×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.04.2019 17:12:53

REVISTA PRESEI / 4 apr 2019 /




Televiziunile care au livrat cele mai mari volume de publicitate – trimestrul I 2019
Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate investite în televiziune – trimestrul I 2019
PRO TV are un nou Chief Business Officer – Florin Alexandrescu
Polonezii de la SPI International vor să lanseze în România o televiziune de seriale turcești TDC (Timeless Drama Channel)
Florin Alexandrescu, ex GroupM - noul chief business officer la Pro TV
Televiziunea de turism Travel Mix 4K a început să emită
O televiziune cu filme și seriale turcești vine în România
Conducerea TVR, data în JUDECATĂ pentru nerespectarea drepturilor angajaților
Lovitură: Anomalia cu care se confruntă clienții RCS&RDS! Trebuia să se întâmple de la 1 aprilie
Lovitură grea pentru una din companiile de telecomunicații. Directorul riscă ani grei de închisoare
Schimbări MAJORE la Antena 3: televiziunea a adoptat un plan de extindere uriaș
Herjeu, creier de lacheu. Membrul CNA „cu mai mult de 3 neuroni” crede că Timmermans şi Tajani susţin PSD!
Vodafone măreşte din mai preţurile pentru toate abonamentele clienţilor persoane fizice cu până la aproape un euro. „Ajustarea preţurilor vine ca urmare a creşterii majorităţii costurilor”
AUDIENȚE. Filmele cu James Bond și cele din seria „Cod roșu”, vedetele lunii martie. Pro TV a dat cele mai urmărite filme
Google retrage un grant de 50.000 euro pe care îl acordase unui site din Ungaria considerat platformă de propagandă a guvernului Orban
AUDIENȚE SERIALE. În martie a fost „Las Fierbinți” și restul. „Vlad”, pariul Pro TV din această primăvară, locul doi
AUDIENȚE TV. Pro TV, cifre bune cu Las Fierbinți. Ferma, bătută de Asia Express
Divertisment egal Românii au talent. Emisiunea de pe Pro TV, lider de audiență în martie. Asia Express și iUmor, cele mai bune emisiuni ale Antenei 1
AUDIENȚE ȘTIRI. Românii se informează la Știrile Pro TV, de dimineață până seara. Care au fost cele mai urmărite programe de știri ale lunii
Fără acreditare. Ionela Arcanu, respinsă la Ministerul Justiției, cere ajutorul CNA. Ce a decis forul?
AUDIENȚE TALK-SHOW. Cum a stat Rareș Bogdan în ultima lună ca realizator TV? România TV și Antena 3 domină topul. Digi Sport, supriza lunii
Când începe noul serial cu Ștefan Bănică, „Liber ca pasărea cerului”
Un nou magazin de divertisment debutează din 15 aprilie la TVR 2: „oanApp”
Cele mai bune seriale turcești pot fi văzute în România, și la TDC, Timeless Drama Channel
Serialul „Liber ca pasărea cerului”, cu Ștefan Bănică și Marius Florea Vizante, începe din 21 aprilie, la Antena 1
ELLE on TV (Prima TV): Care sunt subiectele ediției din 7 aprilie
„Aventura mea depinde de tine!” – noul show al specialistului în supraviețuire Bear Grylls este interactiv
Semifinalele Cupei României vor fi difuzate în direct la Digi Sport 1
Dinescu găteşte urzici pentru o moldoveancă aprigă! „Politică și delicatețuri” revine la TVR 1, din 7 aprilie
Televizorul Diamant revine pe piaţă. Compania care îl produce vizează vânzări de 15 milioane de euro în primul an
Ministrul Comunicaţiilor: Îmi doresc ca România să fie în prima treime a ţărilor care lansează 5G
Şeful ANCOM: Banii colectaţi din taxa de monitorizare de 3% ar trebui să se întoarcă în industria de unde au provenit
Serialul "After Life", creat de Ricky Gervais, continuă la Netflix cu sezonul 2
Ultimele luni din viaţa actriţei Marilyn Monroe, într-un serial realizat de BBC Studios
Înscrierile pentru Aristoteles Workshop, care a produs zeci de filme premiate la festivaluri de prestigiu, au început


Televiziunile care au livrat cele mai mari volume de publicitate – trimestrul I 2019
Anul 2019 a debutat cu timiditate în consumul de publicitate TV. Marile televiziuni au livrat volume mai mici de audiență pentru reclamele difuzate în primul trimestru al acestui an comparativ cu același interval din 2018.
Volumul de audiență livrat de piața TV, în primele trei luni ale acestui an, s-a ridicat la 552.329 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Bugetul este mai mic cu 9% față de cel din primul trimestru al anului trecut.
Punctele de audiență (GRP) obținute de reclamele difuzate de televiziuni sunt cumpărate de clienții publicitari la prețuri (Cost Per Point – CPP) care sunt negociate, în prealabil, între cele două părți.
Anul a început cu prețuri (CPP) mai mari la majoritatea televiziunilor. Surse din piață susțin că sunt creșteri de peste 10%. Din acest motiv, majorarea prețurilor a scăzut consumul de GRP-uri. Dar nimeni nu poate spune cu exactitate dacă și bugetele de promovare ale clienților au crescut în termeni reali. E puțin probabil să se fi întâmplat acest lucru, mai ales la început de an.
O altă explicație a reducerii bugetului total de audiență este că televiziunile pierd telespectatori. Erodarea ratingului este un fenomen care s-a manifestat pregnant în ultimii trei-patru ani.
Scăderea volumului de audiență pentru reclamele difuzate în primul trimestru al anului s-a „oglindit” în monitorizările pentru cele trei mari televiziuni de pe piața TV: Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Toate au suferit pierderi de audiență.
Volumul livrat de Pro TV a fost de 137.587 GRP’30 target comercial, în scădere cu 11% față de aceeași perioadă a anului 2018. Totuși, în ciuda acestei scăderi, Pro TV deține 25% din volumul total de audiență furnizat de piața TV (70 de stații). Altfel spus, un sfert din publicitatea TV este generată de Pro TV.
Antena 1 a livrat 99.152 GRP’30 target comercial, un volum mai mic cu 11% față de primul trimestru al anului 2018. Cota de piață deținută de Antena 1 este de 18%.
O scădere mai severă a înregistrat Kanal D: 21%. A furnizat un volum de 58.564 GRP’30 target comercial, reprezentând un market share de 10,6%.
Deși au suferit pierderi de audiență, în primele trei luni ale anului, Pro TV, Antena 1 și Kanal D au împreună o cotă totală de 53,6%. Peste jumătate din piața de publicitate este controlată de aceste televiziuni, care sunt cele mai dorite și accesate de clienții publicitari.
Printre televiziunile care au înregistrat pierderi de audiență se numără: România TV (-21%), Prima TV (-25%), Național TV (-13%), Digi24 (-15%), Pro Cinema (-14%) și TVR 1 (-43%). Scăderea suferită de canalul public TVR 1 este de-a dreptul alarmantă, clienții ocolesc stația, iar programele au pierdut telespectatori.
De remarcat este prezența în top 15 a canalului Comedy Central, care a livrat un volum de audiență (9.228 GRP’30) mai mare decât TVR 1, Realitatea TV, B1 TV sau History, pe fondul scăderii prețurilor sale de publicitate.
Posturile TV care au reușit să-și mărească volumul de publicitate sunt puține: Antena 3 (13%), Pro 2, fostul Acasă TV (62%), Happy Channel (111%), DigiSport 1 (15%) și History (52%).
https://www.forbes.ro/televiziunile-care-au-livrat-cele-mai-mari-volume-de-publicitate-trimestrul-2019-136469

Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate investite în televiziune – trimestrul I 2019
Volumul de audiență pentru reclamele TV comandate de clienți a scăzut cu 9% în primul trimestru al acestui an comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Deși economia românească „duduie” în viziunea guvernaților, companiile au fost rezervate în primele trei luni ale acestui an și par să nu-și mai facă noi planuri și campanii de comunicare. Este un an electoral și, se știe, în astfel de perioade, multinaționalele adoptă o politică rezervată în comunicare: „să vedem ce se întâmplă după…”
Compania Zdrovit România, distribuitor de suplimente alimentare, medicamente OTC și cosmetice, se află pe primul loc în topul celor mai activi investitori în publicitatea TV, cu un volum de 42.897 GRP’30 target comercial, în creștere cu 14% față a aceeași perioadă a anului trecut.
Punctele de audiență (GRP) obținute de reclamele difuzate de televiziuni sunt cumpărate de clienții publicitari la prețuri (Cost Per Point – CPP) care sunt negociate, în prealabil, între cele două părți.
Pe următoarele două locuri, dar la aproape jumătate din bugetul liderului, se află Ferrero și Reckitt Benckiser. Compania Ferrero și-a redus bugetul cu 10%, în timp ce reclamele brandurilor deținute de Reckitt Benckiser au acumulat cu 14% mai multă audiență.
Clienți publicitari cu bugete mai mari decât în primele trei luni ale anului 2018: L’Oreal (18%), Sanofi-Aventis (54%), Vodafone (74%) și GlaxoSmithKline (21%), Dante Internațional (eMAG, 39%), Altex (16%) și Henkel (10%).
Printre companiile care și-au redus consumul de publicitate se numără: Procter&Gamble (-13%), Coca-Cola Company (-7%), Nestle (-19%), Biofarm (-14%), Orange (-73%), Johnson&Johnson (-42%), Unilever (-73%), Sandoz (-22%), Heineken (-16%), Carrefour (-24%) și Telekom (-22%). Se constată că nume grele ale marketingului și-au diminuat bugetele de promovare pe televiziune.
https://www.forbes.ro/companiile-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-investite-televiziune-trimestrul-2019-136474

PRO TV are un nou Chief Business Officer – Florin Alexandrescu
PRO TV, liderul pieței TV din România, a anunțat numirea lui Florin Alexandrescu în funcția de Chief Business Officer, începând cu 1 iunie 2019, acesta urmând să preia responsabilitățile lui Zoe Vasilescu, care părăsește compania în cursul acestui an, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/pro-tv-un-nou-chief-business-officer-florin-alexandrescu-136485

Polonezii de la SPI International vor să lanseze în România o televiziune de seriale turcești TDC (Timeless Drama Channel)
Distribuitorul de conținut SPI International, care deține televiziunile FilmBox, este în discuții cu unul dintre cei mai importanți operatori de pe piața din România pentru lansarea postului TDC (Timeless Drama Channel) în perioada imediat următoare, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/polonezii-de-la-spi-internationa-vor-sa-lanseze-romania-o-televiziune-de-seriale-turcesti-tdc-timeless-drama-channel-136518

Florin Alexandrescu, ex GroupM - noul chief business officer la Pro TV
Florin Alexandrescu, până recent șef în cadrul GroupM România, filiala locală a grupului global de media GroupM, va fi de la 1 iunie poziția de chief business officer la Pro TV, după anunțata plecare a lui Zoe Vasilescu de la conducerea vânzărilor de publicitate ale companiei de televiziune, potrivit unui comunicat al acesteia. Florin Alexandrescu a mai lucrat în cadrul Pro TV/CME/Mediapro până acum 10 ani. Alexandrescu va conduce activitatea departamentului de vânzări și se va ocupa și de dezvoltarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung, potrivit comunicatului. Acesta arată că: "Domnul Alexandrescu are de asemenea și o intelegere aprofundată a televiziunii, ținând cont de experiența sa de 10 ani în CME, unde a lucrat atât la nivel local cât și internațional. Florin Alexandrescu a avut un rol extrem de important în dezvoltarea vânzărilor de publicitate în PRO TV, TV Nova și TV Markiza, televiziunile de top din România, Cehia și Slovacia." Florin Alexandrescu a lucrat la vânzările Pro TV timp de șase ani și jumătate (1999-2006), apoi a fost aproape doi ani director de vânzări al postului ceh TV Nova, parte al CME), apoi un an și jumătate chief operating officer la Mediapro. În 2009 s-a mutat consultant la Realitatea Media Together, înainte să preia, din decembrie 2010, poziția de COO / Head of Trading la GroupM România.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23067568-florin-alexandrescu-groupm-noul-chief-business-officer-pro.htm

Televiziunea de turism Travel Mix 4K a început să emită
Televiziunea Travel Mix 4K a început să emită, în teste, în rețeaua Ines din București la rezoluție ultra HD cu HDR, potrivit unui anunț al reprezentanților televiziunii. Postul are un program diferit față de Travel Mix HD și urmează să fie distribuit și altor operatori de cablu. Reprezentanții televiziune anunță totodată că în ultima perioadă, Travel Mix a produs mai multe emisiuni de promovare turistică în formatul 4K. Televiziunea Travel Mix produce o serie de emisiuni realizate exclusiv in limba engleză pentru a influența în mod pozitiv creșterea turismului de incoming, emisiuni care sunt distribuite în diferite platforme internaționale, în sistem VOD. Amintim că la începutul lunii ianuarie Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat modificarea licenței Travel Mix, astfel încât să poată începe emisia în sistem Ultra HD.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/televiziune-de-turism-travel-mix-4k-teste

O televiziune cu filme și seriale turcești vine în România
TDC (Timeless Drama Channel), o televiziune axată pe difuzarea serialelor și filmelor turcești, va începe să emită în România. Reprezentanții televiziunii nu au înaintat o dată exactă de lansare, însă menționează că sunt în discuții cu unul dintre cei mai mari operatori de cablu din România. TDC este operat de grupul SPI International, care mai deține și seria de televiziuni de filme sub denumirea FilmBox. Printre titlurile pe care postul le va difuza se află ”Kurt Seyit and Shura”, ”Karadayi”, ”20 Minutes”, ”Five Brothers”, ”Black Money Love”, ”Red Scarf”, ”Moms and Mothers”, ”8th Day”. Pe lângă seriale, TDC va avea programat în grila de programe câte un film artistic în fiecare zi. Timeless Drama Channel a fost lansat la nivel internațional în luna octombrie a anului trecut. Postul este transmis HD și este disponibil pentru distribuție pe platformele DTH, rețelele de cablu, serviciile mobile și Smart TV, precum și serviciile OTT din întreaga lume. „Noul canal din portofoliul SPI, Timeless Drama Channel, prezintă un interes deosebit pentru oricine iubește dramele și serialele cu buget mare și va captiva audiențele și abonații. Aceste programe sunt acum la mare căutare în Europa Centrală și de Est, Africa de Sud, Asia și America Latină, astfel încât SPI International vine în întâmpinarea operatorilor TV oferind un canal HD liniar cu seriale turcești de cea mai bună calitate.”, spunea la lansare Berk Uziyel, CEO al SPI / FilmBox. TDC aparține SPI International, care se află pe piața din România cu posturile FilmBox, FilmBox Family, FilmBox Extra, FlimBox Plus, FilmBox Premium, DocuBox și FightBox.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/televiziune-seriale-turcesti-romania

Conducerea TVR, data în JUDECATĂ pentru nerespectarea drepturilor angajaților
Conducerii TVR a fost cheamtă în judecată pentru nerespectarea prevederilor din Contractul Colectiv de Muncă pentru angajații săi. Sindicatul Român al Jurnaliştilor MediaSind, împreună cu filiala sa din Societatea Română de Televiziune, MediaSind TVR, a depus miercuri, la Tribunalul Bucureşti, cererea de chemare în judecată. "Constatând că nerespectarea angajamentelor semnate de către conducere în cadrul Contractului Colectiv de Muncă din Societatea Română de Televiziune devine o regulă, în data de 26 martie 2019, MediaSind - TVR l-a notificat pe preşedintele-director general Doina Gradea să supună la vot, în cadrul şedinţei Consiliului de Administraţie, acordarea tichetelor de masă şi a voucherelor de vacanţă pentru angajaţii instituţiei. MediaSind a atras atenţia că administraţia, împreună cu sindicatul semnatar, s-a angajat, încă din data de 23.05.2018, de când a intrat în vigoare CCM, să facă toate demersurile necesare pentru acordarea acestor drepturi tuturor salariaţilor, pentru perioada 1 ianuarie 2019 - 31 decembrie 2019. Cu mare greutate, şefa TVR a acceptat să supună la vot doar acordarea tichetelor de masă. Conform informărilor publice vehiculate din partea liderilor sindicatului conducerii, tichetele de masă se vor acorda în cuantum de 15 lei începând cu luna aprilie 2019 şi nu de la 1 ianuarie 2019, aşa cum prevede CCM. Iar în ceea ce priveşte voucherele de vacanţă, acestea nu vor fi acordate nici anul acesta", menţionează MediaSind, într-un comunicat. Totodată, SRJ MediaSind a decis să se adreseze instanţei, pentru a obliga conducerea TVR să-şi respecte angajamentele din CCM, iar angajaţii din Societatea Română de Televiziune să beneficieze de aceleaşi drepturi cu cei din celelalte instituţii de media care sunt finanţate de la bugetul de stat. "În cazul în care instanţa va admite solicitarea noastră pentru cheltuieli de judecată, SRJ MediaSind va solicita Consiliului de Administraţie al SRTV şi Curţii de Conturi ca aceste sume să fie recuperate de la persoanele vinovate de acest nou abuz. Din nefericire, nu este prima dată când actuala conducere face dovada dispreţului său faţă de angajaţi şi faţă de lege. Precizăm că în acest moment, pe rolul instanţei se află mai multe procese privind lipsa de transparenţă faţă de cheltuirea banului public pentru nerespectarea prevederilor din Contractul Colectiv de Muncă, precum şi pentru diminuarea drepturilor angajaţilor de către PDG împreună cu sindicatul său de casă, Sindicatul pentru Unitatea Salariaţilor Tv - SPUSTV. Atitudinea dictatorială a şefei TVR, Doina Gradea, a fost de fiecare dată sancţionată de organizaţiile naţionale şi internaţionale de presă, care au protestat şi au cerut Parlamentului să o demită de urgenţă de la conducerea instituţiei", se mai arată în comunicat.
http://www.puterea.ro/eveniment/conducerea-tvr-data-in-judecata-pentru-nerespectarea-drepturilor-angajatilor-178307.html

Lovitură: Anomalia cu care se confruntă clienții RCS&RDS! Trebuia să se întâmple de la 1 aprilie
Probleme pentru clienții RCS&RDS! De la 1 aprilie 2019, televiziunea Cinethronix si-a extins distribuția și prin alți furnizori de servicii de televiziune cu plată din Romania. Cinethronix a intrat grilele UPC, Telekom (cablu și IPTV), Orange Home Tv (cablu), unde telespectatorii deja pot viziona acest post tv de documentare românești. Televiziunea Cinethronix este găsita la scanare și de către abonații la serviciile de tv cablu ale RCS RDS, pe aceeași frecvență cu noile televiziuni introduse în grila din 1 aprilie, însa deocamdată, pentru acest post tv, nu sunt disponibile imaginea și sunetul. Mai jos găsiți explicația furnizată de directorul televiziunii Cinethronix. „Ca răspuns la întrebările persoanelor care ne-au cerut lămuriri cu privire la faptul că postul CINETHRONIX nu poate fi accesat în rețeaua de cablu a RCS-RDS, precizăm următoarele: până în acest moment, operatorul RCS-RDS a efectuat doar o rezervare a frecvenței pentru postul Cinethronix. Vă asigurăm că emisia postului nostru este în parametri normali, ca dovadă că la toți ceilalți operatori din țară totul este absolut în regulă. Ecranul negru care le apare abonatilor RCS-RDS nu are nicio legătură cu emisia postului CINETHRONIX, care este 100% funcțională. Sperăm și noi într-o rezolvare urgentă a situației, care nu este cauzată de niciun fel de problemă tehnică din partea noastră. Cu siguranță că RCS-RDS întreprinde toate eforturile pentru a rezolva această problemă, în interesul propriilor abonați”, a precizat pentru hdsatelit.com directorul televiziunii Cinethronix, Cosmin Nicolescu.
https://www.bugetul.ro/lovitura-anomalia-cu-care-se-confrunta-clientii-rcsrds-trebuia-sa-se-intample-de-la-1-aprilie/

Lovitură grea pentru una din companiile de telecomunicații. Directorul riscă ani grei de închisoare
Directorul general al Orange, Stephane Richard, ar putea fi condamnat la 3 ani de închisoare după ce un procuror francez le-a solicitat judecătorilor această sentință. Se presupune că acesta a fost implicat într-un dosar de arbitraj ce i-ar fi permis unui important om de afaceri să obțină despăgubiri mult mai mari decât erau necesare. Un procuror francez le-a spus judecătorilor că directorul general al Orange, Stephane Richard, ar trebui să fie condamnat la trei ani de închisoare pentru presupusa sa implicare într-un dosar de arbitraj. În 2008, acest dosar i-a permis omului de afaceri Bernard Tapie să primească despăgubiri în valoare de 400 milioane de euro pentru soluţionarea unui litigiu cu Crédit Lyonnais, informează Reuters. Procurorii i-au cerut şefului Orange să depună mărturie în procesul în care actualul director general al Fondului Monetar Internaţional, Christine Lagarde, este acuzată de neglijenţă în afacerea Tapie-Crédit Lyonnais. La acea vreme, Stephane Richard era şeful echipei lui Lagarde, pe atunci ministru al Economiei. Fostului ministru al Economiei i se reproşează că a recurs la un arbitraj privat, în loc să meargă în justiţie, pentru un litigiu între omul de afaceri Bernard Tapie şi Credit Lyonnais.
https://evz.ro/stephane-richard-director-general-orange.html

Schimbări MAJORE la Antena 3: televiziunea a adoptat un plan de extindere uriaș
Postul Antena 3 a anunțat Consiliul Național al Audiovizualului că va opera un plan de extindere de amploare. Toate stațiile locale de la Antena 1 vor trece sub sigla Antena 3 și vor deveni filiale județene ale postului de știri. "S-au găsit niște soluții și de business și din toate punctele de vedere. Consider că programul local este o problemă în momentul de față la unele dintre stații, în sensul că procentul acestora este foarte mic. Transferul acesta s-a decis ca urmare a faptului că programul local realizat se baza în principal pe informații, pe știri și nu avea nicio treabă cu strategia Antena 1 și Antena Group axată pe divertisment.”, a declarat Norina Ionescu, reprezentantul grupului Intact, informează Paginademedia. Antena Group a cedat Antenei 3 nouă stații regionale. Totodată, acestea vor prelua denumirea și mare parte din emisia Antenei 3, astfel: - Antena 3 din Brașov - regională pentru jud. Brașov. Va emite 100% Antena 3 București, - Antena 3 din Călărași - regională pentru jud. Călărași și Ialomoța; Pe lângă programul Antena 3 de la București, stația va avea 8 ore de program regional/ săptămână. - Antena 3 din Constanța - regională pentru jud. Constanța și Tulcea. Antena 3 din Constanța va realiza 16 ore program regional/săptămână. - Antena 3 din Deva - regională pentru jud. Hunedoara, Alba și Caraș-Severin; Antena 3 din Deva va realiza 16 ore program regional/săptămână. - Antena 3 din Iași - regională pentru jud. Iași, Suceava, Bacău, Neamț, Botoșani și Vaslui; Antena 3 din Iași va realiza 16 ore program regional/săptămână, - Antena 3 din Pitești - regională pentru jud. Argeș, Dâmbovița, Olt și Vâlcea; Antena 3 din Pitești va realiza 16 ore program regional/săptămână, - Antena 3 din Ploiești - regională pentru jud. Prahova, Dâmbovița și Buzău; Antena 3 din Ploiești va realiza 13 ore program regional/săptămână, - Antena 3 din Slobozia - regională pentru Ialomița, Călărași, Brăila, Buzău și Tulcea; Antena 3 din Slobozia va realiza 16 ore program regional/săptămână, - Antena 3 din Tg. Mureș - regională pentru jud. Mureș, Harghita și Sibiu. Antena 3 din Tg. Mureș va realiza 16 ore program regional/săptămână. Stațiile locale vor emite în noua variantă, sub denumirea Antena 3, cât de curând. Pe de altă parte, Antena Group a decis să renunțe la două dintre licențele regionale Antena 1 Arad și Antena 1 Cluj-Napoca. Acestea își vor înceta emisia. Totodată CNA a aprobat mutarea licenței Antena International de pe societatea Antena 3 SA pe societatea Antena Group.
https://www.stiripesurse.ro/schimbari-majore-la-antena-3-televiziunea-a-adoptat-un-plan-de-extindere-uria_1339106.html

Herjeu, creier de lacheu. Membrul CNA „cu mai mult de 3 neuroni” crede că Timmermans şi Tajani susţin PSD!
Radu Herjeu îşi merită miile de euro plătite de români pentru leafa sa de membru CNA: scrie pe Facebook, între două şedinţe de tăiat frunze la câini. Efort, nu glumă! Dar şi când scrie o face prost.  Cazul Herjeu arată o dată în plus că viitoarea putere trebuie să desfiinţeze instituţii precum CNA, Avocatul Poporului&co., pentru că nu fac nimic în afară de a toca banii omului de rând. Mai grav, sunt bani aruncaţi pentru ca angajaţii respectivelor instituţii să distrugă România din interior, exact ca în cazul secţiei SS – dinamita anti-justiţie. Pentru că, dacă citeşti mesajul de mai jos al lui Radu Herjeu (omul PSD-ALDE), înţelegi două lucruri: 1 – face propagandă politică anti-Europa, pe banii românilor, 2 – o face şi prost. De ce? Păi Herjeu „traduce” intervenţia liderilor europeni în favoarea lui Kovesi drept… ajutor pro-PSD!!! „Eu solicit public PSD-ului să informeze poporul cu cât îi recompensează pe agenții săi electorali, Timmermans și Tajani? Pentru că e clar pentru oricine cu mai mult de 3 neuroni că, de fiecare dată când unul dintre ei deschide gura pentru a certa și amenința România că nu face și nu drege, 100 de cetățeni indeciși până acum se hotărăsc să meargă la vot și să pună ștampila pe social-democrați! (sau pe ALDE). PS. Pentru cititorii și editorii hotnews, acesta este un pamflet. Mai puțin ultima parte.”, a scris Radu Herjeu pe Facebook.
https://ziaristii.com/herjeu-creier-de-lacheu-membrul-cna-cu-mai-mult-de-3-neuroni-crede-ca-timmermans-si-tajani-sustin-psd/

Vodafone măreşte din mai preţurile pentru toate abonamentele clienţilor persoane fizice cu până la aproape un euro. „Ajustarea preţurilor vine ca urmare a creşterii majorităţii costurilor”
Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, cu o bază de aproape 10 milioane de clienţi, va majora din luna mai preţurile pentru toate abonamentele contractate de clienţii persoane fizice cu o sumă de sub un euro pe lună - în funcţie de planul tarifar al fiecărui utilizator, pe fondul „creşterii costurilor asociate cu furnizarea de servicii de comunicaţii”, conform notificărilor pe care compania a început să le transmită clienţilor prin SMS. „În contextul creşterii majorităţii costurilor legate de operaţiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicaţii, te informăm că începând cu data de 6 mai 20119 preţul pachetului de servicii aferent acestui număr va creşte cu 0,83 euro (TVA inclus). Dacă nu eşti de acord cu această modificare poţi denunţa unilateral contractul”, se arată într-una dintre notificările pe care Vodafone a început să o transmită celor aproximativ 4 milioane de abonaţi. Vodafone este al patrulea jucător mare de pe piaţa locală de telecom care majorează nominal tarifele de la începutul acestui an. Prima mutare a fost făcută de Digi, operator care a fost urmat de grupul Telekom şi UPC. În acest moment Orange, liderul pieţei locale de telecom, este singurul jucător mare de pe piaţă care nu a anunţat majorări de tarife. Cotactaţi de ZF reprezentanţii Vodafone au precizat că ajustarea preţurilor nu vizează şi utilizatorii de cartele preplătite şi clienţii din segmentul de business. „Ajustarea de preţ are o valoare de sub 1 euro (TVA inclus) pentru utilizatorii de abonamente în funcţie de tipul acestora. Această comunicare privind ajustarea preţurilor nu este adresată utilizatorilor de cartele preplătite şi nici clienţilor persoane juridice”, conform reprezentanţilor Vodafone.
https://www.zf.ro/eveniment/vodafone-mareste-din-mai-preturile-pentru-toate-abonamentele-clientilor-persoane-fizice-cu-pana-la-aproape-un-euro-ajustarea-preturilor-vine-ca-urmare-a-cresterii-majoritatii-costurilor-18015796

AUDIENȚE. Filmele cu James Bond și cele din seria „Cod roșu”, vedetele lunii martie. Pro TV a dat cele mai urmărite filme
AUDIENȚE FILME MARTIE. Filmele din seria „Cod roșu” și peliculele cu James Bond au fost vedetele lunii martie. Pro TV a dat și în martie cele mai urmărite filme de pe TV, mai exact 18 din dintr-un top de 20.  Antena 1 a reușit să își facă loc în clasament cu două filme. Cele două producții, „Lunetistul” și „În ape adânci”, s-au poziționat în partea a doua a topului. „Cod roșu la Londra” a fost cel mai vizionat film din martie, fiind lider pe toate targeturile. Pelicula a adunat, în medie, aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată țara și o medie de aproximativ 350.000 de privitori tineri. NAȚIONAL. „Cod Roșu la Londra” a fost cel mai urmărit film la nivel național, cu o audiență medie de 1,4 milioane de privitori. Pe locul al doilea s-a clasat o peliculă din seria James Bond, „Casino Royale”, cu o medie apropiată de primul loc. Tot o peliculă cu James Bond a completat podiumul, „007: Partea lui de consolare”. Antena 1 a dat două filme care au prins top 20: „Lunetistul” și „În ape adânci”, pe locurile 16 și 19. URBAN. În mediul urban, primele două locuri au fost bifate de producțiile „Cod Rosu la Londra” și „Cod Rosu la Casa Alba”. Cele două au avut o audiență medie de aproximativ 750.000 de privitori, respectiv 690.000 de telespectatori.  Cele două producții difuzate de Antena 1 au mai coborât câte o poziție. „Lunetistul” și „În ape adânci” au fost pe locurile 18 și 20.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-filme-martie-2019

Google retrage un grant de 50.000 euro pe care îl acordase unui site din Ungaria considerat platformă de propagandă a guvernului Orban
Google a decis, până la urmă, să nu mai acorde o subvenție de maxim 50.000 de euro unui site considerat ca fiind o platformă de propagandă pro-Orban, a anunțat compania, citată de AFP. Site-ul Origo a fost scos de pe lista celor care primesc subvenții, după ce mai multe organizații au protestat, spunând că nu este normal un astfel de grant. Organizația MediaPowerMonitor a criticat decizia Google de a acorda grupului New Wave Media un grant de până la 50.000 de euro, menționând faptul că este vorba de ”un site susținător fervent al regimului corupt condus de premierul de extremă dreaptă Viktor Orban”. Subvenția a fost obținută ca parte a unui program european pe care Google îl desfășoară pentru a susține presa și diverse proiecte legate de jurnalism - Digital News Innovation Fund. Google a spus că a reanalizat decizia de a da grantul și a decis să-l retragă. Un analist citat de AFP spune că ar fi fost o mișcare greșită pentru Google să susțină financiar un site de propagandă și că ar fi foarte posibil ca gigantul american să aibă parte în zilele ce vin de articole negative în presa din Ungaria în următoarele zile.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23068833-google-retrage-grant-50-000-euro-care-acordase-unui-site-din-ungaria-considerat-platforma-propaganda-guvernului-orban.htm

AUDIENȚE SERIALE. În martie a fost „Las Fierbinți” și restul. „Vlad”, pariul Pro TV din această primăvară, locul doi
AUDIENȚE SERIALE MARTIE. La capitolul seriale există Las Fierbinți și restul. Serialul de comedie, de la Pro TV, a fost și în luna martie liderul incontestabil în clasamentul celor mai urmărite seriale. Lună de lună pățaniile lui Celentano și Firicel adună în fața televizoarelor milioane de privitori. Primele patru episoade din „Vlad”, noul serial al Pro TV-ului, au stârnit și ele interesul publicului. Peste 2,3 milioane de privitori au fost cu ochii pe fierbințeni, care au ajuns la sezonul cu numărul 15. Serialul de comedie a fost preferat și de publicul din mediul urban, dar și de tineri. Pe locul al doilea în topul pe martie a fost „Vlad”. Producția, creată după licența turcească „Ezel”, a avut o medie de audiență de 1,5 milioane de telespectatori pe episod. Povestea lui Adrian care devine Vlad pentru a se răzbuna pe cei care l-au bagat în închisoare a adunat audiență de la orașe, cât și din rândul publicului tânăr.  NAȚIONAL. Serialul de comedie Las Fierbinți s-a impus la nivel național, cu o medie de 2,3 milioane de privitori. Pe locul al doilea s-a clasat „Vlad”, cu 1,5 milioane de telespecatori în medie, iar pe trei a fost serialul turcer „Povestea noastră”, de pe Kanal D. Antena 1 a avut și e un serial în primele cinci. Este vorba de sezonul doi din Fructul oprit, cu o medie de audiență de 1,2 milioane de telespectatori pe episod.  URBAN. Primele două producții din top au rămas aceleași: Las FIerbinți și Vlad. În schimb, Fructul oprit a urcat un loc. Serialul Antenei, de pe poziția a treia, a adunat o medie de 630.000 de telespectatori pe episod. Povestea noastră, de la Kanal D, s-a clasat pe locul patru.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-seriale-las-fierbinti-si-vlad

AUDIENȚE TV. Pro TV, cifre bune cu Las Fierbinți. Ferma, bătută de Asia Express
AUDIENȚE. Fierbințenii te urcă, Ferma te coboară. În prime-time-ul de marți, Pro TV și Antena 1 au fost lideri cu rândul. Concurența n-a avut nicio șansă pe intervalul serialului Las Fierbinți, care a fost cel mai urmărit program al serii pe cele trei targeturi de audiență. Pe de altă parte, în a doua parte a serii, după debutul Ferma, Asia Express a urcat în audiențe. Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinți Pro TV a avut toate targeturile. Peste 2,1 milioane de telespectatori, la nivel național. La orașe, serialul de comedie a ținut în fața televizoarelor puțin peste un milion de persoane. Dintre aceștia, 430.000 de persoane erau persoane tinere.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-tv-pro-tv-las-fierbinti-ferma

Divertisment egal Românii au talent. Emisiunea de pe Pro TV, lider de audiență în martie. Asia Express și iUmor, cele mai bune emisiuni ale Antenei 1
AUDIENȚE DIVERTISMENT. Într-o lună cu Românii au talent, era previzibil primul loc la capitolul divertisment. Producția a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment, la distanță de locurile doi și trei. La nivel național, Românii au talent rămâne cea mai urmărită emisiune în luna martie. Aproximativ 3,1 milioane de persoane au urmărit talent show-ul prezentat de Smiley și Pavel Bartoș. Locul doi a fost obținut de iUmor, difuzată în fiecare sâmbătă seară de Antena 1. Dacă primul loc rămâne la Românii au talent pe toate targeturile de audiență, următoarele patru locuri au fost împărțite între Asia Express și iUmor de la Antena 1 și Ferma și Cântă acum cu mine de la Pro TV. NAȚIONAL. Românii au talent a fost emisiunea preferată de români la nivel de țară, unde a obținut o medie de 3.182.000 de urmăritori. Locul doi a fost ocupat de un alt talent show: iUmor. Emisiunea Antenei 1 a numărat, în medie, 1.452.000 de telespectatori. Locul trei a fost câștigat de Ferma. Emisiunea prezentată de Cristian Bozgan și Mihaela Rădulescu a fost urmărită de o medie de 1.362.000 de persoane. URBAN. La orașe, emisiunea jurizată de Andi Moisescu, Andra, Mihai Petre și Florin Călinescu a obținut titlul de cea mai urmărită emisiune de divertisment, cu media de 1.636.000 de telespectatori. Locul doi a fost obținut de Cântă acum cu mine, cu Loredana ca principal jurat. Difuzată o dată la două săptămâni, emisiunea a avut o medie de 713.000 de telespectatori. iUmor a completat podiumul, cu 690.000 de privitori.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-divertisment-martie

AUDIENȚE ȘTIRI. Românii se informează la Știrile Pro TV, de dimineață până seara. Care au fost cele mai urmărite programe de știri ale lunii
AUDIENȚE ȘTIRI. Fără surprize în luna martie. Știrile Pro TV a fost cel mai urmărit program de știri al lunii. Știrile Pro TV de la ora 19:00, prezentate în timpul săptămânii de Andreea Esca este cel mai urmărit program de știri al lunii martie, cu peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel de țară. Primăvara se resimte și în clasamentul programelor de știri, unde Știrile Pro TV de la ora 19 s-a aflat în scădere față de luna februarie, când principalele știri de la ora 19 erau urmărite de peste 2 milioane de români. La nivel național, Știrile Pro TV de la ora 19:00 au fost urmărite în medie de 1.818.000 de persoane, din care 878.000 proveneau din mediul urban. Pe segmentul comercial, programul de știri a numărat 366.000 de telespectatori. Pe toate cele trei targeturi, Știrile Pro TV s-au aflat la distanță de buletinul de știri al Antenei 1, Observator, care este difuzat în același interval orar. Știrile prezentate de Andreea Berecleanu au fost urmărite de o medie de 1.168.000 de persoane la nivel național și 520.000 în mediul urban. Pe comercial, jurnalul a avut, în medie, 179.000 de telespectatori. În martie, românii au spus „ora 7, bună dimineața” în zilele de sâmbătă și duminică. Știrile Pro TV de la ora 7 au ocupat locul trei la nivel de țară, cu media de 938.000 de telespectatori și pe comercial, cu aproximativ 157.000 de urmăritori. La orașe, locul trei a fost ocupat de o altă emisiune de știri de la Pro TV, Știrile Pro TV de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascălu.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-stiri-martie-2019

Fără acreditare. Ionela Arcanu, respinsă la Ministerul Justiției, cere ajutorul CNA. Ce a decis forul?
VIDEO. Acreditare respinsă la Ministerul Justiției, ajutor cerut la CNA. Ionela Arcanu, jurnalista Realitatea TV a cărei acreditare a fost respinsă de Ministerul Justiției (ca și a lui Ovidiu Oanță, de la Pro TV), a cerut ajutorul CNA. S-a prezentat în fața forului și a expus problema. Consiliul Național al Audiovizualului a discutat o oră cazul. Ce a decis CNA? Că va trimite Ministerului Justiției o adresă prin care cere lămuriri pentru decizia instituției de a respinge prelungirea acreditării jurnalistei Ionela Arcanu de la Realitatea TV. Cum a ajuns subiectul și pe masa CNA? Realitatea TV și jurnalista Ionela Arcanu au trimis către CNA o scrisoare prin care cer sprijinul forul audiovizual. Solicitarea vine după modelul Antenei 3 care a cerut ajutorul CNA întrucât jurnaliștii de teren sunt agresați în timpul transmisiunilor live. Ca urmare a solicitării Antenei 3, CNA a considerat că agresiunile asupra jurnaliștilor de peste tot din România au devenit tot mai răspândite, așa că a decis să adreseze o scrisoare Jandarmeriei prin care să sublinieze nevoia de protecție a jurnaliștilor.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/cna-ministerul-justitiei-ionela-arcanu

AUDIENȚE TALK-SHOW. Cum a stat Rareș Bogdan în ultima lună ca realizator TV? România TV și Antena 3 domină topul. Digi Sport, supriza lunii.
AUDIENȚE TALK SHOW MARTIE. Care au fost cele mai urmărite talk-show-uri în luna martie? Cine a avut mai multe emisiuni în top, Antena 3 sau România TV? Câți telespectatori a avut Rareș Bogdan în ultima lună de Jocuri de putere la Realitatea TV, înainte să devină primul om pe listele PNL la europarlamentare? Cum se descurcă, în locul lui, Denise Rifai? Dar Cozmin Gușă? Analiza lunii la capitolul talk-show: România TV și Antena 3 sunt primele posturi în ceea ce privește emisiunile tip talk-show. Cele două s-au duelat pentru primele locuri în clasament. Ce a ieșit? România TV stă mai bine pe publicul din toată țara, Antena 3 la orașe și pe publicul tânăr. România Exclusiv (România TV), Sinteza zilei și Adevăruri ascunse (Antena 3) sunt cele mai urmărite talk-show-uri de luna trecută. Supriza lunii martie este postul Digi Sport 1, care s-a clasat pe locul doi pe segmentul comercial. Emisiunea „Euro fotbal”, care nu se regăsește în topul național și la orașe, a scos o medie de audiență de 37.000 de privitori tineri. Ultima lună din emisiunea Jocuri de putere, cu Rareș Bogdan avut pe Realitatea TV o medie de aproape 160.000 de telespectatori la nivelul întregii țări. Pe topul național, a fost pe locul 15. Din publicul emisiunii lui Rareș Bogdan, 100.000 de telespectatori au fost de la orașe. Câți tineri se uitau la Jocuri de putere? Talk-show-urile stau foarte rău la capitolul public tânăr, din zona comercială (urban, 18-49 de ani). Ca și posturile de știri, în general. Emisiunea lui Rareș Bogdan nu face excepție: puțin peste 20.000 de telespectatori tineri au fost pe post la fiecare ediție Jocuri de putere, de pe Realitatea TV.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-talk-show-martie-2019

Când începe noul serial cu Ștefan Bănică, „Liber ca pasărea cerului”
Luna aceasta își face debutul noul serial de comedie al Antenei 1, cu Ștefan Bănică în rol principal. „Liber ca pasărea cerului” va debuta pe 21 aprilie, duminica de la ora 20.00. Primul episod al serialului „Liber ca pasărea cerului” va fi difuzat pe intervalul 20.00 - 21.30. Producția intră pe un loc lăsat liber de reality-show-ul Asia Express, care se încheie pe 16 aprilie. Ștefan Bănciă revine cu un rol într-un serial la 14 ani după Băieți Buni, difuzat de Pro TV. „Liber ca pasărea cerului” este o comedie de situații care spune povestea a doi prieteni din copilărie, Ducu și Orlando, care se reîntâlnesc acum, la 40 de ani, când fiecare dintre ei trece printr-o criză.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/cand-incepe-noul-serial-cu-stefan-banica-liber-ca-pasarea-cerului

Un nou magazin de divertisment debutează din 15 aprilie la TVR 2: „oanApp”
„oanApp', cea mai nouă emisiune din grila TVR 2, debutează din 15 aprilie și va fi difuzată în două părţi, de la ora 15.00 şi 16.00, și de la ora 17.00 la 18.00. Fosta prezentatoare a emisiunii „It`s show time' (difuzată de Antena 2), Oana Mareş, se alătură vedetelor TVR 2 şi, alături de tinerele sale ajutoare, Andrei Foday şi Ceanu Zheng, aduce în direct, de luni până joi, un magazin de divertisment, difuzat în două părţi. Între orele 15.00 şi 16.00, în prima parte a emisiunii, gazdele vor dezbate, alături de specialişti, tematici diverse, de la întâlniri între generaţii, până la cum să trăieşti frumos şi sănătos sau cum să alegi grădiniţa pentru cei mici. De la ora 17.00 la ora 18.00, în cea de-a doua parte a emisiunii, în Studioul Pangrati sunt invitate vedete cunoscute, artişti şi cântăreţi. Telespectatorii vor putea participa la concursuri cu premii atractive.
https://tvmania.ro/un-nou-magazin-de-divertisment-debuteaza-din-15-aprilie-la-tvr-2-oanapp-256314.html

Cele mai bune seriale turcești pot fi văzute în România, și la TDC, Timeless Drama Channel
Cele mai tari seriale turcești, urmărite de peste 400 de milioane de oameni din 140 de țări, ajung acum și în România. Turcia este al doilea mare producător de seriale TV din lume, după Statele Unite. Rețeta de succes a turcilor este aceea de a depăși limitele culturale abordând teme universale, precum valorile familiale. TDC este canalul care se adresează tuturor vârstelor, cu povești de viață fascinante și emoționante. Producțiile sunt de top, cu bugete de aproximativ 200.000 de dolari pentru fiecare episod, iar serialele propuse de TDC sunt premiate la nivel internațional. Printre cele mai cunoscute titluri amintim 'Kurt Seyit and Shura', 'Karadayi', '20 Minutes', 'Five Brothers', 'Black Money Love', 'Red Scarf', 'Moms and Mothers', '8th Day'.
https://tvmania.ro/galerie-foto-cele-mai-bune-seriale-turcesti-pot-fi-vazute-in-romania-si-la-tdc-timeless-drama-channel-256301.html

Serialul „Liber ca pasărea cerului”, cu Ștefan Bănică și Marius Florea Vizante, începe din 21 aprilie, la Antena 1
Serialul de comedie „Liber ca pasărea cerului', cu Ștefan Bănică și Marius Florea Vizante în rolurile principale, va avea premiera duminică, 21 aprilie, de la ora 20.00, la Antena 1. Ștefan Bănică revine pe micul ecran, într-un serial de televiziune, după o pauză de 14 ani. Liber ca pasărea cerului este o savuroasă comedie de situații care spune povestea a doi prieteni din copilărie, Ducu și Orlando, care se reîntâlnesc acum, la 40 de ani, când fiecare dintre ei trece printr-o criză. Atât pentru Orlando (Ștefan Bănică), un pierde-vară pentru care viața este o nesfârşită aventură, cât și pentru Ducu (Marius Florea Vizante), un meteorolog timid și ușor aiurit care își pierde serviciul, casa, mașina și e pe cale să divorțeze, libertatea pare să aibă sensuri diferite.
https://tvmania.ro/serialul-liber-ca-pasarea-cerului-cu-stefan-banica-si-marius-florea-vizante-incepe-din-21-aprilie-la-antena-1-256302.html

ELLE on TV (Prima TV): Care sunt subiectele ediției din 7 aprilie
Elle on TV este emisiunea care ajută telespectatoarele să facă alegerile potrivite în materie de beauty, fashion, îngrijire personală și acestea se vor putea bucura de toate noutățile din domeniu în fiecare duminică, de la ora 13:30. Pentru că editorii ELLE sunt mereu la curent cu tot ce e nou, cool și actual în domeniul modei și frumuseții, în ediția de duminică, 7 arpilie, vei descoperi garderoba Teodorei Burz, fondatoarea unuia dintre cele mai de succes branduri de modă din România, vei afla cum poți stiliza o cămașă kaki și vei primi sfaturi despre colorarea părului de la unul dintre cei mai în vogă și mai profesioniști hairstyliști: Sorin Stratulat.
https://tvmania.ro/elle-on-tv-prima-tv-care-sunt-subiectele-editiei-din-7-aprilie-256142.html

„Aventura mea depinde de tine!” – noul show al specialistului în supraviețuire Bear Grylls este interactiv
Din 10 aprilie 2019, vom fi partenerii de supraviețuire ai lui Bear Grylls, în noul show interactiv „Tehnici personale de supraviețuire' / „You vs. Wild', disponibil pe Netflix. Plasat în cele mai neprimitoare locuri de pe planetă, spectatorul și Bear Grylls trebuie să facă echipă pentru „a descoperi drumul înapoi către civilizație'. Cu condiția, bineînțeles, să facă alegerile bune… Pentru a nu vă tremura mâna pe telecomandă, trebuie să vă spunem că, indiferent ce hotărâți, nu o să-l ucideți pe Bear Grylls. Lucru confirmat de șefa de la Netflix, Cindy Holland. Așa că există câte o ieșire din fiecare situația cât de nefericită ar fi.
https://tvmania.ro/aventura-mea-depinde-de-tine-noul-show-al-specialistului-in-supravietuire-bear-grylls-este-interactiv-256292.html

Semifinalele Cupei României vor fi difuzate în direct la Digi Sport 1
Digi Sport 1 transmite în direct astăzi, 3 aprilie 2019, de la ora 20:00 și mâine, 4 aprilie 2019, de la aceeași oră, prima manșă din semifinalele Cupei României. Echipele CFR Cluj și Astra Giurgiu deschid turul întâi al semifinalelor, iar mâine se vor întâlni U Craiova și Viitorul. Cele două partide pot fi urmărite de abonații Digi | RCS & RDS și pe digisport.ro, platforma online care conduce clasamentul site-urilor de profil sportiv, cu peste 26 de milioane de accesări în luna martie (cf. studiului BRAT). Universitatea Craiova a câştigat ediția precedentă a Cupei României, după finala cu FC Hermannstadt (scor 2-0), disputată pe Arena Naţională. Echipa antrenată de Dan Petrescu, CFR Cluj, și-a adjudecat de patru ori trofeul, iar Astra Giurgiu o singură dată. Echipa lui Gheorghe Hagi este pentru prima dată în semifinalele competiției.
https://tvmania.ro/semifinalele-cupei-romaniei-vor-fi-difuzate-in-direct-la-digi-sport-1-256269.html

Dinescu găteşte urzici pentru o moldoveancă aprigă! „Politică și delicatețuri” revine la TVR 1, din 7 aprilie
În deschiderea sezonului cu numărul 11 „Politică şi delicateţuri', poetul Mircea Dinescu încearcă să o impresioneze pe frumoasa şi talentata interpretă Mirela Vaida, cu „urzici botezate în lapte'. Vedem dacă reuşeste duminică, 7 aprilie, ora 15.30, la „Politică şi delicateţuri' de la TVR 1 şi TVR+. La început de sezon „Politică şi delicateţuri', în bucătăria lui Mircea Dinescu vine cunoscuta interpretă şi prezentatoare de televiziune Mirela Boureanu Vaida. Politică şi delicateţuri revine cu un nou sezon, al unsprezecelea, la TVR 1 de duminică 7 aprilie, la aceeaşi oră, 15.30.
https://tvmania.ro/dinescu-gateste-urzici-pentru-o-moldoveanca-apriga-politica-si-delicateturi-revine-la-tvr-1-din-7-aprilie-256255.html

Televizorul Diamant revine pe piaţă. Compania care îl produce vizează vânzări de 15 milioane de euro în primul an
La trei decenii de când nu se mai comercializează, televizorul Diamant revine pe piaţă. Acesta este relansat sub umbrela Horizon, brandul companiei Network One Distribution (NOD). Noile modele disponibile au diagonale între 22 şi 43 de inci şi rezoluţii HD, respectiv Full HD. Înregistrarea mărcii la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) s-a finalizat în anul 2018, iar primele modele Diamant și-au făcut deja loc în piaţă încă de la sfârşitul lunii martie 2019.  Fabricat de Întreprinderea Electronica din București, începând cu 1961, televizorul Diamant era nelipsit din casele românilor în perioada comunistă. Acum nu mai sunt cu tub, groase și de lemn, ci moderne și subțiri. "Urmărim trendurile în tehnologie, dar ne reinventăm de fiecare dată. Am readus la viață una dintre primele game de televizoare românești - Diamant, pentru că știm că lucrurile cu adevărat puternice sunt cele care rezistă în fața timpului și devin mai bune odată cu trecerea lui. Acum, ca și atunci, ducem simplitatea la un alt nivel - prin funcții precum HDMI, USB Player, CI+, dar păstrăm accesibilitatea în ceea ce privește prețul", a declarat Cristian Postolachi, BDM Mobile & Consumer Electronics la Private Label NOD.
https://www.economica.net/televizorul-diamant-revine-pe-piata-compania-care-il-produce-vizeaza-vanzari-de-15-milioane-de-euro-in-primul-an_167060.html

Ministrul Comunicaţiilor: Îmi doresc ca România să fie în prima treime a ţărilor care lansează 5G
România poate fi în prima treime a ţărilor care lansează 5G, dar trebuie să fim oarecum atenţi să nu dăm cu capul de toate pragurile şi să vedem cu ce s-a greşit în alte ţări, a declarat, miercuri, ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Alexandru Petrescu, la Ziua Comunicaţiilor. "Sunt dosare extrem de importante care se discută, ce pot impacta şi industria noastră. Ceea ce facem noi pentru 6 luni are impact asupra tuturor cetăţenilor şi asupra industriei noastre. Noi suntem făuritori de politici publice europene. 5G rămâne o oportunitate la nivel mondial, nu doar european, din perspectiva evoluţiei tehnologice. Sunt ţări avangardiste în domeniu, cum ar fi Coreea de Sud. Îmi doresc ca România să fie în prima treime a ţărilor care lansează 5G. Nu cred că trebuie să ne facem un act de vitejie să fim primii, pentru că nu ar fi inteligent din partea noastră. Trebuie să fim oarecum atenţi la ceea ce se întâmplă, să nu dăm cu capul de toate pragurile şi să vedem cu ce s-a greşit în alte ţări. Avem Italia, cu 6,55 miliarde de euro, după ce iniţial se estimaseră două miliarde de euro. La celălalt pol avem Austria, care s-a oprit undeva la 186 de milioane de euro. Urmăream chiar aseară cum s-a ajuns la runda de negocieri în Germania, la 2,3 miliarde de euro. În Marea Britanie avem anumite filosofii de abordare", a spus Petrescu.
https://www.economica.net/ministrul-comunicatiilor-imi-doresc-ca-romania-sa-fie-in-prima-treime-a-tarilor-care-lanseaza-5g_167017.html

Şeful ANCOM: Banii colectaţi din taxa de monitorizare de 3% ar trebui să se întoarcă în industria de unde au provenit
Sumele de bani colectate din taxa de monitorizare de 3% ar trebui să se întoarcă în industria de unde au provenit, pentru că ar fi benefic pentru piaţă, a declarat, miercuri, la Ziua Comunicaţiilor, Sorin Grindeanu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). "În privinţa taxei de monitorizare de 3%, pot spune că, în anii trecuţi, având în vedere că veniturile pe care ANCOM le avea erau arhisuficiente pentru a funcţiona, nu am mai cerut această taxă. Banii pe care noi îi luam din utilizarea de spectru erau suficienţi pentru a nu lua şi taxa de monitorizare. Poate că acest lucru a contribuit şi la menţinerea unui preţ mic raport calitate-preţ faţă de alte ţări din Uniunea Europeană. Înţeleg că, în perioada imediat următoare, există dorinţa ca din aceste sume de bani care se colectează prin această taxă să existe proiecte publice conexe sectorului nostru, astfel încât să ne întoarcem la o idee mai veche pe care eu am anunţat-o, şi anume să întoarcem banii în industrie. Am scris un proiect, am luat foarte multe avize, iar dorinţa mea este ca toate aceste sume de bani să se întoarcă în industria de unde a provenit această sumă de bani. Eu ştiu că în forma aceasta se duc discuţiile şi ar fi benefic pentru piaţă", a menţionat Sorin Grindeanu. Şeful Autorităţii de reglementare în domeniul telecom a subliniat faptul că România se află în Top 3 a ţărilor în care raportul calitate-preţ la serviciile de telecomunicaţii este unul competitiv.
https://www.economica.net/seful-ancom-banii-colectati-din-taxa-de-monitorizare-de-3prc-ar-trebui-sa-se-intoarca-in-industria-de-unde-au-provenit_167009.html

Serialul "After Life", creat de Ricky Gervais, continuă la Netflix cu sezonul 2
Netflix a anunţat că va continua să producă serialul "After Life", creat de Ricky Gervais, pentru alte şase episoade în sezonul 2, care va fi lansat în 2020. Primul sezon a debutat în martie 2019, potrivit Variety. "Nu am mai avut o asemenea reacţie până acum. A fost o nebunie. Şi încântător. Dar acum trebuie să mă asigur că sezonul doi va fi chiar mai bun, aşa că probabil voi munci mai mult decât în mod obişnuit. Cam enervant", a glumit Gervais. Serialul îl are în centru pe Tony (Gervais), un jurnalist de vârsta a doua, a cărui "viaţă perfectă" a fost destrămată după ce soţia sa a murit de cancer. După ce s-a gândit la sinucidere, personajul se hotărăşte să trăiască suficient de mult încât să facă şi să transmită lumii ce vrea el. Se gândeşte că aceasta este ca o superputere, dar constată că viaţa este mai complicată atunci când toţi din jur încearcă să-l salveze pe tipul cel bun pe care îl cunoşteau.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-after-life-creat-de-ricky-gervais-continua-la-netflix-cu-sezonul-2-1922401603082019042118963791

Ultimele luni din viaţa actriţei Marilyn Monroe, într-un serial realizat de BBC Studios
Ultimele luni din viaţa actriţei Marilyn Monroe vor fi transpuse într-un serial realizat de BBC Studios, care va explora relaţia starului cu Hollywoodul, dar şi cu John F. Kennedy şi Bobby kennedy. Titlul de lucru al serialului este „The Last Days of Marilyn Monroe”, iar el va avea la bază fragmente din cartea „The Final Years of Marilyn Monroe: The Shocking True Story” a lui Keith Badman. Monroe, care a murit în 1962, la vârsta de 36 de ani, este încă un subiect fascinant. Producătorii spun că serialul va acoperi perioada în care comportamentul ei a devenit nestatornic, pe măsură ce dependenţa ei de alcool şi medicamente i-a distrus cariera. Dan Sefton - care a semnat seriale ca „Trust Me”, „The Good Karma Hospital” şi „Delicious” - va scrie scenariul. https://www.news.ro/cultura-media/ultimele-luni-din-viata-actritei-marilyn-monroe-intr-un-serial-realizat-de-bbc-studios-1922400603002019041818963528

Înscrierile pentru Aristoteles Workshop, care a produs zeci de filme premiate la festivaluri de prestigiu, au început
Înscrierile pentru ediţia cu numărul 14 a atelierului de film documentar Aristoteles Workshop, care a produs până în prezent zeci de filme premiate la festivaluri de prestigiu, pot fi făcute până la 1 iunie. Workshop-ul de cinci săptămâni, la care vor fi aleşi să participe 12 cineaşti, se va desfăşura anul acesta în comuna Beliş din judeţul Cluj, la poalele masivului Vlădeasa din Munţii Apuseni. Între 1 şi 31 august, participanţii vor lucra în patru echipe şi vor parcurge toate etapele realizării unui film, de la alegerea subiectului, până la post-producţia documentarului, participând inclusiv la prima proiecţie cu public a lui. Sunt eligibili pentru înscriere cineaştii pasionaţi de film documentar, cu studii în domeniul filmului sau un minim de experienţă în producţie video şi cinematografie, vorbitori fluenţi de limba engleză şi interesaţi să se dezvolte profesional şi personal. Înscrierile se fac online, pe aworkshop.org.
https://www.news.ro/cultura-media/inscrierile-pentru-aristoteles-workshop-care-a-produs-zeci-de-filme-premiate-la-festivaluri-de-prestigiu-au-inceput-1922401603312019041218962833
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL