×

Revista presei -- Data și ora publicării: 05.02.2019 14:57:41

REVISTA PRESEI / 5 feb 2019 /




Amenzi mai mari la radio-TV decât la cablu în 2018
Cum s-a împărțit audiența TV între grupurile de televiziuni în mediul urban – ianuarie 2019
Aplicaţia „Gumball VIP”, ce combină vizionarea liniară cu cea interactivă a serialului animat, lansată în România
Super Bowl, cea mai scăzută audienţă din ultimii 11 ani
Digi Sport transmite Barcelona - Real Madrid, meciul din semifinalele Cupei Spaniei
AUDIENȚE IANUARIE PRIME TIME. Creșteri la Pro TV și Kanal D, scădere la Antena 1 pe toate targeturile
De la Revelionul „cu mască”, la emisiune săptămânală. Dan Negru pregătește „Scena misterelor”
Proiect: Șefii de companii de stat, diplomați, membrii CNA, Concurenței, Curții de Conturi, șefii de vămi și fisc, de sindicate sau patronate, până la guvernatorul BNR - obligați să dea declarație că nu au colaborat cu Securitatea
Bilanțul cu amenzi al ANCOM - companii telecom găsite cu nereguli, sancțiuni de peste 2,4 milioane lei
Studiu Google: Amenințările online ce provoacă îngrijorarea românilor și soluții
ANCOM: Amenzi de peste 2,4 milioane de lei, aplicate operatorilor de pe piaţa de comunicaţii electronice şi servicii poştale, în 2018
Digi nu şi-a răscumpărat nicio acţiune în trei zile de tranzacţionare


Amenzi mai mari la radio-TV decât la cablu în 2018
ANCOM a dat anul trecut amenzi totale mai mari televiziunilor și radiourilor decât rețelelor de cablu, deși diferența dintre sume este de doar 2.500 de lei, numărul de amenzi contravenționale pentru cablu (33) fiind însă mai mare decât numărul pentru radiouri și televiziuni (26), informează Media Expres.
Potrivit unui comunicat ANCOM, cele 26 de amenzi contraventionale în valoare totală de 240.000 de lei au fost aplicate furnizorilor de servicii de televiziune si radiodifuziune sonoră pentru nerespectarea datelor tehnice, a parametrilor ori a conditiilor cuprinse in autorizatiile tehnice, notează Media Expres. Dintre acestea, 7 amenzi contraventionale, în valoare totală de 165.000 de lei, au fost aplicate pentru nerespectarea obligatiilor de acoperire specificate în licențele de utilizare a frecvențelor radio în sistem digital terestru.
Furnizorii de retele de tip CATV au fost sanctionati cu 33 de amenzi contraventionale, în valoare totală de 237.500 de lei, pentru nerespectarea condițiilor prevăzute în Autorizația Generală.
Pe piața de comunicații electronice, ANCOM a efectuat anul trecut 2.728 de acțiuni de control, contravenienții primind 203 notificări, 391 de avertismente și 89 de amenzi contravenționale, cu o valoare cumulată totală de 2.304.500 de lei.
https://www.forbes.ro/amenzi-mai-mari-la-radio-tv-decat-la-cablu-2018-133060
Cum s-a împărțit audiența TV între grupurile de televiziuni în mediul urban – ianuarie 2019
Grupurile Pro TV (CME) și Intact Media Group dețin cote de piață aproape egale în mediul urban. Cele trei canale ale Societății Române de Televiziune (TVR 1, TVR 2 și TVR 3) însumează o cotă de piață de doar 4,3% din audiența urbană.
Grupul Pro TV (CME), care deține televiziunile Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X și Pro Gold, a avut în ianuarie o cotă de piață de 22,01% la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media.
Definiție: Cota de piață reprezintă numărul de persoane care s-au uitat la un post TV, într-un interval de timp (în acest caz, luna ianuarie 2019), raportat la totalul telespectatorilor din acel interval de timp.
La rândul său, Intact Media Group, care are în portofoliu televiziunile Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV, a avut o cotă de piață de 21,71%.
Cele două grupuri rivale au în total o cotă de piață de 43,72%. Adică, 43,7% dintre telespectatorii din mediu urban, au urmărit una dintre cele 10 televiziuni deținute de cele două grupuri, în cursul lunii ianuarie, dintr-un total de 67 de stații TV, cuprinse în monitorizarea Kantar Media.
TVR 1, TVR 2 și TVR 3 dețin o cotă de piață de 4,3%, mai mică decât cotele de vizionare ale RCS&RDS (4,49&) și România TV (6,26%).
TVR 3 a intrat în studiu de audiență în luna ianuarie 2019, având o audiență medie de 5.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban. Este un rating mai mic decât al stațiilor Bollywood TV (8.000), Discovery Channel (9.000), Eurosport 2 (8.000) și Nick JR (9.000).
Pe de altă parte, primele cinci televiziuni din fruntea topului urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – dețin o cotă de piață de 49,64%, adică jumătate din consumul de televiziune în zona urbană a României.
https://www.forbes.ro/cum-s-impartit-audienta-tv-intre-grupurile-de-televiziuni-mediul-urban-ianuarie-2019-133063
Aplicaţia „Gumball VIP”, ce combină vizionarea liniară cu cea interactivă a serialului animat, lansată în România
Aplicaţia „Gumball VIP”, ce combină vizionarea liniară cu cea interactivă a serialului animat de pe Cartoon Network, a fost lansată în România de Turner International. Aplicaţia „Gumball VIP", lansată în 2017 în Marea Britanie, este online în ţara noastră şi urmează să fie lansată în alte şase pieţe - Australia, Noua Zeelandă, Polonia, Spania, Franţa şi Marea Britanie. „Televiziunea liniară rămâne un mediu cheie pentru copii, dar trebuie să ne asigurăm că rămâne relevant în lumea de astăzi, când există o mare schimbare în modul în care fanii noştri ne urmăresc. Această tehnologie inovatoare ne permite să facem acest lucru, prin digitizarea experienţei liniare şi prin adăugarea acestui element interactiv", a declarat Patricia Hidalgo, Chief Content Officer, Turner EMEA & International Kids Strategy.
https://www.news.ro/cultura-media/aplicatia-gumball-vip-ce-combina-vizionarea-liniara-cu-cea-interactiva-a-serialului-animat-lansata-in-romania-1922402404002019021118838487

Super Bowl, cea mai scăzută audienţă din ultimii 11 ani
Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, a înregistrat cea mai scăzută audienţă din ultimii 11 ani. Meciul câştigat de New England Patriots în faţa Los Angeles Rams a fost urmărit la CBS de 98,2 milioane de telespectatori, potrivit The Hollywood Reporter. Această cifră este cu 5% mai scăzută decât anul trecut (103,39 de milioane de telespectatori) şi reprezintă cea mai scăzută audienţă a Super Bowl din 2008. Totalul telespectatorilor înregistraţi pentru meciul de duminică - inclusiv streamingul pe platformele digitale CBS, NFL şi Verizon şi ESPN Deportes - este de 100,7 milioane.
https://www.news.ro/cultura-media/super-bowl-cea-mai-scazuta-audienta-din-ultimii-11-ani-1922402905002019021018839510

Digi Sport transmite Barcelona - Real Madrid, meciul din semifinalele Cupei Spaniei
Digi Sport va transmite meciul dintre FC Barcelona și Real Madrid din cadrul semifinalelor Cupei Spaniei. Prima manșă a semifinalelor va fi disputată în Madrid, pe stadionul Santiago Bernabeu și va fi transmisă în direct, miercuri, 6 februarie, de la ora 22:00. Returul va avea loc miercuri, 27 februarie și se va juca pe Camp Nou, în Barcelona. Ambele partide se vor vedea pe Digi Sport 1. FC Barcelona este la al nouălea sezon consecutiv în care ajunge în semifinalele Copa del Rey, în timp ce Real Madrid a câștigat cupa în 2014, iar de atunci nu au mai reușit să treacă de sferturile de finală.  El Clasico, meciul disputat de Real Madrid și FC Barcelona în cadrul La Liga, va fi transmis de Digi Sport sâmbătă, 2 martie, de la 21:45.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/digi-sport-transmite-barcelona-real-madrid-semifinalele-cupei-spaniei

AUDIENȚE IANUARIE PRIME TIME. Creșteri la Pro TV și Kanal D, scădere la Antena 1 pe toate targeturile
Frigul de ianuarie și-a spus cuvântul. Creșteri de audiență pentru primele două stații generaliste, Pro TV și Kanal D. Nu și pentru pentru Antena 1. Cel mai urmărit post de televiziune al lunii este Pro TV, cu o creștere de aproximativ 200.000 de telespectatori față de luna decembrie, la nivel național. Pe finalul lunii, Pro TV a început și noua grilă - mai devreme decât de obicei, cu un nou sezon din Las Fierbinți și noul reality show Ferma, cu Mihaela Rădulescu. Ambele au avut premiera pe 29 ianuarie. Pe creștere s-a aflat și Kanal D, care a dus la capăt sezonul doi din Exatlon în decembrie, dar a dat startul celui de-al treilea în ianuarie. Postul a înregistrat o creștere similară Pro-ului, de aproximativ 200.000 de telespectatori. Antena 1 a mizat în luna ianuarie pe emisiunea culinară Chefi la cuțite și pe noile episoade din Fructul Oprit. Ultimul trib, emisiune difuzată joi și vineri în prime time, a fost mutată mai târziu, de la ora 22:30, și a fost înlocuită cu filme.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-ianuarie-2019-prime-time

De la Revelionul „cu mască”, la emisiune săptămânală. Dan Negru pregătește „Scena misterelor”
Da la un program „cu mască fără mască pe an”, Antena 1 va avea unul pe săptămână. Dan Negru urcă pe „Scena misterelor”. Antena 1 pregătește pentru această primăvară un nou format de emisiune, cu Dan Negru la cârmă, după formatul emisiunii de Revelion, cu care Antena 1 este lider de necontestat.  „Dacă prin anii 2000 deschideam drumul formatelor internaționale în televiziunea din România, acum vrem să arătăm că nici noi nu suntem mai prejos, iar “Scena Misterelor” e un bun exemplu de hit tv românesc. Deci, se poate!”
https://www.paginademedia.ro/2019/02/antena-1-dan-negru-emisiune-noua-scena-misterelor

Proiect: Șefii de companii de stat, diplomați, membrii CNA, Concurenței, Curții de Conturi, șefii de vămi și fisc, de sindicate sau patronate, până la guvernatorul BNR - obligați să dea declarație că nu au colaborat cu Securitatea
Șefii de companii de stat, diplomați, membrii CNA, Concurenței, Curții de Conturi, șefii de vămi și fisc, de sindicate sau patronate, până la guvernatorul BNR - obligați să dea declarație că nu au colaborat cu Securitatea, prevede un proiect legislativ. Până în prezent, o astfel de declarație pe proprie răspundere era cerută pentru demnități sau funcții alese, de la președinte, membri ai Guvernului, parlamentari, primari, prefecți până la șefii serviciilor de informații. Acum, un proiect legislativ propune ca de la această obligație să nu mai fie exclusă nicio demnitate sau funcție publică. Proiectul a fost elaborat de senatorul ALDE Daniel Zamfir, care arată că în prezent încă mai există prevederi legale care permit ascunderea calității de lucrător sau colaborator al fostei Securități, ba chiar absolvirea de răspunderea penal a declarțiilor false în această privință. În prezent, OUG 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității stabilește că, exceptând persoanle care la data de 22 decembrie 1989 nu împliniseră vârsta de 16 ani, sunt obligate să facă o declarație pe propria răspundere, în sensul că au avut sau nu calitatea de lucrător al Securității sau de colaborator al acesteia.
https://www.profit.ro/stiri/politic/proiect-sefii-companii-stat-diplomati-membrii-cna-concurentei-curtii-conturi-sefii-vami-fisc-sindicate-patronate-pana-guvernatorul-bnr-obligati-dea-declaratie-au-colaborat-securitatea-18838690

Bilanțul cu amenzi al ANCOM - companii telecom găsite cu nereguli, sancțiuni de peste 2,4 milioane lei
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a sancționat, în 2018, cu 2,43 milioane de lei, o serie de operatori de pe piața de comunicații electronice și servicii poștale și a efectuat aproximativ 4.000 de controale în acest sector. „În 2018 am finalizat una dintre cele mai ample campanii de monitorizare realizată vreodată de ANCOM. Este vorba despre campania de măsurare a acoperirii naționale cu servicii de voce, în cadrul căreia s-au efectuat măsurători în 12.786 de localități, în care domiciliază peste 19,8 milioane din totalul de 20,1 milioane de cetățeni ai României. Am verificat în ce măsură operatorii de telefonie mobilă respectă obligația de acoperire cu servicii de voce a zonelor locuite de cel puțin 98% din populația României. 2018 fost un an încărcat pentru noi din punctul de vedere al monitorizării pieței de comunicații electronice și de servicii poștale, concretizat în efectuarea a 3.868 de controale și aplicarea a 110 amenzi în valoare totală de 2.428.000 de lei”, spune Sorin Grindeanu, președintele ANCOM.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/bilantul-cu-amenzi-al-ancom-companii-telecom-gasite-cu-nereguli-sanctiuni-de-peste-2-4-milioane-lei-18838677

Studiu Google: Amenințările online ce provoacă îngrijorarea românilor și soluții
Google atrage atenția asupra securității online, arătând care sunt temerile românilor pe internet și câteva metode simple pe care oricine le poate aplica pentru a-și proteja existența online. Cele mai mari îngrijorări ale oamenilor vizează compromiterea datele de acces și personale (parole, informații financiare etc) și malware-ul. În opinia românilor, informațiile financiare sunt cele mai sensibile. Potrivit unui studiu realizat în 2019 de YouGov pentru Google, 49% dintre români sunt interesați în primul rând de protecția datelor datele financiare, precum acces la internet banking sau datele cardurilor. Pe locul secund, cu 19%, vin informațiile personale (adresă, CNP, etc), iar pe al treilea loc momentele personale, precum fotografii, cu 9%. Studiul derulat de YouGov este unul reprezentativ și s-a derulat online în perioada 27 decembrie 2018 - 7 ianuarie 2019, pe un eșantion de 1009 persoane adulte din România.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/studiu-google-amenintarile-online-ce-provoaca-ingrijorarea-romanilor-si-solutii-18839637

ANCOM: Amenzi de peste 2,4 milioane de lei, aplicate operatorilor de pe piaţa de comunicaţii electronice şi servicii poştale, în 2018
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a sancţionat, în 2018, cu 2,43 milioane de lei, o serie de operatori de pe piaţa de comunicaţii electronice şi servicii poştale şi a efectuat aproximativ 4.000 de controale în acest sector, reiese dintr-un comunicat de presă a arbitrului telecom, transmis luni AGERPRES. "În 2018, am finalizat una dintre cele mai ample campanii de monitorizare realizată vreodată de ANCOM. Este vorba despre campania de măsurare a acoperirii naţionale cu servicii de voce, în cadrul căreia s-au efectuat măsurători în 12.786 de localităţi, în care domiciliază peste 19,8 milioane din totalul de 20,1 milioane de cetăţeni ai României. Am verificat în ce măsură operatorii de telefonie mobilă respectă obligaţia de acoperire cu servicii de voce a zonelor locuite de cel puţin 98% din populaţia României. 2018 fost un an încărcat pentru noi din punctul de vedere al monitorizării pieţei de comunicaţii electronice şi de servicii poştale, concretizat în efectuarea a 3.868 de controale şi aplicarea a 110 amenzi în valoare totală de 2.428.000 de lei', a declarat preşedintele ANCOM, Sorin Grindeanu.
http://www.economica.net/ancom-amenzi-de-peste-2-4-milioane-de-lei-aplicate-operatorilor-de-pe-piata-de-comunicatii-electronice-si-servicii-postale-in-2018_164395.html

Digi nu şi-a răscumpărat nicio acţiune în trei zile de tranzacţionare
Digi Communications (DIGI), care a decis pe 14 ianuarie convertirea a 1,2 milioane de acţiuni de clasă A într-un număr egal de acţiuni de clasă B pentru a putea fi admise la tranzacţionare în vederea planurilor prezente de stock option pentru angajaţi şi directori, nu a răscumpărat nicio acţiune de pe 28 ianuarie până la 1 februarie, potrivit unui raport la bursă al emitentului. În urma conversiei, diferenţa de valoare nominală dintre acţiunile de clasă A (0,1 euro) şi cele de clasă B (0,01 euro) a determinat reducerea capitalului social cu 0,09 euro per acţiune de clasă A. Potrivit anunţului de la bursă, valoarea totală, 108.000 euro, va fi adăugată la rezervele generale ale companiei. La preţul de tranzacţionare din prima zi a lunii februarie, de 26,55 de lei pe acţiune, valoarea acţiunilor convertite este de 31,8 milioane de lei. Acţiunile companiei cu o capitalizare de 2,6 miliarde de lei se tranzacţionează în creştere cu 3,7% de la începutul anului, dar în scădere cu 28% la nivelul ultimului an.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-nu-si-a-rascumparat-nicio-actiune-in-trei-zile-de-tranzactionare-17863297
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL