×

Profil -- Data și ora publicării: 11.06.2019 18:26:07

JP BOMMEL, President & CEO NATPE: Apariția 5G va avea un impact pozitiv asupra modului în care spectatorii se angajează și consumă conținut prin intermediul dispozitivelor mobile



București (MEDIA EXPRES) / 11 iun 2019 / JP Bommel, CEO și președinte NATPE, a acordat un scurt interviu exclusiv pentru Media Expres cu aproximativ două săptămâni înainte de NATPE Budapest 2019 (24 iunie  Screening & Session, 25–27 iunie Marketplace), pe care îl publicăm în continuare.

Dar nu înainte de a-l cunoaște pe intervievat: Bommel a fost președinte și fondator BCi, o companie de marketing pentru evenimente globale avându-i printre clienți High Beam, organizatorul SXSW (South by Southwest, un conglomerat de evenimente de film, media, expoziții și conferințe organizate în martie în Austin, Texas) dar și Cannes Lions – târgul de creativitate în publicitate de la Cannes, Franța.

Bommel, cetățean al SUA de origine franceză, a ocupat mai multe funcții executive în firme precum Sony Music, BMG Entertainment, Capitol/EMI, Qwest Communications și Reed Exhibitions. În timpul carierei din industria muzicală, Bommel a dezvoltat planurile de marketing global pentru Tina Turner. Mai aproape de media și televiziune, a fost directorul Qwest Communications, contribuind la dezvoltarea conceptului "anywhere anytime" în media digitală și entertainment, semnând contracte de distribuție între companiile de înregistrări majore, rețelele TV și organizațiile de media inclusiv NBC, CBS, EMI și Sony, dar și, în sport, cu echipe precum New York Giants.

NATPE BUDAPEST INTERNATIONAL este un târg de conținut dedicat inițial Europei de Est (fostul Discop) organizat în fiecare an în luna iunie, la care participă directorii de programe ai tuturor televiziunilor majore din România.

NATPE este, la origine, asociația americană a directorilor de programe din companiile de televiziune.

--

Media Expres: Cum credeți că extinderea distribuției OTT schimbă târgurile precum NATPE, participarea și comportamentul cumpărătorilor de programe din Estul Europei?

JP BOMMEL: Creșterea platformelor OTT a dus la o creștere a cererii pentru o gamă largă de conținut. Rezultatul fiind că târgurile tradiționale, bine poziționate, precum NATPE, care reprezintă întreaga industrie, sunt mai necesare ca niciodată.

NATPE, cu moștenirea sa bogată de peste cinci decenii, este plasată în mod unic ca o asociație globală de conținut pentru a servi regiunile europene și MENA. Asociația reprezintă și deservește un număr important de membri, inclusiv producători, distribuitori, creatori și MVPD (acronim de la „multichannel video programming distributor” - distribuitor de programe video pe o multitudine de canale, n.red.).

Pe măsură ce lumea devine mai conectată și angajamentul consumatorilor în conținut tot mai integrat, în special în această regiune din Europa distribuția OTT este și mai relevantă. NATPE a reflectat întotdeauna industria pe care o reprezintă și această nouă evoluție nu este diferită. Veți vedea că tema distribuției OTT este prezentă în programul de la NATPE BUDAPEST INTERNATIONAL. Suntem încântați, de asemenea, să salutăm liderii din lumea streaming-ului care vor participa la sesiunile noastre din acest an.

Media Expres: O parte importantă a trecerii către noile moduri de a consuma televiziunea este distribuția mobilă, care va crește odată cu lansarea 5G. Credeți că această tehnologie va fi “ucigătoare pentru toate organismele vii”, așa cum spun unii?

JP BOMMEL: Apariția 5G va avea un impact pozitiv asupra modului în care spectatorii se angajează și consumă conținut prin intermediul dispozitivelor mobile. De exemplu, acest progres în tehnologie, care aduce cu el o latență redusă și o lărgime de bandă mai mare, nu numai că va fi benefic pentru consumatorii de conținut, ci aduce și beneficii pe o scară mult mai largă, într-o serie de sectoare diferite, cum ar fi asistența medicală și aviația... Credem că progresele tehnologice ne vor ajuta pe toți, pe măsură ce căutăm tipurile de conținut care sunt semnificative pentru noi, ca indivizi.

Media Expres: Care sunt cele mai importante noutăți, în acest stadiu, pentru NATPE BUDAPEST și în ce direcție trebuie să ne îndreptăm atenția?

JP BOMMEL: De neratat în acest an la NATPE BUDAPEST INTERNATIONAL este “International Acquisition Summit” în două părți de luni, 24 iunie. Acesta include un interviu principal cu Francoise Guyonnet, Director Executiv TV Series, STUDIOCANAL și o prezentare specială realizată de către firma de cercetare de piață TRX, care va oferi o privire în detaliu asupra consumului de conținut, dintr-o perspectivă globală.

“All the World’s A Stream” este o sesiune importantă pentru toți cei implicați în afacerile cu conținutul. Prefațată de o prezentare de date specială realizată de Parrot Analytics, sesiunea va fi urmată de o discuție publică cu principalii directori din companiile de streaming de la nivel mondial, care vor împărtăși optica lor asupra modului în care platformele inovatoare, rețelele și editorii se implică în atingerea unei audiențe globale și cum își păstrează userii.

“International Drama Co-Production Executives & Creators Forum” va fi o dezbatere esențială între liderii decizionali din cele mai importante companii de producție din lume, care vor discuta despre echilibrul dintre crearea de spectacole pentru o audiență regională și una globală.

Aceste sesiuni, împreună cu panelul nostru regional MENA, discuția aplicată despre formate din „World of Formats”, pranzul oferit de America Latină și târgul propriu-zis de conținut vor face că toți delegații și expozanții de la NATPE BUDAPEST INTERNATIONAL să-și poată extinde cunoștințele și să afle la prima mână care este optica liderilor industriei.

Indiferent că este vorba despre dezvoltarea de conținut pentru diversele branduri sau despre "ce urmează" în evoluția industriei de conținut video, NATPE BUDAPEST INTERNATIONAL le va oferi participanților tot ce trebuie să știe pentru a-și extinde afacerea în sezonul următor.
(Interviu realizat de Mihai Pavelescu)
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL