×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.04.2019 13:59:37

REVISTA PRESEI / 2 apr 2019 /




Pe urmele Digi şi Telekom: UPC măreşte cu 2 lei preţul abonamentelor la TV şi net
Realitatea TV, în faliment: Curtea de Apel decide irevocabil intrarea în faliment / Gușă: ANAF-ul lui Dragnea ne bagă în faliment. Vom folosi o altă licență
Tranzacția Vodafone-UPC în România: Modificările din acționariat vor fi prezentate marți la CNA
RCS&RDS a eliminat din grilă mai multe canale. Ce posturi TV noi a introdus operatorul
Cum vrea ORANGE să îşi salveze reputaţia după căderea de miercuri. Toţi clienţii au primit asta
Tudor Mușat, ex-Digi 24, de luni seară la B1 TV
Facebook vrea să-și rescrie relația cu editorii de presă, inclusiv pe baza unor formule de "monetizare" a jurnalismului de calitate - Mark Zuckerberg
O nouă televiziune pentru copii se lansează în România: Nicktoons. Pe ce rețele de cablu
AUDIENȚE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar și audiență. Antena 1, liderul detașat al serii
AUDIENȚE PRIME TIME. Primăvara a adus scăderi ușoare la Pro TV și la Kanal D. Antena 1 și-a revendicat locul doi
AUDIENȚE. Publicul a „cântat” mai mult cu Antena 1 decât cu Pro TV. Asia Express a câștigat seara de duminică. Digi Sport 1, a treia televiziune la orașe și pe publicul commercial
Grila nouă TVR: Ionuț Cristache, de la 21.00 la 19.00. Claudiu Lucaci nu mai are talk-show. Nici Sorin Burtea. Filme seara
Partea a treia din La Casa de Papel revine în iulie, pe Netflix
„În premieră cu Carmen Avram”, fără...Carmen Avram. Cum a arătat emisiunea
Discovery își face serviciu de streaming. Cât va costa? Contract de zece ani cu BBC: va avea documentarele britanicilor
TVmania, ediție de colecție - Game of Thrones: Sezonul final
AMC anunță datele de premieră pentru „Fear The Walking Dead” sezonul 5 și pentru noul serial „NOS4A2”
Nickelodeon lansează în România un nou post de televiziune pentru copii: canalul Nicktoons
„Urzeala tronurilor”, „Obsesia Evei”, „Războinicul” – ce seriale noi vin în luna aprilie pe platforma HBO GO
Conferinţa "Dezvoltarea sustenabilă a industriei cinematografice din România", marţi, la Bucureşti
Serialul „Dead to Me”, cu Christina Applegate în rol principal, lansat de Netflix în luna mai
Discovery va lansa un serviciu de streaming cu programe BBC Natural History
Nickelodeon a lansat în România canalul Nicktoons
Siveco a depus singura ofertă pentru extinderea și dezvoltarea sistemului IT al APIA. Anterior, instituția a anulat o licitație similară, pe care Siveco a contestat-o
Aurel Neţin, şeful Lenovo România: În 2018 s-a văzut o orientare clară a clienţilor spre PC-uri mai scumpe
Schimbare în consiliul de administraţie al companiei de comunicaţii mobile din grupul Telekom România


Pe urmele Digi şi Telekom: UPC măreşte cu 2 lei preţul abonamentelor la TV şi net
Compania de cablu UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, va majora de la 1 mai cu 2,4 lei tariful pentru abona­men­tele la serviciile de televiziune şi inter­net, conform unei notificări transmise luni de companie către clienţi. „Dorim să vă informăm că, înce­pând cu data de 1 mai, preţul lunar pentru serviciile de televiziune şi internet se va majora cu câte 2,38 lei (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Această modi­ficare nu se aplică serviciului de tele­fonie, extraopţiunilor de tele­viziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente“, conform notificării transmise de companie.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/pe-urmele-digi-si-telekom-upc-mareste-cu-2-lei-pretul-abonamentelor-la-tv-si-net-18011401

Realitatea TV, în faliment: Curtea de Apel decide irevocabil intrarea în faliment / Gușă: ANAF-ul lui Dragnea ne bagă în faliment. Vom folosi o altă licență
Curtea de Apel București a infirmat luni planul de reorganizare propus de Realitatea Media şi trimite cauza la judecătorul sindic ”în vederea intrării în faliment a debitoarei S.C. REALITATEA MEDIA S.A. Menţine în rest dispoziţiile sentinţei recurate. Irevocabilă.”, se arată pe portal.just.ro. Cozim Gușă a declarat luni seară ca ”ANAF-ul lui Dragnea” le-a refuzat planul de reorganizare și le-a blocat conturile în ultimele săptămâni, ”fapt care înseamnă intrarea în faliment a trustului”. Gușă spune că trustul are pregătită o nouă licență. Cozmin Gușă mai controlează o licență din 2015, pentru postul Realitatea Plus, prin compania Geopol Internațional. Licența are acoperire națională și internațională (UE, țările din fosta Iugoslavie). În momentul în care a obținut-o, după îndelungi demersuri la CNA, el a susținut că urmărește extinderea activității Realitatea la nivel internațional. Realitatea Plus nu figurează, însă, anul acesta printre posturile "must carry", adică printre posturile incluse pe lista întocmită de CNA la fiecare început de an, cu posturi pe care cabliștii le pot retransmite la liber (adică să nu plătească licențiatorilor pentru ele), așa cum e Realitatea TV în prezent. Gușă acuză că s-a încercat preluarea brandului de la OSIM și oprirea Realității TV pe timpul campaniei electorale: ”Veste șoc! Dragnea și cei din statul paralel, respectiv Coldea, despre care tot vorbesc de atâtea luni și-au văzut visul cu ochii. Au reușit, înaintea campaniei electorale, în această seară, în urma cu o oră, să obțină o decizie la cerearea ANAF, definitivă, de intrare în faliment a Realitatea Media. Ceea ce ni s-a tot promis în guvernarea Dragnea și Ponta, în acest moment, aparatul din jurul lui Dragnea, care îl include și pe Coldea, au reușit să obțină decizia în instanță, care este una neașeptată pentru noi. Ne așteptam ca instanța să dea dreptate unui demers corect făcut de noi, și nu de a da satfisfacție unor oameni care batjocoresc statul român. Filmul pe scurt este așa: noi am obținut un plan de reorganizare, în care trebuia să plătim datoriile debitorilor, după ce ANAF-ul lui Dragnea refuzase celălalt plan prin care ne angajam să plătim total datoriile la stat. Printr-o decizie corectă, a fost aprobată celălalt plan, care ne dădea posibilitatea să plătim debitorii pe care îi avem, în condițiile în care toate cifrele de reducere de cheltuieli, personal, venituri, erau în regulă", a spus Cozmin Gușă. Insolvența Realitatea Media este unul dintre cele mai complicate astfel de procese din ultimul deceniu, soldat cu nenumărate amânări, reluări de proceduri, dosare separate și comasate etc. Această companie a intrat în insolvență în septembrie 2011, iar un plan de reorganizare a fost adoptat după aproape 3 ani. Alți patru ani și mai bine au trecut până când, anul trecut, o primă instanță a aprobat acest plan de reorganizare, infirmat acum.  Potrivit site-ului Supervizor.ro, care citează raportările ANAF, la 31 decembrie 2018 debitorul Realitatea Media avea datorii la stat în total de 126,9 milioane lei, din care 51,7 milioane la bugetul de stat și 53,1 la bugetul asigurărilor sociale de stat, 2 milioane la bugetul asigurărilor pentru șomaj și 19,9 milioane la bugetul asigurărilor de sănătate. În toamna 2018, când era așteptată o primă decizie în instanță privind planul de reorganizare, mai mulți oameni din Realitatea depuneau actele pentru înființarea Partidului Realitatea. Gușă declara atunci pentru HotNews.ro că ideea de a forma un partid a apărut pentru că, în fața intenției PSD a a închide sau prelua acest post critic, "nimeni din clasa politică, de la Iohannis în jos, nu ne-a sprijinit." Angajații au libertatea să aleagă dacă intră în partid, a spus el. În anii 2000, Realitatea Media, condusă mulți ani de Sorin Ovidiu Vântu, a fost unul dintre companiile media cu cele mai mari cheltuieli, inclusiv în dezvoltarea primului post de știri, Realitatea TV. La capătul multor scandaluri, la acest post venea pe post de manager extern, în 2010, Sebastian Ghiță. În primăvara 2011, Elan Schwartzenberg anunța cumpărarea Realitatea de la Sorin Ovidiu Vântu. După doar câteva luni, Schartzenberg a cerut insolvența Realitatea Media. În octombrie 2011 se producea sciziunea Realitatea TV-România TV, produsă prin plecarea unei părți din echipa Realitatea, alături de Sebastian Ghiță, să facă un nou post, care a început să funcționeze fără a avea aprobările necesare de la CNA, dar pe care le-a obținut fără probleme în scurt timp. În noiembrie 2011, Cozmin Gușă și Maricel Păcuraru își făceau intrarea în companiile care figuraseră în acționariatul Realitatea Media.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23063451-gusa-anaf-nu-acceptat-planul-reorganizare-realitatii-media-baga-faliment.htm

Tranzacția Vodafone-UPC în România: Modificările din acționariat vor fi prezentate marți la CNA
Reprezentanții Vodafone și ai UPC vor da detalii marți, 2 aprilie, în fața Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) cu privire la modificarea de acționariat care ar urma să aibă loc în urma tranzacției, dacă va fi aprobată de Comisia Europeană, au precizat pentru HotNews.ro oficiali ai CNA și ai Vodafone. Vânzarea UPC către Vodafone în România rămâne să se finalizeze la mijlocul acestui an, sub condiția unui aviz pozitiv din partea Executivului European. Paginademedia.ro a scris săptămâna trecută că Vodafone se pregătește să intre în acționariatul UPC și că au depus la CNA primele documente pentru un acord prealabil în privința modificării acționariatului, așa cum spune legislația. La solicitarea HotNews.ro, CNA a transmis luni, 1 aprilie, următoarele precizări pe acest subiect: "Vă comunicăm că, în ședința publică din data de 26.03.2019, Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat solicitarea SC UPC România SA privind modificarea licenței audiovizuale acordate pentru serviciul de programe INFO precum și a avizului privind furnizarea serviciului media audiovizual la cerere UPC Pay-per-Wiew. Modificările au constat în schimbarea formei juridice (SRL/SA), sediului social (București, Șos. Nordului nr. 62D // București, Str. Constantin Ghercu nr. 1A, et. 8-10) și a acționariatului societății. (..) Toate aceste modificări au fost efectuate cu respectarea dispozițiilor art. 54 alin. (2) din legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările și completările ulterioare. Menționăm că SC UPC România SA a solicitat acordul Consiliului pentru o nouă modificare în cadrul acționariatului societății, solicitare programată în ședința publică din data de 02.04.2019 (care poate fi urmărită și online), la care au fost invitați să participe atât reprezentanții SC UPC România SA, cât și cei ai viitorului acționariat.", se arată în răspunsul CNA. Contactați de HotNews.ro și oficialii Vodafone au precizat că este vorba despre tranzacția prin care ar urma să preia UPC, dar că totul este sub condiția unui aviz pozitiv din partea Comisiei Europene. Grupul Liberty Global, care deține UPC România, a anunțat, în luna februarie din acest an, că vânzarea operațiunilor din România, Ungaria și Cehia rămân să se finalizeze la mijlocul acestui an, în condițiile în care Comisia Europeană a deschis o investigație aprofundată asupra implicațiilor achiziționării acestor operațiuni.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23063388-tranzactia-vodafone-upc-romania-modificarile-din-actionariat-vor-prezentate-marti-cna.htm

RCS&RDS a eliminat din grilă mai multe canale. Ce posturi TV noi a introdus operatorul
RCS&RDS |DIGI, cel mai mare operator de internet și cablu din țara noastră, a eliminat din grilă mai multe posturi TV, dar a introdus altele noi. RCS&RDS |DIGI a eliminat din grilă televiziunile DoQ, eStrada Tv, TVH și Echo Tv. A introdus în schimb posturile TV: Nicktoons, Medika Tv, Cinethronix, Magic Tv, Rock Tv, Orizont Tv, București Tv și Kapital Tv și NCN. Televiziunile sunt în versiune SD și sunt prezente în lista must-carry valabilă pentru anul 2019. Unii abonații vor trebui să scaneze după noile posturi în timp ce alții s-au trezit cu ele direct în lista de programe. Deocamdată acestea nu sunt disponibile la toți abonații urmând ca acest lucru să se întâmple în perioada următoare. RCS&RDS| Digi este primul operator care a lansat un canal 4K în țara noastră.
https://www.capital.ro/rcsrds-a-eliminat-din-grila-mai-multe-canale-ce-posturi-tv-noi-a-introdus-operatorul.html?utm=EVZ

Cum vrea ORANGE să îşi salveze reputaţia după căderea de miercuri. Toţi clienţii au primit asta
Veşti bune pentru clienţii Orange care miercuri au suferit neplăceri din cauza problemelor apărute în reţea care au dus la blocarea apelului şi lipsa internetului mobil pentru anumite numere timp de câteva ore. În prezent, Orange încearcă să răscumpere neplăcerile create, astfel că a oferit un bonus tuturor celor afectaţi. Orange le-a trimis clienților un SMS prin care îşi cere scuze pentru incidentul de miercuri, care a afectat rețeaua de telefonie mobilă şi oferă tuturor un bonus de internet consistent. Astfel, cnform mesajului, clienții sunt recompensați cu un bonus de 5 GB de Internet, pentru disconfortul resimțit, miercuri, când rețeaua Orange nu a funcționat timp de mai multe ore în mai multe zone din ţară. “Ca urmare a incidentului de reţea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experienţa de folosire a reţelei Orange”, se arată în mesaj transmis de Orange clienţilor.
https://www.capital.ro/ultima-ora-cum-vrea-orange-sa-isi-salveze-reputatia-dupa-caderea-de-miercuri-toti-clientii-au-primit-asta.html?utm=EVZ

Tudor Mușat, ex-Digi 24, de luni seară la B1 TV
Moderatorul Tudor Mușat, plecat recent de la Digi 24, va începe de astăzi o emisiune la B1 TV, după cum a anunțat pe Facebook. Potrivit reprezentanților postului el va avea o emisiune de o oră, de la ora 20.00, tronson acoperit până acum de Nadia Ciurlin. Jurnalistul își va continua colaborarea cu Europa FM. Tudor Mușat și alți jurnaliști au fost nevoiți să plece de la Digi 24 în ultimele două luni, în condițiile în care nu le-au fost prelungite contractele.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23062990-tudor-musat-digi-24-azi-b1.htm

Facebook vrea să-și rescrie relația cu editorii de presă, inclusiv pe baza unor formule de "monetizare" a jurnalismului de calitate - Mark Zuckerberg
Facebook va discuta în perioada următoare o serie de posibile măsuri pentru a sprijini jurnalismul de înaltă calitate, după cum a spus Mark Zuckerberg luni, într-o primă astfel de discuție cu CEO-ul grupului media european Axel Springer. Printre ideile vehiculate de fondatorul Facebook - o relație mai directă cu editorii de presă, inclusiv pentru "monetizare", mai multă implicare în filtrarea știrilor și o posibilă secțiune specială pentru știri, pe platforma de social media. Dezbaterile vin în condițiile în care Facebook este de multă vreme presată pe seama rolului său în răspândirea știrilor false, în acte de dezinformare în momente cheie precum alegerile din diverse țări sau referendumul pentru Brexit. Compania de tehnologie este totodată considerată de mulți, simultan, o companie de media: inclusiv interlocutorul de azi al lui Zuckerberg, CEO-ul Axel Springer Mathias Dopfner, a ridicat această problemă și a avertizat că prea multă filtrare a fluxului de știri ar putea transforma și mai mult Facebook într-o companie media și ar putea duce la fragmentarea ei, în plan de afaceri, la presiunea forurilor de reglementare din lume.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23062942-facebook-vrea-rescrie-relatia-editorii-presa-inclusiv-baza-unor-formule-monetizare-jurnalismului-calitate-mark-zuckerberg.htm

O nouă televiziune pentru copii se lansează în România: Nicktoons. Pe ce rețele de cablu
Compania Viacom lansează în România, începând de astăzi, Nicktoons, cel de-al treilea post de televiziune pentru copii din portofoliul Nickelodeon. Nicktoons este un canal de televiziune dedicat copiilor cu vârste între 4 și 10 ani, care va difuza desene animate 24 din 24 de ore, toate dublate în limba română. Postul va completa televiziunile Nickelodeon și Nick Jr din portofoliul Viacom Networks și va difuza animații și seriale Nickelodeon ca „Țestoasele Ninja”, „Kung Fu Panda: Legendele Teribilității”, „Pinguinii din Madagascar” sau „SpongeBob Pantaloni Pătrați”. Nicktoons va fi disponibil în grilele companiilor de cablu RCS & RDS, Telekom Romania, (poziția 159), UPC România (poziția 511) și Focus Sat (99). Nickelodeon și Nick Jr. vor rămâne în continuare în grila de programe a cabliștilor, spun reprezentanții Viacom. Nickelodeon România are ca public țintă copiii între 6-14 ani, adolescenții între 15-18 ani, în timp ce Nick Jr. se adresează copiiilor cu vârste cuprinse între 2-5 ani. Portofoliul Viacom Networks în România cuprinde posturile TV Paramount Channel, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, Nicktoons și MTV.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/nickelodeon-nicktoons-romania-unde-va-fi-disponibil

AUDIENȚE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar și audiență. Antena 1, liderul detașat al serii
Au avut și umor și audiență. Ediția specială de sâmbătă a show-ului iUmor a condus detașat în audiențe, pe toate targeturile. Antena 1 a fost peste Pro TV, ocupantul locului secund, care l-a scos la bătaie pe Bond. James Bond. NAȚIONAL. Antena 1 a avut peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel național, sâmbătă seara, cu show-ul iUmor. Televiziunea Intact a avut jumătate de milion de persoane peste locul al doilea, ocupat de Pro TV, cu filmul 007: Coordonata Skyfall. Kanal D a fost aproape de Pro TV, cu puțin peste un milion de persoane, cu show-ul Exatlon pe interval.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-sambata-30-martie-iumor

AUDIENȚE PRIME TIME. Primăvara a adus scăderi ușoare la Pro TV și la Kanal D. Antena 1 și-a revendicat locul doi
AUDIENȚE PRIME TIME MARTIE. Audiențele în scădere vestesc primăvara. Pro TV și Kanal D, două televiziuni generaliste importante au scăzut în audiență în luna martie. Antena 1 a înregistrat o ușoară scădere. Pro TV și-a păstrat primul loc, însă. Antena 1 a avut cifre mai bune decât luna trecută și și-a recuperat locul doi de pe targetul național, care a revenit postului Kanal D în februarie. Creșterea Antenei se datorează emisiunii iUmor, care a debutat la sfârșitul lunii februarie, dar și celor trei ediții de Asia Express, difuzate duminică, luni și marți. Tot în luna martie, Antena 1 și-a completat grila din prime-time cu Scena Misterelor, prezentată de Dan Negru. Emisiunea „cu mască” a înlocuit filmele din seara de joi. Și posturile de știri au fost în scădere. Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1 și Digi 24 au înregistrat cifre mai mici în martie. În luna martie au intrat în măsurătorile de audiență posturile Travel Channel, MTV și VH1. Cele două din urmă au fost preluate la 1 martie de Thematic Channels, care va vinde publicitate pentru Viacom în România. NAȚIONAL. 1.789.000 de telespectatori au urmărit, în medie, Pro TV, care s-a aflat într-o ușoară scădere. Locul doi i-a revenit postului Antena 1, o creștere de doar câteva mii față de luna trecută. Kanal D a adunat, în medie, 1.050.000 de telespectatori în fața televizoarelor.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-prime-time-martie

AUDIENȚE. Publicul a „cântat” mai mult cu Antena 1 decât cu Pro TV. Asia Express a câștigat seara de duminică. Digi Sport 1, a treia televiziune la orașe și pe publicul commercial
AUDIENȚE. Duminică seara, o nouă „bătălie” s-a dat între Asia Express și Cântă acum cu mine. Câștigător a ieșit Antena 1 cu Asia Express, atât pe intervalul reality-show-ului, cât și pe intervalul „Cântă acum cu mine” (care a fost mai scurt).  Show-ul prezentat de Cabral la Pro TV a scos cifre de aproximativ un milion de telespectatori pe minut, în timp ce emisiunea prezentantă de Gina Pistol a avut o audiență medie de 1,3 milioane de privitori din toată țară. Pro TV a fost pe locul doi și pe publicul tânăr, cu o audiență medie  de 227.000 de privitori, în fiecare minut.  Antena 1 a condus pe publicul comercial, unde a adunat o medie de 340.000 de telespectatori pe minut. Digi Sport 1 s-a clasat pe locul patru în toată țara și pe locul al treilea la orașe și pe publicul tânăr, cu meciul de fotbal FCSB - CSU Craiova (3-2).  De menționat că pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.40) cifrele au fost apropiate de cele obținute de Antena 1 la bătaia cu „Cântă acum cu mine” (20.00 - 22.00). NAȚIONAL. La nivel național, Pro TV a fost pe locul doi în audiențe. A avut aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Asia Express a fost pe primul loc în toată țara. Emisiunea Antenei 1 a adunat, în medie, 1,3 milioane de privitori pe minut. Kanal D a fost a completat podiumul, cu show-ul Exatlon. Digi Sport 1 a fost pe locul patru, cu o audiență medie de 600.000 de privitori pe minut.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-canta-acum-cu-mine-31-martie

Grila nouă TVR: Ionuț Cristache, de la 21.00 la 19.00. Claudiu Lucaci nu mai are talk-show. Nici Sorin Burtea. Filme seara
Schimbări în grila TVR, începând de la 15 aprilie. Este primul pas spre transformarea principalului canal TVR 1 dintr-unul informativ într-un post generalist. În noua grilă, Ionuț Cristache va avea emisiune de la ora 19.00 (este o mutare doar pe perioada campaniei electorale, spune realizatorul). Claudiu Lucaci nu va mai avea talk-show-ul săptămânal. Monica Ghiurco rămâne doar cu o emisiune. Emisiunea de divertisment Vedeta populară nu va fi în grilă în primăvară. Ionuț Cristache, realizatorul emisiunii România 9 (difuzată acum de la ora 21.00), va fi pe post, din 15 aprilie, de la ora 19.00. Contactat de Paginademedia.ro, Ionuț Cristache a declarat că este vorba de o mutare temporară, pe perioada campaniei electorale. De altfel, emisiunea va fi una de dezbateri electorale, legate de alegerile europarlamentare, a punctat Cristache.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/grila-noua-tvr-ionut-cristache-de-la-1900-claudiu-lucaci-nu-mai-are-talk-show-nici-sorin-burtea-filme-seara

Partea a treia din La Casa de Papel revine în iulie, pe Netflix
La Casa de Papel revine pe Netflix în această vară. Echipa lui El Profesor se va vedea în partea a treia a serialului pe 19 iulie, au anunțat reprezentanții Netflix. Serialul produs de Alex Pina pentru postul de televiziune spaniol Antena 3, a fost preluat de Netflix pentru a produce și partea a treia. Astfel, serialul spaniol va fi produs și disponibil exclusiv pe Netflix. Producția pentru noul sezon a început în luna octombrie și a fost anunțată printr-un video.  La Casa de Papel spune povestea unui grup de tineri, conduși de El Profesor, care jefuiesc Fabrica de Monedă și Timbru din Spania. Planul perfect al Profesorului este dat peste cap de detectivul cazului, Raquel Murillo, de care se îndrăgostește.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/cand-incepe-la-casa-de-papel-sezonul-trei-netflix

„În premieră cu Carmen Avram”, fără...Carmen Avram. Cum a arătat emisiunea
Emisiunea de reportaje „În premieră” a avut duminică prima ediție fără fosta jurnalistă Carmen Avram, care s-a înscris în PSD pentru a candida la europarlamentare. Prima schimbare vizibilă a fost cea legată de numele emisiunii. Nu se mai numește „În premieră cu Carmen Avram”, ci, simplu „În premieră”. Desigur, și Carmen Avram a lipsit și din deschiderea emisiunii, unde de obicei prezenta subiectul. Nici vocea ei nu s-a mai auzit, ci a unui alt reporter din echipă. Ce s-a întâmplat duminică seara? Emisiunea a intrat direct „în pâine”, la tema ediției, prezentată sub titlul „Ce s-a ales de România”, o retrospectivă asupra modului în care românii și-au ales conducătorii în ultimii aproape 30 de ani. „Deși noi am crezut că am pus ștampila diferit, de fapt, am pus-o de fiecare dată la fel adică exact cum ar trebui să se voteze niște oameni pe care nu-i cunoaștem, dar care nu s-au jenat să decidă cu mâna noastră”, își începe drumul materialul de duminică.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/in-premiera-carmen-avram-antena-3

Discovery își face serviciu de streaming. Cât va costa? Contract de zece ani cu BBC: va avea documentarele britanicilor
Înțelegere uriașă între Discovery și BBC. Compania Discovery plănuiește lansarea, la nivel mondial, a unui serviciu de streaming axat pe documentare, până anul viitor, anunță companiile într-un comunicat. În acest sens, compania a bătut palma cu serviciu public de televiziune din Marea Britanie, BBC, unul dintre cei mai importanți producători de documentare despre natură. Noul serviciu de streaming al Discovery va distribui către abonați la nivel mondial întreaga librărie de documentare a BBC, inclusiv titluri precum Dinastii, serie documentară despre cinci dintre cele mai cunoscute și periclitate animale de pe planetă, Planet Earth și Blue Planet. Discovery are drepturi pentru producțiile BBC la nivel mondial, cu excepția Marii Britanii, Irlandei și Chinei, pe o perioadă de 10 ani. De menționat că, înțelegerea include titlurile pe care BBC le va produce în viitor și pe care le va putea distribui doar după ce vor fi difuzate în premieră de BBC. Acesta este cel mai mare contract realizat vreodată de BBC cu un partener extern, proiect ce va aduce postului public, în următorii 10 ani, 300 de milioane de lire, potrivit unei știri apărute chiar pe site-ul BBC. Serviciul de streaming al Discovery se estimează că va costa 5 dolai pe lună, în Statele Unite.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/discovery-serviciu-streaming-contract-bbc

TVmania, ediție de colecție - Game of Thrones: Sezonul final
Game of Thrones deschide ediția din această săptămână a ghidului TVmania. Și nu oricum, ci cu o grafică adaptată serialului-fenomen, care va avea pe 15 aprilie sezonul opt și ultimul. Titurile, logo-ul TVmania și chiar și datele de ordin tehnic ale publicației (site-ul, numărul, data) au fost scrise cu un font asemănător celui folosit pentru numele serialului HBO „Game of Thrones”. Ediția este deja la chioșcurile de ziare începând de astăzi și are un tiraj de 53.000 de exemplare.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/coperta-tvmania-game-of-thrones

AMC anunță datele de premieră pentru „Fear The Walking Dead” sezonul 5 și pentru noul serial „NOS4A2”
„Fear The Walking Dead' revine în premieră mondială luni, 3 iunie, iar „NOS4A2' va debuta joi, 6 iunie, de la ora 22.00. AMC a anunțat astăzi că sezonul 5 al serialului „Fear the Walking Dead' se va difuza luni, 3 iunie, de la ora 4.00, în premieră mondială, urmată de o reluare în aceeași zi, de la ora 22.00. Serialul horror-supranatural „NOS4A2' va debuta joi, 6 iunie, de la ora 22.00.
https://tvmania.ro/amc-anunta-datele-de-premiera-pentru-fear-the-walking-dead-sezonul-5-si-pentru-noul-serial-nos4a2-256068.html

Nickelodeon lansează în România un nou post de televiziune pentru copii: canalul Nicktoons
Micuții vor avea de la 1 aprilie un nou motiv de bucurie: Nicktoons, canalul de televiziune pentru copiii între 4 și 10 ani, cu desene animate 24 din 24 de ore, se lansează și în România. Postul va completa televiziunile Nickelodeon si Nick Jr din portofoliul Viacom Networks și va difuza exclusiv animații, atât producții în premieră, cât și seriale consacrate deja pe Nickelodeon, cum ar fi: „Țestoasele Ninja', „Kung Fu Panda: Legendele Teribilității', „Pinguinii din Madagascar' sau „SpongeBob Pantaloni Pătrați'. Toate producțiile vor fi în limba română.
https://tvmania.ro/nickelodeon-lanseaza-in-romania-un-nou-post-de-televiziune-pentru-copii-canalul-nicktoons-256054.html

„Urzeala tronurilor”, „Obsesia Evei”, „Războinicul” – ce seriale noi vin în luna aprilie pe platforma HBO GO
Luna aprilie stă, bineînțeles sub semnul „Urzelii tronurilor', dar nu e singura producție care va avea premiera pe HBO GO. Vedeți mai jos ce mai putem vedea. BARRY – II -  Din 1 aprilie, un episod în fiecare săptămânăBill Hader este Barry, un asasin plătit deprimat și modest, care, în timpul unei misiuni în Los Angeles, devine membrul unei comunități de studenți la actorie și decide să își schimbe viața, deși trecutul nu îl lasă. „Barry' este o comedie neagră în care personajul principal, interpretat de Bill Hader, este un asasin plătit deprimat și modest. Singuratic și nemulțumit de viața pe care o duce, Barry pleacă la Los Angeles unde trebuie să omoare un actor în devenire. În timpul misiunii, el intră în rândurile studenților la actorie și decide să își schimbe viața. Cum, însă, trecutul nu îl lasă în pace, întrebarea care se pune este: va reuși el, oare, să păstreze echilibrul între cele două vieți ale sale care sunt atât de diferite?
https://tvmania.ro/urzeala-tronurilor-obsesia-evei-razboinicul-ce-seriale-noi-vin-in-luna-aprilie-pe-platforma-hbo-go-256042.html

Conferinţa "Dezvoltarea sustenabilă a industriei cinematografice din România", marţi, la Bucureşti
Conferinţa "Dezvoltarea sustenabilă a industriei cinematografice din România" are loc marţi, în Bucureşti, la Palatul Parlamentului, în Sala "Drepturile Omului", fiind organizată de Comisia Natională de Strategie şi Prognoză (CNSP). "Obiectivul conferinţei este de a facilita dialogul şi schimbul de opinii şi bune practici cu privire la modalităţile de sprijin a industriei cinematografice, în scopul maximizării efectului multiplicator în acest sector, dar şi în cele conexe", anunţă organizatorii. Pe parcursul conferinţei se va dezbate cadrul legal actual de la nivel naţional şi european, pentru promovarea unor recomandări şi soluţii eficiente pentru îmbunătăţirea legislaţiei în acest domeniu. Evenimentul îşi propune să reunească înalţi oficiali ai Guvernului, reprezentanţi ai CNSP şi ai Comisiei de Film, precum şi specialişti din domeniul cinematografiei din România şi din străinătate.
https://www.mediafax.ro/life-inedit/conferinta-dezvoltarea-sustenabila-a-industriei-cinematografice-din-romania-marti-la-bucuresti-18009423

Serialul „Dead to Me”, cu Christina Applegate în rol principal, lansat de Netflix în luna mai
Serialul „Nu mai exişti pentru mine/ Dead to Me”, cu Christina Applegate în rol principal, va fi lansat de Netflix pe 3 mai. Jen (Christina Applegate) este o văduvă sarcastică, determinată să afle adevărul despre moartea soţului ei în urma unui accident de maşină, în care criminalul a fugit. Judy (Linda Cardellini) este o optimistă cu spirit liber care a suferit o pierdere recentă. Atunci când cele două femei se întâlnesc într-un grup de sprijin, devin prietene bune, în ciuda personalităţilor lor diametral opuse. În plus, Judy se străduieşte să o protejeze pe Jen de un secret şocant care îi poate distruge viaţa.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-dead-to-me-cu-christina-applegate-in-rol-principal-lansat-de-netflix-in-luna-mai-video-1922403502002019041018961119

Discovery va lansa un serviciu de streaming cu programe BBC Natural History
Discovery va lansa în 2020 un serviciu de streaming video on demand cu programe BBC Natural History, un parteneriat de conţinut pe 10 ani în valoare de mai multe milioane de dolari. Discovery Inc. şi BBC Studios au anunţat luni încheierea mai multor acorduri de colaborare, scrie The Hollywood Reporter. Detaliile financiare ale parteneriatul pe zece ani nu au fost dezvăluite. Discovery va deveni gazda exclusivă a programelor de istorie naturală realizate de BBC - inclusiv „Planet Earth”, „Blue Planet” şi franciza „Life” - pentru SVOD (streaming video on demand). În acord este inclus şi serialul „Dynasties”, narat de Sir David Attenborough, dar şi viitoare seriale comandate BBC. Acordul cuprinde drepturile de difuzare online a sute de ore de programe BBC şi acoperă teritorii din afara Marii Britanii, Irlandei şi Chinei.
https://www.news.ro/cultura-media/discovery-va-lansa-un-serviciu-de-streaming-cu-programe-bbc-natural-history-1922400001002019041718960157

Nickelodeon a lansat în România canalul Nicktoons
Nickelodeon a lansat în România, luni, canalul Nicktoons, dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani. Postul difuzează desene animate neîntrerupt şi va completa, alături de Nickelodeon şi Nick Jr, portofoliul Viacom Networks. Din grilă fac parte producţii în premieră şi seriale consacrate deja pe Nickelodeon, cum ar fi „Ţestoasele Ninja”, „Kung Fu Panda: Legendele Teribilităţii”, „Pinguinii din Madagascar” şi „SpongeBob Pantaloni Pătraţi”. Toate producţiile sunt în limba română. Nickelodeon România şi Nick Jr. vor rămâne în grilă: primul are ca public ţintă copiii cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani şi adolescenţii cu vârste între 15-18 ani, în timp ce Nick Jr. se adresează copiiilor cu vârste cuprinse între 2 şi 5 ani.
https://www.news.ro/cultura-media/nickelodeon-a-lansat-in-romania-canalul-nicktoons-1922404001002019041218959797

Siveco a depus singura ofertă pentru extinderea și dezvoltarea sistemului IT al APIA. Anterior, instituția a anulat o licitație similară, pe care Siveco a contestat-o
Asocierea formată din Siveco România (lider) și World Professional Services a depus singura ofertă pentru extinderea și dezvoltarea sistemului IT al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA), contract estimat la 80,5 milioane de lei, fără TVA, pentru 3 ani. În august 2017, instituția a lansat o procedură similară, estimată la 97,4 milioane de lei, fără TVA, pentru 3 ani, pe care a anulat-o în septembrie 2018, după ce a respins ofertele primite, dar a revenit asupra deciziei în aceeași lună. Ulterior, Profit.ro a anunțat la finele anului trecut că APIA are liber să anuleze din nou procedura de atribuire, după ce instanța a respins o contestație a Siveco România împotriva unei decizii a Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). Siveco România a cerut CNSC anularea deciziei prin care procedura a fost anulată, emisă în data de 13 septembrie 2018, și a deciziei de respingere a ofertei depuse de companie, precum și menținerea deciziei de excludere a ofertelor asocierii formate din S&T România (lider) și World Professional Services și a ofertantului Telekom Romania Communications (fost Romtelecom).
https://www.profit.ro/stiri/siveco-a-depus-singura-oferta-pentru-extinderea-si-dezvoltarea-sistemului-it-al-apia-anterior-institutia-a-anulat-o-licitatie-similara-pe-care-siveco-a-contestat-o-18958911

Aurel Neţin, şeful Lenovo România: În 2018 s-a văzut o orientare clară a clienţilor spre PC-uri mai scumpe
Subsidiara grupului chinez a avut o cotă de peste 25% la nivelul întregului an, păstrând prima poziţie de pe piaţa locală de computere. Vânzările de computere de pe piaţa din România au stagnat la aproximativ 700.000 de unităţi în 2018 datorită unei achiziţii de peste 10.000 de desktop-uri realizată de o entitate din sectorul public, contract care a salvat practic piaţa de la o scădere. „Din punctul de vedere al pieţei, piaţa a fost aproape constantă, cu o uşoară scădere pe segmentul consumer - ceea ce era de prevăzut - şi o uşoară creştere pe segmentul comercial. Pe de altă parte piaţa a fost constantă datorită unor contracte din ultima lună a anului pentru că altfel ar fi fost uşor în scădere. Au fost nişte contracte pentru mai mult de 10.000 de PC-uri cu un client din sectorul public“, a declarat într-un interviu pentru ZF Aurel Neţin, country manager al subsidiarei locale a gigantului chinez Lenovo, liderul pieţei locale de computere.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/aurel-netin-seful-lenovo-romania-in-2018-s-a-vazut-o-orientare-clara-a-clientilor-spre-pc-uri-mai-scumpe-18011400

Schimbare în consiliul de administraţie al companiei de comunicaţii mobile din grupul Telekom România
Acţionarii Telekom România Mobile Communications, compania de comunicaţii mobile din cadrul grupului Telekom România, l-au numit membru în consiliul de administraţie al operatorului, pentru un mandat de 3 ani, pe Fabian-Loretti Mihăilescu, conform unui document publicat de companie în Monitorul Oficial. „Se aprobă numirea dlui Mihăilescu Fabian-Loretti, născut în Giurgiu, ca membru al consiliului de administraţie al societăţii, începând cu data de 04.02.2019 pentru un mandat de 3 (trei) ani“, conform sursei citate. Mihăilescu, care reprezintă statul român în CA-ul fostei companii Cosmote România, l-a înlocuit pe Cătălin-Laurian Bejan, care a fost revocat din funcţie.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/schimbare-in-consiliul-de-administratie-al-companiei-de-comunicatii-mobile-din-grupul-telekom-romania-18011463
(MEDIA EXPRES) 


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL