×

Revista presei -- Data și ora publicării: 05.08.2019 14:15:58

REVISTA PRESEI / 5 aug 2019 /




Infrastructura Netcity a ajuns la 1.520 km şi 20.300 de clădiri racordate în luna iunie
„Starea naţiei“ revine la TV. Pătraru: „În continuare nu le vom spune oamenilor ce vor ei să audă, ca să se simtă bine, ci vom încerca să îi zgândărim“
Kanal D va difuza un nou serial turcesc începând din această toamnă, „Lacrimi la Marea Neagră”
Antena 1 pregătește pentru această toamnă un nou serial de comedie:„Mangalița”
Din 5 august, Timeless Drama Channel, dedicat serialelor turcești, e disponibil în România
Televiziunea Look Plus difuzează Formula 1. Programul transmisiunilor
Din această toamnă, la Antena 1, Adriana Trandafir și Mihai Sandu Gruia sunt soții Zamfir în serialul „Sacrificiul”
TVR 2 difuzează din 14 august serialul brazilian „Iubire dincolo de timp”
Veniturile Huawei au crescut cu 23,2% în primul semestru, la 58 miliarde de dolari
"Homeland": Când va avea loc lansarea celui de-al optulea sezon. Este ultimul din serie
Filmele preferate ale lui Tarantino, în august, la posturile AXN
Ministerul Comunicațiilor: nicio notificare oficială privind intenția OTE și Deutsche Telekom de a vinde operațiunile din România
Protecția Consumatorului atacă în dosarul cu Vodafone pentru majorarea prețurilor abonamentelor
YouTube rămâne serviciul video cu cele mai mari venituri obținute din platformele mobile
YouTube va afișa mai mult conținut “de familie”
Serviciul de video streaming deținut de Microsoft a ajuns pe primul loc în App Store


Infrastructura Netcity a ajuns la 1.520 km şi 20.300 de clădiri racordate în luna iunie

Compania Netcity Telecom a anunţat, luni, că reţeaua metropolitană pentru fibră optică a municipiului Bucureşti, până la jumătatea anului 2019, a ajuns la 1.520 de kilometri de reţea subterană construită şi 20.300 de clădiri racordate în Capitală, de la începutul proiectului, anunţă News.ro. De la începutul anului 2018, până la final de iunie 2019, infrastructura Netcity a crescut cu peste 560 de kilometri şi s-au adăugat 7.500 de imobile racordate la reţea, potrivit companiei. "După preluarea proiectului şi reluarea lucrarilor, în a doua parte a anului anului 2017, am lucrat în viteză şi tot mai eficient, pentru a dezvolta acest proiect de infrastructură necesar si benefic Capitalei, derulat din fonduri 100% private, menit să crească semnificativ calitatea infrastructurii de telecomunicaţii, gradul de confort şi siguranţa în oraş", a declarat administratorul Netcity Telecom, Adrian Răcăşan, citat de News.ro. În prezent, reţeaua Netcity acoperă bulevardele si zonele turistice principale ale Capitalei, iar lucrările continuă să avanseze, pe străzile secundare. În fiecare zi, peste 200 de persoane lucrează, pe diferite grupuri de străzi, la extinderea infrastructurii, potrivit companiei. Un record al evoluţiei Netcity s-a înregistrat în luna septembrie 2018, când reţeaua a avansat, în Bucureşti, cu nu mai puţin de 50 de kilometri. În clasamentul străzilor din Bucureşti, care au cele mai multe imobile racordate, pe primul loc se află Şoseaua Giurgiului, cu 211 imobile, urmată de Calea Griviţei (185 imobile), strada Popa Nan (183 imobile), Calea Şerban Vodă (146 imobile) şi Calea Floreasca (133 de imobile). Pentru a susţine viteza de extindere şi obiectivele propuse, Netcity Telecom a informat că a făcut investiţii din fonduri 100% private, ce au depăşit veniturile obţinute din operarea reţelei. Netcity Telecom a fost fondată în 2007 pentru construcţia şi operarea reţelei metropolitane pentru fibră optică a Municipiului Bucureşti „Netcity", cu scopul de a facilita mutarea cablurilor aeriene în subteran. Netcity Telecom face parte dintr-un grup de cinci companii active în domeniul infrastructurii de energie şi telecomunicaţii, alături de Electrogrup, Direct One, Nova Power & Gas, precum şi WESEE, reunit sub umbrela holding-ului E-INFRA.

https://www.economica.net/infrastructura-netcity-a-ajuns-la-1-520-km-si-20-300-de-cladiri-racordate-in-luna-iunie_172219.html

„Starea naţiei“ revine la TV. Pătraru: „În continuare nu le vom spune oamenilor ce vor ei să audă, ca să se simtă bine, ci vom încerca să îi zgândărim“

Emisiunea „Starea Naţiei“, prezentată de Dragoş Pătraru, revine la Prima TV cu un nou sezon începând de luni, 5 august. „Starea Naţiei“, aflată în spaţiul media de şase ani, revine pe micile ecrane cu un nou sezon ce va fi difuzat, la Prima TV, de luni până joi, de la ora 22.30. Pe lângă rubricile binecunoscute ale emisiunii – Vax Populi, Ceasul bun, Cafeneaua naţiei, scenetele, muzica live –, echipa emisiunii a pregătit pentru luna septembrie lansarea a trei rubrici noi. „Avem mai multe surprize, încă lucrăm la finisaje. Am schimbat multe lucruri, inclusiv în bucătăria internă a emisiunii, vom pune un accent mai mare pe zona de documentare, astfel încât să putem, chiar pe subiecte care abia s-au întâmplat, să punem totul în context. Pentru că, într-o lume atât de polarizată, în care ai noştri sunt îngeri şi fac totul bine, iar ai lor fac totul prost şi sunt nişte nemernici, oamenii aşteaptă de la noi echilibru şi context, astfel încât să-şi poată face o imagine cât mai corectă în legătură cu evenimentele care au loc în jurul nostru şi care ne afectează viaţa. În continuare nu le vom spune oamenilor ce vor ei să audă, ca să se simtă bine. Nu le vom confirma opiniile, ci vom încerca să îi zgândărim, să-i facem să-şi pună la îndoială propriile opinii şi convingeri. Asta cred că e misiunea noastră, aşa ne îndeplinim funcţia educaţională. Va apărea în emisiune şi o zonă de reportaj, dar şi una de anchetă, în care vom încerca în doar câteva minute să vedem drumul unor dosare, cum au fost ele îngropate în timp sau, dimpotrivă, cum au apărut pentru că cineva a avut un interes. Tot cu scopul de a încadra totul în contextul «România şi problemele ei». Vom pune întrebări la care nimeni nu vrea să răspundă. Dar asta nu înseamnă că ele nu trebuie puse, ci înseamnă că trebuie să le strigăm, să le urlăm, cât mai mulţi, până când cei care trebuie să răspundă vor fi obligaţi să o facă. Presiunea pentru un stat competent, care să aibă grijă de cetăţenii săi şi să-i pună mai presus decât orice, trebuie să plece de la fiecare dintre noi. Asta înseamnă a fi un bun cetăţean. Vor fi şi feţe noi care ni se vor alătura, le vom prezenta pe parcurs“, a declarat Dragoş Pătraru.

https://adevarul.ro/entertainment/tv/starea-natiei-revine-tv-patraru-In-continuare-nu-vom-spune-oamenilor-vor-auda-simta-bine-ci-vom-incerca-zgandarim-1_5d46dea6892c0bb0c630fe73/index.html

Kanal D va difuza un nou serial turcesc începând din această toamnă, „Lacrimi la Marea Neagră”

Kanal D continua traditia serialelor de succes si vine in intampinare telespectatorilor, in aceasta toamna, cu o productie devenita un fenomen media in Turcia, „Lacrimi la Marea Neagra'/ original: „Sen Anlat Karadeniz'). „Lacrimi la Marea Neagra' a inregistrat audiente record inca de la primele episoade difuzate, a fost o adevarata revelatie pentru piata genului, atingand 40% cota de piata, in ianuarie 2018. „Lacrimi la Marea Neagra' spune o poveste de viata tulburatoare, in care publicul din Romania va regasi o realitate dureroasa a societatii romanesti actuale: violenta domestica. Personajul central, Nefes (interpretata de Irem Helvacioglu), este o tanara care lupta sa-si recapete libertatea dintr-o relatie plina de violenta si sa depaseasca traumele psihice provocate de aceasta. Din povestea unei victime, „Lacrimi la Marea Neagra' devine povestea unei luptatoare, simbol pentru milioane de femei curajoase care isi iau vietile inapoi si schimba in bine statistici ingrijoratoare. Conform unor statistici recente, in Romania, una din zece femei este afectata de violenta domestica. In 2017, 46 de femei si-au pierdut viata in urma violentei in familie, conform datelor oficiale ale Politiei.

https://tvmania.ro/kanal-d-va-difuza-un-nou-serial-turcesc-incepand-din-aceasta-toamna-lacrimi-la-marea-neagra-261221.html

Antena 1 pregătește pentru această toamnă un nou serial de comedie: „Mangalița”

Antena 1 pregătește pentru această toamnă un nou serial de comedie: Mangalița. Nu e vorba despre celebrul porc-somon, zero colesterol', zis și uleiul de măsline cu patru picioare' și nici nu are vreo legătură cu Mangalia, orașul de la malul mării. Mangalița e o localitate situată undeva în provincie, într-un loc idilic și frumos, în care corupția, absurdul și incompetența sunt la ele acasă. Mangalița e un oraș în care până și soarele răsare doar dacă vrea… primarul. „Mangalița este o satiră a realității din administrația locală a orașelor mici, precum și a societății din aceste orașe. Am vrut să fim cât mai aproape de comicul involuntar al funcționarilor publici, așa că multe situații sunt inspirate din realitate. Vorbind despre personaje, este imposibil ca oricare cetățean al României să nu fi dat nas în nas cel puțin cu o parte din personajele din Mangalița', spune Gabriel Popescu, producătorul general.

https://tvmania.ro/antena-1-pregateste-pentru-aceasta-toamna-un-nou-serial-de-comedie-mangalita-261217.html

Din 5 august, Timeless Drama Channel, dedicat serialelor turcești, e disponibil în România

Primul canal dedicat filmelor și serialelor turcești și difuzat la nivel global – Timeless Drama Channel (TDC) – este disponibil în România, din 5 august, în exclusivitate în grila UPC. Canalul va fi disponibil în pachetul de bază, astfel încât toți clienții UPC de televiziune digitală vor avea acces la cele mai populare seriale turcești, vizionate de peste 400 de milioane de oameni din 140 de țări și subtitrate acum și în limba română. Timeless Drama Channel este rezultatul unui parteneriat cu Ay Yapim, unul dintre cei mai buni producători ai Turciei și creatorul a numeroase seriale de televiziune premiate, pe care românii le iubesc atât de mult. Timeless Drama Channel are sute de ore de conținut nou, printre care 9 seriale populare difuzate în întreaga lume: Karadayi, Black Money Love, 20 de minute, Kurt Seyit & Shura, Moms and Mothers, Red Scarf, 8th Day, Five Brothers și The End.

https://tvmania.ro/galerie-foto-din-5-august-timeless-drama-channel-dedicat-serialelor-turcesti-este-disponibil-in-romania-261210.html

Televiziunea Look Plus difuzează Formula 1. Programul transmisiunilor

Televiziunea Look Plus deținută de grupul Clever Media Network a achiziționat drepturile media de difuzare ale sezonului 2019 pentru Formula 1. Prima cursă pe care Look Plus o va transmite va fi Marele Premiu al Ungariei. Calificările vor fi transmise live astăzi, de la 16.00, iar cursa pentru Marele Premiu va fi difuzată duminică, pe 4 august, de la aceeași oră. Programul complet al curselor Formula 1 din acest sezon: 4 august: Hungarian Grand Prix (Hungaroring), 1 septembrie: Italian Grand Prix (Autodromo Nazionale Monza), 22 septembrie: Russian Grand Prix (Sochi Autodrom), 13 octombrie: Japanese Grand Prix (Suzuka International Racing Course), 27 octombrie: Mexican Grand Prix (Autodromo Hermanos Rodriguez), 3 noiembrie: United States Grand Prix (Circuit of the Americas), 17 noiembrie: Brazilian Grand Prix (Autodromo Jose Carlos Pace), 1 decembrie: Abu Dhabi Grand Prix (Yas Marina Circuit). Look Plus și Look Sport se află într-o campanie amplă de achiziții de drepturi sportive care va continua pe parcursul acestui an și care va aduce pe ecranele TV competiții importante din mai multe discipline sportive: fotbal, tenis, handbal etc.

https://tvmania.ro/televiziunea-look-plus-difuzeaza-formula-1-programul-transmisiunilor-261166.html


Din această toamnă, la Antena 1, Adriana Trandafir și Mihai Sandu Gruia sunt soții Zamfir în serialul „Sacrificiul”

Sacrificiul, serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1 și care va avea premiera în această toamnă aduce în faţa telespectatorilor poveştile de viaţã ale unor familii cu destine memorabile, dintre ele fãcând parte şi familia Zamfir, o familie aparte, veselă și surprinzătoare din care fac parte Adriana Trandafir și Mihai Sandu Gruia. Veorica Zamfir (Adriana Trandafir) este o soție și o mamă cu un caracter puternic și, deși aparent pare supusă bărbatului, știe foarte bine să îl manipuleze. Este o femeie care a făcut multe sacrificii pentru poziția socială pe care dorește să o expună în societate. Soțul Veoricăi și capul familiei Zamfir, Leo (Mihai Sandu Gruia), este un bãrbat ambițios care a făcut toată viața bani din orice și și-a dorit mereu să fie domn. Leo își ascunde originea în fața lumii însă are niște principii de la care nu se abate: cuvântul lui este lege în faţa familiei sau cel puţin aşa pretinde el. Acum umblă la costum și când iese din casă se dă machedon.

https://tvmania.ro/din-aceasta-toamna-la-antena-1-adriana-trandafir-si-mihai-sandu-gruia-sunt-sotii-zamfir-in-serialul-sacrificiul-261131.html

TVR 2 difuzează din 14 august serialul brazilian „Iubire dincolo de timp”

Începând cu 14 august, de la ora 16.00, telespectatorii vor putea urmări la TVR 2 producţia braziliană „Iubire dincolo de timp' („Alem Do Tempo'). Serialul a avut auditenţe foarte mari în ţara de origine unde a fost difuzat între 2015-2016, având 100 de episoade în varianta internaţională. Acţiunea din „Iubire dincolo de timp' începe în 1865, în oraşul Campobelo din Brazilia, unde doi tineri – Livia (Alinne Moraes), o fată săracă, părăsită de mamă, crescută la mânăstire, şi Felipe (Rafael Cardoso), moştenitorul unei familii importante, nepotul puternicei contese Vitoria (Irene Ravache) – trăiesc o iubire imposibilă, despărţiţi de diferenţe sociale şi de intrigi familiale.

https://tvmania.ro/tvr-2-difuzeaza-din-14-august-serialul-brazilian-iubire-dincolo-de-timp-261138.html

Veniturile Huawei au crescut cu 23,2% în primul semestru, la 58 miliarde de dolari

Huawei a înregistrat în primul semestru din 2019 venituri de 401,3 miliarde de yuani (aproximativ 58 miliarde de dolari), cu 23,2% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Marja de profit net a companiei în prima jumătate a acestui an a fost de 8,7%. "Veniturile au crescut semnificativ până în luna mai", a declarat Liang. "Pornind de la fundamentul solid din prima jumătate a anului, observăm în continuare o creștere, chiar și după deciziile luate de Google și Android în urma acțiunilor guvernului Statelor Unite. Asta nu înseamnă că nu întâmpinăm provocări care pot afecta ritmul creșterii noastre pe termen scurt. Ne vom continua parcursul, suntem încrezători în viitor și vom continua să investim conform planurilor - anul acesta investim 120 miliarde yuani în centrele R&D. Vom depăși aceste provocări, iar Huawei va intra într-o nouă etapă de creștere", continuă Liang Hua. Conform declarațiilor președintelui Huawei, Liang Hua, compania parcurge o etapă excelentă la nivel operațional și organizațional. Cu un management eficient și o evoluție a tuturor indicatorilor financiari, activitatea Huawei a fost constantă în prima jumătate a anului 2019. Huawei Carrier Business Group a înregistrat venituri din vânzări de 146,5 miliarde de yuani (aproximativ 21 miliarde de dolari) datorită creșterii constante a producției și exportului echipamentelor pentru rețele wireless, transmisie optică, comunicații de date, IT și produse conexe.

https://www.economica.net/veniturile-huawei-au-crescut-cu-23-2prc-in-primul-semestru-la-58-miliarde-de-dolari_172222.html

"Homeland": Când va avea loc lansarea celui de-al optulea sezon. Este ultimul din serie

Al optulea şi ultim sezon al serialului cu spioni "Homeland: Reţeaua Terorii" va avea premiera pe 9 februarie 2020, a anunţat producătorul, postul de televiziune american Showtime, citat de Associated Press. Ultimul sezon al producţiei va avea 12 episoade şi va începe cu momentul recuperării psihice a fostului agent CIA Carrie Mathison (Claire Danes), după ce a fost închisă într-un penitenciar din Rusia. Fostul ei şef Saul Berenson (Mandy Patinkin) apelează la Carrie pentru a-l ajuta în nişte misiuni în Afganistan. Din distribuţia acestui sezon fac parte, printre alţii, Beau Bridges, Maury Sterling şi Linus Roache. Serialul american "Homeland" a fost dezvoltat de Howard Gordon şi Alex Gansa pe baza seriei israeliene "Hatufim/ Prisoners of War", creat de Gideon Raff. "Homeland" a debutat în 2011 şi s-a bucurat de un mare succes, fiind premiat cu două Goburi de Aur pentru cel mai bun serial, în 2011 şi 2012. De asemenea, a câştigat de-a lungul timpului zece premii Primetime Emmy. Actriţa americană Claire Danes a câştigat două Globuri de Aur şi două Emmy pentru rolul din popularul serial TV.

https://www.mediafax.ro/life-inedit/homeland-cand-va-avea-loc-lansarea-celui-de-al-optulea-sezon-este-ultimul-din-serie-video-18261472

Filmele preferate ale lui Tarantino, în august, la posturile AXN

Cineastul american Quentin Tarantino este curatorul unei colecţii speciale de nouă filme clasice care vor fi difuzate de posturile AXN începând cu 3 august. El a ales nouă filme din anii 1960 care au fost o sursă de inspiraţie pentru „Once Upon a Time... in Hollywood”, cel mai recent lungmetraj al său. Sub numele „A fost odată la… Hollywood şi Quentin Tarantino prezintă filmele nebunilor ani ‘60”, selecţia cuprinde producţii Columbia Pictures realizate în perioada 1958 - 1970. Au fost alese: „Gunman's Walk/ Legături de familie” (1958, r. Phil Karlson), „Arizona Raiders/ Bandiţii din Arizona” (1965, r. William Witney), „Easy Rider” (1969, r. Dennis Hopper), „Wrecking Crew/ Echipa distrugătorilor” (1968, r. Phil Karlson), „Hammerhead/ Mercenarul” (1968, r.r David Miller), „Bob & Carol & Ted & Alice” (1969, r. Paul Mazursky), „Cactus Flower/ Floarea de cactus” (1969, r. Gene Saks), „Model Shop/ Modele de vânzare” (1969, r. Jacques Demy) şi „Getting Straight/ Răscrucea” (1970, r. Richard Rush).

https://www.news.ro/entertainment/filmele-preferate-ale-lui-tarantino-in-august-la-posturile-axn-1922400003002019080819074893

Ministerul Comunicațiilor: nicio notificare oficială privind intenția OTE și Deutsche Telekom de a vinde operațiunile din România

Ministerul Comunicațiilor spune că nu a primit nicio notificare oficială cu privire la intenția grupurilor OTE (Grecia) și Deutsche Telekom (Germania) de a vinde operațiunile din România, în condițiile în care în ultima perioadă s-au vehiculat informații despre un posibil exit. "MCSI, în calitate de instituție publică abilitată să gestioneze interesele statului român ca acționar minoritar relevant (deținând 45,99% din acțiuni) în Telekom România Communications (fosta Romtelecom), urmărește protejarea intereselor legitime ale statului român, asigurarea unor servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate, precum și asigurarea cadrului legislativ optim pentru continuarea investițiilor în dezvoltarea infrastructurii digitale din România, cât și drepturile și obligațiile fiecărei părți în această speță. În ceea ce privește condițiile de desfășurare ale unei posibile vânzări, fie că este vorba de statul român sau de grupul DT/OTE, acestea fac obiectul unei clauze de confidențialitate din cadrul Contractului de Privatizare Strategică, semnat la data de 31.01.2003, clauză care prevede confidențialitatea tuturor actelor și documentelor subsecvente. Până în prezent MCSI nu a primit nicio notificare oficială cu privire la intenția OTE/DT de a vinde operațiunile din România", transmite instituția pentru Profit.ro.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ministerul-comunicatiilor-nicio-notificare-oficiala-privind-intentia-ote-si-deutsche-telekom-de-a-vinde-operatiunile-din-romania-19077069

Protecția Consumatorului atacă în dosarul cu Vodafone pentru majorarea prețurilor abonamentelor

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înaintat recurs împotriva unei decizii a Curții de Apel București (/CAB) care a hotărât, la 5 iulie, să suspende ordinul instituției prin care aceasta a blocat decizia unilaterală a Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, de majorare a tarifelor abonamentelor cu un euro începând cu luna mai a acestui an. Recursul va fi judecat de Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ). În cele mai multe dosare, primul termen de judecată la ÎCCJ se programează peste aproape doi ani de la data înaintării cererii de recurs. La începutul lunii mai, ANPC a anunțat că dispus ca un operator de telefonie mobilă să înceteze practicile comerciale incorecte față de consumatori, constatate în urma unui control, realizate în scopul majorării costurilor abonamentelor. Surse din piață au declarat atunci pentru Profit.ro că este vorba de Vodafone România.

https://www.profit.ro/stiri/protectia-consumatorului-ataca-in-dosarul-cu-vodafone-pentru-majorarea-preturilor-abonamentelor-19076749

YouTube rămâne serviciul video cu cele mai mari venituri obținute din platformele mobile

Utilizatorii YouTube au cheltuit în cadrul platformei 138 milioane de dolari doar în ultimul trimestru. Aplicația YouTube ocupă primul loc în clasamentul veniturilor realizate pe ambele platforme mobile majore, iOS și Android, în al doilea trimestru al acestui an. Studiul făcut de SensorTower arată că YouTube, cu încasări de 138 milioane de dolari în Q2 2019, păstrează primul loc în clasamentul după venituri care ia în calcul atât aplicațiile de Android, cât și pe cele de iOS. Veniturile YouTube au crescut de la an la cu un impresionant 220%. 70% din venituri sunt generate de utilizatorii americani. La mare distanță, pe locurile 2 și 3, vin Japonia cu 7% și Marea Britanie cu 4%. În clasamentul comun, YouTube este urmată de două aplicații cu origini chinezești: Kwai, finanțată de Tencent, și deja celebra TikTok.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/youtube-ramane-serviciul-video-cu-cele-mai-mari-venituri-obtinute-din-platformele-mobile-19076766

YouTube va afișa mai mult conținut “de familie”

Cel mai mare site de video va servi mai mult conținut așa-zis de familie tuturor utilizatorilor săi și indiferent de preferințele personale. YouTube și-a modificat recent algoritmul și a făcut-o în secret, fără să o anunțe sau să spună ce conține aceasta. Abia când creatorii de conținut au observat modificări ale nivelului de trafic, modificarea de algoritm a fost evidentă. La presiunea acestora, oficialii companiei au recunoscut că au modificat algoritmul astfel încât să scoată în față mai mult conținut de calitate pentru familie.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/youtube-va-afisa-mai-mult-continut-de-familie-19078422

Serviciul de video streaming deținut de Microsoft a ajuns pe primul loc în App Store

Nu a fost nevoie decât de “transferul” unui streamer celebru pentru ca Mixer să devină o vedetă dintr-un ilustru necunoscut. Mixer, aplicația pentru streaming dedicată gamerilor deținută de Microsoft, a ajuns pur și simplu peste noapte în primul loc al celor mai populare aplicații pentru iOS. Microsoft a cumpărat Mixer în 2016, pe vremea în care se numea Beam, și a încercat fără succes, până acum, să concureze cu servicii precum Twitch, care este și liderul pieței, YouTube și Facebook. Înainte să ajungă în topul aplicațiilor de iOS, Mixer deținea doar 3% din vizualizările realizate de tot conținutul video din zona de gaming. Însă, în urmă cu două zile, unul dintre cei mai populari streameri de pe Twitch, Ninja (Tyler “Ninja” Blevins), anunța că părăsește rețeaua cumpărată de Amazon în 2014 și va face pe viitor transmisiuni video exclusiv pe Mixer. În mai puțin de 24 de le anunțul lui Ninja, serviciul celor de la Microsoft, de care nu foarte multă lume nu a auzit până acum, a înregistrat atât de multe instalări pe iOS, încât a urcat direct pe primul loc în top. Canalul lui Ninja de Mixer a înregistrat 250.000 de urmăritori în mai puțin de două zile de când a fost creat. Pe Twitch, Ninja era urmărit de peste 14 milioane de oameni.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/serviciul-de-video-streaming-detinut-de-microsoft-a-ajuns-pe-primul-loc-in-app-store-19077430
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL