×

Revista presei -- Data și ora publicării: 26.07.2019 14:40:14

REVISTA PRESEI / 26 iul 2019 /




Orange România a crescut la distribuția TV prin cablu și satelit cu 17%
Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate RADIO în semestrul I 2019
Veniturile Orange România au scăzut cu 2% în T2/2019, la 269 mil. euro. Numărul total de clienţi ai operatorului a crescut cu 2%, la aproape 11 milioane de clienţi pentru serviciile mobile şi fixe
Orange anunţă de la Paris că îşi face propria reţea de fibră optică în România deoarece accesul al reţeaua fixă a Telekom a devenit prea scump
Veniturile totale ale Vodafone România au scăzut în trimestrul încheiat pe 30 iunie cu 2,7%
Tranzacţie majoră: Apple plăteşte 1 miliard de dolari pentru businessul de modemuri al Intel
Florin Călinescu și-a dat demisia de la Pro TV. Motivul pentru care a plecat: „Nu mai pot apărea la televizor”
Kanal D a anunțat numele serialului de comedie care va fi difuzat din toamnă. Primele imagini de la filmări
Sindicatele din TVR solicită intervenţia lui Klaus Iohannis şi a Vioricăi Dăncilă pentru soluţionarea problemelor
Filmările pentru primul episod din prequel-ul „Game of Thrones“, finalizate. HBO analizează dacă va produce un sezon întreg
Mercedes şi Ferrari, campioane mondiale F1, parteneriat cu Netflix pentru serialul „Drive to Survive”
Tinerii britanici au renunţat aproape complet să urmărească ştirile la televiziune
Serviciul de streaming Hulu pregăteşte un serial după "Ghidul Autostopistului Galactic"
Meciurile lui Nadal, Djokovic sau Federer se văd la Look. Clever Media a cumpărat drepturile de difuzare pentru turneele de tenis masculine
Cazul „Sorina” stârnește discuții (și) la CNA. Digi 24, singurul post care nu a derapat. Momentan niciun post nu a fost sancționat
Vodafone România are o scădere a veniturilor totale, în al doilea trimestru
Copiii și jocurile aduc cel mai mult trafic pe YouTube
Uluitor! Dan Diaconescu revine în televiziune! Ce emisiunea va avea și unde va fi difuzată
Lovitură de teatru! Cine i-ar putea locul lui Florin Călinescu la Pro Tv, în juriul emisiunii „Românii au Talent” (SURSE)
Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital


Orange România a crescut la distribuția TV prin cablu și satelit cu 17%
Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.736.700 de clienți, în creştere cu aproximativ 2%, la 30 iunie 2019 comparativ cu finalul trimestrului al doilea al anului trecut, din care serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în creștere cu 17%, iar serviciile fixe în bandă largă (internet) aveau 317.700 de clienți, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2018, informează Media Expres, potrivit unui comunicat Orange România.
Comunicatul nu spune nimic despre încasările realizate, dar cifrele au fost publicate în rapoartele pentru bursă ale companiei și arată o scădere a veniturilor cu 12 milioane de euro în semestrul I 2019 față de perioada similară a anului trecut, de la 546 la 534 de milioane de euro, notează Media Expres. În Moldova, veniturile Orange au scăzut cu un milion de euro, de la 68 la 67.
Orange a continuat însă extinderea acoperirii 4G până la 97,15% din populația țării și 100% din cea urbană, cea mai dezvoltată reţea 4G din România.
Orange a oferit, în trimestrul al doilea, conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români.
La finalul lunii iunie a.c., locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51,98% din populația țării.
Serviciul de date mobile a înregistrat o creștere de aproximativ 40% a consumului în trimestrul al doilea 2019 comparativ cu perioada similară din 2018, iar traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat în rețea.
https://www.forbes.ro/orange-romania-crescut-la-distributia-tv-prin-cablu-si-satelit-cu-17-143901


Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate RADIO în semestrul I 2019
Cei mai mari consumatori de publicitate radio, în primele șase luni ale acestui an, au fost Zdrovit, companie de distribuție de medicamente și suplimente alimentare, ALTEX, rețeaua de magazine de electrocasnice, electronice și IT&C, și supermarketurile Kaufland.
Liderul topului investitorilor în publicitate radio, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2019, a fost firma Zdrovit, cu un buget de 13,5 milioane de euro (rate card) și 30.625 de spoturi difuzate, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT.
Pe următoarele locuri s-au plasat rețelele de magazine ALTEX, cu un buget de 4.414.406 milioane de euro (rate card), reprezentând 13.406 spoturi difuzate, și supermarketurile Kaufland, care au comandat 15.534 difuzări radio în valoare de 4.371.350 euro (rate card).
Bugetele au fost calculat pe baza tarifelor de publicitate (rate card) ale rețelelor de radio, fără să fie scăzute discounturile și gratuitățile acordate de radiodifuzori.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).
https://www.forbes.ro/topul-companiilor-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-radio-semestrul-2018-143944

Veniturile Orange România au scăzut cu 2% în T2/2019, la 269 mil. euro. Numărul total de clienţi ai operatorului a crescut cu 2%, la aproape 11 milioane de clienţi pentru serviciile mobile şi fixe

Cifra de afaceri a Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a scăzut în al doilea trimestru din 2019 cu 2,4%, la 268,5 mil. euro, în principal pe fondul „modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi al scăderii uşoare a vânzărilor de echipamente“, chiar dacă numărul total de clienţi pentru servicii fixe şi mobile al companiei a crescut. La nivelul primului semestru compania a avut venituri de 538 mil. euro, în scădere cu aproape 2% faţă de anul anterior, când încasările au fost de 546 mil. euro. „Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităţilor digitale şi a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură“, a declarat despre rezultate Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-orange-romania-au-scazut-cu-2-in-t2-2019-la-269-mil-euro-numarul-total-de-clienti-ai-operatorului-a-crescut-cu-2-la-aproape-11-milioane-de-clienti-pentru-serviciile-mobile-si-fixe-18250423

Orange anunţă de la Paris că îşi face propria reţea de fibră optică în România deoarece accesul al reţeaua fixă a Telekom a devenit prea scump

Mutarea vine în contextul în care accesul la reţeaua fixă a Telekom România a devenit scump, după ce numărul de clienţi a crescut. Grupul francez Orange va demara „în curând“ în România construcţia propriei reţele de fibră optică în condiţiile în care în prima jumătate a acestui an operatorul s-a confruntat cu costuri mai mari de închiriere a reţelei fixe de la grupul Telekom România pe fondul creşterii numărului de clienţi pentru serviciile fixe, a anunţat în cadrul unei întâlniri cu analişti pe marginea rezultatelor din T2/2019 Ramon Fernandez, director general adjunct, şi director pentru operaţiunile din Europa ale grupului Orange. Costurile mai mari cu închirierea reţelei fixe de la Telekom România au contribuit la erodarea marjei de profit a grupului. Fernandez a adăugat că în România soluţia pentru costuri mai mici va fi dezvoltarea unei reţele proprii de fibră optică. „Costurile noastre vor scădea pentru că în curând vom dezvolta propria reţea de fibră optică în România“, a declarat Ramon Fernandez, fără a oferi alte detalii. Anterior, şi reprezentanţii Telekom România s-au plâns de facturile „mari“ emise de Orange pentru accesul la reţeaua mobilă 4G, contract care de altfel a fost rupt în prima parte a anului, după ce Telekom a ales să investească în ultimii ani în dezvoltarea propriei reţele mobile, care rămăsese mult în urma rivalilor. Acordurile de acces la reţele între cele două companii au fost semnate la finele anului 2015 şi au intrat în vigoare în 2016.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-anunta-de-la-paris-ca-isi-face-propria-retea-de-fibra-optica-in-romania-deoarece-accesul-al-reteaua-fixa-a-telekom-a-devenit-prea-scump-18250449



Veniturile totale ale Vodafone România au scăzut în trimestrul încheiat pe 30 iunie cu 2,7%

Veniturile totale ale Vodafone România au scăzut în trimestrul încheiat pe 30 iunie cu 2,7% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care operatorul telecom a început din aprilie să raporteze sub noi standarde internaţionale de contabilitate. În acelaşti timp, veniturile din servicii au fost de 158,6 milioane de euro, faţă de 178,2 milioane de euro în perioada similară din 2018. Potrivit companiei, veniturile din servicii raportate au crescut cu 0,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Excluzând impactul tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates), veniturile din servicii au crescut cu 0,8%. „În acest trimestru, am continuat să ne concentrăm pe misiunea noastră de a conecta pentru un viitor mai bun prin lansarea primei reţele 5G în România. Într-o eră în care persoanele şi dispozitivele sunt interconectate, unde clienţii se bucură de datele mobile la o calitate şi viteze superioare, am menţinut investiţiile semnificative. Certificarea de Cea mai bună reţea de date mobile din România, potrivit testelor realizate de către P3 communications, răsplăteşte eforturile inginerilor noştri. Suntem entuziasmaţi de aprobarea recentă a Comisiei Europene privind achiziţia UPC şi suntem încrezători că va aduce multe beneficii României, permiţându-ne să fim un catalizator pentru inovaţie şi digitalizare”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-totale-ale-vodafone-romania-au-scazut-in-trimestrul-incheiat-pe-30-iunie-cu-2-7-18250729

Tranzacţie majoră: Apple plăteşte 1 miliard de dolari pentru businessul de modemuri al Intel

Gigantul american Apple a făcut un pas major în ambiţiile sale de a-şi furniza propriile chip-uri pentru smartphone, şi a cumpărat o participaţie majoritară în businessul de modemuri al companiei Intel, într-o tranzacţie evaluată la 1 miliard de dolari, potrvit unui anunţ lansat de companii, citat de Reuters. În cadrul tranzacţiei, circa 2.200 de angajaţi Intel se vor alătura Apple, odată cu drepturile de proprietate intelectuală, echipamente şi contracte. În combinaţie cu portofoliul actual al companiei, Apple va ajunge la 17.000 de patente de tehnologie wireless, într-o gamă variată de la comunicaţii celulare până la modemuri, ceea ce transformă compania americană într-un rival puternic în faţa unor companii precum Huawei Technologies. Acţiunile Intel au crescut cu 5% în tranzacţionarea de după închiderea şedinţei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/tranzactie-majora-apple-plateste-1-miliard-de-dolari-pentru-businessul-de-modemuri-al-intel-18250793

Florin Călinescu și-a dat demisia de la Pro TV. Motivul pentru care a plecat: „Nu mai pot apărea la televizor”

Florin Călinescu și-a dat demisia de la ProTV, iar prezentatorul nu va mai apărea pe micul ecran. Decizia de a se retrage din televiziune a fost a lui, pentru că s-a îndreptat spre politică. Florin Călinescu a făcut parte din juriul de la „Românii au talent', iar acum a luat decizia a se îndrepta se politică. Decizia prezentatorului TV este surprinzătoare. Colaborarea dintre Pro TV și Florin Călinescu s-a încheiat în urmă cu o lună. „Nu am fost dat afară de niciun PRO TV. Eu i-am anunțat că mă îndrept spre politică. E evident că în urma acestei decizii, nu mai pot apărea la televizor în emisiuni precum cea de la PRO TV, conform reglementărilor CNA. Eu i-am anunțat pe cei de la PRO TV acum o lună, de intențiile mele, civilizat, luăm o pauză’, a declarat Florin Călinescu pentru Antena3.ro. Îndrăgitul actor a luat această decizie și nu mai vrea să dea înapoi. Florin Călinescu părăsește juriul de la ‘Românii au talent’, iar acum rămâne de văzut cine îi va lua locul în emisiunea de la Pro TV.
https://tvmania.ro/florin-calinescu-si-a-dat-demisia-de-la-pro-tv-motivul-pentru-care-a-plecat-nu-mai-pot-aparea-la-televizor-260795.html

Kanal D a anunțat numele serialului de comedie care va fi difuzat din toamnă. Primele imagini de la filmări

Au inceput filmarile pentru serialul de comedie al toamnei, realizat de Kanal D in colaborare cu trupa „3 Chestii', iar numele ales pentru serial, „Moldovenii', este in stansa legatura cu spatiul rural in care se petrece actiunea productiei si cu limbajul specific zonei. Intr-un sat din apropierea Iasiului, actorii si-au luat in primire cadrele perfecte pentru ca intamplarile comice prin care vor trece personajele sa fie credibile si cat mai autentic moldovenesti. Iata si primele imagini de la filmarile pentru serialul 'Moldovenii'. Pe colbul ulitelor, in interioarele caselor batranesti sau ale celor recent construite, actorii pun cap la cap secventele menite sa ii faca sa rada cu lacrimi pe romani. Dincolo de comicul de situatie, cel de limbaj deriva din accentul moldovenesc inconfundabil si din expresiile neaose, pline de haz.
https://tvmania.ro/kanal-d-a-anuntat-numele-serialului-de-comedie-care-va-fi-difuzat-din-toamna-primele-imagini-de-la-filmari-260854.html

Sindicatele din TVR solicită intervenţia lui Klaus Iohannis şi a Vioricăi Dăncilă pentru soluţionarea problemelor

Sindicatele din Televiziunea Română cer ajutorul preşedintelui Klaus Iohannis (60 de ani) şi pe cel al prim-ministrului Viorica Dăncilă (55 de ani) pentru soluţionarea conflictelor şi a unor probleme precum scăderea audienţei, lipsa de transparenţă. MediaSind a informat, prin intermediul unui comunicat de presă, că sindicatele din Televiziunea Publică cer ajutorul lui Klaus Iohannis şi pe cel al Vioricăi Dăncilă pentru „soluţionarea conflictelor din SRTv“, potrivit Paginademedia.ro. „Federaţia Cultură şi Mass-Media FAIR-MediaSind susţine acţiunile demarate de Sindicatul Român al Jurnaliştilor MediaSind - Filiala TVR pentru demiterea, în regim de urgenţă, a actualului preşedinte-director general, Doina Gradea, precum şi pentru numirea la conducerea instituţiei a unor profesionişti care respectă meseria de jurnalist şi angajaţii instituţiei. Federaţia FAIR - MediaSind a solicitat intervenţia preşedintelui României, Primului Ministru şi preşedinţilor Comisiilor de specialitate din Parlamentul României în vederea soluţionării conflictului existent în cea mai mare instituţie de media din ţară – SRTv“, se arată în deschiderea documentului.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/sindicatele-tvr-solicita-interventia-klaus-iohannis-vioricai-dancila-solutionarea-problemelor-1_5d39662d892c0bb0c6d2f131/index.html

Filmările pentru primul episod din prequel-ul „Game of Thrones“, finalizate. HBO analizează dacă va produce un sezon întreg

Filmările pentru primul episod din ce ar putea fi un serial prequel „Urzeala tronurilor/Game of Thrones“ au fost finalizate în Belfast (Irlanda de Nord), iar acum HBO analizează dacă va produce un sezon întreg. Filmările pentru primul episod din ce ar putea fi un serial prequel al „Game of Thrones” au fost finalizate, iar directorul de programe al HBO s-a arătat încântat de rezultat, scrie publicaţia Reuters, citată de News.ro. Astfel, conducerea HBO va evalua episodul şi va decide dacă platforma va realiza un sezon întreg. Casey Bloys, directorul de programe al reţelei deţinute de AT&T, a spus: „Arată chiar bine. Distribuţia a fost minunată“. Serialul „Game of Thrones“ s-a încheiat, după al optulea sezon, în mai 2019. Ultimul sezon a primit critici, iar aproximativ 1,7 milioane de persoane au semnat o petiţie prin care cereau refacerea lui. Bloys a dat asigurări că modul de abordare a prequelului de către companie nu a fost influenţat de controversă.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/filmarile-episod-prequel-ul-game-of-thrones-finalizate-hbo-analizeaza-produce-sezon-intreg-1_5d3978fc892c0bb0c6d396e1/index.html

Mercedes şi Ferrari, campioane mondiale F1, parteneriat cu Netflix pentru serialul „Drive to Survive”

Mercedes şi Ferrari, campioane mondiale în Formula 1, au căzut de acord să încheie un parteneriat cu Netflix pentru al doilea sezon al serialului „Drive to Survive”, care va fi difuzat anul viitor. Anunţul a fost făcut miercuri de Formula One, citează Reuters. Serialul cu 10 episoade filmat în 2018 şi lansat anul acesta s-a concentrat pe alte echipe, după ce acestea două au refuzat să participe, iar producţia a fost bine primită de fani şi sponsori.
https://www.news.ro/sport/mercedes-si-ferrari-campioane-mondiale-f1-parteneriat-cu-netflix-pentru-serialul-drive-to-survive-1922402625002019071719070565

Tinerii britanici au renunţat aproape complet să urmărească ştirile la televiziune

Tinerii britanici au renunţat aproape complet să urmărească ştirile la posturile televiziune, potrivit Ofcom, autoritatea care reglementează audiovizualul în Regat, iar jumătate din populaţia ţării se informează prin intermediul social media. În medie, persoanele cu vârste de peste 65 de ani urmăresc timp de 33 de minute programele informative de televiziune, citează The Guardian raportul anual al Ofcom. Persoanele cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani urmăresc până la 2 minute pe zi ştirile la televizor. Declinul a survenit faptului că publicul s-a mutat de pe canalele tradiţionale pe serviciile de streaming, unde pot urmări calupuri de conţinut informativ. Schimbarea poate însemna mult pentru politica britanică, având în vedere că servicii precum Netflix nu oferă deloc ştiri. Partidele politice consideră, în mod tradiţional, buletinul de ştiri de la ora 22.00 difuzat de BBC ca cel mai important mijloc de a-şi transmite mesajele către public.
https://www.news.ro/cultura-media/tinerii-britanici-au-renuntat-aproape-complet-sa-urmareasca-stirile-la-posturile-televiziune-1922403325002019071519070438
Serviciul de streaming Hulu pregăteşte un serial după "Ghidul Autostopistului Galactic"

Serviciul de streaming Hulu lucrează la un serial bazat pe un roman SF al lui Douglas Adams, intitulat "The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy" ("Ghidul autostopistului galactic"), potrivit Variety. Serialul este scris de Carlton Cuse, producătorul executiv al serialelor "Tom Clancy’s Jack Ryan" şi "Lost", şi de Jason Fuchs, care a scris "Wonder Woman". "The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy", iniţial o comedie originală pentru radio BBC, a fost adaptată de mai multe ori pentru marele şi micul ecran. În 1981, romanul a fost adaptat în serial BBC cu Simon Jones şi David Dixon care au interpretat protagoniştii. Disney, care recent a cumpărat acţiunile majoritare ale Hulu, deţine drepturile pentru romanul lui Adams şi a produs versiunea din 2005 în care au jucat Martin Freeman în rolul Arthur Dent, Sam Rockwell, Mos Def şi Zooey Deschanel.
https://www.news.ro/cultura-media/serviciul-de-streaming-hulu-pregateste-un-serial-dupa-ghidul-autostopistului-galactic-1922400525002019071519070423

Meciurile lui Nadal, Djokovic sau Federer se văd la Look. Clever Media a cumpărat drepturile de difuzare pentru turneele de tenis masculine

Turneele de tenis masculin vor fi difuzate și de posturile Look Plus și Look Sport. Primele meciuri live debutează, cu semfinalele de la Gstaad și Hamburg, sâmbătă, 27 august. Clever Media Network, compania care deține cele două televiziuni, a cumpărat drepturile de difuzare ale turneelor ATP 250, 500 și 1.000. Din ultima categorie fac parte turnee ca Cincinnati, Indian Wells, Miami sau Roma. Numele turneelor este dat de numărul de puncte acordate câștigătorului.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/turneele-masculine-de-tenis-se-vad-la-posturile-look

Cazul „Sorina” stârnește discuții (și) la CNA. Digi 24, singurul post care nu a derapat. Momentan niciun post nu a fost sancționat

Cazul „Sorina”, fetița de opt ani adoptată de o familie în Statele Unite, a ajuns pe masa Consiliului Național al Audiovizualului. În ședința de astăzi, forul a discutat felul în care posturile de televiziune au abordat subiectul, în urma unei autosesizări din partea Dorinei Rusu. Au fost monitorizate mai multe programe ale unor televiziuni ca B1 TV, Realitatea TV, Antena 3, Digi 24 și România TV. Ce posturi au greșit și cu ce? Până la detaliii, există un răspuns la întrbarea "Cine nu a greșit?". Din monitorizările CNA, postul Digi 24 a fost singura stație de știri unde nu au fost găsite probleme în relatarea cazului Sorina, fetița adoptată de o familie din SUA scoasă de procurori din casa asistentei maternale care o avea în grijă.
https://www.paginademedia.ro/2019/07/cazul-sorina-cna
Vodafone România are o scădere a veniturilor totale, în al doilea trimestru

Vodafone România a anunțat, vineri, că a înregistrat o scădere de 2,7% a veniturilor totale, în trimestrul încheiat la 30 iunie, în condițiile în care baza de clienți a crescut. Începând cu 1 aprilie 2019, Vodafone Group, precum și Vodafone România, raportează sub noile standarde internaționale de contabilitate IFRS15 și IFRS16. Sub noile standarde de contabilitate, veniturile totale au scăzut cu 2,7% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, arată news.ro. ”Veniturile din servicii se află la valoarea de 158,6 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază. Veniturile din servicii raportate au crescut cu 0,2% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Excluzând impactul tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates), veniturile din servicii au crescut cu 0,8%”, se arată în comunicat.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/vodafone-romania-are-o-scadere-a-veniturilor-totale-in-al-doilea-trimestru-19071194

Copiii și jocurile aduc cel mai mult trafic pe YouTube

Un studiu recent arată care sunt cele mai importante elemente de conținut care atrag traficul pentru clipurile postate pe YouTube și cât de mică este în realitate preponderența limbii engleze în cadrul platformei. Centrul de Cercetare non-profit Pew a analizat peste 30.000 de clipuri în engleză postate în ultimele luni pe YouTube pentru a înțelege care sunt cei mai importanți factori de trafic. Deloc surprinzător, factorul numărul 1 este gaming-ul. Clipurile legate de jocuri sunt mai populare decât orice altă categorie de conținut video, cu un număr mediu de 120.000 de vizualizări.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/copiii-si-jocurile-aduc-cel-mai-mult-trafic-pe-youtube-19071004

Uluitor! Dan Diaconescu revine în televiziune! Ce emisiunea va avea și unde va fi difuzată

În urmă cu câțiva ani, Dan Diaconescu făcea furori cu televiziunea OTV și devenise extrem de popular. Atât de populat încât a reușit chiar li să-și clădească un partid din nimic. Și nu doar atât, dar a și obținut un scor uluitor la acel moment, peste 17%. Între timp formațiunea s-a destrămat și aleșii au migrat pe la alte partide. Dan Diaconescu a stat în condamnat la închisoare în anul 2015, la 5 ani și 6 luni, dar a reușit să obțină eliberarea sa în urmă cu doi ani de zile. Cu toate acestea nu are voie să apară la televizor, în contextul în care el a fost acuzat de șantaj realizat fix prin acest mijloc de comunicare în masă. Fostul patron al OTV se gândește să revină din nou pe sticlă, dar așteaptă să-i expire interdicția. Încă nu s-a gândit exact unde și cum, dar cu siguranță testează mai multe variante. Momentan își petrece timpul cu familia și se bucură de banii care i-au intrat în conturi în perioada în care devenise un fenomen tv. Conform surselor Capital, el ar dori să reia formatul OTV și i-ar plăcea să revină la Rtv, unde de altfel a mai fost angajat. „Aștept cu mare nerăbdare să scap de interdicția pe care o am. După ce scap de această problemă o să văd ce e de făcut”, a spus Dan Diaconescu pentru cancan.ro, când a fost chestionat în privința revenirii sale pe micul ecran.

https://www.capital.ro/uluitor-dan-diaconescu-revine-in-televiziune-ce-emisiunea-va-avea-si-unde-va-fi-difuzata.html

Lovitură de teatru! Cine i-ar putea locul lui Florin Călinescu la Pro Tv, în juriul emisiunii „Românii au Talent” (SURSE)

Florin Călinescu a decis să părăsească postul de televiziune, Pro Tv și implicit juriul emisiunii Românii au Talent, după ce a anunțat că a devenit președintele Partidului Verzilor din România. Actorul cocheta demult cu politica, iar acum a decis să se implice din nou activ. În anii 90, el a fost membru PNL, dar apoi a decis să renunțe la statutul de liberal. Însă acesta și-a câștigat și mai multă popularitate și admirație din partea fanilor, după ce la Pro Tv a prezentat, în trecut, o serie de emisiuni de umor, în care-i ironiza pe politicieni. De altfel și comentariile spumoase de acum i-au atras numeroși fani, care l-au îndemnat să facă pasul spre un partid. Inițial Florin Călinescu a negociat cu PMP un post de europarlamentar, dar în cele din urmă nu s-a ajuns la un numitor comun. Actorul a continuat căutările și a decis să se implice în Partidul Verzilor, unde a devenit direct președinte. În acest context, Pro Tv a rămas fără unul din membrii de bază ai juriului de la emisiunea etalon a postului, Românii au Talent. Conform unor surse media, oficialii postului iau în calcul mai multe nume. Printre acestea s-ar regăsi și Horia Brenciu, proaspăt revenit de la Antena 1 în echipa de la Vocea României sau Mihaela Rădulescu, care a mai ocupat poziția de jurată a emisiunii, în trecut.
Producătorii nu exclud nici varianta unui juriu în trei, cu Andi Moisescu, Andra și Mihai Petre, așa cum era formatul inițial. Cert este că până acum nu s-a luat o decizie, iar negocierile sunt în toi. Reprezentanții Pro Tv caută cea mai bună soluție pentru show, mai ales că emisiunea are cea mai mare audiență dintre toate producțiile difuzate în România.
https://www.capital.ro/lovitura-de-teatru-cine-i-ar-putea-locul-lui-florin-calinescu-la-pro-tv-in-juriul-emisiunii-romanii-au-talent-surse.html

Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital
Jumătate din investițiile în marketing realizate în 2018 de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital. Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.
RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut, aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
De asemenea, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.
În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale.
Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, circa 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.
Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.
https://www.forbes.ro/marketerii-din-turism-se-asteapta-ca-65-din-bugete-sa-mearga-catre-marketingul-digital-143910
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL