×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.07.2019 16:25:15

REVISTA PRESEI / 19 iul 2019 /




Cum s-a împărțit audiența publicității TV în semestrul I 2019
E! difuzează noua serie documentar „RELATIVELY NAT & LIV”
Comisia Europeană a aprobat tranzacția dintre Vodafone Group și Liberty Global
Se formează un nou gigant în industria locală de comunicaţii. Vodafone preia UPC şi intră în forţă pe piaţa de pachete integrate fix-mobil
Grupul Telekom taie iar în carne vie: peste 10% dintre angajaţi, aproape 700 de oameni, vor fi concediaţi
GSP: Toți angajații Telekom Sport vor fi concediați! 130 de oameni. Ce mesaj au primit pe mail
Sezonul al doilea „Vlad“, realizat cu bani de la Guvern: ce finanţare a primit Pro TV
Televiziunea Română, prin Casa de Producție TVR, lansează pe 26 iulie cea de-a treia stagiune a programului „Teatru în TVR”, cu spectacole în Grădina Molière
Acţiunile Netflix au scăzut cu 11% după ce compania a anunţat o scădere a numărului de utlizatori în SUA
E! difuzază o nouă serie „Relatively Nat & Liv”, cu social influencerii Natalie Halcro și Olivia Pierson
Cerbul de Aur 2019: finaliștii concursului internațional de interpretare și-au ales piesele românești
Cum și-a lăsat comunismul amprenta pe chipul orașului românesc, la Digi24
Ediţie specială la TVR 1 “Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea” 8
Televiziunea Română, prin Casa de Producţie TVR, lansează din 26 iulie cea de-a treia ediţie a programului „Teatru în TVR”
După scandalul public, TVR vrea Festivalul Enescu. Negociază pe ultima sută de metri. Ce se întamplă cu Trinitas
VIDEO. N-a fost de râs. CNA a interzis reclama McDonald`s cu mama amuzată de copiii ei care distrug o operă de artă
E amuzant sa mazgalesti picturi în muzeu?”, spune telespectatorul în petiție.
Discovery și TVR, programe speciale la 50 de ani de la aselenizare. Discovery spune Apollo: Povestea Pierdută. TVR, de vorbă cu jurnalistul român care a relatat evenimentul
FOTO. Observatorul orei 19 de pe Antena 1 a întârziat minute bune
S-a aprobat. Pro TV va face serialul Vlad cu bani de la Guvern. Cere ajutor de stat și pentru serialul Profu'
Realitatea TV, taxată de CNA după ce Cozmin Gușă a spus că în spatele Vioricăi Dăncilă ar fi „oameni cu interese externe”
TVR vrea să promoveze Cerbul de Aur cu vloggeri și influenceri
Jason Momoa, invitat special în "Familia Simpson/ The Simpsons"
Orange pierde definitiv procesul cu un client căruia i-a emis o factură de aproape 1.000 euro pentru servicii în roaming în Serbia, cu toate că se afla în Români
FCB Bucharest a câștigat pitch-ul pentru comunicarea ID.3, primul autovehicul fully electric de la Volkswagen


Cum s-a împărțit audiența publicității TV în semestrul I 2019
Grupul de televiziuni Pro TV SRL (CME România) deține o cotă de 29% din volumul total de audiență furnizat de piața TV, în prima jumătate a acestui an, pentru reclamele difuzate. Intact Media Group are o cotă de 24,1%.
În primele șase luni ale acestui an, cele cinci televiziuni din grupul Pro TV (CME România) au înregistrat o cotă piață de 29% din volumul de audiență livrată de piața TV. (Grupul Pro cuprinde: Pro TV, Pro X, Pro Cinema, Pro 2, Pro Gold).
Cotele de piață au fost calculate pe baza punctelor de audiență livrate de televiziuni – GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în semestrul I 2019.
La rândul său, Intact Media Group (cinci televiziuni) are o cotă de 24,1%. (Grupul cuprinde: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV). În această perioadă s-a remarcat Happy Channel, care a obținut o majorare a volumul de audiență de 112% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cele două grupuri rivale, Pro și Intact, dețin o cotă de piață de 53,1%.
Un grup care își consolidează prezența pe piața publicității TV este RCS&RDS (opt televiziuni) cu o cotă de piață de 5,2%.
Societatea Română de Televiziune (SRTV), reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, deține o cotă de piață de 1,2%, mai mică decât cotele grupurilor internaționale Discovery Communications (1,9%), Sony Pictures Televison (1,5%) și Disney (1,7%).
https://www.forbes.ro/cum-s-impartit-audienta-publicitatii-tv-semestrul-2019-143504

E! difuzează noua serie documentar „RELATIVELY NAT & LIV”
Televiziunea E! difuzează noua serie documentar „RELATIVELY NAT & LIV” din 2 august, de la ora 22:00, cu Natalie Halcro și Olivia Pierson, influenceri în social media și verișoare, care au o afacere în Los Angeles și familia în Vancouver, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/e-difuzeaza-noua-serie-documentar-relatively-nat-liv-143448

Comisia Europeană a aprobat tranzacția dintre Vodafone Group și Liberty Global
Vodafone România salută decizia Comisiei Europene de a aproba achiziția operațiunilor locale ale UPC, potrivit comunicatului de presă al companiei. Aceasta face parte dintr-o tranzacție de 18,4 miliarde de Euro între Vodafone Group și Liberty Global, prin care Vodafone Group preia activitățile companiei din Germania, Cehia, Ungaria și România.
Se preconizează ca tranzacția să fie finalizată până la data de 31 iulie 2019.

În viitor, Vodafone România va putea oferi servicii convergente competitive clienților săi, ceea ce îi va permite să își împlinească viziunea de a aduce tehnologia și inovația mai aproape de toată lumea. De asemenea, prin achiziția UPC se creează o competiție sustenabilă și eficientă în cadrul industriei locale de telecomunicații, ceea ce va contribui la creșterea gradului de digitalizare a societății românești.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: „Astăzi am primit vești îmbucurătoare! Pentru Vodafone România, acesta este un pas important spre a deveni un operator consolidat, convergent, care va putea oferi cele mai bune servicii de piața de comunicații fixe și mobile, internet și televiziune. Vreau să mulțumesc în special echipei mele extraordinare, care pune pasiune și dedicare în tot ceea ce face. Suntem cu toții foarte entuziasmați să primim UPC în familia Vodafone în următoarele săptămâni și suntem convinși că, împreună, vom aduce contribuții importante sectorului de comunicații electronice, poziționând România pe o traiectorie ascendentă în ceea ce privește digitalizarea. De acum încolo, împreună cu echipa UPC, vom continua să urmărim țelul nostru de a deveni operatorul preferat al tuturor românilor”.
Mihnea Rădulescu, CEO UPC România: “Ne aflăm într-un moment important din istoria UPC România în urma primirii acordului din partea Comisiei Europene de a ne alătura unuia dintre cei mai puternici operatori la nivel european. De-a lungul timpului, ne-am concentrat eforturile pentru a inova și a aduce servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri, prin contribuția întregii echipe UPC România. Sunt mândru de echipa noastră extrem de dedicată și ambițioasă, care a obținut performanțe remarcabile și a contribuit semnificativ la realizarea acestei tranzacții. După finalizarea acesteia, alăturarea operațiunilor UPC România şi Vodafone România va aduce beneficii relevante la nivelul consumatorilor, precum și al întregii industrii telecom, prin accelerarea inovației și a competitivității. Așteptăm cu încredere momentul în care vom începe să colaborăm cu Vodafone și ne vom uni forțele pentru a contribui la crearea unui jucător puternic pe piața de telecom.”
Această tranzacție face din Grupul Vodafone un campion european în ceea ce privește tehnologia comunicațiilor, acesta deținând cea mai performantă rețea de nouă generație din Europa și fiind capabil să contribuie la Strategia Comisiei Europene de a forma o Piață Digitală Unică prin crearea unei societăți gigabit în Europa până în 2025.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări.
La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.
UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, oferă servicii de televiziune (digitală și analogică), internet în bandă largă și telefonie fixă digitală prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 961,700 de clienți la lumea digitală și le oferă experiențe uimitoare.
Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon.
UPC România este parte din grupul Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, cu operațuni în 10 țări europene care operează sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC.
https://www.forbes.ro/comisia-europeana%cc%86-aprobat-tranzact%cc%a6ia-dintre-vodafone-group-s%cc%a6i-liberty-global-143418

Se formează un nou gigant în industria locală de comunicaţii. Vodafone preia UPC şi intră în forţă pe piaţa de pachete integrate fix-mobil
Cele două companii, cu un business cumulat de 4,5 mld. lei în 2018, vor începe efectiv în august operaţiunile de integrare şi vor putea lansa primele oferte în comun. Vodafone, numărul doi pe piaţa de telefonie mobilă cu aproape 10 milioane de clienţi, va câştiga luna viitoare, odată cu preluarea efectivă a companiei de cablu UPC, un milion de clienţi de servicii fixe şi o reţea care acoperă aproape o jumătate dintre gospodăriile din România, devenind astfel un jucător cu un business anual de aproape 1 mld. euro, care poate ataca de pe o poziţie de forţă segmentul de servicii fixe şi mobile, intrând astfel într-o competiţie şi mai dură cu rivalii de la Telekom, Digi şi într-o oarecare măsură şi cu Orange, care nu are propria reţea fixă. Tranzacţia de 18,4 mld. euro prin care Vodafone a cumpărat operaţiunile americanilor de la Liberty Global (UPC) din România, Germania, Ungaria şi Cehia a fost aprobată ieri de Comisia Europeană, la mai bine de un an de la semnarea contractului dintre cele două părţi. „Astăzi am primit veşti îmbucurătoare! Pentru Vodafone România, acesta este un pas important spre a deveni un operator consolidat, convergent, care va putea oferi cele mai bune servicii de pe piaţa de comunicaţii fixe şi mobile, internet şi televiziune. Suntem convinşi că, împreună cu UPC, vom aduce contribuţii importante sectorului de comunicaţii electronice, poziţionând România pe o traiectorie ascendentă în ceea ce priveşte digitalizarea“, a comentat anunţul Comisiei Europene Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România.
Integrarea celor două companii va crea un jucător puternic pe piaţa de telecom, a declarat şi Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/se-formeaza-un-nou-gigant-in-industria-locala-de-comunicatii-vodafone-preia-upc-si-intra-in-forta-pe-piata-de-pachete-integrate-fix-mobil-18241146

Grupul Telekom taie iar în carne vie: peste 10% dintre angajaţi, aproape 700 de oameni, vor fi concediaţi
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri de peste 900 mil. euro în 2018, are în plan să-şi reducă personalul cu aproape 700 de oameni, reprezentând peste 10% din numărul total de angajaţi, ca parte a unui plan de restructurare care are ca scop simplificarea proceselor şi creşterea eficienţei. „Telekom România anunţă intenţia de a restructura 692 de poziţii din totalul de 5.831 de angajaţi în prezent la nivelul grupului de companii - 438 de poziţii din cadrul Telekom România Communications, respectiv 254 de poziţii din cadrul Telekom România Mobile Communications“, au anunţat reprezentanţii Telekom. Decizia de reducere a numărului de oameni vine şi în contextul scăderii veniturilor şi al unui nivel record al pierderilor şi datoriilor în 2018, conform datelor disponibile la Finanţe. De asemenea, grupurile OTE şi Deutsche Telekom au mandatat banca de investiţii Barclays să găsească un cumpărător fie pentru întregul grup, fie pentru fiecare dintre cele două companii principale care îl formează, conform datelor ZF. La nivelul întregului an 2018 grupul Telekom a avut venituri de 933 mil. euro, mai mici cu 4%, şi un profit operaţional (EBITDA) de 136 mil. euro, în scădere cu 15%. În trimestrul 4 profitul operaţional a căzut cu 40%, iar marja aproape că a scăzut sub 10%, conform datelor grecilor de la OTE, acţionarul majoritar.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-telekom-taie-iar-in-carne-vie-peste-10-dintre-angajati-aproape-700-de-oameni-vor-fi-concediati-18241206

GSP: Toți angajații Telekom Sport vor fi concediați! 130 de oameni. Ce mesaj au primit pe mail
Restructurări masive la postul de televiziune Telekom Sport. Angajații postului de televiziunea au fost anunțați în această dimineață că urmează să fie dați afară, printr-un mail din partea sindicatului, scrie GSP.ro. Toți angajații, adică 130 de oameni, vor fi disponibilizați de la postul de televiziune. Printre posturile restructurate, scrie GSP.ro apar: un manager de proiect, 7 comentatori TV, 6 prezentatori de televiziune, 8 reporteri, 4 editori, 3 redactori, 6 editori de imagine, 7 operatori de imagine și 9 producători audio-video. Mailul primit de angajați a venit nu de la managementul companiei, ci din partea sindicatelor. Mesajul primit prin mail de către angajați, alături de tabelele cu posturile restructurare: "Soluția organizării pe această activitate nu e una eficientă și nu livrează rezultatele necesare, nefiind în linie cu realizarea targetelor și obiectivelor. Contextul economic nu creeză oportunități de menținere și creștere a activității." Anunțul primit de anajații Telekom Sport vine la o zi după ce compania Telekom a făcut public faptul că va restructura 692 de poziții din toată compania. Ce se întâmplă cu postul TV Telekom Sport? Conducerea televiziunii nu i-a anunțat oficial pe angajați că vor rămâne fără job-uri, dar pe holurile televiziunii se discută despre trecerea acestora către Look Sport, mai scrie GSP. Angajații pleacă, dar postul TV continuă să emită? Contactați de Paginademedia.ro, oficialii Telekom au precizat că "acestea vor continua sa difuzeze continut sportiv si emisiuni tematice de calitate, pe care clientii le vor putea urmari in continuare". Poziția integrală Telekom pentru Paginademedia.ro: “Telekom Romania a anuntat ieri intentia de a restructura 692 de pozitii la nivelul grupului de companii. Pozitiile care urmeaza sa fie restructurate vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale companiei, in linie cu strategia de simplificare si digitalizare. În ceea ce priveste canalele Telekom Sport, acestea vor continua sa difuzeze continut sportiv si emisiuni tematice de calitate, pe care clientii le vor putea urmari in continuare.” Telekom România a anunțat încă de ieri, printr-un comunicat de presă, că urmează să restructureze 692 de poziții din totalul de 5.831 de angajați. Este vorba despre 438 de poziţii din cadrul Telekom Romania Communications S.A., respectiv 254 de poziţii din cadrul Telekom Romania Mobile Communications S.A.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/restructurari-la-telekom-sport

Sezonul al doilea „Vlad“, realizat cu bani de la Guvern: ce finanţare a primit Pro TV
Solicitarea postului Pro TV privind acordarea unui ajutor pentru sezonul al doilea al serialului „Vlad“, a fost aprobată de Comisia Naţională de Prognoză. Sezonul doi din serialul „Vlad“, care va debuta în toamnă la Pro TV, va fi realizat (şi) cu bani de la Guvern, potrivit Paginademedia.ro. Astfel, după ce Pro TV a depus, pe 16 mai, la Comisia Naţională de Prognoză o solicitare privind acordarea unui ajutor de 5,4 milioane de lei, aproximativ 1,1 milioane de euro, pentru noul sezon al serialului „Vlad“, postul de televiziune va primi 4,2 milioane de lei, aproape un milion de euro, conform informaţiilor publicate pe site-ul instituţiei. Totodată, Pro TV mai cere un ajutor de stat pentru serialul „Profu'“, mai notează Paginademedia.ro. Pentru acest proiect, Pro TV a solicitat pe 10 iulie suma de 2,2 milioane de lei, această cerere fiind, momentan, în analiză. Guvernul a decis, în luna iunie 2018, că va acorda ajutoare de stat în valoare totală anuală de 50 de milioane de euro, până în 2020, producătorilor de film care vor promova identitatea culturală naţională şi a minorităţilor naţionale din România, dar şi zone geografice sau un oraş din ţară. Guvernul arăta atunci că un singur proiect va putea primi finanţare de până la 10 milioane de euro. „Valoarea maximă a ajutorului de stat nu poate depăşi 10 milioane de euro pentru fiecare proiect finanţat din această schemă”, se arată într-un comunicat.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/sezonul-doilea-vlad-realizat-bani-guvern-finantare-primit-pro-tv-1_5d30952c892c0bb0c695ae97/index.html


Televiziunea Română, prin Casa de Producție TVR, lansează pe 26 iulie cea de-a treia stagiune a programului „Teatru în TVR”, cu spectacole în Grădina Molière
Televiziunea Română continuă programul „Teatru în TVR”, pregătind o stagiune cu șase spectacole. Comedie - aceasta este tema noii stagiuni „Teatru în TVR”. Fiecare spectacol va avea mai multe reprezentaţii, astfel încât spectatorii să-şi poată alege data la care doresc să vină în Grădina Molière, în perioada 26 iulie - 14 septembrie.
Cele șase titluri care se vor juca în actuala stagiune „Teatru în TVR” sunt:
– „Ursul” de A.P. Cehov, Teatrul Coquette.
– „Paiațele / Efectul dăunător al tutunismului și alcoolismului asupra organismului”, o fantezie de Niculae Urs, după A.P. Cehov și nu numai…, Teatrul Nottara
– „Acești nebuni făţarnici” de Teodor Mazilu, o coproducție Teatrul Arte dell’Anima – TVR
– „Cerere în căsătorie” de A.P. Cehov, Teatrul de Artă
– „Magnolii și cianură” de Olga Delia Mateescu, Teatrul Coquette
– „Masa puterilor noastre” de Petre Barbu, Teatrul de Comedie
Demeter András István, coordonator Casa de Producţie TVR: „Dorinţa noastră cea mare este ca, de anul acesta, să însuflețim locul de unde a început istoria Televiziunii Române, locul din care s-au făcut primele transmisiuni în direct: studiourile Molière și Grădina Molière. Astfel, spectacolele actualei stagiuni se vor juca în acest spaţiu cu o încărcătură specială”.
Toate spectacolele se desfășoară în aer liber, iar accesul spectatorilor se va face din strada Amiral Constantin Bălescu, la adresa Molière 2-4 din București.
Dacă vremea va fi nefavorabilă și reprezentația nu poate avea loc, biletele achiziţionate de spectatori rămân valabile pentru una dintre următoarele reprezentații ale aceluiași spectacol, iar detaliile despre o eventuală reprogramare vor fi disponibile pe site-urile teatrelor partenere.
Biletele pot fi cumpărate de la teatrele partenere. La „Grădina Molière”, biletele pot fi achiziţionate cu o oră înainte de începerea spectacolului.
Spectacolele vor fi înregistrate și difuzate pe canalele TVR. Prin participarea la acest program, spectatorii sunt, implicit, de acord cu eventuala apariție în cadrele care conțin public.
Toate informațiile referitoare la programarea spectacolelor pot fi găsite pe tvr.ro şi pe pagina de FB Casa de Producţie TVR.
https://www.forbes.ro/televiziunea-romana-prin-casa-de-productie-tvr-lanseaza-pe-26-iulie-cea-de-treia-stagiune-programului-teatru-tvr-cu-spectacole-gradina-moliere-143478

Acţiunile Netflix au scăzut cu 11% după ce compania a anunţat o scădere a numărului de utlizatori în SUA
Acţiunile gigantului de streaming Netflix au scăzut dramatic joi înainte de începerea şedinţei de tranzacţionare, după ce compania a raportat în faţa investitorilor o scădere a numărului de utilizatori din SUA, potrivit Bloomberg. Astfel, preţul înregistrat de acţiunile Netflix joi la ora 15.00, înaintea deschiderii şedinţei de tranzacţionare din SUA, era de 321,1 dolari, în scădere cu 11,4% pe Nasdaq. Netflix a raportat o scădere a numărului de clienţi din SUA cu 130.000 de persoane, ca rezultat al preţurilor ridicate şi a conţinutului mai slab calitativ. La nivel internaţional, compania a atins cu greu doar jumătate din ţinta de utilizatori noi şi a atras doar 2,8 miloane de oameni. „Netflix are un drum dificil în faţă, plin de competitori şi îngreunat de eliminarea unor show-uri populare de pe platformă”, spune Eric Haggstrom, analist în cadrul Emarketer, care consideră că noile conţinuturi ce vor fi lansate în următorul trimestru ar putea schimba cursul companiei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/actiunile-netflix-au-scazut-cu-11-dupa-ce-compania-a-anuntat-o-scadere-a-numarului-de-utlizatori-in-sua-18240534

E! difuzază o nouă serie „Relatively Nat & Liv”, cu social influencerii Natalie Halcro și Olivia Pierson
E! invită publicul în mijlocul familiei cu noua serie documentar, Relatively Nat & Liv în premieră din 2 august, de la 22:00. Noua serie le prezintă pe verișoarele și social influencer Natalie Halcro și Olivia Pierson, împreună cu unita lor familie, cum combină cu frumusețea și faima din Los Angeles cu umilele dar amuzantele radacini din Vancouver. Cunoscute ca influencers în domeniile beauty și fashion în social media, Natalie și Olivia știu că succesul în Los Angeles presupune mai mult de un selfie reușit. După ce au câștigat experiență în lumea afacerilor prin intermediul mai multor colaborări cu mărci de renume, cele două verișoare solicită acum ajutorul fraților lor, Joel și Owen, pentru a lansa propria colecție de haine. Fetele sacrifică timpul alocat afacerii pentru a merge acasă, în Vacouver să își viziteze familia, ocazie cu care dezvăluie publicului un aspect al vieții lor care nu este expus pe rețelele de socializare. Întregul grup se adună în jurul energicelor mame, Rhonda și Julia, care planifică vacanțele împreună și cinele de duminică seara. Natalie este foarte apropiată și de sora ei, Stephanie, este o persoană independentă și plină de viață, aspecte care o fac să fie considerată oaia neagră' a familiei.
https://tvmania.ro/postul-e-difuzaza-o-noua-serie-relatively-nat-liv-cu-social-influencerii-natalie-halcro-si-olivia-pierson-260699.html

Cerbul de Aur 2019: finaliștii concursului internațional de interpretare și-au ales piesele românești
Cei 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare și-au ales piesele din repertoriul românesc pe care le vor cânta pe scena Festivalului „Cerbul de Aur'. Continuând o tradiție de jumătate de secol, concurenții ediției cu numărul 19 a evenimentului vor interpreta şi o melodie autohtonă pe scena festivalului. Vor fi abordări inedite, Tamara, Ralfs Eilans, Veronica Liberati, Florin Răduță, Anna Odobescu, Alfie Arcuri, Renate, Cynthia Verazie, Eliza G, Syuzanna Melqonyan, Monika Marija și Sara de Blue încercând să impresioneze juriul cu o piesă din repertoriul propriu dar și cu cea din repertoriul românesc, pregătită special pentru concursul din Piața Sfatului.

https://tvmania.ro/cerbul-de-aur-2019-finalistii-concursului-international-de-interpretare-si-au-ales-piesele-romanesti-260710.html

Cum și-a lăsat comunismul amprenta pe chipul orașului românesc, la Digi24
Campania 1989. Anul care a schimbat lumea' continuă şi înluna iulie în jurnalele Digi24, cu seria dedicată arhitecturii și urbanismului în comunism. De luni, 21 iulie 2019, Elena Tănase ne arată cum a influențat totalitarismul atât spațiul public, cât și felul în care oamenii își petreceau viața de toate zilele.Arhitecţi, istorici, bloggeri şi locuitori ai unor spaţii definitorii arhitecturalexplică la Digi24 de ce multe oraşe româneşti, de la Suceava la Galaţi, la Deva, Craiova sau Braşov, seamănă între ele până la confuzie, de ceBucureştiul nu reuşeşte să îşi vindece, nici la 30 de ani de la cădereacomunismului, imensa traumă provocată în anii ‘80 de distrugerea șidemolarea a 5,9 de kilometri pătraţi de case, grădini, școli, biserici și spitale şi care sunt, totuşi, perspectivele însănătoşirii.
https://tvmania.ro/cum-si-a-lasat-comunismul-amprenta-pe-chipul-orasului-romanesc-la-digi24-260713.html

Ediţie specială la TVR 1 “Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea”
Nume cunoscute în lumea ştiinţifică – cosmonautul Dumitru Prunariu, publicistul Alexandru Mironov, astronomul Adrian Șonka şi Botond Istvándi, unul dintre organizatorii Expoziției Space Adventure – se vor afla alături de Mihai Constantin sâmbătă, 20 iulie, în studioul TVR 1, pentru ediţia specială, Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea'. La dezbaterea dedicată împlinirii a 50 de ani de la momentul în care echipajul american Apollo 11 păşea în premieră pe Lună li se va alătura, prin telefon, Andrei Bacalu, jurnalistul care a relatat aventura selenară pentru români. Aselenizarea reprezintă provocarea pe care temerarii generaţiei de atunci o aruncă celor de astăzi. Jurnalistic a însemnat un record absolut de audienţă, la care a contribuit şi Televiziunea Română. Ştiinţific a reprezentat finalul unei curse cu obstacole între Uniunea Sovietică şi Statele Unite ale Americii. Oare mai este Luna o provocare pentru Mileniul III, sau ne vom îndrepta direct către alte corpuri cereşti? Aflaţi răspunsul sâmbătă, de la ora 13.00, într-o ediţie specială a Televiziunii Române – Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea', alături de câţiva invitaţi foarte speciali', spune moderatorul Mihai Constantin.
https://tvmania.ro/editie-speciala-la-tvr-1-un-salt-urias-pentru-omenire-aselenizarea-260716.html

Televiziunea Română, prin Casa de Producţie TVR, lansează din 26 iulie cea de-a treia ediţie a programului „Teatru în TVR”
Televiziunea Română continuă programul „Teatru în TVR', pregătind o stagiune în adevăratul sens al cuvântului. Comedie – aceasta este tema celei de-a treia ediţii a programului „Teatru în TVR'. Se vor juca 6 titluri, fiecare dintre spectacolele stagiunii având mai multe reprezentaţii, astfel încât spectatorii să îşi poată alege data la care doresc să vină în Grădina Molière, în perioada 26 iulie – 14 septembrie.
https://tvmania.ro/televiziunea-romana-prin-casa-de-productie-tvr-lanseaza-din-26-iulie-cea-de-a-treia-editie-a-programului-teatru-in-tvr-260739.html

După scandalul public, TVR vrea Festivalul Enescu. Negociază pe ultima sută de metri. Ce se întamplă cu Trinitas
TVR, discuții cu organizatorul Festivalului Enescu, pentru a prelua totuși evenimentul. Postul publică încearcă, pe ultima sută de metri, să preia drepturile pentru Festivalul George Enescu. Discuțiile vin în contextul în care Televiziunea Publică nu a luat, în primă fază, drepturile pentru Festivalul George Enescu (postul Trinitas a obținut transmisiunile evenimentului), decizie care a stârnit reacții în spațiul public. Din informațiile Paginademedia.ro, reprezentanții TVR au format, săptămâna aceasta, o nouă comisie care să negocieze cu Artexim, organizatorul evenimentului. Ce se întâmplă cu Trinitas, postul Patriarhiei, care luase drepturile pentru Festivalul Enescu? Din informațiile Paginademedia.ro, colaborarea cu Trinitas rămâne valabilă oricum. În prezent se caută o formulă de colaborare tripartită, prin care TVR să poată prelua o serie de concerte, din cele peste 80. Amintim că TVR, un partener tradițional al festivalului, a pierdut în favoarea canalului Trinitas drepturile de difuzare ale evenimentului, după ce a refuzat cerințele tehnice ale organizatorilor Festivalului George Enescu. Din informațiile Paginademedia.ro, conducerea TVR a refuzat să dea, pentru transmiterea evenimentului, două care de transmisie HD, motivând că evenimentul este difuzat pe TVR 3 și nu pe canalele principale ale postului public. În această situație, reprezentanții evenimentului au căutat în industrie un alt partener. Așa a apărut televiziunea Trinitas, care a acceptat să transmită evenimentul în condițiile cerute, pun la dispoziție echipamente de calitate și au o istorie de transmisiuni mari.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/tvr-vrea-inceperea-negocierilor-cu-organizatorii-festivalului-enescu

VIDEO. N-a fost de râs. CNA a interzis reclama McDonald`s cu mama amuzată de copiii ei care distrug o operă de artă
O "promoție cu zâmbet" nu a fost deloc "de râs". Aspru criticată în online, reclama McDonald`s, cu o mamă care se amuză după ce copiii ei au distrus un tablou într-un muzeu, n-a fost nici pe gustul CNA. Consiliul Național al Audiovizualului a decis interzicerea de pe TV a clipului publicitar, întrucât încurajează „comportamente imorale”. Deși clipul nu mai rulează pe TV, CNA a dat decizia de intrare în legalitate pentru ca acesta să nu mai fie reluat pe viitor. Campania a ajuns în vizorul CNA după ce a primit o reclamație de la un telespectator. „Reclama zâmbete la McDonald's în care doi copii mâzgălesc o pictură într-un muzeu, iar mama lor râde. Ce fel de educație inspiră această reclamă?

E amuzant sa mazgalesti picturi în muzeu?”, spune telespectatorul în petiție.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/video-cna-a-interzis-reclama-mcdonalds

Discovery și TVR, programe speciale la 50 de ani de la aselenizare. Discovery spune Apollo: Povestea Pierdută. TVR, de vorbă cu jurnalistul român care a relatat evenimentul
TVR și Disocvery sărbătoresc cu producții speciale jumătate de secol de când astronautul Neil Armstrong a făcut primii pași pe Lună. Postul public va difuza o dezbatere în care invitați sunt cosmonautul Dumitru Prunariu, publicistul Alexandru Mironov, astronomul Adrian Șonka şi Botond Istvándi, unul dintre organizatorii Expoziției Space Adventure. Acestora li se va alătura, prin telefon, Andrei Bacalu, jurnalistul care a relatat aventura selenară pentru români acum 50 de ani. Discovery a realizat cu această ocazie un documentar APOLLO: Povestea Pierdută, ce conține numeroase imagini de arhivă. TVR. Nume cunoscute în lumea ştiinţifică - cosmonautul Dumitru Prunariu, publicistul Alexandru Mironov, astronomul Adrian Șonka şi Botond Istvándi, unul dintre organizatorii Expoziției Space Adventure - se vor afla alături de Mihai Constantin sâmbătă, 20 iulie, de la ora 13.00, în studioul TVR 1, pentru ediţia specială, “Un salt uriaş pentru omenire - Aselenizarea”. La dezbaterea dedicată împlinirii a 50 de ani de la momentul în care echipajul american Apollo 11 păşea în premieră pe Lună li se va alătura, prin telefon, Andrei Bacalu, jurnalistul care a relatat aventura selenară pentru români.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/discovery-tvr-programe-50-de-ani-aselenizare

FOTO. Observatorul orei 19 de pe Antena 1 a întârziat minute bune
Observatorul 19 de pe Antena 1 a început în această seară mai târziu. Cu 11 minute după ora 19.00, ora la care ar fi trebuit să înceapă programul informativ al Antenei 1. De obicei, Observatorul de la 19.00 începe, ca și Știrile Pro TV, în jurul orei 18.58-18.59. Situația a fost semnalată de mai mulți cititori Paginademedia.ro. Astfel, la ora 19.00, când ar fi trebuit să înceapă Observatorul, pe Antena 1 era încă emisiunea Acces Direct, care avea un moment de muzică populară. A urmat apoi o știre despre manelistul Adrian Minune care va deveni bunic. Emisiunea Acces Direct s-a încheiat la 19.11 și tot atunci a început și Observatorul.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/observatorul-antenei-1-a-inceput-mai-tarziu

S-a aprobat. Pro TV va face serialul Vlad cu bani de la Guvern. Cere ajutor de stat și pentru serialul Profu'
Solicitare aprobată. Sezonul doi din serialul Vlad va fi realizat (și) cu bani de la Guvern. Cererea Pro TV de finanțare pentru noul sezon „Vlad” a fost aprobată de Comisia Națională de Prognoză, cea care administrează schema de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice. Astfel, potrivit informațiilor publicate astăzi pe site-ul instituției, Pro TV va primi 4,2 milioane de lei (aproape un milion de euro). Suma (care reprezintă 35% din bugetul producției) este apropiată de cea cerută inițial de postul de televiziune: 5,4 milioane de lei.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/pro-tv-ajutor-guvern-vlad-profu

Realitatea TV, taxată de CNA după ce Cozmin Gușă a spus că în spatele Vioricăi Dăncilă ar fi „oameni cu interese externe”
Realitatea TV, amendată de CNA după ce Cozmin Gușă a spus că în spatele premierului Viorica Dăncilă ar fi „oameni cu interese externe”, oameni din „statul paralel”, fără ca acesta să vină cu dovezi pentru cele afirmate. Consiliul Național al Audiovizualului a decis în ședința publică de astăzi, amendarea televiziunii cu 5.000 de lei pentru atacurile lui Cozmin Gușă, consultant politic și proprietar Realitatea TV, la adresa Vioricăi Dăncilă. Este vorba despre ediția din 29 iunie a emisiunii Realitatea Românească, prezentată de Octavian Hoandră. O ediție în care Cozmin Gușă a intrat în direct prin telefon.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/realitatea-tv-taxata-cna-cozmin-gusa-viorica-dancila

TVR vrea să promoveze Cerbul de Aur cu vloggeri și influenceri
Cerbul de Aur va fi promovat și cu ajutorul influencerilor. Cel puțin așa își propune postul public de televiziune pentru festivalul pe care îl organizează în acest an. Ideea a fost deja discutată în ultimul Comitet Director al TVR, iar decizia a fost luată. "Se aprobă începerea negocierilor în vederea selecţiei de influenceri (bloggeri/vloggeri) care vor asigura promovarea Festivalului Internaţional Cerbul de Aur în mediul on-line, prin intermediul blogurilor/vlogurilor personale", se arată în hotărârea Comitetului Director, intrată în posesia Paginademedia.ro. Potivit aceleiași hotărâri, sursa de finanțare va fi "bugetul Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, surse proprii." Pentru conceptul de creație pentru promovare, TVR va lucra cu un partener extern. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, nu a fost stabilită firma, doar a fost aprobată ideea de principiu. "Se aprobă încheierea unui contract privind achiziţia de servicii de realizare concept de creaţie şi comunicare, inclusiv execuţie şi implementare copy-uri pentru promovarea Festivalului Cerbul de Aur 2019", se arată în Hotărârea ultimului Comitet Director.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/tvr-vrea-sa-promoveze-cerbul-de-aur-cu-vloggeri-si-influencer

Jason Momoa, invitat special în "Familia Simpson/ The Simpsons"
Actorul american Jason Momoa, starul francizei "Aquaman", este invitat special într-un episod din cel de-al 31-lea sezon al serialului animat "Familia Simpson/ The Simpsons", potrivit contactmusic.com. Starul îşi împrumută vocea versiunii sale animate, care soseşte în oraşul Springfield pentru a participa la Festivalul San Castellaneta. Al Jean, producător executiv al serialului, spune că Momoa este o vedetă care prezintă legenda unui sfânt martirizat, o "poveste care a stat la baza originii îngheţatei de fistic". Apoi personajele Patty şi Selma vor ca el să le acorde câte un autograf pe sâni, dar Momoa fuge. În vârstă de 39 de ani, Jason Momoa este actor, scenarist, regizor şi producător şi este celebru pentru rolul Aquaman din filme ale francizei DC - "Batman v Superman: Dawn of Justice" (2016), "Justice League" (2017), "Aquaman" (2018). Este cunoscut şi pentru rolurile Ronon Dex, din serialul TV de succes "Stargate Atlantis" (2004 - 2009), Khal Drogo, din producţia HBO "Game of Thrones" (2011 - 2012), şi Declan Harp, din seria CBS "Frontier".
https://www.mediafax.ro/life-inedit/jason-momoa-invitat-special-in-familia-simpson-the-simpsons-18241974

Orange pierde definitiv procesul cu un client căruia i-a emis o factură de aproape 1.000 euro pentru servicii în roaming în Serbia, cu toate că se afla în Români
Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a pierdut definitiv în instanță procesul prin care a solicitat anularea unei amenzi a Protecției Consumatorilor din 2018, sancțiune aplicată pentru că a facturat un client cu aproape 1.000 de euro pentru servicii de internet în Serbia, cu toate că acesta nu se afla în țara vecină. În urma sesizării clientului, Protecția Consumatorilor a efectuat un control și a amendat compania cu 3.000 de lei în septembrie 2018. Totodată, instituția de control a dispus anularea facturii emisă de operatorul de telefonie mobilă pentru serviciile de internet în roaming. Potrivit datelor din dosar, clientul se afla pe teritoriul României, într-o deplasare dinspre Slatina spre Timișoara, și, accesând serviciile de internet de pe propriul telefon conectat la rețeaua Orange, operatorul de telefonie i-a facturat acest serviciu ca și cum acesta se afla pe teritoriul Serbiei, sub formă de servicii de internet în roaming prin rețeaua Telenor Serbia, în sumă de 979,571 euro, respectiv 4.546,18 lei. Clientul deținea un abonament Orange Me 7, care includea în preț și servicii de internet pe teritoriul României, fără costuri suplimentare.
https://www.profit.ro/stiri/orange-pierde-definitiv-procesul-cu-un-client-caruia-i-a-emis-o-factura-de-aproape-1-000-euro-pentru-servicii-in-roaming-in-serbia-cu-toate-ca-se-afla-in-romania-19060713

FCB Bucharest a câștigat pitch-ul pentru comunicarea ID.3, primul autovehicul fully electric de la Volkswagen
În primăvara acestui an. Volkswagen a lansat un pitch de creație pentru comunicarea lansării ID.3 și a parteneriatului UEFA EURO 2020. FCB Bucharest a venit cu ideea câștigătoare, un concept centrat pe designul și tehnologia mașinii, precum și pe impactul pozitiv pe care noul model fully electric îl aduce mediului. Volkswagen este mobility partner la EURO 2020.
Obiectivele campaniei sunt creșterea nivelului de conștientizare asupra beneficiilor oferite de mașinile electrice asupra mediului, cât și asupra avantajelor pentru cei care le conduc.
FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Karina Condescu – Strategic Planner, Emanuel Borcescu – Head of Art, Arpad Fekete – Senior Art Director, Alexandra Buligescu – Senior Copywriter, Simina Lambrino – Client Service Director, Andreea Cucu – Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager, Delia Constanda – PR Executive.
Bogdan Florea, Brand Manager VW Autoturisme: „Cu ID., Volkswagen începe o nouă eră a electromobilității: inteligentă, inovativă și sustenabilă. ID. este o expresie actualizată a mărcii și un manifesto pentru viitor. Ne-a bucurat răspunsul pozitiv primit din partea clienților noștri, care au rezervat exemplare produse în seria limitată, chiar înainte de prezentarea oficială a modelului. Suntem siguri că ID. va revoluționa piața de mașini electrice din România prin prețul, calitatea și tehnologiile de care va dispune. Ne-a plăcut abordarea integrată venită de la FCB Bucharest și suntem nerăbdători să aducem experiența ID. aproape de publicul din România”.
Cornel Gologan, Creative Director FCB Bucharest: „Campania cu care am „parcat” ID-ul la FCB este Das Electric Revolution. E o idee cu care (sperăm să) transmitem toate intențiile și așteptările pe care VW le are de la ID 3. Oricât de limbă de lemn sună, VW va revoluționa piața de mașini electrice. E o promisiune pe care au făcut-o la nivel mondial, o să ne vizeze și pe noi de anul viitor. Și e nevoie de max juma’ de oră de research pe net ca să te prinzi că au cu ce. După fel de fel de experiemente pe care le-au făcut alți producători cu modele la prețuri exorbitante sau cu autonomii ridicole, VW pune pe străzi o mașină care are preț de Golf și pe care nu trebuie să o bagi în priză vreo 550 de kilometri. Și care, dacă mai e nevoie să pun reflectorul pe ID, e un Volkswagen.”
https://www.forbes.ro/fcb-bucharest-castigat-pitch-ul-pentru-comunicarea-id-3-primul-autovehicul-fully-electric-de-la-volkswagen-143470
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL