×

Profil -- Data și ora publicării: 04.03.2019 12:31:45

MIPTV-SERVICIU NOU / MIPTV introduce în 2019 un nou serviciu denumit “MIP BUYERS EXCHANGE” pentru facilitarea întâlnirilor de vânzări



București / 4 Mar 2019 / MIPTV a anunțat la mijlocul lunii februarie crearea unui nou serviciu care să faciliteze vânzările și procesul de prevânzari la târgul internațional MIPTV care se va desfășura la Cannes, în Franța , în perioada 8-11 aprilie 2019.

MIP Buyers Exchange este un nou program gestionat de către organizatori destinat să ofere expozanților întâlniri suplimentare cu cumpărătorii de programe, în funcție de nevoile lor specifice, se arată într-un comunicat de presă. Acest serviciu online a fost conceput pentru a completa infrastructura existentă pentru întâlniri suplimentare recomandate, unu-la-unu, folosind o funcție de descoperire și conectare cu anumiți cumpărători calificați pe baza unor preferințe prestabilite.

"MIP Buyers Exchange a fost dezvoltată pentru a completa calendarul expozanților cu întâlniri suplimentare targetate, unu-la-unu, pentru a accelera procesul de realizare de noi contacte din diferite țări și genuri într-o industrie în continuă schimbare ", a declarat Laurine Garaude, directorul Reed MIDEM, care organizează MIPTV. "Agendele prearanjate sunt o parte integrantă a evenimentelor de conținut ale Reed MIDEM, MIP Cancun și China MIP și s-au dovedit a fi foarte populare și eficiente".

Potrivit comunicatului MIPTV, "noul serviciu a fost întâmpinat cu mare entuziasm de cei peste 160 de expozanți care erau înscriși la mijlocul lunii februarie, printre care A+E NETWORKS, ALL3MEDIA INTERNATIONAL, BETA FILM, CAKE ENTERTAINMENT, CANAL+ GROUP, CARACOL TELEVISION, CINEFLIX RIGHTS, CJ ENM, ITV STUDIOS GLOBAL ENTERTAINMENT, KESHET INTERNATIONAL, LAGARDERE STUDIOS, LIONSGATE ENTERTAINMENT, MEDIAPRO, MEDIAWAN, NBCUNIVERSAL INTERNATIONAL, NEWEN DISTRIBUTION, NHK ENTERPRISES, RAI COM SPA, RECORD TV, SKY VISION, TELEVISION FEDERAL, VIACOM INTERNATIONAL STUDIOS, WARNER BROS. INTERNATIONAL TELEVISION DISTRIBUTION, ZDF ENTERPRISES, ZEE ENTERTAINMENT ENTERPRISES.

MIPTV (8-11 aprilie 2019, Cannes) este unul dintre cele mai importante târguri internaționale de dezvoltare și distribuție a conținutului, organizat în fiecare aprilie, la care participă aproximativ 10.000 de profesioniști din întreaga lume, din domeniul televiziunii și ecosistemul de distribuție digitală a divertismentului.

MIPTV este precedat la 6-7 aprilie 2019 de MIPDoc și MIPFormats. Participarea la Târg costă între 1.295 și 1.765 de euro pentru o persoană, cu diverse reduceri pentru cumpărătorii de programe, studenți și start-up-uri.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL