×

Revista presei -- Data și ora publicării: 08.07.2019 16:30:33

REVISTA PRESEI / 8 iul 2019 /




Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în perioada ianuarie – iunie 2019
Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor de filme și seriale în perioada ianuarie -iunie 2019
Cine concurează pentru preluarea operațiunilor Telekom România. Business-ul riscă să intre sub o ”dominație" rusească, cu legături controversate
Restructurări la Ministerul Comunicațiilor: Apar încă un post de secretar de stat și unul de secretar general adjunct
Victorie de etapă a Vodafone împotriva ANPC: Compania are dreptul de a crește prețurile așa cum au făcut și ceilalți operatori mobile
Filmul „Siberia”, cu Keanu Reeves și Ana Ularu în rolurile principale, va fi luna viitoare pe HBO
Cerbul de Aur 2019: Peste 70 de artişti din peste 20 de ţări s-au înscris în selecţie
Chinezii de la Huawei lansează în România primul lor smartphone comercial 5G, Huawei Mate 20 X
Acţiunile Digi s-au apreciat în iunie cu 18%, cea mai bună lună de la listarea din 2017 a companiei încoace. Indicele BET, plus 4%
Topul celor mai mari 10 jucători de pe piaţa de retail de telecom în 2018
Şeful gigantului Orange şi-ar putea pierde funcţia şi ar putea fi închis pe fondul unui proces în care este acuzat că ar fi avut un rol într-o înşelătorie de 400 milioane de euro
Radu Banciu renunţă la emisiunea de la B1 TV: „Este decizia mea şi nu poate să fie schimbată de nimeni“
Motivul pentru care Radu Banciu renunţă la emisiunea de la B1 TV: „Nu pot lupta împotriva nedreptăţilor“
INTERVIU – Anamaria Antoci, prima dată în rol de coproducător: Situaţia filmului de artă e destul de gri. Mi-aş dori ca distribuitorii să fie mai creative
INTERVIU – Regizorul turc Ali Vatansever, despre „Saf” şi inamicul invizibil: Povestea ne aduce împreună, nu întâmplările reale
Canal Plus taie 500 de locuri de muncă în Franţa
AUDIENȚE. Episoade vechi din Las Fierbinți, rețeta începutului de vară pentru Pro TV. Ce au făcut ultimele episoade din Fructul Oprit
Wimbledon 2019. Meciurile zilei, difuzate de Eurosport
Radu Banciu a anunțat că vrea să renunțe la emisiunea de la B1 TV. Dar nu spune când
AUDIENȚĂ în vacanță. La ce se uită românii când marile show-uri sunt în pauză. Antena 1, primele locuri pe publicul commercial
AUDIENȚE TALK-SHOW. Creșteri de audiență pentru Digi24, cu vizita Papei Francisc. Antena 3 și România TV domină topurile
Orange începe să taie în România din cheltuielile operaționale: vrea să schimbe modul de trimis facturile către clienți
Prima rețea 5G funcțională - testată în Bulgaria de o subsidiară Telekom Austria
Apple lucrează la o tabletă pliabilă
Mozilla va avea un serviciu de știri pe bază de abonament
Cumpărăturile de pe dispozitivele mobile în timp ce se uită la televizor reprezintă obiceiul românilor cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an
Alin Marghidanu este noul Creative Director al agenției Kubis


Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în perioada ianuarie – iunie 2019
În primele șase luni ale acestui an, nișa televiziunilor de știri a livrat un volum de audiență pentru reclamele difuzate mai mic cu 4,8% față de aceeași perioadă a anului trecut. Asta în ciuda faptului că, în perioada analizată, au fost evenimente social-politice (alegerile europarlamentare, referendumul pentru justiție) cu un mare potențial de audiență.
În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2019, cele cinci televiziuni de știri cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței au furnizat clienților publicitari un volum de 116.536 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 4,8% față de același interval a anului 2017.
Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.
Antena 3 este singura televiziune de știri care a obținut o creștere a volumului de audiență (9,5%), înregistrând 36.058 GRP’30 pe targetul commercial.
România TV și Realitatea TV au livrat audiențe mai mici față de prima parte a anului trecut, cu 13,3%, respectiv 22,2%.
Digi24 și B1 TV și-au menținut bugetele de audiență de anul trecut, scăderi minore de 1,1%, respectiv 0,2%.
Bugetul de audiență livrat de nișa televiziunilor de știri reprezintă 10,8% din totalul audienței furnizată de piața TV în primele șase luni ale acestui an.
https://www.forbes.ro/topul-bugetelor-de-publicitate-investite-pe-nisa-televiziunilor-de-stiri-perioada-ianuarie-iunie-2019-142588

Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor de filme și seriale în perioada ianuarie -iunie 2019
În primele șase luni ale acestui an, nișa televiziunilor de filme și seriale a livrat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate cu 14% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. Stațiile mici au cunoscut creșteri semnificative ale audiențelor.
Televiziunile de filme și seriale au devenit suporturi atractive pentru investițiile publicitare ale clienților.
În prima jumătate a acestui an, nouă televiziuni de pe acest segment au înregistrat creșteri substanțiale ale bugetelor de audiență pentru reclamele difuzate (cu două și chiar trei cifre procentuale). Televiziunile de pe această nișă prezintă avantajul că au un public fidel și prețuri mici de publicitate (Cost Per Point) comparativ cu stațiile generaliste.
Majorări importante ale volumelor de audiență au obținut televiziunile: Paramount (12,7%), Diva (59,2%), Film Cafe (75,3%), TNT (62,5%), Bollywood TV (246,4%), Pro Gold (15,6%), AXN White (19,4%), AXN Black (16,4%) și AMC (80%).
În fruntea topului investițiilor publicitare se află Pro Cinema, parte a grupului CME România (Pro TV), cu un volum de 19.073 GRP’30 target comercial, în scădere cu 5,5% față de prima jumătate a anului trecut.
Locul secund este ocupat de Comedy Central, cu 16.467 GRP’30 target comercial, volum mai mic cu 7,9% față de semestrul I 2018.
Bugetul de audiență al televiziunii AXN a scăzut cu 17,3%, fiind pe locul 5 în topul acestei nișei.
În fapt, Pro Cinema, Comedy Central și AXN sunt televiziunile care au suferit pierderi de audiență pe această nișă.
Cele 12 televiziuni de filme și seriale cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței (Kantar Media) cu livrat un volum total de 105.770 GRP’30 pe targetul comercial, mai mare cu 14% față de semestrul I 2018.
Acest buget reprezintă 9,8% din volumul total livrat de piața TV în prima jumătate a acestui an.
https://www.forbes.ro/bugetele-de-publicitate-investite-pe-nisa-televiziunilor-de-filme-si-seriale-perioada-ianuarie-iunie-2019-142595

Cine concurează pentru preluarea operațiunilor Telekom România. Business-ul riscă să intre sub o ”dominație" rusească, cu legături controversate

Grupul elen OTE și principalul său acționar, gigantul german Deutsche Telekom, sunt pe cale să vândă pachetul majoritar de acțiuni deținut la Telekom România, informațiile actuale indicând patru competitori care discută în prezent o eventuală preluare a operatorului român de telecomunicații sau a unei părți din afacere: RCS&RDS, companie controlată de omul de afaceri Zoltan Tseszari, grupul francez Orange, compania rusă ER-Telecom, printre cei mai mari 10 jucători din industria de telecomunicații din Rusia, și Spas Rusev, unul dintre cei mai bogați, dar și controversați afaceriști bulgari, având strânse legături cu finanțatori ruși. Telekom România, brand sub care activează din 2014 foștii operatori Romtelecom și Cosmote România, este controlată în proporție de 54,01% de grupul elen OTE, la care Deutsche Telekom deține o participație de 46%, scrie News.ro. Informații privind o eventuală retragere a celor două companii de pe piața românească au apărut la începutul anului și s-au intensificat în ultimele zile. Omul de afaceri bulgar Spas Rusev, care în ianuarie a declarat că a inițiat negocieri cu Deutsche Telekom pentru preluarea subsidiarei din România, a revenit recent cu detalii privind progresul discuțiilor.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/cine-concureaza-pentru-preluarea-operatiunilor-telekom-romania-business-ul-risca-sa-intre-sub-o-dominatie-ruseasca-cu-legaturi-controversate-19054370

Restructurări la Ministerul Comunicațiilor: Apar încă un post de secretar de stat și unul de secretar general adjunct

Un nou post de secretar de stat va fi creat în Ministerul Comunicațiilor, pe lângă cele două existente, și încă unul de secretar general adjunct, potrivit unui proiect de hotărâre de Guvern pentru modificarea structurii organizatorice a instituției. "O necesitate stringentă de a permite o mai bună comunicare între administrație și cetățeni, inclusiv votul electronic care reprezintă un orizont ambițios" ar reprezenta "motivele care justifică suplimentarea unui post de secretar de stat și a unui post de secretar general adjunct", se arată în document. "În prezent numărul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale este de 193, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului, din care 150 funcții publice (23 funcții publice de conducere, 2 funcții de înalți funcționari publici, 125 funcții publice de execuție), 62 posturi contractuale (un post de conducere și 61 posturi de execuție din care un număr de 54 posturi pe perioadă nedeterminată, suplimentat cu 7 posturi de natură contractuală pe perioadă determinată, până la 31 august 2019) și 4 funcții de demnitari." Ce se va schimba prin adoptarea noului proiect de Hotărâre de Guvern și cum este motivată această restructurare: "Ca urmare a modificării structurii organizatorice, instituția urmează să funcționeze cu un număr de 192 posturi, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului, din care 147 funcții publice (23 funcții publice de conducere, 3 funcții de înalți funcționari publici, 121 funcții publice de execuție), 60 posturi contractuale (un post de conducere și 59 posturi de execuție din care un număr de 52 posturi pe perioadă nedeterminată, suplimentat cu 7 posturi de natură contractuală pe perioadă determinată, până la 31 august 2019) și 5 funcții de demnitari. Aspectele care au stat la baza modificării structurii organizatorice au avut în vedere: - o mai bună stabilitate a funcționării MCSI, a continuității conducerii și a legăturilor funcționale din cadrul structurilor ministerului; - dezvoltarea strategiilor în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, al societăţii informaţionale și a securității în spaţiul cibernetic; - transpunerea normelor europene în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, securităţii cibernetice, societăţii informaţionale, precum şi a cadrului naţional de interoperabilitate în procesul de armonizare a legislaţiei naţionale cu cea a Uniunii Europene prin intermediul actelor normative elaborate de MCSI; - elaborarea, finanţarea, implementarea, monitorizarea, evaluarea, promovarea şi administrarea programelor şi proiectelor guvernamentale;
- îmbunătățirea activității de coordonare a Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică - CERT-RO și a Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatică - ICI Bucureşti, unități care funcționează în coordonarea MCSI; - modificările propuse vizează necesitatea armonizării structurilor funcționale de la nivelul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, în raport cu obiectivele transpunerii cu prioritate a pilonilor prevăzuți în Agenda Digitală a Europei, care vizează domeniul IT&C, coroborat de asemenea cu accelerarea implementării măsurilor de eguvernare, acestea concretizându-se prin restructurarea actualelor structuri, urmărindu-se concomitent menținerea la un nivel redus al cheltuielilor salariale. De asemenea, s-a urmărit încărcarea echilibrată a responsabilităților la nivel de secretar de stat și a funcționarilor publici, astfel încât să fie asigurate premisele unei mai bune coordonări a atribuțiilor subsecvente implementării e-guvernării la nivelul autorităților publice centrale și locale. Aceasta reprezintă o necesitate stringentă de a permite o mai bună comunicare între administrație și cetățeni, inclusiv votul electronic care reprezintă un orizont ambițios, dar extrem de important în exercitarea atributelor unui stat democratic și european, motive care justifică suplimentarea unui post de secretar de stat și a unui post de secretar general adjunct."
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23241240-restructurari-ministerul-comunicatiilor-apar-inca-post-secretar-stat-unul-secretar-general-adjunct.htm

Victorie de etapă a Vodafone împotriva ANPC: Compania are dreptul de a crește prețurile așa cum au făcut și ceilalți operatori mobile
Vodafone România are dreptul să crească prețurile serviciilor de comunicații începând de vineri, 5 iulie, după ce Curtea de Apel a decis să suspende executarea ordinului președintelui ANPC care i-a interzis majorarea prețurilor serviciilor sale. Decizia este executorie până la soluţionarea instanţei de fond, dar poate fi atacată cu recurs în 5 zile de către Protecția Consumatorilor. Vezi în articol istoria scandalului creșterii prețurilor telecom în plină campanie electorală. Soluția dată vineri, 5 iulie, de Curtea de Apel: "Admite cererea de chemare în judecată. Suspendă executarea Ordinului Preşedintelui ANPC nr.166/02.05.2019 până la soluţionarea instanţei de fond. Executorie de drept. Cu recurs în 5 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică." Scandalul creșterii prețurilor în telecom a început în luna aprilie din acest an, în plină campanie electorală pentru alegerile europarlamentare, pe fondul unor creșteri de prețuri efectuate sau anunțate de operatorii de comunicații mobile. Senatorul ALDE, Daniel Zamfir, i-a chemat la audieri în Parlament, în data de 16 aprilie, pe reprezentanții operatorilor de telefonie mobilă, precum și conducerile ANPC (Protecția Consumatorilor) și ANCOM (Arbitrul telecom) pentru a da explicații legate de anunțurile privind creșterea prețurilor.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23241654-victorie-etapa-vodafone-impotriva-anpc-compania-are-dreptul-creste-preturile-asa-cum-facut-ceilalti-operatori-mobili.htm

Filmul „Siberia”, cu Keanu Reeves și Ana Ularu în rolurile principale, va fi luna viitoare pe HBO
Notați-vă în agende! După ce am plâns vreun an de zile că nu avem unde să vedem povestea de dragoste dintre personajele interpretate de Keanu Reeves și Ana Ularu, iată că HBO România ne face cea mai frumoasă surpriză: „Siberia' va fi difuzat de HBO pe 9 august. Pe 9 august, de la ora 21.45, vom vedea la HBO, „Siberia' (polițist, SUA, 2018), în regia lui Matthew Ross, cu Keanu Reeves și Ana Ularu, în rolurile principale. Pelicula este interzisă telespectatorilor sub 18 ani. În noaptea dintre 9 și 10 august, va mai fi difuzat de la ora 04.15, și tot noaptea, dintre 20 și 21 august, va mai fi odată pe post, de la ora 00.15. Pentru cine nu va apuca, sperăm că filmul va ajunge și pe platforma HBO GO. În „Siberia', Lucas (Keanu Reeves) este un comerciant american de diamante, care călătorește la St. Petersburg ca să vândă niște diamante albastre rare, de origine îndoielnică. Afacerea nu merge bine, Lucas pleacă în Siberia în căutarea partenerului său dispărut și acolo se îndrăgostește de Katya (Ana Ularu), proprietara unei cafenele. Pe măsură ce pasiunea dintre ei devine mai puternică, se complică lucrurile și în lumea traficului de diamante.
https://tvmania.ro/galerie-foto-filmul-siberia-cu-keanu-reeves-si-ana-ularu-in-rolurile-pincipale-va-fi-luna-viitoare-pe-hbo-260389.html

Cerbul de Aur 2019: Peste 70 de artişti din peste 20 de ţări s-au înscris în selecţie
Sesiunea de înscrieri a Concursului internaţional de interpretare Cerbul de Aur 2019 s-a încheiat, iar, pe 12 iulie, juriul de selecţie îi va anunţa pe cei 12 finalişti aleşi din 71 de candidaţi din 21 de ţări, precum Africa de Sud, Italia, Israel, Rusia, Australia, România, Germania, potrivit TVR. Ediţia din 2019 a Festivalului Cerbul de Aur va avea loc în perioada 22 - 25 august, în Braşov, şi va aduce numeroşi artişti pe scena din Piaţa Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finalişti ai concursului internaţional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55.000 de euro. Pentru concurenţii din acest an, echipa TVR a pregătit un format cu două zile de concurs, o gală de premiere şi evenimente adiacente. Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric, care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.
https://www.mediafax.ro/life-inedit/cerbul-de-aur-2019-peste-70-de-artisti-din-peste-20-de-tari-s-au-inscris-in-selectie-18225222

Chinezii de la Huawei lansează în România primul lor smartphone comercial 5G, Huawei Mate 20 X
Chinezii de la Huawei au anunţat lansarea modelului Huawei Mate 20 X, primul telefon comercial al companiei cu capacităţi 5G – un model pe care DIGI RCS&RDS a anunţat deja că îl va avea în ofertă odată cu lansarea serviciilor 5G în Bucureşti. „Acum doi ani, ne-am întâlnit cu jurnaliştii şi partenerii noştri de afaceri şi am vorbit despre smartphone-ul viitorului. Pe lângă telefonul pliabil, pe care l-am prezentat deja în timpul MWC 2019, mulţi dintre ei au menţionat viteza de transfer a datelor ca fiind ceva extrem de necesar pentru a uşura comunicarea. Am văzut care sunt nevoile clienţilor noştri şi am îmbunătăţit constant dispozitivele, de aceea am decis să facem un nou pas înainte în ceea ce priveşte tehnologia şi am creat primul smartphone compatibil cu soluţiile 5G – HUAWEI Mate 20 X (5G). În plus, am stabilit relaţii de lungă durată cu operatorii de telecomunicaţii din întreaga lume pe care i-am ajutat să dezvolte reţeaua 5G. Suntem foarte încântaţi că avem şansa de a fi primii care prezintă un smartphone complet compatibil cu soluţiile 5G.” – a spus Yanmin Wang, preşedinte al CBG CEE & Nordic Region.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/chinezii-de-la-huawei-lanseaza-in-romania-primul-lor-smartphone-comercial-5g-huawei-mate-20-x-18226323

Acţiunile Digi s-au apreciat în iunie cu 18%, cea mai bună lună de la listarea din 2017 a companiei încoace. Indicele BET, plus 4%

Acţiunile Digi Communications (DIGI), companie care a stabilit cea mai mare ofertă de vânzare de acţiuni pentru un emitent privat la bursa românească, s-au apreciat cu 18% în luna iunie din anul 2019 şi au înregistrat astfel cea mai bună lună de la listarea din primăvara anului 2017 încoace, potrivit datelor agregate de ZF. Spre comparaţie indicele principal BET a urcat cu 4%, potrivit datelor BVB. Evoluţia acţiunilor Digi a fost susţinută luna trecută de programul de răscumpărare de acţiuni în contextul în care compania controlată de orădeanul Zoltan Teszari îşi achiziţionează acţiuni la un preţ minim de tranzacţionare egal cu cel din piaţă şi la unul maxim de 40 de lei, ceea ce susţine preţul de tranzacţionare.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/actiunile-digi-s-au-apreciat-in-iunie-cu-18-cea-mai-buna-luna-de-la-listarea-din-2017-a-companiei-incoace-indicele-bet-plus-4-18225686

Topul celor mai mari 10 jucători de pe piaţa de retail de telecom în 2018

Cei mai mari 10 jucători de pe piaţa locală de retail de telecom au înregistrat în 2018 o cifră de afaceri cumulată de 698,6 mil. lei (150,1 mil. euro), în creştere cu 9% faţă de anul precedent, cu un câştig net total de 20,1 mil. lei, mai mic cu 37% faţă de anul anterior, arată o analiză realizată de ZF pe baza datelor raportate de companii la Ministerul Finanţelor Publice. Marja de profit la nivelul celor 10 companii a fost de 3% din cifra de afaceri, faţă de 5% în anul precedent. Cel mai mare jucător de pe piaţă, cu afaceri de 153 mil. lei (33 mil. euro), a fost Arsis Trading - companie deţinută de antreprenorul Radu Mirea. Arsis este unul dintre cei mai vechi jucători de pe piaţa de retail GSM, care a intrat în business în 1998 ca partener al Connex (actualul Vodafone - numărul doi pe piaţa de telefonie mobilă), cu care are o relaţie exclusivă şi în prezent. Odată cu absorbţia reţelei GSM Germanos de către Telekom România Mobile Communications şi renunţarea de către operator la acest brand în favoarea T, Arsis a devenit practic cea mai mare reţea de magazine de retail de telecom de pe piaţa locală.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/topul-celor-mai-mari-10-jucatori-de-pe-piata-de-retail-de-telecom-in-2018-18225735

Şeful gigantului Orange şi-ar putea pierde funcţia şi ar putea fi închis pe fondul unui proces în care este acuzat că ar fi avut un rol într-o înşelătorie de 400 milioane de euro
Stephane Richard, şeful gigantului francez Orange, şi-ar putea pierde funcţia şi ar putea ajunge la închisoare, pe fondul unui proces în care este acuzat că ar fi avut un rol într-o înşelătorie de 400 milioane de euro în urmă cu zece ani. Un tribunal din Paris trebuie să decidă în data de 9 iulie dacă CEO-ul Stephane Richard l-a ajutat pe omul de faceri Bernard Tapie să înşele guvernul francez cu circa 403 milioane euro în 2008, când era şeful staff-ului respectabilei şefe de la Banca Centrală Europeană, Christine Lagarde – care era atunci ministrul de Finanţe. El ar putea primi ajunge la închisoare pentru 18 luni. În timpul mandatului de 9 ani deja, Stephane Richard a trecut alături de gigantul Orange prin perioade dificile, precum cea în care operatorii telecom low-cost au început să atace industria şi să afecteze nivelul preţurilor. Executivul în vârstă de 57 de ani a primit de asemenea merite şi recunoaştere pentru că a reuşit să calmeze o criză la nivelul angajaţilor Orange, după ce mai mulţi angajaţi ai companiei s-au sinucis într-o perioadă scurtă de timp. Acţiunile Orange au crescut doar cu 22% în ultimii cinci ani, în timp ce sectorul telecom din Europa a scăzut, componenta de telecom din indicele Stoxx 600 înregistrând o scădere de 19%. Procesul reprezintă o distragere pentru companie, care se confruntă cu un an dificil în care încearcă să accelereze investiţiile în tehnologia 5G. Board-ul companiei a decis să nu numească un executiv interimar cât timp Richard este implicat în proces, transmiţând că adjuncţii Ramon Fernandez şi Gervais Pellissier au „aceleaşi puteri” ca şeful lor. Avocaţii şefului Orange susţin că acuzaţiile la adresa clientului nu au nicio bază reală.

https://www.zf.ro/business-hi-tech/seful-gigantului-orange-si-ar-putea-pierde-functia-si-ar-putea-fi-inchis-pe-fondul-unui-proces-in-care-este-acuzat-ca-ar-fi-avut-un-rol-intr-o-inselatorie-de-400-milioane-de-euro-18223751

Radu Banciu renunţă la emisiunea de la B1 TV: „Este decizia mea şi nu poate să fie schimbată de nimeni“

Realizatorul TV Radu Banciu (49 de ani) a anunţat că emisiunea „Lumea lui Banciu“, de la B1 TV, se va încheia în curând, iar decizia îi aparţine în totalitate. Radu Banciu, realizatorul emisiunii nocturne de revista presei, „Lumea lui Banciu“, de la B1 TV, a declarat, în ediţia din data de 4 iulie 2019, că emisiunea se va încheia în curând. În plus, spune realizatorul, decizia îi aparţine în totalitate şi „nu poate să fie schimbată de nimeni“. Anunţul a venit după ce Banciu a citit în direct o scrisoare de laudă primită de la un fan din SUA. „Părerea mea este că emisiunea pe care o realizaţi de ceva vreme e cea mai bună analiză (iertată-mi fie exprimarea) a rahaturilor politice şi nu numai, care se întâmplă în România. Vom rămâne prieteni fideli ai emisiunii, atât timp cât veţi rămâne aşa: imparţiali şi oneşti“, se arată în scrisoarea citită de realizator. În replică, Radu Banciu a declarat că emisiunea se va încheia în curând: „Eh, nu vom mai rămâne multă vreme aşa pentru că nu o să mai fim, în orice caz. Dar astăzi, pentru că este o zi de sărbătoare, şi pentru că încă nu m-am consultat cu cine trebuie, nu o să intru în amănunte. Dar, în orice caz, n-o s-o mai lungim, dragi prieteni. Şi vă spun asta absolut calm şi liniştit. Este un anunţ final. Deci, această emisiune nu va mai continua la un moment dat. Decizia este deja luată şi ea se va termina. Dar, până când o vom duce la sfârşit, o să fim exact aşa cum am fost până acum. Nu se va schimba nimic, doar că am luat deja această decizie, care-mi aparţine numai mie, nu m-am consultat cu nimeni. O anunţ public în această seară, în direct, fără să intru în amănunte, pentru că este zi de sărbătoare. Este decizia mea şi numai a mea, nu poate să fie schimbată de nimeni“, a spus Radu Banciu. Emisiunea nocturnă de revista presei, „Lumea lui Banciu“, este difuzată de B1 TV din 2011.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/radu-banciu-renunta-emisiunea-lumea-banciu-b1-tv-este-decizia-numai-mea-nu-schimbata-nimeni-video-1_5d21bd3b892c0bb0c6317214/index.html

Motivul pentru care Radu Banciu renunţă la emisiunea de la B1 TV: „Nu pot lupta împotriva nedreptăţilor“

Realizatorul TV Radu Banciu (49 de ani) a explicat care este motivul pentru care emisiunea „Lumea lui Banciu“, de la B1 TV, se va încheia în curând. Radu Banciu a vorbit, în cadrul ediţiei din 7 iulie a emisiunii de la B1 TV pe care o realizează, „Lumea lui Banciu“, despre decizia lui de a renunţa la show-ul nocturn de revista presei. Realizatorul TV a explicat că neînţelegerile cu CNA au reprezentat contextul încheierii emisiunii, deoarece „nu poate lupta împotriva nedreptăţilor CNA“, considerând că instituţia se răzbună pe el amendându-l. „Câtă ură să aduni în tine? Suntem într-un film de proastă calitate, aşa cum am spus-o, nu putem să luptăm împotriva nedreptăţii. Eu nu mă pot bate cu asta şi tocmai de asta am spus. Mă duc în altă parte. Nici nu pot să trag televiziunea asta după mine în mocirla acestor dispute, că ăia sunt frustraţi că mă văd pe mine singurul realizator, singurul om corect căruia îi pasă, singurul om care se implică în România“, a declarat Radu Banciu. „Eu nu sunt Dan Diaconescu să trag postul ăsta după mine. El a fost condamnat de Justiţia din ţara lui, eu sunt un om corect, cinstit, mai corect decât fiecare membru CNA în parte, atât că ei sunt răzbunători, au pierdut toate bătăliile şi acum nu mai ştiu cum să îi împace pe cei care care i-au «pompat» pe nedrept, şi atunci mă plesnesc pe mine. Dar încă o dată, în niciun caz în care m-aţi condamnat nu aţi avut dreptate. Iar asta cu limbajul nu este la latitudinea unor împăiaţi, care să stabilească dacă eu am folosit un limbaj corect sau nu“, a mai explicat Banciu. Radu Banciu a mărturisit că nu consideră că a pierdut toate bătăliile, dimpotrivă: „Sunt aici, le mulţumesc celor care au acceptat să îmi spun părerea. Ce am avut de spus, eu consider că am spus. Dacă or fi alţii care vor veni şi vor fi mai deştepţi, mă îndoiesc, mai bine pregătiţi, mă îndoiesc, mai cinstiţi, mă îndoiesc, dar nu mi-ar displăcea, să ducă mai departe această bătălie, că în momentul de faţă nu o mai duce nimeni. Deci eu dacă mâine plec din televiziune, nu mai este nimeni în România de astăzi care să ducă o luptă corectă cu clasa politică, cu societatea, cu economia, cu agricultura, cu turismul, cu ce înseamnă România de astăzi“. „Singurul segment taxabil, în opinia acestor oameni, este televiziunea, dar numai televiziunile care nu le convin lor. Televiziunile care le convin pot să spună ce vor, pot să trăiască cum vor. Eşti Adrian Sârbu, poţi să ai datorii de 32 de milioane de euro, primeşti cinci licenţe de televiziune“, a spus Radu Banciu. Înainte de a vorbi despre motivul pentru care renunţă la emisiune, Banciu aduce în discuţie Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), care ar fi „închis ochii“ faţă de Adrian Sârbu, care deşi ar avea datorii de 32 de milioane de euro, deţine licenţe TV, şi pune întrebări retorice despre cum a verificat CNA dosarele acestuia. De asemenea, el a criticat postul Pro TV pentru că a cheltuit finanţările de la stat obţinute în 2002 „pentru cultură“, în valoare 276 de miliarde de lei, pe „manele şi telenovele, pe scurt“, în loc de a promova un serial care „să îi pună pe gânduri pe tinerii României, să îi înveţe istorie, să le traseze viitorul sau trecutul şi nu s-a interesat de cultură în niciun fel, a mers doar pe profit“. „Cum poate un individ ca Adrian Sârbu să obţină licenţă pentru televiziuni? Cum este posibil ca o instituţie cum este CNA şi care ar trebui să se documenteze, nu să vină la serviciu nefăcând nimic, doar ca să taie frunze la câini, i-a putut accepta unui asemenea om solicitarea de licenţă pentru patru televiziuni?“, a spus Radu Banciu. Radu Banciu a anunţat că emisiunea se va încheia în curând în ediţia din data de 4 iulie: „Eh, nu vom mai rămâne multă vreme aşa pentru că nu o să mai fim, în orice caz. Dar astăzi, pentru că este o zi de sărbătoare, şi pentru că încă nu m-am consultat cu cine trebuie, nu o să intru în amănunte. Dar, în orice caz, n-o s-o mai lungim, dragi prieteni. Şi vă spun asta absolut calm şi liniştit. Este un anunţ final. Deci, această emisiune nu va mai continua la un moment dat. Decizia este deja luată şi ea se va termina. Dar, până când o vom duce la sfârşit, o să fim exact aşa cum am fost până acum. Nu se va schimba nimic, doar că am luat deja această decizie, care-mi aparţine numai mie, nu m-am consultat cu nimeni. O anunţ public în această seară, în direct, fără să intru în amănunte, pentru că este zi de sărbătoare. Este decizia mea şi numai a mea, nu poate să fie schimbată de nimeni“.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/motivul-radu-banciu-renunta-emisiunea-b1-tv-nu-lupta-nedreptatilor-video-1_5d230532892c0bb0c63c955d/index.html



INTERVIU – Anamaria Antoci, prima dată în rol de coproducător: Situaţia filmului de artă e destul de gri. Mi-aş dori ca distribuitorii să fie mai creative

Anamaria Antoci, producător al unor filme precum „Ilegitim”, „Fixeur”, „Un om la locul lui” şi „Cap şi pajură”, vorbeşte într-un interviu acordat News.ro despre prima sa experienţă în rol de coproducător minoritar. Lungmetrajul turcesc „Saf”, de Ali Vatansever, a fost începutul, iar alte proiecte îi urmează. Între ele, un documentar al Ilincăi Călugăreanu, cunoscută pentru „Chuck Norris versus Comunism”. Antoci explică ce presupune implicarea într-o producţie străină, anunţă că împreună cu regizorul Adrian Sitaru dezvoltă două lungmetraje şi caută, la rândul ei, coproducători în afară. „Saf” vorbeşte despre prejudecăţi, transformare urbană şi despre criza refugiaţilor. Subiecte universal valabile. Lungmetrajul, produs de Terminal Film (Turcia), 2Pilots Film Production (Germania) şi 4 Proof Film (România), îi are în rolurile principale pe Saadet Isil Aksoy (cunoscută din „Twice Born”, „A Beautiful Life”) şi Erol Afsin („Mustang”, „Homeland”). Filmul rulează de vineri în cinematografele româneşti. Lungmetrajul este scris şi regizat de Ali Vatansever, imaginea este semnată de Tudor Vladimir Panduru („Bacalaureat”), montajul a fost realizat de Evren Lus, muzica a fost compusă de Erdem Helvacioglu, iar de sunet s-a ocupat Alexandru Dumitru („6,9 pe scara Richter”, „Povestea unui pierde-vară”). Producători sunt Selin Vatansever Tezcan şi Oya Ozden, iar coproducători, Harry Flöter, Jörg Siepmann şi Anamaria Antoci. Lungmetrajul a avut premiera la Festivalul de Film de la Toronto 2018, secţiunea Discovery, iar anul acesta Vatansever a fost desemnat cel mai bun regizor la Festivalul Internaţional de la Ankara, unde Saadet Isil Aksoy a fost recompensată cu trofeul pentru cea mai bună actriţă. Regizorul a primit şi menţiunea „New Voices” acordată de juriul Festivalului Palm Springs.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-anamaria-antoci-prima-data-in-rol-de-coproducator-situatia-filmului-de-arta-e-destul-de-gri-mi-as-dori-ca-distribuitorii-sa-fie-mai-creativi-1922400007002019071319053575



INTERVIU – Regizorul turc Ali Vatansever, despre „Saf” şi inamicul invizibil: Povestea ne aduce împreună, nu întâmplările reale
Regizorul turc Ali Vatansever vorbeşte, într-un interviu acordat News.ro, despre „Saf”, al doilea lungmetraj al său, despre prejudecăţi şi criza imigranţilor care divide lumea, în lipsa unui antidot, care poate fi comunicarea, despre societatea turcă şi nu numai, care încearcă să îşi explice problemele arătând spre un „inamic invizibil”. Din cauza discursului politic, spune el, suntem atraşi în ideea „noi versus ei”, iar asta „merge foarte bine în Turcia de mai bine de 15 ani”. Cineastul este de părere că poveştile ne aduc împreună, nu întâmplările reale, din acest motiv preferă să îmbine documentarul cu ficţiunea. Ali Vatansever s-a născut la Istanbul, în 1981. După ce a studiat acolo Proiectare industrială şi Film şi televiziune, şi-a obţinut diploma de master în Producţie de film de la Institutul de Tehnologie Rochester din New York. În 2003, şi-a început cariera cinematografică regizând scurtmetraje. Regizează pentru Terminal Film, casă de producţie al cărei cofondator este. Lungmetrajul său de debut, „One Way or Another/ El Yazısı" (2012), a fost proiectat în cadrul mai multor festivaluri internaţionale şi distribuit în cinematografe din întreaga Turcie. Pe lângă cinematografie, Ali Vatansever predă cursuri de film la Universitatea Koç şi are o strânsă colaborare cu ONG-uri a căror activitate este dedicată democraţiei şi guvernării locale.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-regizorul-turc-ali-vatansever-despre-saf-si-inamicul-invizibil-povestea-ne-aduce-impreuna-nu-intamplarile-reale-1922400006002019071119052933

Canal Plus taie 500 de locuri de muncă în Franţa

Reţeaua de televiziune Canal Plus va tăia 500 de locuri de muncă în Franţa, ceea ce reprezintă 18% din personal, potrivit presei din Hexagon. Reducerea va fi făcută prin plecări voluntare, a scris site-ul Les Jours, citat de Deadline, şi vine într-o perioadă în care gigantul de televiziune cu acces plătit s-a confruntat cu o scădere a numărului abonaţilor şi competitori privind drepturile asupra programelor sportive. În prezent, Canal+ are 16,2 milioane, de aproximativ zece ori mai puţin decât Netflix (149 de milioane). Reţeaua, deţinută de Vivendi, a semnalat, în luna mai, că are în vedere acoperirea unei zone internaţionale cu ştiri prin achiziţionarea M7, companie independentă pay-TV care operează în Benelux şi Europa Centrală, la un preţ de peste 1 miliard de euro. Aceasta investiţie, cea mai mare făcută de Canal+ în ultimele două decenii, îi aduce reţelei o bază de aproximativ 20 de milioane de abonaţi. Grupul media a redus costurile în ultimii ani, astfel că în 2018 a cunoscut o creştere a profitabilităţii.
https://www.news.ro/cultura-media/canal-plus-taie-500-de-locuri-de-munca-in-franta-1922400006002019071419053017

AUDIENȚE. Episoade vechi din Las Fierbinți, rețeta începutului de vară pentru Pro TV. Ce au făcut ultimele episoade din Fructul Oprit

AUDIENȚE SERIALE. În prima lună de vară, Las Fierbinți a dat tonul. Pro TV a reluat două sezoane mai vechi ale serialului de comedie, cu care a scos cifre bune. Totuși, audiențele au înregistrat o scădere vizibilă comparativ cu luna mai, semn că românii au stat mai mult afară. Dacă în mai cel mai recent sezon din Las Fierbinți avea o audiență medie de două milioane de privitori, în iunie un sezon redifuzat al aceluiași serial a scos aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în medie. Bobițiă, Firicel și Celentano, în două sezoane redifuzate, au pus Pro TV pe primele două locuri din clasament, pe toate segmentele de public.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-seriale-iunie-2019

Wimbledon 2019. Meciurile zilei, difuzate de Eurosport

Competiția de tenis de Mare Șlem de la Wimbledon debutează astăzi, iar toate meciurile vor fi transmise de Eurosport 1, Eurosport 2 și de Eurosport Player, platforma video a canalului de sport. Wimbledon la Eurosport va fi comentat de Cristi Petre, Dragoș Suciu, Luminița Paul, Radu Abramescu, Radu Antofi, Sorin Popescu, Valentin Protopopescu. De-a lungul celor două săptămâni (1 - 14 iulie) de la Wimbledon, Eurosport va transmite peste 150 de ore de tenis de la al treilea turneu de Mare Șlem al anului. Cu o istorie începută în anul 1877, Wimbledonul este cel mai prestigios turneu din lume, desfășurându-se pe aceeași suprafață, iarba, încă de la prima ediție. Formatul este unul exclusivist, meciurile încep întotdeauna lunea, iar în prima duminică a competiției nu are loc nicio partidă, întrucât jucătorii au o zi de pauză înainte de săptămâna decisivă.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/wimbledon-2019-eurosport-program

Radu Banciu a anunțat că vrea să renunțe la emisiunea de la B1 TV. Dar nu spune când

Realizatorul TV Radu Banciu (49 de ani) a anunţat că emisiunea „Lumea lui Banciu“, de la B1 TV, se va încheia în curând, iar decizia îi aparţine în totalitate. Anunțul lui Banciu vine chiar pe 4 iulie, în ziua în care postul B1 TV a fost amendat, din nou, de CNA din cauza unor emisiuni ale lui Radu Banciu. De data aceasta, sancțiunea a fost de 20.000 de lei. Radu Banciu, realizatorul emisiunii nocturne de revista presei, „Lumea lui Banciu“, de la B1 TV, a declarat că emisiunea se va încheia în curând, scrie Adevarul.ro. În plus, spune realizatorul, decizia îi aparţine în totalitate şi „nu poate să fie schimbată de nimeni“. Anunţul a venit după ce Banciu a citit în direct o scrisoare de laudă primită de la un fan din SUA. „Părerea mea este că emisiunea pe care o realizaţi de ceva vreme e cea mai bună analiză (iertată-mi fie exprimarea) a rahaturilor politice şi nu numai, care se întâmplă în România. Vom rămâne prieteni fideli ai emisiunii, atât timp cât veţi rămâne aşa: imparţiali şi oneşti“, se arată în scrisoarea citită de realizator. În replică, Radu Banciu a declarat că emisiunea se va încheia în curând.

https://www.paginademedia.ro/2019/07/video-radu-banciu-a-anuntat-ca-renunta-la-emisiunea-de-la-b1-tv

AUDIENȚĂ în vacanță. La ce se uită românii când marile show-uri sunt în pauză. Antena 1, primele locuri pe publicul commercial

AUDIENȚE DIVERTISMENT. În luna iunie, aproape toate show-urile de primăvară ale generalistelor au intrat în vacanță. Iar acest lucru s-a simțit și în audiențele generale, din prime-time. Pro TV abia se vede în clasament, după ce a intrat cu toate emisiunile din prime-time în vacanță. Locul lor a fost luat de redifuzări ale serialului Las Fierbinți și filme. Antena 1 și Kanal D au fost câștigătorii lunii iunie. Ochii din Umbră, emisiunea lui Ernest, difuzată noaptea, a fost cea mai urmărită la nivelul întregii țări. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut primele trei emisiuni: Chefi la Cuțite, Insula iubirii și Poftiți pe la noi. NAȚIONAL. Ochii din umbră, de pe Kanal D, a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment la nivelul întregii țări. Peste 1,1 milioane de persoane au urmărit show-ul prezentat de Ernest. Antena 1 a avut a doua cea mai urmărită emisiune. Chefi la Cuțite: Familii la Cuțite a fost urmărită de puțin peste un milion de persoane, media pe ediție. Cu toate emisiunile din prime-time în vacanță, Pro TV are două producții, pe luna iunie, în clasamentul celor mai urmărite: Ce spun românii, emisiune prezentată de Cabral, și La Măruță. Temptation Island, emisiune cu cifre și poziție bune pe publicul comercial, este abia pe 11 la nivel național. A avut o medie de aproape 600.000 de persoane.

https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-divertisment-iunie-2019

AUDIENȚE TALK-SHOW. Creșteri de audiență pentru Digi24, cu vizita Papei Francisc. Antena 3 și România TV domină topurile

AUDIENȚE TALK SHOW IUNIE. Luna iunie și vizita Papei Francisc în România a adus creșteri de audiență pentru postul Digi24. Câteva „Ediții speciale” au pus stația de știri pe locul doi în audiențe, la nivel comercial. Totuși, n-au fost atât de populare pe celelalte două targeturi. Un talk show de sport, de la Digi Sport 1, a fost cel mai urmărit program în rândul tinerilor, cu o medie de 56.000 de privitori. Antena 3 și România TV conduc detașat clasamentul național și pe cel urban în ceea ce privește talk show-urile. România TV a dat cel mai urmărit talk-show, în luna iunie. „România Exclusiv” a fost cea mai urmărită emisiune de dezbatere la nivel național și la orașe. Emisiunea lui Mihai Gâdea, Sinteza zilei, a stat bine la nivel național și la orașe. A ocupat locul secund, când vine vorba de respectivele segment. A înregistrat o scădere în rândul tinerilor, unde a prins locul cinci și 39.000 de privitori, în medie. Legile Puterii, emisiunea moderată de Denise Rifai la Realitatea TV după plecarea lui Rareș Bogdan în politică, s-a clasat aproape de finalul clasamentului. NAȚIONAL. România TV și Antena 3 s-au bătut pentru primul loc în clasamentul național. Primul loc a fost adjudecat de România TV, cu România Exclusiv. Talk show-ul a scos cifre de 626.000 de privitori, în medie. Locul secund a fost ocupat de Antena 3, cu emisiunea lui Mihai Gâdea. Sinteza zilei a scos o medie de 422.000 de telespecatori. Punctul culminant, tot de la România TV a completat podiumul. TVR 1 a avut o producție în top, România 9 - locul 15. Digi24, Realitatea TV sau B1TV au fost și ele în partea a doua a clasamentului. URBAN. La orașe s-a repetat scenariul. România Exclusiv a fost liderul, cu o medie de 386.000 de telespecatori. Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea, a ocupat locul doi - 281.000 de privitori, în medie. Punctul culminant a fost și la orașe pe locul trei, cu o medie de 236.000 de telespecatori. Talk show-ul de pe TVR 1, România 9, a cobirât pe locul 19. Legile Puterii, cu Denise Rifai, s-a clasat pe 17. Ediție Specială, de la Digi 24, s-a clasat pe 11, cu o medie 159.000 de privitori.

https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-talk-show-iunie-2019

Orange începe să taie în România din cheltuielile operaționale: vrea să schimbe modul de trimis facturile către clienți

Orange România, liderul pieței de telefonie mobilă, vrea să schimbe modul în care trimite facturile către clienți, astfel încât, din această lună, factura să le fie pusă la dispoziție exclusiv în format electronic, prin email. Clienții au primit un termen de maximum 4 zile în care să decidă asupra activării facturii electronice. “Salut. Te anunțăm că începând cu luna aceasta, factura ta Orange va fi disponibilă exclusiv în format electronic și o vei primi lunar pe email. O poți accesa oricând și pe calculator în My Orange, https://oran.ge/facturi. Dacă nu dorești activarea facturii electronice, trimite un SMS GRATUIT cu textul NU la 8333, în maxim 4 zile”, se arată în mesajul transmis de operator. Orange România are peste 10 milioane de clienți. Anul trecut, afacerile companiei au atins 5,74 miliarde de lei, de la 5,36 miliarde de lei în 2017 și 4,92 miliarde de lei în 2016. Profitul net a scăzut la 192,2 milioane de lei, comparativ cu 319,35 milioane de lei în 2017 și 383,59 milioane de lei în 2016.

https://www.profit.ro/stiri/orange-incepe-sa-taie-in-romania-din-cheltuielile-operationale-vrea-sa-schimbe-modul-de-trimis-facturile-catre-clienti-19052448

Prima rețea 5G funcțională - testată în Bulgaria de o subsidiară Telekom Austria

A1 Bulgaria (fosta Mobiltel), subsidiara locală a grupului austriac de telecomunicații A1 Telekom Austria, a început să testeze prima rețea 5G funcțională din țara vecină, compania obținând frecvențe pentru o perioadă de testare de șase luni. Operatorul de telefonie mobilă a montat prima stație de bază 5G în Sofia, pe acoperișul Palatului Național al Culturii. Compania a demonstrat capabilitățile noii rețele în timpul unui eveniment special, organizat în prima parte a săptămânii. Tehnologia 5G promite o conectivitate wireless de până 100 de ori mai rapidă decât 4G, costuri reduse cu interconectarea dispozitivelor, un consum de energie mai scăzut, precum și aplicabilități industriale, care vor dispune de un schimb de informații în timp real.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/vecini/prima-retea-5g-functionala-testata-in-bulgaria-de-o-subsidiara-telekom-austria-19053715

Apple lucrează la o tabletă pliabilă

Un iPad pliabil, cu funcționalitatea software aferentă, ar putea aduce împreună atuurile tabletelor și ale telefoanelor dezvoltate de Apple. Analiștii apropiați producătorilor de componente dau ca sigură lansarea într-un viitor destul de apropiat a unei versiuni de iPad care are în dotare un ecran flexibil. Ecranul flexibil înseamnă că tableta ar putea să se îndoaie asemenea unui caiet și să-și micșoreze sau extindă suprafața un funcție de pliere. Conform analiștilor, această tabletă ar urma să aibă un ecran între 11 inch și 15 inch. O variantă ar fi ca Apple să aleagă exact ecranul de 12,9 de la iPad Pro și să ofere astfel un atu în plus celei mai scumpe versiuni din portofoliul companiei.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/apple-lucreaza-la-o-tableta-pliabila-19054026


Mozilla va avea un serviciu de știri pe bază de abonament

Pentru câțiva dolari pe lună, utilizatorilor li se promite acces nelimitat și lipsit de reclame la site-urile preferate de știri. Mozilla este cel mai nou nume care se înscrie pe lista companiilor care încearcă să convingă utilizatorii să se aboneze la un serviciu de știri. Acesta urmează să funcționeze pe principiul “all you can eat”, similar serviciilor de streaming video și muzical. Producătorul popularului browser web Firefox, spune că pentru un abonament de 5 dolari pe lună, utilizatorii vor putea citi site-urile favorite fără a vedea vreo reclamă pe ele.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/mozilla-va-avea-un-serviciu-de-stiri-pe-baza-de-abonament-19054009

Cumpărăturile de pe dispozitivele mobile în timp ce se uită la televizor reprezintă obiceiul românilor cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an
Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații.
Share on Facebook
https://www.forbes.ro/cumparaturile-de-pe-dispozitivele-mobile-timp-ce-se-uita-la-televizor-reprezinta-obiceiul-romanilor-cu-cel-mai-rapid-ritm-de-crestere-ultimul-142617

Alin Marghidanu este noul Creative Director al agenției Kubis
De la 1 iulie, Alin Marghidanu s-a alăturat echipei Kubis din funcția de Creative Director și va coordona activitatea echipelor de creație pe toate conturile agenției.
Alin Marghidanu are o experiență de peste 17 ani în publicitate în agenții importante precum D’Arcy, TBWA\Merlin, Mullen Lowe Profero Bucharest și Leo Burnett.
Alin Marghidanu: „Îmi propun să creștem împreună, să ieșim zâmbind din toate prezentările și să facem proiecte frumoase, atât pentru noi, cât și pentru clienții clienților noștri. Toată viața mea am făcut alegeri cu inima. Așa că și de data asta am ales agenția de care știu că o să mă îndrăgostesc. Am venit în Kubis pentru oameni, spirit și drive. În ordinea asta. Știu că aici sunt niște oameni foarte misto, un spirit foarte sănătos și o dorință molipsitoare de a face lucrurile altfel”.
Alin Marghidanu vine din Leo Burnett unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, poziție din care a ajutat agenția să ajungă în doi ani la rând agenția anului la Effie, a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap și multe alte premii cu proiecte și campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Vlad Popovici, Managing Director Kubis: „Alin e genul de om care se potrivește cu locul nostru: dornic să facă produs bun și valoros care ajută business-ul clientului, dar în egală măsură aduce și entertainmentul pe care consumatorul modern îl caută din ce în ce mai des. Suntem o agenție de comunicare integrată care crede însă că drumul consumatorului spre brand pleacă din digital. Alin a venit să ne ajute să facem această călătorie a consumatorului mai relevantă, mai placută și mai frumoasă, căci acesta e rolul comunicării: să te seducă, dar să fie și credibilă.”
Printre clienții agenției Kubis se numără Ursus Breweries, UniCredit Bank, Vodafone, Unilever, PepsiCo, Philip Morris, Mega Image, Philips, Sodexo, Generali, Janssen România, Avira, Cris-Tim, Lidl Digital și Salvați Copiii.
https://www.forbes.ro/alin-marghidanu-este-noul-creative-director-al-agentiei-kubis-142611
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL