×

Revista presei -- Data și ora publicării: 16.07.2019 12:17:49

REVISTA PRESEI / 15 iul 2019 /




Serghei Bulgac, şeful Digi, vinde 100.000 de acţiuni la companie pentru 3 mil. lei în cea mai mare tranzacţie din 2019
Forbes: Netflix sortit pieirii? Disney+ nu-l va elimina, în ciuda a ceea ce ați auzit
Cine sunt cei trei membri ai juriului în noul sezon „MasterChef“
EAD.ro a plătit prima tranşă pentru drepturile tv ale competiţiei Casa Liga 1, sezonul 2019/2020
Serialul documentar spaniol „El Pionero” despre Jesús Gil, din 14 iulie, pe HBO GO
Vodafone pierde definitiv în fața unor clienți cărora le-a cerut taxă de despăgubire pentru că și-au reziliat contractele înainte de expirarea perioadei minime
Din 14 iulie AMC va difuza mini-seria „Istoria Filmelor Horror cu Eli Roth”
Cine sunt concurenții celui de-al doilea sezon al emisiunii „Puterea Dragostei”?
HBO aduce El Pionero, un serial documentar despre controversatul Jesus Gil, fost președinte al Atletico Madrid
AUDIENȚE TV. Simona Halep a fost regina tenisului, Eurosport, regele audiențelor, în finala de la Wimbledon
LPF a încasat primii bani pentru drepturile de difuzare ale competiției Casa Liga 1


Serghei Bulgac, şeful Digi, vinde 100.000 de acţiuni la companie pentru 3 mil. lei în cea mai mare tranzacţie din 2019
 
Serghei Bulgac, director general al Digi Communications (DIGI), operator de tele­comunicaţii cu o valoare de piaţă de 3 miliarde de lei, a vândut un pachet de 100.000 de acţiuni la companie la un preţ de 30 de lei pe unitate, potrivit datelor publicate la bursa de la Bucureşti. Astfel Serghei Bulgac a tranzacţionat acţiuni Digi de 3 milioane de lei în şedinţa din 11 iulie, în ceea ce a fost cea mai mare vânzare a acestuia în 2019 la compania pe care o con­duce, potrivit datelor agregate de ZF.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/serghei-bulgac-seful-digi-vinde-100-000-de-actiuni-la-companie-pentru-3-mil-lei-in-cea-mai-mare-tranzactie-din-2019-18234970
 
Forbes: Netflix sortit pieirii? Disney+ nu-l va elimina, în ciuda a ceea ce ați auzit
 
Deși ați auzit altceva, gigantul Netflix nu se află sub vreo amenințare existențială din partea noului serviciu de streaming Disney+ sau a vreunui altul similar oferit vechea gardă a companiilor media ca NBC sau CBS. Nici nu va da colțul deoarece HBO Max, un serviciu care combină actuala ofertă a HBO cu alte titluri din catalogul Warner Media, apare în peisaj. Chiar dacă nu este chiar o veste bună că pierde The Office la NBC, Friends la HBO Max, sau catalogul ticsit cu Marvel, Star Wars și alte proprietăți ale lui Disney la Disney+, nu este lovitura nimicitoare pentru Netflix despre care vorbesc unii – un coșmar care devine realitate, dacă doriți. Realitatea este departe de a fi doar în alb și negru și tot atât de departe de a fi dezolantă. Problema principală este aceea că se compară amenințarea la adresa lui Netflix adusă de Disney+ și HBO Max cu cea a deconectării („tăierea cablului”) de la tradiționalul cablu tv. Este o greșeală. Este o greșeală să vezi perturbări după fiecare colț, deși bloggerilor tech și unor analiști le place atât de mult cuvântul că-l folosesc și când nu este cazul. Tăierea cablului – abandonarea pachetelor de cablu și satelit tv în favoarea unor servicii de streaming prin internet à la carte – există datorită unor schmbări masive în tehnologie. Netflix, Hulu și alți pionieri ai serviciilor streaming au reprezentat un mod cu totul nou de a vedea filme și spectacole mulțumită vitezelor mai mari și accesibilității mai largi a internetului. Atuurile în vâzări le-au reprezentat prețul și comoditatea. În timp ce televiziunea tradițională avea ore specifice de programare și abunda în reclame, Netflix v-a oferit să vedeți ce doreați oricând voiați fără reclame. De asemenea, Netflix costă o fracțiune din prețul abonamentului la cablu (n.red.: în SUA). Un abonament de 15$/lună la Netflix este un fleac în comparație cu o factură lunară de 100$ sau 150$ la cablu. De fapt, aceste servicii costă atât de puțin încât, dacă abandonați abonamentul la cablu, vă puteți abona la Netflix și Disney+ și HBO Max și Amazon Prime și tot veți economisi bani. Cu alte cuvinte, Netflix vs Disney+ nu este o propunere ori/ori. Cele două pot coexista și o vor face – oferind conținuturi mult diferite – împreună cu multe alte servicii, deoarece reprezintă o opțiune mult mai ieftină decât televiziunea tradițională. Nu toate vor supraviețui, desigur, dar multe vor reuși. Conținuturi diferite înseamnă câștig de valoare când te abonezi la mai multe servicii în același timp. Pare facil să privești la Disney+ doar ca la un concurent al lui Netflix, dar cele două abonamente sunt tot atât de complementare pe cât sunt de concurente. Veți cheltui un pic mai mult, dar veți primi o grămadă de distracție. Faptul că Disney+ este mai ieftin decât Netflix nu înseamnă că oamenii vor opta pentru Disney+, ci doar că și le vor putea permite pe amândouă. Este adevărat și în afacerea stremingului de muzică. Desigur, diferă semnificativ de serviciile video întrucât oferă cataloage de muzică mult redundante, așa că este suficient să te abonezi la unul ca să ai acces la cam la toată muzica de care ai nevoie. Cu Netflix și Disney+, conținutul nu va fi deloc redundant. Oamenii se vor abona la amândouă ca să vadă Stranger Things pe Netflix și The Mandalorian pe Disney+ și vor continua și cu Hulu, și cu Amazon Prime, și cu HBO Max și așa mai departe, uneori renunțând la câte unul și reluându-l pentru un nou sezon din serialul favorit. Există dovezi în acest sens: două treimi din abonații la Amazon Prime sunt și la Netflix și un uimitor 81% din cei la Hulu mențin și abonamentul la Netflix.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23257815-forbes-netflix-sortit-pieirii-disney-nu-elimina-ciuda-ceea-ati-auzit.htm
 
Cine sunt cei trei membri ai juriului în noul sezon „MasterChef“
 
Pro TV a anunţat care sunt cei trei membri ai juriului emisiunii culinare „MasterChef“, care va reveni în toamnă pe micile ecrane după o pauză de un an. Reprezentanţii postului descriu noua echipă ca fiind o combinaţie extraordinară de pasiune şi experienţă. Chef Joseph Hadad, chef Silviu Chelaru şi cunoscutul artist şi expert în vinuri Cosmin Tudoran formează juriul „MasterChef“, show culinar ce va fi difuzat din toamnă la Pro TV.    Chef Joseph Hadad a reuşit de-a lungul timpului să se reinventeze atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional prin arta culinară. Deţine secretele a peste 2000 de reţete sofisticate. Ca un star al bucătăriei internaţioanale, chef Joseph Hadad a avut oportunitatea să creeze show-uri culinare pentru personalităţi internaţionale şi chiar preşedinţi de state.   „Pun aceeaşi pasiune în bucătărie, fie că gătesc pentru Bill Clinton sau Madonna, fie pentru un cuplu tânăr care vine la restaurant să se bucure de o cină aniversară. Îmi doresc ca în fiecare zi mâncarea mea să inspire şi să aducă un plus. Faptul că fac parte din juriul MasterChef este ca un vis secret care a devenit realitate. Este o onoare pentru mine sa fac parte din juriul acestui show, cred ca la fel ar fi pentru orice chef“, a declarat Joseph Hadad.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-cei-trei-membri-juriului-noul-sezon-masterchef-1_5d2894c1892c0bb0c6605e7c/index.html
 
EAD.ro a plătit prima tranşă pentru drepturile tv ale competiţiei Casa Liga 1, sezonul 2019/2020
 
EAD.ro, partenerul Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) pentru drepturile mass-media, a plătit prima tranşă pentru difuzarea sezonului 2019/2020. Contractul, în valoare de 28 de milioane de euro (fără TVA) per sezon, cuprinde drepturi TV şi online, dar şi alte drepturi comerciale. Contractul a fost semnat în luna aprilie 2019.  În următoarele 5 sezoane, meciurile din Casa Liga 1 se vor vedea pe televiziunile DigiSport, LookPlus/LookSport şi TelekomSport.  „Noul contract de valorificare a drepturilor media pentru Casa Liga 1 a pornit cu dreptul. Suntem încrezatori că împreună cu partenerul media EAD.ro şi cu televiziunile partenere vom continua cu succes proiectul nostru de promovare a fotbalului românesc, concretizat atât prin ridicarea nivelului calitativ al meciurilor din Casa Liga I, cât şi prin creşterea interesului publicului faţă de această competiţie”, a declarat  Justin Ştefan, Secretarul general LPF. Parteneriatul EAD – LPF nu se opreşte aici, a declarat Orlando Nicoară, directorul general al companiei: „În următoarele sezoane, ne dorim să vedem mai mulţi suporteri în faţa televizoarelor, dar mai ales pe stadioane. Fotbalul este cel mai iubit sport din România şi împreună cu LPF lucrăm deja ca acest lucru să se simtă în numărul suporterilor care asistă la meciurile din Casa Liga 1. Le mulţumim pe această cale partenerilor şi le urăm succes celor 14 echipe în noul sezon competiţional”. Lansată în 2015 ca agenţie de vânzare publicitate, EAD a decis să intre pe piaţa drepturilor sportive şi a marketingului sportiv doi ani mai târziu, când a preluat drepturile mass-media (TV) ale Casei Liga 1 la fotbal.
https://www.news.ro/sport/ead-ro-a-platit-prima-transa-pentru-drepturile-tv-ale-competitiei-casa-liga-1-sezonul-2019-2020-1922404512002019071519058371
 
Serialul documentar spaniol „El Pionero” despre Jesús Gil, din 14 iulie, pe HBO GO
Serialul documentar „El Pionero/Pionierul” despre Jesús Gil, politician de origine spaniolă, mogul al fotbalului şi magnat în domeniul imobiliar, una dintre cele mai fascinante şi controversate personalităţi din ultimele decenii, va avea premiera pe 14 iulie pe HBO GO. Produs de JWP („Muerte en León”), regizat de Enric Bach şi cu un scenariu de Bach şi Justin Webster, „El Pionero” prezintă viaţa colorată a lui Gil de-a lungul a patru episoade de câte o oră, scoţând la lumină imagini din arhive, înregistrări personale văzute pentru prima dată şi interviuri exclusive cu oameni apropiaţi lui. O producţie originală HBO Europe, „El Pionero” va avea premiera pe 14 iulie (un episod în fiecare duminică pe HBO GO). Viaţa lui Jesús Gil este una dintre cele mai surprinzătoare şi extraordinare poveşti din ultimele decenii din Europa. Un personaj unic, el a ieşit din tiparele lumii politice, a fotbalului şi a proprietăţilor imobiliare din Spania. Controversat, excentric şi profund arogant, Gil a ştiut cum să se apropie de public şi a fost adorat de presa spaniolă. Cu toate acestea, el a sfidat legea şi a fost urmărit în instanţă ani la rând, până când procurorii au intervenit în Atlético de Madrid – clubul de fotbal peste care prezida de 16 ani – şi l-a descalificat pe Gil ca primar al oraşului Marbella.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-documentar-spaniol-el-pionero-despre-jes-s-gil-din-14-iulie-pe-hbo-go-1922405212312019071419058233
 
Vodafone pierde definitiv în fața unor clienți cărora le-a cerut taxă de despăgubire pentru că și-au reziliat contractele înainte de expirarea perioadei minime
Doi clienți Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, au reclamat la Protecția Consumatorului că operatorul telecom le-a cerut să achite despăgubiri pentru că au reziliat abonamentele înainte de expirarea perioadei contractuale minime. În urma controlului efectuat, instituția a constatat că reclamațiile sunt întemeiate, a aplicat companiei de telefonie mobilă un avertisment și a hotărât să anuleze, în iunie 2018, despăgubirile solicitate de operator clienților, al căror cuantum s-a ridicat la 91,67 euro și, respectiv, 376,21 lei. Vodafone România a contestat procesul verbal de contravenție în prima parte a lunii iulie 2018. Judecătoria Târgu Mureș a respins cererea Vodafone România în prima parte a lunii decembrie 2018. Operatorul a atacat decizia cu apel la Tribunalul Mureș, dar magistrații au respins acum definitiv cererea.
https://www.profit.ro/stiri/vodafone-pierde-definitiv-in-fata-unor-clienti-carora-le-a-cerut-taxa-de-despagubire-pentru-ca-si-au-reziliat-contractele-inainte-de-expirarea-perioadei-minime-19055582
Din 14 iulie AMC va difuza mini-seria „Istoria Filmelor Horror cu Eli Roth”
Duminică, 14 iulie, debutează la AMC, de la ora 23:25, mini-seria „Istoria filmelor horror cu Eli Roth'/„AMC Visionaries: Eli Roth’s History of Horror', o cronică în șapte episoade a celor mai vizibile și mai influente horror-uri din toate timpurile, însoțite de comentariile unor monștri sacri ai genului, dar și ale fanilor, producătorilor și istoricilor.  Stephen King, Quentin Tarantino, Jordan Peele, Jason Blum, Robert Englund, Linda Balir, Tippi Hedren, Rob Zombie, Haley Joel Osment, Jack Black, Jamie Lee Curtis și alții conduc telespectatorii, cu fiecare nou episod, în inima genului care a adus fiori atâtor generații. Dezbaterile academice alternează cu momentele de adresare cordială, iar efectul este că telespectatorii vor dori să revadă fiecare film discutat.
https://tvmania.ro/din-14-iulie-amc-va-difuza-mini-seria-istoria-filmelor-horror-cu-eli-roth-260570.html
 
Cine sunt concurenții celui de-al doilea sezon al emisiunii „Puterea Dragostei”?
 
Dupa un weekend intens, in care au fost alesi castigatorii primului sezon Puterea Dragostei', Bogdan Mocanu si Bianca Comanici, astazi, la Kanal D, s-a dat startul celui de-al doilea sezon al show-ului matrimonial. Opt fete si opt baieti, aflati in cautarea dragostei adevarate s-au intalnit astazi, in Casa Puterea Dragostei', in prima editie a noului sezon al show-ului prezentat de Andreea Mantea. Va prezentam, mai jos, cine sunt noii concurenti. Din primul sezon, au reintrat in cursa cautarii iubirii doua fete si doi baieti: cei doi castigatori ai primului sezon, Bogdan si Bianca, si Jador si Mari. Pentru ca ne-ati urmarit intr-un numar extrem de mare, pentru ca ne-ati fost alaturi si ati traiti alaturi de concurentii nostri fiecare emotie in parte, am revenit si cu sezonul doi. Am inceput al doilea sezon cu opt fete si opt baieti. In fiecare saptamana, unul dintre concurenti va parasi casa . Un alt concurent nou ii va lua locul. Dumneavoastra (n.r. telespectatorii) aveti un cuvant important de spus prin intermediul voturilor, dumneavoastra ii puteti face favoriti, astfel incat sa castige 1500 de Euro pe saptamana. Telespectatorii le pot oferi concurentilor protectie atunci cand este vorba despre eliminare', a spus Andreea Mantea la debutul sezonului doi.
https://tvmania.ro/foto-cine-sunt-concurentii-celui-de-al-doilea-sezon-al-emisiunii-puterea-dragostei-260609.html
 
HBO aduce El Pionero, un serial documentar despre controversatul Jesus Gil, fost președinte al Atletico Madrid
 
Serialul documentar spaniol El Pionero/Pionierul despre Jesús Gil, politician de origine spaniolă, mogul al fotbalului și magnat al proprietăților imobiliare – una dintre cele mai fascinante și controversate personalități din ultimele decenii, este pe HBO GO. Jesús Gil a fost timp de 14 ani președinte al clubului de fotbal Atletico Madrid. Produs de JWP (Muerte en León), regizat de Enric Bach și cu un scenariu de Bach și Justin Webster, El Pionero prezintă viața colorată a lui Gil de-a lungul a patru episoade de câte o oră. Producția scoate la lumină imagini din arhive, înregistrări personale văzute pentru prima dată și interviuri exclusive cu oameni apropiați de acesta.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/video-hbo-el-pionero-serial-documentar-jesus-gil-atletico-madrid
 
AUDIENȚE TV. Simona Halep a fost regina tenisului, Eurosport, regele audiențelor, în finala de la Wimbledon
 
AUDIENȚE. România a fost alături de Simona Halep în finala de mare șlem de la Wimbledon. Simona Halep a dominat în teren, iar Eurosport 2, postul care a difuzat finala Wimbledon, a condus detașat în audiențe. Postul a obținut cifre pe care în mod normal la ating generalistele în prime-time. Televiziunea de sport a avut, pe publicul de orașe și pe cel comercial, o cotă de piață de peste 30%, cu finala fiminină de la Wimbledon, câștigată de Simona Halep. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele finalei Wimbledon, la feminin, dintre Simona Halep și Serena Williams, difuzată de Eurosport 2 (16:00 - 17:10): NAȚIONAL. Eurosport 2 a avut, pe intervalul meciului, peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. A avut cifre triple față de Pro TV, care a fost ieri pe locul al treilea.  Kanal D a fost la mică distanță, pe doi, cu o medie de 900.000 de telespectatori, cu finala emisiunii Puterea Dragostei.  URBAN. Eurosport 2 a câștigat detașat la orașe, cu o medie de 756.000 de telespectatori. A avut cifre duble față de Kanal D și de patru ori mai mari decât Pro TV, ocupantul locului trei. Antena 1 aproape nu s-a văzut în audiențe. A avut poziția a cincea, fiind depășit și de Romania TV. 
https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-tv-simona-halep-eurosport-finala-wimbledon
 
LPF a încasat primii bani pentru drepturile de difuzare ale competiției Casa Liga 1
 
Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) a încasat de la EAD.ro prima tranșă pentru drepturile TV ale meciurilor din Liga I, pentru difuzarea sezonului 2019/2020. Contractul, în valoare de 28 de milioane de euro (fără TVA) per sezon, cuprinde drepturi TV și online, dar și alte drepturi comerciale. Contractul a fost semnat în luna aprilie 2019. În următoarele 5 sezoane, meciurile din Casa Liga 1 se vor vedea pe televiziunile DigiSport, LookPlus/LookSport și TelekomSport. „Noul contract de valorificare a drepturilor media pentru Casa Liga 1 a pornit cu dreptul. Suntem încrezatori că împreună cu partenerul media EAD.ro și cu televiziunile partenere vom continua cu succes proiectul nostru de promovare a fotbalului românesc, concretizat atât prin ridicarea nivelului calitativ al meciurilor din Casa Liga I, cât și prin creșterea interesului publicului față de această competiție”, a declarat Dl. Justin Ștefan, Secretarul general LPF. Parteneriatul EAD – LPF nu se oprește aici, a declarat Orlando Nicoară, directorul general al companiei EAD.ro: „În următoarele sezoane, ne dorim să vedem mai mulți suporteri în fața televizoarelor, dar mai ales pe stadioane. Fotbalul este cel mai iubit sport din România și împreună cu LPF lucrăm deja ca acest lucru să se simtă în numărul suporterilor care asistă la meciurile din Casa Liga 1. Le mulțumim pe această cale partenerilor și le urăm succes celor 14 echipe în noul sezon competițional”.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/lpf-a-incasat-primii-bani-pentru-drepturile-de-difuzare-ale-competitiei-casa-liga-1
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL