×

Revista presei -- Data și ora publicării: 09.04.2019 17:46:34

REVISTA PRESEI / 9 apr 2019 /




History transmite, în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus”
Cum s-a împărțit piața de publicitate TV în trimestrul I 2019
Media globală a vizionării TV a scăzut cu un minut în 2018
Bugetele de publicitate investite în televiziunile pentru copii și tineret – trimestrul I 2019
Bugetele de publicitate TV ale băncilor comerciale au fost „intimidate” de „taxa pe lăcomie”. Consumul de publicitate TV s-a prăbușit la jumătate față de anul trecut
Mihnea Rădulescu, şeful UPC România: Ne păstrăm ritmul de expansiune al reţelei fixe de 3% şi în 2019
Telekom vine cu un pachet cu TV, net şi mobil la 15 euro
Au fost aleși finaliștii concursului Write a Screenplay for Sebastian Stan
Conducerea TVR contestă în instanță, după jumătate de an, un raport critic al Comisiei de Etică, în cazul Pătraru
Serialul „Killing Eve” va avea un al treilea sezon
Emisiunea „Vulturii de noapte” revine pe micile ecrane marți, 9 aprilie. Ce vedete vor fi prezente în această ediție
Din 22 aprilie, History difuzează serialul „L-am cunoscut pe Iisus”
TVR 1 și TVR 2 HD se vor lansa „probabil” în toamnă
Ciudatul caz al TV H. Se (mai) închide sau nu postul TV?
Ai Jason Statham, n-ai umor. Două filme de acțiune au urcat Pro TV peste iUmor
MediaSind acţionează în instanţă conducerea TVR pentru nerespectarea prevederilor Legii privind informaţiile de interes public
Lungmetraje cubaneze, prezentate la Bucureşti la aniversarea a 60 de ani a Institutului Cubanez de Artă şi Industrie Cinematografică


History transmite, în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus”
În preajma Sărbătorilor de Paști, History transmite, în premieră și în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus”, producție ce le oferă telespectatorilor o ilustrare inedită a vieții lui Iisus Hristos.
Serialul debutează pe 22 aprilie, la ora 20:00, și cuprinde 8 episoade, fiecare cu o durată de 60 de minute, iar telespectatorii vor putea viziona câte un episod pe zi, până pe 29 aprilie, de la aceeași oră.
https://www.forbes.ro/history-transmite-exclusivitate-serialul-l-cunoscut-pe-iisus-136771

Cum s-a împărțit piața de publicitate TV în trimestrul I 2019
Grupul de televiziuni Pro TV SRL (CME România) și Intact Media Group controlează mai mult de jumătate din piața de publicitate: 55%.
În primele trei luni ale acestui an, cele cinci televiziuni din grupul Pro TV (CME România) au înregistrat o cotă de 30% din piața de publicitate. (Grupul cuprinde: Pro TV, Pro X, Pro Cinema, Pro 2, Pro Gold).
Cotele de piață au fost calculate pe baza punctelor de audiență livrate de televiziuni – GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în trimestrul I 2019.
La rândul său, Intact Media Group (cinci televiziuni) are o cotă de 24,7%. (Grupul cuprinde: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV).
Cele două grupuri rivale dețin o cotă de piață de aproape 55%.
Un grup în ascensiune este RCS&RDS (opt televiziuni) cu o cotă de piață de 5%.
Societatea Română de televiziune, reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, deține o cotă (ridicolă) de 1,1%, mai mică decât cotele grupurilor internaționale Discovery Communications (1,9%), Sony Pictures Televison (1,6%) și Disney (1,4%).
https://www.forbes.ro/cum-s-impartit-piata-de-publicitate-tv-trimestrul-2019-136749

Media globală a vizionării TV a scăzut cu un minut în 2018
Timpul mediu de vizionare TV a fost de 2 ore și 55 de minute pe zi la nivel mondial, în 2018, cifra fiind cu un minut mai mică decât în 2017, potrivit unui raport Eurodata TV Worldwide realizat prin cercetarea a 94 de piețe (inclusiv România), publicat recent și preluat de presa internațională.
Stabilitatea generală a timpului de vizionare la TV ascunde însă diferențe între diferitele regiuni ale lumii: de exemplu, în America de Nord timpul de vizionare a scăzut semnificativ, cu -9 minute, în vreme ce în Europa și în America de Sud, două continente cu timpi de vizionare mai mari decât media globală, de 3 ore și 45 minute, și, respectiv, 3 ore și 40 de minute, scăderea a fost mai mică, iar în Asia timpul a crescut la 2 ore și 28 minute, cu +3 minute.

Frédéric Vaulpré, directorul Eurodata TV la nivel mondial, a explicat faptul că timpii de vizionare din întreaga lume s-au redus ușor, comparabil cu începutul anilor 2000, continentul american și Europa depășind media mondială încă de la începutul anilor 1990, iar în ultimii 25 de ani timpul zilnic de vizionare a fost stabil în America de Nord și a crescut în America de Sud și în Europa. “Audiența TV este într-o bună stare de sănătate și beneficiază, de asemenea, de noile practici ale consumatorilor legate de internet”.
În 2018, telespectatorii au urmărit în continuare emisiunile de televiziune pe ecranele de internet, serviciile de catch-up (în reluare) și uneori chiar înainte de difuzarea live, în direct. Aceste practici, care au apărut în anii 2000, continuă să crească pe măsură ce radiodifuzorii inovează și generațiile mai tinere continuă să le adopte.
https://www.forbes.ro/media-globala-vizionarii-tv-scazut-cu-un-minut-2018-136728

Bugetele de publicitate investite în televiziunile pentru copii și tineret – trimestrul I 2019
În primele trei luni ale acestui an, volumul de audiență livrat de nișa televiziunilor pentru copii și tineret este mai mic cu 11,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Disney Junior este liderul confortabil ale acestei nișe.
Cele 7 televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de monitorizare TV al Kantar Media, au furnizat 22.066 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), un volum mai mic cu 11,2% față de cel înregistrat în primele trei luni ale acestui an.
Segmentul televiziunilor pentru copii și tineret are o cotă de piață de 4% din totalul pieței de publicitate, în primul trimestru al acestui an.
Disney Junior a furnizat pentru reclamele difuzate un volum de 6.071 GRP’30 target comercial, în scădere cu 26% față de T1 2018.
Pe locul secund în top, dar cu un volum la jumătate cât Disney Junior, se află Cartoon Network (3.141 GRP’30 target comercial), în creștere cu 22%.
Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu primele trei luni ale anului 2018: Boomerang (-21%) și Disney Channel (-60%).
Televiziuni care și-au crescut volumele de audiență: Minimax (51%), Nick JR (11%) și Nickelodeon (60%).
Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.
https://www.forbes.ro/bugetele-de-publicitate-investite-televiziunile-pentru-copii-si-tineret-trimestrul-2019-136688

Bugetele de publicitate TV ale băncilor comerciale au fost „intimidate” de „taxa pe lăcomie”. Consumul de publicitate TV s-a prăbușit la jumătate față de anul trecut
„Taxa pe lăcomie” a demolat comunicarea băncilor comerciale pe televiziune, în primul trimestru al acestui an. Bugetul de publicitate TV a scăzut la aproape jumătate din cel înregistrat anul trecut.
În primele trei luni ale acestui an, planurile de comunicare ale băncilor comerciale au fost serios încurcate de așa-numita „taxă pe lăcomie”, adoptată de Guvernul Dăncilă. Consumul de publicitate a mers mai degrabă din inerție.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la începutul acestui an, numai puțin de șase bănci „au tăcut”, adică nu au consumat deloc publicitate TV: CEC, UniCredit Bank, Patria Bank, Credit Agricole Bank, Libra Internet Bank și Garanti Bank.
Alte cinci instituții au comunicat cu precauție, cu crispare, probabil aveau spoturi rămase nedifuzate de anul trecut, oricum, scăderile sunt evidente: ING Group (-49%), Raiffeisen Bank (-59%), BRD Group (-26%), Alpha Bank (-86%) și Banca Transilvania (-74%).
OTP Bank este singurul jucător nou pe piața publicității bancare, în primul trimestru comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, campaniile sale acumulând 1.049 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani).
Singura instituție bancară care a înregistrat creșteri al bugetului de audiență a fost BCR, care a strâns 2.713 GRP’30 target comercial, în creștere cu 33,3% față de trimestrul I 2018.
Pe locul secund în topul publicității TV se află Provident, instituție financiară nebancară, cu un volum de audiență în scădere cu 2% față de trimestrul I 2018.
În total, reclamele pentru serviciile bancare au acumulat 10.035 GRP’30 target commercial, în scădere cu 46,8% față de trimestrul I 2018. Acest buget reprezintă doar 1,8% din totalul audienței TV obținută de clienții publicitari în perioada analizată.
Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.
https://www.forbes.ro/bugetele-de-publicitate-tv-ale-bancilor-comerciale-au-fost-intimidate-de-taxa-pe-lacomie-consumul-de-publicitate-tv-s-prabusit-la-jumatate-fata-de-anul-trecut-136656

Mihnea Rădulescu, şeful UPC România: Ne păstrăm ritmul de expansiune al reţelei fixe de 3% şi în 2019
Compania de cablu UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi TV de pe piaţa locală, care urmează să fie preluată de către grupul britanic Vodafone de la americanii de la Liberty Global - imediat ce tranzacţia va avea undă verde la Comisia Europeană, are în plan să continue în acest an extinderea acoperirii pentru reţeaua sa fixă într-un ritm similar cu cel din anul 2018. „Ne propunem în continuare să investim în extinderea de reţea, ceva mai puţin faţă de anii 2015-2017, însă cred că ne vom situa în nişte marje similare cu cele de anul trecut, când acoperirea infrastructurii fixe a crescut cu 3%“, a declarat într-un interviu pentru ZF Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România. La finele lui 2018, reţeaua UPC acoperea 3,12 milioane de gospodării, o creştere cu 3% sau 84.000 de case faţă de aceeaşi perioadă din 2017.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/mihnea-radulescu-seful-upc-romania-ne-pastram-ritmul-de-expansiune-al-retelei-fixe-de-3-si-in-2019-18048772

Telekom vine cu un pachet cu TV, net şi mobil la 15 euro
Telekom, unul dintre cei mai mari furnizori de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri de peste 900 mil. euro în 2018, a lansat un nou pachet de comunicaţii fix-mobil cu un preţ de 15 euro pe lună, ca parte a unui efort al grupului de a-şi creşte cota de piaţă. „Prin achiziţionarea Pachetului Telekom Complet, la 15 euro/lună, clienţii au acces la o reducere de 25% faţă de situaţia în care serviciile din componenţa pachetului ar fi achiziţionate separat”, conform anunţului. Pachetul include şi acces la HBO şi platforma online HBO Go până la finele anului.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-vine-cu-un-pachet-cu-tv-net-si-mobil-la-15-euro-18048434

Au fost aleși finaliștii concursului Write a Screenplay for Sebastian Stan
Peste 200 de autori și-au înscris creațiile în concursul organizat de Asociația Cinemascop cu sprijinul HBO Europe, în cadrul American Independent Film Festival (12-18 aprilie). Florin Lăzărescu, cu lungmetrajul Regulile jocului de smarald, Andrei Epure, cu lungmetrajul Câini care latră de la distanță, Gabriel Molnar, cu miniseria Eu și Dracula, Filip-Iosif Columbeanu, cu miniseria Departamentul 8 Securitate, Alexandru Molico, cu miniseria Uruc, Vlad Ghinea și Andrei Boeru, cu miniseria Balast sunt finaliștii concursului Write a Screenplay for Sebastian Stan. Peste 200 de autori și-au înscris creațiile în concursul organizat de Asociația Cinemascop cu sprijinul HBO Europe, în cadrul American Independent Film Festival (12-18 aprilie). 174 de înscrieri au fost considerate valide, dintre care 43 de proiecte de miniserie TV și restul, proiecte de film de lungmetraj. Cel mai tânăr participant înscris are 14 ani, iar cel mai experimentat 67. 11 concurenți au decis să înscrie în competiție mai mult de un proiect, iar din totalul celor înscrise, 94 aparțin unor autori care au avut o experiență anterioară ca scenarist sau regizor. Finaliștii vor participa, în perioada 10 - 17  aprilie 2019, la un workshop de dezvoltare a outline-urilor cu care au participat, variantele finale urmând a fi trimise actorului Sebastian Stan. Workshop-ul va cuprinde mai multe conferințe precum și sesiuni de lucru individual și în grup, alături de scenaristul și consultantul Alexandru Baciu. Conferințele care vor avea loc pe durata American Independent Film Festival și vor fi deschise tuturor celor care s-au înscris la concurs. Acestea vor avea loc la Cinema Muzeul Țăranului, de la ora 17:00.
https://newsweek.ro/cultura/au-fost-alesi-finalistii-concursului-write-a-screenplay-for-sebastian-stan

Conducerea TVR contestă în instanță, după jumătate de an, un raport critic al Comisiei de Etică, în cazul Pătraru
Societatea Română de Televiziune a cerut în contencios administrativ, într-un dosar deschis la Tribunalul București, anularea unui raport al Comisiei de Etică al TVR, pe care anunța încă din toamnă că îl va contesta în instanță, deși e un document cu caracter consultativ. Este vorba despre raportul Comisiei în cazul înregistrărilor și acuzațiilor făcute la adresa conducerii TVR de Dragoș Pătraru. Acțiunea în instanță a fost semnalată, luni, pe Facebook de parlamentarul USR Iulian Bulai, care se întreabă: "Ați auzit vreodată ca BBC să-și dea în judecată propria comisie etică? Sau televiziunea publică germană? Nu știu, poate în Ucraina să mai fi fost așa ceva?". Dosarul a fost înregistrat pe 26 martie a.c.. Prin el se cere anularea raportului emis pe 21 septembrie 2018. Informații despre intenția de contestare a documentului respectiv au apărut în octombrie, fără să fie duse, însă, la îndeplinire timp de jumătate de an. În raportul menționat, Comisia își expune punctele de vedere în conflictul declanșat când Dragoș Pătraru de la Starea Nației, pe atunci la TVR, a publicat înregistrări făcute pe ascuns cu șefa TVR, Doina Gradea, dar și cu alți manageri din televiziunea publică. Raportul e foarte dur la adresa Doinei Gradea. Constatarea documentului este o acțiune ieșită din comun, având în vedere că această comisie este unul dintre puținele foruri care pot semnala intern probleme ale conducerii. Comisia de Etică, însă, nu poate decât să constate nereguli deontologice, nu să le sancționeze.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23077086-conducerea-tvr-contesta-instanta-dupa-jumatate-raport-critic-comisiei-etica-cazul-patraru.htm

Serialul „Killing Eve” va avea un al treilea sezon
Serialul „Obsesia Evei/ Killing Eve”, nominalizat anul acesta la Globurile de Aur, unde actriţa Sandra Oh a primi un trofeu pentru interpretare, va avea un al treilea sezon. Suzanne Heathcote va regiza episoadele celui de-al treilea sezon, preluând ştafeta de la Emerald Fennell, potrivit Variety. Anunţul a fost făcut la întâlnirea AMC Networks, care a avut loc luni, la New York, de Sarah Barnett, preşedinta diviziei divertisment a AMC. Al doilea sezon al serialului a fost lansat pe 6 aprilie, iar în România poate fi vizionat pe HBO GO. Bazat tot pe romanele „Codename Villanelle” ale lui Luke Jennings, cel de-al treilea sezon îi va avea drept producători executivi pe Sally Woodward Gentle, Lee Morris, Phoebe Waller-Bridge, Gina Mingacci, Damon Thomas, Sandra Oh şi Jeff Melvoin.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-killing-eve-va-avea-un-al-treilea-sezon-1922400209002019040918970373

Emisiunea „Vulturii de noapte” revine pe micile ecrane marți, 9 aprilie. Ce vedete vor fi prezente în această ediție
Maine seara, de la ora 23:00, Vulturii de noapte' revin si dau tonul distractiei, intr-o editie speciala, cu invitati de seama. Editia debuteaza cu un material in exclusivitate, colegii de platou ai lui Giani Kirita i-au pregatit o farsa memorabilia; Victor Slav si Catalin Cazacu au dat buzna, in toiul diminetii, in casa lui Giani Kirita, la o aniversare cu intarziere. Ce a urmat este greu de inchipuit, reactia sarbatoritului este de milioane. Surprizele pentru Giani Kirita nu se vor opri aici, pe parcursul editiei de maine seara, vulturul' va avea parte de o serie de cadouri' extravagante din partea colegilor.
https://tvmania.ro/emisiunea-vulturii-de-noapte-revine-pe-micile-ecrane-marti-9-aprilie-ce-vedete-vor-fi-prezente-in-aceasta-editie-256460.html

Din 22 aprilie, History difuzează serialul „L-am cunoscut pe Iisus”
În preajma Sărbătorilor de Paști, HISTORY® transmite, în premieră și în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus', producție ce le oferă telespectatorilor o ilustrare inedită a vieții lui Iisus Hristos. Serialul debutează pe 22 aprilie, la ora 20:00 și va include 8 episoade, fiecare cu o durată de 60 de minute, iar telespectatorii vor putea viziona câte un episod pe zi, până pe 29 aprilie, de la aceeași oră.   Elementul de unicitate al acestei producții constă în faptul că fiecare dintre cele 8 capitole explorează povestea lui Iisus Hristos, din perspectiva celor care L-au cunoscut: personaje biblice apropiate, care au avut un rol major în desfășurarea evenimentelor, inclusiv Iosif, Sfântul Ioan Botezătorul, Fecioara Maria, Caiafa, Iuda, Ponțiu Pilat, Maria Magdalena și Sfântul Petru.
https://tvmania.ro/din-22-aprilie-history-difuzeaza-serialul-l-am-cunoscut-pe-iisus-256499.html

TVR 1 și TVR 2 HD se vor lansa „probabil” în toamnă
Au primit dreptul de a emite în varianta High Deffinition înca din luna noiembrie, dar mai este până la lansare. Este vorba de canalele HD ale Televiziunii Publice. Nicolae Voican, reprezentantul TVR în relația cu CNA, prezent în ședința publică CNA pentru a prezenta noua grilă de primăvară a postului, a vorbit și despre TVR 1 HD și TVR 2 HD. Întrebat de Dorina Rusu, membru CNA, despre data lansării celor două televiziuni, acesta a răspuns: „Noi, din punct de vedere tehnic, suntem aproape gata și am putea să mergem în simulcast cu cele două canale. Avem nevoie de aprobarea Consiliului de Administrație. În momentul în care va fi gata decorul pentru știri, pentru că el ne cam ține în loc, cu singuranță că vom lansa TVR 1 HD și TVR 2 HD. Am vorbit cu producătorul general de dimineață și nu a putut să-mi dea un răspuns, ci doar acesta: când suntem gata cu decorul de știri, dăm la perete o vreme și după aceea intrăm.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/lansare-tvr-1-hd-tvr-2-hd

Ciudatul caz al TV H. Se (mai) închide sau nu postul TV?
Se închide sau nu se închide? Aceasta-i întrebarea! Membrii Consiliul Național al Audiovizualului au rămas cu întrebări (destule) după o discuție de aproape jumătate de oră cu un reprezentant al televiziunii TV H, venit să-i lămurească dacă va înceta emisia sau nu (așa cum hotărâseră la jumătatea lunii februarie). Reprezentantul postului le-a explicat reprezentanților CNA că acum au o altă variantă de ieșire din impas: nu se mai dorește închiderea abruptă (ceea ce înseamnă, automat, pierderea licenței și a locului în grilele cabliștilor), ci se dorește vânzarea televiziunii, iar acum sunt în căutarea unui cumpărător (caz în care "s-ar mai alege" cu ceva). Consiliul Național al Audiovizualului i-a invitat pe reprezentanții TVH pentru o discuție despre soarta postului. Mass Media România de Mâine a decis, în februarie, în adunarea creditorilor, încetarea emisiei și concedierea personalului postului TV H începând din 25 martie, invocând motive economice. TV H i-a și informat pe cabliștii Telekom, Akta și RCS despre acest fapt, iar Akta (Digital Cable Systems) a scos, în consecință, televiziunea din grilă, începând cu 1 aprilie. Reprezentanții CNA i-au invitat pe cei ai TV H la discuții pentru a detalia situația întrucât postul încă emite. Este și în lista must carry.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/ciudatul-caz-al-tv-h

Ai Jason Statham, n-ai umor. Două filme de acțiune au urcat Pro TV peste iUmor
AUDIENȚE. Umorul de pe Antena 1 nu i-a făcut față lui Jason Statham. Pro TV l-a scos la luptă cu show-ul de pe Antena 1 pe "bătăușul" Statham. Rețeta a funcționat. Încă o dată. Pro TV a fost lider de audiență sâmbătă seară. Ca să rămână în același registru, după filmul cu Statham, Pro TV a programat o altă producție de acțiune - cu Jet Li și Christian Bale, la concurență cu Bendeac, Delia și Cheloo. Pe intervalul iUmor, Pro TV a avut peste 1,3 milioane de telespectatori la nivel de țară. Antena 1 a stat aproape, cu puțin peste 1,2 milioane de persoane. Postul din Pache s-a detașat pe celelalte două intervale: urban și comercial. Sâmbătă seară, Antena 1 a difuzat o nouă ediție de iUmor, iar Pro TV a pus la bătaie două filme: Un asasin nemilos și Terminator - Salvarea. Kanal D a mizat pe o ediție de Exatlon. NAȚIONAL. Filmele de acțiune de pe Pro TV au numărat, în medie, 1.370.000 de telespectatori. Umorul de pe Antena 1 a câștigat locul doi și o medie de 1.204.000 de telespectatori. Kanal D a avut locul trei, cu 1.015.000 de urmăritori. URBAN. La orașe, Statham și Terminatorul au adunat în fața televizoarelor o medie de 688.000 de persoane. Emisiunea de divertisment de pe Antena 1 a numărat 535.000 de urmăritori, la distanță de primul loc. Exatlon a adus postului Kanal D o medie de 448.000 de telespectatori.
https://www.paginademedia.ro/2019/04/ai-jason-statham-n-ai-umor-doua-filme-de-actiune-au-urcat-pro-tv-peste-iumor

MediaSind acţionează în instanţă conducerea TVR pentru nerespectarea prevederilor Legii privind informaţiile de interes public
Sindicatul Român al Jurnaliştilor MediaSind, împreună cu filiala sa din Societatea Română de Televiziune, MediaSind TVR, au depus vineri, 5 aprilie 2019, la Tribunalul Bucureşti, cererea de chemare în judecată a conducerii TVR, pentru nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 privind informaţiile de interes public. "Constatând că nerespectarea angajamentelor semnate de către conducere cu Sindicatul pentru Unitatea Salariaţilor din TVR- SPUSTv devine o regulă, că angajaţii celei mai mari instituţii de presă din ţară pierd constant drepturi importante, fiindu-le astfel afectate atât situaţia financiară, cât şi stabilitatea locurilor de muncă, constatând că în TVR se mimează activitatea sindicală iar unii lideri primesc funcţii de conducere şi salarii mărite, în data de 14.02.2019 MediaSind - TVR a notificat pe preşedintele-director general, Doina Gradea, să pună la dispoziţie următoarele informaţii de interes public: facilităţile acordate organizaţiilor sindicale din TVR, inclusiv sindicatului cu care semnează CCM. În data de 22.03.2019, SRTV a transmis adresa nr. 130028 prin care ne răspunde, parţial, la întrebări. De exemplu, în ceea ce priveşte numărul total de membri ai SPUSTv, TVR a refuzat să ne trimită situaţia din studiourile teritoriale. Conducerea instituţiei nu a oferit clarificări nici în legătură cu facilităţile acordate acestei organizaţii cum ar fi: administratrea unui spaţiu comercial din incinta instituţiei, zile libere acordate pentru activitate sindicală, birotică, calculatoare etc", se precizează în comunicatul citat.
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/04/08/mediasind-actioneaza-in-instanta-conducerea-tvr-pentru-nerespectarea-prevederilor-legii-privind-informatiile-de-interes-public--288304

Lungmetraje cubaneze, prezentate la Bucureşti la aniversarea a 60 de ani a Institutului Cubanez de Artă şi Industrie Cinematografică
Lungmetraje cubaneze actuale vor fi prezentate de Ambasada Cubei în România cu prilejul recentei aniversări a 60 de ani de la crearea ICAIC - Institutul Cubanez de Artă şi Industrie Cinematografică, pelicule difuzate în perioada 8-12 aprilie în sala Auditorium a Institutului Cervantes, informează un comunicat transmis AGERPRES. Seria de filme este deschisă, luni, de drama "Vestido de novia", regia Marilyn Solaya, peliculă nominalizată în 2015 la Premiile Goya, la categoria Cel mai bun film hispanoamerican. Pe 9 aprilie, de la ora 19,00, este proiectat filmul "Bailando con Margot", regia Arturo Santana, urmat pe 10 aprilie de "Vuelos prohibidos", regia Rigoberto Lopez. În ultimele două zile ale evenimentului vor putea fi văzute "Cuba libre", regia Jorge Luis Sanchez, şi "Los buenos demonios", regia Gerardo Chijona, o coproducţie Cuba-Spania, film premiat în 2018 la Festivalul de la Malaga pentru cel mai bun scenariu, cea mai bună muzică şi cel mai bun actor în rol principal (Vladimir Cruz).
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/04/08/lungmetraje-cubaneze-prezentate-la-bucuresti-la-aniversarea-a-60-de-ani-a-institutului-cubanez-de-arta-si-industrie-cinematografica--288061
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL