×

Profil -- Data și ora publicării: 07.02.2019 14:14:55

CARTOON-PRODUSE-LANSARE / Miniso lansează la nivel global o gamă de produse „Să-nceapă aventura”



București (MEDIA EXPRES) / 7 feb 2019 / Cartoon Network şi Miniso au colaborat pentru realizarea unei colecţii de 264 de produse “Să-nceapă aventura”, care vor fi plasate în toate magazinele Miniso din 62 de țări, inclusiv România.

Din Europa în Asia, din Africa în America de Nord şi cea de Sud, Miniso îşi umple rafturile cu personajele Finn, Jake, BMO şi Prinţesa Spaţiului cu Bulgări.

Lansarea începe luna aceasta la nivel global, iar fanii “Să-nceapă aventura” se vor putea bucura de întreaga colecţie din magazine, care va cuprinde pluşuri, papetărie, cadouri şi accesorii - rucsacuri şi produse cosmetice.

“Dimensiunea impresionanţă a acestei colaborări demonstrează popularitatea globală și calitățile francizei Să-nceapă aventura", a declarat Vikram Sharma, vicepreşedinte al Cartoon Network Enterprises, Asia Pacific. "Miniso a fost un partener excelent pentru noi. Atunci când şi-au dorit un brand care să ofere tinerilor fani o asociere distractivă cu brandul lor, Să-nceapă aventura a fost alegerea evidentă, matematică!"

În acelaşi timp, un nou stoc de produse “Aventurile fraţilor urşi” – un alt brand Cartoon Network – va ajunge pe rafturile magazinelor Miniso, alături de produsele “Să-nceapă aventura”.

În urma vânzărilor impresionante pe care le-a avut colaborarea iniţială, din 2018, mai mult de 200 de noi produse “Aventurile fraţilor urşi” vor ajunge anul acesta în magazine.

Cartoon Network Enterprises (CNE), partea de licensing şi merchandising a Turner Asia Pacific, este responsabilă pentru dezvoltarea licenţelor Turner, cum ar fi Fetiţele Powerpuff, Ben 10, Să-nceapă Aventura, Aventurile fraşilor urşi, Uimitoarea lume a lui Gumball şi Rick şi Morty, dar şi alte seriale originale Cartoon Network şi Adult Swim. CNE aduce milioanelor de fani Cartoon Network produse de divertisment, jocuri interactive şi reviste.

Retailerul japonez Miniso a inaugurat, pe 1 septembrie 2018, primul sau magazin din România. Compania, specializată în retailul de produse pentru casă, accesorii și jucării, a fost înființată în anul 2013 și are ca obiectiv financiar atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de euro la nivel global, plănuind să deschidă 40 de magazine în România până în anul 2020, potrivit wall-street.ro.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL