, prof. univ. Sorin Ilieşiu - director de imagine, Mihai Ispirescu - scriitor, Dan Necşulea - regizor, Preşedinte APTR şi Dan Piţa - regizor. În anul în care România a împlinit un secol de existenţă, Asociaţia Profesioniştilor de Televiziune din România acordă trofeul şi diploma APTR pentru15 producţii de televiziune reprezentative. "Gala Premiilor APTR, Centenar 2018" va putea fi urmărită la TVR 2 - luni, 17 decembrie. Prima parte va fi difuzată de la ora 21.30, iar cea de-a doua de la ora 22.25.
https://www.news.ro/cultura-media/premiile-nationale-aptr-acordate-marti-la-teatrul-national-bucuresti-1922405010422018121318694406

Semifinala „Vocea României”, urmărită de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori

Semifinala concursului „Vocea României” a fost urmărită, vineri seară, la Pro TV, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori. Semifinala sezonului opt al emisiunii „Vocea României” a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, transmite Pro TV. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul a înregistrat 6,9 puncte de rating şi 21,5% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 5,8 puncte de rating şi 18,3% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, aproximativ 1,4 milioane de telespectatori au urmărit „Vocea României”. În minutul de maximă audienţă, de la 21:00, peste 1,8 milioane de români priveau competiţia. Pe 14 decembrie, de la 20:30, patru concurenţi - Alma Boiangiu, din echipa Tudor, Dora Gaitanovici, din echipa Irina, Mădălina Coca, din echipa Andra, şi Bogdan Ioan, din echipa Smiley - vor participa în finala „Vocea României”, concurând pentru premiul în valoare de 100.000 de euro.
https://www.news.ro/cultura-media/semifinala-vocea-romaniei-urmarita-de-aproximativ-1-4-milioane-de-telespectatori-1922405108142018121118692559

Un serial anime „Ghost in the Shell” va fi lansat de Netflix în 2020

Un serial anime „Ghost in the Shell” va avea premiera pe Netflix în 2020, potrivit unui anunţ făcut de reţeaua de streaming. Serialul va fi realizat în 3D de regizorii japonezi Kenji Kamiyama şi Shinji Aramaki. Anunţul făcut de Netflix pe Twitter a avut alături şi o fotografie cu personajul principal, Motoko Kusanagi. „Este un film animat de generaţie următoare şi primul «Ghost in the shell» făcut de doi regizori”, a mai transmis Netflix. În prezent, cei doi lucrează la „Ultraman”, producţie a Netflix, un anime despre un supererou japonez, film ce va fi lansat pe 1 aprilie 2019.
https://www.news.ro/cultura-media/un-serial-anime-ghost-in-the-shell-va-fi-lansat-de-netflix-in-2020-1922400009002018121818693543

Netflix poate pierde 20% din conţinut, dacă firmele tradiţionale de media îşi vor retrage licenţele

Netflix ar putea pierde 20% din conţinut, calculat în ore de program, în eventualitatea în care companiile tradiţionale de media îşi vor pune în practică promisiunea de a-şi retrage conţinutul din serviciul Netflix, potrivit datelor Ampere Analysis, citate de un raport realizat de Business Insider. Datele Ampere Analysis scot în evidenţă cât de important va fi pentru Netflix să îşi păstreze utilizatorii serviciului său video. Netflix a anticipat deja de ani de zile apariţia unei astfel de situaţii şi a investit în conţinut original, aproximativ 8 miliarde de dolari în peste 700 de producţii originale, în acest an. Pierderea a 20% din conţinut ar fi o pierdere semnificativă, dar atr putea fi chiar mai rău, dacă, de exemplu, acel conţinut reprezintă peste 20% din orele vizionate de abonaţii Netflix.
https://www.news.ro/economic/netflix-poate-pierde-20-din-continut-daca-firmele-traditionale-de-media-isi-vor-retrage-licentele-1922403309002018121218693281

INTERVIU - Virgil Ianţu: Mediocritatea câştigă teren în fiecare zi

Virgil Ianţu, prezentatorul emisiunii „Câştigă România” de la TVR2, vorbeşte într-un interviu acordat News.ro despre credinţă şi Biserică, instituţie care nu ar trebui să cheltuiască sute de milioane de euro pentru a-şi arăta măreţia şi puterea, despre Centenarul pe care îl vede ca fiind „împotriva Unirii şi a românilor”, despre potenţialul pe care nu ştim să îl valorificăm, dar şi despre televiziune şi calitatea programelor. Om de televiziune, cântăreţ şi, ocazional, actor, Virgil Ianţu, este cunoscut pentru colaborările cu Prima TV, unde a prezentat, între altele, emisiunile „Vrei să fii miliardar?” şi „Copiii spun lucruri trăsnite”, precum şi cele cu Ştefan Bănică Jr. şi Nicu Alifantis. Emisiunea pe care o prezintă acum, „Câştigă România”, se află la al patrulea sezon, iar recent a fost anunţat că programul-brand al TVR, creat de compania Zucchero Media pentru televiziunea publică, a fost achiziţionat în Statele Unite, sub numele „Win your country!”, de un consorţiu format din compania de producţie a actriţei Whoopi Goldberg, Oe Hoe, şi din 44 Blue Production. Cum arată pentru dvs. al patrulea sezon al emisiunii-concurs „Câştigă România”? Virgil Ianţu: E mai dinamic, mai plin de umor, cu mai multe concurente şi mai mulţi tineri. Am câştigat şi mai mult public tânăr şi emisiunea a crescut, că audienţă, foarte frumos.
https://www.news.ro/cultura-media/interviu-virgil-iantu-mediocritatea-castiga-teren-in-fiecare-zi-1922400008002018121018691033

ANCOM a anunțat planul pentru 2019: Principalul proiect, licitația pentru 5G

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat vineri, spre consultare publică, planul său de acțiuni în anul 2019, principalul proiect fiind organizarea licitației pentru 5G. ”Anul 2019 va reprezenta o nouă provocare pentru ANCOM, principalul proiect fiind organizarea licitației 5G. Totodată, avem în plan transpunerea la nivel național a prevederilor legislative de la nivel european, respectiv noul Cod European al Comunicațiilor Electronice și Regulamentul European privind serviciile de livrare transfrontalieră de colete”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM. În 2019, ANCOM va organiza procedura de selecție pentru acordarea drepturilor de utilizare a spectrului radio disponibil în benzile de frecvențe de 700 MHz, 800 MHz, 1500 MHz, 2600 MHz, 3400-3600 MHz, pentru furnizarea de rețele publice și servicii de comunicații electronice de bandă largă, scrie News.ro.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ancom-a-anuntat-planul-pentru-2019-principalul-proiect-licitatia-pentru-5g-18691838

CE a anunţat lista localităţilor din România care vor avea internet gratuit în spaţii publice

Comisia Europeană (CE) a anunţat, vineri, lista localităţilor câştigătoare ale primului apel de proiecte din programul WiFi4EU, prin care 224 de localităţi din România vor primi bonuri valorice de 15.000 de euro fiecare pentru instalarea de puncte de acces public şi gratuit la internet wireless. Printre municipiile care vor avea internet gratuit în spaţii publice se numără Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Hunedoara, Piatra-Neamţ şi Paşcani, potrivit News.ro. Alte municipii din România care vor avea internet gratuit în spaţiile publice sunt Aiud, Oneşti, Dorohoi, Caransebeş, Vulcan, Dej, Arad, Râmnicu Vâlcea, Târnăveni, Rădăuţi, Zalău, Drobeta-Turnu Severin, Orşova, Lupeni, Constanţa, Tulcea, Târgu Jiu şi Feteşti. Alte municipii din România care vor avea internet gratuit în spaţiile publice sunt Aiud, Oneşti, Dorohoi, Caransebeş, Vulcan, Dej, Arad, Râmnicu Vâlcea, Târnăveni, Rădăuţi, Zalău, Drobeta-Turnu Severin, Orşova, Lupeni, Constanţa, Tulcea, Târgu Jiu şi Feteşti.
http://www.economica.net/ce-a-anuntat-lista-localitatilor-din-romania-care-vor-avea-internet-gratuit-in-spatii-publice_162270.html

Licitaţia pentru 5G, principalul proiect al ANCOM pentru 2019

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a publicat vineri, spre consultare publică, planul său de acţiuni în anul 2019, principalul proiect fiind organizarea licitaţiei pentru 5G, potrivit News.ro. "Anul 2019 va reprezenta o nouă provocare pentru ANCOM, principalul proiect fiind organizarea licitaţiei 5G. Totodată, avem în plan transpunerea la nivel naţional a prevederilor legislative de la nivel european, respectiv noul Cod European al Comunicaţiilor Electronice şi Regulamentul European privind serviciile de livrare transfrontalieră de colete", a declarat Sorin Grindeanu, preşedintele ANCOM. În 2019, ANCOM va organiza procedura de selecţie pentru acordarea drepturilor de utilizare a spectrului radio disponibil în benzile de frecvenţe de 700 MHz, 800 MHz, 1500 MHz, 2600 MHz, 3400-3600 MHz, pentru furnizarea de reţele publice şi servicii de comunicaţii electronice de bandă largă. "Acţiunea urmăreşte realizarea obiectivelor Agendei Digitale pentru Europa privind accesul la serviciile de comunicaţii de bandă largă până în 2020, precum şi a "Planului de acţiuni: 5G pentru Europa" privind introducerea coordonată a serviciilor 5G în Uniune", se arată în comunicatul citat de News.ro. Tot în 2019, autoritatea va organiza procedurile de selecţie pentru acordarea drepturilor de utilizare a frecvenţelor în sistem digital terestru de radiodifuziune TDAB+ precum şi pentru acordarea drepturilor de utilizare a frecvenţelor în sistem digital terestru de televiziune pentru resursele de spectru nealocate.
http://www.economica.net/licitatia-pentru-5g-principalul-proiect-al-ancom-pentru-2019_162263.html

De astăzi, 10 decembrie, Cartoon Network lansează „Insula Taberei de Vară”, un nou serial animat

Cartoon Network lansează astăzi cel mai nou serial animat produs în Studiourile Cartoon Network, „Insula Taberei de Vară'.Serialul este produs de Julia Pott și urmărește aventurile a doi prieteni de nedespărțit, Oscar și Aricel, care ajung pentru prima dată pe Insula Taberei de Vară. Imediat ce părinții lor vor pleca, o lume incredibilă, plină de lucruri stranii va ieși la suprafață. Aici există extratereștri, caii sunt, de fapt, unicorni, monștrii zac sub pat, iar vrăjitoarele supraveghează tabăra.
https://tvmania.ro/de-astazi-10-decembrie-cartoon-network-lanseaza-insula-taberei-de-vara-un-nou-serial-animat-251990.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL