×

Revista presei -- Data și ora publicării: 01.08.2019 16:53:20

REVISTA PRESEI / 1 iul 2019 /



...
Grupul Digi a încheiat un contract de credit de 150 de milioane de euro, pentru investiţii
Vodafone şi UPC au finalizat procesul de achiziţie în România
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – IULIE 2019
INTERVIU Mituri despre rechini distruse de protagoniştii noului sezon „Shark Week“: „Sunt prezentaţi ca monştri care atacă pur şi simplu, lucru complet fals“
A fost lansat primul trailer al celui mai nou film al lui Scorsese, „The Irishman“, cu Robert de Niro şi Al Pacino
Reacţia TVR după ce sindicatele au cerut ca Iohannis şi Dăncilă să intervină pentru soluţionarea conflictelor din SRTv
Începând din 9 august, Eurosport transmite noul sezon Premier League
Cântăreţul irlandez Ronan Keating va concerta la Cerbul de Aur 2019
Huawei a deschis primul Huawei Experience Store din România
Noul sezon din Premier League, pe Eurosport. Programul primelor meciuri
Fostă concurentă „Asia Express”, în juriul show-ului „Îmi place dansul”, de la Kanal D
Noutăți Netflix în august. Noile sezoane Mindhunter, Glow și Cable Girls. Filmele Inglorious Basterds, Vanity Fair și Psycho II intră pe Netflix
Nume nou la Radio Guerrilla. Gojira spune „Binili învinge”
Vodafone România și UPC România au finalizat procesul de achiziție. Business-ul cumulat a atins 4,6 miliarde de lei în 2018
Operațiune majoră Digi: se împrumută cu 150 milioane euro de la un sindicat de bănci. Facilitatea de credit pe un an poate urca la 250 milioane euro
Publicis Romania a câștigat pitch-ul de comunicare pentru brandurile din portfoliul OLX

...
Grupul Digi a încheiat un contract de credit de 150 de milioane de euro, pentru investiţii

Grupul Digi a încheiat un contract de facilitate sindicalizat de 150 milioane euro, ce poate fi majorat până la 250 milioane euro, urmând să fie folosit pentru investiţii, arată un comunicat transmis Bursei de Valori Bucureşti (BVB) şi citat de News.ro. ”Societatea doreşte să îşi informeze investitorii şi acţionarii că, la data de 31 iulie 2019, RCS&RDS (subsidiara din România a societăţii -RCS&RDS), în calitate de împrumutat şi garant iniţial, Digi Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (subsidiara din Ungaria a RCS&RDS - Digi Kft.), în calitate de împrumutat şi garant iniţial, societatea, în calitate de împrumutat, garant iniţial şi societate-mamă, Invitel Távközlési Zrt, în calitate de garant iniţial, Citibank, N.A., Sucursala Londra, ING Bank NV şi Unicredit Bank, în calitate de aranjori, Unicredit Bank, în calitate de bancă emitentă iniţială, ING Bank NV în calitate de agent al celorlalte părţi din finanţare şi diverse alte instituţii bancare în calitate de creditori iniţiali, au încheiat un contract de facilitate sindicalizat multivalutar care constă în două facilităţi, în euro, lei şi forinţi maghiari (contractul de facilitate sindicalizat)”, arată comunicatul. Contractul de facilitate sindicalizat are o durată de 12 luni, cu posibilitate de prelungire până la 24 de luni de la data încheierii contractului de facilitate sindicalizat. Contractul de Facilitate Sindicalizat are o valoare de 150.000.000 Euro şi poate fi majorat până la 250.000.000 Euro (sau echivalentul în alte monede). Contractul de Facilitate Sindicalizat urmează să fie folosit de Societate şi/sau filialele acesteia pentru investiţii. Digi Communications (simbol bursier DIGI), compania mamă a RCS&RDS, a anunţat pierderi de 17,6 milioane euro în primul trimestru al acestui an, de la un profit net de 14,8 milioane euro în perioada similară a anului anterior. Veniturile au crescut în primele trei luni cu 20,8% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 232,8 milioane euro la 281,2 milioane euro. Digi Communications NV este compania mamă a operatorului de comunicaţii electronice, RCS&RDS, liderul pieţei de internet, pay-tv şi servicii convergente, în România, cu operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia. În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu circa 13.000 de angajaţi (peste 15.000 pe toate pieţele unde desfăşoară operaţiuni). În ultimii zece ani a virat la bugetul de stat şi al asigurărilor sociale şi de sănătate peste 1 miliard euro, sub formă de impozite, taxe şi alte plăţi către instituţiile statului. În oferta de conţinuturi trans-media a grupului Digi figurează televiziunile Digi24, DigiSport 1, 2, 3, 4, FilmNow, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel şi Hit Music Channel, posturile Digi FM, ProFM, Dance FM, Chill FM şi platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.

https://www.economica.net/grupul-digi-a-incheiat-un-contract-de-credit-de-150-de-milioane-de-euro-pentru-investitii_172092.html

Vodafone şi UPC au finalizat procesul de achiziţie în România

Vodafone România şi UPC România au finalizat procesul de achiziţie, după aprobarea Comisiei Europene privind preluarea de către Vodafone Grup a operaţiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia şi Ungaria, într-o tranzacţie de 18,4 miliarde de euro. "Finalizarea tranzacţiei reprezintă o nouă călătorie atât pentru Vodafone România, cât şi pentru UPC, deoarece de acum înainte cele două companii nu mai sunt competitoare. Acum echipele reunite pot lucra împreună pentru a dezvolta cele mai bune soluţii şi servicii pentru clienţii din România. Această achiziţie, una dintre cele mai importante din industria de telecomunicaţii din România, va reuni cele două echipe care vor lucra pentru a dezvolta produse de top pentru oameni, companii şi alţi actori sociali şi economici", se precizează într-un comunicat remis joi Agerpres. Murielle Lorilloux, CEO UPC şi Vodafone România, a precizat, în context, că achiziţia generează o oportunitate de a deveni un competitor şi mai puternic pe piaţa locală de telecomunicaţii. "Această achiziţie transformatoare creează un partener important pentru servicii de telecomunicaţii convergente şi aduce, totodată, mai multă valoare clienţilor noştri, facilitând un parcurs ascendent pentru economia digitală a României. De asemenea, acest lucru generează o oportunitate de a deveni un competitor şi mai puternic pe piaţa locală de telecomunicaţii. Angajatii UPC şi Vodafone au o istorie de premiere de neegalat în ţara noastră şi chiar în Europa. Sunt încrezătoare că experienţa şi profesionalismul celor două echipe vor conduce la noi premiere şi inovaţie în ceea ce priveşte produsele de care vor beneficia utilizatorii români", a declarat Murielle Lorilloux.

https://www.economica.net/vodafone-si-upc-au-finalizat-procesul-de-achizitie-in-romania_172095.html

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – IULIE 2019
În iulie, două evenimente au ținut atenția românilor pe micile ecrane: victoria Simonei Halep la Wimbledon și tragedia de la Caracal. Audiențele n-au mai fost influențate de sezonalitate (concedii), ci de modul cum s-au poziționat echipele de știri față de aceste evenimente.
Eurosport 2, televiziunea care a transmis în România finala de vis Halep – Williams, dar și alte partide din turneul de la Wimbledon, a avut o audiență medie la nivel național de 24.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 17.000 de persoane față de luna iunie. Este cea mai mare audiență lunară înregistrată de această televiziune de când emite în România.
În iulie, Eurosport 2 (televiziune deținută de Discovery Communications) a ocupat locul 27 în topul audienței naționale față de locul 48 în cursul lunii precedente. Cu acest rating, Eurosport 2 s-a plasat înaintea „fratelui mai mare”, Eurosport 1 (15.000 telespectatori pe minut), care a transmis Turul Franței la ciclism, dar și în fața unor televiziuni de nișă cu pretenții: Film Cafe (21.000), Look Plus (17.000), Paramount (17.000) și TNT (16.000).
Pro TV, liderul pieței TV, a câștigat 4.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 558.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright ARMADATA.
România TV și-a consolidat audiența generală pe național, câștigând 13.000 de persoane, în timp ce concurența a suferit pierderi față de iunie: Antena 3 (-15.000 de persoane), B1 TV (-1.000), Realitatea TV (-1.000) și Digi24 (-9.000).
Meciurile din primele etape ale campionatului intern de fotbal (Liga 1) și partidele disputate de echipele românești în tururile preliminare ale cupelor europene au condus la creșterea audienței generale a televiziunii DigiSport 1 (+19.000 de persoane față de iunie).
Au crescut și audiențele televiziunilor pentru copii și tineret (vacanța!), remarcându-se Cartoon Network cu un plus de 3.000 de persoane față de iunie.
TVR 1 a suferit cea mai mare pierdere de audiență: 45.000 de indivizi, pentru că în iulie n-a mai avut o competiție de mare audiență precum Campionatul European de Fotbal pentru Tineret (iunie).
Alte televiziuni care au suferit scăderi de audiență față de iunie: Kanal D (-18.000), Antena 1 (-29.000), Național TV (-7.000), Prima TV (-12.000), Antena Stars (-2.000) și Pro 2 (-4.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-iulie-2019-144188

INTERVIU Mituri despre rechini distruse de protagoniştii noului sezon „Shark Week“: „Sunt prezentaţi ca monştri care atacă pur şi simplu, lucru complet fals“

„Shark Week“, cel mai longeviv program televizat, a revenit la Discovery Channel cu un nou sezon, despre care au oferit detalii chiar doi dintre protagonişti, într-un interviu obţinut de „Adevărul“. Noul sezon „Shark Week“ aduce numeroase surprize, punând la dispoziţia telespectatorilor peste 20 de ore de conţinut nou despre prădătorii adâncurilor, pe parcursul unei întregi săptămâni, până pe 4 august, în fiecare seară, începând cu ora 00.00. Într-un interviu obţinut cu ajutorul Discovery România, Paul de Gelder, supravieţuitor al unei întâlniri cu un rechin, scriitor şi scafandru, şi Joe Romeiro, scafandru-cameraman, premiat pentru filmele despre fauna mărilor şi oceanelor, au dezvăluit secretele din spatele camerelor de filmat şi au dezbătut subiecte legate de lumea fascinantă a celor mai mari prădători din adâncuri. Ştim că ai fost atacat de rechin. Ne poţi spune câteva cuvinte despre atac? Paul de Gelder (foto): Au trecut deja zece ani de atunci. Pe vremea aceea, lucram în Marina Australiei ca genist, făceam un exerciţiu subacvatic anti-terorism în portul din Syndney. Era dimineaţă şi înotam la suprafaţă. Brusc, a apărut un rechin-taur care mi-a smuls mâna dreaptă cu totul şi m-a muşcat de tendonul piciorului drept, care, ulterior, a trebuit să fie amputat. A fost o experienţă îngrozitoare, iar cea mai mare teamă a mea s-a adeverit. Cum ţi s-a schimbat viaţa după atac? Paul de Gelder: Complet. Dacă înainte de atac eram scafandru activ în marină, după am devenit profesor şi le explicam cursanţilor cum să facă lucruri pe care eu nu le mai puteam face. Aşa că până la urmă am părăsit marina, am ieşit din zona de confort şi am devenit speaker motivaţional. Ceea ce e uimitor privind înapoi, având în vedere că vorbitul în public era a doua cea mai mare temere a mea, prima fiind exact cea despre care vă povesteam mai devreme.

https://adevarul.ro/entertainment/tv/interviu-mituri-despre-rechini-distruse-protagonistii-noului-sezon-shark-week-sunt-prezentati-monstri-ataca-pur-simplu-lucru-complet-fals-1_5d41b9ba892c0bb0c60d3d33/index.html

A fost lansat primul trailer al celui mai nou film al lui Scorsese, „The Irishman“, cu Robert de Niro şi Al Pacino

Primele imagini din cel mai nou film regizat de Martin Scorsese, „Irlandezul: Asasinul mafiei/The Irishman“, cu actorii Robert De Niro, Al Pacino şi Joe Pesci în distribuţie, au fost lansate miercuri, 31 iulie, de Netflix. Netflix a lansat primul trailer al filmului „Irlandezul: Asasinul mafiei/The Irishman“, cu actorii Robert De Niro, Al Pacino şi Joe Pesci, regizat de Martin Scorsese. Lungmetrajul va fi disponibil pe reţeaua de streaming din toamna acestui an, după ce va avea premiera mondială la New York Film Festival, pe 27 septembrie, scrie News.ro. Cu un buget de peste 140 de milioane de dolari, filmul reprezintă a noua colaborare a lui De Niro cu Scorsese şi prima a lui Pacino cu cineastul american. Din distribuţie mai fac parte Harvey Keitel, Bobby Cannavale, Anna Paquin şi Ray Romano.

https://adevarul.ro/entertainment/tv/a-fost-lansat-trailer-celui-mai-nou-film-scorsese-the-irishman-robert-niro-pacino-video-1_5d42842b892c0bb0c6131248/index.html

Reacţia TVR după ce sindicatele au cerut ca Iohannis şi Dăncilă să intervină pentru soluţionarea conflictelor din SRTv

Televiziunea Română a făcut publice precizări cu privire la situaţia în care sindicatele Televiziunii Publice au cerut ajutorul preşedintelui Klaus Iohannis (60 de ani) şi pe cel al prim-ministrului Viorica Dăncilă (55 de ani) pentru soluţionarea conflictelor existente. TVR a venit cu precizări după ce Federaţia Cultură şi Mass-Media FAIR-MediaSind a informat, prin intermediul unui comunicat de presă, că sindicatele din Televiziunea Publică cer ajutorul lui Klaus Iohannis şi pe cel al Vioricăi Dăncilă pentru „soluţionarea conflictelor din SRTv“. „Distorsionarea adevărului prin intermediul numeroaselor atacuri agresive la adresa managementului SRTv şi, implicit, al instituţiei cu rol de a dezinforma publicul şi a crea articole cu iz senzaţional în jurul unui aparent conflict cu un sindical inexistent, ne obligă să tragem un semnal de alarmă asupra ştirilor false lansate în spaţiul public. Verificarea existenţei Sindicatului Român al Jurnaliştilor MediaSind ca Filială SRTv, în evidenţele Registrelor instanţei privind persoanele juridice de pe rolul Judecătoriei sectorului 1 Bucureşti, demonstrează fără echivoc faptul că acesta nu figurează în documentele instanţei. În punctul de vedere formulat de Direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale se arată clar că: «un sindicat se poate constitui doar la nivelul unei unităţi şi nu poate constitui filiale. Federaţiile sindicale constituite din sindicate din acelaşi sector de activitate, precum şi Confederaţiile sindicale constituite din federaţii sindicale din sectoare de activitate diferite pot constitui filiale judeţene cu personalitate juridică, acestea fiind structuri teritoriale ce reprezintă federaţia sau confederaţia în teritoriu».

https://adevarul.ro/entertainment/tv/reactia-tvr-sindicatele-cerut-iohannis-dancila-intervina-solutionarea-conflictelor-srtv-1_5d4274e7892c0bb0c6129095/index.html

Începând din 9 august, Eurosport transmite noul sezon Premier League

Începând din 9 august, Eurosport transmite exclusiv noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a Premier League în România pentru următoarele trei sezoane, până în 2022. În urma acordului, fanii se pot bucura de fiecare gol, fiecare ocazie sau orice alt moment important al meciului, de analize detaliate din partea experților locali, precum și de accesul la materiale video digitale pe platformele Eurosport România. Fanii pot urmări meciurile live pe Eurosport 1 și simulcast pe Eurosport Player, serviciul Eurosport live și la cerere, disponibil oriunde și oricând, pe orice dispozitiv.

https://tvmania.ro/incepand-din-9-august-eurosport-transmite-noul-sezon-premier-league-261112.html

Cântăreţul irlandez Ronan Keating va concerta la Cerbul de Aur 2019

Cântăreţul irlandez Ronan Keating va concerta pe 24 august pe scena festivalului Cerbul de Aur, care va avea loc în Piaţa Sfatului din Braşov, potrivit unui anunţ făcut joi de Televiziunea Română. Cântăreţ, compozitor, jurat şi antrenor vocal la show-uri de televiziune, Ronan Keating a fost liderul trupei Boyzone, cu care a lansat şapte albume de studio vândute în peste 25 de milioane de exemplare. El şi-a început cariera solo în 1999, lansând zece materiale discografice, vândute în peste 20 de milioane de copii. Între cele mai cunoscute piese ale lui se numără „When You Say Nothing At All”, inclusă pe coloana sonoră a filmului „Notting Hill”, „Life Is a Rollercoaster”, „I Love it When We Do” şi „If Tomorrow Never Comes". Cel mai recent album lansat de Keating este „Time of My Life”, apărut în 2016.

https://www.news.ro/entertainment/cantaretul-irlandez-ronan-keating-va-concerta-la-cerbul-de-aur-2019-1922403601002019081019075772

Huawei a deschis primul Huawei Experience Store din România

Huawei a inaugurat sâmbătă, 27 iulie, primul Huawei Experience Store din România după o investiţie totală de aproximativ un milion de euro care a cuprins costuri de amenajare, logistică, personal și chiria spațiului. Amplasat în Băneasa Shopping City, magazinul are o suprafață de 93 de metri pătrați. „Suntem încântați să deschidem în România cel de-al treilea spațiu unde consumatorii și fanii Huawei vor putea descoperi și interacționa cu cele mai noi tehnologii dezvoltate de compania noastră. Deschiderea Huawei Experience Store vine să confirme interesul și încrederea consumatorilor români în produsele Huawei", a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Consumer Business Group Romania. În cadrul magazinului, consumatorii vor putea găsi și interacționa cu cele mai noi dispozitive lansate anul acesta de companiei. De asemenea, aici va putea fi testat și smartphone-ul Mate 20 X 5G, primul telefon comercial al companiei ce permite acces la tehnologia 5G. Acesta este cel de-al treilea magazin pe care Huawei îl deschide în România, după Huawei Service Center din Bulevardul Nicolae Bălcescu 23A și Huawei Experience Shop din Afi Cotroceni.

https://www.economica.net/huawei-a-deschis-primul-huawei-experience-store-din-romania_171995.html

Noul sezon din Premier League, pe Eurosport. Programul primelor meciuri

Eurosport transmite, în exclusivitate, din 9 august noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a Premier League în România pentru următoarele trei sezoane, până în 2022. Meciurile vor fi transmise live pe Eurosport 1 și simulcast pe Eurosport Player, serviciul Eurosport live și la cerere. Premier League se va vedea și HD, la operatorii unde Eurosport 1 și Eurosport 1 HD sunt simulcast, potrivit reprezentanților televiziunii de sport. În acest sezon, Eurosport acoperă până la 242 de meciuri live din Premier League pe parcursul sezonului (până la șapte meciuri / săptămână). Eurosport a pregătit un program cu două blocuri live, începând din 10 august (13:30 sâmbătă și 15:30 duminică), găzduit de Emanuel Terzian împreună cu Adi Dobre, în rolul de co-gazdă și Gabriel Cânu, în postura de invitat. Andrey Stoychev, VP Commercial and Business Development Discovery: „Suntem mândri să aducem Premier League în România pe Eurosport, pentru al șaptelea sezon consecutiv. Ne dorim să transformăm această competiție palpitantă într-o sărbătoare locală, mai ales având în vedere că forța acestui campionat este validată la nivel internațional de rezultatele din Champions League și Europa League.

Premier League se bucură de o mare popularitate în rândul românilor, iar extinderea drepturilor exclusive de difuzare, inclusiv pentru FA Cup, arată în mod clar angajamentul nostru de a le alimenta pasiunea, precum și importanța strategică a pieței românești în portofoliul Discovery. Mai mult decât atât, suntem bucuroși că Premier League este acum disponibil în HD și că noua emisiune – Premier League Show – va ține fanii și mai conectați la cea mai spectaculoasă ligă de fotbal la nivel mondial.”

https://www.paginademedia.ro/2019/08/noul-sezon-din-premier-league-pe-eurosport-programul-primelor-meciuri

Fostă concurentă „Asia Express”, în juriul show-ului „Îmi place dansul”, de la Kanal D

După Betrice Rancea, încă un nume intră în juriul emisiunii „Îmi place dansul”, de la Kanal D. Este vorba despre coregraful Andra Eugenia Gheorghe, cunoscută pe TV sub pseudonimul „Cocuța” . Coregraful va juriza momentele de dans din show-ul difuzat la toamna de postul Dogan. Recent, a participat în sezonul doi din Asia Express, de pe Antena 1, în echipă cu Bogdan Boantă. De asemenea, a participat și la emisiunea „Dansează printre stele”, în 2014, la Antena 1. Cocuța a făcut parte și din baletul Edi Stancu, care avea momente de dans emisiunea „Dansez pentru tine”, de la Pro TV.

https://www.paginademedia.ro/2019/08/cocuta-in-juriul-imi-place-dansul

Noutăți Netflix în august. Noile sezoane Mindhunter, Glow și Cable Girls. Filmele Inglorious Basterds, Vanity Fair și Psycho II intră pe Netflix

Ce filme și seriale noi aduce Netflix în luna august. De la producții originale, la titluri licențiate, platforma anunță zeci de titluri noi (sau vechi). La capitolul originale, printre titlurile de menționat se numără sezonul al treilea din Glow (9 august), Cable Girls, sezonul 4 (9 august), serie nouă din Dear White People (3 august) și mult așteptatul sezon doi al Mindhunter (16 august). Un titlu interesant de urmărit este serialul Better Than Us, un nou serial original Netflix, a cărui acțiune se petrece în viitor, în Moscova, unde roboții sunt la ordinea zilei. O familie își ia fără să știe un android ucigaș (Paulina Andreeva, „Metoda”) pentru dereticat.

https://www.paginademedia.ro/2019/08/noutati-netflix-in-august

Nume nou la Radio Guerrilla. Gojira spune „Binili învinge”

Echipa Guerrilla se mărește. Gojira (George Andreescu) se alătură Radio Guerrilla, unde va realiza emisiunea Binili învinge, de luni până vineri, pe intervalul 14.00 - 16.00 (cu excepția zilei de marți, când este emisiunea Metope a lui Theodor Paleologu). Gojira preia cârma emisiunii, din 2 septembrie, când postul va trece la grila de toamnă. „Binili învinge” a fost prezentată de Alexandru Anghel până în primăvara acestui an, până când a plecat la Smart FM. „Luni, 2 septembrie, cand ne intoarcem din Starea de Briza, nu o s-o facem cu mana goala, Radio Guerrilla primindu-l cu bratele deschise in mijlocul grilei pe Gojira, talentat fiu al Tandareiului, talentat DJ, talentat om de televiziune, talentat om de radio sau invers.

https://www.paginademedia.ro/2019/08/nume-nou-la-radio-guerrilla-gojira-spune-binili-invinge

Vodafone România și UPC România au finalizat procesul de achiziție. Business-ul cumulat a atins 4,6 miliarde de lei în 2018

Vodafone România și UPC România au finalizat procesul de achiziție, după aprobarea Comisiei Europene privind preluarea de către Vodafone Grup a operațiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia și Ungaria, într-o tranzacție de 18,4 miliarde de euro. UPC România controlează și Focus Sat România, companie de furnizare a serviciilor de televiziune prin satelit. În anul 2018, afacerile cumulate ale celor trei operatori a fost de 4,583 miliarde de lei, din care Vodafone România - 3,814 miliarde de lei. Finalizarea tranzacției reprezintă o nouă călătorie atât pentru Vodafone România, cât și pentru UPC, deoarece de acum înainte cele două companii nu mai sunt competitoare. Acum echipele reunite pot lucra împreună pentru a dezvolta cele mai bune soluții și servicii pentru clienții din România, se arată într-un comunicat al Vodafone România remis Profit.ro.

https://www.profit.ro/stiri/vodafone-romania-si-upc-romania-au-finalizat-procesul-de-achizitie-business-ul-cumulat-a-atins-4-6-miliarde-de-lei-in-2018-19075709

Operațiune majoră Digi: se împrumută cu 150 milioane euro de la un sindicat de bănci. Facilitatea de credit pe un an poate urca la 250 milioane euro

Pentru finanțarea investiției sale din Ungaria, compania Digi Communications accesează un credit sindicalizat de la un consorțiu format din Citibank, ING Bank și UniCredit Bank. În primul trimestru, societatea din domeniul telecom a emis obligațiuni de 200 milioane de euro. La ultima raportare, Digi Communications (DIGI) afișa pentru data de 31 martie datorii totale de 1,69 milioarde euro, iar cheltuielile financiare ale companiei cu dobânzile pentru credite urcaseră la 32,5 milioane euro în primul trimestru din acest an. Sunt obligații de plată pe care societatea le rostogolește pentru activitatea curentă și planurile de extindere derulate. Acum, RCS&RDS, compania operată de Digi, în calitate de împorumutat și garant inițial al DIGI Tavkozlesi es Szolgaltato Korlatolt Felelossegu Tarsasag, subsidiara din Ungaria, unde compania a realizat o achiziție majoră în vara anului 2017, a semnat un contract pentru o facilitate de credit în valoare de 150 milioane euro, cu posibilitatea de majorare până la 250 milioane euro, cu un consorțiu de bănci cu care Digi are deja o relație de business, respective cel format din sucursala londoneză a Citibank, ING Bank și UniCredit Bank.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/piata-de-capital/operatiune-majora-digi-se-imprumuta-cu-150-milioane-euro-de-la-un-sindicat-de-banci-facilitatea-de-credit-pe-un-an-poate-urca-la-250-milioane-euro-19075515

Publicis Romania a câștigat pitch-ul de comunicare pentru brandurile din portfoliul OLX
Începând cu luna august, Publicis România este noua agenție aleasă de OLX Group România pentru comunicarea întregului portofoliu de branduri: OLX, Autovit.ro şi Storia.ro. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-un pitch care a durat trei luni.
Publicis România va oferi servicii de creație, strategie, digital, BTL pentru cele trei mărci ale OLX Group: OLX România, portal de anunțuri generaliste, Autovit.ro, site de anunțuri de vânzări și achiziții de automobile, și Storia.ro, platformă specializată în vânzări și închirieri în domeniul imobiliar.
Monica Dudău, Brand Manager – Storia.ro & OLX Imobiliare: Avem toată încrederea că abordarea integrată, data-driven și curajoasă a celor de la Publicis ne va ajuta să ne înțelegem și mai bine clienții, pornind de fiecare dată de la nevoile reale ale acestora, dar și să ne îndeplinim obiectivele ambițioase de creștere și să fim o referință în comunicare.
Mihnea Gheorghiță, Copywriter – Publicis: Am făcut cunoștință cu echipa OLX în 2017, la câștigarea pitch-ului Storia.ro. După primul meeting, am avut un moment Freddie Mercury și i-am zis lui Cosmin Anghel la ieșire: „dacă în 2-3 ani nu luăm tot, e fix vina noastră. Eu vreau să lucrez cu oamenii ăștia”. Vorbim în primul rând de o relație foarte faină cu un grup care a înțeles că obiectivele se pot atinge și fără compromis în exprimarea creativă – visul oricărui om de creație, practic. Ai un lider digital care știe că poate fi greu să ții coroana pe cap dacă nu vii mereu cu altceva mai bun, mai dement, mai memorabil. Challenge accepted!
Miruna Baias, Strategic Planner – Publicis: Cred că ce stă la baza succesului OLX și a succesului nostru în pitch-ul de acum e ordinea clară: viziune și apoi obiective. Cele două briefuri și forma în care au fost cerute rezolvările (campanie completă și doar strategie) ne-au dat de înțeles de la început că oamenii ăștia chiar au know-how de pitch și că avem de câștigat un client foarte mișto. De acolo a fost simplu: noi știm că putem gândi departe, iar OLX Group poate ajunge acolo.
Până în momentul licitației, Publicis România se ocupa de comunicarea brandului Storia.ro
La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați. Serviciile OLX Group sunt folosite lunar de peste 350 de milioane de persoane.
https://www.forbes.ro/publicis-romania-castigat-pitch-ul-de-comunicare-pentru-brandurile-din-portfoliul-olx-144158
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL