×

Revista presei -- Data și ora publicării: 01.10.2019 23:52:32

REVISTA PRESEI / 1 Oct 2019 /




Bătălia audiențelor. Eșec major pentru Antena 1. România TV a dat lovitura
Wi-Fi împlinește astăzi 20 de ani
ANCOM: Piaţa serviciilor poştale a ajuns la 3,2 miliarde de lei, în 2018; Fan Courier a devenit lider cu o cotă de 21%
Opt filme româneşti, la festivalul Les Films de Cannes à Bucarest. Biletele au fost puse în vânzare marţi
Serialul documentar „Biroul Federal de Investigaţii extraterestre”, la History
Serialul „Stranger Things” va avea un al patrulea sezon
Lunea, la TVR 1, vom avea seara de film românesc contemporan. Prima peliculă va fi „6,9 pe scara Richter”
Schimbări în grila Kanal D. „Îmi place dansul” își schimbă din nou ziua de difuzare, emisiunea „Roata norocului” revine cu ediții în premieră
Se lansează o nouă televiziune de manele, Balcan Music TV. A primit licență de la CNA
AUDIENȚE. A început sezonul, au crescut Pro TV, Antena și Kanal D. România TV, surpriza din august, își menține audiența, dar alunecă în top
Schimbare în Radio Guerrilla. Doi asociați ies din societate
AUDIENȚE. Serialul Vlad, depășit de Chefi la cuțite pe toate targeturile
Schimbare la vârful Digi 24. Cine a preluat conducerea editorial
Telekom România extinde disponibilitatea Mobil Nelimitat în reţeaua de magazine Carrefour


Bătălia audiențelor. Eșec major pentru Antena 1. România TV a dat lovitura

Noul serial " Mangalița", lansat duminică seară în premieră, la Antena 1, nu a putut surclasa filmul difuzat în același interval orar la Protv, care l-a avut pe The Rock Johnson în rol principal. Noul serial ” Mangalița”, lansat duminică seară în premieră, la Antena 1, nu a putut surclasa filmul difuzat în același interval orar la Protv, care l-a avut pe The Rock Johnson în rol principal, anunță paginademedia.ro. „‘Mangalița”, noul serial de comedie difuzat de Antena 1, a fost pe locul 2 la audiențe, producția românească avându-i ca protagoniști pe o parte a actorilor din serialele Mondenii și Atletico Textila . Serialul ” Mangalița”, al cărui personaj principal este primarul corupt Stelian Manole, jucat de actorul Teo Corban, a avut aproximativ 1, 1 milioane de telespectatori din toată țara în fiecare minut, în timp ce Pro TV, de pe primul loc, avea pe intervalul serialului de comedie aproxiamtiv 1,7 milioane de urmăritori pe minut. România TV a fost pe locul cinci, cu o medie de 920.000 de privitori pe minut. Postul de știri a fost urmat de Prima TV, cu 440.000 de urmăritori în fiecare minut. Mangalița s-a clasat pe locul doi și în mediul urban, cu o medie de 546.000 de telespectatori pe minut., pe primul loc fiind Pro TV, cu o audiență de aproximativ 884.000 de telespecatori de la orașe, în fiecare minut. România TV a fost tot pe locul trei și la nivel urban, urmată de Antena 3. Digi Sport 1, cu o parte a meciului CFR Cluj – Gaz Metan Mediaș, s-a clasat pe locul cinci.
https://evz.ro/batalia-audientelor-esec-major-pentru-antena-1-romania-tv-a-dat-lovitura.html

Wi-Fi împlinește astăzi 20 de ani

Data de 30 septembrie marchează 20 de ani de la lansarea standardului wireless IEEE 802.11b. Acesta a fost primul standard 802.11 lansat sub denumirea de „Wi-Fi” și a fost un succes comercial, fiind adoptat de mulți furnizori mari de hardware. Odată cu introducerea Wi-Fi în urmă cu 20 de ani, viața utilizatorilor de Internet s-a schimbat considerabil. Noua tehnologie a oferit o libertate fără precedent, costuri mai mici și posibilități noi atât pentru utilizatorii individuali, cât și pentru companii. În 1999, șase companii din domeniul au format Wireless Ethernet Compatibility Alliance (WECA). Acest moment este considerat drept începutul rețelelor wireless cunoscute astăzi sub denumirea de Wi-Fi, arată o analiză realizată de compania IT Cisco. Toate produsele care poartă logo-ul Wi-Fi „yin-yang” sunt certificate de Wireless Ethernet Compatibility Alliance, care în 2002 a devenit Wi-Fi Alliance. Marcajul Wi-Fi garantează compatibilitatea între diferite dispozitive Wi-Fi, inclusiv compatibilitatea cu vechile generații.
https://newsweek.ro/tehnologie/wi-fi-implineste-astazi-20-de-ani

ANCOM: Piaţa serviciilor poştale a ajuns la 3,2 miliarde de lei, în 2018; Fan Courier a devenit lider cu o cotă de 21%

Valoarea totală a pieţei serviciilor poştale din România s-a ridicat, în 2018, la 3,2 miliarde lei, în creştere cu 13% faţă de anul anterior, iar Compania Naţională "Poşta Română" (CNPR) a pierdut poziţia de lider în favoarea Fan Courier, care a înregistrat o cotă de piaţă de 21%, arată datele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), publicate marţi. Conform raportului arbitrului telecom, în cursul anului trecut, din totalul de 582 de milioane de trimiteri poştale (+5%), 536 milioane au fost trimiteri poştale interne (în creştere cu 3%), iar 46 milioane au fost trimiteri poştale internaţionale, în creştere cu 32%, realizată exclusiv de traficul internaţional intrat. De asemenea, aproximativ 3 din 4 trimiteri poştale au fost reprezentate de poşta de scrisori (448 de milioane), iar 1 din 6 au fost colete (94 de milioane), restul fiind trimiteri tip publicitate prin poştă (18 milioane), trimiteri expres (13,5 milioane), mandate poştale (7 milioane), respectiv corespondenţă şi imprimate de peste 2 kiligrame (1,6 milioane). Tot în cursul anului 2018, numărul mediu de trimiteri poştale pe locuitor a fost de 30, în creştere cu 6% la nivel comparativ cu anul 2017, din care cinci au fost colete, echivalentul unui salt de 15% raportat la intervalul de referinţă. Raportul ANCOM relevă că furnizorii au instalat, în anul 2018, un număr de 60 de noi puncte de acces automate, numărul acestora dublându-se în comparaţie cu anul precedent. La nivel general, valoarea totală a pieţei serviciilor poştale a fost de 3,2 miliarde lei, în 2018, cu 13% mai mult faţă de anul 2017 în timp ce veniturile obţinute din trimiteri interne au crescut cu 10%, iar cele din trimiteri internaţionale cu 19%. În funcţie de veniturile obţinute, principalii competitori de pe piaţa serviciilor poştale din România au fost: Fan Courier - cu o cotă de piaţă de 21%, CNPR (20%) şi Urgent Cargus (13%). Potrivit sursei citate, traficul de trimiteri din sfera serviciului universal a ajuns la 208 de milioane de trimiteri poştale în anul 2018, mai mult cu 21% comparativ cu anul anterior. În acelaşi timp, din totalul de trimiteri incluse în serviciul universal, 82% au fost trimiteri interne (170 de milioane de trimiteri), iar restul de 18% au fost trimiteri internaţionale (38 de milioane de trimiteri).
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2019/10/01/ancom-piata-serviciilor-postale-a-ajuns-la-3-2-miliarde-de-lei-in-2018-fan-courier-a-devenit-lider-cu-o-cota-de-21--378278

Opt filme româneşti, la festivalul Les Films de Cannes à Bucarest. Biletele au fost puse în vânzare marţi

Biletele pentru festivalul Les Films de Cannes à Bucarest, care va avea loc între 18 şi 27 octombrie, sunt puse în vânzare marţi, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX. Proiecţiile Les Films de Cannes à Bucarest vor avea loc la Cinema Pro, Cinema Elvire Popesco, Cinema Muzeul Ţăranului, Cinemateca Union, Muzeul Naţional de Artă al României - Sala Auditorium şi Institutul Cervantes. Începând de pe 19 octombrie, publicul va putea vedea, la Cinema Muzeul Ţăranului, peliculele "Omul care a vrut să fie liber", de Mihai Mincan şi George Chiper-Lillemark, "Timebox", în regia Norei Agapi, "Jurnalul familiei Escu", regizat de Şerban Georgescu, "Ivana cea groaznică", de Ivana Mladenovic, "Maria, Regina României", în regia lui Alexis Cahill, "Heidi", de Cătălin Mitulescu, "Cărturan", de Liviu Săndulescu şi "5 minute", regizat de Dan Chişu.
https://www.mediafax.ro/life-inedit/opt-filme-romanesti-la-festivalul-les-films-de-cannes-bucarest-biletele-au-fost-puse-in-vanzare-marti-18422341

Serialul documentar „Biroul Federal de Investigaţii extraterestre”, la History

Serialul documentar „Biroul Federal de Investigaţii extraterestre” va fi difuzat săptămânal, începând de marţi, la postul History. Serilaul de şase episoade va putea fi urmărit, în fiecare marţi, de la ora 21:00. Producţia dezvăluie activităţile programului secret al Pentagonului de identificare a ameninţărilor aerospaţiale, cunoscut sub numele de Advanced Aerospace Threat Identification Program (AATIP), bugetat cu milioane de dolari, prin care se investigau obiectele zburătoare neidentificate. În 2017, Luis Elizondo, fost înalt oficial al Pentagonului, ofiţer de informaţii şi cel care a condus programul, a confirmat într-un interviu acordat pentru New York Times, existenţa acestui program secret, iar subiectul a ajuns pe prima pagină a publicaţiei, captând atenţia publicului la nivel mondial.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-documentar-biroul-federal-de-investigatii-extraterestre-la-history-1922403101002019101319129288

Serialul „Stranger Things” va avea un al patrulea sezon

Serialul „Stranger Things” va avea un al patrulea sezon, după ce creatorii lui, fraţii Matt şi Ross Duffer, au semnat un acord multianual cu Netflix, scrie Variety. Înţelegerea prevede ca fraţii Duffer să realizeze filme şi seriale. Ei s-au alăturat, astfel, unora ca Patty Jenkins („Wonder Woman”), David Benioff şi D.B. Weiss („Game of Thrones”), Janet Mock („Pose”), Ryan Murphy şi Shonda Rhimes, care au semnat acorduri multianuale cu serviciul de streaming. Serialul „Stranger Things” a fost lansat în vara anului 2016 şi, de atunci, a primit 30 de nominalizări la premiile Emmy. Producţia a câştigat 6 trofee. Cel de-al treilea sezon a fost lansat pe 4 iulie. Din distribuţie fac parte, între alţii, Millie Bobby Brown, Finn Wolfhard şi Winona Ryder.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-stranger-things-va-avea-un-al-patrulea-sezon-1922400101002019100919128863

Lunea, la TVR 1, vom avea seara de film românesc contemporan. Prima peliculă va fi „6,9 pe scara Richter”

Din 30 septembrie, serile de luni, la TVR 1, sunt rezervate filmelor româneşti realizate după anul 2000. Cea mai nouă comedie a lui Nae Caranfil, „6,9 pe scara Richter', deschide seria filmelor româneşti contemporane pe care le vom vedea la TVR 1, filmul fiind programat luni, 30 septembrie, de la 22.10. Printre titlurile lungmetrajelor prezente şi/sau premiate la festivaluri de film internaţionale şi pe care TVR 1 le va difuza în următoarea perioadă se numără: Morgen (2010), de Marian Crişan, propunerea României la premiul Oscar, la categoria „cel mai bun film într-o limbă străină”, ediţia 2012, Box (2015), regizat de Florin Şerban (filmul a obţinut premiul FIPRESCI la Festivalul Internaţional de Film de la Karlovy Vary, dar a fost prezentat în peste alte zece festivaluri de film naţionale şi internaţionale); Afacerea Est (2016), a lui Igor Cobileanski (premiu pentru cel mai bun scenariu, dar şi pentru cel mai bun actor – Ion Sapdaru şi Constantin Puşcaşu, obţinute la Tallinn), Bună, ce faci? (2011) – regia Alexandru Maftei (premii naţionale şi internaţionale), Despre oameni şi melci (2012), regia Tudor Giurgiu (premii naţionale, precum şi premii internaţionale obţinute, printre altele, în cadrul festivalurilor internaţionale Film de la Varşovia, Valladolid sau Palic, Serbia, Festivalului Filmului Sud-Est European (SEEFest), desfăşurat în 2013 la Los Angeles), Ursul (2011), regia Dan Chişu (a cărui coloană sonoră poartă semnătura muzicianului Goran Bregovič), LoverBoy (2011), regia Cătălin Mitulescu (proiectat la secţiunea “Un Certain Regard”, la Cannes 2011), Caravana cinematografică (2009), regizat de Titus Muntean (premii şi alte 3 nominalizări la Premiile Gopo în 2011) sau Nuntă în Basarabia (2009), regia Nap Toader (premiul special al juriului la Tallinn Black Nights Film Festival, dar şi nominalizări la Premiile Gopo).
https://tvmania.ro/lunea-la-tvr-1-vom-avea-seara-de-film-romanesc-contemporan-prima-pelicula-va-fi-69-pe-scara-richter-262659.html

Schimbări în grila Kanal D. „Îmi place dansul” își schimbă din nou ziua de difuzare, emisiunea „Roata norocului” revine cu ediții în premieră

Incepand de duminica, 6 octombrie, de la ora 20:00, show-ul concurs Roata Norocului', intra in casele telespectatorilor, cu noi editii, pe tronsonul emisiunii „Îmi place dansul', care se mută sâmbăta. Bursucu si Ana-Maria Barnoschi, gazdele emisiunii concurs sunt gata sa dea startul la filmari, intr-o formula care va da dependenta la distractie. Concurenti norocosi, premii uriase, adrenalina, muzica si divertisment de calitate, acestea sunt ingredientele perfecte pentru serile de duminica, la Roata Norocului'. Show-ul Imi place dansul' va fi putea fi urmarit in continuare, in fiecare sambata, de la ora 22:00. Emisiunea prezentata de Victor Slav si Cristina Mihaela Dorobantu a debutat în grila Kanal D, pe 31 august, fiind difuzată sâmbăta și duminica, pentru ca, după 2 săptămâni, din 15 septembrie, să rămână doar în serile de duminică.
https://tvmania.ro/schimbari-in-grila-kanal-d-imi-place-dansul-isi-schimba-din-nou-ziua-de-difuzare-emisiunea-roata-norocului-revine-cu-editii-in-premiera-262657.html

Se lansează o nouă televiziune de manele, Balcan Music TV. A primit licență de la CNA

Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat acordarea unei licențe cu acoperire națională pentru o nouă televiziune de manele, Balcan Music TV. În primă fază, televiziunea va fi difuzată necodat în primele 4 - 6 luni, urmând ca apoi să fie disponibilă în sistem pay-per-view (după modelul HBO) și va fi disponibil la un abonament lunar de 1 leu. Balcan Music TV este o televiziune cu tematică muzicală, cu difuzare națională, care va emite SD și HD. Potrivit documentației de la CNA, televiziunea se va lansa cu o investiție de 250.000 de euro. Reprezentanții televiziunii au declarat pentru Paginademedia.ro că Balcan Music TV se va lansa în primul trimestru al anului 2020. Totodată, aceștia au declarat în fața CNA că au deja acorduri de principiu cu rețelele de cablu RCS, UPC și Akta. Balcan Media Vision SRL, care operează noua televiziune, este societate a cărei asociat unic este Florea Vasile.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/se-lanseaza-o-noua-televiziune-de-manele-balcan-music-tv

AUDIENȚE. A început sezonul, au crescut Pro TV, Antena și Kanal D. România TV, surpriza din august, își menține audiența, dar alunecă în top

AUDIENȚE TV. Startul sezonului de toamnă se vede bine în audiențe. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, posturi cu multe show-uri noi în septembrie, au cifre mult peste luna august în Prime-Time. Cu Vocea României, Te cunosc de undeva, Chefi la cuțite sau serialele Las Fierbinți, Vlad, Profu', Sacrificiul sau Lacrimi la Marea Neagră, cele trei "mari generaliste" sunt, toate, pe plus și domină topul clasamentelor de audiență. Antena 1 și-a recâștigat a doua poziție seara, după ce, în august, ajunsese la nivelul întregii țări pe locul patru. Posturile de știri, care în august urcaseră cu cazul Caracal, și-au menținut, în general, numărul de telespectatori. România TV, de exemplu, reușise, în august, să fie al doilea post TV în Prime-Time, la orașe imediat după Pro TV. În septembrie, are fix același număr de telespectatori, însă creșterea generalistelor a împins stația mai jos în clasament. NAȚIONAL. Schimbări importante în topul posturilor TV în serile din septembrie. Toate stațiile au scos "artileria grea". Kanal D a venit cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, cinci zile pe săptămână, Pro TV a lansat o "șarjă" de producții (Profu', Masterchef, Vocea României, Las Fierbinți, Visuri la cheie), Antena 1, la fel (serialele Sacrificiul și Mangalița, Chefi la cuțite, Te cunosc de undeva, iUmor). Rezultatul: Topul național în septembrie este Pro TV, Antena 1, Kanal D. Pro TV este singurul post care sare bine de milion: are peste 1,3 milioane media în fiecare seară. Locurile doi-trei nu se apropie. În august, pe doi se instalase Kanal D, iar România TV (cu Cazul Caracal exploatat la maximul) ocupa poziția a treia. România TV are același număr de oameni pe post - 590.000, dar generalistele au crescut mult mai mult. Scădere însă pentru Antena 3, care ajunge la 360.000 de telespectatori, față de aproape 400.000 în august (tot cu Caracal). B1 TV coboară sub 100.000 de telespectatori, Digi 24 stagnează (în jur de 80.000), un ușor plus pentru Realitatea TV (ajunge la aproape 90.000 de români pe post).
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-prime-time-septembrie-2019

Schimbare în Radio Guerrilla. Doi asociați ies din societate

Modificare în structura de asociați a Radio Guerrilla. Consiliul Național al Audiovizualului a fost notificat două schimbari minore în Radio Guerrilla SRL, societatea care operează postul Radio Guerrilla și care are și o licență pentru Guerrilla TV, televiziunea care urmează să fie lansată. Doi oameni cu vechime au părăsit societatea. Este vorba despre Iulian Tănase, care a părăsit postul de radio de mai multă vreme, și care avea 1% părți sociale în societate, și despre Sorin Faur, care avea 5%. Procentele celor doi au fost împărțite în mod egal între asociații majoritari ai Radio Guerrilla SRL, Mihai Dobrovolschi și Adrian Popescu. Cei doi aveau până acum participații egale de câte 41%. După schimbarea notificată astăzi la CNA, Mihai Dobrovolschi și Adrian Popescu au fiecare 44%. Contacta de Paginademedia.ro, Sorin Faur a explicat că rămâne în continuare la Radio Guerrilla și că „e vorba strict de un transfer de părți sociale”. Cum arată noul acționariat al Radio Guerrilla: Dobrovolschi Mihai (44%), Popescu Adrian (44%), Panait delia Luciana (2%), Negoiță Radu Raj (1%), Mihalcea George Eduard (1%), Velea-Grumezea Florin Ștefan (1%), Vrînceanu Sebastian Ciprian (1%), Buzianu Bogdan Damian (1%), Olaru Dragoș Ioan Daniel (1%), Miculi Mirela (1%), Oprina Octavian Matei (1%), Badea Sorin (1%), Comârzan Gilda Elena (1%).
https://www.paginademedia.ro/2019/10/schimbare-asociati-radio-guerrilla

AUDIENȚE. Serialul Vlad, depășit de Chefi la cuțite pe toate targeturile

AUDIENȚE TV. După ce, săptămâna trecută, serialul de pe Pro TV era depășit de Chefi la cuțite la orașe și pe publicul comercial, aseară, Pro TV a pierdut lupta și pe publicul de la nivelul întregii țări. Diferențele nu au fost mari, mai ales pe publicul comercial (unde a fost aproape egalitate), însă Vlad s-a mulțumit cu poziția a doua, într-o seară cu Chefi la cuțite. NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, serialul Vlad, de pe Pro TV, a trecut, pentru prima dată, după Chefi la cuțite. A avut o medie de 1,3 milioane de români pe post, cu aproape 40.000 mai puțini decât Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea și Florin Dumitrescu. Săptămâna trecută, Chefii de pe Antena 1 erau la 50.000 de telespectatori distanță în urma Pro TV. URBAN. La orașe, Antena 1 și Pro TV au fost mai aproape. O medie de 734.000 de telespectatori pentru Chefi și 700.000 pentru Vlad. Diferența a fost mai mică decât săptămâna trecută, dar Vlad a rămas în urma Chefilor.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vlad-bataie-de-la-bontea-scarlatescu-si-dumitrescu

Schimbare la vârful Digi 24. Cine a preluat conducerea editorial

Schimbare la vârful redacției postului de știri Digi 24. Conducerea editorială a stației va fi asigurată de Dumitru Rahău, în calitate de director editorial. Până acum, redacția era condusă de Cristina Airabedian, de pe poziția de redactor-șef. Dumitru Rahău lucrează în Digi 24 încă de la începuturile stației. Până la numirea ca director editorial, a fost EOD - Editor of the Day. Înainte de Digi 24, a lucrat la Realitatea TV. Odată cu numirea pe poziția de director editorial, Dumitru Rahău intră și în boardul de conducere al Digi 24. În board mai sunt membri Mihai Dinei, Anca Mireanu și Cosmin Prelipceanu.
https://www.paginademedia.ro/2019/09/schimbare-la-varful-digi-24-cine-a-preluat-conducerea-editoriala

Telekom România extinde disponibilitatea Mobil Nelimitat în reţeaua de magazine Carrefour

Telekom România extinde disponibilitatea Mobil Nelimitat în reţeaua de magazine Carrefour începând cu 1 octombrie. Compania germană a lansat în luna iulie produsul numit Mobil Nelimitat, care le permite clienţilor să se aboneze, în medie, în mai puţin de cinci minute. „Așa cum am promis, Mobil Nelimitat se extinde. De data aceasta, în rețeaua de magazine Carrefour Romania. Suntem optimiști cu privire la rezultatele care vor veni în urma acestui nou parteneriat și totodată încrezători în produsul nostru. Consumatorii din România sunt cei mai de seamă critici ai marilor brand-uri. Ei înțeleg foarte bine ofertele și știu foarte bine ce așteptări au de la companii. De aceea, ca brand care se respectă și care își respectă clienții, vii pe piață cu produse și servicii care să vorbească limba utilizatorului tău. Asta facem noi cu Mobil Nelimitat – răspundem nevoilor românilor de a avea simplitate, disponibilitate, fără limite și fără birocrație atunci când vine vorba de produse și servicii.", a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidențial, Telekom Romania. Clienții care achiziționează cartela Mobil Nelimitat au acces la servicii imediat dupa introducerea acesteia în telefon și apelarea numărului 1234. Oricând după activarea serviciilor, valabile inițial pentru 30 zile, pot alege să se aboneze înregistrându-și numărul pe telekom.ro/vreaunelimitat și parcurgând câțiva pași simpli pentru a beneficia lunar, fără perioadă minimă contractuală, de acces la Internet 4G nelimitat, minute și SMS-uri naționale nelimitate, plus 100 de minute internaționale fix/mobil.
https://www.economica.net/telekom-romania-extinde-disponibilitatea-mobil-nelimitat-in-reteaua-de-magazine-carrefour_174506.html
( MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL