×

Revista presei -- Data și ora publicării: 24.07.2019 22:54:19

REVISTA PRESEI / 24 iul 2018 /




CME crede că publicitatea la TV își va reveni în România după șocul din prima parte a anului
Veniturile CME în România (Pro TV) au scăzut cu 8,8% în prima jumătate a acestui an față de aceeași perioadă a anului 2018
Instagram a luat decizia de a ascunde numărul de like-uri la postări. Influencerii sunt revoltați și șocați de decizia rețelei sociale
CNA - Radio Trinitas a primit somaţie publică pentru emisiunea în care preotul Vasile Răducă a făcut afirmaţii controversate; Antena 1 a fost amendată cu 50.000 de lei
Miroslav Majoros, CEO al Telekom: O amânare a licitaţiei 5G cu câteva luni ar fi bine-venită, toţi operatorii ar avea timp să se pregătească
Televiziunea AMC anunță că va produce sezonul doi al serialului „NOS4A2”
Distribuitorul IT Veracomp, parte a unui grup polonez, şi-a majorat afacerile în România cu 24% în 2018, ajungând la 44,3 mil. lei, dar cu un profit de numai 355.000 lei, minus 83%
DERAPAJ. Povești cu pedofili la Acces Direct. Detalii explicite la o oră accesibilă minorilor. Ce amendă a primit Antena 1
Primul proiect WiFi4EU implementat în România
Orange, Telekom și alte companii sunt la STS
Institutiile statului evita sa se mute in cladirile confiscate de la Voiculescu


CME crede că publicitatea la TV își va reveni în România după șocul din prima parte a anului
Raportul la șase luni al CME, compania care deține Pro TV în România, este optimist cu privire la redresarea cheltuielilor cu publicitatea la TV, afectate în prima parte a anului de taxele suplimentare pentru anumite sectoare impuse de Guvern, informează Media Expres.
Deși România a avut cea mai mare creștere a PIB-ului (4,3%) și a consumului populației (6,3%) din regiune, încasările nete din publicitatea TV au scăzut cu 2,3%, în contrast cu Bulgaria și Cehia, Slovacia, notează Media Expres, potrivit raportului financiar al CME.
În primele șase luni ale anului 2019, PIB-ul a crescut în fiecare dintre țările în care CME operează cu o rată care depășește rata medie de creștere din Europa de Vest, tendință constantă în ultimii patru ani, potrivit raportului companiei americane. Rata creșterii economice este ușor mai scăzută decât în aceeași perioadă în 2018, deoarece exporturile au scăzut ușor în anumite țări, ceea ce se pare că este legat de o încetinire a economiei germane și de incertitudinea privind impactul tarifelor asupra comerțului mondial, precum și termeni finali sub care Marea Britanie va ieși din UE.
Cu toate acestea, consumul privat autohton rămâne robust, susținut de șomajul scăzut și de salariile medii mai ridicate, iar analiștii prognozează că nivelul creșterii va fi menținut pe durata anului 2019.
CME estimează că piețele de publicitate TV din țările în care își desfășoară activitatea au crescut în medie cu 2%, în primele șase luni ale anului 2019, față de aceeași perioadă din 2018. Atât în Cehia, cât și în Slovacia, prețurile medii ale pieței au crescut semnificativ, ceea ce a fost parțial compensat prin scăderea vânzării de GRP-uri. Creșterea în Slovacia a reflectat, de asemenea, cheltuielile guvernamentale pentru diverse campanii publice de informare.
Declinul pieței din România a reflectat scăderea cheltuielilor de către agențiile de publicitate afectate în mod direct de noile impozite impuse în primul trimestru al anului 2019 în anumite sectoare ale economiei, inclusiv în domeniul telecomunicațiilor și al serviciilor bancare; totuși, declinul vânzărilor în prima jumătate a anului a fost în mare parte compensat de prețurile medii mai ridicate ale pieței.
În Slovenia, au fost vândute mai puține GRP din cauza scăderii cheltuielilor de către companiile multinaționale mai mari, care au fost compensate în mare parte de prețurile medii mai ridicate ale pieței, reflectând mai multe cheltuieli de la agenții de publicitate mai mici.
CME se așteaptă ca tendința generală de creștere a cheltuielilor pentru publicitatea televizată să continue pentru restul anului 2019, susținută de o prognoză a creșterii puternice a consumului privat real, pentru anul în curs.
În România, poate exista un impact asupra nivelului cererii din partea agențiilor de publicitate din sectoarele afectate de noile impozite implementate în primul trimestru; cu toate acestea, cheltuielile efectuate de clienți în anumite sectoare au început să se redreseze în al doilea trimestru și CME anticipează că această tendință va continua și în a doua jumătate a anului 2019. Pe baza nivelului general al angajamentelor de cheltuieli pentru anul 2019, jumătatea anului va fi mai mult decât compensată de cheltuielile de la clienții din sectoarele afectate, precum și de cheltuielile suplimentare de la alți clienți, se mai arată în raportul CME.
Pro TV a avut încasări în scădere în România în primele șase luni ale anului, cu venituri nete de 48,3 milioane de dolari față de 49,5 în primele șase luni din 2018.
Încasările din publicitate au fost aproape constante, de 36,5 în 2019 față de 36,7 în 2018, dar încasările din tarifele pe abonat au scăzut cu aproape un milion de dolari, de la 11,5 la 10,9 milioane de dolari, alte venituri fiind de 903.000 de dolari, față de 1,24 milioane în prima jumătate a anului trecut.
Compania explică faptul că în România veniturile din publicitatea de televiziune au crescut în trimestrul al doilea, prețurile crescând semnificativ. Încasările mai mari în perioada care a inclus Paștele din 2019 au compensat cheltuielile reduse de către agențiile de publicitate afectate direct de noile impozite impuse în primul trimestru al anului 2019 în anumite sectoare ale economiei, inclusiv în domeniul telecomunicațiilor și al serviciilor bancare.
Cheltuielile clienților din sectoarele afectate au fost semnificativ mai scăzute în primele trei luni ale anului 2019 față de aceeași perioadă a anului 2018, ceea ce a dus la o scădere generală a veniturilor din publicitatea TV în prima jumătate a anului.
CME arată în Raport faptul că cheltuielile efectuate de clienți în anumite sectoare au început să se redreseze în al doilea trimestru și această tendință va continua în a doua jumătate a anului 2019.
Pe baza nivelului general al angajamentelor de cheltuieli pentru anul 2019, CME crede că scăderea veniturilor din publicitatea televiziunii în prima jumătate a anului va fi mai mult decât compensată de cheltuielile din partea clienților din sectoarele afectate, precum și de cheltuielile suplimentare de la alți clienți. Taxele de distribuție și veniturile din abonamente au crescut în perioadele trimestriale și anuale, în principal datorită creșterii numărului mediu de abonați.
Pro TV a scăzut în al doilea trimestru și în prima jumătate a anului 2019 costurile de conținut, folosind mai mult conținut străin și mai puține drepturi în domeniul sportului, deoarece nu mai difuzează meciurile din Liga Campionilor UEFA, fapt parțial compensat de episoadele suplimentare ale anumitor titluri locale, în comparație cu programul din 2018, notează Media Expres.
Veniturile CME în România (Pro TV) au scăzut cu 8,8% în prima jumătate a acestui an față de aceeași perioadă a anului 2018
În primele șase luni ale acestui an, veniturile nete ale companiei americane Central European Media Enterprises Ltd. (CME) s-au ridicat la 330,1 milioane de dolari, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. CME operează televiziuni în România (Pro TV), Cehia, Bulgaria, Slovenia și Slovacia.
În primul semestru al acestui an, CME a înregistrat un profit înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (OIBDA) în valoare de 111,39 milioane de dolari, în creștere cu 15,8% față de aceeași perioadă a anului 2018, conform raportului financiar al companiei.
În România, CME a avut venituri nete de 87,17 milioane de dolari, în scădere cu 8,8% față de semestrul I din 2018. OIBDA a atins valoarea de 42,7 milioane de dolari, mai redusă cu 0,7% față de aceeași perioadă a anului 2018.
În România, CME operează licențele televiziunilor Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV International și Pro TV Chișinău.
CME are operațiuni în televiziunile în alte patru țări din zonă: Cehia, Slovacia, Bulgaria și Slovenia.
Cele mai mari venituri obținute de CME s-au înregistrat în Cehia: 114,6 milioane de dolari, în creștere cu 1,9% față de trimestrul I 2018. OIBDA a fost de 47,2 milioane de dolari.
Se constată că profitul (OIBDA) obținut în România (42,7 milioane de dolari) este al doilea ca mărime dintre toate țările în care activează CME: Bulgaria (14 milioane de dolari), Slovacia (10,2 milioane de dolari), Slovenia (11,1 milioane de dolari) și Cehia (47,2 milioane de dolari).
https://www.forbes.ro/veniturile-cme-romania-pro-tv-au-scazut-cu-88-prima-jumatate-acestui-fata-de-aceeasi-perioada-anului-2018-143776

Instagram a luat decizia de a ascunde numărul de like-uri la postări. Influencerii sunt revoltați și șocați de decizia rețelei sociale
Mai mulți influenceri australieni care își câștigă banii din reclamele de pe Instagram s-au plâns de decizia rețelei sociale de a ascunde publicului numărul de like-uri la postări. Instagram a luat această măsură în câteva țări, printre care și Australia.
Mikaela Testa are 41,5 milioane de urmăritori și face reclame la branduri de fashion pe Instagram. Modelul nu este de acord cu ultima decizie a Instagram, scrie revista de modă Elle Australia.
„Este o zi tristă pentru cei care au Instagram ca job. În ciuda a ceea ce ai putea crede, Instagram este un job REAL, iar cei din domeniu au muncit din greu să ajungă unde sunt”, a scris ea pe Facebook, rețeaua socială care deține și Instagram.
Un alt „instagramer” destul de cunoscut în Australia este Nasser Sultan. Antrenor personal de fitness, el este considerat un micro-influencer, cu „numai” 36.000 de urmăritori pe Instagram.
Nasser se teme că lumea n-o să mai știe cât este el de „celebru”, dacă numărul de like-uri nu mai este public, scrie Daily Mail Australia. „Este revoltăror că acum nu mai arăt ca o vedetă și lumea nu mai vede cât sunt de popular cu postările mele”, a spus el.
Rețeaua socială bazată pe imagini Instagram a decis, deocamdată doar ca test, să ascundă pentru public numărul de like-uri strânse pe postările instagramerilor în Canada, Australia, Noua Zeelandă, Irlanda, Italia, Japonia şi Brazilia. Platforma deținută de Facebook crede că astfel va reduce presiunea pe utilizatori de a strânge cât mai multe like-uri ca să-i întreacă pe ceilalți.
Unii influenceri se tem că, dacă firmele nu mai văd direct pe profilul Insta numărul de like-uri, nu vor mai evalua potențialul de promovare și nu vor mai face cu ușurință comparații între „vedetele” de pe rețea.
Totuși, influencerii foarte cunoscuți pot să trimită personal rapoarte private firmelor care vor să apeleze la serviciile lor pentru promovare.
Cititorii Daily Mail Australia au lansat un val de ironii la adresa infuencerilor care s-au plâns de ascunderea like-urilor pe Instagram. Pe pagina de Facebook a ziarului lumea a făcut tot felul de glume:
„Rugăciuni și gânduri bune”
„Oh, nu, acum trebuie să își găsească un job adevărat!”
„Ce păcat, acum trebuie să-și găsească un serviciu la care chiar să muncească!”.
„Sunt sigur că se vor angaja la Woolies and Coles (lanț de supermarket-uri)”.
„Si eu aș fi devastat dacă aș avea un job la care nu fac nimic și apoi să fiu nevoit să muncesc”.
Cei mai populari instagrameri din lume câștigă milioane de dolari de la brandurile de haine, încălțăminte, turism, electronice, mașini și alte astfel de produse pe care le promovează prin poze pe Instagram:
Kylie Jenner a ajuns să ia 1,2 milioane de dolari pe postare, potrivit Instagram Rich List 2019. Ea are aproape 140 de milioane de urmăritori.
Cântăreața Ariana Grande ia 996.000 de dolari pe postare, dar are mai mulți urmăritori decât Jenner, 158 de milioane.
Fotbalistul Cristiano Ronaldo are 172 de milioane de urmăritori pe Instagram și ia 975.000 de dolari pe o astfel de reclamă.
https://www.forbes.ro/instagram-luat-decizia-de-ascunde-numarul-de-like-uri-la-postari-influencerii-sunt-revoltati-si-socati-de-decizia-retelei-sociale-143786

CNA - Radio Trinitas a primit somaţie publică pentru emisiunea în care preotul Vasile Răducă a făcut afirmaţii controversate; Antena 1 a fost amendată cu 50.000 de lei
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), întrunit în şedinţă publică marţi, a sancţionat postul Radio Trinitas pentru emisiunea "Răspundem ascultătorilor" din data de 27 mai, cu tema "Darul naşterii de prunci" în care invitatul, pr. Prof Vasile Răducă, a făcut mai multe afirmaţii controversate, cu somaţie publică, iar postul Antena 1 a fost amendat cu 50.000 de lei pentru emisiunea "Acces direct", care a abordat subiectul despre un presupus pedofil, şi a dat somaţie publică. Consiliul a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate ca urmare a reclamaţiilor primite. În emisiunea "Acces direct" din data de 19 iunie, de la Antena 1, subiectul abordat fiind legat de un presupus pedofil (titluri afişate: "Pedofil periculos? L-am găsit la locul de joacă!; Pedofil, plătit ca să abuzeze? De copii?"). La difuzarea ediţiei menţionate, au fost încălcate prevederile art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, referitoare la protecţia minorilor, coroborate cu cele ale art. 19 alin. (2) lit. f), k), l) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, articol care stabileşte criteriile în funcţie de care radiodifuzorii clasifică programele audiovizuale; Ediţie din 27 mai a emisiunii "Răspundem ascultătorilor" cu tema "Darul naşterii de prunci", în care Vasile Răducă, prodecanul Facultăţii de Teologie, a făcut afirmaţii controversate despre sex, viol şi musulmani, a fost difuzată fără a fi respectate dispoziţiile art. 47 alin. (4) din Codul audiovizualului.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-radio-trinitas-a-primit-somatie-publica-pentru-emisiunea-in-care-preotul-vasile-raduca-a-facut-afirmatii-controversate-antena-1-a-fost-amendata-cu-50-000-de-lei-1922400424152019071019069090
 
Miroslav Majoros, CEO al Telekom: O amânare a licitaţiei 5G cu câteva luni ar fi bine-venită, toţi operatorii ar avea timp să se pregătească
 
„Situaţia noastră financiară este acum mai bună decât în urmă cu un an, dar nu ne aşteptăm să putem susţine din surse proprii participarea la licitaţie, ci va trebui să obţinem finanţare“. Statul român ar trebui să amâne licitaţia 5G din toamna acestui an cu câteva luni pentru a le oferi companiilor de telecomunicaţii timp să se pregătească şi să obţină acordul acţionarilor pentru planul de investiţii şi securizarea finanţării necesare, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii. „O amânare cu câteva luni a licitaţiei ar fi bine-venită de către toţi participanţii pentru a crea un spaţiu mai mare pentru pregătire şi securizarea finanţării”. El a dat ca exemplu Cehia şi Slovacia, unde caietul de sarcini se află acum în perioada de consultare, dar licitaţia pentru licenţele 5G va avea loc anul viitor, adăugând că perioada prevăzută de statul român de la momentul publicării caietului de sarcini până la licitaţia efectivă este foarte scurtă. „Să obţinem într-o lună toate aprobările de la acţionari, să realizăm un plan de business şi desigur să obţinem finanţarea necesară este o perioadă foarte, foarte, foarte scurtă. Situaţia noastră financiară este acum mai bună decât în urmă cu un an, dar nu ne aşteptăm să putem susţine din surse proprii participarea la licitaţie ci va trebui să obţinem finanţare. Perioada ar fi foarte, foarte scurtă. Nu spun că ar fi imposibil, dar ar fi foarte dificil.“
https://www.zf.ro/business-hi-tech/miroslav-majoros-ceo-al-telekom-o-amanare-a-licitatiei-5g-cu-cateva-luni-ar-fi-bine-venita-toti-operatorii-ar-avea-timp-sa-se-pregateasca-18246992
 
Televiziunea AMC anunță că va produce sezonul doi al serialului „NOS4A2”
 
Înaintea finalului primului sezon, AMC a anunțat astăzi că a reînnoit serialul horror supranatural, 'NOS4A2', cu încă 10 episoade pentru sezonul al doilea. Serialul bazat pe romanul cu același nume, bestseller al lui Joe Hill, și-a făcut apariția la Comic-Con din San Diego, unde actorii Zachary Quinto și Ashley Cummings, showrunner-ul și producătoare executivă Jami OBrien și producătorul executiv Joe Hill, au dat vestea noului sezon, în timpul momentului de prezentare a serialului. Al doilea sezon din 'NOS4A2' va intra în producție în această toamnă și se va difuza pe AMC în 2020. „NOS4A2' o are în centrul acțiunii pe Vic McQueen (Cummings), o tânără înzestrată cu abilitatea supranaturală de a găsi lucruri pierdute. Această abilitate o pune pe un traseu de coliziune cu Charlie Manx (Quinto), un nemuritor seducător care se hrănește cu sufletele copiilor, apoi depozitează ce mai rămâne din ele în Chrismasland (Tărâmul Crăciunului), un loc sucit și înghețat din imaginația lui Manx, unde zilnic este Crăciunul și nefericirea este interzisă prin lege. Vic se străduiește să-l învingă pe Manx și să-i salveze victimele, fără să-și piardă mințile în acest proces sau să cadă ea însăși victimă. Din distribuție mai fac parte: Jahkara Smith, Olafur Darri Olafsson, Virginia Kull și Ebon Moss-Bachrach.
https://tvmania.ro/televiziunea-amc-anunta-ca-va-produce-sezonul-doi-al-serialului-nos4a2-260820.html
 
Distribuitorul IT Veracomp, parte a unui grup polonez, şi-a majorat afacerile în România cu 24% în 2018, ajungând la 44,3 mil. lei, dar cu un profit de numai 355.000 lei, minus 83%
 
Compania Veracomp Europe SRL, parte a grupului polonez cu acelaşi nume, specializat în distribuţia de echipamente şi soluţii IT, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 44,3 mil. lei (circa 9,5 mil. euro), cu 24% mai mari faţă de 2017, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe. În schimb, profitul companiei s-a redus cu 83% în 2018, coborând la aproximativ 355.000 lei. Ca atare, marja de profit locală a distribuitorului IT polonez Veracomp s-a situat la 1% anul trecut. Portofoliul Veracomp include soluţii IT pentru patru domenii - securitate, stocare, reţelistică şi telecomunicaţii. Cea mai mare pondere în generarea veniturilor o au soluţiile de securitate IT, urmate de cele de reţelistică,  comunicaţii unificate şi stocare. Printre brandurile partenere ale Veracomp se numără Red Hat, F5, Fortinet, RSA, TrendMicro, Certes şi Gemalto. În ceea ce priveşte numărul mediu de angajaţi, Veracomp a avut anul trecut 18 salariaţi, cu unul mai mult faţă de 2017. Subsidiara locală Veracomp a fost înfiinţată de Cătălin Matei, care deţine o participaţie de 13%, acţionar majoritar fiind Veracomp SA din Polonia, potrivit datelor din Monitorul Oficial.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/distribuitorul-it-veracomp-parte-a-unui-grup-polonez-si-a-majorat-afacerile-in-romania-cu-24-in-2018-ajungand-la-44-3-mil-lei-dar-cu-un-profit-de-numai-355-000-lei-minus-83-18247008
 
DERAPAJ. Povești cu pedofili la Acces Direct. Detalii explicite la o oră accesibilă minorilor. Ce amendă a primit Antena 1
 
DERAPAJ. Emisiunea Acces Direct a difuzat mărturiile unui pedofil, în direct, la o oră accesibilă minorilor. Mărturiile i-au șocat și pe polițiști: la scurt timp după emisiune, invitatul care a povestit ce le făcea copiilor a fost arestat. Isprava Antenei 1 a fost amendată de CNA: Consiliul Național al Audiovizualului a decis să sancționeze postul de televiziune cu 50.000 de lei. Amenda a venit la propunerea lui Radu Herjeu și a trecut cu unanimitate de voturi. Emisiunea sancționată, difuzată pe 19 iunie, a încălcat legea referitoare la protecția minorilor. „O să vreau să fac o propunere, tinând cont de recidivă. Oamenii ăștia chiar nu înțeleg să nu mai abordeze genul acesta de subiecte în asemenea hal. Am senzația că o fac în totală lipsă de respect, doar de dragul audienței”, și-a argumentat Herjeu propunerea.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/derapaj-pedofil-acces-direct-antena-1-amenda
 
Primul proiect WiFi4EU implementat în România
 
Pentru a le face viața mai ușoară cetățenilor Uniunii Europene și celor care o vizitează, mai marii Comisiei Europene s-au gândit să lanseze un program prin care să extindă conectivitatea WiFi și să ofere acces gratuit în puncte cheie ale spațiului public: parcuri, piețe, spitale, biblioteci, muzee ș.a.m.d. Programul, cu nume de robot din Star Trek (WiFi4EU), a fost anunțat, în 2016, de preşedintele de atunci al Comisiei, Jean-Claude Juncker, în discursul său despre „starea Uniunii", relatează Savantgarde. Planificat pentru perioada 2018 - 2020, cu o investiție de 120 de milioane de euro, inițiativa își propune să distribuie, în câteva mii de oraşe şi sate din statele membre ale Uniunii, „bonuri de cumpărături" în valoare de 15 000 de euro, care să permită achiziționarea și instalarea de echipamente WiFi de ultimă generație, în centre ale vieții comunitare de care aminteam. Câteva cifre. Primul apel, în valoare de 42 de milioane de euro, a fost în noiembrie 2018. S-au depus 13 200 de aplicații (3 500 în primele cinci secunde de după anunțul apelului) și s-au acordat 2 800 de bonuri. Al doilea apel, în valoare de 51 de milioane de euro, a fost în aprilie anul acesta. S-au depus aproape 10 000 de aplicații (97,5% din bonuri fiind solicitate în primele 60 de secunde de la anunț) și s-au acordat 3 400 de bonuri.
https://www.economica.net/primul-proiect-wifi4eu-implementat-in-romania_171730.html
 
Orange, Telekom și alte companii sunt la STS
 
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a primit mai multe oferte pentru furnizarea de echipamente IT (router și firewall) destinate protecției rețelelor de date ale instituției și beneficiarilor acesteia, cele două contracte fiind estimate la 13,05 milioane de euro, fără TVA, pentru doi ani. Pentru echipamentele de tip firewall, licitație estimată la 5,66 milioane de euro, fără TVA, ofertanții sunt Datanet Systems, Quality Business Solutions, Felix Telecom, ETA2U, Concept Electronics, Telekom Romania Communications (fost Romtelecom), Orange Romania, Regia Autonomă Rasirom, Certsign și asocierile formate din Marctel S.I.T. și ICS Net, respectiv Nova Tech Integrated Solutions și Maguay Computers. “În urma evaluării candidaturilor depuse și finalizate în data de 08.07.2019 au fost calificați și selectați toți cei 11 candidați. Obiectul achiziției constă în furnizarea de echipamente securizate de tip firewall pentru telecomunicații speciale/infrastructuri critice. Echipamentele ce urmează a fi achiziționate vor fi utilizate pentru a asigura securitatea rețelelor de date din cadrul infrastructurilor de comunicații administrate de Serviciul de Telecomunicații Speciale”, transmite STS pentru Profit.ro.
https://www.profit.ro/stiri/orange-telekom-si-alte-companii-sunt-la-sts-19065553

Institutiile statului evita sa se mute in cladirile confiscate de la Voiculescu
Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) s-ar putea muta intr-unul din imobilele care au ajuns in proprietatea statului in baza unei decizii definitive de condamnare, asa cum este cazul fostului sediu al societatii Grivco, in loc sa dea 18 milioane de euro pentru achizitia unui nou sediu. Aceasta este solutia propusa de senatorul USR George Edward Dirca, presedinte al Comisiei pentru Constitutionalitate si membru al Comisiei Juridice. Parlamentarul a atras atentia asupra sumelor impresionante acordate chiriei pentru sediul CSM, aproximativ 9,1 milioane de euro din fonduri publice in 14 ani. Asta in conditiile in care Agentia Nationala de Administrate a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI) poate pune la dispozitie mai multe sedii adecvate desfasurarii activitatii. Parlamentarul se intreaba de ce CSM nu se muta intr-unul din imobilele confiscate prin sentinte judecatoresti si da exemplu cazul fostului sediu Grivco, din strada Garlei, care a ajuns in proprietatea statului in urma unei decizii judecatoresti de confiscare date in dosarul ICA-Dan Voiculescu. Mass-media a scris ca, pe 13 mai 2019, ANAF, prin Directia Generala a Vamilor, a comunicat ANABI ca renunta la preluarea gratuita la stat a imobilului din strada Garlei. Adresa era semnata de fosta sefa a ANAF, Mihaela Triculescu.
http://www.ziare.com/dan-voiculescu/senator/institutiile-statului-evita-sa-se-mute-in-cladirile-confiscate-de-la-voiculescu-senator-de-ce-csm-nu-s-ar-instala-in-fostul-sediu-grivco-1570726
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL