×

Revista presei -- Data și ora publicării: 15.02.2019 12:15:25

REVISTA PRESEI / 15 feb 2019 /



...
BRAT lansează în dezbatere publică prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online
CNA a votat închiderea operatorului de cablu Lidas Prod din Zimnicea
Eurosport extinde parteneriatul cu Premier League în România pentru încă trei sezoane, începând din 2019-2020
Digi Communications, venituri totale de 1,03 mld. euro în 2018, în creştere cu 13%, şi profit net de 21 mil.euro, în scădere cu 65%
Grupul Discovery aduce pentru încă trei ani meciurile de fotbal din Anglia la Eurosport România
Veniturile grupului DIGI au depășit pragul de 1 miliard de euro în 2018, dar profitul net a scăzut cu 65,5% până la 21,3 milioane de euro
ANALIZĂ Noile oferte pentru clienți la electricitate pe piața concurențială. Doar doi furnizori concurențiali vin acum cu oferte sub preț reglementat. Scumpiri de peste 30% la energia RCS&RDS, cu discount pentru abonații Digi TV/NET
Ministrul Comunicațiilor: Așteptările investiționale din partea operatorilor pe zona 5G - între 60 și 100 de miliarde de euro
Digi24, cu toata viteza spre faliment
Muzicienii si jurnalistii vor avea mai multa putere
Tudor Muşat, într-o nouă emisiune la Europa FM. Ce presupune proiectul „Piaţa Victoriei“
Cine sunt vedetele care participă în show-ul „Scena misterelor“, prezentat de Dan Negru şi Romică Ţociu
UPDATE Sindicaliștii din Telekom au protestat joi în fața Ministerului Comunicațiilor, reclamând "miile de concedieri abuzive și mascate" din ultimii ani / Telekom: Schimbările din ultimii ani au vizat îmbunătățirea relației cu clienții prin digitalizare, iar pentru angajații afectați am asigurat protecție socială avantajoasă
Asociația pentru Tehnologie și Internet cere Comisiei Europene să investigheze felul cum aplică România GDPR
Tudor Mușat și Sanda Nicola - emisiuni la Europa FM
Postul TVH se închide după aproape 20 de ani. Câteva zeci de angajați vor fi concediați
Un nou pas în vânzarea Prima TV. Adunarea creditorilor a aprobat contractul de vânzare a postului
Premier League continuă încă trei sezoane la Eurosport. Postul a luat și drepturile pentru Cupa Angliei
MTV România a rămas oficial fără licență, la cererea Pro TV. Pe ce licență va emite MTV în România
De luni, 18 februarie, Boomerang difuzează noi episoade din animația „Draculaş, vampirul iepuraş”
Alexandra Ungureanu este imaginea campaniei de primăvară a postului DIVA
Povestea Fecioarei din Orleans, în filmul istoric „Ioana d’Arc“, la TVR 1
„iLikeIT”, cea mai urmărită emisiune de tehnologie din 2018, revine la PRO TV pe 16 februarie, de la ora 10:00
Axel Voss, raportor pe propunerea de Directivă a dreptului de autor: Căutăm să prindem platformele mari în această plasă. Utilizatorii trebuie să citească articole pe site-urile publicaţiilor
Digi Communications NV a depășit pragul simbolic de 1 miliard euro venituri consolidate în 2018

...
BRAT lansează în dezbatere publică prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online
Prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online este disponibilă pentru analiză pe site-ul asociației www.brat.ro, în secțiunea dedicată protecției datelor cu caracter personal.
BRAT propune spre analiză un cod de conduită („Codul”), în sensul prevăzut la art. 40 și următoarele din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE („GDPR”).
Codul se adresează oricărei persoane juridice care prelucrează date cu caracter personal, în contextul furnizării unuia sau mai multora dintre serviciile sale din domeniul marketingului și publicității online.
Obiectivele principale ale Codului sunt interpretarea unitară, standardizarea implementării și adaptarea prevederilor GDPR la specificul industriei online, precum și constituirea unei mărci de încredere în materie de protecție a datelor, pentru produsele sau serviciile online ale persoanelor juridice ce respectă prevederile Codului, în vederea reducerii riscului de neconformitate cu prevederile GDPR și creșterii încrederii între parteneri în cadrul tranzacțiilor publicitare online, precum și creșterii încrederii utilizatorilor online în mediul online, în general.
Codul propus spre analiză este rezultatul eforturilor depuse de un grup de inițiativă din cadrul asociației, format din reprezentați ai deținătorilor de site-uri web, ai agențiilor, regiilor și clienților de publicitate, în vederea transpunerii prevederilor GDPR privind protecția datelor din industria online, într-un Cod de conduită.
Experți în domeniul protecției datelor cu caracter personal, profesioniști în domeniul marketingului și publicității online și practicieni din domeniul juridic au colaborat în vederea realizării primei versiuni a Codului, propusă în prezent spre dezbatere.
Prin punerea la dispoziția publicului a acestui Cod, inițiatorii săi doresc să se asigure că acesta va cuprinde temele relevante pentru industria de marketing și publicitate online abordate dintr-o perspectivă cât mai amplă, având în vedere specificul tuturor actorilor implicați în industrie.
BRAT dorește ca acest Cod să devină relevant pentru întreaga industrie, și invită orice entitate implicată în domeniul publicității online, fie deținători de proprietăți online, regii, agenții de publicitate, clienți de publicitate, furnizori de tehnologie, companii de cercetare în domeniul online, asociațiile industriei care operează în domeniu, etc., să contribuie la realizarea acestui Cod.
Perioada în care Codul va fi în dezbatere publică se încheie la 15 martie 2019. Comentariile și sugestiile pot fi trimise prin e-mail la cod@brat.ro.
Biroul Român de Audit Transmedia este organizația industriei de media și publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanță ai produselor media, fiind reperul industriei în tranzacționarea publicității.
https://www.forbes.ro/brat-lanseaza-dezbatere-publica-prima-versiune-codului-de-conduita-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal-domeniul-marketingului-si-publicitatii-online-133433

CNA a votat închiderea operatorului de cablu Lidas Prod din Zimnicea
CNA a retras avizul rețelei de cablu Lidas Prod din Zimnicea și a amendat compania cu 50.000 de lei pentru transmisia a 3 programe audiovizuale fără licență, potrivit unei decizii luată cu 7 voturi "pentru", din ședința publică din 14 februarie, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/cna-votat-inchiderea-operatorului-de-cablu-lidas-prod-din-zimnicea-133460

Eurosport extinde parteneriatul cu Premier League în România pentru încă trei sezoane, începând din 2019-2020
Eurosport va deține în România drepturile TV și digitale exclusive asupra competiției Premier League a Angliei până în 2022, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/eurosport-extinde-parteneriatul-cu-premier-league-romania-pentru-inca-trei-sezoane-incepand-din-2019-2020-133463

Digi Communications, venituri totale de 1,03 mld. euro în 2018, în creştere cu 13%, şi profit net de 21 mil.euro, în scădere cu 65%

Digi Communications (simbol bursier DIGI) a raportat pentru 2018 venituri consolidate de 1,03 mld. euro, în creştere cu 13,3% faţă de 2017, an în care compania a raportat venituri de peste 916 mil. euro. Profitul Digi a scăzut în 2018 cu 65%, de la 62 mil. euro în 2017, la 21 mil. euro anul trecut. Cheltuielile operaţionale au fost în 2018 de 925 mil. euro, comparativ cu 800 mil. euro în 2017, în creştere cu 15,5%. Creşterea pe acest segment este datorată în mare parte achiziţiei operatorului maghiar de comunicaţii Invitel. Toate segmentele geografice au raportat creşteri ale veniturilor. Grupul a înregistrat de asemenea o creştere de 12% a numarului de abonamente (RGU), de la 13,2 mil. în 2017 la 14.9 mil. în 2018. În 2018, compania a raportat costuri nete de finanţare de 59 milioane de euro, cumparativ cu 35,9 milioane de euro în 2017, în creştere cu 64,6%. "Principala variaţie provine din recunoaşterea unui câştig mai mic din evaluarea valorii juste pentru instrumentele derivate pentru anul încheiat la 31 decembrie 2018, comparativ cu anul încheiat la 31 decembrie 2017 (o scădere de € 18,0 milioane). S-au înregistrat de asemenea creşteri ale cheltuielilor cu dobânzile ca urmare a finanţărilor suplimentare şi a majorării ROBOR-ului", se arată în comunicatul Digi.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/digi-communications-venituri-totale-de-1-03-mld-euro-in-2018-in-crestere-cu-13-si-profit-net-de-21-mil-euro-in-scadere-cu-65-17875969

Grupul Discovery aduce pentru încă trei ani meciurile de fotbal din Anglia la Eurosport România

Grupul Discovery a achiziţionat pentru încă trei ani, până în 2022, drepturile de difuzare pentru piaţa din România a meciurilor din fotbal din campionatul Angliei (Premier League), conform unui anunţ al companiei. „Eurosport, brandul de sport premium al Discovery, anunţă extinderea parteneriatului cu Premier League în România pentru încă trei sezoane, începând din 2019-2020. Acordul prevede că Eurosport va deţine în România drepturile TV şi digitale exclusive asupra competiţiei de prim rang a Angliei până în 2022. Fanii vor putea urmări meciurile în direct pe Eurosport şi pe Eurosport Player, serviciul Eurosport în direct şi la cerere disponibil oriunde şi oricând, pe orice dispozitiv“, conform anunţului.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-discovery-aduce-pentru-inca-trei-ani-meciurile-de-fotbal-din-anglia-la-eurosport-romania-17876010

Veniturile grupului DIGI au depășit pragul de 1 miliard de euro în 2018, dar profitul net a scăzut cu 65,5% până la 21,3 milioane de euro
DIGI Communications, compania mamă a RCS&RDS, a anunțat joi seara că veniturile obținute în toate cele patru țări în care operează au depășit pragul de un miliard de euro, conform rezultatelor financiare anuale preliminare publicate pe Bursa din București. Grupul controlat de miliardarul orădean Zoltan Teszari a afișat însă un profit net de peste 21,3 milioane euro, în scădere cu 65,5% față de anul 2017. Vezi în articol evoluția numărului de abonați din România: unde a crescut și unde a scăzut. DIGI, care furnizează servicii de televiziune (cablu și satelit), internet (fix și mobil) și telefonie (fixă și mobilă) în România, Ungaria, Spania și Italia, a încheiat anul 2018 cu peste 14,9 milioane de abonamente la serviciile sale pe toate cele patru piețe. În România, unde serviciile sunt furnizate prin RCS&RDS, grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu TV, internet fix și comunicații mobile, dar a pierdut clienți la serviciile de telefonie fixă și televiziune prin satelit (DTH). Grupul folosește termenul de RGU („unitate generatoare de venituri”) pentru a desemna contul de abonat al unui client în legătură cu unul dintre serviciile sale, un client individual putând reprezenta unul sau mai multe RGU-uri în funcție de numărul de servicii la care se abonează. Pe segmentul de televiziune prin cablu, RCS&RDS avea peste 3,3 milioane de abonamente, în creștere față de 3,03 milioane de abonamente în 2017. Pe zona de internet și date fixe, compania înregistra anul trecut 2,3 milioane contracte, în creștare față de 2,1 milioane contracte în anul anterior, iar pe segmentul comunicațiilor mobile a crescut ușor de la 3,39 milioane de utilizatori (SIM-uri valabile) în 2017 la 3,4 milioane utilizatori în 2018. RCS&RDS a pierdut clienți pe zona de telefonie fixă - 1,05 milioane linii de telefonie, față de 1,12 milioane linii de telefonie fixă în 2017. De asemenea pe zona de televiziune prin satelit (DTH), numărul contractelor a scăzut anul trecut la 529.000 față de 593.000 de contracte în 2017.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22975446-veniturile-grupului-digi-depasit-pragul-1-miliard-euro-2018-dar-profitul-net-scazut-65-5-pana-21-3-milioane-euro.htm

ANALIZĂ Noile oferte pentru clienți la electricitate pe piața concurențială. Doar doi furnizori concurențiali vin acum cu oferte sub preț reglementat. Scumpiri de peste 30% la energia RCS&RDS, cu discount pentru abonații Digi TV/NET

Dacă anii trecuți ENEL și RCS&RDS ofereau cele mai atractive oferte de furnizare concurențială a energiei electrice, la acest moment, după revenirea la prețuri reglementate pentru clienții casnici ca urmare a OUG 114, singurele oferte concurențiale situate sub prețul reglementat au rămas cele ale CEZ Vânzare și ale Hidroelectrica. De ce este important: Profit.ro atrăgea atenția că, în urma adoptării OUG 114, care anulează practic liberalizarea pieței, dar și a evoluției prețurilor energiei pe piețele centralizate OPCOM, în viitor, foarte probabil, ofertele făcute de furnizorii concurențiali vor fi superioare prețului reglementat de ANRE, care și-a luat angajamentul că nu va permite majorarea facturilor consumatorilor casnici în sistem reglementat. CEZ Vânzare are o ofertă prietenoasă către clienții concurenților săi, de 0,238 lei/KWh, iar Hidroelectrica, una de 0,27 lei/KWh, ambele fără abonament. Actuala ofertă ENEL fix online, de 0,248 lei/MWh, chiar dacă este mai mică decât cea a Hidroelectrica, prevede plata unui abonament de 0,2 lei/zi, ceea ce face ca factura finală să fie mai mare la un consum mediu de 107 KWh/lună. Oferta de preț cea mai atractivă o are RDS&RCS, însă numai pentru abonații săi la Digi TV sau la Digi NET, de 0,23 lei/Kwh. Cum însă la aceasta se adaugă și un abonament de 0,2 lei/zi, factura finală la un consum mediu de 107 lei/KWh este mai scumpă decât cea plătită către Enel pe piața reglementată în București. Dacă însă consumul este mai ridicat (în cazul locuințelor încălzite electric, de exemplu), oferta Digi devine atractivă, cei 6 lei plătiți pe abonament fiind compensați de economiile de aproximativ 15 lei efectuate la un consum de 1000 KWh/lună.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/analiza-noile-oferte-clienti-electricitate-piata-concurentiala-doi-furnizori-concurentiali-vin-acum-oferte-pret-reglementat-scumpiri-peste-30-energia-rcs-rds-discount-abonatii-digi-tv-net-18848396

Ministrul Comunicațiilor: Așteptările investiționale din partea operatorilor pe zona 5G - între 60 și 100 de miliarde de euro

Țările din Uniunea Europeană ar trebui să treacă de la o politică de securitate cibernetică de tip diagnostic la una anticipativă și de prevenire, precum Israelul, a declarat ministrul Comunicațiilor, Alexandru Petrescu, la Profit TV, în emisiunea Legile Afacerilor. “În Israel putem vorbi de o politică de securitate cibernetică anticipativă, proactivă, de prevenire, pe când în multe alte țări, inclusiv la nivelul Uniunii Europene, suntem, în opinia mea, într-o politică diagnosticală, în care are loc un incident și apoi abordăm victimele. Acest lucru trebuie să se schimbe. Sunt câteva elemente pe care le imprim și aici mă refer la un alt dosar al Președinției României la Consiliul Uniunii Europene, care presupune înfiintarea Centrului european de competențe în securitate cibernetică, parte a programului Europa digitală”, a afirmat Petrescu, recent întors dintr-o vizită în Israel. Întrebat de licitația pentru licențele 5G, ministrul Comunicațiilor a evitat să avanseze un nivel al sumei pe care o va încasa statul, dar a asigurat că procedura va avea parte de maximă transparență și echitate atât între companii, cât și față de stat.
https://www.profit.ro/must-read/profit-tv-ministrul-comunicatiilor-asteptarile-investitionale-din-partea-operatorilor-pe-zona-5g-intre-60-si-100-de-miliarde-de-euro-18851722

Digi24, cu toata viteza spre faliment

Unde-si baga dracul coada, se alege praful, zice o vorba din batrani. Pai, cum sa nu te increzi in ea cand vezi ce „minuni” se intampla prin trustul lui Teszari!; stai asa, dar o mai fi RCS&RDS trustul lui Zoltan Teszari?! Ca de vreo cativa ani in piata circula tot felul de zvonuri si cam toate leaga televiziunea Digi24, adica locomotiva grupului media, de controlul total al Serviciilor. Iar daca lucrurile stau intocmai, atunci falimentul bate la usa RCS&RDS, soarta pe care a avut-o cam tot ce a purtat semnatura managementului baietilor inteligenti si cu ochi senini ca un cer instelat. Cititorii avizati si aflati in cautarea de noi informatii au sesizat ca, de ceva vreme, UM Digi24 abunda in stiri vechi. Hai, facem abstractie de fonfleurile promovate din interes, dar nu putem trece cu vederea peste celelalte „rable”, prezentate sub forma de noutati. E adevarat ca in Romania s-a pacalit poporu’ cu televizoru’, dar asta a fost demult, inainte de aparitia generatiei millennials. Cititorii avizati si aflati in cautarea de noi informatii au sesizat ca, de ceva vreme, UM Digi24 abunda in stiri vechi. Hai, facem abstractie de fonfleurile promovate din interes, dar nu putem trece cu vederea peste celelalte „rable”, prezentate sub forma de noutati. E adevarat ca in Romania s-a pacalit poporu’ cu televizoru’, dar asta a fost demult, inainte de aparitia generatiei millennials. Ori, poate ca tocmai asta este strategia Serviciilor, sa adoarma vigilenta telespectatorilor si astfel se explica si celelalte masuri luate de conducerea din acte a companiei. In primul rand, vorbim despre inchiderea statiilor locale, panza de paianjen intinsa de reteaua Digi neavand forta sa sustina uriasul buget de cheltuieli. Apoi, la Bucuresti, de ceva vreme au loc restructurari, desi surse din media afirma ca, de fapt, jurnalistii cu experienta pleaca dintr-o lehamite provocata de implicarea sefilor instelati de care pomeneam mai sus. Realizatorul Tudor Musat este cel mai sonor nume care a parasit, deja, barca UM Digi024. Ca o fi una, ca o fi cealalta, ne-am lamurit ca la RCS&RDS nu se mai munceste. Pasarele abia aterizate pe ramurile candva infrunzite ale DigiSport ciripesc despre taierile salariale petrecute prin trust. Un leu de ici, altul de dincolo si frustrarea angajatilor da in clocot. Drept raspuns, nici randamentul la serviciu nu mai e acelasi, dovada dezinteresul pentru subiecte manifestat mai cu seama de divizia online a celei mai puternice televiziuni de sport de la noi. Pe site-ul digisport.ro, internautii care viziteaza pagina iau in deradere stirile vechi promovate si fac bascalie in comentarii de cheful de munca al jurnalistilor. Se aude ca taierile salariale au fost urmate si de oaresce intarzieri la achitarea lefurilor, nu mari, doar de ordinul zilelor, insa tocmai tendinta asta ii ingrozeste pe angajati. Care, tot cu gandul la calcule si cu ochii dupa bani cam uita sa mai sape dupa stiri si „imprumuta” de la colegi. Sezonul actual este ultimul cu actualul contract pentru drepturile tv in derulare. In vara, LPF trebuie sa organizeze o noua licitatie, iar evenimentele de la Digi dau emotii oficialilor Ligii Profesioniste. Sunt semnale in piata ca gigantul media nu va participa la viitoarea licitatie sau, daca o va face, nu intentioneaza sa mai liciteze sumele din anii trecuti. Fara banii de la DigiSport, peste Liga 1 se pune lacatul; este de notorietate faptul ca patronii cluburilor din Romania conduc, de fapt, pe banii proveniti din drepturile tv.
http://www.national.ro/news/digi24-cu-toata-viteza-spre-faliment-649200.html/

Muzicienii si jurnalistii vor avea mai multa putere

Comisia de Afaceri Juridice din Parlamentul European a anuntat miercuri seara ca s-a ajuns la un acord in negocierile privind propunerea de directiva a Parlamentului European si a Consiliului privind dreptul de autor pe piata unica digitala. Acordul isi propune sa creasca sansele detinatorilor de drepturi de autor, in special muzicieni, actori si scenaristi, dar si ale entitarilor din media, sa isi negocieze mai bine intelegeri financiare legate de munca lor cu platformele de internet. „Am ajuns la un acord privind directiva dreptului de autor pe piata unica digitala. Creatorii, inclusiv muzicienii, actorii si jurnalistii, vor avea mai multa putere. Meme-urile, gif-urile si extrasele din stiri sunt in siguranta, iar platformele de startup, protejate. Mai multe detalii, curand”, este anuntul facut de comisia JURI. De cealalta parte, Verzii au transmis ca trialogul a dus la finalizarea unui text ce contine „o versiune ingrijoratoare a Articolului 11, pe taxa de link, si cea mai negativa versiune de pana acum a Articolului 13, privind filtrele de incarcare”. Grupul Verzi/EFA a anuntat ca va continua sa „lupte” pentru respingerea taxei pe link si a filtrelor de upload pana la votul final din plen. Axel Voss (PPE, raportor JURI) a precizat. „Este un acord bun care protejeaza detinatorii drepturilor de autor si utilizatorii. Temerile ca internetul va fi distrus se vor dovedi nefondate”. Votul final in plen ar putea avea loc in perioada 25-28 martie, pe 4 aprilie sau, cel tarziu, 15-18 aprilie. Acordul trebuie sa fie aprobat de reprezentantii Consiliului si de plenul Parlamentului European. Comisia Europeana, care a demarat aceasta dezbatere in 2016, spune ca aceasta directiva va proteja mostenirea culturala a Europei. Directiva poate schimba balanta puterii intre producatorii muzicali, de stiri si film si site-urile dominante care gazduiesc munca lor. Cel mai disputat este articolul 11 – care prevede ca ziarele, revistele si agentiile de presa sa fie platite de companiile de internet precum Google si Microsoft Corp. care publica extrase din munca acestora. Un alt articol care a starnit controverse este al 13-lea – care cere platformelor ca YouTube si Instagram sa instaleze filtre care sa blocheze incarcarea de catre utilizatori a materialelor care se supun drepturilor de autor, fiindu-le solicitata incheierea unui acord cu detinatorii drepturilor pentru muzica si filme.
http://www.national.ro/news/muzicienii-si-jurnalistii-vor-avea-mai-multa-putere-649154.html/

Tudor Muşat, într-o nouă emisiune la Europa FM. Ce presupune proiectul „Piaţa Victoriei“

Europa FM lansează cinci emisiuni noi de interviuri şi dezbateri sub denumirea „Piaţa Victoriei“. Tudor Muşat, fost prezentator Digi 24, se află printre jurnaliştii care s-au alăturat proiectului editorial. Noua grilă începe luni seară, de la 18:15, cu Cristian Tudor Popescu şi Moise Guran, într-o emisiune moderată de Anca Simina. Jurnaliştii Tudor Muşat, Sanda Nicola şi Anca Gradinaru vor acoperi câte o zi de interviuri, marţi, miercuri şi joi, cu personalităţi din zona politică, economică şi socială. Teodor Tiţă va face sinteza săptămânii, în fiecare vineri, de la aceeaşi oră. „Intrăm într-o perioadă foarte intensă din punctul de vedere al actualităţii şi credem că era necesar să răspundem nevoii ascultătorilor noştri de a înţelege mai bine lumea în care trăim. Este şi motivul pentru care în acest proiect se regăseşte una dintre cele mai bune selecţii de jurnalişti români ai momentului.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/tudor-musat-intr-o-noua-emisiune-europa-fm-presupune-proiectul-piata-victoriei-1_5c65a518445219c57e25cf91/index.html

Cine sunt vedetele care participă în show-ul „Scena misterelor“, prezentat de Dan Negru şi Romică Ţociu

Antena 1 a dezvăluit ce vedete vor trebui să ghicească cine se ascunde în spatele măştilor din cadrul emisiunii „Scena misterelor“, difuzată de Antena 1 şi prezentată de Dan Negru (47 de ani) şi Romică Ţociu (56 de ani). Cântăreţii Pepe (39 de ani) şi Dorian Popa (30 de ani), actorii Cosmin Seleşi (41 de ani), Rona Hartner (45 de ani), Diana Munteanu (40 de ani), şi Andrei Duban (46 de ani) sunt cele şase vedete care vor încerca să ghicească cine sunt celebrităţile care se vor ascunde în spatele măştilor, în fiecare ediţie a show-ului „Scena misterelor“, care va începe, în curând, la Antena 1. Alături de cei şase, în show-ul prezentat de Dan Negru şi Romică Ţociu, se vor afla alte patru vedete care se vor schimba de la o ediţie la alta.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-vedetele-participa-show-ul-scena-misterelor-prezentat-dan-negru-romica-Tociu-foto-1_5c6583a4445219c57e24ed0a/index.html

UPDATE Sindicaliștii din Telekom au protestat joi în fața Ministerului Comunicațiilor, reclamând "miile de concedieri abuzive și mascate" din ultimii ani / Telekom: Schimbările din ultimii ani au vizat îmbunătățirea relației cu clienții prin digitalizare, iar pentru angajații afectați am asigurat protecție socială avantajoasă

Un sindicat care reprezintă angajații Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote) au protestat joi, de la ora 16:00, în fața Ministerului Comunicațiilor, reclamând miile concedieri abuzive, mascate obscur şi petrecute în ultimii ani, informeaza Agerpres. Sindicaliștii acuză că în ultimii ani, tot mai mulţi lucrători au fost concediaţi, personalul a fost cu mult diminuat, volumul de muncă este înzecit mai mare pentru cei care au rămas salariaţi în companiile gigantului Telekom din România, dar au aceleaşi salarii mizere, încă de la angajare. Conducerea Telekom a precizat pentru HotNews.ro că schimbările din ultimii ani au vizat îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii prin digitalizare și că pentru salariații afectați de acest proces de transformare a asigurat protecție sociala avantajoasa, precum compensantii duble ca valoare fata de cea prevazuta in Contractul Colectiv de Munca, precum şi alte beneficii, de la caz la caz. Protestul este organizat de Sindicatul Naţional Telecomunicaţii Mobile, afiliat la Blocul Național Sindical, care reprezintă angajații Telekom Romania Mobile Communications (fosta Cosmote), parte din grupul de firme Telekom Romania, unde statul român, prin Ministerul Comunicațiilor, este acționar minoritar cu 45,99% din acțiuni.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22973895-sindicalistii-din-telekom-protesteaza-joi-fata-ministerului-comunicatiilor-reclamand-miile-concedieri-abuzive-mascate-din-ultimii-ani.htm

Asociația pentru Tehnologie și Internet cere Comisiei Europene să investigheze felul cum aplică România GDPR
Felul cum autoritățile române au intervenit împotriva organizației de presă RISE Project, în cazul #TeleormanLeaks, dovedește că noul Regulament european pentru protecția datelor (GDPR) "poate fi folosit pentru a limita libertatea de exprimare și a opri subiecte de interes public să iasă la iveală", arată, joi, Asociația pentru Tehnologie și Internet (ApTI). De aceea, ONG-ul ce se ocupă cu apărarea libertăților și drepturilor individuale în medii digitale anunță că a transmis Comisiei Europene o plângere în care cere să o investigație privind modul cum GDPR este aplicat în România. Plângerea vine la câteva luni după ce, în urma dezvăluirilor #TeleormanLeaks, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a invocat GDPR când a cerut RISE Project să ofere o serie de informații legate de anchetă și chiar să-și dezvăluie sursele. Acum, amintind că Regulamentul European nu poate fi folosit ca modalitate de a limita libertatea presei, ApTI arată că, pe lângă excepția referitoare la procesarea datelor în scopuri jurnalistice, derogările din Legea 190/2018 ridică probleme grave în felul cum sunt respectate principiile din regulamentul european.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22973922-asociatia-pentru-tehnologie-internet-cere-comisiei-europene-investigheze-felul-cum-aplica-romania-gdpr.htm

Tudor Mușat și Sanda Nicola - emisiuni la Europa FM
Tudor Mușat, jurnalist plecat recent de la Digi 24, dar și Sanda Nicola, de la același post, vor realiza emisiuni de interviuri și dezbateri la Europa FM, într-o serie de emisiuni ce va începe luni și care-i va mai avea ca realizatori, între alții, pe Cristian Tudor Popescu sau Teodor Tiță. Potrivit postului, seria de emisiuni va fi deschisă luni de Cristian Tudor Popescu, Moise Guran și Anca Simina. Tudor Mușat, Sanda Nicola și Anca Grădinaru vor acoperi câte o zi de marți până joi, iar Teodor Tiță va face sinteza săptămânii vinerea. Emisiunile sunt programate de la ora 18.15.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22974680-scurt-tudor-musat-sanda-nicola-emisiuni-europa-paginademedia-urmeaza-inchida-licenta-mtv-romania-retrasa.htm

Postul TVH se închide după aproape 20 de ani. Câteva zeci de angajați vor fi concediați
Postul de televiziune TV H, operat de Fundația Massmedia România de Mâine, se va închide în următoarea perioadă, după aproape 20 de ani de funcționare. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, toți angajații televiziunii - în jur de 50-60 de oameni - urmează să fie concediați. De altfel, ei au fost anunțati de decizia managementului de a închide postul, o decizie luată din rațiuni financiare, potrivit informațiilor Paginademedia.ro. TVH se transformase, de câteva luni, într-un post de televiziune pentru copii, cu Andra Gogan ca imagine a stației. În perioada următoare, companiile de cablu vor fi anunțate de închiderea emisiei. Practic, TVH va înceta să emită după ce va înștiința oficial Consiliul Național al Audiovizualului în legătură cu decizia. Actualul post TV H a fost lansat în urmă cu aproape 20 de ani de Fundația România de Mine, ca un post școală, care funcționa pe lângă Universitatea Spiru Haret. Ulterior, numele a fost schimbat în TVH2O, apoi în TVH. TVH era în lista must-carry, ceea ce înseamnă că era prezent în grilele tuturor distribuitorilor de cablu.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/postul-tvh-se-inchide-dupa-aproape-20-de-ani-cateva-zeci-de-angajati-vor-fi-concediati

Un nou pas în vânzarea Prima TV. Adunarea creditorilor a aprobat contractul de vânzare a postului
Vânzarea Prima TV este pe ultima sută de metri. Adunarea Creditorilor Prima TV a votat astăzi contractul de preluare a postului TV de către Adrian Tomșa, cel care deține posturile Look TV. Aprobarea vine după ce, într-o primă fază, în octombrie anul trecut, Adunarea Creditorilor a fost de acord cu oferta primită de Prima TV de la omul de afaceri Adrian Tomșa. În următoarea perioadă, votul Adunării Creditorilor se va concretiza în semnarea efectivă a contractului de preluare a controlului postului de televiziune deținut, în prezent, de Cristian Burci. Cristian Burci și Adrian Tomșa au început discuțiile încă din 2017. În toamna anului trecut, Tomșa a făcut și o ofertă concretă. Cât plătește Tomșa pe Prima TV? Așa cum a sunat oferta pentru postul TV, o "negociere directă cu cumpărător identificat", suma oferită este de 22,4 milioane de lei. În euro, înseamnă aproximativ: 4,8 milioane.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/ultima-ora-un-nou-pas-in-vanzarea-prima-tv-adunarea-creditorilor-a-aprobat-contractul-de-vanzare-a-postului

Premier League continuă încă trei sezoane la Eurosport. Postul a luat și drepturile pentru Cupa Angliei
Eurosport va difuza Premier League, campionatul englez de fotbal, pentru încă trei seazone, anunță reprezentanții postului. Noua întelegere începe din toamnă, odată cu startul noului sezonul. Eurosport a transmis Premier League pentru prima dată în România în anul 2013. Eurosport anunță și achiziția recentă a drepturilor de difuzare pentru din Cupa Angliei The Emirates FA Cup, începând din acest sezon și până în 2021. Newport County - Manchester City și Manchester United - Chelsea, din actualul ediție a cupei, vor fi difuzate sâmbătă (16 februarie) respectiv luni (18 februarie). Meciurile vor fi diponibile, în direct, pe Eurosport și pe Eurosport Player. Postul din portofoliul Discovery va transmite comentariu local ale partidelor, rezumate din campionatul englez, precum și materiale video digitale pe platformele Eurosport România. Victoria Davies, SVP Country Manager Discovery Networks CEE, Mediterranean and Central Asia: „Reînnoirea drepturilor arată în mod clar importanța strategică a pieței românești în portofoliul Discovery din regiune, punând cel mai palpitant campionat de fotbal din lume la dispoziția unui popor care iubește cu adevărat acest sport.” Suntem mândri că am putut contribui la popularitatea extraordinară a Premier League încă din momentul în care am cumpărat prima dată drepturile, în 2013, și suntem entuziasmați să continuăm colaborarea pentru încă trei sezoane. Suntem hotărâți să alimentăm în continuare pasiunea fanilor sportului din România, printr-o selecție vastă de evenimente sportive de nivel global.” Odată cu anunțarea prelungirii drepturilor pentru Premier League până în 2022, suplimentar față de cele pentru FA Cup până în 2021, Discovery continuă să construiască, prin brandul Eurosport, un portofoliu fantastic de conținut pentru pasionații de sport din România, fiind deja gazda celor mai mari competiții de tenis din lume. Adăugăm acestei liste Jocurile Olimpice din Tokyo de anul viitor, dar și lansarea recentă a Golf TV. Suntem foarte entuziasmați de calitatea pe care o putem oferi, prin conținutul nostru, pasionaților de sport din România și tuturor partenerilor.”
https://www.paginademedia.ro/2019/02/premier-league-cupa-angliei-eurosport

MTV România a rămas oficial fără licență, la cererea Pro TV. Pe ce licență va emite MTV în România
MTV România a rămas oficial fără licența prin satelit. Consiliul Național al Audiovizualului a luat act, în ședința publică de astăzi, de cererea Pro TV de retragere a licenței prin satelit a MTV România. Solicitarea a fost depusă de Pro TV la data de 12 februarie, care a cerut retragerea licenței cu începere de la 1 martie 2019. Reprezentantul Pro TV, în fața CNA, întrebat despre motivul solicitării de retragere a licenței: „A fost la cererea Viacom. Intră într-o altă etapă de dezvoltare. Inițial, ei când au intrat au avut MTV și VH1, cred. Acum au foarte multe posturi pe care le operează și au hotărât să opereze ei MTV. Foarte important: am solicitare retragerea licenței de la 1 martie.” Totodată, într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, reprezentanții Viacom au declarat: „MTV va continua să opereze în România și să fie disponibil pentru telespectatorii de aici. Va opera sub licența cehă deținută de Viacom și va fi reprezentat de Thematic Channels în termeni de publicitate. Mai mult, incluzând MTV printre canalele deținute și operate de Viacom, compania vrea să consolideze poziția brandului în România. Viacom, ca proprietar al brandului MTV, va acorda drepturi pentru conținutul digital către furnizorii de servicii, astfel permițând accesul la servicii digitale noi, precum cele de video on demand și televiziune de tip catch-up.” CONTEXT. MTV România s-a lansat pe 15 iunie 2002, pe licența pe care emitea MCM România. În decembrie 2007, Pro TV a preluat MTV România, semnând un contract cu Viacom International Media Networks.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/mtv-romania-licenta-pro-tv

De luni, 18 februarie, Boomerang difuzează noi episoade din animația „Draculaş, vampirul iepuraş”
Noi aventuri ale îndrăgitului vampir, care îşi ia puterea numai din sucul de morcovi, îi aşteaptă pe telespectatori din nou în faţa ecranelor. Premiera celui de al treilea sezon va avea loc pe 18 februarie. Draculaș a fost cândva animalul de companie al lui Dracula. El este o făptură paranormală care savurează sucul legumelor pentru a-și spori abilitățile supranaturale. Acum, eliberat fiind, el locuiește alături de Mina, o fetiță de unsprezece ani, și de animalele ei de companie: Chester, o pisică aiurită, și Harold, un cățel adorabil. Acum, când se întâmplă o mulțime de lucruri ciudate, Draculaș este la datorie, pentru a salva lumea. Dar, oare, nu este el cel care cauzează toate problemele?
https://tvmania.ro/de-luni-18-februarie-boomerang-difuzeaza-noi-episoade-din-animatia-draculas-vampirul-iepuras-254057.html

Alexandra Ungureanu este imaginea campaniei de primăvară a postului DIVA
DIVA, televiziunea cu design feminin din portofoliul NBCUniversal, are o nouă înfățișare cu ajutorul cântăreței Alexandra Ungureanu, imaginea campaniei de primăvară. Ca artist excepțional, cu o voce minunată, Alexandra reflectă perfect imaginea femeii actuale și independente. Ca ambasador al televiziunii DIVA și a valorilor acestuia, încurajează publicul să recunoască și să se bucure de puterea feminină în fiecare zi. Ca femeie, sunt fericită că există zile speciale cum sunt Valentines Day sau Ziua Femeii, care ne sărbătoresc pe noi, femeile. Dar cred că cei care țin la mine cu adevărat, partenerul meu, familia, prietenii, colegii, se gândesc la mine și, într-un fel, mă sărbătoresc și în toate celelalte zile ale anului. Și asta îmi place la DIVA: că ne sărbătorește nu doar pe mine, ci pe toate femeile, în fiecare zi. Cu un program special conceput pentru noi, în care ne prezintă femei puternice, femei moderne, din domenii complet diferite, și ne arată ce înseamnă cu adevărat să fii o femeie a timpurilor noastre.' a declarat Alexandra Ungureanu.
https://tvmania.ro/alexandra-ungureanu-este-imaginea-campaniei-de-primavara-a-postului-diva-254061.html

Povestea Fecioarei din Orleans, în filmul istoric „Ioana d’Arc“, la TVR 1
A fost una dintre cele mai misterioase şi captivante personalităţi din istorie, ale cărei convingeri, curaj şi dăruire aveau să pună capăt Războiului de 100 de ani. La TVR 1, vedem fabuloasa aventură a Ioanei d’Arc, care a transformat-o în eroina Franţei. Filmul „Ioana d’Arceste difuzat de TVR 1 pe 15 februarie, de la 21.00. La o distribuţie de zile mari a apelat regizorul Christian Duguay pentru filmul istoric, de aventuri Ioana d’Arc (JOAN OF ARC – Canada, 1999), a cărui primă parte o vedem vineri, 15 februarie, de la ora 21.10. Este vorba de actorii Jacqueline Bisset, Peter O’Toole, Neil Patrick Harris şi, în rol principal, actriţa Leelee Sobiesky, care atunci când a jucat-o pe Ioana d’Arc avea doar 16 ani, deşi personajul ei – 19 ani.
https://tvmania.ro/povestea-fecioarei-din-orleans-in-filmul-istoric-ioana-darc-la-tvr-1-254074.html

„iLikeIT”, cea mai urmărită emisiune de tehnologie din 2018, revine la PRO TV pe 16 februarie, de la ora 10:00
Sezonul 12 iLikeIT începe în acest weekend la PRO TV, în cea mai aglomerată perioadă a anului în tehnologie: imediat după cel mai mare târg din domeniu – CES Las Vegas – și înainte de Mobile World Congress Barcelona. Toți cei împătimiti de tehnologie vor afla de la George Buhnici și Marian Andrei cele mai noi informații, vor descoperi o serie de inovații care par să schimbe cursul lucrurilor, vehicule autonome care datorită tehnologiei 5G primesc în permanență informații despre pietoni, nu doar despre mașinile din trafic. Dronele pentru transport sunt, iar, extrem de interesante. Producătorii estimează că în patru ani ar fi capabili să vină cu alternativa viabilă supremă pentru haosul din marile orașe.
https://tvmania.ro/ilikeit-cea-mai-urmarita-emisiune-de-tehnologie-din-2018-revine-la-pro-tv-pe-16-februarie-de-la-ora-1000-254077.html

Axel Voss, raportor pe propunerea de Directivă a dreptului de autor: Căutăm să prindem platformele mari în această plasă. Utilizatorii trebuie să citească articole pe site-urile publicaţiilor
Germanul Axel Voss, membru al grupului PPE (Creştin Democrat) din Parlamentul European, raportor pentru Comisia de afaceri juridice (JURI) pe propunerea de directivă a Parlamentului European şi a Consiliului privind dreptul de autor pe piaţa unică digitală, a ţinut joi, la Strasbourg, o conferinţă de presă în care a vorbit despre acordul la care s-a ajuns marţi seară şi a oferit mai multe explicaţii. Un raportor este desemnat într-o comisie parlamentară să întocmească un raport pe baza propunerilor de natură legislativă sau de buget. În realizarea acestui raport, el se poate consulta cu experţi şi acţionari. El sunt responsabil şi cu redactarea unor amendamente şi cu negocierile cu raportorii din umbră. Rapoartele adoptate la nivel de comisie sunt apoi examinate şi votate în plenul Parlamentului European.

https://www.news.ro/externe/axel-voss-raportor-pe-propunerea-de-directiva-a-dreptului-de-autor-cautam-sa-prindem-platformele-mari-in-aceasta-plasa-utilizatorii-trebuie-sa-citeasca-articole-pe-site-urile-publicatiilor-1922401914002019021318850804

Digi Communications NV a depășit pragul simbolic de 1 miliard euro venituri consolidate în 2018
Veniturile consolidate ale Digi Communications NV, compania mamă a RCS&RDS, au depăşit, în 2018, pragul de un miliard de euro, fiind cu 13,3% mai mari raportat la anul anterior, potrivit rezultatelor financiare anuale preliminare neauditate date joi publicităţii. Compania a înregistrat anul trecut venituri de 1,038 miliarde de euro, de la 916,5 milioane euro, în 2017. EBITDA ajustată a fost de 324,6 milioane euro, inclusiv rezultatele consolidate ale Invitel (Ungaria), în creştere cu 12,9% (287,5 milioane euro la 31 decembrie 2017). Potrivit unui comunicat al companiei, în total, pe cele patru pieţe, grupul înregistrează o creştere a unităţilor generatoare de venituri (RGU - Revenue Generating Units - termen folosit pentru a desemna contul de abonat al unui client în legătură cu unul dintre serviciile companiei - n. r.) de peste 1,7 milioane, inclusiv unităţile generatoare de venit ale Invitel (Ungaria). Astfel, în 12 luni, compania a atins pragul de 14,9 milioane RGU (decembrie 2018), faţă de 13 milioane RGU, cât înregistra la 31 decembrie 2017. Principalele segmente de activitate au înregistrat, la nivelul grupului, următoarele evoluţii: serviciile de pay-tv: + 9%, de la 4,4 milioane RGU la 4,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018; serviciile de internet fix: +17,8%, de la 2,8 milioane RGU la 3,3 milioane RGU; serviciile de telefonie fixă: +18,8% de la 1,6 milioane RGU la 1,9 milioane RGU şi serviciile de telefonie mobilă: +11,1% de la 4,5 milioane RGU la 5 milioane RGU. În România, grupul a raportat creşteri pe segmentul serviciilor de cablu şi internet fix, cu un progres de 5,6% al RGU aferent serviciilor de pay-tv (3,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018, faţă de 3,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2017) şi, respectiv, de 8,7% a RGU aferente serviciilor de internet fix (2,5 milioane RGU, la 31 decembrie 2018 faţă de 2,3 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior).
https://www.economica.net/digi-communications-nv-a-depa-it-pragul-simbolic-de-1-miliard-euro-venituri-consolidate-in-2018_164884.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL